apostolis-tsi Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 επειδη ολο και κατι περισσοτερο θα ξερουνε τα μελη εδω μεσα περιμενω γνωμες και ιδεες για το αν γινεται αυτο το project... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 επειδη ολο και κατι περισσοτερο θα ξερουνε τα μελη εδω μεσα περιμενω γνωμες και ιδεες για το αν γινεται αυτο το project... Ξεκινάμε λοιπόν το εγχείρημα K03 απο gti. Τι θέλουμε? Ξεκινάμε με πολλαπλή εξαγωγής. Η τουρμπίνα που φοράμε τώρα είναι κομπλέ, οπότε την πατήσαμε... και δω είναι που για μια κάλη πολλαπλή θα φάμε πάνω απο 1000ρικο!!! Τα προσόντα για να τη φουσκώσουμε τα έχουμε μιας και υπάρχει ο κομπρέσσορας. Απο καύσιμο όμως τι γίνεται? Μπαίνει 5ο μπέκ? Αλλάζουν τα ήδη υπάρχοντα μπέκ με μεγαλύτερα χωρίς να τρελαθεί το σύστημα? Πές όμως οτι το καταφέρνουμε το project!!!! ...τα έμβολα θα αντέξουν ή θα λιώσουν σα χωνάκι παγωτό? Η μ@@κια είναι οτι σ'αυτό το αμάξι ούτε τους σωλήνες εισαγωγής αέρα δε μπορείς να αλλάξεις με κολλάρα σιλικόνης. Εκεί επεμβαίνει η ελληνική μοντίφα και καλη δύναμη σε όποιον το επιχειρήσει!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 (edited) Λογικά θα παίξεις με ανταλλακτικά από ένα μεγαλύτερο του vag Μπεκ Gti/S3 και σωλήνες i.c από S3 δεν είναι σιλικόνης αλλά πιστεύω αντέχουν καλύτερα. H ΑΒΤ τι έβαλε στον Tsi ? Edited August 1, 2008 by nikdev Link to comment Share on other sites More sharing options...
nive Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Μεγάλε μακάρι να ταιριάξει η μοντίφα σου...αλλά να ξέρεις πως επειδή μπλέκεις μ`ένα next generation car θες πάνω απ`όλα έναν άριστο μηχανικό-προγραματιστή και φυσικά αρκετό μαρούλι. Με το καλό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 τι αλλο θα ακουσουμε ... .μην κανουμε το αμαξι φρανκενσταιν ρε παιδια ειναι αρκετα αισιοδοξο το εγχειρημα (μεχρη κ εγω το σκεφτηκα ) οτι χρειαζεται μπορουμε να τα βρουμε απο 1 βελτιωμενo gti μιας κ τιποτα δεν μενει ιδιο πανω τ απο stage 3 κ πανω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 K03 καλό ακούγετε, βγάλτε τον atom45 (εαν θυμαμε καλά έτσι γράφετε ο Kompressoras) και βάλτε τον atom62 με μεγαλύτερη τροχαλία αλλά λέει μέτα θα βγούνε τα πιστώνια μπίελες βαλβίδες να δούνε το φως του ήλιου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Λογικά θα παίξεις με ανταλλακτικά από ένα μεγαλύτερο του vag Μπεκ Gti/S3 και σωλήνες i.c από S3 δεν είναι σιλικόνης αλλά πιστεύω αντέχουν καλύτερα. H ΑΒΤ τι έβαλε στον Tsi ? Tα μπέκ από το gti/s3 δεν κάνουν είναι πιο κοντά... Επίσης τα μπέκ από το 1.8τσι έχουν ίδια παροχή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 Aftermarket δεν θα έχει ακόμα τίποτα φαντάζομαι.. ¶ρα ακόμη δεν ξεκίνησε θα στεγνώνει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...olf_v_14tsi.php Για δείτε κάτω κάτω το τελευταίο στάδιο ( 240 ) ... Βάζουν δική τους τουρμπίνα ( βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο συγκρίσιμη είναι με την K03 ) αλλά απ'ότι φαίνεται δεν επεμβαίνουν σε όσα αναφέρατε παρά μόνο στην εισαγωγή ... ή κάνω λάθος? 240 ps και 36 kg ... +2 χρόνια εγγύηση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Ε! Αποστόλη εξαφανίστηκες!!Μη μου πείς οτι έβαλες σε εφαρμοφή το...project? το εβαλε......!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 (edited) το εβαλε......!!! Τολη, το project ξεκιναει σε λιγες εβδομαδες. Απαραιτητα στοιχεια θα ειναι η λειτουργια σαν Stage 1 TSI, η σωληνωτη πολλαπλη (για σωστη ροη) και μια τουρμπινα ικανη για 300ΗΡ max (μαλλον οικογενειας ΚΚΚ, για λογους αξιοπιστιας κυριως). Ο στοχος θα ειναι 260 αξιοπιστα ΗΡ (1.6over/ 1.4ct) με λογικη ροπη στρεψης (οχι πανω απο 300Νm) και επιδοσεις... Golf GTI full stage 1! Edited October 21, 2008 by golf-agu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Τολη, το project ξεκιναει σε λιγες εβδομαδες. Απαραιτητα στοιχεια θα ειναι η λειτουργια σαν Stage 1 TSI, η σωληνωτη πολλαπλη (για σωστη ροη) και μια τουρμπινα ικανη για 300ΗΡ max (μαλλον οικογενειας ΚΚΚ, για λογους αξιοπιστιας κυριως). Ο στοχος θα ειναι 260 αξιοπιστα ΗΡ (1.6over/ 1.4ct) με λογικη ροπη στρεψης (οχι πανω απο 300Νm) και επιδοσεις... Golf GTI full stage 1! Μόνο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Τολη, το project ξεκιναει σε λιγες εβδομαδες. Απαραιτητα στοιχεια θα ειναι η λειτουργια σαν Stage 1 TSI, η σωληνωτη πολλαπλη (για σωστη ροη) και μια τουρμπινα ικανη για 300ΗΡ max (μαλλον οικογενειας ΚΚΚ, για λογους αξιοπιστιας κυριως). Ο στοχος θα ειναι 260 αξιοπιστα ΗΡ (1.6over/ 1.4ct) με λογικη ροπη στρεψης (οχι πανω απο 300Νm) και επιδοσεις... Golf GTI full stage 1! Ενημερωθηκα απο τον Ιωσηφ για το project!γι αυτο το ανεφερα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 αντε να δουμε τι θα γινει !!! Θελουμε ενημερωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral_projection Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Μόνο? το μονο μου αρεσει 30 κιλα ροπη για να μην εχει προβλημα μπιελες λογικα και 260 αλογα σε 1.4 μοτερ τουρμποκομπρεσσορατο με 1.4 σταθερη πιεση θα σπερνει στο δρομο αυτο... με 2 ιμισλικ λαστιχα μπροστα για να ξεκιναει καλα και λιγη μειωση βαρους... ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ...!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Βλεπω να πεφτει πολυ κλαμα απο τους ανυποψιαστους που θα τολμησουν να το κοντραρουν. Πολλα στοματα θα μεινουν ανοιχτααααα Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 (edited) 1ο είσαι off topic και 2ον άρχισαν οι κλασσικές κακίες προς το tsi. Δε πειράζει, συνηθισμένοι είμαστε Off topic γιατί? Επειδή εκτιμά ότι μια τέτοια μετατροπή θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυροτέχνημα????????? Κακία γιατί? Θεωρείς ότι ζηλεύει ένα αυτοκίνητο που ΘΑ είναι 115 άλογα λιγότερο από το δικό του με μία μετατροπή που δεν εγγυάται την μακροζωία και αξιοπιστία του??????? Edited October 22, 2008 by JDL9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Για να καταλαβω αλλαζουμε στο TSI μια τουρμπινα και το παμε "αξιοποιστα" στα 260 hp (φυσικα με προγραμμα, i/c, εξατμιση) Απο μαντεμι ειναι ο κινητηρας? Ειναι πραγματικα τοσο "καλος" ο κινητηρας ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Off topic γιατί?Επειδή εκτιμά ότι μια τέτοια μετατροπή θα μπορούσε να οδηγήσει σε πυροτέχνημα????????? Κακία γιατί? Θεωρείς ότι ζηλεύει ένα αυτοκίνητο που ΘΑ είναι 115 άλογα λιγότερο από το δικό του με μία μετατροπή που δεν εγγυάται την μακροζωία και αξιοπιστία του??????? Δε νομίζω ότι είναι σχετική με το θέμα η φράση του στυλ "Μπάμ και μπούμ οι κουμπουριές....", που θα κόλαγε για παράδειγμα σε topic για την επανάσταση του 1821. Εκτός αυτού δε συνεισφέρει κάτι ουσιαστικό στο topic.ΥΓ1: Δε ξέρω αν έχει 115 ή 300 άλογα παραπάνω και ούτε με ενδιαφέρει να μάθω αλλά από το ατεκμηρίωτο και μόνο post δείχνει ότι είναι κακία, εκτός και αν ξέρει κάτι και δε μας το λεεί! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 30 κιλά και επιδόσεις ανάλογες 1ου σταδίου σε δίλιτρο μοτέρ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 το μονο μου αρεσει 30 κιλα ροπη για να μην εχει προβλημα μπιελες λογικα και 260 αλογα σε 1.4 μοτερ τουρμποκομπρεσσορατο με 1.4 σταθερη πιεση θα σπερνει στο δρομο αυτο... με 2 ιμισλικ λαστιχα μπροστα για να ξεκιναει καλα και λιγη μειωση βαρους... ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ...!!!!!!! Και ξανασκέφτομαι, χωρίς να θέλω να θίξω.. Μπεκ, καινούριο i/c , μεγαλύτερο downpipe, αντλίες βενζίνης κ πόσα ακόμα άλλα... Ή πάλι κάνω λάθος? .. ¶ντε την τουρμπίνα κ αυτό ήταν ? .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Αιτιολογημένο ε ;;Χμμμ...Εσύ απο μόνος σου λοιπόν δέν βρήσκεις...αιτιολόγηση... Μάλιστα....Περίεργο όμως αυτό...Να το κοιτάξεις... Έχεις δει αντίστοιχο project που έσπασε; Δε λέω ότι δεν έχει το κίνδυνο της η μετατροπή αλλά να σου θυμίσω ότι στέλεχος της vw σε συνέντευξη τύπου είχε δηλώσει ότι σαν μοτέρ το tsi αντέχει αρκετά παραπάνω από 200 άλογα όμως πάνω από τα 200 είχαν πρόβλημα με τη ροή του τουρμπο (δεν έχει παραπάνω παροχή δηλαδή). Δε καταλαβαίνω γιατί προδικάζεις το αποτέλεσμα, όταν μάλιστα η b&b έχει και stage με 240 άλογα και άλλη τουρμπίνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 come on guys σταματήστε να αλληλοτρώγεστε και γράψτε για το topic , οι γνώστες... Εξέφρασα μια απορία πιο πάνω... Mα δεν υπαρχουν γνωστες...ΑΑΑ και κατι αλλο μονο οι tfsi πανε 150++ αλογα αξιοπιστα ολα τα αλλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 (edited) Mα δεν υπαρχουν γνωστες...ΑΑΑ και κατι αλλο μονο οι tfsi πανε 150++ αλογα αξιοπιστα ολα τα αλλα... Εδώ λοιπόν φαίνεται η άγνοια μέσα στην οποία επιπλέετε οι περισσότεροι, και το πώς τρώτε άνετα ότι "φαγητό" σας πετάνε οι γύρω σας, σάν τα πεινασμένα σκυλιά που τους δίνουν ένα κομμάτι ιπποδύναμη, και νομίζουν ότι γ@μ@νε και δέρνουν.... Και επειδή έχω ΠΟΛΥ καιρό να γίνω καυστικός αλλά φαίνεται οτι ορισμένοι θέλετε να τα ακούσετε, πάμε λοιπόν.... Το γεγονός και μόνο ότι συγκρίνεται ένας κινητήρας 2000 κυβικών με ονομαστική ισχύ 200 ίππων και φτιαγμένος με γνώμονα την ΑΝΤΟΧΗ και την ΑΠΟΔΟΣΗ, με ένα 1400αρη με ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ στην κατασκευή (βλέπε διπλός υπερσυμπιεστής) και γνώμονα ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς τουλάχιστον το θεωριτικό υπόβαθρο των υπεραισιόδοξων και ευκολόπιστων "TSI owners..." Το πρόβλημα απο ότι φαίνεται λοιπόν δέν βρήσκεται στην αξιοπιστεία του 1400αριού μοτέρ που είναι ΤΕΡΑΣ ΑΝΤΟΧΗΣ (σφυρήλατο είπε κάποιος, σάν να λέμε δηλαδή τι 260..360!!!), αλλά σε δυό άλλα πράγματα 1)στην σαφώς λάθος επιλογή της τουρμπίνας απο την μαμά VW που ΤΥΧΑΙΑ πέταξε πάνω ότι τουρμπίνα βρήκε στην αποθήκη ("έτυχε" να ταιριάζει και με το φάσμα απόδοσης του κομπρέσσορα (βλέπε παραπάνω.."συμβιβασμός") και φυσικά, 2)στο ΒΑΡΥ ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ των "TSI owners", που ο μπαμπάς τους δέν του έπερνε αμάξι 200 ίππων, αυτοί όμως είναι πιο μάγκες, και όχι 200 αλλά 300 άλογα χρειάζεται να τιθασευσουν.Και αυτό ΓΙΑΤΙ ;;Για να πατάνε ότι κινείται ;;Για το value for money;; Μόνο τα TFSI λεει ο άλλος θα πέρνουν 150+άλογα;;Τα TSI στο πηγάδι κατούρησαν;; Ε λοιπόν ΟΧΙ...Μήν ακούτε κανένα.Πετάξτε και μια Garrett επάνω μπας και φτάσει τα 350 (χαλαρά..βλ. σφυρήλατο)... Μια συμβουλή μόνο...Έχετε εύκολο ένα χαρτί υγείας... Γιατι όταν θα αρχίσουν να σπάνε...τότε θα σας πιάσει όλους ΔΙΑΡΡΟΙΑ.... Edited October 23, 2008 by GolfRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Ελάτε ρε παιδιά... Ένα topic που θα σήκωνε πολύ και ενδιαφέρουσα συζήτηση όχι από τους γνώστες των tfsi tsi αλλά από γνώστες περί μηχανολογίας και αντικειμένου.. Μην το χαλάσουμε πάλι έτσι ξεφτίλα δηλαδή.. Κάποιοι γνωρίζουν λιγότερα εδώ μέσα, κάποιοι τίποτα, κάποιοι αρκετά περισσότερα, αλλά ο καθένας εκφράζει ελεύθερα την άποψή του! Και αν υπάρξει αντίρρηση, να δοθεί τεκμηριωμένα κ όμορφα για να παρακολουθείται ωραία το θέμα και να λαμβάνονται γνώσεις.. Δεν χρειάζεται να γίνεται κανείς καυστικός, και δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν, μιλώ γενικά.. Και ας μην είμαστε τόσο εριστικοί, ούτε να παρεξηγούμε κατευθείαν κάτι που θα πει κάποιος. Πιστεύω ότι οι προθέσεις όλων είναι καλοπροαίρετες, θέλω να πιστεύω και έτσι πρέπει να είναι ... Προτείνω να λήξει ΕΔΩ τώρα οποιαδήποτε προσωπική αντιπαράθεση.. Και αν κάποιοι θέλουν να τη συνεχίσουν ,ας το κάνουν prive.. Link to comment Share on other sites More sharing options...