Leou21 Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον. Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό? εμμένα πάλι το κρατάει στους 22-23 , μηπως πρεπει να το βάλεις με ανοιχτο το AC & Auto στους 22 και μετα να το κλείσεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Να το κοιταξεις σε αντιπροσωπεια. Δεν δικαιολογειται να αλλαζει απο μονο του το σεταρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό? Κλείνοντας με το πλήκτρο off τον κλιματισμό δεν θα πρέπει να έχεις ούτε κρύο ούτε ζεστό αέρα (και με κλειστούς τους αεραγωγούς). Ανοίγοντας τον πάλι ξεκινάει στο LO όπως λες αυτόματα και στο δικό μου έτσι είναι αλλά δεν το έχω πολυψάξει, το άφηνα το καλοκαίρι να ξεκινά στο lo και μετά από λίγο το ρύθμιζα συνήθως στο 23. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Κλείνοντας με το πλήκτρο off τον κλιματισμό δεν θα πρέπει να έχεις ούτε κρύο ούτε ζεστό αέρα (και με κλειστούς τους αεραγωγούς). Ανοίγοντας τον πάλι ξεκινάει στο LO όπως λες αυτόματα και στο δικό μου έτσι είναι αλλά δεν το έχω πολυψάξει, το άφηνα το καλοκαίρι να ξεκινά στο lo και μετά από λίγο το ρύθμιζα συνήθως στο 23. emena nomizo krataei tin teleutaia thermokrasia pou eixe prin to kleisimo tou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 emena nomizo krataei tin teleutaia thermokrasia pou eixe prin to kleisimo tou. Παντως στο 5αρι αυτο συμβαινει.Κραταει την τελευταια θερμοκρασια που εχω ρυθμισει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 emena nomizo krataei tin teleutaia thermokrasia pou eixe prin to kleisimo tou. Και εμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENT Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό? Δε μου φαίνεται για πρόβλημα... παραξενιά ίσως. Το κάνει και το δικό μου πάντως (όχι πάντα, και δεν έχω καταλάβει πότε το κάνει) Όταν σε βάζει στο LO προφανώς δεν έχει ενεργοποιήσει το AUTO. Αν πατήσεις AUTO θα σε πάει στους 22 λογικά. Το δικό μου πάντως έτσι κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Και εμένα. me too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted October 20, 2009 Author Report Share Posted October 20, 2009 Τελικά να μην το πάρω στα σοβαρά?Αν πάωστην αντιπροσωπεία το πιθανότερο είναι να ρωτάει ο ένας τον άλλον.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 ξενερωμα στο νεο 6αρι που αντι δυο οθονων στον κλιματισμο, εχει απλα ενδειξεις που αναβουν ανα εναν βαθμο... ενω στο πενταρι εχει δυο οθονες και ανα μισο βαθμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 21, 2009 Report Share Posted October 21, 2009 ξενερωμα στο νεο 6αρι που αντι δυο οθονων στον κλιματισμο, εχει απλα ενδειξεις που αναβουν ανα εναν βαθμο...ενω στο πενταρι εχει δυο οθονες και ανα μισο βαθμο. me to rcd 510 einai korifaio. fainete stin othoni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marseic Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Βασικά δεν ξέρω αν πρόκειται για πρόβλημα,περισσότερο σε ερώτηση προς τους κατόχους Golf VI τείνει:λοιπόν κάθε φορά που βάζω μπρός το αυτοκίνητο και κάνω πορεία, ο αέρας που εισέρχεται στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ κρύος(με κλειστό εννοώ το clima).Γυρνώντας τον αριστερό διακόπτη, διαπίστωσα πως δεν κραταει στην μνημη του, τους 22 βαθμούς που είναι το φυσιολογικό και πηγαίνει αυτόματα στο LΟ με αποτέλεσμα κάθε φορά να το γυρίζω για να μην παγώνω πλέον.Γνωρίζει κάποιος κάτι γι'αυτό? Δεν πρέπει να γυρνάς τον αριστερό διακόπτη όταν βάζεις για πρώτη φορά μπρος το αμάξι. Αν πατήσεις το auto τότε σου δείχνει 22 βαθμούς. Όταν είναι σε λειτουργία το αμάξι, όταν πατήσεις το auto τότε δείχνει 22 βαθμούς. Αν αλλάξεις θερμοκρασία πχ 24 βαθμούς και πατήσεις off και μετά ξαναπατήσεις auto ή ακόμη και αν γυρίσεις τον αριστερό διακόπτη, τότε ξεκινάει με την τελευταία ρύθμιση που του είχες κάνει (24 βαθμούς). Όλα αυτά ισχύουν με το αμάξι σε λειτουργία και για λίγο χρονικό διάστημα αφού το σβήσεις (υποθέτω ότι το χρονικό διαστημα είναι 2 ώρες, όσο και η μνήμη της συνολικής ώρας και χιλιομέτρων όταν κάνεις ολιγόλεπτες στάσεις και όχι πάνω από 2 ώρες) Τώρα δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι,αλλά σε εμένα έτσι λειτουργεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted October 24, 2009 Author Report Share Posted October 24, 2009 Δεν πρέπει να γυρνάς τον αριστερό διακόπτη όταν βάζεις για πρώτη φορά μπρος το αμάξι. Αν πατήσεις το auto τότε σου δείχνει 22 βαθμούς.Όταν είναι σε λειτουργία το αμάξι, όταν πατήσεις το auto τότε δείχνει 22 βαθμούς. Αν αλλάξεις θερμοκρασία πχ 24 βαθμούς και πατήσεις off και μετά ξαναπατήσεις auto ή ακόμη και αν γυρίσεις τον αριστερό διακόπτη, τότε ξεκινάει με την τελευταία ρύθμιση που του είχες κάνει (24 βαθμούς). Όλα αυτά ισχύουν με το αμάξι σε λειτουργία και για λίγο χρονικό διάστημα αφού το σβήσεις (υποθέτω ότι το χρονικό διαστημα είναι 2 ώρες, όσο και η μνήμη της συνολικής ώρας και χιλιομέτρων όταν κάνεις ολιγόλεπτες στάσεις και όχι πάνω από 2 ώρες) Τώρα δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι,αλλά σε εμένα έτσι λειτουργεί. Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε,έτσι ακριβώς λειτουργεί.Κάθισα και το σκάλιζα λίγο για να δω τι παίζει και τελικά πρέπει να πατάω το AUTO αρχικά.Βέβαια όντως πρόκειται για παραξενιά που δεν μου αρέσει αλλά και τι να κάνεις?Στο ΙΒΙΖΑ εβαζα την θερμοκρασία,έκλεινα τον διακόπτη και τέλος μέχρι το καλοκαίρι...Τέλος πάντων,μικρό το κακό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted December 10, 2009 Author Report Share Posted December 10, 2009 Για να μην ανοίγω καινούργιο topic,τοποθετώ εδώ μία νέα απορία μου με το καθ'όλα περίεργο climatronic golf vi.Προσπάθησα να βγάλω άκρη απο το εγχειρίδιο αλλά δεν τα κατάφερα.Λοιπόν,μιας και χειμώνιασε πλέον βάζουμε και κανα ξύλο στο ''τζάκι''...Κάθε φορά που πατάω το auto,ανοίγει και το ac ταυτόχρονα.Και καλά όταν πατάω το κουμπί για ξεθάμπωμα του μπαρμπρίζ που ανοίγουν μαζί το καταλαβαίνω-υποτίθεται πως ξεπαγώνει πιο γρήγορα-.Αλλά όταν εγώ θέλω ζεστούλα στον κυρίως χώρο γιατί με το auto να ανοίγει και το ac? Δοκίμασα σήμερα ζέστη με ac και χωρίς αυτό, και συμπέρανα πως με το ac το περιβάλλον στο εσωτερικό,μου ήταν λίγο πιο ευχάριστο.Τώρα μπορεί να ρωτάω και κάτι χαζό,αλλά με τρώει λίγο η περιέργεια για το θέμα.Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι επ'αυτού? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patent76 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Για να μην ανοίγω καινούργιο topic,τοποθετώ εδώ μία νέα απορία μου με το καθ'όλα περίεργο climatronic golf vi.Προσπάθησα να βγάλω άκρη απο το εγχειρίδιο αλλά δεν τα κατάφερα.Λοιπόν,μιας και χειμώνιασε πλέον βάζουμε και κανα ξύλο στο ''τζάκι''...Κάθε φορά που πατάω το auto,ανοίγει και το ac ταυτόχρονα.Και καλά όταν πατάω το κουμπί για ξεθάμπωμα του μπαρμπρίζ που ανοίγουν μαζί το καταλαβαίνω-υποτίθεται πως ξεπαγώνει πιο γρήγορα-.Αλλά όταν εγώ θέλω ζεστούλα στον κυρίως χώρο γιατί με το auto να ανοίγει και το ac? Δοκίμασα σήμερα ζέστη με ac και χωρίς αυτό, και συμπέρανα πως με το ac το περιβάλλον στο εσωτερικό,μου ήταν λίγο πιο ευχάριστο.Τώρα μπορεί να ρωτάω και κάτι χαζό,αλλά με τρώει λίγο η περιέργεια για το θέμα.Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι επ'αυτού? Καλησπέρες. Σωστά σου φαίνεται πιο ευχάριστη η ατμοσφαιρα με το A/C γιατι κάνει ταυτόχρονα και αφύγρανση του αέρα. (αυξάνει βεβαίως βεβαίως λίγο την κατανάλωση ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 (edited) Καλησπέρες. Σωστά σου φαίνεται πιο ευχάριστη η ατμοσφαιρα με το A/C γιατι κάνει ταυτόχρονα και αφύγρανση του αέρα. (αυξάνει βεβαίως βεβαίως λίγο την κατανάλωση ) Εγώ πάντως βάζω το δεύτερο πρόγραμμα "Αυτο" (που βγάζει περισσότερο αέρα) στους 22C και χωρίς AC. Υ.Γ. Το AC "τρώει" άλογα. :thumbsup: :p Edited December 10, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Εγω το δουλευω χωρις AUTO ... Με το χερι στο + - αναλογα δεν θελω να βλεπω το αυτοματο γτ νομιζω μου ριχνει αλογα ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙ απλα ψυχολογικα αλογα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagd Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 καλημερα παιδια.κ μια απορια δικια μου.προσεξατε οτι οταν βαζετε το ζεστο ο αερας απο default βγαινει απο τον αεραγωγο που βρισκεται στη βαση του παρμπριζ?κ οτι η ποσοτητα του αερα ειναι ελαχιστη?σχεδον σαν να ειναι φιμωμενο κ βγαζει ελαχιστο αερα.οποτε παταω το κουμπι που διοχετευει τον αερα στο στηθος για να ζεσταθει η καμπινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 εγω επειδη γενικα ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ το AC ανοιγω το climatronic είτε γυριζοντας τον στρογγυλο διακόπτη, (οποτε απο LO το παω στους 23) ειτε πατόντας το OFF (οποτε ανάβει στην θερμοκρασία που το ειχα χωρις να βάλει a/c) Το θεμα με το auto ειναι οτι αν ειναι κρυος ο χωρος στην αρχη δουλευει περισσότερο το fan για να ανεβασει θερμοκρασια και μετα ριχνει το fan στην μια παυλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Πάντως το ξεθόλωμα που κάνει το χειμώνα η ταυτόχρονη λειτουργία του κομπρέσορα του Α/C δεν συγκρίνεται με τίποτα.. Επίσης μην ξεχνάμε οτι τον εν λόγω κομπρέσορα σαφώς και δεν πρέπει να τον αφήνουμε για 6 μήνες αδούλευτο αν θέλουμε να έχει μακροζωία μαζί με το αμαξάκι μας.. Μια φορά το μήνα 10 λεπτάκια τουλάχιστον λειτουργίας είναι απαραίτητα παιδιά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Πάντως το ξεθόλωμα που κάνει το χειμώνα η ταυτόχρονη λειτουργία του κομπρέσορα του Α/C δεν συγκρίνεται με τίποτα.. Επίσης μην ξεχνάμε οτι τον εν λόγω κομπρέσορα σαφώς και δεν πρέπει να τον αφήνουμε για 6 μήνες αδούλευτο αν θέλουμε να έχει μακροζωία μαζί με το αμαξάκι μας.. Μια φορά το μήνα 10 λεπτάκια τουλάχιστον λειτουργίας είναι απαραίτητα παιδιά.. Μα το καλύτερο είναι ακόμα και κατά τους Χειμερινούς μήνες να λειτουργεί ο κλιματισμός. Αυτό συστήνεται και στο μάνουαλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Πάντως το ξεθόλωμα που κάνει το χειμώνα η ταυτόχρονη λειτουργία του κομπρέσορα του Α/C δεν συγκρίνεται με τίποτα.. Επίσης μην ξεχνάμε οτι τον εν λόγω κομπρέσορα σαφώς και δεν πρέπει να τον αφήνουμε για 6 μήνες αδούλευτο αν θέλουμε να έχει μακροζωία μαζί με το αμαξάκι μας.. Μια φορά το μήνα 10 λεπτάκια τουλάχιστον λειτουργίας είναι απαραίτητα παιδιά.. Συμφωνώ 100% για το γρήγορο ξεθάμπωμα. Το a/c επίσης όπως σωστά είπες πρέπει τουλάχιστον για 10 λεπτά τον μήνα να το βάζουμε να δουλέψει για να κυκλοφορεί και λίγο το φρέον και να μην μένει στάσιμο (όπως και με τα a/c στο σπίτι). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...