Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Πλέον δεν είναι 270! Το "ρίξαμε" στα 240 με καύσιμο 95άρα...

Αχ! ρε Midkin, γιατί το έκανες αυτό; Δε γινόταν να το κρατήσεις "εκεί" και να το "φυλάς" λίγο όταν θα ήσουν με 95άρα αλλά στο ταξίδι όταν θα ήθελες με 100άρα να "ξύριζες"; Εκτός κι αν κάνεις πολλά ταξίδια και παράλληλα δεν "κρατιέσαι"! :tongue: Αλλά έστω κι έτσι η ροπή, ροπάρα ανάλογη ενός R20! :purple: Καθόλου άσχημα δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

η ροπη σε μπροστινοκινητο αμαξι ειναι κατα και οχι υπερ... πολυ σπινιαρισμα... καλυτερα να ειχε 1.6 σταθερο σε ολο το φασμα παρα 2μπαρα και μετα να πεφτει... τα ιδια θεματα ειχα και εγω...!!!

Για το μόνο φίλε midkin που θα προβληματιζόμουν είναι ότι είναι φουλ πειραματικά τα όσα κάνεις και προσεγγίζουν πιθανόν τα όρια αντοχής του μοτέρ.

Εύχομαι πάντως να είναι αλεξίσφαιρο το μοτεράκι σου και να το ευχαριστηθείς, η ροπή είναι όντως αντικείμενο θαυμασμού!! =@

πειραματικο γιατι φιλε? εχει γινει το αναλογο προτζεκτ του νικου και σε αλλα αυτοκινητα...!!!

τα ορια ανοχης του μοτερ αγγιζουν τα 330 αλογακια περιπου...!!! οποτε ειναι πολυ safe ακομα ο νικος...!!!

Link to comment
Share on other sites

η ροπη σε μπροστινοκινητο αμαξι ειναι κατα και οχι υπερ... πολυ σπινιαρισμα... καλυτερα να ειχε 1.6 σταθερο σε ολο το φασμα παρα 2μπαρα και μετα να πεφτει... τα ιδια θεματα ειχα και εγω...!!!

πειραματικο γιατι φιλε? εχει γινει το αναλογο προτζεκτ του νικου και σε αλλα αυτοκινητα...!!!

τα ορια ανοχης του μοτερ αγγιζουν τα 330 αλογακια περιπου...!!! οποτε ειναι πολυ safe ακομα ο νικος...!!!

Πειραματικό γιατί δεν είναι έτοιμο set up από βελτιωτικό οίκο, είναι πιο extreme το σετάρισμα. Το να έχει γίνει το πρότζεκτ σε 2-3 αυτοκίνητα δεν είναι τόσο σπουδαίο, όσο το για πόσο καιρό θα αντέξουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Πειραματικό γιατί δεν είναι έτοιμο set up από βελτιωτικό οίκο, είναι πιο extreme το σετάρισμα. Το να έχει γίνει το πρότζεκτ σε 2-3 αυτοκίνητα δεν είναι τόσο σπουδαίο, όσο το για πόσο καιρό θα αντέξουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

Πάντως του Αποστόλη (infected mashroom) λειτουργεί ακόμα :clapping: (και στα "τέρματα" :frantics: απ'ό,τι δήλωνε τουλάχιστον πρόσφατα)!

Link to comment
Share on other sites

Πειραματικό γιατί δεν είναι έτοιμο set up από βελτιωτικό οίκο, είναι πιο extreme το σετάρισμα. Το να έχει γίνει το πρότζεκτ σε 2-3 αυτοκίνητα δεν είναι τόσο σπουδαίο, όσο το για πόσο καιρό θα αντέξουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

90.000 klm με 2 μπαρ οβερ και 1.5 σταθερο...!!! και συνεχιζουμε... στα χερια αλλου ιδιοκτητη βεβαια...!!!

Πάντως του Αποστόλη (infected mashroom) λειτουργεί ακόμα :crazysmile: (και στα "τέρματα" :zoro: απ'ό,τι δήλωνε τουλάχιστον πρόσφατα)!

γκολφω rules... ακομα...!!!!!

Link to comment
Share on other sites

90.000 klm με 2 μπαρ οβερ και 1.5 σταθερο...!!! και συνεχιζουμε... στα χερια αλλου ιδιοκτητη βεβαια...!!!

γκολφω rules... ακομα...!!!!!

Απότι βλέπω ανέβασες πίεση Αποστόλη.

Είχες μετρήσει το αμάξι 0-400 0-1000 ? Ίππους - Ροπή?

το πήρες τον Jap?

Link to comment
Share on other sites

90.000 klm με 2 μπαρ οβερ και 1.5 σταθερο...!!! και συνεχιζουμε... στα χερια αλλου ιδιοκτητη βεβαια...!!!

γκολφω rules... ακομα...!!!!!

Πολλα εχω ακουσει για αυτο το γκολφ τιποτα δν εχω δει...Και κανεις απο οσο ξερω δν ειδε.

Link to comment
Share on other sites

Πολλα εχω ακουσει για αυτο το γκολφ τιποτα δν εχω δει...Και κανεις απο οσο ξερω δν ειδε.

Εγώ είδα και οδήγησα! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είδα και οδήγησα! :whistling:

[/quote']

Πάντως με τις πιέσεις που δουλεύει (και αντέχει) "δείχνει" ότι θέλει ένα (λίγο όμως) μεγαλύτερο turbo οπότε και με αλλαγή των internals, να περάσει (όταν τα χρόνια περάσουν) στο "πάνθεον" των μικρών "τεράτων", για να μας θυμίζει τί όμορφα πράγματα μπορούμε "ακόμα" να απολαμβάνουμε (με τους όποιους κινδύνους βέβαια) και που ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΠΟΤΕ για ένα σωρό λόγους που δεν είναι της παρούσας. (Ενδεικτικά αναφέρω αμάξια σαν τα GTAm (Alfa), Αscona 400, Escort 1.8/2.0 BDA των 70's, Sierra 500 Coswοrth των 80's, , Delta Integralle των 90' s, και Golf/Leon/TT 1.8 20VT, Lancer EVO VII-IX/Scooby Sti στις αρχές του νέου αιώνα)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Απότι βλέπω ανέβασες πίεση Αποστόλη.

Είχες μετρήσει το αμάξι 0-400 0-1000 ? Ίππους - Ροπή?

το πήρες τον Jap?

τον jap πρωτα ο θεος θα τον παρω του χρονου γιατι πρεπει να μαζευτουν λεφτα και για την αγορα αλλα και για την βελτιωση... δεν θελω σε καμια περιπτωση να βαλω γραμματεια και λοιπες μαμακιες... και παλιο μοντελο 00-01 το πολυ για να γλυτωσω την εκτακτη εισφορα για

τα 2λιτρα...

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κανένα νέο από το αμάξι ? Πως πάει ? Σε τι ιπποδύναμη δουλέυει τώρα ?

Γράψε λίγα λόγια παραπάνω σαν εντυπώσεις...

ΥΓ.Όχι πάλι για την κατανάλωση

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι τώρα δουλεύει με 95άρα και πιέσεις 1.75-1.4+ και πάει πολύ καλά. Περιμένω να βάλω 2-3 πραγματάκια πάνω (fmic, water/meth) για να ξανά ρυθμίσω επιθετικά!

Όταν έχω νέα θα σας ενημερώσω!

Link to comment
Share on other sites

Στο αμάξι μπήκε fmic και καταργήθηκε τελείως το S3 i/c. Μάλιστα μου έχει μείνει κιόλας αν το θέλει κάποιος...

Φωτός:

img0018sx.jpg

img0015pye.jpg

img0016sw.jpg

Τώρα μένει η εγκατάσταση ενός κιτ water injection και ξανά ρυθμίζουμε επιθετικά!

Link to comment
Share on other sites

λιγο ΜΕΓΑΛΟ δεν ειναι για tsi? :D

Ήθελα λίγο μεγαλύτερο αλλά δεν χωρούσε... Ήταν στο όριο σε μήκος-πλάτος-ύψος! :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα το πουλήσεις τελικά για κάτι πιο οικονομικό???

Όχι, το κρατάω εν τέλει...

Link to comment
Share on other sites

πόρωση ,βάλε και μια φωτο με κλειστο το καπο προφυλακτηρες να δουμε πως είναι-πολύ το γουσταρωτο το fmic

για πες είναι custom ή κάποιο επωνυμο;

,κοστος ;

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο φιλε τα ειπαμε και στο τηλ.!φαινετε πολυ καλο(ψαρωνει).καλα αποτελεσματα να εχεις με τον πυραυλο που εχεις φτιαξει.

υ.γ. τι σου ειπα για το cooler του σ3 δεν προλαβες να το βαλεις εφυγε.

υ.γ.2 ποσο πηγε το μαλλι?

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

σκαστρα υπαρχει ετοιμη της forge και ειναι πολυ καλη!παντως με 400 παιρνεις το ιντερκουλερ της apr μεταχειρησμενο που ειναι το καλυτερο!

Link to comment
Share on other sites

Της APR το καλύτερο; Μάλλον δεν έχεις δει το καινούργιο της GodSpeed :drinks:. Έπειτα και 2 φορές της APR να βάλεις, πάντα θα είναι ΠΊΣΩ από το ψυγείο του air codition! Οπότε ή πας σε i/c S3 ή κάνεις fmic. Γνώμη μου πάντα....

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Της APR το καλύτερο; Μάλλον δεν έχεις δει το καινούργιο της GodSpeed :drinks:. Έπειτα και 2 φορές της APR να βάλεις, πάντα θα είναι ΠΊΣΩ από το ψυγείο του air codition! Οπότε ή πας σε i/c S3 ή κάνεις fmic. Γνώμη μου πάντα....

s3 και forge!με αυτο που εφτιαξες εμποδιζεις τη λειτουργει του ψυγειο η vw δεν ειναι χαζη που το βαλε απο πισω!και αλλωστε τα front π.χ.forge αφηνουν χωρο για να παιρνει αερα το ψυγειο νερου!

θεμα με τη θερμοκρασια λαδιου!για πατα τω με 30_ βαυμους εξω και δες τη θερμοκρασια τους ειναι πανω απο 110 100% μετα απο καποια ωρα.ε τοτε εχεις θεμα και θες γυγειο λαδιου.

γιατι δεν αφησες το s3 να βαλεις και forge μπροστα?λες να lagares?

Link to comment
Share on other sites

Δεν εμποδίζει καθόλου το cooler μου! Είναι τελείως ελεύθερες οι κυψέλες του. Φαντάσου πως από τη μία πλευρά του βλέπεις από την άλλη. Οπότε η ροή του αέρα προς τα άλλα 2 ψυγεία είναι άριστη!

Όσον αφορά το 110 είναι θερμοκρασία που βλέπω πολύ σπάνια αλλά και να δω θα είναι στιγμιαία. Έχω κάνει πάτημα και με 40 εξωτερική. Ειδικά μετά το αντιτριβικό η θερμοκρασία λαδιού έπεσε κοντά στους 3 με 5 βαθμούς σε όλες τις συνθήκες. Τέλος πιστεύω πως τα λάδια που φοράω δεν έχουν πρόβλημα σε αυτή τη θερμοκρασία!!! Αλλά και να είχαν κάθε 5.000 χλμ τα αλλάζω!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Δεν εμποδίζει καθόλου το cooler μου! Είναι τελείως ελεύθερες οι κυψέλες του. Φαντάσου πως από τη μία πλευρά του βλέπεις από την άλλη. Οπότε η ροή του αέρα προς τα άλλα 2 ψυγεία είναι άριστη!

Όσον αφορά το 110 είναι θερμοκρασία που βλέπω πολύ σπάνια αλλά και να δω θα είναι στιγμιαία. Έχω κάνει πάτημα και με 40 εξωτερική. Ειδικά μετά το αντιτριβικό η θερμοκρασία λαδιού έπεσε κοντά στους 3 με 5 βαθμούς σε όλες τις συνθήκες. Τέλος πιστεύω πως τα λάδια που φοράω δεν έχουν πρόβλημα σε αυτή τη θερμοκρασία!!! Αλλά και να είχαν κάθε 5.000 χλμ τα αλλάζω!

τη θερμοκρασια φτανεις νικο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.