Jump to content
DrYannisK

Γραψτε Την Γνωμη Σας

Recommended Posts

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=93431

ειναι απιστευτο που υπαρχουν ακομα ατομα που τολμουν να μιλανε πως τα toyota με τα χαλια πλαστικα, εχουν καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο την vw.

μιλανε για σπασμενους κινητηρες με τουρμπο, vw, ενω η αληθεια ειναι πως η αξιοπιστια τους ειναι απιστευτη.

απο την αλλη οι περισσοτεροι ευρωπαιοι ηδη αντεγραψαν και πλεον βγαζουν και εκεινοι τουρμπο κινητηρες.

οι ιαπωνες μη μπορωντας ακομα να ακολουθησουν, βαζουν τα παπαγαλακια να μιλανε.

παντως τρελενομαι να ακουω για ποιοτητα πλαστικων toyota οταν στην οικογενεια εχουμε εδω και πολλα χρονια και toyota και ως και η διαφορα στην ποιοτητα ειναι απιστευτα μεγαλη.

το golf II GTI που ειχα, ειχε την ποιοτητα που εχει το καινουργιο toyota...

μπειτε και γραψτε και εεις την γνωμη σας για να σταματησουν να γραφουν μονο οσοι απλα μας ζηλευουν επειδη τουε κερναμε τσαγακια στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti...S_DATA_ID=93431

ειναι απιστευτο που υπαρχουν ακομα ατομα που τολμουν να μιλανε πως τα toyota με τα χαλια πλαστικα, εχουν καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο την vw.

μιλανε για σπασμενους κινητηρες με τουρμπο, vw, ενω η αληθεια ειναι πως η αξιοπιστια τους ειναι απιστευτη.

απο την αλλη οι περισσοτεροι ευρωπαιοι ηδη αντεγραψαν και πλεον βγαζουν και εκεινοι τουρμπο κινητηρες.

οι ιαπωνες μη μπορωντας ακομα να ακολουθησουν, βαζουν τα παπαγαλακια να μιλανε.

παντως τρελενομαι να ακουω για ποιοτητα πλαστικων toyota οταν στην οικογενεια εχουμε εδω και πολλα χρονια και toyota και ως και η διαφορα στην ποιοτητα ειναι απιστευτα μεγαλη.

το golf II GTI που ειχα, ειχε την ποιοτητα που εχει το καινουργιο toyota...

μπειτε και γραψτε και εεις την γνωμη σας για να σταματησουν να γραφουν μονο οσοι απλα μας ζηλευουν επειδη τουε κερναμε τσαγακια στο δρομο.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου doctor.Τα αμαξώματα γενικότερα και τα κάθε είδους πλαστικά της VW είναι κλάσης ανώτερα από της Τοyοτα τόσο σε ποιότητα όσο σε αντοχή.Οι κινητήρες μας δεν παίζονται και είναι θέμα χρόνου απλά το πότε θ΄ακολουθήσει και η Τoyota την χρήση του τούρμπο.Για δε το κράτημα και την οδική συμπεριφορά ούτε λόγος!!Τέλος εκεί που ίσως να υπερτερούν στα σημεία οι Γιαπωνέζοι είναι στα χειροκίνητα κιβώτια τους τα οποία έχουν πολύ καλή αξιοπιστία και αίσθηση.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο διάβασα στο 4Τ στην σύγκριση του yaris μεταξύ του clio 1,2tce που σε κάθε δοκιμασία ήταν καλύτερο από το yaris και στο τελικό αποτέλεσμα γράφανε πως θα επιλέγανε το yaris για μια μακροβιότερη συμβίωση. Αρχίζω να πιστεύω πως ο μόνος λόγος για να επιλέξει κανείς ένα τουότα είναι καθαρά θέμα πολυετούς συμβίωσης και μόνο. Ωστόσο το κείμενο απο το autoτρίτη είναι γραμμένο από τουοτάνθρωπο και δεν είναι καθόλου αντικειμενικό, άκου λέει με το ιστορικό του το πόλο δεν θα σταθεί δίπλα στο yaris! Το πόλο με τον 1,2tsi και το dsg δεν θα έχει αντίπαλο.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην μπερδεύουμε την ποιότητα κατασκευής με την αξιοπιστία. Στο δεύτερο η ΤΟΥΟΤΑ είναι μπροστά από την VW και πολλούς άλλους και φλερτράρει με την κορυφή της κατηγορίας. Γι' αυτό εξάλλου προσφέρει και εξαετή εγγύηση που η VW ούτε σαν έξτρα δεν την δίνει.Η ποιότητα κατασκευής είναι εξίσου καλή με την VW να χρησιμοποιεί πολύ καλύτερα υλικά που είναι στην κορυφή της κατηγορίας(με το αζημείωτο βέβαια)

Τώρα όσον αφορά τα τούρμπο η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει ατμοσφαιρικά και τα καταφέρνει πολύ καλά ανάμεσα στους ατμοσφαιρικούς.Έχει να κάνει και αυτό πιθανόν με το δόγμα της περί αξιοπιστίας και το φόβο πολλών απέναντι στο τούρμπο. Το ισχυρό χαρτί της όμως είναι τα υβριδικά που η VW βρίσκεται πολύ πίσω και τώρα κάνειπροσπάθειες να μπει στην αγορά.

Τέλος μιας και μιλάμε για την αξιοπιστία στη VW και τα τούρμπο της, ακόμα και αν δεν σπάνε μην ξεχνάμε τις βλάβες στις διάφορες βαλβίδες του τούρμπο (Ν75 κ.λ.π), τα συγχρονιζέ δευτέρας τους γρύλλους παραθύρων, τους κινητήρες FSI παλαιότερα (χωρίς τούρμπο μάλιστα)που καίγανε λάδια με το κιλό κ.λ.π

Αυτά για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Μην παρεξηγηθώ δεν είχα ούτε ζήλεψα ποτέ κάποιο μοντέλλο της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά πολύ θα ήθελα π.χ η VW να μου παρέχει 6ετή εγγύηση έστω και με πρόσθετο κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην μπερδεύουμε την ποιότητα κατασκευής με την αξιοπιστία. Στο δεύτερο η ΤΟΥΟΤΑ είναι μπροστά από την VW και πολλούς άλλους και φλερτράρει με την κορυφή της κατηγορίας. Γι' αυτό εξάλλου προσφέρει και εξαετή εγγύηση που η VW ούτε σαν έξτρα δεν την δίνει.Η ποιότητα κατασκευής είναι εξίσου καλή με την VW να χρησιμοποιεί πολύ καλύτερα υλικά που είναι στην κορυφή της κατηγορίας(με το αζημείωτο βέβαια)

Τώρα όσον αφορά τα τούρμπο η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει ατμοσφαιρικά και τα καταφέρνει πολύ καλά ανάμεσα στους ατμοσφαιρικούς.Έχει να κάνει και αυτό πιθανόν με το δόγμα της περί αξιοπιστίας και το φόβο πολλών απέναντι στο τούρμπο. Το ισχυρό χαρτί της όμως είναι τα υβριδικά που η VW βρίσκεται πολύ πίσω και τώρα κάνειπροσπάθειες να μπει στην αγορά.

Τέλος μιας και μιλάμε για την αξιοπιστία στη VW και τα τούρμπο της, ακόμα και αν δεν σπάνε μην ξεχνάμε τις βλάβες στις διάφορες βαλβίδες του τούρμπο (Ν75 κ.λ.π), τα συγχρονιζέ δευτέρας τους γρύλλους παραθύρων, τους κινητήρες FSI παλαιότερα (χωρίς τούρμπο μάλιστα)που καίγανε λάδια με το κιλό κ.λ.π

Αυτά για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Μην παρεξηγηθώ δεν είχα ούτε ζήλεψα ποτέ κάποιο μοντέλλο της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά πολύ θα ήθελα π.χ η VW να μου παρέχει 6ετή εγγύηση έστω και με πρόσθετο κόστος.

+1

Link to comment
Share on other sites

Ας μην μπερδεύουμε την ποιότητα κατασκευής με την αξιοπιστία. Στο δεύτερο η ΤΟΥΟΤΑ είναι μπροστά από την VW και πολλούς άλλους και φλερτράρει με την κορυφή της κατηγορίας. Γι' αυτό εξάλλου προσφέρει και εξαετή εγγύηση που η VW ούτε σαν έξτρα δεν την δίνει.Η ποιότητα κατασκευής είναι εξίσου καλή με την VW να χρησιμοποιεί πολύ καλύτερα υλικά που είναι στην κορυφή της κατηγορίας(με το αζημείωτο βέβαια)

Τώρα όσον αφορά τα τούρμπο η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει ατμοσφαιρικά και τα καταφέρνει πολύ καλά ανάμεσα στους ατμοσφαιρικούς.Έχει να κάνει και αυτό πιθανόν με το δόγμα της περί αξιοπιστίας και το φόβο πολλών απέναντι στο τούρμπο. Το ισχυρό χαρτί της όμως είναι τα υβριδικά που η VW βρίσκεται πολύ πίσω και τώρα κάνειπροσπάθειες να μπει στην αγορά.

Τέλος μιας και μιλάμε για την αξιοπιστία στη VW και τα τούρμπο της, ακόμα και αν δεν σπάνε μην ξεχνάμε τις βλάβες στις διάφορες βαλβίδες του τούρμπο (Ν75 κ.λ.π), τα συγχρονιζέ δευτέρας τους γρύλλους παραθύρων, τους κινητήρες FSI παλαιότερα (χωρίς τούρμπο μάλιστα)που καίγανε λάδια με το κιλό κ.λ.π

Αυτά για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Μην παρεξηγηθώ δεν είχα ούτε ζήλεψα ποτέ κάποιο μοντέλλο της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά πολύ θα ήθελα π.χ η VW να μου παρέχει 6ετή εγγύηση έστω και με πρόσθετο κόστος.

Συμφωνω PERI με το ολο σκεπτικο σου, αλλα θα ηθελα να σε διορθωσω σε καποια πραγματα που ειπες...

Για τα λαδια θα ηθελα να τονισω οτι στα Ιαπωνικα αλλαζουν καθε 5-7000 χλμ και μαλιστα χρησιμοποιουν πιο χοντρο λαδι απο τα δικα μας.. Και παλι ομως "καταναλωνουν" και αυτα λαδι συμφωνα με προβληματα που διαβασα σε αλλα φορουμ αλλα και απο συζητησεις φιλων με ιαπωνικα οχηματα.. Εμεις και πιο λεπτο λαδι χρησιμοποιουμε αλλα και τα αλλαζουμε και στα 15000 χλμ.. Αρα θεωρω ατοπη την συγκριση, οταν στις δυο αλλαγες που κανουν αυτοι εμεις κανουμε μια...

Επισης, στην εγγυηση η αληθεια ειναι πως θα μπορουσε να δωθει και στα δικα μας οχηματα VW μεγαλυτερη περιοδο, ομως σε αυτο δεν φταιει η καθ'αυτη VW αλλα ο εδω εισαγωγεας διοτι και τα 6 χρονια της Toyota ειναι 3 (+3 που δινει ο ελληνας εισαγωγεας) + το οτι για ολα αυτα τα χρονια ειναι υποχρεωμενοι να τα σταζουν στις αντιπροσωπειες...

Αν αναλογιστεις αυτα περισσοτερο για μενα φταιει το ολο marketing και η προωθηση που κανουν παρα η ιδια η VW..

Αν σου δωσω link απο προβληματα με Auris θα λιωσεις στα γελια οταν οι ιδιοι βριζουν την Toyota που τους κοροιδεψε για την δηθεν αξιοπιστια της λεγοντας μερικοι πως καλυτερα να επαιρναν Seat Leon tsi ή Fiat Bravo 150hp...

Link to comment
Share on other sites

Ας μην μπερδεύουμε την ποιότητα κατασκευής με την αξιοπιστία. Στο δεύτερο η ΤΟΥΟΤΑ είναι μπροστά από την VW και πολλούς άλλους και φλερτράρει με την κορυφή της κατηγορίας. Γι' αυτό εξάλλου προσφέρει και εξαετή εγγύηση που η VW ούτε σαν έξτρα δεν την δίνει.Η ποιότητα κατασκευής είναι εξίσου καλή με την VW να χρησιμοποιεί πολύ καλύτερα υλικά που είναι στην κορυφή της κατηγορίας(με το αζημείωτο βέβαια)

Τώρα όσον αφορά τα τούρμπο η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει ατμοσφαιρικά και τα καταφέρνει πολύ καλά ανάμεσα στους ατμοσφαιρικούς.Έχει να κάνει και αυτό πιθανόν με το δόγμα της περί αξιοπιστίας και το φόβο πολλών απέναντι στο τούρμπο. Το ισχυρό χαρτί της όμως είναι τα υβριδικά που η VW βρίσκεται πολύ πίσω και τώρα κάνειπροσπάθειες να μπει στην αγορά.

Τέλος μιας και μιλάμε για την αξιοπιστία στη VW και τα τούρμπο της, ακόμα και αν δεν σπάνε μην ξεχνάμε τις βλάβες στις διάφορες βαλβίδες του τούρμπο (Ν75 κ.λ.π), τα συγχρονιζέ δευτέρας τους γρύλλους παραθύρων, τους κινητήρες FSI παλαιότερα (χωρίς τούρμπο μάλιστα)που καίγανε λάδια με το κιλό κ.λ.π

Αυτά για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Μην παρεξηγηθώ δεν είχα ούτε ζήλεψα ποτέ κάποιο μοντέλλο της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά πολύ θα ήθελα π.χ η VW να μου παρέχει 6ετή εγγύηση έστω και με πρόσθετο κόστος.

Μπραβο βρε PERI σωστη και εμπεριστατωμένη αναλυση.

Link to comment
Share on other sites

Βασιλη δεν λεει o peris οτι η toyota δεν βγαζει προβληματα η δεν πινει λαδι....

απλα σε σχεση με τα vw πινουν πιο δυσκολα και εμφανιζουν λιγοτερα προβληματα(οχι καθολου)λιγοτερα...

οσο για εγγυηση η vw ειναι πολυ πισω παιδια και προσπαθουν να σε κλεψουν κρυβονταν προβληματα ενω μετα...παρα πολυ πισω πραγματικα ι cosmo car για κλαματα ενω απο toyota εγγυηση κτλ οτι εχω δει απο φιλους κτλ αριστα...ακομα και στο τελος η λιγο μετα το τελος της εγγυησης αλλαγη φλατζας χωρις εξοδα...κτλ κτλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω PERI με το ολο σκεπτικο σου, αλλα θα ηθελα να σε διορθωσω σε καποια πραγματα που ειπες...

Για τα λαδια θα ηθελα να τονισω οτι στα Ιαπωνικα αλλαζουν καθε 5-7000 χλμ και μαλιστα χρησιμοποιουν πιο χοντρο λαδι απο τα δικα μας.. Και παλι ομως "καταναλωνουν" και αυτα λαδι συμφωνα με προβληματα που διαβασα σε αλλα φορουμ αλλα και απο συζητησεις φιλων με ιαπωνικα οχηματα.. Εμεις και πιο λεπτο λαδι χρησιμοποιουμε αλλα και τα αλλαζουμε και στα 15000 χλμ.. Αρα θεωρω ατοπη την συγκριση, οταν στις δυο αλλαγες που κανουν αυτοι εμεις κανουμε μια...

Επισης, στην εγγυηση η αληθεια ειναι πως θα μπορουσε να δωθει και στα δικα μας οχηματα VW μεγαλυτερη περιοδο, ομως σε αυτο δεν φταιει η καθ'αυτη VW αλλα ο εδω εισαγωγεας διοτι και τα 6 χρονια της Toyota ειναι 3 (+3 που δινει ο ελληνας εισαγωγεας) + το οτι για ολα αυτα τα χρονια ειναι υποχρεωμενοι να τα σταζουν στις αντιπροσωπειες...

Αν αναλογιστεις αυτα περισσοτερο για μενα φταιει το ολο marketing και η προωθηση που κανουν παρα η ιδια η VW..

Αν σου δωσω link απο προβληματα με Auris θα λιωσεις στα γελια οταν οι ιδιοι βριζουν την Toyota που τους κοροιδεψε για την δηθεν αξιοπιστια της λεγοντας μερικοι πως καλυτερα να επαιρναν Seat Leon tsi ή Fiat Bravo 150hp...

Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου και αντιπαραθέτω.

Αλλάζουν κάθε 7500 χλμ. με λάδια 10W40 και με τιμή μισή από τη δική μας.

Αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το VW σου περισσότερο από 5 χρόνια μην αλλάζεις λάδια κάθε 15.000 χλμ. αλλά το πολύ κάθε 10.000χλμ. ή και συχνώτερα ανάλογα με τη χρήση.

Εμένα σαν καταναλωτή με ενδιαφέρει η παρεχόμενη εγγύηση και όχι ποιος την παρέχει( η εταιρεία ή η αντιπροσωπεία).

Ότι παράγεται από ανθρώπους έχει τον κίνδυνο της αστοχίας μήτε της ΤΟΥΟΤΑ εξαιρουμένης. Απλά τα ποσοστά βλαβών είναι από τα μικρότερα και τα ποσοστά ικανοποιημένων πελατών από τα μεγαλύτερα. Στην Ελλάδα τουλάχιστον φημίζεται και για το άρτιότερο AFTER SALES.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Βασιλη δεν λεει o peris οτι η toyota δεν βγαζει προβληματα η δεν πινει λαδι....

απλα σε σχεση με τα vw πινουν πιο δυσκολα και εμφανιζουν λιγοτερα προβληματα(οχι καθολου)λιγοτερα...

οσο για εγγυηση η vw ειναι πολυ πισω παιδια και προσπαθουν να σε κλεψουν κρυβονταν προβληματα ενω μετα...παρα πολυ πισω πραγματικα ι cosmo car για κλαματα ενω απο toyota εγγυηση κτλ οτι εχω δει απο φιλους κτλ αριστα...ακομα και στο τελος η λιγο μετα το τελος της εγγυησης αλλαγη φλατζας χωρις εξοδα...κτλ κτλ κτλ

Μα δεν διαφωνησα Πανο, σωστα τα ειπε ο PERIS, απλα προσθεσα καποια στοιχεια που πρεπει να τα λαβουμε υπ'οψιν..

Η οργανωση της Toyota εδω στη Ελλαδα ειναι αψογη και γι'αυτο εκανε ονομα.. Θα μπορουσε να υπαρχει κατι αντιστοιχο και απο την cosmocar και σημερα να μην τα λεγαμε αυτα..

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν διαφωνησα Πανο, σωστα τα ειπε ο PERIS, απλα προσθεσα καποια στοιχεια που πρεπει να τα λαβουμε υπ'οψιν..

Η οργανωση της Toyota εδω στη Ελλαδα ειναι αψογη και γι'αυτο εκανε ονομα.. Θα μπορουσε να υπαρχει κατι αντιστοιχο και απο την cosmocar και σημερα να μην τα λεγαμε αυτα..

Μια και πιάσατε τις αντιπροσωπείες.

Επιτρέπεται για μια εταιρεία σαν την VW να μην αναγνωρίζει οτι υπαρχει προβλημα συγχρονιζε 2ρας και να περιμένει απο τον καθε ιδιοκτήτη να παει για αλλαγή και στο καπάκι μετα απο κανενα χρόνο να του βγάλει εκτος τις βαλβίδες του τουρμπο!!, αντε και καλα να ειναι μεσα στην εγγύηση!!

Αν δεν ειναι τι να πει αυτός ο άνθρωπος? ξαναπαίρνει VW τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites

Μια και πιάσατε τις αντιπροσωπείες.

Επιτρέπεται για μια εταιρεία σαν την VW να μην αναγνωρίζει οτι υπαρχει προβλημα συγχρονιζε 2ρας και να περιμένει απο τον καθε ιδιοκτήτη να παει για αλλαγή και στο καπάκι μετα απο κανενα χρόνο να του βγάλει εκτος τις βαλβίδες του τουρμπο!!, αντε και καλα να ειναι μεσα στην εγγύηση!!

Αν δεν ειναι τι να πει αυτός ο άνθρωπος? ξαναπαίρνει VW τι λέτε?

Οχι και καλα θα κανει με ολα του τα δικια...τζακ ποτ ειναι...και ποσο μαλλον ενας ανθρωπος που δεν εχει το χρονο να ψαχνει για ενα καρο προβληματα που μπορει να εχει....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σας. Όλα είναι θέμα marketing στην Ελλάδα.Μην ξεχνάτε ότι μετά τα πρώτα 3 χρόνια της εγγύησης η Toyota δεν τα καλύπτει όλα όπως λένε ή αφήνουν να εννοηθεί στις αντιπροσωπείες.Και μην νομίζετε πως τους τα χαρίζουν αυτά τα 3 χρόνια.Οι άνθρωποι τα πληρώνουν και αυτά μέσα στο όλο πακέτο της τιμής.Γιαυτό και είναι τσιμπιμένες οι τιμές τους. Και λόγω επαγγέλματος βλέπω πολλά ιαπωνέζικα αυτοκίνητα (Nissan,Mitsubishi,Toyota,Honda) και πιστέψτε με δεν έχουμε μόνο εμείς παράπονα από τα αυτοκίνητα μας.Προσοπικά πιστεύω ότι είναι και λίγο θέμα τύχης και συντήρησης του κάθε αυτοκινήτου.και αυτά που λένε όλοι οι πορομένοι ιαπωνόφιλοι λες και έχουν μετοχές στην κάθε ιαπωνέζικη εταιρεία είναι βλακίες.Με το που φεύγουν από την αντιπροσωπεία τα ξεχνούν όλα αυτόματα και το αμάξι τους γίνεται πάλι πολυεργαλείο,σκυλή,αθάνατο και πάνω από όλα ''χωρίς να έχουν πάει ποτέ συνεργείο''.

Δεν είμαι υπέρ κάποιας εταιρείας.Μου άρεσε το Tiguan και το πήρα.Ήξερα τι αγόραζα φυσικά και σας πληροφορών ότι τον Φεβρουάριο κλείνει 1 χρόνο και δεν έχω το παραμικρό παράπονο δόξα το Θεό.έχουν περάσει και άλλα γερμανικά από την οικογένεια και γαλλικά και δεν είχα με κανένα παράπονο.Θα ήθελα να πάρω και ένα ιαπωνέζικο αλλά η όλη φάση πάντα με απομακρύνει από αυτά.Μου αρέσει πολύ ο κλάδος της αυτοκίνησης και γενικά το αυτοκίνητο σαν αντικείμενο και δεν θέλω να μπλεχτώ με κάποια συγκεκριμένη εταιρεία γιατί μετά χάνεις την μπάλα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω PERI με το ολο σκεπτικο σου, αλλα θα ηθελα να σε διορθωσω σε καποια πραγματα που ειπες...

Για τα λαδια θα ηθελα να τονισω οτι στα Ιαπωνικα αλλαζουν καθε 5-7000 χλμ και μαλιστα χρησιμοποιουν πιο χοντρο λαδι απο τα δικα μας.. Και παλι ομως "καταναλωνουν" και αυτα λαδι συμφωνα με προβληματα που διαβασα σε αλλα φορουμ αλλα και απο συζητησεις φιλων με ιαπωνικα οχηματα.. Εμεις και πιο λεπτο λαδι χρησιμοποιουμε αλλα και τα αλλαζουμε και στα 15000 χλμ.. Αρα θεωρω ατοπη την συγκριση, οταν στις δυο αλλαγες που κανουν αυτοι εμεις κανουμε μια...

Επισης, στην εγγυηση η αληθεια ειναι πως θα μπορουσε να δωθει και στα δικα μας οχηματα VW μεγαλυτερη περιοδο, ομως σε αυτο δεν φταιει η καθ'αυτη VW αλλα ο εδω εισαγωγεας διοτι και τα 6 χρονια της Toyota ειναι 3 (+3 που δινει ο ελληνας εισαγωγεας) + το οτι για ολα αυτα τα χρονια ειναι υποχρεωμενοι να τα σταζουν στις αντιπροσωπειες...

Αν αναλογιστεις αυτα περισσοτερο για μενα φταιει το ολο marketing και η προωθηση που κανουν παρα η ιδια η VW..

Αν σου δωσω link απο προβληματα με Auris θα λιωσεις στα γελια οταν οι ιδιοι βριζουν την Toyota που τους κοροιδεψε για την δηθεν αξιοπιστια της λεγοντας μερικοι πως καλυτερα να επαιρναν Seat Leon tsi ή Fiat Bravo 150hp...

+1 συνάδερφε!!!

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες διαβαζω τα τοπικ σας και ηθελα να προσθεσω και εγω κατι..η γνωμη η δικια μου ειναι η εξεις:

ο χρονος ζωης ενος αυτοκινητου ξεκινα απο το στρωσιμο(βασικο)ασχετα τις καραμελας δεν θελει στρωσιμο και συνεχιζει στα σερβις χρηση κτλ..

εγω ειμαι κατοχος ενος golf 6 1.4 το απλο...η αληθεια ειναι πως ηθελα να παρω tsi αλλα φοβηθικα το τουρμπο ακομα και αν ειναι..αντιπροσωπιας..πιστευο οτι η ατμοσφαιρα ειναι πιο σταθερη και πιο οικονομικη σε ζημιες σερβις κτλ

η γνωμη μου για την vw ειναι οτι την κατατασω σε ιεραρχεια μετα thn bmw!!παντα βεβαια με την σωστη χρηση..και δεν την βαζω με τπτ διπλα στην toyota και οχι επειδη εχω golf απλα επειδη καποτε ετιχε να περασω απο toyota και ξερω....

η vw ΝΑΙ ειναι αξιοπηστη αλλα...οταν διαβαζω κατι τυπους(χωρις παρεξηγηση παντα δικα σας ειναι καφτετα.)στο φορουμ και λενε 1500 χλμ tsi και ανοικσα με τον ενα με τον αλλον...ντακσει ρε φιλε στην τελικη 122 ιππους εχεις οχι 222 και ενα τονο αμαξι και..θελει λιγο respect το αυτοκινητο γιατι ειναι σιδερα!και το σιδερο θελει φροντιδα οπως και ο ανθρωπος στην αρχη δεν φενονται η ζημιες μετα ερχονται τα "καλα"!

τεσπα σορυ αν μιλησα λιγο καυστηκα παντως επειδη εχο ιδιαιτερη σχεση με το αμαξι μου ειπα να πω την γνομη μου!δεν ξερω αν ειμαι στο σωστο τοπικ αλλα μου βγηκε να γραψω απο αυτα ποθ διαβασα!ευχαριστω!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=93646

ειναι απιστευτο ποση ζηλεια βγαζουν! αν ειναι δυνατον να συγκρινει κανεις τα vw ,με τα toyotakia, hondakia, kia sia opel ford alfaromeo κτλ.

οποιος εχει μπει σε τετοια αμαξια βλεπει ποιοτητα κατασκευης που εβλεπα εγω στο GTI II πριν 15 χρονια!!!

ειναι απιστευτο το ποσο πισω ειναι σε ποιοτητα πλαστικων , ποιοτητα κατασκευης κτλ και απορω πραγματικα που μιλανε! μα ειναι τυφλοι; δεν βλεπουν ποσο ποιο ποιοτηκα ειναι τα γερμανικα;;

μπηκα πριν λιγες μερες σε focus φιλου και αφου μου ειπε πως ειναι καλυτερο απο golf, μετα επαθα πλακα, κουδουνιζε η αναρτηση στα 25000χιλ που εχει, το παραθυρο δεν ανοιγε του συνοδηγου, τα πλαστικα ηταν αθλια, χειροτερα του GTI II που ειχα πριν 15 χρονια, το ραδιο μικρη οθονη αθλιο, ο κλιματισμος αθλιος, τυα κθισματα αθλια κτλ ελεος!!! οι διαφορες ειναι τεραστιες! απορω που δεν τις βλεπουν! αλλα μαλον απλα ζηλευουν!

γραψτε την γνωμη σας και εσεις να λαμψει η αληθεια!

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=93646

ειναι απιστευτο ποση ζηλεια βγαζουν! αν ειναι δυνατον να συγκρινει κανεις τα vw ,με τα toyotakia, hondakia, kia sia opel ford alfaromeo κτλ.

οποιος εχει μπει σε τετοια αμαξια βλεπει ποιοτητα κατασκευης που εβλεπα εγω στο GTI II πριν 15 χρονια!!!

ειναι απιστευτο το ποσο πισω ειναι σε ποιοτητα πλαστικων , ποιοτητα κατασκευης κτλ και απορω πραγματικα που μιλανε! μα ειναι τυφλοι; δεν βλεπουν ποσο ποιο ποιοτηκα ειναι τα γερμανικα;;

μπηκα πριν λιγες μερες σε focus φιλου και αφου μου ειπε πως ειναι καλυτερο απο golf, μετα επαθα πλακα, κουδουνιζε η αναρτηση στα 25000χιλ που εχει, το παραθυρο δεν ανοιγε του συνοδηγου, τα πλαστικα ηταν αθλια, χειροτερα του GTI II που ειχα πριν 15 χρονια, το ραδιο μικρη οθονη αθλιο, ο κλιματισμος αθλιος, τυα κθισματα αθλια κτλ ελεος!!! οι διαφορες ειναι τεραστιες! απορω που δεν τις βλεπουν! αλλα μαλον απλα ζηλευουν!

γραψτε την γνωμη σας και εσεις να λαμψει η αληθεια!

πριν 15 χρονια κυκλοφορουσε το golf II gti?μηπως ηταν το golf III?εν ετη 1994-1995 μιλαω παντα!!!

Link to comment
Share on other sites

Την διαφορα ποιοτητας και κατασκευης την επιβεβαιωσα προσφατα και καταλαθος οταν μπηκα σε ενα suzuki swift. απλα καποιος μπορει να ακουσει τον ηχο αν χτυπησει απο μεσα την οροφη των 2 αυτοκινητων οπουδηποτε στο υφασμα του ουρανου.πραγματικα το swift ακουγοταν λες και χτυπαγες αδειο τενεκε απο φετα.

Καλο και ομορφο το suzukακι αλλα κατι τετοια ειναι που με κανουν να αισθανομαι λιγο ψωνιο που εχω golf και οχι swift.

Link to comment
Share on other sites

παίδες τα έχουμε πει άπειρες φορές. Vw = ποιότητα, στήσιμο, παθητική- ενεργητική ασφάλεια. Τελευταία και επιδόσεις. ΤΟΥΟΤΑ= αξιοπιστία, κινητήρες (παλαιότερα)

το θέμα που όλους μας καίει είναι ότι στην Ελλάδα όλες οι επίσημες αντιπροσωπίες αλλά και ο αποκλειστικός εισαγωγέας της VW είναι για το λούστο!!!!!!!!!

Τόσα χρόνια το ίδιο πρόβλημα. Εξυπηρέτηση μηδέν, γνώση μηδέν και φαρμακεία.

Η ΤΟΥΟΤΑ εχει τρελό service σε σχέση με την VW.

Δεν μπαίνω καν στο να σχολιάσω παλαιότερα μοντέλα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχουμε τη γνωμη μας για τα vw, εχουν τη γνωμη τους για τα toyota.. δηλαδη αμα μπουμε κ γραψουμε τη δικη μας αποψη περιμενετε να τους αλλαξουμε γνωμη??μηπως θα μας ευχαριστησουνε που τους ανοιξουμε κ τα ματια? ετσι ειναι αυτα, ο καθενας υπερασπιζεται το δικο του, με οποιον ιδιοκτητη αλλης μαρκας κ αν συζητησεις, δεν υπαρχει περιπτωση να μη διαφωνησεις.. μην μπαινετε στον κοπο, κ πολυ τους ειναι που ασχολουμαστε μαζι τους.. κ στην τελικη δειτε το κ αλλιως. δε λετε καλα που υπαρχουν διαφορες αποψεις περι μαρκων-μοντελων κλπ κ δεν εχει γεμισει ο τοπος vw?? φανταζεστε οπου γυριζαμε το βλεμμα να βλεπαμε το αμαξι μας?? :blush::)

Την διαφορα ποιοτητας και κατασκευης την επιβεβαιωσα προσφατα και καταλαθος οταν μπηκα σε ενα suzuki swift. απλα καποιος μπορει να ακουσει τον ηχο αν χτυπησει απο μεσα την οροφη των 2 αυτοκινητων οπουδηποτε στο υφασμα του ουρανου.πραγματικα το swift ακουγοταν λες και χτυπαγες αδειο τενεκε απο φετα.

Καλο και ομορφο το suzukακι αλλα κατι τετοια ειναι που με κανουν να αισθανομαι λιγο ψωνιο που εχω golf και οχι swift.

δεν μπορω να εκφερω αποψη σε αυτα που λες φιλε μου,μιας κ δεν εχω μπει σε swift, αλλα για να εχεις πιο αντικειμενικη εικονα πιστευω πως πρεπει να συγκρινεις το swift με ενα polo κ οχι με το golf..

Edited by doctordim
Link to comment
Share on other sites

δεν εχω διαβασει παρα μονο το πρωτο σχολειο.και εχω να πω πολλα.αρχιζοντας απο την εγγυηση.ειναι απαραδεκτο να δινεις 20.000ε 30,000ε και παραπανω για να αγορασεις αμαξι και εχει μονο 2 χρονια εγγυση.τοσα εχει και μια τηλεοραση!!!!

πρωτον για την toyota δεν μπορουμε να πουμε τπτ.ναι βγαζει ισως βαρετα αυτοκινητα που δεν ειναι μοντερνα,δεν ειναι γρηγορα,ομορφα,δεν εχουν ωραιο φινιρισμα,αλλα στην toyota σεβοντε τον πελατη τους.στην mercedes,audi kai vw δεν μας σεβοντε και φταιμε εμεις για αυτο.η toyota εκανε ανακληση στο prius(με τραγικες οικονομικες συνεπειες για αυτην)και εγινε χαμος.συζητησε συγγνωμη ο ceo της toyota και παραιτηθηκε γιατι ποτε δεν ειχε ξανασυμβει αυτο στην toyota.η vw γιατι ποτε δεν εκανε ανακληση στο εξαρι κιβωτιο του ομιλου με το ελλατωματικο γραναζι στην δευτερα????απλα μετα το διορθωσε στις επομενες παρτιδες???και τις τοσες αλλες γνωστες βλαβες....απλα αυτες οι εταιρειες πουλανε γιατι εχουν κυρος,ειναι ομορφες και γρηγορες,και κερδιζουν με τα service,και εμεις σαν θυματα συνεχιζουμε να αγοραζουμε(και εγω μεσα ειμαι)................αυτο λεγεται εκμεταλευση........

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχουμε τη γνωμη μας για τα vw, εχουν τη γνωμη τους για τα toyota.. δηλαδη αμα μπουμε κ γραψουμε τη δικη μας αποψη περιμενετε να τους αλλαξουμε γνωμη??μηπως θα μας ευχαριστησουνε που τους ανοιξουμε κ τα ματια? ετσι ειναι αυτα, ο καθενας υπερασπιζεται το δικο του, με οποιον ιδιοκτητη αλλης μαρκας κ αν συζητησεις, δεν υπαρχει περιπτωση να μη διαφωνησεις.. μην μπαινετε στον κοπο, κ πολυ τους ειναι που ασχολουμαστε μαζι τους.. κ στην τελικη δειτε το κ αλλιως. δε λετε καλα που υπαρχουν διαφορες αποψεις περι μαρκων-μοντελων κλπ κ δεν εχει γεμισει ο τοπος vw?? φανταζεστε οπου γυριζαμε το βλεμμα να βλεπαμε το αμαξι μας?? :p:lol:

δεν μπορω να εκφερω αποψη σε αυτα που λες φιλε μου,μιας κ δεν εχω μπει σε swift, αλλα για να εχεις πιο αντικειμενικη εικονα πιστευω πως πρεπει να συγκρινεις το swift με ενα polo κ οχι με το golf..

Εχω μπει κι εγω σε swift γιατι εχει ο ξαδερφος μου οπως εχω μπει κι εχω οδηγησει και polo φιλης μου.Ουδεμια σχεση.Μα καμια σχεση λεμε...Πολυ ψευτικο το swift.Απο τα πλαστικα του μεχρι τον τροπο συναρμολογησης τους.Για να μην πω για την αισθηση στην οδηγηση η οποια μεν ειναι αξιολογη αλλα παλι ειναι μακρια απο αυτη του polo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.