Jump to content
Leou21

Climatronic-golf Vi

Recommended Posts

Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.

Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.

Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό?

εμμένα πάλι το κρατάει στους 22-23 , μηπως πρεπει να το βάλεις με ανοιχτο το AC & Auto στους 22 και μετα να το κλείσεις..

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.

Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό?

Κλείνοντας με το πλήκτρο off τον κλιματισμό δεν θα πρέπει να έχεις ούτε κρύο ούτε ζεστό αέρα (και με κλειστούς τους αεραγωγούς). Ανοίγοντας τον πάλι ξεκινάει στο LO όπως λες αυτόματα και στο δικό μου έτσι είναι αλλά δεν το έχω πολυψάξει, το άφηνα το καλοκαίρι να ξεκινά στο lo και μετά από λίγο το ρύθμιζα συνήθως στο 23.

Link to comment
Share on other sites

Κλείνοντας με το πλήκτρο off τον κλιματισμό δεν θα πρέπει να έχεις ούτε κρύο ούτε ζεστό αέρα (και με κλειστούς τους αεραγωγούς). Ανοίγοντας τον πάλι ξεκινάει στο LO όπως λες αυτόματα και στο δικό μου έτσι είναι αλλά δεν το έχω πολυψάξει, το άφηνα το καλοκαίρι να ξεκινά στο lo και μετά από λίγο το ρύθμιζα συνήθως στο 23.

emena nomizo krataei tin teleutaia thermokrasia pou eixe prin to kleisimo tou.

Link to comment
Share on other sites

emena nomizo krataei tin teleutaia thermokrasia pou eixe prin to kleisimo tou.

Παντως στο 5αρι αυτο συμβαινει.Κραταει την τελευταια θερμοκρασια που εχω ρυθμισει.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.

Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό?

Δε μου φαίνεται για πρόβλημα... παραξενιά ίσως.

Το κάνει και το δικό μου πάντως (όχι πάντα, και δεν έχω καταλάβει πότε το κάνει)

Όταν σε βάζει στο LO προφανώς δεν έχει ενεργοποιήσει το AUTO. Αν πατήσεις AUTO θα σε πάει στους 22 λογικά.

Το δικό μου πάντως έτσι κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά να μην το πάρω στα σοβαρά?Αν πάωστην αντιπροσωπεία το πιθανότερο είναι να ρωτάει ο ένας τον άλλον.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ξενερωμα στο νεο 6αρι που αντι δυο οθονων στον κλιματισμο, εχει απλα ενδειξεις που αναβουν ανα εναν βαθμο...

ενω στο πενταρι εχει δυο οθονες και ανα μισο βαθμο.

Link to comment
Share on other sites

ξενερωμα στο νεο 6αρι που αντι δυο οθονων στον κλιματισμο, εχει απλα ενδειξεις που αναβουν ανα εναν βαθμο...

ενω στο πενταρι εχει δυο οθονες και ανα μισο βαθμο.

me to rcd 510 einai korifaio. fainete stin othoni.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.

Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό?

Δεν πρέπει να γυρνάς τον αριστερό διακόπτη όταν βάζεις για πρώτη φορά μπρος το αμάξι. Αν πατήσεις το auto τότε σου δείχνει 22 βαθμούς.

Όταν είναι σε λειτουργία το αμάξι, όταν πατήσεις το auto τότε δείχνει 22 βαθμούς. Αν αλλάξεις θερμοκρασία πχ 24 βαθμούς και πατήσεις off και μετά ξαναπατήσεις auto ή ακόμη και αν γυρίσεις τον αριστερό διακόπτη, τότε ξεκινάει με την τελευταία ρύθμιση που του είχες κάνει (24 βαθμούς). Όλα αυτά ισχύουν με το αμάξι σε λειτουργία και για λίγο χρονικό διάστημα αφού το σβήσεις (υποθέτω ότι το χρονικό διαστημα είναι 2 ώρες, όσο και η μνήμη της συνολικής ώρας και χιλιομέτρων όταν κάνεις ολιγόλεπτες στάσεις και όχι πάνω από 2 ώρες)

Τώρα δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι,αλλά σε εμένα έτσι λειτουργεί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρέπει να γυρνάς τον αριστερό διακόπτη όταν βάζεις για πρώτη φορά μπρος το αμάξι. Αν πατήσεις το auto τότε σου δείχνει 22 βαθμούς.

Όταν είναι σε λειτουργία το αμάξι, όταν πατήσεις το auto τότε δείχνει 22 βαθμούς. Αν αλλάξεις θερμοκρασία πχ 24 βαθμούς και πατήσεις off και μετά ξαναπατήσεις auto ή ακόμη και αν γυρίσεις τον αριστερό διακόπτη, τότε ξεκινάει με την τελευταία ρύθμιση που του είχες κάνει (24 βαθμούς). Όλα αυτά ισχύουν με το αμάξι σε λειτουργία και για λίγο χρονικό διάστημα αφού το σβήσεις (υποθέτω ότι το χρονικό διαστημα είναι 2 ώρες, όσο και η μνήμη της συνολικής ώρας και χιλιομέτρων όταν κάνεις ολιγόλεπτες στάσεις και όχι πάνω από 2 ώρες)

Τώρα δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι,αλλά σε εμένα έτσι λειτουργεί.

Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε,έτσι ακριβώς λειτουργεί.Κάθισα και το σκάλιζα λίγο για να δω τι παίζει και τελικά πρέπει να πατάω το AUTO αρχικά.Βέβαια όντως πρόκειται για παραξενιά που δεν μου αρέσει αλλά και τι να κάνεις?Στο ΙΒΙΖΑ εβαζα την θερμοκρασία,έκλεινα τον διακόπτη και τέλος μέχρι το καλοκαίρι...Τέλος πάντων,μικρό το κακό.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω καινούργιο topic,τοποθετώ εδώ μία νέα απορία μου με το καθ'όλα περίεργο climatronic golf vi.Προσπάθησα να βγάλω άκρη απο το εγχειρίδιο αλλά δεν τα κατάφερα.Λοιπόν,μιας και χειμώνιασε πλέον βάζουμε και κανα ξύλο στο ''τζάκι''...Κάθε φορά που πατάω το auto,ανοίγει και το ac ταυτόχρονα.Και καλά όταν πατάω το κουμπί για ξεθάμπωμα του μπαρμπρίζ που ανοίγουν μαζί το καταλαβαίνω-υποτίθεται πως ξεπαγώνει πιο γρήγορα-.Αλλά όταν εγώ θέλω ζεστούλα στον κυρίως χώρο γιατί με το auto να ανοίγει και το ac?

Δοκίμασα σήμερα ζέστη με ac και χωρίς αυτό, και συμπέρανα πως με το ac το περιβάλλον στο εσωτερικό,μου ήταν λίγο πιο ευχάριστο.Τώρα μπορεί να ρωτάω και κάτι χαζό,αλλά με τρώει λίγο η περιέργεια για το θέμα.Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι επ'αυτού?

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω καινούργιο topic,τοποθετώ εδώ μία νέα απορία μου με το καθ'όλα περίεργο climatronic golf vi.Προσπάθησα να βγάλω άκρη απο το εγχειρίδιο αλλά δεν τα κατάφερα.Λοιπόν,μιας και χειμώνιασε πλέον βάζουμε και κανα ξύλο στο ''τζάκι''...Κάθε φορά που πατάω το auto,ανοίγει και το ac ταυτόχρονα.Και καλά όταν πατάω το κουμπί για ξεθάμπωμα του μπαρμπρίζ που ανοίγουν μαζί το καταλαβαίνω-υποτίθεται πως ξεπαγώνει πιο γρήγορα-.Αλλά όταν εγώ θέλω ζεστούλα στον κυρίως χώρο γιατί με το auto να ανοίγει και το ac?

Δοκίμασα σήμερα ζέστη με ac και χωρίς αυτό, και συμπέρανα πως με το ac το περιβάλλον στο εσωτερικό,μου ήταν λίγο πιο ευχάριστο.Τώρα μπορεί να ρωτάω και κάτι χαζό,αλλά με τρώει λίγο η περιέργεια για το θέμα.Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι επ'αυτού?

Καλησπέρες.

Σωστά σου φαίνεται πιο ευχάριστη η ατμοσφαιρα με το A/C γιατι κάνει ταυτόχρονα και αφύγρανση του αέρα. (αυξάνει βεβαίως βεβαίως λίγο την κατανάλωση :drinks: )

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρες.

Σωστά σου φαίνεται πιο ευχάριστη η ατμοσφαιρα με το A/C γιατι κάνει ταυτόχρονα και αφύγρανση του αέρα. (αυξάνει βεβαίως βεβαίως λίγο την κατανάλωση :) )

Εγώ πάντως βάζω το δεύτερο πρόγραμμα "Αυτο" (που βγάζει περισσότερο αέρα) στους 22C και χωρίς AC.

Υ.Γ. Το AC "τρώει" άλογα. :D:thumbsup: :thumbsup: :p :p

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Εγω το δουλευω χωρις AUTO ...

Με το χερι στο + - αναλογα δεν θελω να βλεπω το αυτοματο γτ νομιζω μου ριχνει αλογα

ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙ απλα ψυχολογικα αλογα...

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια.κ μια απορια δικια μου.προσεξατε οτι οταν βαζετε το ζεστο ο αερας απο default βγαινει απο τον αεραγωγο που βρισκεται στη βαση του παρμπριζ?κ οτι η ποσοτητα του αερα ειναι ελαχιστη?σχεδον σαν να ειναι φιμωμενο κ βγαζει ελαχιστο αερα.οποτε παταω το κουμπι που διοχετευει τον αερα στο στηθος για να ζεσταθει η καμπινα.

Link to comment
Share on other sites

εγω επειδη γενικα ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ το AC ανοιγω το climatronic είτε γυριζοντας τον στρογγυλο διακόπτη, (οποτε απο LO το παω στους 23) ειτε πατόντας το OFF (οποτε ανάβει στην θερμοκρασία που το ειχα χωρις να βάλει a/c) Το θεμα με το auto ειναι οτι αν ειναι κρυος ο χωρος στην αρχη δουλευει περισσότερο το fan για να ανεβασει θερμοκρασια και μετα ριχνει το fan στην μια παυλα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ξεθόλωμα που κάνει το χειμώνα η ταυτόχρονη λειτουργία του κομπρέσορα του Α/C δεν

συγκρίνεται με τίποτα..

Επίσης μην ξεχνάμε οτι τον εν λόγω κομπρέσορα σαφώς και δεν πρέπει να τον αφήνουμε για 6 μήνες

αδούλευτο αν θέλουμε να έχει μακροζωία μαζί με το αμαξάκι μας..

Μια φορά το μήνα 10 λεπτάκια τουλάχιστον λειτουργίας είναι απαραίτητα παιδιά..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ξεθόλωμα που κάνει το χειμώνα η ταυτόχρονη λειτουργία του κομπρέσορα του Α/C δεν

συγκρίνεται με τίποτα..

Επίσης μην ξεχνάμε οτι τον εν λόγω κομπρέσορα σαφώς και δεν πρέπει να τον αφήνουμε για 6 μήνες

αδούλευτο αν θέλουμε να έχει μακροζωία μαζί με το αμαξάκι μας..

Μια φορά το μήνα 10 λεπτάκια τουλάχιστον λειτουργίας είναι απαραίτητα παιδιά..

Μα το καλύτερο είναι ακόμα και κατά τους Χειμερινούς μήνες να λειτουργεί ο κλιματισμός. Αυτό συστήνεται και στο μάνουαλ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ξεθόλωμα που κάνει το χειμώνα η ταυτόχρονη λειτουργία του κομπρέσορα του Α/C δεν

συγκρίνεται με τίποτα..

Επίσης μην ξεχνάμε οτι τον εν λόγω κομπρέσορα σαφώς και δεν πρέπει να τον αφήνουμε για 6 μήνες

αδούλευτο αν θέλουμε να έχει μακροζωία μαζί με το αμαξάκι μας..

Μια φορά το μήνα 10 λεπτάκια τουλάχιστον λειτουργίας είναι απαραίτητα παιδιά..

Συμφωνώ 100% για το γρήγορο ξεθάμπωμα.

Το a/c επίσης όπως σωστά είπες πρέπει τουλάχιστον για 10 λεπτά τον μήνα να το βάζουμε να δουλέψει για να κυκλοφορεί και λίγο το φρέον και να μην μένει στάσιμο (όπως και με τα a/c στο σπίτι).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.