Jump to content
_notis

Στρώσιμο

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Ρε παιδιά να ρωτήσω μίας και οι γνώμες διαφέρουν , ποιός είναι ο σωστός τρόπος στρωσίματος για τον tsi ?

μέχρι πόσα χιλιόμετρα , στροφές κτλ

Κατι ακόμα έχουμε πει οτι πρέπει να το αφήνουμε μερικά λεπτά να κρυώνει μετα απο διαδρομή κτλ ,πρέπει να το ζεσταίνουμε κ το πρωί πρίν ξεκινήσουμε ? ακόμα και αν ξεκινήσουμε ήρεμα? Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι το πρωί δεν χρειάζεται ζέσταμα αντιθέτως.

Επίσης στο manual αναφέρει οτι μέχρι τα 1500 χιλ γίνεται το στρώσιμο..

Ποιά η γνώμη σας..

Link to comment
Share on other sites

Τα σωστα χιλιομετρα στρωσιματος ειναι αυτα που αναφερει και το Manual...

Το αμαξι πρεπει να το αφινεις να ζεσταινετε 1-2 λεπτα το πρωι οπωσδηποτε.. :lol:

Edited by Riko
Link to comment
Share on other sites

Τα σωστα χιλιομετρα στρωσιματος ειναι αυτα που αναφερει και το Manual...

Το αμαξι πρεπει να το αφινεις να ζεσταινετε 1-2 λεπτα το πρωι οπωσδηποτε.. :lol:

δλδ θεωρείς τα 1500 κμ αρκετά? άλλοι λένε για 7500 κμ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Ρε παιδιά να ρωτήσω μίας και οι γνώμες διαφέρουν , ποιός είναι ο σωστός τρόπος στρωσίματος για τον tsi ?

μέχρι πόσα χιλιόμετρα , στροφές κτλ

Ποιά η γνώμη σας..

Αν δεν σου κάνει κόπο , ρίξε και μια ματιά εδω : Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Κατι ακόμα έχουμε πει οτι πρέπει να το αφήνουμε μερικά λεπτά να κρυώνει μετα απο διαδρομή κτλ ,πρέπει να το ζεσταίνουμε κ το πρωί πρίν ξεκινήσουμε ? ακόμα και αν ξεκινήσουμε ήρεμα? Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι το πρωί δεν χρειάζεται ζέσταμα αντιθέτως.

Το πρωί συμφωνώ οτι θέλει ζέσταμα ο κινητηρας αλλα αυτο που μου ειπαν εμενα απο την αντιπροσωπεια ειναι οτι δεν χρειαζεται να πατας γκαζι εν στασει για να ζεσταθει ο κινητηρας οπως τα παλιας τεχνολογιας αυτοκινητα. αν προσεξεις το πρωι ή γενικα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας το στροφομετρο οταν το αναβεις πηγαινει στις 1200 στροφες μονος του και ακουγεται καπως δυνατα η μηχανη. το αφηνεις να πεσει κατω απο 1000 στροφες και φευγεις. περιπου δηλαδη 1,5 λεπτο. Τωρα ξερω οτι μετα απο ταξιδι και οταν το εχεις σκισει για πολυ ωρα θελει παλι να κρυωσει για 1,2 λεπτα πριν το σβησεις.

Link to comment
Share on other sites

το πρωι θελει παντα ζεσταμα και το στρωσιμο αφορα το κατα ποσο θα σου καιει λαδι αργοτερα γιατι πλεον ολα τα μηχανικα μερη ειναι ετσι φτιαγμενα που δεν χρειαζοντε στρωσιμω η ολη δουλεια ειναι ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ και γι αυτο θελει φια τα πρωτα 3,000κμ οχι τρελα ανοιγματα

Link to comment
Share on other sites

Το πρωι το αυτοκινητο αν ειναι κρυο μπαινει μονο του σε διαδικασια cold start..αυξανωντας την καταναλωση και τις στροφες....μετα πεφτει στις 700-8000 το ρελαντι .... και μπορεις να φυγεις αλλα ΗΡΕΜΑ...μεχρι να ανεβασει σιγα σιγα 90 βαθμους....

Ειναι λαθος να περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια εν σταση γιατι οι τριβες ειναι πολυ περισσοτερες απο οτι οταν το κινησεις και σε 1-2 λεπτακια πιασεις λιγη θερμοκρασια...

Τωρα το στρωσιμο.... τα αυτοκινητα ερχονται στρωμενα ......οσο αφορα τα ρινισματα κτλ κτλ...Το θεμα ιεναι οι ανοχες που θα αναπτυξουν τα μεταλα.... γιαυτο αν θελεις να το χερεσαι για πολελς χιλ χιλιομετρα σου προτεινω υσηχο στρωσιμο μεχρι τα 2.000 και μετα μεχρι τα 7-8Χιλ οχι καψιμο...... Εγω ειμαι στα 12.000 και τωρα βλεπω να εχει ελαστικοτητα ο κινητηρας ...και ανοιγει ποιο ευκολα μετα τα 100 . Λαδακι καλο καθε 7,5χιλ Η καθε 10Χιλ το ΠΟΛΥ ...

Link to comment
Share on other sites

Το πρωι το αυτοκινητο αν ειναι κρυο μπαινει μονο του σε διαδικασια cold start..αυξανωντας την καταναλωση και τις στροφες....μετα πεφτει στις 700-8000 το ρελαντι .... και μπορεις να φυγεις αλλα ΗΡΕΜΑ...μεχρι να ανεβασει σιγα σιγα 90 βαθμους....

Ειναι λαθος να περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια εν σταση γιατι οι τριβες ειναι πολυ περισσοτερες απο οτι οταν το κινησεις και σε 1-2 λεπτακια πιασεις λιγη θερμοκρασια...

Τωρα το στρωσιμο.... τα αυτοκινητα ερχονται στρωμενα ......οσο αφορα τα ρινισματα κτλ κτλ...Το θεμα ιεναι οι ανοχες που θα αναπτυξουν τα μεταλα.... γιαυτο αν θελεις να το χερεσαι για πολελς χιλ χιλιομετρα σου προτεινω υσηχο στρωσιμο μεχρι τα 2.000 και μετα μεχρι τα 7-8Χιλ οχι καψιμο...... Εγω ειμαι στα 12.000 και τωρα βλεπω να εχει ελαστικοτητα ο κινητηρας ...και ανοιγει ποιο ευκολα μετα τα 100 . Λαδακι καλο καθε 7,5χιλ Η καθε 10Χιλ το ΠΟΛΥ ...

worthy.gificoncool5lw.gif sostos

Link to comment
Share on other sites

Notis,

Για το στρώσιμο αρκεί να έχεις κατά νου 3 πράγματα:

1) Τα λάδια που έχει ο κινητήρας σου από το εργοστάσιο είναι λάδια στρωσίματος, όχι τα κανονικά του.

Ως εκ τούτου, καλό θα ήταν στα 1000-1500χλμ να τα αλλάξεις. Μετά την αλλαγή πάτησέ το σιγά σιγά να στρώσει χαρακτήρα!

2) Το στρώσιμο γίνεται γρηγορότερα στα πρώτα χιλιόμετρα ζωής του αυτοκινήτου. Για αυτό ενδέχεται να δεις μεταλλικά ρινίσματα μέσα στο κάρτερ και στα λάδια

σαν χρυσόσκονη. Μη σου κάνει εντύπωση, είναι φυσιολογικό. Για αυτό και αλλάζουμε τα λάδια τόσο γρήγορα, παρόλο που δεν θα δεις να αναγράφεται στο manual.

Η απουσία του δικαιολογείται για λόγους μάρκετινγκ. Τί να το κάνεις όμως αν στα 100.000χλμ χρειαστείς μοτέρ επειδή δεν άλλαξες λάδια στο στρώσιμο όταν ήταν η ώρα;

3) Οι μεγάλες φθορές ενός κινητήρα, σε όλη τη διάρκεια ζωής του, γίνονται όσο είναι κρύος. Δεν φθείρεται όταν τον αφήνεις να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί,

αλλά φθείρεται γρήγορα όταν τον πατάς και είναι κρύος. Γιατί το μπλοκ δεν έχει διασταλεί από τη θερμοκρασία, με αποτέλεσμα να έχεις φθορά από υπερβολική τριβή.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αντιμετώπισης που πρέπει να έχουμε στον κινητήρα μας είναι οι κινητήρες πλοίων, στους οποίους δεν γίνεται φόρτιση

αν δεν φτάσει η θερμοκρασία λαδιού σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πρώτα τους αφήνουν να λειτουργούν χωρίς φορτίο για μερικά λεπτά και μετά τους φορτίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Οι μεγάλες φθορές ενός κινητήρα, σε όλη τη διάρκεια ζωής του, γίνονται όσο είναι κρύος. Δεν φθείρεται όταν τον αφήνεις να δουλεύει στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί,

αλλά φθείρεται γρήγορα όταν τον πατάς και είναι κρύος. Γιατί το μπλοκ δεν έχει διασταλεί από τη θερμοκρασία, με αποτέλεσμα να έχεις φθορά από υπερβολική τριβή.

με μια φορα εαν γινει θα παθει ζημια?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις , επομένως προτείνετε στρώσιμο μέχρι 2-3000 χλ κ έπειτα σταδιακό άνοιγμα και αλλαγή λαδίων στα 1500χλ ; τόσο νωρίς ; και το επόμενο;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις , επομένως προτείνετε στρώσιμο μέχρι 2-3000 χλ κ έπειτα σταδιακό άνοιγμα και αλλαγή λαδίων στα 1500χλ ; τόσο νωρίς ; και το επόμενο;

Το επομενο στα 15.000 χλμ κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Ρε παιδιά να ρωτήσω μίας και οι γνώμες διαφέρουν , ποιός είναι ο σωστός τρόπος στρωσίματος για τον tsi ?

μέχρι πόσα χιλιόμετρα , στροφές κτλ

Κατι ακόμα έχουμε πει οτι πρέπει να το αφήνουμε μερικά λεπτά να κρυώνει μετα απο διαδρομή κτλ ,πρέπει να το ζεσταίνουμε κ το πρωί πρίν ξεκινήσουμε ? ακόμα και αν ξεκινήσουμε ήρεμα? Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι το πρωί δεν χρειάζεται ζέσταμα αντιθέτως.

Επίσης στο manual αναφέρει οτι μέχρι τα 1500 χιλ γίνεται το στρώσιμο..

Ποιά η γνώμη σας..

1.Μέχρι 2000χλμ προοδευτικά εως 3000-3500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης

2.από 2000-3000 προοδευτικά εως 3500-4000στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης

3.από 3000-4000 προοδευτικά εως 4000-4500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης

4.από 4000-5000 προοδευτικά εως 4500-5000στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης

5.από 5000-6000 προοδευτικά εως 5000-5500στροφές σε μικτό κύκλο οδήγησης

δουλεψέ το σε όλες τις ταχύτητες πχ 2α-3η,την επόμενη φορά άνοιξε 3η-4η

καλό ζέσταμα στα πρώτα χιλιόμετρα όχι μόνο 2-3 λεπτά, για να ζεσταθούν καλά και τα λάδια και χαμήλωμα ρυθμού οδήγησης μετά απο ταξίδι καθώς επιστρέφεις σε κατοικημένη περιοχή άστο 2-3 λεπτά στο ρελαντί και σβήστο.

Εγώ άλλαξα τα πρώτα λάδια στα 7.500 όχι λόγο οικονομίας αλλά για να στρώσει με τα μαμά λάδια αλλά και για να κάνουν τα λάδια τον κύκλο τους περίπου 5000-6000χλμ

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Είναι περιέργο πάντως να μην αναφέρει τπτ η vw για το στρώσιμο toy tsi που θα έπρεπε ειδικά για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Η κατανάλωση να αναφέρω οτι είναι λίγο τσιμπημένη ίσως βέβαια να κάνω λάθος δεν έχω ανεφοδιάσει πολλές φορές ακόμα αλλα με βάση το trip computer κινουμε φυρω στο 7.6 (αν και δεν νομίζω).

και Θερμοκρασία λαδιού έχω οταν ζεσταθεί απο 92-98oC.

Link to comment
Share on other sites

Στρώσιμο μέχρι τα 1500χλμ, μετα προοδευτικα ανοιγουμε μέχρι περίπου τα 3500χλμ και μετα σκιστο!

Πάντα αλλαζω λάδια κάθε 15000χλμ, ότι λέει η αντιπροσωπία δηλαδη, golf v tsi 140 με 210000χλμ...(του αδερφου μου)χωρις αλλαγη τουρμπινας, ή σκαστρας ή Ν75, μόνο σασμαν, όπως όλα στα vw δηλαδη..(κολλούσε η 3η)

Και πλέον κάτοχος δικού μου tsi vi 122...8400χλμ...μεχρι τώρα καλά..

Link to comment
Share on other sites

πια 1500 και 2000 και 3000 τερμα κόκκινα με το καλημέρα έτσι για να στρώσει από νωρίς χαρακτηρά. :excl::excl::whistling:

σοβαρά πάντως εγώ προσωπικά ως πιο έμπειρος (μην ξεχνάμε νότη το πήρα μία ολόκληρη μέρα νωρίτερα!!!! ;) ) θα κάνω

ότι μου είπε η αντιπροσωπεία μέχρι 3000 - 3500 στροφές για 1500 χλμ και μετά σκίσιμο. ζέσταμε κάθε πρωί και χαλάρωση μετά από μεγάλες αποστάσεις.πρώτο σέρβις λάδια στα 15000.

Προσοχή σε αυτούς που λένε ότι τα εργστασιακά λάδια πρέπει να αλλάζουνε με το καλημέρα. έχω φίλο που δουλεύει χημικός στα λάδια

των αυτοκινήτων της castrol και bp (ελλάδα) και μου λέει ότι τα εργοστάσιακα έχουν τέτοια συνθετικά που δεν έχει κανένα του εμπορίου .πρέπει να

μένουν στο αμάξι μέχρι την ημερομηνία που λέει ο κατασκευαστής.

Link to comment
Share on other sites

πια 1500 και 2000 και 3000 τερμα κόκκινα με το καλημέρα έτσι για να στρώσει από νωρίς χαρακτηρά. ;):lol::lol:

σοβαρά πάντως εγώ προσωπικά ως πιο έμπειρος (μην ξεχνάμε νότη το πήρα μία ολόκληρη μέρα νωρίτερα!!!! :thumbsup: ) θα κάνω

ότι μου είπε η αντιπροσωπεία μέχρι 3000 - 3500 στροφές για 1500 χλμ και μετά σκίσιμο. ζέσταμε κάθε πρωί και χαλάρωση μετά από μεγάλες αποστάσεις.πρώτο σέρβις λάδια στα 15000.

Προσοχή σε αυτούς που λένε ότι τα εργστασιακά λάδια πρέπει να αλλάζουνε με το καλημέρα. έχω φίλο που δουλεύει χημικός στα λάδια

των αυτοκινήτων της castrol και bp (ελλάδα) και μου λέει ότι τα εργοστάσιακα έχουν τέτοια συνθετικά που δεν έχει κανένα του εμπορίου .πρέπει να

μένουν στο αμάξι μέχρι την ημερομηνία που λέει ο κατασκευαστής.

Ενδιαφέρον αυτό με τα λάδια που λες το λένε και άλλοι οτι είναι διαφορετικά...

Link to comment
Share on other sites

πια 1500 και 2000 και 3000 τερμα κόκκινα με το καλημέρα έτσι για να στρώσει από νωρίς χαρακτηρά. ;):lol::lol:

σοβαρά πάντως εγώ προσωπικά ως πιο έμπειρος (μην ξεχνάμε νότη το πήρα μία ολόκληρη μέρα νωρίτερα!!!! :thumbsup: ) θα κάνω

ότι μου είπε η αντιπροσωπεία μέχρι 3000 - 3500 στροφές για 1500 χλμ και μετά σκίσιμο. ζέσταμε κάθε πρωί και χαλάρωση μετά από μεγάλες αποστάσεις.πρώτο σέρβις λάδια στα 15000.

Προσοχή σε αυτούς που λένε ότι τα εργστασιακά λάδια πρέπει να αλλάζουνε με το καλημέρα. έχω φίλο που δουλεύει χημικός στα λάδια

των αυτοκινήτων της castrol και bp (ελλάδα) και μου λέει ότι τα εργοστάσιακα έχουν τέτοια συνθετικά που δεν έχει κανένα του εμπορίου .πρέπει να

μένουν στο αμάξι μέχρι την ημερομηνία που λέει ο κατασκευαστής.

Γνώμη μου είναι ότι δεν θα χάσει κάποιος αν το πάει χαλαρά ως τα 3 - 4.000 χλμ, όπως επίσης δεν θα χάσει αν κάνει μία πρώτη γρηγορότερη αλλαγή λαδιών. Κι ας λένε ότι είναι απολύτως στρωμένα τα καινούρια αυτοκίνητα.

Βέβαια και κακό στρώσιμο να γίνει, οι επιπτώσεις θα φανούν μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Και το πιθανότερο τότε θα είναι να ψάχνουμε αλλού την αιτία (στο πρόγραμμα που βάλαμε, στην "σκάρτη" μάρκα λιπαντικού ή στην γυναίκα μας που πάει ως το super market με κουμπωμένη την πρώτη ταχύτητα! tongue.gif )

Το σημαντικό για μένα είναι στο ξεκίνημα με κρύο κινητήρα στο οποίο προσωπικά προσέχω δύο λεπτομέρειες:

πρώτον, ναί μεν δεν ανεβάζω πολλές στροφές στον κινητήρα, αλλά και σ αυτές τις στροφές που θα ανεβάσω, φτάνω προοδευτικά δίχως να πιέσω απότομα το γκάζι. Στα τουρμπάτα είναι αυτό που λέμε να μην "φουσκώσει" η τουρμπίνα.

Δεύτερον, όπως πολύ σωστά έχει ειπωθεί, το αυτοκίνητο δεν το σκίζουμε αμέσως μόλις δούμε στον δείκτη θερμοκρασίας τους 90 βαθμούς.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

πια 1500 και 2000 και 3000 τερμα κόκκινα με το καλημέρα έτσι για να στρώσει από νωρίς χαρακτηρά. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

σοβαρά πάντως εγώ προσωπικά ως πιο έμπειρος (μην ξεχνάμε νότη το πήρα μία ολόκληρη μέρα νωρίτερα!!!! :huh: ) θα κάνω

ότι μου είπε η αντιπροσωπεία μέχρι 3000 - 3500 στροφές για 1500 χλμ και μετά σκίσιμο. ζέσταμε κάθε πρωί και χαλάρωση μετά από μεγάλες αποστάσεις.πρώτο σέρβις λάδια στα 15000.

Προσοχή σε αυτούς που λένε ότι τα εργστασιακά λάδια πρέπει να αλλάζουνε με το καλημέρα. έχω φίλο που δουλεύει χημικός στα λάδια

των αυτοκινήτων της castrol και bp (ελλάδα) και μου λέει ότι τα εργοστάσιακα έχουν τέτοια συνθετικά που δεν έχει κανένα του εμπορίου .πρέπει να

μένουν στο αμάξι μέχρι την ημερομηνία που λέει ο κατασκευαστής.

Το manual βεβαια αλλα λεει.Στρωσιμο μεχρι τα 1000 χλμ και μεχρι τα 1500 σταδιακη αυξηση των στροφων και της ταχυτητας μεχρι τα μεγιστα.Βασικα εγω μετα τα 1000 χλμ το ανοιξα σταδιακα οχι μεχρι τα 1500 αλλα μεχρι τα 2500 περιπου

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Εχω μπερδευτει παιδια, τελικα ποτε αλλαζουμε πρωτη φορα λάδια;; Στα 7500 κμ η στα 15000κμ;; ρωταω γιατι ηδη εφτασα τα 7200 κμ με φυσιολογικο στρωσιμο (πιστευω).

Link to comment
Share on other sites

η κοσμοκαρ λεει καθε 15000 χιλιομετρα.αν τα αλλαξεις νωριτερα ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.

Link to comment
Share on other sites

η κοσμοκαρ λεει καθε 15000 χιλιομετρα.αν τα αλλαξεις νωριτερα ειναι καθαρα δικη σου αποφαση.

Ευχαριστω για την απάντηση φιλε. Αυτο γνωριζω και εγω και μου ειπαν και στην αντιπροσωπεια αλλα μπερδευτηκα και αγχωθηκα λιγο με οσα διαβασα στο topic εδω.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι αντιθετος στο οτι θελει στρωσιμο 1500 χλμ και ειδικα για τα 7000+ ειναι σιγουρα υπερβολη...!

Λοιπον εγω το αμαξι το πηρα το εκανα 300-400 χλμ στις 2500-3000 στα αλλα 300-400 το δουλευα 2500-3000 αλλα αν με επιανε

χαζομαρα το εφτανα και 4000-4300 ..(χωρις να εχω τυψεις οτι το σπαω...)

Τωρα το εχω 1400 χλμ το ανεβαζω μεχρι 6000 με 3η ή 4η για να ζοριστει λιγο το μοτερ να ανοιξει..

Φυσικα θελει τον καιρο και τα χλμ για να ανοιξει ΑΛΛΑ το να το κανω 4-5Κ χλμ μεχρι τις 3000 και μετα να το σπασω...Γνωμη μου αλλα το σταδιακο στρωσιμο ειναι

πολυ καλυτερο..Επισης οι κατεβασιες θεωρω οτι πεζουν μεγαλο ρολο.

Στρωσιμο θελουν τα φρενα, το σαζμαν, και αυτος ο συμπλεκτης μεχρι να τον συνη8ησεις !

Τα λαδια (1ο service) επειδη ειμαι της θεωριας οτι το φρεσκο λαδι δεν εβλαψε ποτε κανεναν... θα γινει στις 5000χλμ

Αυτα απο εμενα.. Φιλικα παντα.

Link to comment
Share on other sites

πλεον εχω 4000χλμ και οι στροφες κινητηρα που κινουμαι ειναι 2 εως 4χιλ (αντε και κανα δυο φορες 4.5)

λαδια σκοπευω να αλλαξω στις 15000 ή στον χρόνο αν με προλάβει. ετσι λεει η εταιρια, ετσι και η αντιπροσωπια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.