golf-agu Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 δηλαδή το cf της kmd είναι σίγουρα πιο ενισχυμένο και το μόνο πιο επίφοβο σημείο του είναι οτι δεν έχει αντιτριβικη επίστρωσή και μπορεί να έχει φθορά ο εκκεντροφόρος ? αξίζει δλδ? Tο ειχε φερει ενα παιδι και του πα να μην το βαλει. Ειναι πολυ πιο χοντρο απο το νορμαλ και αποκλειεται να σπασει . Αλλα ξερω οτι χωρις την αντιτριβικη , ο εκκεντροφορος "τρωγεται" συντομα . Οποτε αν ειναι να θες καθε 15000-20000χλμ εκκεντροφορο , CF , εργασια , αναλωσιμα ( = 550 Ευρω ) νομιζω δεν αξιζει . Μπορει να κανω και λαθος , αλλα δεν νομιζω οτι αξιζει το ρισκο τη στιγμη που με προσεκτικο ελεγχο - αλλαγη του νορμαλ cf ειμαστε ΟΚ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Να φανταστω η τρομπα απο τα tsi δεν μπαινει καν ε? Δεν γινεται να μπει η αντλια αυτη , Αρη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 οπότε περιμένουμε να το δοκιμάσει κάποιος για να μας πει εντυπώσεις... μου φαίνεται οτι πάλι τα αμερικανάκια θα βγάλουν το φίδι απο τη τρύπα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Να ρωτήσω, έχει κανείς καμιά Κ04 "χαλασμένη", γιατί θέλω να την μελετήσω για ένα project που έχω στο μυαλό μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 θελω να αλλαξω την φιλτροχοανη της injen με καποια αλλη γιατι καπου πηρε το ματι μου και ακουσε το αυτι μου οτι ειναι πολυ μικρη και δεν εχει καλη παροχη αερα...καποια ιδεα με τι αλλο μπορω να την αλλαξω?βγαζει η pipercross καποια φιλτροχοανη που να κανει και στην injen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 θελω να αλλαξω την φιλτροχοανη της injen με καποια αλλη γιατι καπου πηρε το ματι μου και ακουσε το αυτι μου οτι ειναι πολυ μικρη και δεν εχει καλη παροχη αερα...καποια ιδεα με τι αλλο μπορω να την αλλαξω?βγαζει η pipercross καποια φιλτροχοανη που να κανει και στην injen? Βγάζουν πολλές εταιρείες χωάνες που να μπορούν να ταιριάξουν στην εισαγωγή. Αυτό όμως γνωρίζω,είναι ότι δεν πρόκειται να δεις διαφορά με μεγαλύτερη χωάνη. Οι απαιτήσεις της Κ03 σε εισερχόμενο αέρα, είναι πολύ μικρές για να δεις κάποια value for money διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 θελω να αλλαξω την φιλτροχοανη της injen με καποια αλλη γιατι καπου πηρε το ματι μου και ακουσε το αυτι μου οτι ειναι πολυ μικρη και δεν εχει καλη παροχη αερα...καποια ιδεα με τι αλλο μπορω να την αλλαξω?βγαζει η pipercross καποια φιλτροχοανη που να κανει και στην injen? Δεν μπορώ να πιστέψω πως μια εταιρεία όπως η injen εχει φιλτροχοάνη που δεν καλύπτει της απαιτησεις του μοτερ. Αν επιμενεις νομιζω πως θα ταιριαξει οποιαδηποτε χοανη με ιδιας διαμετρου στομιο αλλιως θα χρειαστεις αλλο κολαρο με συστολη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Μάγκες βρήκα λύση με το ΚΤΕΟ, ας είναι καλά ο φίλος GEOPAN με το μοναδικό μαμά GTI στο ηλιακό μας σύστημα. Μου έστειλε με Χέσε-Μές (MMS) φωτό από το μοτέρ του το οποίο και θα κάνω αερογραφία στο καπώ οπότε χαμπάρι δε θα πάει κανείς, όλα θα φαίνονται stock. Φίλε Κώστα (VAGlover) μου άρεσε η ιδέα σου για το οκτάμπεκο κι έτσι θα παραγγείλω άλλα 3 1000άρια μπεκ από RX-8 και θα προχωρήσω έτσι. Μάλλον θα έχω λίγο τρέμουλο στο ρελαντί αλλά μπρος στα κά(υ)λλη τι είναι ο πόνος? Όσο για το πρόγραμμα, για να μην αφήσω κανέναν δυσαρεστημένο λέω να βάλω 4 παράλληλους εγκεφάλους τους οποίους θα αλλάζω με switch όπως τους printers τις παλιές καλές εποχές. Στον έναν θα έχω Revo, στον άλλο Unitronic, στον τρίτο e-tuners και στον 4ο τον καλύτερο MTM για όταν το παίρνει η γυναίκα στη λαϊκή ή στον Βερόπουλο ώστε να είναι safe. Σωστόοοοοςςςς? Κι επειδη ολα αυτα θα προκαλεσουν τη ζηλια και τον φθονο και πολλοι θα μπουν στον πειρασμο να σε κλεψουν εχω κι ενα συναγερμο απο την ΚARAKITSOS SECURITY που ξεμεινε στο σπιτι της γιαγιας μου (το χρησιμοποιουσε για να μη μπαινουν στο κοτετσι και κλεβουν τις κοτες της τα αλβανα)...Ετσι να τελειοποιηθει το concept.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 (edited) θελω να αλλαξω την φιλτροχοανη της injen με καποια αλλη γιατι καπου πηρε το ματι μου και ακουσε το αυτι μου οτι ειναι πολυ μικρη και δεν εχει καλη παροχη αερα...καποια ιδεα με τι αλλο μπορω να την αλλαξω?βγαζει η pipercross καποια φιλτροχοανη που να κανει και στην injen? Γνωριζω 2 cupra με κ04 που ειναι σχεδον 400 αλογα και τα 2 φορανε injen.Τι σε κανει να πιστευεις οτι σε εσενα¨"ισως και να κοβει"?? Κρατα τα λεφτακια σου Μιχαλιο γιατι μια καλη φιλτοχοανη κοστιζει σχεδον οσο ολοκληρη η injen και δεν προκειται να παρεις ουτε ενα αλογο..Εξαλου λες αυτοι εκει στην Japan μ****ες να τανε να μην το εχουνε μελετησει το θεμα.. Να ρωτήσω, έχει κανείς καμιά Κ04 "χαλασμένη", γιατί θέλω να την μελετήσω για ένα project που έχω στο μυαλό μου... Δεν ξερω αν εχεις το ιδιο project στο μυαλο σου εμενα παντος το δικο μου ειναι ειδη στο σκαρι.. Κ04 χαλασμενη ειναι δυσκολο να βρεις γιατι δεν χαλανε ευκολα οι π@υτ@νες.. Edited November 14, 2009 by Speedy Μη επιτρεπόμενη λέξη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Και ένας φίλος έχει την Injen σε Impreza και είναι super ευχαριστημένος (injen + σύστημα εξάτμισης +25 ίππους). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Δεν ξερω αν εχεις το ιδιο project στο μυαλο σου εμενα παντος το δικο μου ειναι ειδη στο σκαρι.. Κ04 χαλασμενη ειναι δυσκολο να βρεις γιατι δεν χαλανε ευκολα οι π@υτ@νες.. Μην το λες, μην το λες... Και ένας φίλος έχει την Injen σε Impreza και είναι super ευχαριστημένος (injen + σύστημα εξάτμισης +25 ίππους). Τα impreza όμως, είναι πολύ φημωμένα στην εξαγωγή και απελευθερώνοντας την εξάτμιση, κερδίζεις πάρα πολύ. Η εισαγωγή τους δίνει καλύτερο σπουλάρισμα και αίσθηση. Αν δεν βάλεις πρόγραμμα, δεν μπορείς να εκμεταλευτείς τον παραπάνω αέρα. Και σε αυτά τα σαράβαλα με τα ΙΑΜS και τις λειπές βλακείες, δεν είναι να παίζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Μην το λες, μην το λες... Που ειναι ο super-programmer να μας πει τι εγινε λοιπον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Θα ψάχνει για άξονα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Raven ριξε μια ματια στις φιλτροχοανες της AEM. Ειναι τεραστιες και δε θελουν και λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Raven ριξε μια ματια στις φιλτροχοανες της AEM. Ειναι τεραστιες και δε θελουν και λαδι. +1 Είναι από τις καλύτερες! G άξονα έδωκες, ελατήριον θα λάβεις http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=166 Όπα το ελατηριάκι λέμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 +1 Είναι από τις καλύτερες! G άξονα έδωκες, ελατήριον θα λάβεις http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=166 Όπα το ελατηριάκι λέμε... Μπραβο ρε Στελαρα .Παλι καλα που υπαρχουν ατομα σαν και εσας να μας ξεστραβονουν..Αληθεια ξερεις ποσα παιδια ξερω που εχουν πληρωσει 2-3 ΕΠΩΝΥΜΑ προγραμματα για να λυσουν το προβλημα των missfires??Σιγουρα ξερεις ειμαι σιγουρος.χεχε.Η φαση ειναι ομως οτι ολοι τους λενε οτι "το δικο μου προγραμμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ missfires και ειναι και γαμωωωω"..χαχαχαχαχαχχα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GGT_29 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 (edited) +1 Είναι από τις καλύτερες! G άξονα έδωκες, ελατήριον θα λάβεις http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=166 Όπα το ελατηριάκι λέμε... Ανάβει λαμπάκι οταν κάνει διακοπή καύσης? Γιατι το δικό μου ειναι edition 30 με mtm. Πριν ένα χρονο μου είχε πει ο Τρυφωνίδης γιαυτο το προβλημα. Μάλιστα μου ειχε πει για λάθος ελατήρια και ότι στα S3 tts ,cupra, Edition απο το 08 και μετά έχουν τοποθετήσει κατά λάθος ελατήρια απο τα 200hp. Το πρόβλημα εμγανίζεται στις ψηλές στροφές και ανάβει λαμπάκι. Αυτά μου ειχε πει τότε. Πάντως μπράβο που βγάλατε κάτι τεκμηριωμένα και γραπτώς! Υ.Γ Σηκώστε και κανένα τηλέφωνο! Edited November 16, 2009 by GGT_29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 (edited) +1 Είναι από τις καλύτερες! G άξονα έδωκες, ελατήριον θα λάβεις http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=166 Όπα το ελατηριάκι λέμε... +100000!!! μπραβο στελιο και κρυτωνα!!μας βαλατε παλι τα γυαλια! :thumbsup: Edited November 16, 2009 by rabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 (edited) Ανάβει λαμπάκι οταν κάνει διακοπή καύσης? Γιατι το δικό μου ειναι edition 30 με mtm. Πριν ένα χρονο μου είχε πει ο Τρυφωνίδης γιαυτο το προβλημα. Μάλιστα μου ειχε πει για λάθος ελατήρια και ότι στα S3 tts ,cupra, Edition απο το 08 και μετά έχουν τοποθετήσει κατά λάθος ελατήρια απο τα 200hp. Το πρόβλημα εμγανίζεται στις ψηλές στροφές και ανάβει λαμπάκι. Αυτά μου ειχε πει τότε. Χα, ακριβώς. Αναβοσβήνει το check engine! Η πλάκα είναι ότι τα ελατηρια που έχουν οι κινητήρες αυτής της χρονολογίας ΔΕΝ προέρχονται από 200άρια μοτέρ, είναι revision των παλαιότερων. Αν έχει δίκιο ο Κρίτωνας, τότε επειδή αυτά τα ελατήρια τοποθετήθηκαν και στους τελευταίους BWA κινητήρες, υπάρχουν αυτοκίνητα με 200άρια μοτέρ που το παρουσιάζουν. Απλώς σε εργοστασιακή μορφή δεν έχουν αρκετή ισχύ για να το δείξουν, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που ενδέχεται να παρουσιάσουν το πρόβλημα ακόμα και ως μαμά, σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Όταν κρατήσει κανείς πίεση μέχρι τον κόφτη, τα misfires εμφανίζονται αμέσως! Υπάρχει μια μικρή υποψία ότι τα ίδια έχουν τοποθετηθεί σε κινητήρες TSI, αλλά δεν μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε ακόμα. Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαμε ακούσει ένα σωρό θεωρίες, όταν πιάσαμε με τα χέρια μας τα ελατήρια καταλάβαμε τί είχε γίνει. Edited November 17, 2009 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Που ειναι ο super-programmer να μας πει τι εγινε λοιπον? Θα ψάχνει για άξονα... Μπά ακόμα θα ψάχνει να βγάλει 2bar over στον κόφτη σε 04... χοχοχοχοοχοχοχοχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Μπά ακόμα θα ψάχνει να βγάλει 2bar over στον κόφτη σε 04... χοχοχοχοοχοχοχοχ Πςςςς με 2 bar στις 7400 θα πρεπει να μετραει 350g/s το εργαλειο..μπουχαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 ερώτηση .... βλέπω αρκετούς στο εξωτερικό που βάζουν εκκεντροφόρο εισαγωγής απο s3 τη διαφορά εχει απο το δικο μας? μηλαω για AXX μοτερ... κερδίζεις τίποτα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Ερώτηση : σύντομα θα ανοίξω το μοτέρ μου γιατί δεν την παλεύει άλλο από της πιστές και τις χαζοκόντρες .. je πιστόνια και μπιέλες arrow .. της έχει δουλέψει κανείς , ξέρω ότι είναι καλύτερες από κάτι αμερικανικές και καλά , αλλά θα ήθελα να μου πει κάποιος εάν φοράει τα συγκεκριμένα στο αυτοκίνητο του?? Επίσης η αφορμή της ανακατασκευής είναι γιατί.. σε seat Leon όπου άνοιξα μοτέρ του .. και μέτρησα τον κύλινδρο 07 oval .. στα 44.000 χιλιόμετρα .. με σφυρήλατα , και στραβό block .. και αλλά πολλά κουλά που είδα.... για αυτό λεω να το ανοίξω το δικό μου γιατί εγώ δεν φοράω σφυρήλατα .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 (edited) Ερώτηση : σύντομα θα ανοίξω το μοτέρ μου γιατί δεν την παλεύει άλλο από της πιστές και τις χαζοκόντρες .. je πιστόνια και μπιέλες arrow .. της έχει δουλέψει κανείς , ξέρω ότι είναι καλύτερες από κάτι αμερικανικές και καλά , αλλά θα ήθελα να μου πει κάποιος εάν φοράει τα συγκεκριμένα στο αυτοκίνητο του?? Επίσης η αφορμή της ανακατασκευής είναι γιατί.. σε seat Leon όπου άνοιξα μοτέρ του .. και μέτρησα τον κύλινδρο 07 oval .. στα 44.000 χιλιόμετρα .. με σφυρήλατα , και στραβό block .. και αλλά πολλά κουλά που είδα.... για αυτό λεω να το ανοίξω το δικό μου γιατί εγώ δεν φοράω σφυρήλατα .. Δεν πιστευω φιλε μου οτι αξιζει τον κοπο να βαλεις Arrow μπιελες.Μιλαμε για τριπλασια τιμη σχεδον.Παρε απο εδω http://www.intengineering.com/Shop/Control/fp/SFV/32093 ενα σετακι μπιελες πιστονια(je) με λιγοτερα λεφτα απο οτι κανουν μονο οι arrow και θα εισαι κομπλε εως και 700+ που ισως ποτε δεν προκειται να δουμε..Νομιζω ολες οι μπιελες hi-beam (οπως και οι ατσαλινες arrow) που ειναι απο 4340 ατσαλι ειναι για πανω απο 200 αλογα ανα κιλινδρο..Βεβαια σιγουρα κατι καλυτερο θα εχουν... Edited November 19, 2009 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...