attnos Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Ρε φίλε μου, μήπως έχεις GTI και κάθομαι και τρελαίνομαι τζάμπα; Εδώ είναι οι καμπύλες σου! Power το golfάκι! Μακαρι να ειχα το gti tsi 140 εχω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 23, 2010 Author Report Share Posted February 23, 2010 Μακαρι να ειχα το gti tsi 140 εχω Τι φοράς πάνω εκτός από πρόγραμμα; Εισαγωγή; Εξάτμιση(ολόσωμη ή μη); I/C; Κάτι άλλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Βαρελακι τις forge κ εξατμιση απο gti απο τη μεση κ πισω. Βενζινη 100αρα παντα απο ΕΛΙΝ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 (edited) Παιδιά Προχτές Έκανα Lοggarisma Το Αμάξι Μου Και Ιδού Τα Αποτελέσματα: Edited December 10, 2010 by Speedy επιδιόρθωση φωτογραφιών Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 (edited) Παιδιά Προχτές Έκανα Laggarisma Το Αμάξι Μου Και Ιδού Τα Αποτελέσματα: Με τι ταχύτητα στο κιβώτιο έγινε ? Edited December 10, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Με τι ταχύτητα στο κιβώτιο έγινε ? Με 3 Στέλιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Με 3 Στέλιο. Μήπως έπρεπε να κάνεις με 4η ή 5η για να είναι πιο αξιόπιστο το αποτέλεσμα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Μήπως έπρεπε να κάνεις με 4η ή 5η για να είναι πιο αξιόπιστο το αποτέλεσμα ? Γιατί Ποιά Η Διαφορά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Γιατί Ποιά Η Διαφορά; Έτσι έχω ακούσει από κατόχους vag-com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Έτσι έχω ακούσει από κατόχους vag-com. Δεν Ξέρω Ρε Σι Πάντως Ο Ktm Με Είπε Για 3. Και Εγώ Ξέρω Ότι Με 3 Κάνεις Lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 για πιο αξιοπιστο αποτελεσμα κανεις με 4η απο τις 2500 εως κοφτη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 για πιο αξιοπιστο αποτελεσμα κανεις με 4η απο τις 2500 εως κοφτη.... ή και με πέμπτη ,καθως με αυτές τις ταχύτητες (4η ή 5η) προσεγγίζεις το 1:1 του κιβωτιου ταχυτητων αλλίως τα νούμερα που βλεπεις δεν ανταποκρίνοναι στην πραγματικότητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Καλό είναι οι δοκιμές να γίνονται -αν είναι δυνατόν- με την ίδια ταχύτητα που μετριέται το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνει σύγκριση αποτελεσμάτων, ώστε να μπορεί να υπάρχει κάποια συσχέτιση. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση εμφανίζονται μεγάλες αεροδυναμικές απώλειες, που δυσκολεύουν το πράγμα περισσότερο, αλλά τουλάχιστον είναι σίγουρο ότι ο κινητήρας φορτίζεται σωστά. Με 2α ή 3η ταχύτητα στο κιβώτιο ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να δει πλήρες φορτίο εύκολα. Ίσως σε καμιά ανηφορα. Επίσης, όπως είχαμε δει και πριν από 2 χρονια στο αυτοκινητο του Αποστόλη, οι τιμές ισχύος του vagcom είναι προσεγγιστικές. Ο κινητήρας δεν διαθέτει αισθητήρα airflow, ώστε να μετριέται άμεσα ο αέρας που περνάει μέσα του. Οπότε αυτό που αντιλαμβανεται ως airflow είναι στην ουσία η μαθηματική συσχέτιση τις πίεσης υπερπλήρωσης με την ροή αέρα. Το πρόβλημα στην εκτίμηση ισχύος εμφανίζεται όταν μετα την αναχαρτογράφηση φτάνει να λειτουργεί σε σημεία λειτουργίας πολύ πέρα από την αρχική ισχύ, που ο εγκέφαλος εκτιμά οτι έχει μεγάλο airflow λόγω της πίεσης που βλέπει, αλλά στην πραγματικότητα το μηχανολογικό υπόβαθρο δεν του επιτρέπει να βγάζει τόσα άλογα. Είπαμε καλά τα μαθηματικά μοντέλα υπολογισμού ροής και ισχύος, όταν του μαμήσουμε τη χαρτογράφηση η συσχέτιση περίπατο. Η χαρτογράφηση και η εκτίμηση ροπής/ισχύος είναι καλή σε ένα stock αυτοκίνητο. Διαφορετικά, όσο απομακρυνόμαστε από αυτό υπάρχουν αποκλίσεις. Κάπου έχω ένα αντίστοιχο λογκάρισμα του Αποστόλη από τότε, που μέτραγε 290 ίππους στο στρόφαλο και του εξηγούσα ότι αποκλείεται να είναι έτσι για μηχανολογικούς λόγους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 οπως και εμενα μου εδειξε 228 σε λογκαρισμα με 5η,μονο προγραμμα.δυναμομετρο το καλυτερο,μην δινεται βαση σε νουμερα vag com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THEO Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 (edited) Που θα βρω οδηγίες για δυναμομέτρηση με VAGCOM? Έχει και τουρμπόκαιρο! Δες εδω http://rapidshare.com/files/436248051/Block_120_Tutorial.rar http://rapidshare.com/files/436247970/Vag-com_Logging_and_Graphing.rar Αλλά νομίζω ότι έχει δίκιο ο salex Edited December 11, 2010 by THEO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Είπαμε καλά τα μαθηματικά μοντέλα υπολογισμού ροής και ισχύος, όταν του μαμήσουμε τη χαρτογράφηση η συσχέτιση περίπατο. Η χαρτογράφηση και η εκτίμηση ροπής/ισχύος είναι καλή σε ένα stock αυτοκίνητο. Διαφορετικά, όσο απομακρυνόμαστε από αυτό υπάρχουν αποκλίσεις. Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο.Βασικα στο Σαββα θελαμε να κανουμε ενα λογκαρισμα για καποιους τεχνικους λογους που ειχε.Δεν πηγαινα να κανουμε καμια δυναμομετρηση.Ο παλιανθρωπος εδωσε τα στοιχεια σε καποιον αλλο και του εβγαλε αυτα τα αλογα.Τα οποια βεβαια απεχουν αρκετα απο την πραγματικοτητα.Και βεβαια απο την πρωτη στιγμη του ειπα να παμε σε ενα MAHA (χρυσαυγης) να κανουμε μια σωστη δυναμομετρηση μολις μου ανακοινωσε αυτο το νουμερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο.Βασικα στο Σαββα θελαμε να κανουμε ενα λογκαρισμα για καποιους τεχνικους λογους που ειχε.Δεν πηγαινα να κανουμε καμια δυναμομετρηση.Ο παλιανθρωπος εδωσε τα στοιχεια σε καποιον αλλο και του εβγαλε αυτα τα αλογα.Τα οποια βεβαια απεχουν αρκετα απο την πραγματικοτητα.Και βεβαια απο την πρωτη στιγμη του ειπα να παμε σε ενα MAHA (χρυσαυγης) να κανουμε μια σωστη δυναμομετρηση μολις μου ανακοινωσε αυτο το νουμερο. τα νούμερα από το log αυτά έδειξαν . δυο άτομα τα επεξεργάστηκαν και έβγαλαν τα ίδια νούμερα . το συμπέρασμα είναι ότι το μέτρημα έπρεπε να είχε γίνει με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα απ' ότι έγινε κι όχι ότι αυτοί που έβγαλαν τα νούμερα τα έβγαλαν λάθος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Το συμπερασμα ειναι πως αν η πιεση ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την εργοστασιακη και ειδικα αν εχουν αλλαχτει και περιφερειακα, ο υπολογισμός ροπης που κανει το vagcom και χρησιμοποιουμε για να βγαλουμε την ιπποδυναμη απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 τα νούμερα από το log αυτά έδειξαν . δυο άτομα τα επεξεργάστηκαν και έβγαλαν τα ίδια νούμερα . το συμπέρασμα είναι ότι το μέτρημα έπρεπε να είχε γίνει με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα απ' ότι έγινε κι όχι ότι αυτοί που έβγαλαν τα νούμερα τα έβγαλαν λάθος . Δεν σου ειπα οτι εβγαλες λαθος.Λαθος καταλαβες.Το λογκαρισμα εγινε για αλλον λογο και οχι για δυναμομετρηση λεμε.Και επισης ξαναλεμε οτι σε αμαξι με προγραμμα και αλλαγμενα τοσα πραγματα σαν του Σαββα το VAG-COM θα εχει πολυ μεγαλο σφαλμα.Εαν ηταν δεν θα χρειαζομασταν δυναμομετρα πλεον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Δεν πηγαινα να κανουμε καμια δυναμομετρηση. Εσύ το λόγκαρες ??? Έτσι εξηγήται !!! Σάββα ?? 270 έχεις σίγουρα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) εγώ με αυτές τις τιμές απο vag come, https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tARaxR8KaALq6jpJvGDCI0Q#gid=0, εβγαλα 242 παντως τι φοράει το συγκεκριμένο? Edited December 12, 2010 by panaua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Δεν σου ειπα οτι εβγαλες λαθος.Λαθος καταλαβες.Το λογκαρισμα εγινε για αλλον λογο και οχι για δυναμομετρηση λεμε.Και επισης ξαναλεμε οτι σε αμαξι με προγραμμα και αλλαγμενα τοσα πραγματα σαν του Σαββα το VAG-COM θα εχει πολυ μεγαλο σφαλμα.Εαν ηταν δεν θα χρειαζομασταν δυναμομετρα πλεον. Ok , κανένα πρόβλημα απο εμενα. Ο γραπτός λόγος εύκολα μπορεί να παρεξηγηθεί όπως εχει ειπωθεί αρκετές φορές . Όσο για το πρόγραμμα και τα αλλαγμένα περιφερειακά, vag com και δυναμόμετρα , συμφωνουμε ! Εσύ το λόγκαρες ??? Έτσι εξηγήται !!! Σάββα ?? 270 έχεις σίγουρα ! χαχαχαχα Edited December 12, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Από πλευράς μετατροπών και υπολογισμών στο Excel, δεν έχει γίνει κανένα λάθος. Θα παρατηρήσατε ότι υπάρχει ένας τύπος που συνδέει τις στροφές κινητήρα με την ισχύ και τη ροπή. Αυτό που συμβαίνει από πλευράς εγκεφάλου είναι ότι ο εγκέφαλος θεωρεί αποδοτικότερο τον κινητήρα από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Δηλαδή, με 1 bar στον κόφτη νομίζει ότι ένα 1.4 TSI παράγει 260 ίππους. Που δεν είναι αλήθεια, απλώς γίνεται υπερεκτίμηση λόγω του μαθηματικού μοντέλου του. Τέτοια προβλήματα εμφανίζονται συχνά σε εγκεφάλους που κάνουν διαχείριση κινητήρα μέσω υπολογισμών ταχύτητας-πυκνότητας (speed density) γιατί η διαδικασία προϋποθέτει τη σωστή χαρτογράφηση της ογκομετρικής απόδοσης. Η οποία αλλάζει άρδην μόλις βάλουμε εισαγωγή και εξάτμιση ή αλλάξουμε κάποια σωλήνωση. Ογκομετρική απόδοση = πόσο αποδοτικός είναι ο κινητήρας σε διαφορετικές συνθήκες στροφών και φορτίου = ποσο εύκολα βγάζει άλογα Edited December 12, 2010 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Παιδιά, σας δίνω τα λινκ από 2 μετρήσεις που έκανα σήμερα, 1) group 020-115-003 2) group 120-115-003 Οποιος έχει την καλή διάθεση, ας δώσει τα φώτα του για το τι καταλαβαίνει από αυτά! Edited December 12, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 Αλέξανδρε, κανε τα public στο web για να τα δούμε. και τα 2 .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...