turbomakis Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 (edited) Nα και το βιντεάκι που υποσχέθηκα, με σταματημένο το αυτοκίνητο. Δυναμώστε τον ήχο γιατί δεν ακούγεται πολύ, ελέω iPhone. Ωραία ακούγεται!!!Όταν έχεις χρόνο τραβα και καμια εν κίνηση!!! Χρονια Πολλά!!! Edited December 26, 2009 by Speedy greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Να'σαι καλά φίλε, ναι θα τραβήξω. Καλές γιορτές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Ωραίος ήχος Αλέξανδρε. Πολύ καλύτερος από ότι έβγαζε σε μένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Nαι... Και να καταλάβεις, το σφύριγμα που μου περιέργραψες, ακούγεται μόνο στο ξεκίνημα και κυρίως σε κλειστό χώρο, πχ πάρκινγκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Παντελη ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κερδισες 10 αλογα με την αφαιρεση του πνιχτη,τοσο απλα!!!Εγω στο δικο μου αμαξι το εχω κανει σχεδον απο την πρωτη μερα που το πηρα (μαζι με φιλτρο bmc) αλλα δεν ειδα καμια διαφορα!!!!!σιγουρα εκανα καλα που τον αφαιρεσα αλλα οχι κ 10αλογα!!!κ ΣΙΓΟΥΡΑ η εισαγωγη δινει παραπανω,το ποσο ειναι ενα καλο ερωτημα?!!! {Φιλε απλα ξεβιδωνεις το φιλτροκουτι βγαζεις το φιλτρο κ αφαιρεις το πλαστικο που ειναι απο κατω,στο 160αρι δεν ξερω αν ειναι κατι διαφορετικο!} Φανη πιστευεις οτι θα ελεγα κατι τετοιο με ακριβη νουμερα χωρις να εχω κανει τις μετρησεις? Τι οφελος εχω? Εδω και ο Τασος (Αγγελιδης) δεν το πιστευε και γινοταν μπροστα του. Θα ζητησω τις μετρησεις απο τον Τασο (δεν τις ειχα παρειγιατι για αλλο ειχα παει και απλα προεκυψε μιας και ειχαμε χρονο) και θα τις ανεβασω για τους απιστους Θωμαδες. Παντως ειναι πολυ παραξενο το ποσο ευκολα καποιος πιστευει καποιον που θελει να του πουλησει κατι και ποσο δυσπιστος ειναι οταν κατι ειναι τσαμπα και εχει το ιδιο αποτελεσμα. Αρε αυτη η φαρα μας! Γουσταρουμε το παραμυθι και μαλιστα να το πληρωνουμε κιολας. Καλα μας κανουνε. Peolinio, γιατι αραγε ο Κωστας (revo) βγαζει παντα τον πνιχτη σε καθε προγραμμα που περναει? Κατι πιστευω οτι ξερει. Το κυριοτερο ειναι οτι μετα τις 6000 στροφες η δυναμη επεφτε κατακορυφα ενω χωρις τον πνιχτη ανεβαζε μεχρι κοφτη σχεδον. Για να αφαιρεσουμε τον πνιχτη (για τον φιλο που ζητησε) βγαζουμε το καπακι απο το φιλτροκουτι, εχει 7-8 βιδες, σηκωνουμε το φιλτρο και αφαιρουμε το πλαστικο (κατι σαν πλαστικη σιτα που ειναι στην βαση στο φιλτροκουτι) μετα ξαναβαζουμε απο επανω το φιλτρο, βιδωνουμε παλι το καπακι και ειμαστε ενταξει. Το ιδιο ειναι και για τα 5αρια και για τα 6αρια. Edited December 28, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Προσωπικά δεν αμφισβητώ ότι μπορεί η αφαίρεση του πνίχτη κτλ να έχει παρόμοια αποτελέσματα, αλλά σε τελική ανάλυση μου αρέσει το modding του αυτοκινήτου και πέρα από απόδοση, θέλω και ήχο και εμφάνιση... Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο ανήκει στον καθένα ξεχωριστά και αυτός είναι που θα επιλέξει τι θα κάνει και πως θα το κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 (edited) Τελικα χθες περασα και πηρα τις μετρησεις. Η πρωτη ειναι χωρις πνιχτη, η δευτερη και τριτη με τον πνιχτη και η τεταρτη παλι χωρις. Για να υπαρχει συγκριση και μετα. Το μονο που εκανα λαθος (δεν θυμομουν) ηταν οτι η ροπη ηταν μισο κιλο λιγωτερη και οχι ενα σε μια μετρηση χωρις τον πνιχτη. Στην αλλη ηταν σχεδον ιδια. Η ιπποδυναμη ομως και στις δυο μετρησεις ηταν 10 κατι αλογα λιγωτερο. Οπως βλεπετε μετα τις 5800 με τον πνιχτη η αποδοση επεφτε κατακορυφα, ενω χωρις ανεβαζε κανονικα. Τελος παντων ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του. Μακαρι να υπηρχαν και αλλοι με παρομοιες μετρησεις και για αλλα θεματα για να ξερουμε που παταμε αλλα κυριως και αν αξιζουν αυτα που αγοραζουμε. Α ξεχασα, για οσους δεν ξερουν, το αυτοκινητο ειναι με προγραμμα Ρεβο και dsg. Edited December 30, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Οι μετρήσεις έγιναν όπως τις παραθέτεις σε σειρά; Μου κάνει εντύπωση όμως πως με τον πνίχτη έχει +10 βαθμούς μεγαλύτερη θερμοκρασία εισαγωγής... Offtopic: Δεν είχες overload πρόγραμμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 Οχι με αντιθετη σειρα.Υπαρχει η ωρα που εγινε η καθε μια. Το παραξενο ειναι οτι ΜΕ (οχι χωρις) τον πνιχτη ειχα χαμηλοτερη θερμοκρασια εισαγωγης (10 βαθμους), οι δυο μεσαιες μετρησεις. Ναι ειχα overload, το οποιο παρεπιπτωντος ειχε τα ιδια νουμερα με revo, ομως με καλυτερη και πιο επιπεδη ροπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregmech Posted January 2, 2010 Report Share Posted January 2, 2010 παιδιά, εγώ σήμερα έβγαλα τον πνίχτη και με μεγάλη μου έκπληξη ανακάλυψα ότι εχει διαφορά σε σχέση με πριν! το 160άρι μου πέταγε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Μόλις πριν λίγο έβγαλα τον πνίχτη! Μπορώ να πω πως το αμάξι έχει έναν ελαφρός πιο σπορ ήχο. Όχι τίποτα σπουδαίο η φοβερά αισθητό, αλλά μετά τις 5000 στροφές το αμάξι ακούγεται πολύ πιο όμορφα από ότι πριν. Όσον αφορά στην επιτάχυνση δεν μπορώ να πω πως κατάλαβα διαφορά. Ακόμα και να πήρα 3-4 άλογα, σίγουρα δεν είναι κάτι το αισθητό. Το μόνο σίγουρο είναι πως το αμάξι θα αναπνέει καλύτερα όταν ξεπερνάω τις 5000 στροφές. Πάντως σε σχέση τιμής/απόδοσης είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Γουσταρουμε το παραμυθι και μαλιστα να το πληρωνουμε κιολας. Καλα μας κανουνε. Παντελη μην τους χαλας το ονειρο, αστους, θα μαθουν, ακομα αρχη ειναι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 (edited) Παντελη μην τους χαλας το ονειρο, αστους, θα μαθουν, ακομα αρχη ειναι!! Παιδιά, μην το χοντραίνετε. Τι πάει να πει αρχή είναι?Ούτε ξέρετε τι αυτοκίνητα είχε, έχει και θα έχει ο καθένας μας, ούτε πόσα φράγκα έχουμε σκάσει για την βελτίωσή τους. Προσωπικά μπράβο σας, μαγκιά σας ή όπως άλλως θέλετε που βρήκατε τρόπο να βελτιώσετε την εισαγωγή του αυτοκινήτου μόνοι σας, άνευ κόστους.Αλλοι μπορεί να θέλουν ή ακόμη καλύτερα να γουστάρουν να πληρώνουν και να έχουν κάτι όμορφο ή επώνυμο στο όχημά τους. Από εκεί και πέρα, η ειρωνεία περισσεύει.Οπως εγώ δεν βγήκα να σας πω γύφτους και τζαμπατζήδες, άλλο τόσο δεν μπορείτε εσείς να ειρωνεύστε όποιον δίνει χρήματα γιατί έτσι του αρέσει. Edited January 4, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Tι να πω και εγώ πραγματικά.... Φαίνεται οτι όταν ο θεός μοίραζε την αγένεια κάποιοι κράταγαν απόχη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Εχω μια ιδέα που θα λύσει όλων τις απορίες. Χρειαζόμαστε δυο αυτοκίνητα με προγραμμα κατα προτίμηση. Το ένα με μαμα φίλτρο Θα κάνουμε 3 πατήματα ρολλ-1000μετρα Στο πρώτο πάτημα θα είναι με OEM φιλτροκουτι Στο δευτερο πάτημα θα βγάλουμε τον πνιχτη Στο τριτο πάτημα θα εγκαταστήσω επιτοπου το Carbonio Σε κάθε πάτημα θα είναι δυο άτομα μέσα στο αυτοκίνητο για βιντεο και μετρήσεις Εγω βάζω το Carbonio, βρείτε εσεις τα αυτοκίνητα. Τι λέτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Ε ναι, να σταματήσει λιγάκι αυτό το πράγμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 μπορούμε να μάθουμε και εμεις με ένα ολοκληρωμένο DIY πως βγαινει αυτος ο περιφημος πνίχτης?Ετσι για να βγαλουμε και εμεις τα συμπερασματα μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) ...... Παντως ειναι πολυ παραξενο το ποσο ευκολα καποιος πιστευει καποιον που θελει να του πουλησει κατι και ποσο δυσπιστος ειναι οταν κατι ειναι τσαμπα και εχει το ιδιο αποτελεσμα. Αρε αυτη η φαρα μας! Γουσταρουμε το παραμυθι και μαλιστα να το πληρωνουμε κιολας. Καλα μας κανουνε..... Συμφωνώ πως με την αφαίρεση του πνίχτη πήρες 10 άλογα. Από εκεί και πέρα όμως, πως ξέρεις πόσα άλογα θα έπαιρνες με μια after market εισαγωγή με φιλτροχοάνη? Ενδεχομένως να ήταν περισσότερα... Edited January 9, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) Εγώ το κιτ εισαγωγής που έχω είναι το παρακάτω... Περιλαμβάνει μια φιλτροχοάνη της pipercross και δυο αλουμινένιους σωλήνες, καθώς και έναν ευκαμπτο σωλήνα- που ξεκινάει πίσω από το προβολάκι και καταλήγει στην φιλτροχοάνη- στέλνοντας φρέσκο αέρα στο φίλτρο. Δεν τραβάει νερά από πουθενά και η απόδοσή του είναι εμφανώς καλύτερη από το μαμά φιλτροκούτι χωρίς τους πνίχτες.(το μοτέρ κρατάει περισσότερη πίεση ψηλά) Σύμφωνα με το vagcom η θερμοκρασία εισαγωγής είναι περίπου 5 βαθμούς χαμηλότερη με την φιλτροχοάνη. Έπεσε το μάτι μου στο μοτέρ του scirocco gt24. Και χρησιμοποιούν ένα κιτ εισαγωγής τύπου BMC!!!! ΓΕΡΜΑΝΟΙ............... Βγάλτε Τον Πνίχτη Ρεεε !!!! Edited January 9, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Μία καλύτερη φώτογραφία με την εισαγωγη του scirocco gt24. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Το topic καθαρίστηκε και έμειναν μόνο όσα είναι εντός θέματος . Καλό θα ήταν να είστε ευγενικοί μεταξύ σας μιας και δεν έχετε να χωρίσετε τίποτα . Ευχαριστώ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Μία καλύτερη φώτογραφία με την εισαγωγη του scirocco gt24. Πολυ ομορφη Στελαρα !!! Αλλα εγω προτιμω να ξυλωσω την μασκα μπροστα ολη και να παιρνω πιο πολυ αερα καπου στην Καμποτζη ακουσα οτι μπορει να παρω και 15 αλογα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 ειμαι περιεργος να δω το εσωτερικο αυτης της τεραστιας σκουπας να δω τι φιλτραρισματα κανει πριν παει ο αερας στο βαρελακι για φιλτραρισμα #2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) Πολυ ομορφη Στελαρα !!! Αλλα εγω προτιμω να ξυλωσω την μασκα μπροστα ολη και να παιρνω πιο πολυ αερα καπου στην Καμποτζη ακουσα οτι μπορει να παρω και 15 αλογα... ειμαι περιεργος να δω το εσωτερικο αυτης της τεραστιας σκουπας να δω τι φιλτραρισματα κανει πριν παει ο αερας στο βαρελακι για φιλτραρισμα #2 Εκτός αυτού, εγώ είμαι πολύ περίεργος να μάθω αν έχει την περιβόητη προστασία για να μην τραβάει νερά. Edited January 9, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Το topic καθαρίστηκε και έμειναν μόνο όσα είναι εντός θέματος . Καλό θα ήταν να είστε ευγενικοί μεταξύ σας μιας και δεν έχετε να χωρίσετε τίποτα . Ευχαριστώ ! Thank you! Στην φωτογραφία του Σιρρόκο, που μπορούμε να βρούμε αυτές τις σωλήνες από το BMC και πίσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...