StefanosCupra Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Έτσι κι αλλιώς μια κονσέρβα είναι κονσέρβα όπως και να την κοιτάξεις. Επειδή οι πιο γνωστές κονσέρβες είναι συντηρητικές για να δουλεύουν στη πλειοψηφία των (στοκ) αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα, ακόμη και να βαλεις εισαγωγή, IC κι εξάτμιση σίγουρα δεν θα δεις παρά μόνο ελάχιστη δύναμη παραπάνω αφού δεν προβλέπεται η ύπαρξη όλων των περιφερειακών. Καλή τύχη! Υπάρχουν και "κονσέρβες" παραμετροποιήσιμες όπως π.χ. το revo που ρυθμίζεις boost και timing και καθόλου συντηρητικές δεν είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 (edited) Υπάρχουν και "κονσέρβες" παραμετροποιήσιμες όπως π.χ. το revo που ρυθμίζεις boost και timing και καθόλου συντηρητικές δεν είναι Θέλετε να αναλύσω καλύτερα ακριβώς τί σημαίνει αυτή η παραμετροποίηση; Νομίζω είναι καλύτερο από το να ξεσπάσει flame war. Σε σύνολο 4000+ χαρτών και σημείων ελέγχου του λογισμικού που έχει ένας εγκέφαλος σαν αυτόν του 1.4 GT / 1.4 TSI, υπάρχουν γύρω στους 20 που ελεγχουν το χρονισμό έναυσης (αβανς). Χάρτης για κρύα εκκίνηση, χάρτης για υψηλό knocking, χάρτης ασφαλούς λειτουργίας, χάρτης διόρθωσης λόγω υστέρησης χρονισμού κι ένα σωρό άλλοι. Από πλευράς πίεσης, ο έλεγχος γίνεται μέσω στόχου ροπής = ογκομετρικής πλήρωσης. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να ζητήσεις πίεση από τον εγκέφαλο αλλά ποσοστό πλήρωσης κυλίνδρου, το οποίο μεταφράζεται σε ροπή. Ολόκληρο το μοντέλο λειτουργίας των Motronic με ηλεκτρικό γκάζι χρησιμοποιεί στόχο ροπής άλλωστε, από τον καιρό που εμφανίστηκε η πρώτη οικογένεια τέτοιων εγκεφάλων. Το καύσιμο καθορίζεται από βασικούς χάρτες εκκίνησης, μερικά κριτήρια εμπλουτισμού λόγω κρουστικής καύσης, μερικούς χάρτες διόρθωσης λόγω διαφορετικού υψομέτρου, χάρτες διόρθωσης λόγω κακής ποιότητας καυσίμου και γενικώς ένα σωρό πολύπλοκα κριτήρια που αποφασίζουν κατά περίπτωση ποιό πρέπει να είναι το πραγματικό καυσίμο στον κινητήρα. Για να μπορέσει να φτιαχτεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρώτου σταδίου που να εγγυάται ότι ο κινητήρας θα αντέξει στην μακροχρόνια καταπόνηση, χρειάζεται να τροποποιηθούν με σύνεση και επιστημονικά τεκμηριωμένες αλλαγές τουλάχιστον 150+ χάρτες και σημεία ελέγχου. Όλα αυτά λαμβάνοντας ως βάση το υπάρχον hardware. Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, έρχεται ένας πολύ cool βελτιωτής και δίνει ένα τρομερό controller που ρυθμίζει μονοκοπανιάς ταυτόχρονα και τα τρία με επιλογές αριθμών από το 1 εως το 9: boost, timing, fuel. Καλό ε; Εκπληκτικό γιατί γλυτώνει και τη βελτιωτική εταιρεία από την μηχανολογική ευθύνη των ρυθμίσεών τους! Αν χαλάσει/σπάσει/διαλυθεί/λυώσει ο κινητήρας τότε μπορεί άνετα να σου πεί: Φίλε, μόνος σου το έσπασες. Δεν σου είπαμε εμείς να βάλεις boost 9, fuel 9, timing 9. Οι άνθρωποι είναι σίγουρα μπροστά από τον καιρό τους... Για τους υπόλοιπους χάρτες ούτε λόγος. Edited September 21, 2008 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Αν χαλάσει/σπάσει/διαλυθεί/λυώσει ο κινητήρας τότε μπορεί άνετα να σου πεί: Φίλε, μόνος σου το έσπασες. Δεν σου είπαμε εμείς να βάλεις boost 9, fuel 9, timing 9.Οι άνθρωποι είναι σίγουρα μπροστά από τον καιρό τους... Για τους υπόλοιπους χάρτες ούτε λόγος. Μετα απο ενα απλο "ΑΝ", μπορουμε καλλιστα να γραψουμε πολλα και διαφορα. ΑΝ (λεω γω τωρα)......ΑΝ, ρυθμιστει ενα αυτοκινητο σημερα, με εναν "καστομ" κωδικα, ειδικα για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο, με θερμοκρασια -σημερα- (22/9/08) 15-16 βαθμους, που εχει στο ρεζερβουαρ του 100αρα βενζινη (να βγαλουμε και λιγα αλογα ωρε), ΑΝ αυτες οι συνθηκες μεταβληθουν (δυσκολο να συμβει, αλλα ΑΝ) π.χ. ανεβει η θερμοκρασια 35-40ο (πραγμα σπανιο για Ελλαδα, αλλα ειπαμε: ΑΝ) ή μας βαλει ενα κερατας νοθευμενη βενζινη (κι αυτο εξαιρετικα απιθανο, αλλα ΑΝ βρε αδερφε), μηπως αυτος ο κινητηρας κινδυνευει λιιιιγο περισσοτερο απο καποιον που τρεχει λιιιιιγο ποιο ηπιο κωδικα ή απο ενα αλλο που μπορει μεσα σε 4-5" να αλλαξει -παραμετροποιησει- λιιιιγο τη χαρτογραφηση; (μη βαρατε, μια σκεψη κανω) Οσο για το ποσο κινδυνευει καποιος απο την "κακη παραμετροποιηση" της revo, π.χ. εαν δουλευει b9-t9-f9, δε νομιζω πως κινδυνευει να παθει τιποτα παραπανω απο απανωτα SAFE MODE. (λεω εγω τωρα...) Βεβαια, αν καποιος θελει να παθει σωνει και καλα ζημια, δε χρειαζεται να τα βαλει ολα τερμα, αφου ειναι και περιττος κοπος. Απλα παει Αθηνα-Κορινθο με 1η ταχυτητα και τερμα γκαζι και ειναι σε ετοιμοτητα με τη φωτογραφικη μηχανη για να δει το επερχομενο πυροτεχνημα... Αν προσπαθησει να κανει το ιδιο, βαζοντας το revo b9-t9-f9 (ΑΝ δε σου ειναι κοπος, ανελυσε μας λιγο και το ΓΙΑΤΙ να κανει καποιος κατι τετοιο), το πιθανοτερο ειναι να χαλασουν/σπασουν/διαλυθουν/λυωσουν τα νευρα του. Οχι ο κινητηρας του. Αλλα τι λεω; Αφου εχεις δει τοσα πολλα χαλασμενα/σπασμενα/διαλυμενα/λυωμενα revo, που ολα δουλευαν b9-t9-f9, λαμδα 0,87, καυσαερια 1.500 βαθμους κ.λ.π. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Αφού βρε λουκουμά το 99% των οδηγών δεν έχουν διαγνωστικό όλη την ώρα μέσα στο αυτοκίνητο για να ξέρουν αν κάνει πειράκια, πώς θα αλλάξουν το πρόγραμμα με τον κοντρόλλερ; Θα τους δίνεις κι ένα vagcom δώρο; Μήπως πρέπει ο οδηγος να έχει την τεχνική κατάρτηση ενός βελτιωτή για να βάλει πρόγραμμα; Ή μήπως πρέπει με κάποιο μαγικό τρόπο να αποκτήσει πυρόμετρο για να δει ότι πηγαίνει για total meltdown η τουρμπίνα του και το καπάκι του; Εις ό,τι αφορά το θέμα των κατεστραμένων κινητήρων, των safe mode και των προβλημάτων λογισμικού, οι αναγνώστες ας ρωτήσουν τη SEAT γιατί σας σταμάτησε... Για την ιστορία πάντως, η ιδέα του gameboy μου αρέσει ιδιαίτερα. Ειδικά για τον λόγο ότι γλυτώνει τον προγραμματιστή από την ευθύνη της ρύθμισης αλλά κι επειδή δίνει τη δυνατότητα στους dealers να ταλαιπωρούν τους πελάτες τους προσπαθώντας να βρουν λύση για κάτι που δεν είναι δικό τους λάθος - των dealers (βλέπε misfires, κοψίματα, ασταθής πίεση κλπ). Στη τελική ένα πρόγραμμα θέλεις να πουλήσεις βρε αδερφέ. Φλασιά και δρόμο. Τί δουλειά έχεις να μπλέξεις με τον πελάτη αφού ξέρεις ότι θα πρέπει να παρακαλάς κάποιον κερατά στην άλλη άκρη του κόσμου για να ισιώσει το λογισμικό του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος??? Μας το κανετε 50ρακια να το καταλαβουμαι και εμεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 όντως ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Αφού βρε λουκουμά το 99% των οδηγών δεν έχουν διαγνωστικό όλη την ώρα μέσα στο αυτοκίνητο για να ξέρουν αν κάνει πειράκια, πώς θα αλλάξουν το πρόγραμμα με τον κοντρόλλερ; Θα τους δίνεις κι ένα vagcom δώρο; Μήπως πρέπει ο οδηγος να έχει την τεχνική κατάρτηση ενός βελτιωτή για να βάλει πρόγραμμα; Ή μήπως πρέπει με κάποιο μαγικό τρόπο να αποκτήσει πυρόμετρο για να δει ότι πηγαίνει για total meltdown η τουρμπίνα του και το καπάκι του; Μπορεις να μου δειξεις σε πιο ακριβως σημειο σε χαρακτηρισα "καπως" και πηρες το δικαιωμα να χρησιμοποιεις τετοιου ειδους εκφρασεις; Ή μηπως με γνωριζεις κι απο εχτες; Προσεξε λιγο τα λογια σου, ειμαι αρκετα μεγαλυτερος σου και δεν ανεχομαι απο κανεναν να αναφερεται στο προσωπο μου με τετοιες εκφρασεις, ποσο μαλλον σε ενα ανοιχτο φορουμ... Δε μου αρεσει να απειλω, αλλα μη φανταστεις οτι εχω και πολλες ανοχες. Απλως δικαιολογω το μικρο της ηλικιας σου και τον παρορμητισμο σου για να πουλησεις την "πραματια" σου και δεν εκνευριζομαι. (ακομα) Για μαζεψου... Εις ό,τι αφορά το θέμα των κατεστραμένων κινητήρων, των safe mode και των προβλημάτων λογισμικού, οι αναγνώστες ας ρωτήσουν τη SEAT γιατί σας σταμάτησε... Ναι, εχεις δικιο. Μας σταματησε.......στο δρομο και μας ειπε να τους φτιαξουμε και τα νεα IBIZA 1,4-1,6. Δραμα λεμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnypilot Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 Εγω παλι θελω να ρωτησω με το προγραμμα της REVO η καταναλωση καυσιμου αν παει περιπατο..... Θα χρειαστει να πιασουμε γκομενα την κορη του βενζινα? Η θα ειναι σε λογικα πλαισια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Εγω παλι θελω να ρωτησω με το προγραμμα της REVO η καταναλωση καυσιμου αν παει περιπατο.....Θα χρειαστει να πιασουμε γκομενα την κορη του βενζινα? Η θα ειναι σε λογικα πλαισια? Η κορη του βενζινα ειναι καλη; Οποιοδηποτε "σωστο" προγραμμα μπει σε ενα αυτοκινητο, θα ανεβασει την καταναλωση ελαχιστα ή σχεδον καθολου και μονο εαν το πιεζεις. Σε νορμαλ χρηση θα ειναι η ιδια ή και λιγο μειωμενη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Η κορη του βενζινα ειναι καλη; Οποιοδηποτε "σωστο" προγραμμα μπει σε ενα αυτοκινητο, θα ανεβασει την καταναλωση ελαχιστα ή σχεδον καθολου και μονο εαν το πιεζεις. Σε νορμαλ χρηση θα ειναι η ιδια ή και λιγο μειωμενη. Θεωρώ δεν θα απασχολήσει κανέναν η κατανάλωση....που στη δική μου περίπτωση όχι μόνο δεν μεγάλωσε ...αλλά μην σου πώ ότι Νέα Μάκρη - Πειραιά έκαψα λιγότερο....από ότι συνήθως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Οποιοδηποτε "σωστο" προγραμμα μπει σε ενα αυτοκινητο, θα ανεβασει την καταναλωση ελαχιστα ή σχεδον καθολου και μονο εαν το πιεζεις.Σε νορμαλ χρηση θα ειναι η ιδια ή και λιγο μειωμενη. Κωστα επειδη την αλλη βδομαδα θα παω να βαλω εξατμιση στον Παπαδοπουλο (σε παρα πολυ καλη τιμη ) Ποια διαμετρο πιστευεις οτι ειναι η ιδανικη? θα εχει προβλημα το προγραμμα αλλαζωντας την εξατμιση? Πιστευω κατι να κερδισω.. Θα ερχομουν και απο το μαγαζι για καφεδακι αλλα που χρονος .. Πολυ δουλεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papadakis Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 εγω θα πω ενα,το μονο προγραμμα που δουλευει αψογα με το tsι ειναι της revo,ολα τα υπολοιπα μακρια,υπαρχει και κινδυνος για κλειδωμα εγκεφαλου.το πρωην προγραμμα που ειχε το δικο μου αν δειτε την δυνναμομετρηση θα γελασετε. στισ 4,000-5000 στρ ολες οι καμπλυλες ηταν στο down,αν θυμηθω να το παρω απο το αμαξι θα το ανεβασω. το μονο που μενει να δω απο το revo ειναι η αξιοπιστια,μην μας μεινει κανενα kompressor,turbo στο χερι,εμενα ανεβαζει 1,6,το ειδε κι ο τεχνικος της revo. στο αμαξι εχει γινει καλη δουλεια προς το παρον. εχει νευρο σε ολο το φασμα,χαμηλα κομπρεσορας μετα turbo προγραμμα,αψογο. πηρε για τα καλα τα πανω του,τα λεω δελεαστικα γιατι ετσι αισθανομαι,κι επαναλαμβανω οτι δεν το περιμενα καθολου αυτο το αποτελεσμα. Φιλε Γιαννη καλησπερα Το αυτοκινητο οπως ξερεις ηταν δικο μου και αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν φοροθσε προγραμμα επανω ,τωρα εσυ αν αγορασες αυτοκινητο με προγραμμα δεν το γνωριζω ,το μονο που ειχε το αυτοκινητο οταν εφυγε απο τα χερια μου (και η δυναμομετρηση που εχεις ) φιλτρο ελευθερας πανελ ,και σφυγμενη waste gate τιποτε αλλο . Γι αυτο πηγαινε και μπαλα για μαμα που ηταν ,και οταν το σκαλιζα δεν θπηρχαν ουτε Ρεβο ουτε τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 QUOTE (taksidiotis @ 04/09/2008, 17:03 ) εγω θα πω ενα,το μονο προγραμμα που δουλευει αψογα με το tsι ειναι της revo,ολα τα υπολοιπα μακρια,υπαρχει και κινδυνος για κλειδωμα εγκεφαλου.το πρωην προγραμμα που ειχε το δικο μου αν δειτε την δυνναμομετρηση θα γελασετε. στισ 4,000-5000 στρ ολες οι καμπλυλες ηταν στο down,αν θυμηθω να το παρω απο το αμαξι θα το ανεβασω. το μονο που μενει να δω απο το revo ειναι η αξιοπιστια,μην μας μεινει κανενα kompressor,turbo στο χερι,εμενα ανεβαζει 1,6,το ειδε κι ο τεχνικος της revo. στο αμαξι εχει γινει καλη δουλεια προς το παρον. εχει νευρο σε ολο το φασμα,χαμηλα κομπρεσορας μετα turbo προγραμμα,αψογο. πηρε για τα καλα τα πανω του,τα λεω δελεαστικα γιατι ετσι αισθανομαι,κι επαναλαμβανω οτι δεν το περιμενα καθολου αυτο το αποτελεσμα. Σορρυ ρε φιλε τι λες τωρα...και αλλοι εχουνε βαλλει προγραμμα οπως εγω και δεν εχουμε απολυτως κανενα προβλημα..γιααυτα που λες εχεις καποιο σοβαρο επειχειρημα και λες κλειδωνει ο εγκεφαλος και τετοια..αν δεν ξερετε ορισμενοι σιγουρα καλυτερα να μην λετε ανακριβειες..εγω φοραω etuner προγραμμα και το αυτοκινητο δεν εχει κανει κιχ..και δεν το παω και ηρεμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 (edited) Κωστα επειδη την αλλη βδομαδα θα παω να βαλω εξατμιση στον Παπαδοπουλο (σε παρα πολυ καλη τιμη ) Ποια διαμετρο πιστευεις οτι ειναι η ιδανικη? θα εχει προβλημα το προγραμμα αλλαζωντας την εξατμιση? Πιστευω κατι να κερδισω.. 63,5 και το κερδος θα ειναι 10-15 ιπποι. Μεγαλη προσοχη στην επιλογη του καταλυτη... (αν αλλαχθει) Θα ερχομουν και απο το μαγαζι για καφεδακι αλλα που χρονος .. Πολυ δουλεια... Ειδες αν εχεις καλο μαγαζι ποσο δουλεια εχεις; Edited September 24, 2008 by VAG-Lover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 63,5 και το κερδος θα ειναι 10-15 ιπποι. Μεγαλη προσοχη στην επιλογη του καταλυτη... (αν αλλαχθει) Nα ρωτησω κατι..Χωρις εξατμιση ποσο το υπολογιζετε το αυτοκινητο??Με τη μαμα εξατμιση δλδ ποσα αλογα το υπολογιζεται το αμαξι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Nα ρωτησω κατι..Χωρις εξατμιση ποσο το υπολογιζετε το αυτοκινητο??Με τη μαμα εξατμιση δλδ ποσα αλογα το υπολογιζεται το αμαξι?? 200-210. Κατ'εμε, νομιζω πως παραπανω αυξηση της ιπποδυναμης αρχιζει πλεον να φλερταρει με την αξιοπιστεια του κινητηρα. Σιγουρα αντεχει, αλλα ποσο ανετα μπορει να αισθανεται καποιος, οταν κατω απο το δεξι του ποδι εχει 220-225 ιππους, που πηγαζουν απο εναν κινητηρα 1,4L; Η "μαγκια" αυτου του κινητηρα δεν ειναι στην ιπποδυναμη του. Η μαγκια του ειναι πως οταν το πιεσεις παει οπως ενα TypeR και οταν βαρεθεις, καιει οσο ενα Aygo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Παιδιά δεν χρειάζεται να σπαταλάμε χρόνο και χαλάμε τις καρδιές μας άδικα. Δεν έχει νόημα να γράφουμε ποιός την έχει πιο μεγάλη αφού προφανώς καθένας θα παινέψει το σπίτι του (μην πέσει και τον πλακώσει γιατί τελευταία σε μερικά σπίτια ακούγονται τριγμοί)! Τα ράουλα της λύπης ξέρετε που βρίσκονται αν και μερικοί τα αποφεύγουν συστηματικά. Όποιος τολμά ας πάει να δυναμομετρηθεί, ώστε να έχουμε τροφή για συζήτηση. Φροντίστε να ανεβάσετε καμια δυναμομέτρηση Μαλλιώρα αντί για ΜΑΗΑ να δείτε τί εστί κράξιμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StefanosCupra Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Παιδιά δεν χρειάζεται να σπαταλάμε χρόνο και χαλάμε τις καρδιές μας άδικα.Δεν έχει νόημα να γράφουμε ποιός την έχει πιο μεγάλη αφού προφανώς καθένας θα παινέψει το σπίτι του (μην πέσει και τον πλακώσει γιατί τελευταία σε μερικά σπίτια ακούγονται τριγμοί)! Τα ράουλα της λύπης ξέρετε που βρίσκονται αν και μερικοί τα αποφεύγουν συστηματικά. Όποιος τολμά ας πάει να δυναμομετρηθεί, ώστε να έχουμε τροφή για συζήτηση. Φροντίστε να ανεβάσετε καμια δυναμομέτρηση Μαλλιώρα αντί για ΜΑΗΑ να δείτε τί εστί κράξιμο... ωραίο ύφος ποιά η διαφορά Μαλλιώρα και Maha ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 ποιά η διαφορά Μαλλιώρα και Maha ? Στεφανε, αν πας με το "πριονι" σου στο ΜΑΗΑ στα Σπατα θα δεις 345-350, στο ΜΑΗΑ της Μεταμορφωσης 360-365 και στο Μαλιωρα - κρατησου - τουλαχιστον... 450! Δεν ειναι υπερβολικο ο νουμερο που σου λεω και εχει σχεση και με τη λαθος σεταρισμα του dyno. Σημασια ωστοσο εχει να εχεις καπου ενα μετρο συγκρισης και να βλεπεις τις διαφορες που προεκυψαν απο την οποια αναβαθμιση, γιατι καθε δυναμομετρο λεει τα δικα του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 QUOTE (taksidiotis @ 04/09/2008, 17:03 ) εγω θα πω ενα,το μονο προγραμμα που δουλευει αψογα με το tsι ειναι της revo,ολα τα υπολοιπα μακρια,υπαρχει και κινδυνος για κλειδωμα εγκεφαλου.το πρωην προγραμμα που ειχε το δικο μου αν δειτε την δυνναμομετρηση θα γελασετε. στισ 4,000-5000 στρ ολες οι καμπλυλες ηταν στο down,αν θυμηθω να το παρω απο το αμαξι θα το ανεβασω. το μονο που μενει να δω απο το revo ειναι η αξιοπιστια,μην μας μεινει κανενα kompressor,turbo στο χερι,εμενα ανεβαζει 1,6,το ειδε κι ο τεχνικος της revo. στο αμαξι εχει γινει καλη δουλεια προς το παρον. εχει νευρο σε ολο το φασμα,χαμηλα κομπρεσορας μετα turbo προγραμμα,αψογο. πηρε για τα καλα τα πανω του,τα λεω δελεαστικα γιατι ετσι αισθανομαι,κι επαναλαμβανω οτι δεν το περιμενα καθολου αυτο το αποτελεσμα. Σορρυ ρε φιλε τι λες τωρα...και αλλοι εχουνε βαλλει προγραμμα οπως εγω και δεν εχουμε απολυτως κανενα προβλημα..γιααυτα που λες εχεις καποιο σοβαρο επειχειρημα και λες κλειδωνει ο εγκεφαλος και τετοια..αν δεν ξερετε ορισμενοι σιγουρα καλυτερα να μην λετε ανακριβειες..εγω φοραω etuner προγραμμα και το αυτοκινητο δεν εχει κανει κιχ..και δεν το παω και ηρεμα.. Don't worry Γιωργο. Εχω life time εγγυηση στον εγκεφαλο... αν σου κλειδωσει θα σου παρω καινουριο !!! Τι αλλο θα διαβασουμε Χριστε μου...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StefanosCupra Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Στεφανε, αν πας με το "πριονι" σου στο ΜΑΗΑ στα Σπατα θα δεις 345-350, στο ΜΑΗΑ της Μεταμορφωσης 360-365 και στο Μαλιωρα - κρατησου - τουλαχιστον... 450! την διεύθυνση του Μαλλιώρα γρήγορα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 (edited) Να ρωτίσω ρε παιδιά.... Είναι λογικό όσοι έχουν τα 140 άλογα να δουν τρελή διαφορά με το πρόγραμμα... Υπάρχει κανείς που μπορεί να μας πει αν αξίζει τα λεφτά για να μπει σε ένα 170άρι.... Το δικό μου είναι μαμμίσιο... και πριν απο 3 μήνες που το δυναμομέτρησα σε MAHA έβγαλε 191,9hp...ενώ άλλα 2 την ίδια μέρα και στιγμή έβγαλαν 183 και 186 αντίστοιχα Ακόμα και τα παιδιά εκεί μου είπαν ότι είναι super... και ότι "άλλοι" αλλάζουν εξάτμιση για να φτάσουν εκεί.... Αν βάλω το πρόγραμμα θα γίνει πόσο?????? Αξίζει???? Γιατί αν είναι να γίνει 205-210 άλογα... δεν βρίσκω τον λόγο να δώσει κανείς τόσα λεφτά Edited September 24, 2008 by solaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Στα ιδια αλογα θα παει,210-215 Αν το μετρησες 192 στο ΜΑΗΑ μαμα,προσωπικα δεν θα εβαζα προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Στα ιδια αλογα θα παει,210-215Αν το μετρησες 192 στο ΜΑΗΑ μαμα,προσωπικα δεν θα εβαζα προγραμμα. Και εγώ αυτό σκέφτομαι.... Είμαι περίεργος... την Τρίτη που λογικά θα μου περάσουν την αναβάθμιση λογισμικού στο αμάξι... πόσο θα δείξει ύστερα από μία νέα δυναμομέτρηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Βαρέθηκα να διαβάζω διαμάχες μεταξύ προγραμμάτων.ο κάθε ένας λεει αυτο που πρέπει να πει για να γίνει διαφημίσει και να δικαιολογήσει την επιλογή του και δυστυχώς μερικοί λένε και πράγματα που μπορεί να μην έχουν ιδέα απλά μπορεί να τα λένε γιατί τους τα έχουν πει. φίλε taksidiotis κολλητός μου έβαλε πρόγραμμα DEMO REVO στο GTi και όταν μετα απο καιρό αποφάσισε να πάει αλλού το εγκέφαλος ήταν κλειδωμένος.Και αυτό δεν είναι μόνο απο προσωπική εμπειρία το έχω ξανα ακούσει. Δευτερον τί παραπάνω έχει το REVO απο overload e-tuner και ότι αλλο πρόγραμμα υπάρχει στην αγορά και προτείνεις μακριά? Θέλεις λίγο να μου πείς μερικά επιχειρήματα? Ποιό TSi έχει πάρει 15 άλογα απο εξάτμιση? μόνο αν έχει βάλει σκέτη σωλήνα !! VAG-Lover στο ATS διαφημίζατε το Tiguan στα 215 άλογα. είπες παραπάνω ότι απο τα 220 παίζει με την ζωή του μοτέρ? Συγνώμη κιόλας αλλα προτιμώ τα 220 με πρόγραμμα εξάτμιση i/c και χοάνη ή φίλτρο παρά τα 215 με πρόγραμμα.... Επίσης δεν υποστηρίζω κανέναν προγραμματιστεί. Ούτε τον κρίτωνα παρ όλο που έχω πάρει την απόφαση να βάλω εκεί πρόγραμμα. Πάντως επειδί ακόμα δεν με έχει καταφέρει να με περάσει κανένα TSi και χαρά μου θα ήταν να με περάσει ο Shaddow20 που είναι και φίλος μου το ποιό δυνατό TSi που είχα αντιμετωπήσει ήταν απο overload με 1 αμάξι διαφορα,όταν ήμουν στα καλά μου(ξέρουν όσοι με ξέρουν τι εννοώ). Και απο e-tuner τώρα τελευταια είχα ανοίξει με ενα TSi (που έραβε και Astra OPC ax0x0aa0xa0xa0xa0) και πηγαίναμε κόπια και στην 5η κατάφερα να του ρίξω καπό(όχι στα καλά μου ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...