GazofGT Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) σε golf GT με ΜΟΝΟ ενα φιλτρο bmc πανελ πρεπει να βγαλω τον πνιχτη ή οχι? εχει να δωσει κατι? Edited June 4, 2010 by GazofGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 το καλυερο ειναι το Bmc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keegan. Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 σε golf GT με ΜΟΝΟ πρεπει να βγαλω τον πνιχτη ή οχι? .......εννοείται ότι πρέπει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pireas2009 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Λοιπόν παιδιά το έφτιαξα! πως σας φαίνεται? τελικα ο carbon σωλήνας είναι dtm και του κάθετε κουτι! Καλημερα φιλε.θελω τη βοηθεια σου σχετικα με τη χοανη που εχεις τοποθετησει.τι διαμετρο εχει η χοανη για να μπει ο σωληνας?επισης ο σωληνας carbon που εβαλες τι χρηματα κοστιζει και απο που τον προμηθευτικες σε παρακαλω? φιλικα Μιχαλης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Η καινούργια εισαγωγή της Forge είναι πιο φθηνή και ίσως καλύτερη για Tsi. @@ μεντολες ειναι φιλε μου...το υλικο αν ειναι ιδιο με την injen τοτε κλαφτα...οι θερμοκρασιες που θα ανεβαζει θα ειναι ικανες να τηγανισουν αυγο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 θελω να κανω μια αλλαγη τωρα τeλευταια να βγαλω το πανελ φιλτρο bmc και να βαλω το πανελ pipercross ή την φιλτροχοανη της pipercross τα οποια εχουν τα ιδια χρηματα..τι να κανω να εχω την σιγουρια με το φιλτροκουτι και το πανελ ή την χοανη?επισης ποιο απο τα δυο εχει διαφορα στη αποδοση?το αυτοκινητο ειναι GT 170 μαμα ουτε προγραμμα μονο ανταπτορα forge...HELP!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!! το μονο που με προβληματιζει ειναι η θεση που θα μπει αν θα ειναι οπως της dtm ευθεια ή πιο δεξια στο πισω απο το φαναρ ι..επισης ο σωληνας απο τι υλικο να ειναι γιατι ειδα οτι στο forge και το injen ειναι μεταλλο αρα θα ζεσταινεται αρκετα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 θελω να κανω μια αλλαγη τωρα τeλευταια να βγαλω το πανελ φιλτρο bmc και να βαλω το πανελ pipercross ή την φιλτροχοανη της pipercross τα οποια εχουν τα ιδια χρηματα..τι να κανω να εχω την σιγουρια με το φιλτροκουτι και το πανελ ή την χοανη?επισης ποιο απο τα δυο εχει διαφορα στη αποδοση?το αυτοκινητο ειναι GT 170 μαμα ουτε προγραμμα μονο ανταπτορα forge...HELP!!! Να προσθέσω ότι για να δεις διαφορά πρέπει να βγάλεις οπωσδήποτε τον αντάπτορα (σκαστρας αν κατάλαβα καλά) της Forge που έβαλες γιατί: 1)χάνεις σε απόδοση, και γιατί 2)θα έχεις καλύτερο ήχο με την φιλτροχοάνη έτσι κι' αλλιώς!!! Θα μαρσάρεις και θα γυρνάν κεφάλια!!! με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!! +10000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) Να προσθέσω ότι για να δεις διαφορά πρέπει να βγάλεις οπωσδήποτε τον αντάπτορα (σκαστρας αν κατάλαβα καλά) της Forge που έβαλες γιατί: 1)χάνεις σε απόδοση, και γιατί 2)θα έχεις καλύτερο ήχο με την φιλτροχοάνη έτσι κι' αλλιώς!!! Θα μαρσάρεις και θα γυρνάν κεφάλια!!! +10000000 Παιζουν και αυτες οι επιλογες.. η μια απο αλουμινιο και η αλλη carbon Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edited June 8, 2010 by groupa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) @@ μεντολες ειναι φιλε μου...το υλικο αν ειναι ιδιο με την injen τοτε κλαφτα...οι θερμοκρασιες που θα ανεβαζει θα ειναι ικανες να τηγανισουν αυγο!! Με βλέπω για APR τότε. με την χοανη σιγουρα θα δεις διαφορα πολυ μεγαλυτερη απ'οτι με ενα πανελ φιλτρο και αν η χοανη ειναι και pipercross οπου εχει πολυ καλη κατακρατηση σωματιδιων μην φοβασαι καθολου!! Είσαι σίγουρος ??? Edited June 8, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) για την κατακρατηση ναι ειμαι φιλε μου να ειναι pipercross ομως οχι μαιμουδοcross Edited June 8, 2010 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Παιζουν και αυτες οι επιλογες.. η μια απο αλουμινιο και η αλλη carbon μπορεις να μας πεις τιμουλες? ειμαι στην αναζήτηση εισαγωγής. ειναι απο αληθινό κάρμπον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 αυτη που ειναι απο carbon (δεν τις ξεχωριζω) ειναι ολα τα λεφτα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoristsi Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Εγω εχω βαλει φιλτροχοανη της K&N με δικο της πλαστικο σωληνα που καταληγει πισω απο το φαναρι με 180 ευρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 βασικα σκεφτόμουν να βλαω μια χοάνη pipercross και εναν μεταλικο σωλήνα εστε η χοάνη να σκάει στην μετόπη που ειναι η μαμα σκουπίτσα. αλλα φοβάμαι οτι θα ψήνεται η μεταλλική σωλήνα. βεβαια και η μαμα ψήνεται εκει. μια σκέψη ειναι να μπεί carbon σωλήνας, βεβαια πολύ πιο ακριβό απο το μεταλλικο, αλλα και πάλι ολοι οι υπόλοιποι σωλήνες που θα μείνουν μαμα θα ζεματάναι. οπότε καταλαβαίνω οτι το κέρδος θα ειναι ελάχιστο. μια αλλη σκέψη ειναι να μπει θερμομόνωση οπως βάζουμε στα χταπόδια σε ολες τις σωλήνες, αλλα φοβάμαι οτι αν περάσει η θερμοκρασία θα εγκλωβιστεί εκει μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Γενικά το "πλαστικό" είναι ο καλύτερος "εχθρός" της θερμότητας! Και ειδικά το carbon-fiber αντιστέκεται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές θερμοκρασίες! Δεν αποθηκεύει την θερμότητα σαν υλικό, δεν κρατάει (σε χρόνο) την θερμοκρασία όπως κάνει το μέταλλο! Μακριά από μεταλλικούς σωλήνες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 τι διαμετρο ειναι ο μαμα σωλήνας πριν το φιλτροκούτι, ωστε να κρατήσω την μαμα γωνία? ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 Γενικά το "πλαστικό" είναι ο καλύτερος "εχθρός" της θερμότητας! Και ειδικά το carbon-fiber αντιστέκεται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές θερμοκρασίες! Δεν αποθηκεύει την θερμότητα σαν υλικό, δεν κρατάει (σε χρόνο) την θερμοκρασία όπως κάνει το μέταλλο! Μακριά από μεταλλικούς σωλήνες! +10000 εχεις απολυτο δικιο φιλε.Ford kaklamanos σε focus Rs για εισαγωγη εχει βαλει μια σκουπα Carbon.Πιστευω κτ παραπανω θα ξερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 μπορεις να μας πεις τιμουλες? ειμαι στην αναζήτηση εισαγωγής. ειναι απο αληθινό κάρμπον? H αλουμινιο στοιχιζει 230 και η carbon(πραγματικο carbon) 300. Oλα με φπα και τοποθετημενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 Γενικά το "πλαστικό" είναι ο καλύτερος "εχθρός" της θερμότητας! Και ειδικά το carbon-fiber αντιστέκεται με τον καλύτερο τρόπο στις υψηλές θερμοκρασίες! Δεν αποθηκεύει την θερμότητα σαν υλικό, δεν κρατάει (σε χρόνο) την θερμοκρασία όπως κάνει το μέταλλο! Μακριά από μεταλλικούς σωλήνες! +ενα εκ.απο μενα...παρα πολυ σωστος...και ειδικα το carbon.αλλιος αν ειναι να πας σε μεταλο κοιτα κατι σε αλουμινιο και οχι σιδερια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 Προφανώς και θέλουμε η εισαγωγή μας να είναι θερμικά μονωμένη, όμως καθώς το αυτοκίνητο κινείται, η ταχύτητα του αέρα είναι τέτοια που δεν προλαβαίνει ο εισερχόμενος αέρας να αποκτήσει τη θερμοκρασία ακόμα και ενός καυτού σιδερένιου σωλήνα (είναι σχεδόν σα να μην υπάρχει θερμική αλληλεπίδραση). Η μεγαλύτερη διαφορά, επομένως ως προς τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, είναι στις μικρές ταχύτητες ή όταν είμαστε ακίνητοι. Προτιμώ κι εγώ μια μονωμένη εισαγωγή αλλά σε σεβαστή ταχύτητα κίνησης οι διαφορές μάλλον είναι αμελητέες. Ο καθένας τα ζυγίζει και πράττει, όπως νομίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 +ενα εκ.απο μενα...παρα πολυ σωστος...και ειδικα το carbon.αλλιος αν ειναι να πας σε μεταλο κοιτα κατι σε αλουμινιο και οχι σιδερια... Σωστό. Να καταλάβεις, τον χειμώνα, μία φορά που είχε υδρατμούς πάνω στο καπώ, μετά από μισή ώρα οδήγησης είχαν εξαφανιστεί πάνω από όλο το καπώ λόγω της ζέστης, εκτός από το σημείο που από κάτω είναι η εισαγωγή της APR με καρμπόν...Δλδ ό,τι καλύτερο σαν παράδειγμα θερμικής απαγωγής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 (edited) cuore sportivo κανεις λαθος αδερφε...μια μετρηση απο εισαγωγη με σιδερενιο και μια απο αλουμινιο θα σε πεισει..παρε βαγκ κομ βγες εθνικη και δες θερμοκρασια εισερχομενου αερα..θα εκπλαγεις με αυτο που θα αντικρισεις..δεν ξερω τι ρολο παιζει η εισαγωγη στον τσι επειδη ειναι η μιση πλαστικη και μονο ενα κομματι αντικαθησταται..αλλα στο δικο μου που η εισαγωγη κουμπωνει απ'ευθειας στην τουρμπινα εχει τρελη διαφορα..εως και 10 βαθμους κατω το καλοκαιρι..και πιστεψε με ειναι πολυ σημαντικο αυτο.εχω κανει μετρηση με injen kai meta me neuspeed..και η διαφορα ειναι τεραστια σε θεμα αποδωσης. Edited June 10, 2010 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 cuore sportivo κανεις λαθος αδερφε...μια μετρηση απο εισαγωγη με σιδερενιο και μια απο αλουμινιο θα σε πεισει..παρε βαγκ κομ βγες εθνικη και δες θερμοκρασια εισερχομενου αερα..θα εκπλαγεις με αυτο που θα αντικρισεις..δεν ξερω τι ρολο παιζει η εισαγωγη στον τσι επειδη ειναι η μιση πλαστικη και μονο ενα κομματι αντικαθησταται..αλλα στο δικο μου που η εισαγωγη κουμπωνει απ'ευθειας στην τουρμπινα εχει τρελη διαφορα..εως και 10 βαθμους κατω το καλοκαιρι..και πιστεψε με ειναι πολυ σημαντικο αυτο.εχω κανει μετρηση με injen kai meta me neuspeed..και η διαφορα ειναι τεραστια σε θεμα αποδωσης. Ακριβώς έτσι είναι!!! +1000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...