GIANNIS_KAN Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 μηπως ειναι χωρις ΦΠΑ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 H τιμη της Cargate ειναι 650 Χ 23%= 799.5 Εστω οτι η τιμη απο το εξωτερικο ειναι 499 Χ 23% = 613.77 Η διαφορα των 185.73 που δικαιολογηται.Εκτος και ειναι η τιμη μαζι με το χειριστηριο SPS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Υπάρχουν και μαγαζιά που πουλάνε 600 euro το REVO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 H τιμη της Cargate ειναι 650 Χ 23%= 799.5 Εστω οτι η τιμη απο το εξωτερικο ειναι 499 Χ 23% = 613.77 Η διαφορα των 185.73 που δικαιολογηται.Εκτος και ειναι η τιμη μαζι με το χειριστηριο SPS Αναφέρθηκε και παραπάνω: " το προϊόν REVO δεν υπόκειται στην διατίμηση", κοινώς τόσo(185.73e) επιπλέον κέρδος (ή μήπως δεν είναι απλώς κέρδος) επίλεγει να αποκομίζει ο εν λόγω πάροχος... / ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Φιλε (GIANNIS_KAN) εγω εχω το gt 170 μοντελο 2007 και εχω 2 εβδομαδες που εβαλα προγραμμα.Η διαφορα ειναι παρα πολυ μεγαλη οπως ειπαν και τα αλλα μελη.και εγω νιωθω οτι εχω αλλο αμαξι.Οποτε αν θες την γνωμη μου πανε βαλε αφοβα προγραμμα.Ειναι τα πιο τιμια λεφτα που μπορει καποιος να επενδυσει στο αυτοκινητο.Ειδικα στα τουρμπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 H τιμη της Cargate ειναι 650 Χ 23%= 799.5 Εστω οτι η τιμη απο το εξωτερικο ειναι 499 Χ 23% = 613.77 Η διαφορα των 185.73 που δικαιολογηται.Εκτος και ειναι η τιμη μαζι με το χειριστηριο SPS 499 ευρώ είναι η προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης που περιλαμβάνει το κέρδος του "έμπορου" χωρίς το ΦΠΑ, για TSI 140! Οπότε λογική τιμή πώλησης θα ήταν 600-650 και όχι 800, άλλο revo αλλό ABT! Όπως είπε και ο Fanis tsi, έρευνα αγοράς και υπεύθυνη συμπεριφορά ως καταναλωτές για να αποφύγουμε την κοροϊδια. Αν δεν αγόραζε κανένας με 800 η τιμή θα έπεφτε αμέσως! ΥΓ. ώς οδηγό τιμών για το revo χρησιμοποιώ αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Φιλε (GIANNIS_KAN) εγω εχω το gt 170 μοντελο 2007 και εχω 2 εβδομαδες που εβαλα προγραμμα.Η διαφορα ειναι παρα πολυ μεγαλη οπως ειπαν και τα αλλα μελη.και εγω νιωθω οτι εχω αλλο αμαξι.Οποτε αν θες την γνωμη μου πανε βαλε αφοβα προγραμμα.Ειναι τα πιο τιμια λεφτα που μπορει καποιος να επενδυσει στο αυτοκινητο.Ειδικα στα τουρμπο. εσυ σε ποιο φασμα ειδες διαφορα?γενικα ισχυει οτι η τριτη πλεον ειναι σαν δευτερα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Η μεγαλη διαφορα ειναι απο τις 3500 και πανω μολις μπαινει η τουρμπινα στο παιχνιδι το αμαξι εχει πολυ δυναμη.καμια σχεση με το μαμα.εχω προγραμμα για 100αρα και εισαγωγη με φιλτροχοανη.δν εχω εξατμιση αλλαγμενη.το μοτερ δουλευει 1,0-1,1 σταθερο και οβερ μπορει να σηκωσει και 1,7.δεν μπορω να σου πω οτι η τριτη ειναι σαν τη δευτερα,απλα οτι την δυναμη απο 3500 και πανω τη νιωθεις σε ολες τις ταχυτητες.καντο και θα δεις αλλο αμαξι.το μονο που μετανιωσα ειναι οτι δεν εκανα νωριτερα το προγραμμα βλεποντας τωρα το αποτελεσμα που μου εχει δωσει. Μολις μπορεσω θα το δυναμομετρησω για να δω ακριβως που βρισκομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 ανοιγμα που εγινε χθες.. golf 5 tsi (140) με etuners + μεσαιο τελικο+pipercross VS golf 5 gt (170) με μονο superchips με μαμα φιλτρο!! 2 αυτοκινητα στο 400αρι μπροστα το superchips!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panaua Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 σταση ή ρολλ? Αν ειναι στάση και μαμα μπορει να περάσει προγραμματισμενο υπο συνθήκες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 απο ρολλ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Υπήρχε δηλαδή περίπτωση να είναι μπροστά το 140άρι ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 και βεβαια.. με τα περιφεριακα και το πιο επιθετικο προγραμμα ναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Υπήρχε δηλαδή περίπτωση να είναι μπροστά το 140άρι ??? δλδ για να καταλαβω ενα 140 με το ιδιο προγραμμα vs ενα 170 με το ιδιο προγραμμα πχ κ τα 2 ρεβο ποιο λες να ειναι μπροστα 2 αυτοκινητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 δλδ για να καταλαβω ενα 140 με το ιδιο προγραμμα vs ενα 170 με το ιδιο προγραμμα πχ κ τα 2 ρεβο ποιο λες να ειναι μπροστα 2 αυτοκινητα Εννοείται το 170, ίσως δεν διατύπωσα σωστά αυτό που ήθελα να πω. Προφανώς το 140 θα πρέπει να είναι πιο φορτωμένο για να περάσει γι ´αυτό και η ερώτηση (φιλολογικού χαρακτήρα) για τα δύο παραπάνω. Το αποτέλεσμα δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι διαφορετικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 140 αρι(tsi) και 170αρι(gt) με ίδιες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα (πίεση, αβανς και λ) θα πηγαίνουν κόπια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 140 αρι(tsi) και 170αρι(gt) με ίδιες ρυθμίσεις στο πρόγραμμα (πίεση, αβανς και λ) θα πηγαίνουν κόπια... midkin ολα δειχνουν το ακριβως αντιθετο.. (δυστυχος για μενα) ο εγκεφαλος του gt εχει παραπανω χωρητικοτητα και ετσι περνανε παραπανω αρχεια.. αυτα εμαθα εγω.. και εγω με revo2 που ανοιξα με το gt superchips του εφυγα μονο μισο αμαξι στο 400αρι με ωραια εκκινηση και απο τους δυο.. δεν ξερω τι παιζει με τα gt... και το κιβωτιο μοιαζει να εχει διαφορα.. με μπαρομετρο το gt superchips χωρις Τιποτα αλλο πανω ανεβαζει 1,8 bar.. θα αλλαξω το dp μου απο 63,5 σε 70 μπας και δω διαφορα γιατι κατι δεν μου αρεσει.. μονο μισο αυτοκινητο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 το 1.8 over που κάνει το GT είναι θέμα προγράμματος.... TSI και GT είναι ένα και το αυτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 το 1.8 over που κάνει το GT είναι θέμα προγράμματος.... TSI και GT είναι ένα και το αυτό... έχουν διαφορά στη μαμα εξατμιση, στο μεσαιο καζανακι,του gt έιναι λίγο πιο ελευθερο! επίσης κάποια περιοδικα είχαν γράψει οτι έχουν διαφορετικη κλιμάκωση στο σασμαν (?!) φίλε 'kaklios' συγκρινεις ανόμοια πράγματα,άλλα αμαξια με αλλα προγραμματα με άλλα περιφερειακα,πως θα βγάλεις συμπέρασμα??? μόνο καποιος προγραμματιστης θα μπορουσε να σας λύσει την απορία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Συμφωνώ αλλα το gt δεν φοράει απόλυτος τίποτα εκτός απο το προγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Εννοείται το 170, ίσως δεν διατύπωσα σωστά αυτό που ήθελα να πω. Προφανώς το 140 θα πρέπει να είναι πιο φορτωμένο για να περάσει γι ´αυτό και η ερώτηση (φιλολογικού χαρακτήρα) για τα δύο παραπάνω. Το αποτέλεσμα δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι διαφορετικό. και ομως κανεις λαθος καθως μιλαμε για τον ιδιο κινητηρα.γιαυτο κ το 140ρι θα παει στα ιδια αλογα με το 170 περνωντας το ιδιο προγραμμα (κονσερβα) αν καποια εταιρια δινει λιγοτερα αλογα στο 140ρι ειναι θεμα μαρκετινκ κ για να δικαιολογησει κ την τιμη midkin ολα δειχνουν το ακριβως αντιθετο.. (δυστυχος για μενα) ο εγκεφαλος του gt εχει παραπανω χωρητικοτητα και ετσι περνανε παραπανω αρχεια.. αυτα εμαθα εγω.. και εγω με revo2 που ανοιξα με το gt superchips του εφυγα μονο μισο αμαξι στο 400αρι με ωραια εκκινηση και απο τους δυο.. δεν ξερω τι παιζει με τα gt... και το κιβωτιο μοιαζει να εχει διαφορα.. με μπαρομετρο το gt superchips χωρις Τιποτα αλλο πανω ανεβαζει 1,8 bar.. θα αλλαξω το dp μου απο 63,5 σε 70 μπας και δω διαφορα γιατι κατι δεν μου αρεσει.. μονο μισο αυτοκινητο??? το ρεβο2 αν δε κανω λαθος εχει μεγαλυτερη γραμμικοτητα δεν εχει καποια ουσιαστικη διαφορα.οχι στα νουμερα αλλα στην πραξη.οποτε καλο το αποτελεσμα σου με το gt,οσο για το κιβωτιο η 5 σχεση ειναι λιγο μεγαλυτερη(κ παλι αν θυμαμαι καλα εχει καιρο που τα ειχα ψαξει).ουσιαστικα καμια διαοφορα στον κινητηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delerio Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 παιδια θελω να κανω μια ερωτηση καθως δε γνωριζω. μπορει να πω και βλακεια. εχω ενα gt 170 με revo. τα προγραμματα αυτα χρειαζονται επαναπρογραμματισμο μετα απο καποιο καιρο εφοσον μπουν? σαν ενα ειδος update? γιατι εχουν περασει 4-5 χρονια απο τοτε που το εβαλα και μου φαινεται οτι δεν ειναι τοσο σπιρτοζικο οσο ηταν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 μάλλον το έχεις συνηθίσει φίλε delerio και δεν σου κάνει αισθηση όσο στην αρχή- εκτός αν όντως έχεις κάποια πτωση στην απόδοση απο άλλους λόγους ,το προγραμμα σε γενικες γραμμες είναι τιμες αλλαγμένες και δεν είναι κάτι μηχανικό για να πέσει η απόδοση του , και updates να υπήρχαν θα είχαν να κάνουν με την βελτιωση του προγραμματος πχ να γίνει πιο γραμμικο ή ακόμα πιο δυνατό όχι όμως για το λογο που αναφερεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 και ομως κανεις λαθος καθως μιλαμε για τον ιδιο κινητηρα.γιαυτο κ το 140ρι θα παει στα ιδια αλογα με το 170 περνωντας το ιδιο προγραμμα (κονσερβα) αν καποια εταιρια δινει λιγοτερα αλογα στο 140ρι ειναι θεμα μαρκετινκ κ για να δικαιολογησει κ την τιμη Ειλικρινά δεν το ήξερα, θεωρούσα ότι εφόσον υπάρχει αρχικά διαφορά στους ίππους κάτι αντίστοιχο θα είναι και μετά!!! το ρεβο2 αν δε κανω λαθος εχει μεγαλυτερη γραμμικοτητα δεν εχει καποια ουσιαστικη διαφορα.οχι στα νουμερα αλλα στην πραξη.οποτε καλο το αποτελεσμα σου με το gt,οσο για το κιβωτιο η 5 σχεση ειναι λιγο μεγαλυτερη(κ παλι αν θυμαμαι καλα εχει καιρο που τα ειχα ψαξει).ουσιαστικα καμια διαοφορα στον κινητηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Απο εχθές το μεσημέρι, ανήκω στην οικογένεια της UNITRONIC stage 1+..Εντυπώσεις ακόμη όχι και τόσο σαφής καθώς δεν το δούλεψα και πολύ. Απο την πρώτη βόλτα πάντως, το αμάξι μόλις τουρμπίσει, δεν σταματάει να ''γράφει'' κάτω...Περισσότερα μόλις το δουλέψω περισσότερο, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...