Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Το ειδα σε συγκριση με προηγουμενες δυναμομετρησεις μου με αλλα προγραμματα, που ηταν απο πιο

επιθετικα μεχρι τα ιδια. Το Ρεβο συγκριτικα ειναι το πιο ηπιο και σε αποδοση αλλα και το πως βγαζει τις τιμες του και αυτο φαινοταν και στην πραξη οπου σου δινει την εντυπωση οτι δεν ειναι τοσο δυνατο οσο τα αλλα δυο που ειχα.

Βεβαια αλλες εταιριες (ΜΤΜ,ΑΒΤ,κλπ εγχωριες η μη) εχουν ακομα πιο ηπια προγραμματα, τουλαχιστον ετσι δειχνουν οι διαφημιζομενες επιδοσεις τους.

το revo φαινεται πιο ηπιο επειδη δεν εχει δωσει δυναμη χαμηλα,μετα τις 4000rpm οτι κανει αλλα εκει ειναι αρκετα δυνατο σε σχεση με τα αλλα που κυκλοφορουν.

για την abt δεν εχω δει τπτ δεν με αφορα αλλα για mtm που ετυχε να δω ειναι για 205 αλογα(οσο και της revo)και 30kg ροπη(παραπανω απο της revo)και εχει εγγυηση για ολα τα μηχανικα μερη(και την μεταδοση)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έκανα και εγώ μια έρευνα αγοράς.

Μιλησα με εξουσιοδοτιμένο συνεργείο και μου πρότεινε για Golf V TSI 140hp OETTINGER, το οποίο το πάει 195hp (1000 ευρώ).

Στον συγκεκριμένο ανθρωπο πάω 7 χρονια τώρα και τον εμπιστεύομαι.

Επέμεινα στην ερώτηση αν ο κινητήρας/turbo/περιφερειακά αντέχουν και μου είπε κατηγοριματικά ναι.

Σε κάποιον άλλον που ρώτησα, για άλλο πρόγραμμα, μου είπε αν πάω 190+ θα χρειαστώ turbo timer.

Αυτός επίσης έχει ένα στάδιο το οποίο το πάει 160hp, + 40% ροπή, με κόστος 400 ευρώ

Τι λέτε για αυτά ?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έκανα και εγώ μια έρευνα αγοράς.

Μιλησα με εξουσιοδοτιμένο συνεργείο και μου πρότεινε για Golf V TSI 140hp OETTINGER, το οποίο το πάει 195hp (1000 ευρώ).

Στον συγκεκριμένο ανθρωπο πάω 7 χρονια τώρα και τον εμπιστεύομαι.

Επέμεινα στην ερώτηση αν ο κινητήρας/turbo/περιφερειακά αντέχουν και μου είπε κατηγοριματικά ναι.

Σε κάποιον άλλον που ρώτησα, για άλλο πρόγραμμα, μου είπε αν πάω 190+ θα χρειαστώ turbo timer.

Αυτός επίσης έχει ένα στάδιο το οποίο το πάει 160hp, + 40% ροπή, με κόστος 400 ευρώ

Τι λέτε για αυτά ?

OETTINGER και δεν χρειάζεται turbo timer αν περιμένεις 1 λεπτό έχοντας το αμάξι στο ρελαντί πριν το σβήσεις.

Link to comment
Share on other sites

OETTINGER και δεν χρειάζεται turbo timer αν περιμένεις 1 λεπτό έχοντας το αμάξι στο ρελαντί πριν το σβήσεις.

Στελλαρα την γραφεις και με κεφαλαια την Oettinger και θα παω να το σταξω το 1000ρικο :yahoo:

Edited by manos76
Link to comment
Share on other sites

160 αλογα?ελεος πραγματικα. το +40% ροπης δεν επιασα ειναι +9?δλδ 22.5 +9?

Ακριβώς... τι να πώ ο καθένας λέει το δικό του!

Γι' αυτό ρωτάω διάφορους, όλο και κάτι μαθαίνεις..

Αυτό με τα 160hp, είναι το πρώτο στάδιο 400 ευρώ

2ο είναι 200hp με 1000 ευρώ...μόνο

Link to comment
Share on other sites

Στελλαρα την γραφεις και με κεφαλαια την Oettinger και θα παω να το σταξω το 1000ρικο :p

Αξίζει !!! :wub::thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Υ.Γ. το όνομα μου γράφεται με ένα "λ". :p

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από μία αρκετά καλή κρυάδα από "αδελφό" Cupra, και μετά από τόσο διάβασμα στα post που μου βγήκαν τα μάτια πρίν απο λίγες μέρες πέρασα και γώ από τους E-tuners. Τί να πώ για τα παιδιά, άψογοι επαγγελματίες, το ποιό πιθανό να τους ζάλιζα με τις χαζές μου ερωτήσεις αλλά πάντα πρόθυμα απαντούσαν.

Δεν ξέρω πως σας φάνηκε εσάς μετά το πρόγραμμα, αλλά εγώ μπήκα σε τελείως διαφορετικό αυτ/το. Γραμμική λειτουργεία σε όλο το φάσμα κανένα είδος κομπιάσματος και τρελή επιτάχυνση μέχρι τον κόφτη. Το αυτ/το ειδικά με 4ς-5ς δείχνει τα δόντια του. Από ότι μου είπε ο Κρίτωνας το αυτ/το δουλεύει 1.5 over 1.1σταθερή και λογικά όπως όλα τα άλλα που έχουν φτιάξει με παρόμοιες ρυθμίσεις είναι κοντά στα 210 άλογα. Super ευχαριστημένος για ένα αυτ/το με όλα μαμά και ένα πρόγραμμα μόνο(Αν και μου καλο άρεσε και δεν με βλέπω να μένω μόνο εκεί).Φανταστείτε οτι μετα βγήκα παγανιά για ρεβάνς με το Cupra αλλά δεν βρήκα τπτ μέχρι σήμερα.....Πιστεύω οτι θα το έχω και εύκολα μάλιστα(μέχρι να βάλουν και αυτά e-tuners και να τα βλέπω πάλι με κυάλια)

Και πάλι πολλά συγχαρητήρια στους E-tuners και ιδιαίτερα στον Κρίτωνα για την άψογη δουλειά και επαγγελματισμό τους.

Edited by KostasVITSI
Link to comment
Share on other sites

Φανταστείτε οτι μετα βγήκα παγανιά για ρεβάνς με το Cupra αλλά δεν βρήκα τπτ μέχρι σήμερα.....Πιστεύω οτι θα το έχω και εύκολα μάλιστα

Ψυχραιμια...

Link to comment
Share on other sites

Εχω ένα screen saver στο μυαλό μου και δεν με αφήνει να ησυχάσω.....

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ !!!! 200hp

Να τα σκάσω τα 1000 ευρω?

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να καταλαβω το εξης..αφου μιλαμε για προγραμματα , δεν μπορω να δικαιολογησω την τοση μεγαλη αποκλιση στην τιμη αναμεσα σε διαφορες εταιρειες..π.χ abt με e tuners? ισχυει και εδω ο,τι δινεις παιρνεις? η δεν εχει καμμια απολυτως σημασια αν τηα βαλω προγραμμα της abt, revo ή e tuners? Επειδη μες στη βδομαδα θα παω να βαλω θα ήθελα να με διαφωτιζε καποιος με περισσοτερες γνωσεισ απο μένα..

ευχαριστω..

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω να καταλαβω το εξης..αφου μιλαμε για προγραμματα , δεν μπορω να δικαιολογησω την τοση μεγαλη αποκλιση στην τιμη αναμεσα σε διαφορες εταιρειες..π.χ abt με e tuners? ισχυει και εδω ο,τι δινεις παιρνεις? η δεν εχει καμμια απολυτως σημασια αν τηα βαλω προγραμμα της abt, revo ή e tuners? Επειδη μες στη βδομαδα θα παω να βαλω θα ήθελα να με διαφωτιζε καποιος με περισσοτερες γνωσεισ απο μένα..

ευχαριστω..

Alex, η τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας είναι εντελώς διαφορετική.

Λόγοι για αυτό υπάρχουν πολλοί και εξαρτώνται από την καθεμία για επίσης διαφορετικούς λόγους.

Ως Etuners προσπαθούμε να έχουμε όσο πιο φιλικές τιμές μπορούμε για τους φίλους μας, που μας βόηθησαν να κάνουμε το

όνειρό μας πραγματικότητα και που μας στηρίζουν καθημερινά.

Σημασία στην επιλογή σου δεν έχει τοσο μεγάλη το οικονομικό, το οποίο θα σε απασχολήσει άπαξ.

Προέχει η εμπιστοσύνη στην επιλογή σου και στους ανθρώπους που ρυθμίζουν το αυτοκίνητό σου.

Γιατί ο αναπρογραμματισμός εγκεφάλου δεν είναι κάτι απλό και απτό, όπως π.χ. τα μανταρίνια και οι πατάτες που ζυγίζονται.

Όταν έρθει η ώρα να βάλεις πρόγραμμα, όποιο κι αν είναι αυτό, θα σου περάσει ένα βελτιωμένο λογισμικό μια ομάδα ανθρώπων.

Με αυτούς θα πρέπει να συναναστρέφεσαι, σε αυτούς θα ζητάς συμβουλές και βοήθεια μεθαύριο, όσο καλά κι αν πάει το αυτοκίνητό σου.

Ο αναπρογραμματισμός είναι μια πολύ εξειδικευμένη διαδικασία, που χρειάζεται ιδιαίτερη τεχνική κατάρτιση και της οποίας τα αποτελέσματα θα δεις

στο δρόμο. Οι τεχνικές λεπτομέρειες της αναβάθμισης είναι τόσες πολλές και δυσνόητες που αν δεν εμπιστεύεσαι αυτούς που θα την κάνουν,

είναι καλύτερο να το ξανασκεφτείς. Η εμπιστοσύνη, το καλό αποτέλεσμα και η βέβαιη υποστήριξη είναι σημεία κλειδιά.

Ταπεινή μου γνώμη, το κόστος δεν πρέπει είναι ο πρώτος λόγος για την επιλογή σου. Όχι ότι δεν παίζει ρόλο, αλλά δεν είναι ο πιο αποφασιστικος

παράγοντας.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Η μία θεωρία λέει ότι στα ακριβότερα προγράμματα πληρώνεις καλύτερο εξοπλισμό της εταιρείας, τεχνολογική υπεροχή, ώρες δοκιμών, αξιοπιστία και ασφαλή λειτουργία.

Η άλλη θεωρία λέει ότι πληρώνεις brand name (προιοντική υπεραξία), μεγαλύτερα κόστη (παγίων - εγκαταστάσεων, εργατικού δυναμικού κλπ) και τίποτα το σημαντικά διαφορετικό τελικά.

Η αλήθεια ως συνήθως πρέπει να είναι κάπου στην μέση.

Link to comment
Share on other sites

Η μία θεωρία λέει ότι στα ακριβότερα προγράμματα πληρώνεις καλύτερο εξοπλισμό της εταιρείας, τεχνολογική υπεροχή, ώρες δοκιμών, αξιοπιστία και ασφαλή λειτουργία.

Η άλλη θεωρία λέει ότι πληρώνεις brand name (προιοντική υπεραξία), μεγαλύτερα κόστη (παγίων - εγκαταστάσεων, εργατικού δυναμικού κλπ) και τίποτα το σημαντικά διαφορετικό τελικά.

Η αλήθεια ως συνήθως πρέπει να είναι κάπου στην μέση.

Πολύ σωστό αυτό που λες...σίγουρα κάπως έτσι είναι..εγώ πάλι πήγα τυφλά στο REVO μετά από ώρες διαβάσματος άρθρων στο internet ακόμη και στην Γερμανία!!Τελικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αφού ολοκληρώθηκε το adaptation και τώρα το αυτοκίνητο πάει μια χαρά.Λογικά δεν είμαι ενθουσιασμένος γιατί το προηγούμενο αμάξι μου ήταν subaru impreza gt!!Καμμά σχέση μεταξύ ενός 1.400ρη με ένα 2000τρο!!Το θέμα με το 1.400 μετά το REVO είναι πως στο πρώτο άνοιγμά μου με έναν πιτσιρικά με HONDA CIVIC VTI(Το πολύ παλίο!!) με εξατμίσεις και μπόλικη φασαρία...έμεινε αρκετά πίσω μου...και με ρωτούσε αν φοράω μοτερ GTI!!! με REVO...φανταστείτε πόση εντύπωση του έκανε ο μικρός μας 1.400ρης!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει καποιο προβλημα με την cargate? γιατι ελεγα να παρω τηλεφωνο να μαθω τι παιζει για να βαλω το δοκιμαστικο της revo.

νομιζω οτι αυτο δεν υπαρχει. υπηρχε μονο για τον 1,8Τ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Kαλορίζικο.Πόσο κόστισε?Τι support έχεις?

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου,το πρόγραμμα κόστισε 450€ και έχω life time support, επίσης θέλω να πώ οτι τα παιδιά ήταν πάρα πολύ φιλικά και παρόλο τα τόσα τηλέφωνα που τους έκανα, ήταν και είναι πάντα πρόθυμοι να μου λύσουν τις χαζές μου απορίες και μετά την εγκατάσταση του προγράμματος καθώς και να με συμβουλεύσουν για τα επόμενα βήματα. Πράγμα που τους τιμάει ιδιαίτερα και όχι σαν τον μέσο Έλληνα επαγγ. που μόλις στα πάρει σε ξέχασε την άλλη στιγμή. Εμένα αυτό μου έκανε και την μεγαλύτερη εντύπωση καθώς την έχω πατήσει στο παρλεθόν.

Link to comment
Share on other sites

έβαλα και εγώ, δεν κρατιόμουνα !

πρόγραμμα και φιλτροχοάνη και πετάω στα σύννεφα :-)

μεγάλη διαφορά από πριν και σε επιδοσεις και σε αποκριση του γκαζιου-

όταν τον δοκιμάσαμε με τον τεχνικό (χωρίς esp ) δεν πίστευα στα μάτια μου πόσο πήγε με 2α-

μάλλον δεν θα με πιστέψετε οπότε καλυτερα να μην σας πω ...

υγ με 100αρα βενζίνη

υγ2 μετά το προγραμμα το esp αναβει πιο συχνα :-)

υγ3 revo το οποίο παίζει και με 95αρα και με 100αρα ,απλά να μην τις μπερδεύεις, ή την μια ή την άλλη

Link to comment
Share on other sites

http://www.chiptronic.gr/

εχει παει κανεις εκει?

Φιλε το πραγραμμα "evolution chip" υπαρχει και στην Κυπρο και συγκεκριμενα το φοραει ο αδερφος μου στο golf 5 gti και δυο ξαδερφια μου ο ενας σε scirocco tsi 160 και σε golf 4 tdi 130hp pd. περιττο να αναφερω οτι και τα τρεια αμαξια κανουν τρελλα πραγματα!!!!! ειδικα το gti και tdi.τα δυο τελευταια απλα σπιναρουν και με την τριτη!!!!Τιμη για Κυπρο λογο του οτι ειναι φιλαρακι για ολους 550 ευρω εκαστος

Link to comment
Share on other sites

Τι φιλτροχοάνη έβαλες? Πόσα άλογα πήγες μαζί με την φιλτροχοάνη?

pipercross, για τα αλογα δεν ξέρω ,ο τεχνικός είπε 210+ -όταν κανω δυναμομέτρηση θα την postαρω-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.