YORK1991 Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 δεν μπορω να καταλαβω ρε παιδιά . Θελετε επιδοσεις και βάζετε 95αρα . Και να έλεγα οτι εχει μεγάλη διαφορα στο γέμισμα? Το πολυ 5euro . Kαι απο ασφάλεια (προαναφλεξεις - πυράκια κλπ) δεν το συζητάω ... Δεν γνωρίζω για την τσέπη του καθενος αλλά για ξανασκεφτείτε το ... Αξιζει να το ρισκάρετε για ένα αμάξι αξίας 25κ ? Δεν πιστευω οτι ολοι οσοι βαζουν προγραμμα θελουν να ξεζοθμισουν το μοτερ. Απλα να πηγαινει καλυτερα και οσο δυνατον πιο ασφαλες. Το να χασεις 1 κιλο ροπη και 50-10 αλογα δεν ειναι τοσο τραγικο ειδικα αν δεν θελεις το αυτοκινητο για καθημερινες κοντρες. Τα δε 5 ευρω το γεμισμα ισχυοθν αν βρισκεις 100αρα το πολυ 10 λεπτα ακριβοτερη απο την 95αρα και αυτο κατα κανονα δεν ισχυει οποτε πιστευω οτι μιλαμε για 10+ ευρω το γεμισμα. Αυτο συνεπαγεται για καποιον που κανει 2000 χλμ τον μηνα (εγω κανω μινιμουμ τοσα) και με μεση καταναλωση 8 λιτρα γυρω στα 50 ευρω παραπανω τον μηνα μινιμουμ. Αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα τοτε η 100αρα ειναι καλυτερη επολογη.Παρ'ολα αυτα απο δικη μου εμπειρια οταν ειχα το προγραμμα για 100αρα ηταν οτι συχνα πυκνα μου χτυπαγε πιρακια λογω κακης ποιοτητας 100αρας, και ειχα δοκιμασει αρκετα πρατηρια. Ω σγνωστον η 100αρα ειναι αυτη που νοθευεται περισσοτερο λογω μεγαλυτερου κερδους. Απο την στιγμη που το γυρισα σε 95αρα κανενα προβλημα με πιρακια και πραγματικα ακομα δεν εχω καταλαβει την απωλεια σε ροπη/αλογα. Βεβαια δεν το σκιζω κιολας. Αν παντως θελεις και το τελευταιο αλογακι τοτε 100αρα αλλα συγχρονως πρεπει να εισαι και σιγουρος για την ποιοτητα της γαιτι τα πιρακια εκει θα εμφανιζονται με το παραμικρο. απροβληματιστα. Τα πιρακια φυσικα δεν ισχυουν (εγω πιρακια ειχα μονο με την 100αρα) εφοσον εχει περαστει σωστα το προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Πάντως εγώ επειδή κάνω λίγα χλμ το μήνα (για καθημερινές έχω 2ο αμάξι), μάλλον θα το γυρίσω σε 100άρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIAS K Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 εγω παιδια κανω αρκετα χιλιομετρα για αυτο πηγα σε 95 για οικονομια κ ασφαλεια οπωσ λεει κ ο φιλος παραπανω!!κ στη τελικη δεν ειναι λιγα 200αλογα κ κοντα 29κιλα που εχω περιπου!μου αρκουν μιασ κ δεν ειμαι "καφτης"!καλη βδομαδα σε ολους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIAS K Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 εβαλα τελικα οverload 95!1.5,1.55 over μετρησαμε!τεραστια διαφορα το αμαξι!προχθες πηφα κ δυναμομετρο!197 αλογα κ 28.5 ροπη!νομιζω παρα πολυ καλα κ ουτε καΝ ΦΙΛΤΡΟ!τι νουμερα εχετε εσεισ με 95 προγραμμα?αλογα κ ροπη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Eγω να φανταστεις ειμαι στα ιδια και λιγωτερα αλογα αλλα με 26 ροπη και ειμαι ευχαριστημενος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIAS K Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 τι αλογα εισαι?τι προγραμμα φορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIAS K Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 (edited) ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ Κ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ!ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ Κ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ ΝΑ ΒΓΑΛΩ Κ ΤΟΝ ΠΝΙΧΤΗ!ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΩ Κ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?ΑΝ Κ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟ ΚΑΝΩ.Κ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΑ ΡΟΥΦΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΕΡΑ?ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Edited November 22, 2010 by I.KAL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ Κ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ!ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ Κ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ ΝΑ ΒΓΑΛΩ Κ ΤΟΝ ΠΝΙΧΤΗ!ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΩ Κ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ?ΑΝ Κ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟ ΚΑΝΩ.Κ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΑ ΡΟΥΦΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΕΡΑ?ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Είχε κάνει ένα μέλος του Club δυναμομετρίσεις με και χωρίς πνίχτη. Το κέρδος είναι τεράστιο για όσους έχουν πρόγραμμα. Με αφαίρεση πνίχτη και αγωνιστικό φίλτρο μπορείς να πάρεις ακόμα και 10 άλογα στα ψηλά! Ο θόρυβος επίσης αλλάζει αφού περνά ευκολότερα ο αέρας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitskits Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 εβαλα τελικα οverload 95!1.5,1.55 over μετρησαμε!τεραστια διαφορα το αμαξι!προχθες πηφα κ δυναμομετρο!197 αλογα κ 28.5 ροπη!νομιζω παρα πολυ καλα κ ουτε καΝ ΦΙΛΤΡΟ!τι νουμερα εχετε εσεισ με 95 προγραμμα?αλογα κ ροπη? καλορίζικος, καλα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Αλλο αμάξι ετσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 τι αλογα εισαι?τι προγραμμα φορας? Με 95αρα δεν εχω κανει δυναμομετρηση. Με 100αρα ειχα 205 περιπου αλογα και 26 κατι ροπη. Αυτα χωρις τον πνιχτη. Με τον πνιχτη ειχα 5 αλογα λιγωτερα και 1 κιλο ροπη λιγωτερο συν το οτι το αυτοκινητο μετα τις 6000 στροφες επεφτε. Οπως ειπε και ο midkin εγω ειχα κανει ολες αυτες τις μετρησεις με/χωρις πνιχτη και απο τοτε ο πνιχτης δεν υπαρχει. Δεν εχω βαλει αλλο φιλτρο για να ξερω αν υπαρχει περαιτερω διαφορα σε αποδοση/ηχο. Κατι μου λεει πως τουλαχιστον σε αποδοση δεν θα εχει διαφορα. Εχω Revo αλλα ειμαι με 5αρι 140αρι Γκολφ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Παιδια ποιο ειναι καλητερο το Revo η το Unitronic ρωταω διοτι εγινε ενα ανοιγμα με δυο ομοια αμαξια (audi a3 1.8 tfsi) και αυτο με το Unitronic του εριξε απο την αρχη 2 αμαξια! ΥΓ φορουσαν ακριβως τα ιδια εκτος το προγραμμα και τα δυο για 100αρα βενζινη ρυθμισμενα και τα δυο v-flow εισαγωγη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIAS K Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 καλορίζικος, καλα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Αλλο αμάξι ετσι; ναι,αλλο αμαξι τελειως!τωτα θελω να ψαχτω και για φιλτρακι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIAS K Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 εχω ακουσει πωως η unitronic βγαζει δυνατα αμαξια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 εχω ακουσει πωως η unitronic βγαζει δυνατα αμαξια... και εγω αυτο εχω ακουσει αλλα δεν βλεπω να την προτημανε στο Vag Group? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 (edited) Η unitronic ειναι στα Βορεια Προαστια ? Μελίσσια νομίζω? Edited November 23, 2010 by kokobill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Παλαιό Φάληρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 Και εγω για unitronic ετιμαζομαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Εχω ερώτηση! Το πρόγραμμα της mtm έχει και χειριστηριάκι όπως το revo;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Εχω ερώτηση! Το πρόγραμμα της mtm έχει και χειριστηριάκι όπως το revo;; Νομίζω πως όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 πηγα σημερα να ρωτησω για revo και με ειπε 850 και οτι δεν μπορω να το βαλω trial? ειναι οντως ετσι δεν μπενει trial σε γολφ 5 140? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 το πληρώνεις, και αν δε σου κάνει το βγαζεις και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. αυτο ειχα διαβάσει σε φορουμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Πέτυχα στο νετ το πρόγραμμα της GIAC για 1,4 Twin Charge! Link : http://www.giacusa.com/programs.php?mpid=731 http://www.giacusa.com/images/dynoplots/scirocco14twincharge_GIAC_Pump_program.jpg http://www.ras-tuning.gr/index.php Dyno : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 πηγα σημερα να ρωτησω για revo και με ειπε 850 και οτι δεν μπορω να το βαλω trial? ειναι οντως ετσι δεν μπενει trial σε γολφ 5 140? Στα δίλιτρα ισχύει αυτό που λες Εκτός και αν έχεις γνωστό στην εταιρεία και σε αφήσει να το δοκιμάσεις για κάποιο διάστημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Δοκίμασα ένα πλήρες ΣΚ με 100άρα Ultimate, και το αυτοκίνητο δείχνει κατά τι ποιο δυνατό! Με 95άρα η 3η δεν έγραφε κάτω, ενώ τώρα παίζει να ανάψει και λαμπάκι trc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Δοκίμασα ένα πλήρες ΣΚ με 100άρα Ultimate, και το αυτοκίνητο δείχνει κατά τι ποιο δυνατό! Με 95άρα η 3η δεν έγραφε κάτω, ενώ τώρα παίζει να ανάψει και λαμπάκι trc. γνωστο ακομα κ σε μαμα μορφη! εχω ακουσει οτι φαινετε κ στο μπαρομετρο η διαφορα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...