turbomakis Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 Έχει και άλλα χαρίσματα πάντως η Championship edition, LSD μπλοκέ διαφορικό, 18άρες ζάντες κλπ. Και είναι 1η φορά που το έβγαλε λευκό. Για τον μηχανολογικά δεν έχω να εκφέρω άποψη μιας και δεν ξέρω πολλά!!!Μπορεί να είναι όντως καλός αλλά σαν εμφάνιση δεν με κερδίζει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Aυτούς εδώ τους καραγκιόζηδες τους έχετε δει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Τους έχουμε δει αμέ... Κόμπλεξ σε όλο του το μεγαλείο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexgtt Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 το tsi ειναι με τα 140??? γιατι αν ειναι gt δεν παιζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Μπορεί να είναι ακόμα και 122... Το οποίο και πάλι δεν είναι πιο αργό από το συγκεκριμένο civic. Επίσης, αυτό που βλέπω εγώ είναι πως βρίσκεται σε δρόμο με 1,5 λωρίδα, προσπερνάει άλλους, και ο "ξαναμμένος" με το civic φτάνει δίπλα στο golfaki μόλις πατάει φρένο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά, ήταν μεγαλόψυχος ο φίλος με το Golf και άφησε τον κάγκουρα να περάσει επειδή εμφανώς βαρέθηκε και πάτησε φρένο!!!! Που να πάει το Civic με ροπή λίγο μεγαλύτερη από το μοτεράκι της σούβλας???? Δείτε στο παρακάτω link τα 80-120 με 4η,5η & 6η ταχύτητα και θα καταλάβετε : http://www.zeperfs.com/en/duel1453-2733.htm Και στο link στο συγκριτικό είναι το Golf TSI 122. Edited April 7, 2010 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) Aυτούς εδώ τους καραγκιόζηδες τους έχετε δει??? Πωπω..τα σχολια του απο κατω ειναι για τον..Ειναι σαν να ακουω 15χρονα πραγματικα..Βεβαια συνδιασμος Vtec+Turbo αν βγει σωστο..ΣΚΩΤΟΝΕΙ..!! Αλλα εχω φιλους με Civic που εχουνε δωσει παρα ΠΟΛΛΑ φραγκα για τουρμπισμα και ακρη δεν εχουνε βγαλει ακομα..Ολο κτ θα χαλασει και η Honda το γνωρισει γιαυτο και εχει μεινει ακομα στην ατμοσφαιρα. Edited April 7, 2010 by GIANNIS_KAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 Πωπω..τα σχολια του απο κατω ειναι για τον..Ειναι σαν να ακουω 15χρονα πραγματικα..Βεβαια συνδιασμος Vtec+Turbo αν βγει σωστο..ΣΚΩΤΟΝΕΙ..!! Αλλα εχω φιλους με Civic που εχουνε δωσει παρα ΠΟΛΛΑ φραγκα για τουρμπισμα και ακρη δεν εχουνε βγαλει ακομα..Ολο κτ θα χαλασει και η Honda το γνωρισει γιαυτο και εχει μεινει ακομα στην ατμοσφαιρα. ef9_tuned....!!! αν πας εκει και το προγραμματισεις θα δεις αυτοκινητο με καμπυλες εργοστασιακου... Εχω δει απο κοντα integra type-r B18C5 turbo και επαθα πλακα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Πολύ δυνατά honda φτιάχνει ο Νικηφόρος. http://www.hondasport.gr/page/index.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Kαλά στο βιντεάκι είναι από αυτά τα 20χρονα, που βάζουν ένα τελικό σε μέγεθος σόμπας και νομίζουν ότι κάτι κάνουν...Απλά έχουν κόμπλεξ με τα Golf. Και όσο τα Golf συνεχίζουν να αποδεικνύονται δυνατά και αξιόπιστα, θα γίνει χειρότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Θα αναφερθω μονο στο βιντεακι που παρεθεσε ο φιλος πιο πανω και θα πω τις παρατηρησεις μου σχετικα με το πατημα μεταξυ των δυο οχηματων... Αν δειτε καλα το πατημα με σχεδον ιδια ταχυτητα κ αποσταση μεταξυ τους γινεται στο 0:25 περιπου εως οτου πατησει φρενο το παληκαρι με το Golf.. Αν, λοιπον, συνυπολογισω το γεγονος οτι ο κομπλεξικος καγκουροπουλος με το honda ειναι απο πισω κ παιρνει αερα με δεδομενο οτι η διαφορα ανοιγει εκεινη την στιγμη, τοτε η δυναμικοτητα των δυο οχηματων ειναι εμφανης... Επισης συγκρινουμε ενα 18αρι με ενα 14αρι.. Δηλαδη μονο που το γραφει στον τιτλο θα επρεπε απλα να μην ασχοληθουμε καθολου κι ας εχει 140 αλογα το tsi.. Η χωρητικοτητα του κινητηρα που γινεται η καυση δηλαδη δεν παιζει ρολο, μονο το οτι εχει τουρμπο; Μην τρελαθουμε... Ειναι τοσο κομπλεξικοι που δεν καθονται να υπολογισουν τα δεδομενα συγκρισης... Οσο το Golf ειναι στοχος και σκοπος, για μενα σημαινει πολλα.. Καλο κ το Honda με τουρμπο αλλα αν δν ειναι εργοστασιακο κ δεν το κανουν οι ιδιοι οι σχιστοματηδες δεν μ'ενθουσιαζει... Οσους ξερω στην περιοχη μου με αυτο τον συνδυασμο, δλδ vtec+turbo, ειναι καθημερινως για καφε στον μαστορα τους για γλυψιμο... Ο νοων νοειτο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Οσους ξερω στην περιοχη μου με αυτο τον συνδυασμο, δλδ vtec+turbo, ειναι καθημερινως για καφε στον μαστορα τους για γλυψιμο... Ο νοων νοειτο.. +1000000000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MZou Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 (edited) Είμαι στα Honda από μια σταλιά σκατο που είχαν οι γονείς μου από τότε που οδηγώ έχω περάσει σχεδόν όλα της τα μοντέλα .. Δεν λέω όντως σκυλιά δεν σπάνε δεν χαλινέ (πριν τις 4000σαλ τις κάνεις ??? χαχα) αλλά μέχρι EP3 και Accord (2004) από εκεί και πέρα τέλος (για εμένα τουλάχιστον) ... το 2008 πήγα και εγώ σαν λάτρης που ήμουν την εν λόγο μάρκας να πάρω αυτό το φοβερό και τρομερό FN2 που μας τα είχαν κάνει τσουρέκια, το χρυσοπλήρωσα αφού το πήρα πριν ρίξουν τις τιμές και απλά θα πω πως το ανέχτηκα μόνο 8 μήνες όπου και το έστειλα με συνοπτικές διαδικασίες. Αυτή την στιγμή έχω ακόμα honda (S2000) όμως είναι σχεδόν ακινητοποιημένο και θα φύγει και αυτό λόγο δυσχρηστίας και παιδιού, παρόλα αυτά είναι το μόνο Honda που έχω καταευχαριστηθεί και χωρείς πολλά πολλά, μια βόλτα της μιας ώρας φτάνει. Edited April 16, 2010 by MZou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemesisrty Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 Ρε παιδια εχει κανεις ιδεα απο αγραφους εγγεφαλους dta?? exw ton s40 pro με το καλωδιο και εχω χασει το λογισμικο !!! εχει κανεισ καποια λυση? ποιο προγραμμα χρησιμοποιειται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 Ρε παιδια εχει κανεις ιδεα απο αγραφους εγγεφαλους dta?? exw ton s40 pro με το καλωδιο και εχω χασει το λογισμικο !!! εχει κανεισ καποια λυση? ποιο προγραμμα χρησιμοποιειται? Εγώ φοράω τον τελευταίο dta άμα θες να σου δώσω ένα τηλ να συνεννοηθείς με τον προγραμματιστή ,, εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο λογισμικό γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς θα χρειασθείς παρά κάτω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anemostrovilos Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 (edited) Honda Motorbikes club, no comment! Το ποστάρω γιατί έχω δει ότι από τι μια οι μεν λένε προβληματικά τα δε και από την άλλη οι δε λένε προβληματικά τα μεν. Ακόμα και από το εργοστάσιο παραγωγής να είναι παίζει να έχει ελάττωμα και πρόβλημα, δεν με απασχολεί πιο είναι καλύτερο η χειρότερο…πιο αργό η πιο γρήγορο. Έχω δυο <<αγάπες>> προσωπικά η μια είναι VW και η άλλη Honda. Με προσβάλει η αντιπαράθεση αυτή και δεν υπάρχει καν για εμένα. Ελευθέρα την γνώμη μας. Edited July 16, 2010 by Anemostrovilos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Honda Motorbikes club, no comment! φιλε μου θελω πληροφοριες περι μεταχειρισμενου cbr 600 rr...σε τι τιμες κυμαινονται τα καλα τι πρεπει να προσεξω οταν το παρω τι προβληματα βγαζουν κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anemostrovilos Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 (edited) 6.000 με 7.000 ανάλογα την χρονιά και την κατάσταση, καλό μηχανικό να το δει πριν το πάρεις Αλήτες μηχανόβιοι, τσαντάκηδες……χα χα χα χα Edited July 16, 2010 by Anemostrovilos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 29, 2010 Author Report Share Posted September 29, 2010 (edited) Πηγαινοντας χθες θηβα για να ρυθμισουμε με τον Γιαννη (ef9_b16a1)....βρηκαμε εκει ενα typer turbo! Το κιτ ηταν το κλασικο κινεζικο... Αφου το παρελαβαν,ελυσαν οτι ειχε το κιτ απο μπουζωνι και γενικα οτι μπορουσε να αλλαχτει με κατι πιο αντοχης...! Εβαλαν στο μοτερ μπιελες eagle,πιστονια cp,σχεση συμπιεσης 9:1...και 1ο πατημα με πολλα μπερδεματα... Η εμπειρια του γιαννη τον εκανε να τα λυσει...υποθετικα παντα αλλα παντα επαιφτε μεσα.... Μετα τα "ξεμπερδεματα" στα 0.8bar κατορθωσε να βγαλει αρχικα 320ps,320nm... Με σταθερη πιεση και καλη επεξεργασια χαρτων εφτασε στο 355ps,360nm... Μετα απο δοκιμες ειπανε να φτιαξουν ενα προγραμμα στο 1bar και τα αποτελεσματα σιγουρα τον δικαιωνουν...390Ps με σχεδον ιδια ροπη! Τελος....1.2ct με 1.6 over....αλλα το 38αρι external τα επαιξε..... αποτελεσμα 425ps με 430nm...! Ο κατοχος του typer ευχαριστημενος αφου 1ο φορα ρυθμιζε στον γιαννη...αλλα ο προγραμματιστης του ειπε τελικα οτι εχεις μικρο turbo(T3/T4).... Ο γιαννης πανω απ ολα ψυχραιμος...πολυς χαβαλες και ωραια ατμοσφαιρα στου fredyno!! Το αποτελεσμα στην βολτα ειναι να τρομαζει ο κοσμος...μαζευε πολλα km/h ,και με λαστιχα χαλια!!! Υ.Γ1 πριν ενα 6μηνο ημασταν με τον Γιαννη και ελεγε..θελω να ρυθμισω ενα typer turbo με stock μοτερ...παρα μονο συμπιεση και υπολογιζω στο 0.5 320ps και στο 0.8 350ps....Επεσε μεσα!!! Υ.Γ2. Μεχρι 1 bar το μοτερ του type r δεν λυνεται για κανεναν λογο... Συγκεκριμενα στο 0.8 θεωρειται και safe! Edited September 29, 2010 by TasosGti25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Πηγαινοντας χθες θηβα για να ρυθμισουμε με τον Γιαννη (ef9_b16a1)....βρηκαμε εκει ενα typer turbo! Το κιτ ηταν το κλασικο κινεζικο... Αφου το παρελαβαν,ελυσαν οτι ειχε το κιτ απο μπουζωνι και γενικα οτι μπορουσε να αλλαχτει με κατι πιο αντοχης...! Εβαλαν στο μοτερ μπιελες eagle,πιστονια cp,σχεση συμπιεσης 9:1...και 1ο πατημα με πολλα μπερδεματα... Η εμπειρια του γιαννη τον εκανε να τα λυσει...υποθετικα παντα αλλα παντα επαιφτε μεσα.... Μετα τα "ξεμπερδεματα" στα 0.8bar κατορθωσε να βγαλει αρχικα 320ps,320nm... Με σταθερη πιεση και καλη επεξεργασια χαρτων εφτασε στο 3550ps,360nm... Μετα απο δοκιμες ειπανε να φτιαξουν ενα προγραμμα στο 1bar και τα αποτελεσματα σιγουρα τον δικαιωνουν...390Ps με σχεδον ιδια ροπη! Τελος....1.2ct με 1.6 over....αλλα το 38αρι external τα επαιξε..... αποτελεσμα 425ps με 430nm...! Ο κατοχος του typer ευχαριστημενος αφου 1ο φορα ρυθμιζε στον γιαννη...αλλα ο προγραμματιστης του ειπε τελικα οτι εχεις μικρο turbo(T3/T4).... Ο γιαννης πανω απ ολα ψυχραιμος...πολυς χαβαλες και ωραια ατμοσφαιρα στου fredyno!! Το αποτελεσμα στην βολτα ειναι να τρομαζει ο κοσμος...μαζευε πολλα km/h ,και με λαστιχα χαλια!!! Υ.Γ1 πριν ενα 6μηνο ημασταν με τον Γιαννη και ελεγε..θελω να ρυθμισω ενα typer turbo με stock μοτερ...παρα μονο συμπιεση και υπολογιζω στο 0.5 320ps και στο 0.8 350ps....Επεσε μεσα!!! Υ.Γ2. Μεχρι 1 bar το μοτερ του type r δεν λυνεται για κανεναν λογο... Συγκεκριμενα στο 0.8 θεωρειται και safe! Μάλλον πατήθηκε παραπάνω ενα 5άρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 29, 2010 Author Report Share Posted September 29, 2010 Μάλλον πατήθηκε παραπάνω ενα 5άρι Ωχ....σωστος....το κανω edit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
σκαθαρόαιμος Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Πηγαινοντας χθες θηβα για να ρυθμισουμε με τον Γιαννη (ef9_b16a1)....βρηκαμε εκει ενα typer turbo! Το κιτ ηταν το κλασικο κινεζικο... Αφου το παρελαβαν,ελυσαν οτι ειχε το κιτ απο μπουζωνι και γενικα οτι μπορουσε να αλλαχτει με κατι πιο αντοχης...! Εβαλαν στο μοτερ μπιελες eagle,πιστονια cp,σχεση συμπιεσης 9:1...και 1ο πατημα με πολλα μπερδεματα... Η εμπειρια του γιαννη τον εκανε να τα λυσει...υποθετικα παντα αλλα παντα επαιφτε μεσα.... Μετα τα "ξεμπερδεματα" στα 0.8bar κατορθωσε να βγαλει αρχικα 320ps,320nm... Με σταθερη πιεση και καλη επεξεργασια χαρτων εφτασε στο 355ps,360nm... Μετα απο δοκιμες ειπανε να φτιαξουν ενα προγραμμα στο 1bar και τα αποτελεσματα σιγουρα τον δικαιωνουν...390Ps με σχεδον ιδια ροπη! Τελος....1.2ct με 1.6 over....αλλα το 38αρι external τα επαιξε..... αποτελεσμα 425ps με 430nm...! Ο κατοχος του typer ευχαριστημενος αφου 1ο φορα ρυθμιζε στον γιαννη...αλλα ο προγραμματιστης του ειπε τελικα οτι εχεις μικρο turbo(T3/T4).... Ο γιαννης πανω απ ολα ψυχραιμος...πολυς χαβαλες και ωραια ατμοσφαιρα στου fredyno!! Το αποτελεσμα στην βολτα ειναι να τρομαζει ο κοσμος...μαζευε πολλα km/h ,και με λαστιχα χαλια!!! Υ.Γ1 πριν ενα 6μηνο ημασταν με τον Γιαννη και ελεγε..θελω να ρυθμισω ενα typer turbo με stock μοτερ...παρα μονο συμπιεση και υπολογιζω στο 0.5 320ps και στο 0.8 350ps....Επεσε μεσα!!! Υ.Γ2. Μεχρι 1 bar το μοτερ του type r δεν λυνεται για κανεναν λογο... Συγκεκριμενα στο 0.8 θεωρειται και safe! καλα...ντροπη...ηρθες Θηβα και δεν μιλας να πιουμε ενα καφε??? το honda το κοκκινο του fredyno το ειδες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 29, 2010 Author Report Share Posted September 29, 2010 καλα...ντροπη...ηρθες Θηβα και δεν μιλας να πιουμε ενα καφε??? το honda το κοκκινο του fredyno το ειδες? Δεν ηξερα κανεναν αγορινα μου Θηβα... Ημουν εκει με τους Γιανναδες....χεχεχε Το κοκκινο το EG θα λες...με τις χρυσες ζαντες! Πολυ ομορφο και αρκετα μαχημο... Λεει ο fredy...το εκανα VTi 1.6 και σερνοτανε....εεεεε και του πεταξα ενα turbo kit με κλειστο μοτερ...ετσι light!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
σκαθαρόαιμος Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 light??? για να δουμε ποσο light ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 light??? ναι οσο κ ο ελεφαντας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...