Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

η πίεση, ειδικά ψηλά , εξαρτάται και απο την φιμωμένη εξάτμιση.

γιαυτο σε απελευθέρωση της εξάτμισης, η delivered ειναι ακομα πιο κοντα στην requested, σε σχέση με τη μαμα.

Ισχύει. Αυτό που δεν ισχύει είναι ότι ειναι υποχρεωτική η τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης ώστε να δεις διαφορά μετα την απελευθέρωση της εισαγωγης.

Η εισαγωγή δίνει και από μόνη της, υπό προυποθέσεις όμως, οι οποίες εξαρτώνται από τις ρυθμίσεις του προγράμματος όσον αφορά τον έλεγχο της πίεσης.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

...........δεν λέω για ασφάλεια καλό είναι αλλά με πρόγραμμα για εμενα επιβάλεται κάποια εισαγωγή...

Αυτό που κατα κύριο λόγο δημιουργεί πτώση πίεσης στη διαδρομή του αέρα μέχρι την τουρμπίνα είναι το ίδιο το φίλτρο. Με ένα ελεύθερο φίλτρο έχεις πάρει το μεγαλύτερο ποσοστό βελτίωσης που μπορείς να πάρεις απο εισαγωγη. Όσο κακές και αν σου φαίνονται ροικά αυτές οι κούρμπες, δεν υπάρχει πουθενά κάποια φοβερή στένωση που θα εμπόδιζε τη διέλευση του αέρα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας!

Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες.

Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!!

Αυτά από εμένα...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας!

Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες.

Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!!

Αυτά από εμένα...

η ολοσωμη επιβαλεται!!!νομιζω οτι χωρις αυτη το αμαξι δν 8 λειτουργει σωστα(μεγιστη δυναμη)! το cooler επισης εχει αποδειχτει οτι κανει δουλεια οχι τοσο στο πρωτο πατα αλλα στα επομενα,η σε ενα ταξιδι π.χ. φιλτρο εχω αναλυσει πιο πανω!

Link to comment
Share on other sites

η ολοσωμη επιβαλεται!!!νομιζω οτι χωρις αυτη το αμαξι δν 8 λειτουργει σωστα(μεγιστη δυναμη)! το cooler επισης εχει αποδειχτει οτι κανει δουλεια οχι τοσο στο πρωτο πατα αλλα στα επομενα,η σε ενα ταξιδι π.χ. φιλτρο εχω αναλυσει πιο πανω!

Συμφωνω.

Οπως ουσιαστικα συμφωνω και με τον midkin, γιατι μπορει να μην λεει για ολοσωμη αλλα απο την στιγμη που λεει για αλλαγη σε 200αρη hjs καταλυτη και 63.5 downpipe αυτο εννοειται.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας!

Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες.

Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!!

Αυτά από εμένα...

Νομίζω πως θα συμφωνήσω απόλυτα. Νίκο, στο επόμενο θα τα κάνουμε καλύτερα, χαχα. sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κύριοι,

παρακολουθώ το topic εξ αρχής και έχω συμπεράνει πως στην πραγματικότητα και όσων αφορά την ποσότητα του αέρα, ότι κερδίζεις απο ενα ελεύθερο φίλτρο με αφαίρεση πνίχτη σε μαμα φιλτρόκουτο κερδίζεις και απο μία εισαγωγή τύπου apr. Αλλα όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να ανοίγεις το καπώ και να βλέπεις το άχαρο φιλτρόκουτο και αλλιώς μια gruppe M που εγω εχω καψουρευτεί ασ΄πουμε. Ισχύει η αστρονομική της τιμή που είδα στο site τους;

Να ξεκαθαρίσω πως δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου το θέμα της θερμοκρασίας εισαγωγής

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κύριοι,

παρακολουθώ το topic εξ αρχής και έχω συμπεράνει πως στην πραγματικότητα και όσων αφορά την ποσότητα του αέρα, ότι κερδίζεις απο ενα ελεύθερο φίλτρο με αφαίρεση πνίχτη σε μαμα φιλτρόκουτο κερδίζεις και απο μία εισαγωγή τύπου apr. Αλλα όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να ανοίγεις το καπώ και να βλέπεις το άχαρο φιλτρόκουτο και αλλιώς μια gruppe M που εγω εχω καψουρευτεί ασ΄πουμε. Ισχύει η αστρονομική της τιμή που είδα στο site τους;

Να ξεκαθαρίσω πως δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου το θέμα της θερμοκρασίας εισαγωγής

ευχαριστώ

Οι τιμές ισχύουν για την Gruppe M. :lol:

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κύριοι,

παρακολουθώ το topic εξ αρχής και έχω συμπεράνει πως στην πραγματικότητα και όσων αφορά την ποσότητα του αέρα, ότι κερδίζεις απο ενα ελεύθερο φίλτρο με αφαίρεση πνίχτη σε μαμα φιλτρόκουτο κερδίζεις και απο μία εισαγωγή τύπου apr. Αλλα όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να ανοίγεις το καπώ και να βλέπεις το άχαρο φιλτρόκουτο και αλλιώς μια gruppe M που εγω εχω καψουρευτεί ασ΄πουμε. Ισχύει η αστρονομική της τιμή που είδα στο site τους;

Να ξεκαθαρίσω πως δεν λαμβάνω καθόλου υπόψη μου το θέμα της θερμοκρασίας εισαγωγής

ευχαριστώ

Υπάρχει και κόσμος που βάζει μία εισαγωγή εκτός από την αναμενόμενη καλύτερη απόδοση και για το look. Πόσες φορές έχεις ακούσει "έλα να δεις την Injen στο Impreza" ή την "Evoms στο TFSI"?

Αν σου κάνει το κέφι και θέλεις να τα "σκάσεις" προχώρα, αν όχι τότε και με ένα φίλτρο είσαι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πως το αμάξι μας θέλει πρόγραμμα, μαμά φιλτροκούτι με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο και dp 63,5 με 200άρι hjs. Με όλα αυτά μαζί και με ένα πρόγραμμα που σέβεται το εαυτό του και από άποψη επιδόσεων και από άποψη αξιοπιστίας καλό είναι να έχεις cup τα 215-220 άλογα για χρήση 100άρας και 205-210 για χρήση 95άρας!

Αν τώρα κάποιος το σκίζει και πολύ καλό θα είναι να βάλει και ένα i/c S3 ειδικά για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες.

Οτιδήποτε παραπάνω(ολόσωμη εξάτμιση, σκούπα ή φιλτροχωάνη) είναι απλά υπερβολή!!!

Αυτά από εμένα...

Νομίζω πως θα συμφωνήσω απόλυτα. Νίκο, στο επόμενο θα τα κάνουμε καλύτερα, χαχα. sillyhorse1rb5.gif

βρε παιδιά εντελώς φιλικά -Νίκο εάν δώσεις ~600 για τον καταλύτη,κανα 800αρι για πρόγραμμα , 80 για αγωνιστικό φίλτρο , και 440 ( με τοποθέτηση )για i/c s3 γιατί ειναι υπερβολή να δώσεις άλλα 220 για ολοκληρωμένο κιτ εισαγωγης-

και άλλα 800 για ολοσωμη εξάτμιση-

αφου έτσι και αλλίως πας για το καλύτερο που μπορεις να πάρεις από το 14αρι μας-

και όπως πολύ καλά ξερουμε έστω και 2-3 άλογα παραπάνω παίρνεις από την εισαγωγή (σε σχέση με το αγωνιστικό φ΄λτρο) και παραπανω κερδίσεις από την εξατμιση είτε σε άλογα είτε σε καλυτερη λειτουργία-

αφου σε άλλο τοπικ λες ότι θα πας για το revo 100 για να πάς ακόμα παραπάνω( και καλά κάνεις αφου γουστάρεις) ,αυτο όμως δεν είναι λιγάκι υπερβολή ; -

πιστεύω ότι εάν δεν είχατε βάλει εισαγωγη και ολόσωμη πάλι τα ίδια θα ξαναβάζατε ...:lol:

αφού έχουμε το μικρόβιο ....

Link to comment
Share on other sites

φίλε η εισαγωγή είναι περιπου 250-300 euro μείον 80 euro για αγωνιστικο φίλτρο -

η διαφορα είναι στα 220 Maxιmum

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση,οι εισαγωγες ειναι ακριβως ιδιες φια το γκολφ κ το σιροκο? εχω το σιροκο 1.4 160 η απορια μου ειναι στο χωρο του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιος?αν παρω σκουπα π.χ. simota , awe , oettinger την μεγαλη http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/scirocco-55/engine_accessories-245/oettinger_ram_air_golf_r_scirocco_r-529.html θα εφαρμοζει ακριβως? θελω κ να αποδιδει κ να καλυπτει το κενο για αισθητικους λογους..

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση,οι εισαγωγες ειναι ακριβως ιδιες φια το γκολφ κ το σιροκο? εχω το σιροκο 1.4 160 η απορια μου ειναι στο χωρο του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιος?αν παρω σκουπα π.χ. simota , awe , oettinger την μεγαλη http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/scirocco-55/engine_accessories-245/oettinger_ram_air_golf_r_scirocco_r-529.html θα εφαρμοζει ακριβως? θελω κ να αποδιδει κ να καλυπτει το κενο για αισθητικους λογους..

Αυτη δεν κανει για το δικο σου, είναι για τα παλια μοντέλα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω νομιζω οτι ειναι μονο για τα 2λιτρα και δεν ειναι ακριβως εισαγωγη αλλα κατι για να συγκεντρωνει και να κατευθυνει τον αερα στο φιλτροκουτι, γι'αυτο και υπαρχει και επιλογη για σπορ φιλτρο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση,οι εισαγωγες ειναι ακριβως ιδιες φια το γκολφ κ το σιροκο? εχω το σιροκο 1.4 160 η απορια μου ειναι στο χωρο του κινητηρα ειναι ακριβως ιδιος?αν παρω σκουπα π.χ. simota , awe , oettinger την μεγαλη http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/scirocco-55/engine_accessories-245/oettinger_ram_air_golf_r_scirocco_r-529.html θα εφαρμοζει ακριβως? θελω κ να αποδιδει κ να καλυπτει το κενο για αισθητικους λογους..

Η εισαγωγή που έχεις στο link είναι για TFSI. Εκείνη που ταιριάζει στα TSI είναι η παρακάτω :

http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/golf_6-56/engine_accessories-245/oettinger_ram_air-498.html

imgphpo.jpg

imgphp2.jpg

Link to comment
Share on other sites

η σκουπα της awe που ειναι στην φωτο ξερει κανεις αν κανει για το αμαξι μου? στο λινκ που υπαρχει γραφει οτι ειναι για το 2.0 κ δεν βρισκω καπου να λεει για 1.4tsi

Link to comment
Share on other sites

η σκουπα της awe που ειναι στην φωτο ξερει κανεις αν κανει για το αμαξι μου? στο λινκ που υπαρχει γραφει οτι ειναι για το 2.0 κ δεν βρισκω καπου να λεει για 1.4tsi

Οι πιο πολλές για 2.0 είναι, με προσαρμογή μπαίνουν και στα 1,4.

Για να μην το ψάχνεις όπως λέει ο Poen βάζεις APR (είναι ίδιες ακριβώς με της Oettinger απλά στην Oettinger πληρώνεις και 80-100 ευρώ παραπάνω για το όνομα) ή βάζεις Forge.

Link to comment
Share on other sites

φιλε βαλε της APR που ειναι τοπ.

η οποια ειναι ιδια με την oettinger απο οτι εχω διαβασει σε προηγουμενα ποστ του θεματος. οπως ειπα κ προηγμενος θελω να καλυψω κ το κενο που μενει δεξια απο την σκουπα μπροστα απο την μπαταρια για αυτο σκεφτομαι awe,simota,grupe m (πανακριβη) με λιγα λογια τα θελω ολα αποδοση ηχο εμφανιση.

Link to comment
Share on other sites

η οποια ειναι ιδια με την oettinger απο οτι εχω διαβασει σε προηγουμενα ποστ του θεματος. οπως ειπα κ προηγμενος θελω να καλυψω κ το κενο που μενει δεξια απο την σκουπα μπροστα απο την μπαταρια για αυτο σκεφτομαι awe,simota,grupe m (πανακριβη) με λιγα λογια τα θελω ολα αποδοση ηχο εμφανιση.

και εγω αυτη ψαχνω http://www.awe-tunin...rain&IL=20T_CCB

απο ηχο ειναι οτι καλυτερο εχω ακουσει

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.