stef80 Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 (edited) η πίεση, ειδικά ψηλά , εξαρτάται και απο την φιμωμένη εξάτμιση. γιαυτο σε απελευθέρωση της εξάτμισης, η delivered ειναι ακομα πιο κοντα στην requested, σε σχέση με τη μαμα. Ισχύει. Αυτό που δεν ισχύει είναι ότι ειναι υποχρεωτική η τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης ώστε να δεις διαφορά μετα την απελευθέρωση της εισαγωγης. Η εισαγωγή δίνει και από μόνη της, υπό προυποθέσεις όμως, οι οποίες εξαρτώνται από τις ρυθμίσεις του προγράμματος όσον αφορά τον έλεγχο της πίεσης. Edited November 2, 2010 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 ...........δεν λέω για ασφάλεια καλό είναι αλλά με πρόγραμμα για εμενα επιβάλεται κάποια εισαγωγή... Αυτό που κατα κύριο λόγο δημιουργεί πτώση πίεσης στη διαδρομή του αέρα μέχρι την τουρμπίνα είναι το ίδιο το φίλτρο. Με ένα ελεύθερο φίλτρο έχεις πάρει το μεγαλύτερο ποσοστό βελτίωσης που μπορείς να πάρεις απο εισαγωγη. Όσο κακές και αν σου φαίνονται ροικά αυτές οι κούρμπες, δεν υπάρχει πουθενά κάποια φοβερή στένωση που θα εμπόδιζε τη διέλευση του αέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας! Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!! Αυτά από εμένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας! Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!! Αυτά από εμένα... η ολοσωμη επιβαλεται!!!νομιζω οτι χωρις αυτη το αμαξι δν 8 λειτουργει σωστα(μεγιστη δυναμη)! το cooler επισης εχει αποδειχτει οτι κανει δουλεια οχι τοσο στο πρωτο πατα αλλα στα επομενα,η σε ενα ταξιδι π.χ. φιλτρο εχω αναλυσει πιο πανω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 η ολοσωμη επιβαλεται!!!νομιζω οτι χωρις αυτη το αμαξι δν 8 λειτουργει σωστα(μεγιστη δυναμη)! το cooler επισης εχει αποδειχτει οτι κανει δουλεια οχι τοσο στο πρωτο πατα αλλα στα επομενα,η σε ενα ταξιδι π.χ. φιλτρο εχω αναλυσει πιο πανω! Συμφωνω. Οπως ουσιαστικα συμφωνω και με τον midkin, γιατι μπορει να μην λεει για ολοσωμη αλλα απο την στιγμη που λεει για αλλαγη σε 200αρη hjs καταλυτη και 63.5 downpipe αυτο εννοειται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας! Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!! Αυτά από εμένα... Νομίζω πως θα συμφωνήσω απόλυτα. Νίκο, στο επόμενο θα τα κάνουμε καλύτερα, χαχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 καλησπέρα κύριοι, παρακολουθώ το topic εξ αρχής και έχω συμπεράνει πως στην πραγματικότητα και όσων αφορά την ποσότητα του αέρα, ότι κερδίζεις απο ενα ελεύθερο φίλτρο με αφαίρεση πνίχτη σε μαμα φιλτρόκουτο κερδίζεις και απο μία εισαγωγή τύπου apr. Αλλα όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να ανοίγεις το καπώ και να βλέπεις το άχαρο φιλτρόκουτο και αλλιώς μια gruppe M που εγω εχω καψουρευτεί ασ΄πουμε. Ισχύει η αστρονομική της τιμή που είδα στο site τους; Να ξεκαθαρίσω πως δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου το θέμα της θερμοκρασίας εισαγωγής ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 καλησπέρα κύριοι, παρακολουθώ το topic εξ αρχής και έχω συμπεράνει πως στην πραγματικότητα και όσων αφορά την ποσότητα του αέρα, ότι κερδίζεις απο ενα ελεύθερο φίλτρο με αφαίρεση πνίχτη σε μαμα φιλτρόκουτο κερδίζεις και απο μία εισαγωγή τύπου apr. Αλλα όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να ανοίγεις το καπώ και να βλέπεις το άχαρο φιλτρόκουτο και αλλιώς μια gruppe M που εγω εχω καψουρευτεί ασ΄πουμε. Ισχύει η αστρονομική της τιμή που είδα στο site τους; Να ξεκαθαρίσω πως δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου το θέμα της θερμοκρασίας εισαγωγής ευχαριστώ Οι τιμές ισχύουν για την Gruppe M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 7, 2010 Author Report Share Posted November 7, 2010 καλησπέρα κύριοι, παρακολουθώ το topic εξ αρχής και έχω συμπεράνει πως στην πραγματικότητα και όσων αφορά την ποσότητα του αέρα, ότι κερδίζεις απο ενα ελεύθερο φίλτρο με αφαίρεση πνίχτη σε μαμα φιλτρόκουτο κερδίζεις και απο μία εισαγωγή τύπου apr. Αλλα όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να ανοίγεις το καπώ και να βλέπεις το άχαρο φιλτρόκουτο και αλλιώς μια gruppe M που εγω εχω καψουρευτεί ασ΄πουμε. Ισχύει η αστρονομική της τιμή που είδα στο site τους; Να ξεκαθαρίσω πως δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου το θέμα της θερμοκρασίας εισαγωγής ευχαριστώ Υπάρχει και κόσμος που βάζει μία εισαγωγή εκτός από την αναμενόμενη καλύτερη απόδοση και για το look. Πόσες φορές έχεις ακούσει "έλα να δεις την Injen στο Impreza" ή την "Evoms στο TFSI"? Αν σου κάνει το κέφι και θέλεις να τα "σκάσεις" προχώρα, αν όχι τότε και με ένα φίλτρο είσαι μια χαρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας! Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!! Αυτά από εμένα... Νομίζω πως θα συμφωνήσω απόλυτα. Νίκο, στο επόμενο θα τα κάνουμε καλύτερα, χαχα. βρε παιδιά εντελώς φιλικά -Νίκο εάν δώσεις ~600 για τον καταλύτη,κανα 800αρι για πρόγραμμα , 80 για αγωνιστικό φίλτρο , και 440 ( με τοποθέτηση )για i/c s3 γιατί ειναι υπερβολή να δώσεις άλλα 220 για ολοκληρωμένο κιτ εισαγωγης- και άλλα 800 για ολοσωμη εξάτμιση- αφου έτσι και αλλίως πας για το καλύτερο που μπορεις να πάρεις από το 14αρι μας- και όπως πολύ καλά ξερουμε έστω και 2-3 άλογα παραπάνω παίρνεις από την εισαγωγή (σε σχέση με το αγωνιστικό φ΄λτρο) και παραπανω κερδίσεις από την εξατμιση είτε σε άλογα είτε σε καλυτερη λειτουργία- αφου σε άλλο τοπικ λες ότι θα πας για το revo 100 για να πάς ακόμα παραπάνω( και καλά κάνεις αφου γουστάρεις) ,αυτο όμως δεν είναι λιγάκι υπερβολή ; - πιστεύω ότι εάν δεν είχατε βάλει εισαγωγη και ολόσωμη πάλι τα ίδια θα ξαναβάζατε ... αφού έχουμε το μικρόβιο .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 [quote Αν σου κάνει το κέφι και θέλεις να τα "σκάσεις" προχώρα, αν όχι τότε και με ένα φίλτρο είσαι μια χαρά. σύμφωνοι, αλλα είναι πολλα 680euro ρε γαμώτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 φίλε η εισαγωγή είναι περιπου 250-300 euro μείον 80 euro για αγωνιστικο φίλτρο - η διαφορα είναι στα 220 Maxιmum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TITOY!!! Posted November 10, 2010 Report Share Posted November 10, 2010 να κανω μια ερωτηση,οι εισαγωγες ειναι ακριβως ιδιες φια το γκολφ κ το σιροκο? εχω το σιροκο 1.4 160 η απορια μου ειναι στο χωρο του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιος?αν παρω σκουπα π.χ. simota , awe , oettinger την μεγαλη http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/scirocco-55/engine_accessories-245/oettinger_ram_air_golf_r_scirocco_r-529.html θα εφαρμοζει ακριβως? θελω κ να αποδιδει κ να καλυπτει το κενο για αισθητικους λογους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 ακριβώς ιδιος ο χωρος μέσα στον κινητήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 να κανω μια ερωτηση,οι εισαγωγες ειναι ακριβως ιδιες φια το γκολφ κ το σιροκο? εχω το σιροκο 1.4 160 η απορια μου ειναι στο χωρο του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιος?αν παρω σκουπα π.χ. simota , awe , oettinger την μεγαλη http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/scirocco-55/engine_accessories-245/oettinger_ram_air_golf_r_scirocco_r-529.html θα εφαρμοζει ακριβως? θελω κ να αποδιδει κ να καλυπτει το κενο για αισθητικους λογους.. Αυτη δεν κανει για το δικο σου, είναι για τα παλια μοντέλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 (edited) Εγω νομιζω οτι ειναι μονο για τα 2λιτρα και δεν ειναι ακριβως εισαγωγη αλλα κατι για να συγκεντρωνει και να κατευθυνει τον αερα στο φιλτροκουτι, γι'αυτο και υπαρχει και επιλογη για σπορ φιλτρο. Edited November 11, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 να κανω μια ερωτηση,οι εισαγωγες ειναι ακριβως ιδιες φια το γκολφ κ το σιροκο? εχω το σιροκο 1.4 160 η απορια μου ειναι στο χωρο του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιος?αν παρω σκουπα π.χ. simota , awe , oettinger την μεγαλη http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/scirocco-55/engine_accessories-245/oettinger_ram_air_golf_r_scirocco_r-529.html θα εφαρμοζει ακριβως? θελω κ να αποδιδει κ να καλυπτει το κενο για αισθητικους λογους.. Η εισαγωγή που έχεις στο link είναι για TFSI. Εκείνη που ταιριάζει στα TSI είναι η παρακάτω : http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/golf_6-56/engine_accessories-245/oettinger_ram_air-498.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TITOY!!! Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 η σκουπα της awe που ειναι στην φωτο ξερει κανεις αν κανει για το αμαξι μου? στο λινκ που υπαρχει γραφει οτι ειναι για το 2.0 κ δεν βρισκω καπου να λεει για 1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 φιλε βαλε της APR που ειναι τοπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 η σκουπα της awe που ειναι στην φωτο ξερει κανεις αν κανει για το αμαξι μου? στο λινκ που υπαρχει γραφει οτι ειναι για το 2.0 κ δεν βρισκω καπου να λεει για 1.4tsi Οι πιο πολλές για 2.0 είναι, με προσαρμογή μπαίνουν και στα 1,4. Για να μην το ψάχνεις όπως λέει ο Poen βάζεις APR (είναι ίδιες ακριβώς με της Oettinger απλά στην Oettinger πληρώνεις και 80-100 ευρώ παραπάνω για το όνομα) ή βάζεις Forge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TITOY!!! Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 φιλε βαλε της APR που ειναι τοπ. η οποια ειναι ιδια με την oettinger απο οτι εχω διαβασει σε προηγουμενα ποστ του θεματος. οπως ειπα κ προηγμενος θελω να καλυψω κ το κενο που μενει δεξια απο την σκουπα μπροστα απο την μπαταρια για αυτο σκεφτομαι awe,simota,grupe m (πανακριβη) με λιγα λογια τα θελω ολα αποδοση ηχο εμφανιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 (edited) η οποια ειναι ιδια με την oettinger απο οτι εχω διαβασει σε προηγουμενα ποστ του θεματος. οπως ειπα κ προηγμενος θελω να καλυψω κ το κενο που μενει δεξια απο την σκουπα μπροστα απο την μπαταρια για αυτο σκεφτομαι awe,simota,grupe m (πανακριβη) με λιγα λογια τα θελω ολα αποδοση ηχο εμφανιση. και εγω αυτη ψαχνω http://www.awe-tunin...rain&IL=20T_CCB απο ηχο ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει Edited November 11, 2010 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TITOY!!! Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 και εγω αυτη ψαχνω http://www.awe-tunin...rain&IL=20T_CCB απο ηχο ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει αγγλια κανει 390 ευρω εγω κατα πασα πιθανοτητα αυτην θα παρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Γιατι μου φαινεται οτι και αυτη για 2λιτρα tsi/tfsi ειναι? Μηπως θα χρειαστει καποια πατεντα οπως της APR? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...