Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Λοιπόν παιδιά το έφτιαξα! πως σας φαίνεται? τελικα ο carbon σωλήνας είναι dtm και του κάθετε κουτι! DSC00629-1.jpg

Καλημερα φιλε.θελω τη βοηθεια σου σχετικα με τη χοανη που εχεις τοποθετησει.τι διαμετρο εχει η χοανη για να μπει ο σωληνας?επισης ο σωληνας carbon που εβαλες τι χρηματα κοστιζει και απο που τον προμηθευτικες σε παρακαλω?

φιλικα

Μιχαλης.

Link to comment
Share on other sites

Η καινούργια εισαγωγή της Forge είναι πιο φθηνή και ίσως καλύτερη για Tsi.

2v3hopw.jpg

@@ μεντολες ειναι φιλε μου...το υλικο αν ειναι ιδιο με την injen τοτε κλαφτα...οι θερμοκρασιες που θα ανεβαζει θα ειναι ικανες να τηγανισουν αυγο!!

Link to comment
Share on other sites

θελω να κανω μια αλλαγη τωρα τeλευταια να βγαλω το πανελ φιλτρο bmc και να βαλω το πανελ pipercross ή την φιλτροχοανη της pipercross τα οποια εχουν τα ιδια χρηματα..τι να κανω να εχω την σιγουρια με το φιλτροκουτι και το πανελ ή την χοανη?επισης ποιο απο τα δυο εχει διαφορα στη αποδοση?το αυτοκινητο ειναι GT 170 μαμα ουτε προγραμμα μονο ανταπτορα forge...HELP!!!

Link to comment
Share on other sites

με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!!

Link to comment
Share on other sites

με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!!

το μονο που με προβληματιζει ειναι η θεση που θα μπει αν θα ειναι οπως της dtm ευθεια ή πιο δεξια στο πισω απο το φαναρ ι..επισης ο σωληνας απο τι υλικο να ειναι γιατι ειδα οτι στο forge και το injen ειναι μεταλλο αρα θα ζεσταινεται αρκετα....

Link to comment
Share on other sites

θελω να κανω μια αλλαγη τωρα τeλευταια να βγαλω το πανελ φιλτρο bmc και να βαλω το πανελ pipercross ή την φιλτροχοανη της pipercross τα οποια εχουν τα ιδια χρηματα..τι να κανω να εχω την σιγουρια με το φιλτροκουτι και το πανελ ή την χοανη?επισης ποιο απο τα δυο εχει διαφορα στη αποδοση?το αυτοκινητο ειναι GT 170 μαμα ουτε προγραμμα μονο ανταπτορα forge...HELP!!!

Να προσθέσω ότι για να δεις διαφορά πρέπει να βγάλεις οπωσδήποτε τον αντάπτορα (σκαστρας αν κατάλαβα καλά) της Forge που έβαλες γιατί:

1)χάνεις σε απόδοση,

και γιατί

2)θα έχεις καλύτερο ήχο με την φιλτροχοάνη έτσι κι' αλλιώς!!! Θα μαρσάρεις και θα γυρνάν κεφάλια!!!

με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!!

+10000000

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω ότι για να δεις διαφορά πρέπει να βγάλεις οπωσδήποτε τον αντάπτορα (σκαστρας αν κατάλαβα καλά) της Forge που έβαλες γιατί:

1)χάνεις σε απόδοση,

και γιατί

2)θα έχεις καλύτερο ήχο με την φιλτροχοάνη έτσι κι' αλλιώς!!! Θα μαρσάρεις και θα γυρνάν κεφάλια!!!

+10000000

Παιζουν και αυτες οι επιλογες.. η μια απο αλουμινιο και η αλλη carbon

dsc02346db.jpg

Uploaded with ImageShack.us

dsc02347c.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by groupa
Link to comment
Share on other sites

@@ μεντολες ειναι φιλε μου...το υλικο αν ειναι ιδιο με την injen τοτε κλαφτα...οι θερμοκρασιες που θα ανεβαζει θα ειναι ικανες να τηγανισουν αυγο!!

Με βλέπω για APR τότε.

με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!!

Είσαι σίγουρος ??? closedeyes.gif

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

για την κατακρατηση ναι ειμαι φιλε μου :wacko:

να ειναι pipercross ομως οχι μαιμουδοcross

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Παιζουν και αυτες οι επιλογες.. η μια απο αλουμινιο και η αλλη carbon

dsc02346db.jpg

dsc02347c.jpg

μπορεις να μας πεις τιμουλες?

ειμαι στην αναζήτηση εισαγωγής.

ειναι απο αληθινό κάρμπον?

Link to comment
Share on other sites

αυτη που ειναι απο carbon (δεν τις ξεχωριζω) ειναι ολα τα λεφτα!!

Link to comment
Share on other sites

βασικα σκεφτόμουν να βλαω μια χοάνη pipercross και εναν μεταλικο σωλήνα εστε η χοάνη να σκάει στην μετόπη που ειναι η μαμα σκουπίτσα.

αλλα φοβάμαι οτι θα ψήνεται η μεταλλική σωλήνα.

βεβαια και η μαμα ψήνεται εκει.

μια σκέψη ειναι να μπεί carbon σωλήνας, βεβαια πολύ πιο ακριβό απο το μεταλλικο, αλλα και πάλι ολοι οι υπόλοιποι σωλήνες που θα μείνουν μαμα θα ζεματάναι. οπότε καταλαβαίνω οτι το κέρδος θα ειναι ελάχιστο.

μια αλλη σκέψη ειναι να μπει θερμομόνωση οπως βάζουμε στα χταπόδια σε ολες τις σωλήνες, αλλα φοβάμαι οτι αν περάσει η θερμοκρασία θα εγκλωβιστεί εκει μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το "πλαστικό" είναι ο καλύτερος "εχθρός" της θερμότητας!

Και ειδικά το carbon-fiber αντιστέκεται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές θερμοκρασίες! Δεν αποθηκεύει την θερμότητα σαν υλικό, δεν κρατάει (σε χρόνο) την θερμοκρασία όπως κάνει το μέταλλο!

Μακριά από μεταλλικούς σωλήνες!

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το "πλαστικό" είναι ο καλύτερος "εχθρός" της θερμότητας!

Και ειδικά το carbon-fiber αντιστέκεται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές θερμοκρασίες! Δεν αποθηκεύει την θερμότητα σαν υλικό, δεν κρατάει (σε χρόνο) την θερμοκρασία όπως κάνει το μέταλλο!

Μακριά από μεταλλικούς σωλήνες!

+10000 εχεις απολυτο δικιο φιλε.Ford kaklamanos σε focus Rs για εισαγωγη εχει βαλει μια σκουπα Carbon.Πιστευω κτ παραπανω θα ξερει.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να μας πεις τιμουλες?

ειμαι στην αναζήτηση εισαγωγής.

ειναι απο αληθινό κάρμπον?

H αλουμινιο στοιχιζει 230 και η carbon(πραγματικο carbon) 300. Oλα με φπα και τοποθετημενα

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το "πλαστικό" είναι ο καλύτερος "εχθρός" της θερμότητας!

Και ειδικά το carbon-fiber αντιστέκεται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές θερμοκρασίες! Δεν αποθηκεύει την θερμότητα σαν υλικό, δεν κρατάει (σε χρόνο) την θερμοκρασία όπως κάνει το μέταλλο!

Μακριά από μεταλλικούς σωλήνες!

+ενα εκ.απο μενα...παρα πολυ σωστος...και ειδικα το carbon.αλλιος αν ειναι να πας σε μεταλο κοιτα κατι σε αλουμινιο και οχι σιδερια...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και θέλουμε η εισαγωγή μας να είναι θερμικά μονωμένη, όμως καθώς το αυτοκίνητο κινείται, η ταχύτητα του αέρα είναι τέτοια που δεν προλαβαίνει ο εισερχόμενος αέρας να αποκτήσει τη θερμοκρασία ακόμα και ενός καυτού σιδερένιου σωλήνα (είναι σχεδόν σα να μην υπάρχει θερμική αλληλεπίδραση). Η μεγαλύτερη διαφορά, επομένως ως προς τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, είναι στις μικρές ταχύτητες ή όταν είμαστε ακίνητοι. Προτιμώ κι εγώ μια μονωμένη εισαγωγή αλλά σε σεβαστή ταχύτητα κίνησης οι διαφορές μάλλον είναι αμελητέες. Ο καθένας τα ζυγίζει και πράττει, όπως νομίζει.

Link to comment
Share on other sites

+ενα εκ.απο μενα...παρα πολυ σωστος...και ειδικα το carbon.αλλιος αν ειναι να πας σε μεταλο κοιτα κατι σε αλουμινιο και οχι σιδερια...

Σωστό.

Να καταλάβεις, τον χειμώνα, μία φορά που είχε υδρατμούς πάνω στο καπώ, μετά από μισή ώρα οδήγησης είχαν εξαφανιστεί πάνω από όλο το καπώ λόγω της ζέστης, εκτός από το σημείο που από κάτω είναι η εισαγωγή της APR με καρμπόν...Δλδ ό,τι καλύτερο σαν παράδειγμα θερμικής απαγωγής. new_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

cuore sportivo κανεις λαθος αδερφε...μια μετρηση απο εισαγωγη με σιδερενιο και μια απο αλουμινιο θα σε πεισει..παρε βαγκ κομ βγες εθνικη και δες θερμοκρασια εισερχομενου αερα..θα εκπλαγεις με αυτο που θα αντικρισεις..δεν ξερω τι ρολο παιζει η εισαγωγη στον τσι επειδη ειναι η μιση πλαστικη και μονο ενα κομματι αντικαθησταται..αλλα στο δικο μου που η εισαγωγη κουμπωνει απ'ευθειας στην τουρμπινα εχει τρελη διαφορα..εως και 10 βαθμους κατω το καλοκαιρι..και πιστεψε με ειναι πολυ σημαντικο αυτο.εχω κανει μετρηση με injen kai meta me neuspeed..και η διαφορα ειναι τεραστια σε θεμα αποδωσης.

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

cuore sportivo κανεις λαθος αδερφε...μια μετρηση απο εισαγωγη με σιδερενιο και μια απο αλουμινιο θα σε πεισει..παρε βαγκ κομ βγες εθνικη και δες θερμοκρασια εισερχομενου αερα..θα εκπλαγεις με αυτο που θα αντικρισεις..δεν ξερω τι ρολο παιζει η εισαγωγη στον τσι επειδη ειναι η μιση πλαστικη και μονο ενα κομματι αντικαθησταται..αλλα στο δικο μου που η εισαγωγη κουμπωνει απ'ευθειας στην τουρμπινα εχει τρελη διαφορα..εως και 10 βαθμους κατω το καλοκαιρι..και πιστεψε με ειναι πολυ σημαντικο αυτο.εχω κανει μετρηση με injen kai meta me neuspeed..και η διαφορα ειναι τεραστια σε θεμα αποδωσης.

Ακριβώς έτσι είναι!!!

+1000000000000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.