Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

@ Geo,

Ναι σιγά μην φταίει το πρόγραμα, ο κάφτης ο οδηγός του φταίει...Όταν αντί για κόντρα κάνει ταξίδι και βάζει και 6η και συνεχίζει για κανα 4αρι χλμ έτσι... Ε τότε , χέσε με αλλα το κράου που έκανε είναι και λίγο... Βέβαια αυτό αν γίνει 1-2φορές δεν τρέχει και τπτ , αλλα όταν γίνεται συνήθεια...

Για την ακρίβεια δεν ράγισε καπάκι , αλλα λύγισε καπάκι...

Τι λες μωρε και εσύ τώρα; Για όλα αυτα που λες, το λογικό θα ήταν να χτυπήσει βαλβίδες και όχι καπάκι. Το καπάκι και η φλάτζα έχουν να κάνουν με τις θερμοκρασίες. Για τις θερμοκρασίες ποιος φταίει; Και το σεταπ το έχει πάνω στο αμάξι του, πόσο; 6 μήνες; Είναι δυνατόν ένα αμάξι να "λυγίσει" καπάκι λόγω σκισίματος; ¶ντε να στραβώσει βαλβίδα, μπιέλα, να ραγίσει κάτι στο εσωτερικό. Το καπάκι είναι κάτι διαφορετικό.

καλα τι διαολο,αφου μονο φλατζα καηκε,εμαθα οτι το καπακι την γλιτωσε!

Είδες που δεν τα ξέρεις καλά; Απλά τώρα που ξέρεις και εσύ ότι είναι καπάκι, ποια είναι η άποψη σου; Φταίει ο οδηγός του; Φταίει κάτι άλλο; Φταίνε πολλά μαζί;

Link to comment
Share on other sites

Τι λες μωρε και εσύ τώρα; Για όλα αυτα που λες, το λογικό θα ήταν να χτυπήσει βαλβίδες και όχι καπάκι. Το καπάκι και η φλάτζα έχουν να κάνουν με τις θερμοκρασίες. Για τις θερμοκρασίες ποιος φταίει; Και το σεταπ το έχει πάνω στο αμάξι του, πόσο; 6 μήνες; Είναι δυνατόν ένα αμάξι να "λυγίσει" καπάκι λόγω σκισίματος; ¶ντε να στραβώσει βαλβίδα, μπιέλα, να ραγίσει κάτι στο εσωτερικό. Το καπάκι είναι κάτι διαφορετικό.

Είδες που δεν τα ξέρεις καλά; Απλά τώρα που ξέρεις και εσύ ότι είναι καπάκι, ποια είναι η άποψη σου; Φταίει ο οδηγός του; Φταίει κάτι άλλο; Φταίνε πολλά μαζί;

Geopan, επειδή τα γραφόμενά σου εμμέσως πλην σαφώς θέλουν να θίξουν αυτούς που το ρύθμισαν, ας βάλουμε τα πράγματα στη σειρά τους:

1. Δεν βρίσκω το λόγο γιατί πρέπει να απολογηθώ σε σένα επειδή γράφεις ό,τι σου κατέβει και διαδίδεις ανυπόστατες φήμες. Όχι μόνο αυτό αλλά επιμένεις κιόλας στην άποψή σου!

2. Αφού είσαι τόσο σίγουρος για το καπάκι γιατί δεν περνάς μια βόλτα από το συνεργείο να το δεις με τα ίδια σου τα μάτια και να το συζητήσουμε; Όπως το έχουν δει τόσοι και τόσοι τις τελευταίες ημέρες (λες και το κρύψαμε).

Μήπως επειδή είναι πιο βολικό να κάθεσαι πίσω από ένα PC και να σχολιάζεις; Αν αυτό είναι η θέση σου τότε σε ευχαριστώ πολύ για τη συνεισφορά σου στην εξέλιξη του tuning.

Επειδή από ό,τι βλέπω έχεις τη διάθεση να αποκαλέσεις ψεύτη και αναξιόπιστο οποιονδήποτε σε διαψεύδει και δηλώνει τα πράγματα όπως έγιναν, σε παρακαλώ άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε τα εξής:

Α. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου πίστευε έστω και για ένα δευτερόλεπτο ότι ήταν θέμα ρύθμισης που πιτσίκαρε το καπάκι, θα είχε βγει να το γράψει ο ίδιος και να κατηγορήσει αυτούς που έφταιγαν. Αφού τον ξέρεις, πίσω από το δάκτυλό μας θα κρυβόμαστε;

Β. Το αυτοκίνητο δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά που θα είχε σχέση με φτωχό μίγμα/κακή ρύθμιση. Ούτε ράγισε το καπάκι, ούτε έλιωσε βαλβίδες, ούτε έλιωσε έμβολο, ούτε στράβωσε μπιέλα, ούτε ράγισε πολλαπλή, ούτε χάλασε η τουρμπίνα.

Το καπάκι στράβωσε από θερμοκρασία κι αν είχες έστω και τις βασικότερες γνώσεις μηχανολογίας θα καταλάβαινες ότι αυτό έχει να κάνει με την ψύξη του καπακιού από πλευράς παροχής νερού/ψυκτικού. Για τη θερμοκρασία νερού υπεύθυνη είναι η αντλία νερού, το ψυγείο, οι αυλοί κλπ.

Και ξέρεις ποιό είναι το αστείο της υπόθεσης; Ότι αυτόν ακριβώς τον κίνδυνο εξηγούμε σε όλους όσους πηγαίνουν με παρατεταμένη τελική σε αναβαθμισμένα αυτοκίνητα: Ο κινητήρας των 200 ίππων δεν έχει σχεδιαστεί για να αντέχει το θερμικό φορτίο των 350+ ίππων σε παρατεταμένη τελική.

Το στραβωμένο καπάκι δείχνει ακριβώς ότι δεν επαρκεί το σύστημα ψύξης για συνεχή τελική ταχύτητα. Μόλις ξεπεραστεί η δυνατότητα του νερού/ψυκτικού να απάγει θερμότητα, η θερμοκρασία ανεβαίνει και το καπάκι στραβώνει. Τόσο απλά.

Θα μου πεις, φταίω που δεν του έβαλα κόφτη τελικής. Ναι λοιπόν, εγώ φταίω και σταύρωσέ με. Εγώ φταίω και για αυτό! Όπως θα φταίω αν φουντάρει ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο μέσα στη θάλασσα ή βρεθεί καρφωμένο σε κανένα δέντρο.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Επειδή από ό,τι βλέπω έχεις τη διάθεση να αποκαλέσεις ψεύτη και αναξιόπιστο οποιονδήποτε σε διαψεύδει και δηλώνει τα πράγματα όπως έγιναν, σε παρακαλώ άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε τα εξής:

Α. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου πίστευε έστω και για ένα δευτερόλεπτο ότι ήταν θέμα ρύθμισης που πιτσίκαρε το καπάκι, θα είχε βγει να το γράψει ο ίδιος και να κατηγορήσει αυτούς που έφταιγαν. Αφού τον ξέρεις, πίσω από το δάκτυλό μας θα κρυβόμαστε;

Β. Το αυτοκίνητο δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά που θα είχε σχέση με φτωχό μίγμα/κακή ρύθμιση. Ούτε ράγισε το καπάκι, ούτε έλιωσε βαλβίδες, ούτε έλιωσε έμβολο, ούτε στράβωσε μπιέλα, ούτε ράγισε πολλαπλή, ούτε χάλασε η τουρμπίνα.

Το καπάκι στράβωσε από θερμοκρασία κι αν είχες έστω και τις βασικότερες γνώσεις μηχανολογίας θα καταλάβαινες ότι αυτό έχει να κάνει με την ψύξη του καπακιού από πλευράς παροχής νερού/ψυκτικού. Για τη θερμοκρασία νερού υπεύθυνη είναι η αντλία νερού, το ψυγείο, οι αυλοί κλπ.

Και ξέρεις ποιό είναι το αστείο της υπόθεσης; Ότι αυτόν ακριβώς τον κίνδυνο εξηγούμε σε όλους όσους πηγαίνουν με παρατεταμένη τελική σε αναβαθμισμένα αυτοκίνητα: Ο κινητήρας των 200 ίππων δεν έχει σχεδιαστεί για να αντέχει το θερμικό φορτίο των 350+ ίππων σε παρατεταμένη τελική.

Το στραβωμένο καπάκι δείχνει ακριβώς ότι δεν επαρκεί το σύστημα ψύξης για συνεχή τελική ταχύτητα. Μόλις ξεπεραστεί η δυνατότητα του νερού/ψυκτικού να απάγει θερμότητα, η θερμοκρασία ανεβαίνει και το καπάκι στραβώνει. Τόσο απλά.

Θα μου πεις, φταίω που δεν του έβαλα κόφτη τελικής. Ναι λοιπόν, εγώ φταίω και σταύρωσέ με. Εγώ φταίω και για αυτό! Όπως θα φταίω αν φουντάρει ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο μέσα στη θάλασσα ή βρεθεί καρφωμένο σε κανένα δέντρο.

+1000

Έτσι ακριβώς είναι φίλτατε Geopan. Τα έχουμε πει 1000000000 φορές αλλά μάλλον πρέπει να τα ξαναπούμε....η δυνατότητα βελτιώσης του κινητήρα οφείλεται στις ανοχές που έχει αφήσει ο κατασκευαστής ώστε να καλύψει όλες τις κανιβαλλιστικές ή μη ορέξεις ΟΛΩΝ των ιδιοκτητών-οδηγών που θα καβαλήσουν ένα αυτοκίνητο.

Αυτό που γίνεται στο πρώτο στάδιο βελτίωσης (και εξηγώ: κλειστό μοτέρ πρόγραμμα+περιφερειακα) είναι η εκμετάλευση των ανοχών αυτών ΠΑΝΤΑ ομως μέσα στα όρια αντοχής του κατασκευαστή. Από εκεί και πέρα αν κάποιος θεωρεί το σετ τουρμπινα-μπεκ-μαφ-μπιέλες-πιστόνια... περιφερειακά και ότι τα υπόλοιπα μέρη (κορμός-στρόφαλος-κιβώτιο-ημιαξόνια....) θα αντέξουν σε παρατεταμένη εκτός ορίων χρήση είναι πολύ γελασμένοι.

Αυτό που μου την σπάει έιναι πως όταν σπάει κάποιο ημιαξόνιο ή γ@μιετ@ι το κιβώτιο ο προγραμματιστής είναι ήρωας γιατι κατάφερε να βγάλει ΤΟΟΟΣΣΣΗΗΗΗ δύναμη-ροπή και φυσικά όχι μόνο δεν παραπονιέται ΚΑΝΕΝΑΣ αλλά όλοι το θεωρούν φυσιολογικό (λόγω δύναμης-ροπής), όπως επίσης και ότι μπορεί να ήταν μια κακή αλλαγή-γρατζούνισμα που επέφερε την ''καταστροφή'' (άρα ευθύνη του οδηγού!).

Ενώ το να πηγαίνεις Αθήνα-Θασσαλονίκη με 280χλμ/ωρα με ένα αμάξι 200 εργοστασιακών ίππων ''ανεβασμένο'' στα 350 είναι απλα......φυσιολογικό.

Αυτά συμβαίνουν Στέλιο όταν ο ιδιοκτήτης-οδηγός δεν ξέρει τι έχει αγοράσει.... και πως να του συμπεριφέρεται :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου την σπάει έιναι πως όταν σπάει κάποιο ημιαξόνιο ή γ@μιετ@ι το κιβώτιο ο προγραμματιστής είναι ήρωας γιατι κατάφερε να βγάλει ΤΟΟΟΣΣΣΗΗΗΗ δύναμη-ροπή και φυσικά όχι μόνο δεν παραπονιέται ΚΑΝΕΝΑΣ αλλά όλοι το θεωρούν φυσιολογικό (λόγω δύναμης-ροπής), όπως επίσης και ότι μπορεί να ήταν μια κακή αλλαγή-γρατζούνισμα που επέφερε την ''καταστροφή'' (άρα ευθύνη του οδηγού!).

Σωστός.....

Όλοι αυτό κοιτάμε, πόση παροχή μπορεί να μας δώσει η τουρμπίνα, για πόσα μας φτάνει το καύσιμο και μέχρι πόσο αντέχουν οι μπιέλες. ¶ντε το πολύ πολύ να αλλάξουμε και δίσκο με πιο ενισχυμένο όταν τα φτύσει ο μαμά και τέλος. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω σκεφτεί ποτέ μέχρι πόσο θα αντέξει ο μαμά κορμός, ο στρόφαλος και το καπάκι. Ίσως διότι θεωρώ ότι υπάρχουν πιο αδύναμοι κρίκοι στην αλυσίδα οι οποίοι θα βγουν οφ πολύ πιο μπροστά αλλά και μπιελοπίστονα να άλλαζα πάλι δεν θα ασχολούμουν με αυτά που λες. Για κάποιον ανεξήγητο και αναίτιο λόγο θεωρώ ότι μέχρι 500 άλογα (τα οποία δεν θα τα φτάσω διότι δεν τα ψάχνω κιόλας :lol: ) στρόφαλος και κορμός είναι μια χαρά :lol: Τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι αυτό δεν έχει καμία βάση και ειδικά εγώ που θα κρατήσω για κάποια χρόνια ακόμα το αμάξι θα πρέπει να το έχω και αυτό κατά νου και να χειρίζομαι το αμάξι πιο σωστά :lol:

Link to comment
Share on other sites

Geopan, επειδή τα γραφόμενά σου εμμέσως πλην σαφώς θέλουν να θίξουν αυτούς που το ρύθμισαν, ας βάλουμε τα πράγματα στη σειρά τους:

1. Δεν βρίσκω το λόγο γιατί πρέπει να απολογηθώ σε σένα επειδή γράφεις ό,τι σου κατέβει και διαδίδεις ανυπόστατες φήμες. Όχι μόνο αυτό αλλά επιμένεις κιόλας στην άποψή σου!

2. Αφού είσαι τόσο σίγουρος για το καπάκι γιατί δεν περνάς μια βόλτα από το συνεργείο να το δεις με τα ίδια σου τα μάτια και να το συζητήσουμε; Όπως το έχουν δει τόσοι και τόσοι τις τελευταίες ημέρες (λες και το κρύψαμε).

Μήπως επειδή είναι πιο βολικό να κάθεσαι πίσω από ένα PC και να σχολιάζεις; Αν αυτό είναι η θέση σου τότε σε ευχαριστώ πολύ για τη συνεισφορά σου στην εξέλιξη του tuning.

Επειδή από ό,τι βλέπω έχεις τη διάθεση να αποκαλέσεις ψεύτη και αναξιόπιστο οποιονδήποτε σε διαψεύδει και δηλώνει τα πράγματα όπως έγιναν, σε παρακαλώ άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε τα εξής:

Α. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου πίστευε έστω και για ένα δευτερόλεπτο ότι ήταν θέμα ρύθμισης που πιτσίκαρε το καπάκι, θα είχε βγει να το γράψει ο ίδιος και να κατηγορήσει αυτούς που έφταιγαν. Αφού τον ξέρεις, πίσω από το δάκτυλό μας θα κρυβόμαστε;

Β. Το αυτοκίνητο δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά που θα είχε σχέση με φτωχό μίγμα/κακή ρύθμιση. Ούτε ράγισε το καπάκι, ούτε έλιωσε βαλβίδες, ούτε έλιωσε έμβολο, ούτε στράβωσε μπιέλα, ούτε ράγισε πολλαπλή, ούτε χάλασε η τουρμπίνα.

Το καπάκι στράβωσε από θερμοκρασία κι αν είχες έστω και τις βασικότερες γνώσεις μηχανολογίας θα καταλάβαινες ότι αυτό έχει να κάνει με την ψύξη του καπακιού από πλευράς παροχής νερού/ψυκτικού. Για τη θερμοκρασία νερού υπεύθυνη είναι η αντλία νερού, το ψυγείο, οι αυλοί κλπ.

Και ξέρεις ποιό είναι το αστείο της υπόθεσης; Ότι αυτόν ακριβώς τον κίνδυνο εξηγούμε σε όλους όσους πηγαίνουν με παρατεταμένη τελική σε αναβαθμισμένα αυτοκίνητα: Ο κινητήρας των 200 ίππων δεν έχει σχεδιαστεί για να αντέχει το θερμικό φορτίο των 350+ ίππων σε παρατεταμένη τελική.

Το στραβωμένο καπάκι δείχνει ακριβώς ότι δεν επαρκεί το σύστημα ψύξης για συνεχή τελική ταχύτητα. Μόλις ξεπεραστεί η δυνατότητα του νερού/ψυκτικού να απάγει θερμότητα, η θερμοκρασία ανεβαίνει και το καπάκι στραβώνει. Τόσο απλά.

Θα μου πεις, φταίω που δεν του έβαλα κόφτη τελικής. Ναι λοιπόν, εγώ φταίω και σταύρωσέ με. Εγώ φταίω και για αυτό! Όπως θα φταίω αν φουντάρει ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο μέσα στη θάλασσα ή βρεθεί καρφωμένο σε κανένα δέντρο.

Δεν το ήξερα ότι είστε στο απυρόβλητο και ότι δεν μπορεί κανένας να πει κάτι για εσένα και τον Κρίτωνα. Δεν είπα ότι ευθύνεστε 100% εσείς. Το ανέφερα πολλάκις ότι οι παράγωντες είναι πολλοί. Εγώ είπα ότι απλά το καλύψατε και αν ήσασταν σίγουροι ότι δεν είχατε μερίδιο ευθύνης, θα το είχατε αναφέρει ή εσείς ή κάτοχος του, όπως παλιότερα που έφαγε το δίσκο και το έλεγε με τόσο καμάρι.

Για το καπάκι, εγώ το έλεγα εξαρχής. Τώρα λύγισμα θέλετε να το αποκαλείτε, φλάτζα, δεν με ενδιαφέρει. Και δεν μπορείς να φανταστεις πόσο άνετα είναι να κάθεσε στην ζέστη του δωματίου σου και να "κατηγορείς άδικα" τους πάντες και τα πάντα. Και να συζητήσουμε τι; Να με πείσεις ότι φταίει ο κάτοχος και όχι εσύ; Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Γιατί μπορεί να μην έχω τελειώσει πολυτεχνείο και να μην έχω μηχανολογικές γνώσεις, αλλά ξέρω κάποιες βασικές αρχές. Και για μένα φταίτε και οι 2. Αλλά σε εσας το μερίδιο είναι μεγαλύτερο γιατί ξέρατε από την αρχή πως δουλεύει το συγκεκριμένο αμάξι. Θα έπρεπε να είχατε πάρει τα μέτρα σας, μιας και είστε επαγγελματίες. Και εφόσον έχετε κάνει την ανάλυση σας και ξέρετε ότι το καπάκι θα κάνει κρακ σε τέτοια χρήση, όχι απλά εξηγείς τον κίνδυνο, αλλά κάνεις ότι μπορείς για να μην φτάσει κανείς σε αυτό το σημείο. Κόφτης τελικής λέγεται αυτό, λιγότερη πίεση στα ψηλά, εσείς ξέρετε καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Geopan επειδη μας κανεις τον εξυπνο χωρις να εχεις ιδεα γαι το τι εχει γινει και ζοριζεσαι κιολας ακου..

Το αμαξι εχει 86000 χιλιομετρα και ακομα δεν ειχα αλλαξει την αντλια νερου..Η βλαβη εγινε στην εθνικη για Πατρα σε ενα κηνηγητο και εχοντας 5η κοφτη σχεδον 270 χιλιομετρα εσπασε η αντλια νερου και ξαφνικα ακουω και βλεπω το λαμπακι θερμοκρασιας στους 130C και ξαναλεω στα 270 με 5η...

Αφηστε τα περι προγραμματος και πιπες ολοι λοιπον και αλλαξτε καμια τρομπα μην το παθετε και εσεις..

Η ζημια που επαθε το αμαξι ευτηχως ειναι στην φλατζα και το καπακι δεν ραγισε και επισκευαστηκε ευκολα και γρηγορα..

Ο λογος λοιπον παρολο οτι το αμαξι το εχω σκισει στις τελικες δεν ειναι αλλος πλιν απο το αδειασμα των νερων λογο σπασμενης αντλιας....

Οποτε φιλε geo sorry που δεν θα σας καναμε την χαρη να σπασουμε.....

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Και θέλεις τώρα αυτό να το πιστέψω; Ο Στέλιος πριν έγραψε ότι φταίνε οι θερμοκρασίες, τα υγρά, οι αυλοί. Δεν ήξερε εκείνος ότι είχε σπάσει η τρόμπα νερού; Ή κατόπιν ώριμης σκέψεως, αποφασίσατε ότι είναι η τρόμπα;

Και πέρα από αυτό, η τρόμπα έσπασε, τις θερμοκρασίες και το λαμπάκι δεν άναψε; Γιατί αυτά ανάβουν όχι για να σου που ότι την έκατσες, αλλά για να σε προειδοποιήσουν. Με το που άναψε το λαμπάκι, ήρθε και το τέλος; Δεν έκοψε καθόλου το αμάξι με το που έσπασε η τρόμπα;

Δεν τραβάω εγώ τα ζόρια, αλλά σαν να μη μας τα λέτε καλά!

Link to comment
Share on other sites

Οταν εσπασε η τρομπα το αμαξι πηγε στην αντιπροσοπια και αλλαχτηκε με νεα και εγινε και το μεγαλο σερβις..Μετα απο αυτο ηταν ολα καλα απλα ειχε γινει η ζημια και στα πατηματα φουσκονε τα νερα και σε 2 μερες τα ειχε βγαλει απο τις αναθυμιασεις..ετσι λοιπον καταλαβα οτι κατι εγινε και το πηγα στον Μαμο.Ο στελιος δεν ειναι ο μηχανικος μου και δεν ξερει το ιστορικο καλα αφου δεν εχω καν μιλησει με τα παιδια...Οσο για το λαμπακι σου ειπα παραπανω .Οταν πηγαινεις με 270 μια που ακους το λαμπακι και μια που η θερμοκρασια εχει παει 130+ αμεσως...

Τωρα δεν θα κατσω να απολογουμε σε σενα Πανουλη επειδη εχεις κολημα με τα παιδια η με μενα και ουτε με νοιαζει αν το πιστευεις η οχι..ετσι εγινε και sorry ξανα που δεν σας καναμε την χαρη....και ας κοπει εδω η ιστορια και τα φιδια σου...

Για καλο και για κακο αλλαξε και εσυ μια τρομπουλα γιατι αν μου δεις και εσυ τα @ρχιδι@ θα σου λεω μετα την μαλακο την vw που τα δουλευει φτωχα τα μαμα..

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Οταν εσπασε η τρομπα το αμαξι πηγε στην αντιπροσοπια και αλλαχτηκε με νεα και εγινε και το μεγαλο σερβις..Μετα απο αυτο ηταν ολα καλα απλα ειχε γινει η ζημια και στα πατηματα φουσκονε τα νερα και σε 2 μερες τα ειχε βγαλει απο τις αναθυμιασεις..ετσι λοιπον καταλαβα οτι κατι εγινε και το πηγα στον Μαμο.Ο στελιος δεν ειναι ο μηχανικος μου και δεν ξερει το ιστορικο καλα αφου δεν εχω καν μιλησει με τα παιδια...Οσο για το λαμπακι σου ειπα παραπανω .Οταν πηγαινεις με 270 μια που ακους το λαμπακι και μια που η θερμοκρασια εχει παει 130+ αμεσως...

Τωρα δεν θα κατσω να απολογουμε σε σενα Πανουλη επειδη εχεις κολημα με τα παιδια η με μενα και ουτε με νοιαζει αν το πιστευεις η οχι..ετσι εγινε και sorry ξανα που δεν σας καναμε την χαρη....και ας κοπει εδω η ιστορια και τα φιδια σου...

Για καλο και για κακο αλλαξε και εσυ μια τρομπουλα γιατι αν μου δεις και εσυ τα @ρχιδι@ θα σου λεω μετα την μαλακο την vw που τα δουλευει φτωχα τα μαμα..

Δυστυχως , το προβλημα παραμενει και στα TFSI , οπου για 3 λογους (αντοχη σε σκουρια, ροπη αδρανειας και κοστος) το VAG επιμενει να χρησιμοποιει πλαστικη φτερωτη στις τρομπες νερου. Αυτο εχει το τεραστιο μειονεκτημα οτι η φτερωτη μετα απο αρκετη χρηση σπαει και σταματαει η κυκλοφορια νερου στο μοτερ, με μεγαλο κινδυνο για τον κινητηρα, αν δεν ανιχνευθει εγκαιρως!

Πρεπει ολοι οι κατοχοι να ξερουν στα 60000+χλμ χρησης μπορει ανα πασα στιγμη η τρομπα να διαλυθει (σε Octavia RS 1.8Τ μας εχει τυχει πανω σε δοκιμη και σε δευτερολεπτα εκτοξευεται η θερμοκρασια ψυκτικου) και υπαρχει πιθανοτητα να "πετσικαρει" η φλατζα του μοτερ, στην καλυτερη, οπως συνεβει στον Αρη. Πρεπει να αλλαζεται με μεταλλικη με την 1η ευκαιρια.

Τωρα για το αν φταιει το προγραμμα, οταν σπαει η τρομπα νερου και θελει φλατζα το μοτερ, δεν μπαινω καν στον κοπο να σχολιασω κατι. Αυτο ειναι χειροτερο κι απο τις περσινες "ποτηροϊστοριες"... Μονο κακοπροαιρετος μπορει να ειναι καποιος και να θεωρει αυτους στους οποιους απευθυνεται ανεγκεφαλους... Απλα καποιοι δειχνουν ποσο ΦΙΔΙΑ ειναι και τι ΦΙΔΙΑ λενε. Το εκνευριστικο βεβαια ειναι ποσο φιλικοι ειναι απεναντι σου οταν εισαι για καφε μαζι τους... Και ο αμεσα εμπλεκομενος τι να κανει? Να δημοσιευσει φωτογραφιες που να αποδικνειουν το αντιθετο? Να καθεται να γραφει κατεβατα που να αποδεικνειουν το αντιθετο? Ή να τους γραφει στ΄αρ***** του? Χμμμ...μαλλον το τριτο θα κανω...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Το τίμημα του Tunning είναι γνωστό και όσοι δεν το έχουν καταλάβει θα το βρουν μπροστά τους....

Τα παιδιά πάντως ενημερώνουν και σου τονίζουν! τι πρέπει να προσέχεις....

Ένα από τα βασικά που μου έιπαν ήταν όχι παρατεταμένη τελική στην εθνική (240-245 για τον Tsi).

Αν εγώ δεν το ακολουθήσω τότε ποιος φταιει? ο Κρίτωνας και ο Στέλιος? Πλάκα κάνουμε????

Στην τελική μου είπαν οτι αφαιρούν το κοφτη τελικής και ήταν στο χέρι μου αν θα έλεγα ναι ή όχι!

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Το τίμημα του Tunning είναι γνωστό και όσοι δεν το έχουν καταλάβει θα το βρουν μπροστά τους....

Τα παιδιά πάντως ενημερώνουν και σου τονίζουν! τι πρέπει να προσέχεις....

Ένα από τα βασικά που μου έιπαν ήταν όχι παρατετένη τελική στην εθνική (240-245 για τον Tsi).

Αν εγώ δεν το ακολουθήσω τότε ποιος φταιει? ο Κρίτωνας και ο Στέλιος? Πλάκα κάνουμε????

Στην τελική μου είπαν οτι αφαιρούν το κοφτη τελικής και ήταν στο χέρι μου αν θα έλεγα ναι ή όχι!

+1000000

εγω δλδ που εκανα οτι εκανα θα μπορουσα να εχω μια τελικη της ταξεως των 280 χλμ. γιατι να μην πω στον κριτωνα και στον στελιο να μου σηκωσουνε 1.7 σταθερη πιεση και να παρω το αμαξι στο χερι? μηπως γιατι γνωριζουνε κατι παραπανω απο μενα? το τι αντοχες εχει το αμαξι εξαρταται και απο την χρηση που κανεις οπως ειπε και ο αρης αν το αμαξι το πας με 280 για μιση ωρα ε μην περιμενεις να μην παθει και κατι... δεν το λεω για να παρω το μερος του κριτωνα και του στελιου ουτε περνω προμηθειες οπως εχουνε πει μερικοι... και οπως λεει και ο jovanni αν ο στελιος π.χ μου πει ξερεις αποστολη το αμαξι μην το πηγαινεις συνεχεια οβερ η μην το πατας 6ες τερμα η το ενα το αλλο και κανω εντελως τα αντιθετα φταιει ο στελιος αμα εγω το παρω στο χερι? geopan κακιες δεν κραταω σε κανεναν αλλα εχω μια ερωτηση για σενα...

η υπογραφη που ειχες υποστηριζω και εγω ενεργα το project K03 σε tsi που ειναι? ξερεις ποια λεω αυτη με τις εκρηξεις...

και επειδη ηξερες οτι ο κριτωνας και ο στελιος θα μου φτιαξουνε το αυτοκινητο εμεσως πλην σαφως με την τοτε υπογραφη σου κοροιδευες εμενα και τον στελιο και τον κριτωνα... γιατι δεν λες δημοσια οτι τους θεωρεις ασχετους και το ενα και το αλλο και το μονο που ξερεις να κανεις ειναι να τους κραζεις στις συναντησεις του gti club? γιατι δεν λες δημοσια και σε μενα οτι ειμαι μ@λακ@ς και βλ@μμενος και καθεσαι και παλιμπαιδιζεις πισω απο ενα πληκτρολογιο? και στην τελικη τα λεφτα που εβαλα για να κανω οτι εκανα στο αμαξι μου ειναι δικα μου. το αν θα τα παρει ο κριτωνας η ο στελιος η η revo η η overload ειναι δικια μου αποφαση και μονο.

το αμαξι λειτουργει κανονικοτατα εδω και 1 μηνα και καλο ειναι να μην εισαι προληπτικος εστω και αν ειναι 1.4 η 1.2 η 1.1 ο καθενας εχει οτι αμαξι αντεχει η τσεπη του και μπορει να κανει οτι θελει στην περιουσια του. συγνωμη για το λιγο ασχετο post....!

Link to comment
Share on other sites

+1000000

εγω δλδ που εκανα οτι εκανα θα μπορουσα να εχω μια τελικη της ταξεως των 280 χλμ. γιατι να μην πω στον κριτωνα και στον στελιο να μου σηκωσουνε 1.7 σταθερη πιεση και να παρω το αμαξι στο χερι? μηπως γιατι γνωριζουνε κατι παραπανω απο μενα? το τι αντοχες εχει το αμαξι εξαρταται και απο την χρηση που κανεις οπως ειπε και ο αρης αν το αμαξι το πας με 280 για μιση ωρα ε μην περιμενεις να μην παθει και κατι... δεν το λεω για να παρω το μερος του κριτωνα και του στελιου ουτε περνω προμηθειες οπως εχουνε πει μερικοι... και οπως λεει και ο jovanni αν ο στελιος π.χ μου πει ξερεις αποστολη το αμαξι μην το πηγαινεις συνεχεια οβερ η μην το πατας 6ες τερμα η το ενα το αλλο και κανω εντελως τα αντιθετα φταιει ο στελιος αμα εγω το παρω στο χερι? geopan κακιες δεν κραταω σε κανεναν αλλα εχω μια ερωτηση για σενα...

η υπογραφη που ειχες υποστηριζω και εγω ενεργα το project K03 σε tsi που ειναι? ξερεις ποια λεω αυτη με τις εκρηξεις...

και επειδη ηξερες οτι ο κριτωνας και ο στελιος θα μου φτιαξουνε το αυτοκινητο εμεσως πλην σαφως με την τοτε υπογραφη σου κοροιδευες εμενα και τον στελιο και τον κριτωνα... γιατι δεν λες δημοσια οτι τους θεωρεις ασχετους και το ενα και το αλλο και το μονο που ξερεις να κανεις ειναι να τους κραζεις στις συναντησεις του gti club? γιατι δεν λες δημοσια και σε μενα οτι ειμαι μ@λακ@ς και βλ@μμενος και καθεσαι και παλιμπαιδιζεις πισω απο ενα πληκτρολογιο? και στην τελικη τα λεφτα που εβαλα για να κανω οτι εκανα στο αμαξι μου ειναι δικα μου. το αν θα τα παρει ο κριτωνας η ο στελιος η η revo η η overload ειναι δικια μου αποφαση και μονο.

το αμαξι λειτουργει κανονικοτατα εδω και 1 μηνα και καλο ειναι να μην εισαι προληπτικος εστω και αν ειναι 1.4 η 1.2 η 1.1 ο καθενας εχει οτι αμαξι αντεχει η τσεπη του και μπορει να κανει οτι θελει στην περιουσια του. συγνωμη για το λιγο ασχετο post....!

+1.000.000.000

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιος φταίει αλλά εμένα προσωπικά αρχίζει και μου τη δίνει αυτή η απίστευτη, απύθμενη, ατέρμωνη, ανυπέρβλητη, αξεπέραστη, αχαλίνωτη, ανεκδιήγητη *μη επιτρεπόμενη λέξη* με τα περιφερειακά των μοτέρ VAG.

Έτσι εξηγείται γιατί απευθύνεται σε παιδιά που ήταν πάντα άντρες. Γιατί προφανώς τα χρήματα για R&D τελείωσαν στην πίσω ανάρτηση και το μπλοκ του κινητήρα και ως εκ τούτου όλα τα υπόλοιπα τα σχεδίασαν η Fischer-Price και η Chicco. Βέβαια. Αυτό είναι.

Κάθε λίγο και λιγάκι έλεγχος στο κωλο-cam follower, έλεγχος στον κωλοεκκεντροφόρο, έλεγχος στην κωλοαντλία υψηλής, έλεγχος στην κωλοPCV, έλεγχος στη γαμωσκάστρα, έλεγχος στην αντλία νερού. Πρέπει να κυκλοφορούμε με το βαλιτσάκι του Sport-Billy στο χέρι και ενα lexotanil στον κώλο και να βγάζουμε πότε ενα VAG-COM, πότε εναν πολλαπλασιαστή, πότε ενα ποτηράκι, πότε ενα ψιψιψίνι, πότε ενα κοκοψόψαρο κ.ο.κ.

ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ? ΚΑΘΕ 60.000KM ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ?

Sorry guys, εγώ πήρα καινούργιο αυτοκίνητο από τον Γρατσία και όχι αντικοσακαράκα από 15ο χέρι με πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Το βιβλίο service κάτι λέει για ιμάντα εκκεντροφόρων: 120.000 km νομίζω? Του λούστη, και στο S3 το ίδιο θα ισχύει. Γιατί να διαφέρει ενα S3 με πρόγραμμα από ενα GTI με S3 setup στο θέμα της αντλίας νερού? Εγώ λοιπόν τη γαμωαντλία μου θα την αφήσω πάνω μέχρι τα 120 χιλιάρικα και ΑΝ κάνει ΤΣΙΚ, να είστε ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΟΙ πως καποιουνού ο κώλος στην Kosmocar θα κάνει ΧΡΑΤΣ. Και αυτό είναι δέσμευση, που λέει και ο Καραμανλής.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιος φταίει αλλά εμένα προσωπικά αρχίζει και μου τη δίνει αυτή η απίστευτη, απύθμενη, ατέρμωνη, ανυπέρβλητη, αξεπέραστη, αχαλίνωτη, ανεκδιήγητη *μη επιτρεπόμενη λέξη* με τα περιφερειακά των μοτέρ VAG.

Έτσι εξηγείται γιατί απευθύνεται σε παιδιά που ήταν πάντα άντρες. Γιατί προφανώς τα χρήματα για R&D τελείωσαν στην πίσω ανάρτηση και το μπλοκ του κινητήρα και ως εκ τούτου όλα τα υπόλοιπα τα σχεδίασαν η Fischer-Price και η Chicco. Βέβαια. Αυτό είναι.

Κάθε λίγο και λιγάκι έλεγχος στο κωλο-cam follower, έλεγχος στον κωλοεκκεντροφόρο, έλεγχος στην κωλοαντλία υψηλής, έλεγχος στην κωλοPCV, έλεγχος στη γαμωσκάστρα, έλεγχος στην αντλία νερού. Πρέπει να κυκλοφορούμε με το βαλιτσάκι του Sport-Billy στο χέρι και ενα lexotanil στον κώλο και να βγάζουμε πότε ενα VAG-COM, πότε εναν πολλαπλασιαστή, πότε ενα ποτηράκι, πότε ενα ψιψιψίνι, πότε ενα κοκοψόψαρο κ.ο.κ.

ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ? ΚΑΘΕ 60.000KM ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ?

Sorry guys, εγώ πήρα καινούργιο αυτοκίνητο από τον Γρατσία και όχι αντικοσακαράκα από 15ο χέρι με πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Το βιβλίο service κάτι λέει για ιμάντα εκκεντροφόρων: 120.000 km νομίζω? Του λούστη, και στο S3 το ίδιο θα ισχύει. Γιατί να διαφέρει ενα S3 με πρόγραμμα από ενα GTI με S3 setup στο θέμα της αντλίας νερού? Εγώ λοιπόν τη γαμωαντλία μου θα την αφήσω πάνω μέχρι τα 120 χιλιάρικα και ΑΝ κάνει ΤΣΙΚ, να είστε ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΟΙ πως καποιουνού ο κώλος στην Kosmocar θα κάνει ΧΡΑΤΣ. Και αυτό είναι δέσμευση, που λέει και ο Καραμανλής.

:lol: ....έτσι.... :thumbsup::lol::D:lol:

Edited by akoyl
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη καλύτερα. Έχω λοιπόν άλλα 110k μπροστά μου. Ας μου γίνει κι εμένα η κυλινδροκεφαλή σαν τη στέγη του ΣΕΦ κι ας μη δεχτούν να την αντικαταστήσουν. Ο πρώτος εκεί μέσα που θα μου πιπιλήσει τις λέξεις 'έχει λήξει' και 'εγγύηση' θα αποκτήσει αντλία ακαθάρτων με σπασμένη πλαστική φτερωτή στο παχύ του έντερο.

Link to comment
Share on other sites

Οταν εσπασε η τρομπα το αμαξι πηγε στην αντιπροσοπια και αλλαχτηκε με νεα και εγινε και το μεγαλο σερβις..Μετα απο αυτο ηταν ολα καλα απλα ειχε γινει η ζημια και στα πατηματα φουσκονε τα νερα και σε 2 μερες τα ειχε βγαλει απο τις αναθυμιασεις..ετσι λοιπον καταλαβα οτι κατι εγινε και το πηγα στον Μαμο.Ο στελιος δεν ειναι ο μηχανικος μου και δεν ξερει το ιστορικο καλα αφου δεν εχω καν μιλησει με τα παιδια...Οσο για το λαμπακι σου ειπα παραπανω .Οταν πηγαινεις με 270 μια που ακους το λαμπακι και μια που η θερμοκρασια εχει παει 130+ αμεσως...

Τωρα δεν θα κατσω να απολογουμε σε σενα Πανουλη επειδη εχεις κολημα με τα παιδια η με μενα και ουτε με νοιαζει αν το πιστευεις η οχι..ετσι εγινε και sorry ξανα που δεν σας καναμε την χαρη....και ας κοπει εδω η ιστορια και τα φιδια σου...

Για καλο και για κακο αλλαξε και εσυ μια τρομπουλα γιατι αν μου δεις και εσυ τα @ρχιδι@ θα σου λεω μετα την μαλακο την vw που τα δουλευει φτωχα τα μαμα..

Καταρχήν ¶ρη, εγώ να σου πω το εξής. Όταν δεν μαθαίνονται όλα από την αρχή και κρύβονται πολλά πράγματα, τι θέλεις δηλαδή να συμπαιράνει ο άλλος; Και θα μου πεις, τώρα με πιστεύεις; Όχι δεν σε πιστεύω, μιας και είσαι μεγαλύτερο φίδι από εμένα. Και στο κάτω κάτω, εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα όφελος με το να λέω οτίδηποτε. Στο αμάξι μου δεν έχει βάλει κανείς χέρι και δεν πρόκειται να βάλει σύντομα. Είμαι ο μοναδικός που δεν τρέφει συμπάθειες και τα λέει έτσι όπως τα σκέφτεται. Την επόμενη φορά, αν θα μαθευτεί κάτι, να ξηγιέστε από την αρχή και όχι να βγαίνεται ο ένας μετά τον άλλον να τα μπαλώσει. Τέλος εδώ με την ιστορία μιας και ούτε με σένα, αλλά ούτε και με τους e-tuners έχω κάτι σε προσωπικό επίπεδο. Απλά έχω πει και θα ξαναπώ, ότι όταν όλα πάνε καλά, μας πρήζεται, αλλά όταν κάτι πάει στραβά, κάνετε τις πάππιες. Αυτό που ήθελα να πετύχω, το πέτυχα.

Και δεν ξέρω για τα μαμά τι γίνεται, αλλά το δικό μου δουλεύει υπερπλούσιο εδώ και 25.000χλμ. Το logαρω και το παρακολουθώ τακτικά.

Τωρα για το αν φταιει το προγραμμα, οταν σπαει η τρομπα νερου και θελει φλατζα το μοτερ, δεν μπαινω καν στον κοπο να σχολιασω κατι. Αυτο ειναι χειροτερο κι απο τις περσινες "ποτηροϊστοριες"... Μονο κακοπροαιρετος μπορει να ειναι καποιος και να θεωρει αυτους στους οποιους απευθυνεται ανεγκεφαλους... Απλα καποιοι δειχνουν ποσο ΦΙΔΙΑ ειναι και τι ΦΙΔΙΑ λενε. Το εκνευριστικο βεβαια ειναι ποσο φιλικοι ειναι απεναντι σου οταν εισαι για καφε μαζι τους... Και ο αμεσα εμπλεκομενος τι να κανει? Να δημοσιευσει φωτογραφιες που να αποδικνειουν το αντιθετο? Να καθεται να γραφει κατεβατα που να αποδεικνειουν το αντιθετο? Ή να τους γραφει στ΄αρ***** του? Χμμμ...μαλλον το τριτο θα κανω...

Κακοπροαίρετος ποιος; Εγώ που ζήτησα να μάθω και με γράψατε; Που βγήκε ο Στέλιος και είπε κάποια πράγματα, σωστά και μετά ο ¶ρης βγήκε και είπε άλλα; Και στο τελευταίο ποστ του, είπε άλλα, άλλα; Ποιος είπε τον άλλον ανεγκέφαλο; Και όσο για το φίδια, άστο. Μην το συνεχίζεις γιατί με κάνεις και γελάω. Έχουμε ανταλλάξει απόψεις και κατειδίαν. Και ξέρεις πολύ καλά αν έχω πρόβλημα μαζί σου ή όχι. Το ότι λέμε κάποια πράγματα, δεν άλλαζει κάποια κατάσταση. Ίσα ίσα που τα λέω μπροστά σας και τίποτα πίσω από την πλάτη σας. Αν δεν μπορείς να το σεβαστείς αυτό, δεν πειράζει. Ότι σκέφτομαι θα το λέω και ας στενοχωρεί κάποιους.

Και όσο για το τι έπρεπε να κάνεις, πέρα από το να μας γράφεις στα @@ σου, πλέον που είσαι μεγάλος και τρανός, θα μπορούσες να βγεις από την πρώτη στιγμή και να γράψεις σε ένα ποστ όλες τις απαντήσεις. Αλλά τώρα, έχεις αποδείξει τι εστί Κρίτωνας και δεν έχεις ανάγκη μια καλή εικόνα. Είμαι πολύ περίεργος αν αυτό το περιστατικό γινόταν με κάποιο αμάξι της Revo, πόσο καλοπροαίρετος θα ήσουν εσύ και πόσο εύκολα θα πίστευες μια ιστορία σαν και αυτή.

Εγώ ακόμα δεν έχω πειστεί και νομίζω είναι δικαιώμα μου. Αλλά το τελειώνω εδώ γιατί όταν ο άλλος χάνει την ψυχραιμία του και καταφεύγει σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, αυτό σημαίνει ότι κρύβεται και κάτι άλλο από πίσω. Μακάρι να βγω ψέυτης.

Link to comment
Share on other sites

Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις, απο τις δακρύβρεχτες Gay συμπεριφορές, απο τους ευχαριστημένους πελάτες που για να παραμείνουν ευχαριστημένοι πρέπει να συνεχίσουν να πηγαίνουν τοίχο τοίχο διότι τα εκάστοτε πλαστικά μέρη του κινητήρα είναι έτοιμα σαν φαλλοί την άνοιξη να διακορεύσουν τους ανυποψίαστους και αθώους πισινούς τους?

Ήθελα να γράψω ένα εκτενές άρθρο για όλα αυτά αλλά τα γνωμικά του σοφού μας λαού (Τον αράπη και αν τον πλένεις, στου κουφού την πόρτα) αντηχούν δυνατά στο κεφάλι μου για να συνεχίσω και με κουράζουν τα αδιέξοδα.

Θα συμφωνήσω με προλαλήσαντα, ότι τα λεφτά που δίνει ο καθένας και οι επιλογές που κάνει είναι σεβαστές και φέρουν την ευθύνη αυτών που τις πραγματοποιούν, το παγκόσμιο όμως θεώρημα που ελοχεύει αδιαπραγμάτευτο και αδυσώπητο (δυστηχώς και στον τομέα της βελτίωσης) είναι : OTI ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ......ενίοτε και τον πούλο.

Link to comment
Share on other sites

+1000000

εγω δλδ που εκανα οτι εκανα θα μπορουσα να εχω μια τελικη της ταξεως των 280 χλμ. γιατι να μην πω στον κριτωνα και στον στελιο να μου σηκωσουνε 1.7 σταθερη πιεση και να παρω το αμαξι στο χερι? μηπως γιατι γνωριζουνε κατι παραπανω απο μενα? το τι αντοχες εχει το αμαξι εξαρταται και απο την χρηση που κανεις οπως ειπε και ο αρης αν το αμαξι το πας με 280 για μιση ωρα ε μην περιμενεις να μην παθει και κατι... δεν το λεω για να παρω το μερος του κριτωνα και του στελιου ουτε περνω προμηθειες οπως εχουνε πει μερικοι... και οπως λεει και ο jovanni αν ο στελιος π.χ μου πει ξερεις αποστολη το αμαξι μην το πηγαινεις συνεχεια οβερ η μην το πατας 6ες τερμα η το ενα το αλλο και κανω εντελως τα αντιθετα φταιει ο στελιος αμα εγω το παρω στο χερι? geopan κακιες δεν κραταω σε κανεναν αλλα εχω μια ερωτηση για σενα...

η υπογραφη που ειχες υποστηριζω και εγω ενεργα το project K03 σε tsi που ειναι? ξερεις ποια λεω αυτη με τις εκρηξεις...

και επειδη ηξερες οτι ο κριτωνας και ο στελιος θα μου φτιαξουνε το αυτοκινητο εμεσως πλην σαφως με την τοτε υπογραφη σου κοροιδευες εμενα και τον στελιο και τον κριτωνα... γιατι δεν λες δημοσια οτι τους θεωρεις ασχετους και το ενα και το αλλο και το μονο που ξερεις να κανεις ειναι να τους κραζεις στις συναντησεις του gti club? γιατι δεν λες δημοσια και σε μενα οτι ειμαι μ@λακ@ς και βλ@μμενος και καθεσαι και παλιμπαιδιζεις πισω απο ενα πληκτρολογιο? και στην τελικη τα λεφτα που εβαλα για να κανω οτι εκανα στο αμαξι μου ειναι δικα μου. το αν θα τα παρει ο κριτωνας η ο στελιος η η revo η η overload ειναι δικια μου αποφαση και μονο.

το αμαξι λειτουργει κανονικοτατα εδω και 1 μηνα και καλο ειναι να μην εισαι προληπτικος εστω και αν ειναι 1.4 η 1.2 η 1.1 ο καθενας εχει οτι αμαξι αντεχει η τσεπη του και μπορει να κανει οτι θελει στην περιουσια του. συγνωμη για το λιγο ασχετο post....!

Για να πούμε μερικά πράγματα με το όνομα τους. Οι υπογραφές φτιάχτηκαν γιατί ξέραμε μέσω του Στέλιου ότι δεν θα έμπαινε στο αμάξι σου Κ03 αλλά Κ04. Οι υπογραφές λοιπόν, ήταν για όσους ξέρανε και για όσους καταλάβανε μετά, αφού έγραψες και εσύ ότι θα βάλεις τελικά Κ04!

Δεν είπα ποτέ ότι ο Κρίτωνας και ο Στέλιος είναι άσχετοι. Αυτό που έλεγα εγώ τότε και άλλα μέλη, είναι ότι δεν έχουν τον καλύτερο τρόπο για να κάνουν κάποια πράγματα. Στου κασίδη το κεφάλι δεν μπορείς να ξεκινήσεις να μάθεις τα πάντα. Ειδικά όταν το επιχείρρημα που προσπαθείς να πραγματοποιήσεις, είναι κάτι τόσο μεγάλο, όσο το δικό σου αμάξι. Αν χτύπα ξύλο, το αμάξι σου πάθενε κάτι, τι αντιμετώπιση θα είχες; Ξέρεις; Γιατί εγώ δεν ξέρω. Και ποιος τους κράζει δημόσια; Έχω κράξει εγώ ποτέ τους e-tuners δημόσια ή έχω πει κακιά κουβέντα για τον Αποστόλη; Αν ξέρεις κάτι, σε παρακαλώ να το πεις και αν αληθεύει θα το παραδεχτώ. Και δεν το παίζω μάγκας πίσω από το πληκτρολόγιο. Αν ήθελες, μπορούσες να μου μιλήσεις και εσύ την Παρασκευή που ανέβηκες με τον Θωμά. Δεν το έκανες όμως και αντί αυτού, κατηγορείς εμένα ως μάγκα του πληκτρολογίου.

Το αμάξι σου πάει μια χαρά. Και είναι μαγκιά σου να κάνεις ότι γουστάρεις. Μην με λες όμως προληπτικό. Δεν είπα ποτέ ότι δεν έχεις πιο γρήγορο αμάξι από το δικό μου. Ας καίει και υγραέριο. Δεν με απασχολούν τέτοια πράγματα. Απλά δεν είμαι από εκείνους που θα χειροκροτήσουν από την πρώτη στιγμή. Ας υπάρχει και κάποιος που θα κρατάει τις επιφυλάξεις του.

Link to comment
Share on other sites

geopan, να το θέσω διαφορετικά γιατί δυσκολεύεσαι να παραδεχτείς την αιτία του κακού.

Το topic στο οποίο γράφεις ασχολείται με το GTI tuning.

Οτιδήποτε γράφεται εδώ μέσα ενδιαφέρει όλους όσους ασχολούνται με τη βελτίωση του 2.0tfsi.

Βγαινεις λοιπόν και κατηγορείς εμμέσως πλην σαφώς εμάς (etuners) για το αυτοκίνητο του ¶ρη επειδή τάχα μου ράγισε η κεφαλή.

Που ποτέ δεν έγινε κάτι τέτοιο. Ούτε καν είναι κοντά σε αυτό που συνέβη. Και επιμένεις παρόλο που δεν έχεις δει το αυτοκίνητο από κοντά ποτέ.

Παραπληροφόρηση; 100% ! Λασπολογία; Στο έπακρο!

Ακόμη και τώρα κάνεις ότι δεν πείθεσαι και κατηγορείς τους πάντες για απόπειρα συγκάλυψης κάποιας φανταστικής αμαρτίας. Οι σκοποί που εξυπηρετείς φανερώθηκαν στην παραπάνω απάντησή σου, νομίζω όλοι κατάλαβαν γιατί ξεκίνησες τη φασαρία!

Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για τη δωρεάν διαφήμιση. Εύχομαι στο μέλλον να βρεις πιο δημιουργικούς τρόπους για να εκφράσεις την απέχθειά σου και όποια κόμπλεξ μπορεί να φανέρωσαν οι προηγούμενες απαντήσεις σου.

Όχι μόνο απέναντι σε εμάς, αλλά και απέναντι σε όλα τα παιδιά που μας εμπιστεύτηκαν και συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε σε κάθε στραβοπάτημά τους.

Το να κατηγορείς και να θίγεις την αξιοπρέπεια μιας ομάδας ανθρώπων, που ασχολούνται όλη μέρα και όλη νύχτα με ένα αντικείμενο που εσύ αντικρύζεις μόνο σαν χόμπυ και σαν online chat είναι μέγιστο αμάρτημα.

Εμείς πάντως θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας όπως ξέρουμε, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους φίλους και πελάτες μας και σε όποιον αρέσει. Οι άλλοι ας κάνουν ό,τι θέλουν. Ουδέποτε είχε σημασία αν οι ανταγωνιστές μας τα πηγαίνουν καλά. Εμείς τα πηγαίνουμε καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

Για να πούμε μερικά πράγματα με το όνομα τους. Οι υπογραφές φτιάχτηκαν γιατί ξέραμε μέσω του Στέλιου ότι δεν θα έμπαινε στο αμάξι σου Κ03 αλλά Κ04. Οι υπογραφές λοιπόν, ήταν για όσους ξέρανε και για όσους καταλάβανε μετά, αφού έγραψες και εσύ ότι θα βάλεις τελικά Κ04!

Εδω γελάμε!!!!!!!!!!!!

Δηλαδη στα αμέτρητα ποστ που γραψατε στο περιβοητο εκεινο ποστ του Αποστόλη, εσυ και καποιοι αλλοι (και μπορεις να τα ξαναδεις να τα θυμηθεις , γιατι μαλλον έχεις προβλημα μνήμης),

μη μας λες τώρα οτι δεν βγαλατε την χολή σας????

Όλο ειρωνεία και ιστοριες ήσασταν, τωρα μας λες οτι ολο αυτο το πανηγύρι (μεχρι και admin σας ειπε να βγαλετε την υπογραφη και κλειδωσε το θεμα)

ηταν μεταξυ μιας παρέας???

Ρε, για ηλίθιους μας περνάς?????????

Πεσατε σαν τα κορακια πανω στον Αποστόλη.....

Link to comment
Share on other sites

Για να πούμε μερικά πράγματα με το όνομα τους. Οι υπογραφές φτιάχτηκαν γιατί ξέραμε μέσω του Στέλιου ότι δεν θα έμπαινε στο αμάξι σου Κ03 αλλά Κ04. Οι υπογραφές λοιπόν, ήταν για όσους ξέρανε και για όσους καταλάβανε μετά, αφού έγραψες και εσύ ότι θα βάλεις τελικά Κ04!

Δεν είπα ποτέ ότι ο Κρίτωνας και ο Στέλιος είναι άσχετοι. Αυτό που έλεγα εγώ τότε και άλλα μέλη, είναι ότι δεν έχουν τον καλύτερο τρόπο για να κάνουν κάποια πράγματα. Στου κασίδη το κεφάλι δεν μπορείς να ξεκινήσεις να μάθεις τα πάντα. Ειδικά όταν το επιχείρρημα που προσπαθείς να πραγματοποιήσεις, είναι κάτι τόσο μεγάλο, όσο το δικό σου αμάξι. Αν χτύπα ξύλο, το αμάξι σου πάθενε κάτι, τι αντιμετώπιση θα είχες; Ξέρεις; Γιατί εγώ δεν ξέρω. Και ποιος τους κράζει δημόσια; Έχω κράξει εγώ ποτέ τους e-tuners δημόσια ή έχω πει κακιά κουβέντα για τον Αποστόλη; Αν ξέρεις κάτι, σε παρακαλώ να το πεις και αν αληθεύει θα το παραδεχτώ. Και δεν το παίζω μάγκας πίσω από το πληκτρολόγιο. Αν ήθελες, μπορούσες να μου μιλήσεις και εσύ την Παρασκευή που ανέβηκες με τον Θωμά. Δεν το έκανες όμως και αντί αυτού, κατηγορείς εμένα ως μάγκα του πληκτρολογίου.

Το αμάξι σου πάει μια χαρά. Και είναι μαγκιά σου να κάνεις ότι γουστάρεις. Μην με λες όμως προληπτικό. Δεν είπα ποτέ ότι δεν έχεις πιο γρήγορο αμάξι από το δικό μου. Ας καίει και υγραέριο. Δεν με απασχολούν τέτοια πράγματα. Απλά δεν είμαι από εκείνους που θα χειροκροτήσουν από την πρώτη στιγμή. Ας υπάρχει και κάποιος που θα κρατάει τις επιφυλάξεις του.

οπως ειπα και στο ποστ μου κακιες δεν κραταω σε κανεναν και ειλικρινα εκεινη την μερα που ηρθα με τον θωμα δεν ηξερα καν οτι εισαι εσυ μετα που φυγαμε μου το ειπε ρωτα και τον ιδιο.

επισης αν λεω αν εσπαγε το αμαξι δεν θα εριχνα ευθυνες στον στελιο και στον κριτωνα γιατι εγω ο ιδιος προτεινα στα παιδια να χρησιμοποιησουνε το αμαξι μου σαν project car οποτε το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης το παιρνω εγω. ευτυχως η δυστηχως δεν ειμαι ανθρωπος που "δινω" ανθρωπους που μου λενε καποια πραγματα. το αν ισχυουν η οχι δεν το ξερω αλλα καλο ειναι οτι διαφορες υπαρχουνε με οποιον και αν ειναι αυτες να λυνονται απο κοντα και οχι απο τα πληκτρολογια. οσον αφορα για το τοτε η αρχικη σκεψη ηταν οντως να μπει η κ03. μετα σκεφτηκαμε την λυση της κ04 αλλα οταν εμπενα και εβλεπα τις υπογραφες με τις εκρηξεις ουτε καν εδινα σημασια. επισης δεν εφτιαξα ενα αμαξι για να περναω εσενα και τους κατοχους gti αν το εκανα για αυτο το λογο θα ημουνα ο μεγαλυτερος μ@λ@κ@ς. προσωπικα για μενα δεν υπηρχε ποτε θεμα μαζι σου η με τον jdl η με τον golfrs απλα καλο ειναι οταν καποιος ανθρωπος κανει κατι για να βοηθησει αλλους εγω συγκεκριμενα τους κατοχους tsi να τον υποστηριζουμε και οχι να τον κοροιδευουμε επειδη εχει ενα ταπεινο 1.4 και δεν αναφερομαι προσωπικα σε σενα... δλδ ο πρωτος που εκανε το gti s3 setup τι επρεπε να πουμε για αυτον οτι το gti θα βγαλει φλογες απο την εξατμιση και θα τον καψει ζωντανο?

Link to comment
Share on other sites

geopan, να το θέσω διαφορετικά γιατί δυσκολεύεσαι να παραδεχτείς την αιτία του κακού.

Το topic στο οποίο γράφεις ασχολείται με το GTI tuning.

Οτιδήποτε γράφεται εδώ μέσα ενδιαφέρει όλους όσους ασχολούνται με τη βελτίωση του 2.0tfsi.

Βγαινεις λοιπόν και κατηγορείς εμμέσως πλην σαφώς εμάς (etuners) για το αυτοκίνητο του ¶ρη επειδή τάχα μου ράγισε η κεφαλή.

Που ποτέ δεν έγινε κάτι τέτοιο. Ούτε καν είναι κοντά σε αυτό που συνέβη. Και επιμένεις παρόλο που δεν έχεις δει το αυτοκίνητο από κοντά ποτέ.

Παραπληροφόρηση; 100% ! Λασπολογία; Στο έπακρο!

Εγώ ζήτησα να μάθω τι συνέβει. Το τι έμαθα εγώ, με το τι έγραψα, δεν έχει σημασία. Εγώ ζήτησα να βγει ο ¶ρης και να το γράψει από μόνος του, είτε για να τον πειράξω, είτε για να ξεκινήσουμε σιγά σιγά να γράφουμε όχι μόνο τα κατορθώματα, αλλά και τις αποτυχίες/ατυχίες που έχουμε.

Ακόμη και τώρα κάνεις ότι δεν πείθεσαι και κατηγορείς τους πάντες για απόπειρα συγκάλυψης κάποιας φανταστικής αμαρτίας. Οι σκοποί που εξυπηρετείς φανερώθηκαν στην παραπάνω απάντησή σου, νομίζω όλοι κατάλαβαν γιατί ξεκίνησες τη φασαρία!

:D:lol: :lol:

Οι σκοποί μου φανερώθηκαν... Γιατί πρέπει σώνει και καλά να σε πιστέψω; Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει. Κάνω λάθος; Και εφόσον εσείς εξηγηθήκατε μια χαρά, τι φοβάστε; Τον έναν που δεν θα έρθει σε εσάς να βάλει πρόγραμμα; Αν φοβάστε δε, την λασπολογία, κακώς το κάνετε. Ότι έχω να πω, το λέω εδώ και όχι πίσω από τις πλάτες σας. Βλέπεις έτσι είμαι εγώ. Και την Παρασκευή αν έρθετε, θα χαρώ να σας δω και να δείτε και εσείς ότι δεν είμαι κανένας *μη επιτρεπόμενη λέξη* που να θέλει να σας κάνει κακό.

Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για τη δωρεάν διαφήμιση. Εύχομαι στο μέλλον να βρεις πιο δημιουργικούς τρόπους για να εκφράσεις την απέχθειά σου και όποια κόμπλεξ μπορεί να φανέρωσαν οι προηγούμενες απαντήσεις σου.

Όχι μόνο απέναντι σε εμάς, αλλά και απέναντι σε όλα τα παιδιά που μας εμπιστεύτηκαν και συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε σε κάθε στραβοπάτημά τους.

Το να κατηγορείς και να θίγεις την αξιοπρέπεια μιας ομάδας ανθρώπων, που ασχολούνται όλη μέρα και όλη νύχτα με ένα αντικείμενο που εσύ αντικρύζεις μόνο σαν χόμπυ και σαν online chat είναι μέγιστο αμάρτημα.

Με εσάς, διάλογο κάναμε, αλλά κάποιος έχασε την ψυχραιμία του αρκετά γρήγορα. Και όσο αφορά τα παιδιά που σας έχουν εμπιστευτεί, κατά τη γνώμη μου, πολύ καλά έκαναν. Δεν έχω κάτι με τη δουλειά σας. Απλά ο τρόπος που χειρίζεστε μερικά πράγματα, δεν μου αρέσει. Και δεν μπορείτε να κάνετε κάτι για αυτό.

Εμείς πάντως θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας όπως ξέρουμε, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους φίλους και πελάτες μας και σε όποιον αρέσει. Οι άλλοι ας κάνουν ό,τι θέλουν. Ουδέποτε είχε σημασία αν οι ανταγωνιστές μας τα πηγαίνουν καλά. Εμείς τα πηγαίνουμε καλύτερα!

Αυτό κάντο επιγραφή μιας και είναι πολύ πιασάρικο! :lol::thumbsup:

Και όπως καταλάβατε, εγώ ο κομπλεξικός, ο λασπολόγος, ο παλιάνθρωπος, έχω χαλαρώσει ήδη.

Link to comment
Share on other sites

Εδω γελάμε!!!!!!!!!!!!

Δηλαδη στα αμέτρητα ποστ που γραψατε στο περιβοητο εκεινο ποστ του Αποστόλη, εσυ και καποιοι αλλοι (και μπορεις να τα ξαναδεις να τα θυμηθεις , γιατι μαλλον έχεις προβλημα μνήμης),

μη μας λες τώρα οτι δεν βγαλατε την χολή σας????

Όλο ειρωνεία και ιστοριες ήσασταν, τωρα μας λες οτι ολο αυτο το πανηγύρι (μεχρι και admin σας ειπε να βγαλετε την υπογραφη και κλειδωσε το θεμα)

ηταν μεταξυ μιας παρέας???

Ρε, για ηλίθιους μας περνάς?????????

Πεσατε σαν τα κορακια πανω στον Αποστόλη.....

Δες τα όλα τα ποστ και δες ποιοι λέγανε και τι. Και όλο αυτό το πανηγύρι όντως ήταν μεταξύ μιας παρέας, εκτός του Latou που ζήλεψε και άλλων 2. Όλοι οι υπόλοιποι, είμασταν στο κόλπο για τον λόγο που προανέφερα. Και δεν πέσαμε σαν κοράκια πάνω στον Αποστόλη. Εγώ ακόμα δεν ξέρω τον Αποστόλη, πως μπορω να πω το οτιδήποτε για αυτόν; Το όλο θέμα σχολιάζαμε και όντως μερικοί βγάλαμε χολή, αλλά όχι σε προσωπικό επίπεδο.

οπως ειπα και στο ποστ μου κακιες δεν κραταω σε κανεναν και ειλικρινα εκεινη την μερα που ηρθα με τον θωμα δεν ηξερα καν οτι εισαι εσυ μετα που φυγαμε μου το ειπε ρωτα και τον ιδιο.

επισης αν λεω αν εσπαγε το αμαξι δεν θα εριχνα ευθυνες στον στελιο και στον κριτωνα γιατι εγω ο ιδιος προτεινα στα παιδια να χρησιμοποιησουνε το αμαξι μου σαν project car οποτε το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης το παιρνω εγω. ευτυχως η δυστηχως δεν ειμαι ανθρωπος που "δινω" ανθρωπους που μου λενε καποια πραγματα. το αν ισχυουν η οχι δεν το ξερω αλλα καλο ειναι οτι διαφορες υπαρχουνε με οποιον και αν ειναι αυτες να λυνονται απο κοντα και οχι απο τα πληκτρολογια. οσον αφορα για το τοτε η αρχικη σκεψη ηταν οντως να μπει η κ03. μετα σκεφτηκαμε την λυση της κ04 αλλα οταν εμπενα και εβλεπα τις υπογραφες με τις εκρηξεις ουτε καν εδινα σημασια. επισης δεν εφτιαξα ενα αμαξι για να περναω εσενα και τους κατοχους gti αν το εκανα για αυτο το λογο θα ημουνα ο μεγαλυτερος μ@λ@κ@ς. προσωπικα για μενα δεν υπηρχε ποτε θεμα μαζι σου η με τον jdl η με τον golfrs απλα καλο ειναι οταν καποιος ανθρωπος κανει κατι για να βοηθησει αλλους εγω συγκεκριμενα τους κατοχους tsi να τον υποστηριζουμε και οχι να τον κοροιδευουμε επειδη εχει ενα ταπεινο 1.4 και δεν αναφερομαι προσωπικα σε σενα... δλδ ο πρωτος που εκανε το gti s3 setup τι επρεπε να πουμε για αυτον οτι το gti θα βγαλει φλογες απο την εξατμιση και θα τον καψει ζωντανο?

Απλά, επειδή ξεκινάει το ματς, έλα την Παρασκευή στη συνάντηση, να σε γνωρίσω και να πούμε ότι θέλεις από κοντά. Δεν είμαι αντίθετος στα όσα λες, αλλά υπάρχει μεγάλη κουβέντα. Κερνάω καφέ λοιπόν, την Παρασκευή. Να δω και το TSI! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.