salex Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Θα δώσει περιθώριο για περισσότερη ροπή και ασφαλέστερο μίγμα στις χαμηλομεσαίες. +1 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Kαλημέρα σε όλους... Μια ερώτηση...Σε ένα gti α σταδίου η αντικατάσταση της αντλίας υψηλής με μια aftermarket θα βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα??? Ο Red GTI V θα σου πει ακριβως , μιας και ειχε ΦΠΕ και στη συνεχεια εβαλε κι αντλια . Φανηκε να του αρεσει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 διαφορες στις ψηλες δεν εχει ομως ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 διαφορες στις ψηλες δεν εχει ομως ε? Όχι γιατι μονο στις χαμηλομεσαίες, στη φάση του overboost ειναι που η μαμα αντλία δεν επαρκεί να μας δώσει την απαιτούμενη βενζίνη ώστε να κρατηθεί το μίγμα αρκετά πλούσιο. Έτσι, αναγκαζόμαστε να περιορίζουμε την πιεση εκεί, και συνεπώς και τον αέρα που εισάγεται στο μοτέρ. Στις υψηλές η παροχή της αντλίας επαρκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 διαφορες στις ψηλες δεν εχει ομως ε? Στις υψηλες σαλ δεν εχει καμια διαφορα , γιατι η ροπη δεν μπορει να κρατηθει υψηλα . Η αντλια , για τους λογους που ανεφερε ο stef , ειναι εξαιρετικα χρησιμη για τις μεσαιες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Aν βάλουμε μπεκ από S3 και πάλι το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα έχουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Πρώτα μάλλον τερματίζει η παροχή της αντλιάς οπότε τα μαμά μπεκ έχουν ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 (edited) Πρώτα μάλλον τερματίζει η παροχή της αντλιάς οπότε τα μαμά μπεκ έχουν ακόμα. Ακριβως . Ειτε με S3 μπεκ , ειτε με GTI , το ιδιο αποελεσμα θα εχουμε . Η πιεση μπεκιερας θα πεφτει . Η μονη διαφορα ειναι οτι με τα μεγαλυτερα μπεκ θα εχουμε μικροτερο παλμο , ο οποιος ομως θα αντιστοιχει σε ιδιο ψεκασμο , για ιδια ροπη με ιδιο AFR . Αρα δεν κερδιζουμε κατι . Edited January 26, 2010 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 το να εχει καποιος εισαγωγη και προγραμμμα χωρις εξατμιση και τοποθετησει αντλια θα δει καποια βελτιωση η θα πρεπει να ειναι ολοκληρωμενο α σταδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Φιλε μου θα το πιεσεις τοσο πολυ το αυτοκινητο με την αντλια για να δεις διαφορα που μονο κακο θα του κανεις αν δεν ελευθερωσεις την εξατμιση....Θα πνιγεσαι απο τις θερμοκρασιες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Φιλε μου θα το πιεσεις τοσο πολυ το αυτοκινητο με την αντλια για να δεις διαφορα που μονο κακο θα του κανεις αν δεν ελευθερωσεις την εξατμιση....Θα πνιγεσαι απο τις θερμοκρασιες... +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Ετοιμάζω κιτακι για tfsi & tsi , αποτελείται από turbo garret 2871-r .. Είναι το δεύτερο αυτοκίνητο που φτιάχνω μέσα σε 1 εβδομάδα.. σας δείχνω κάποιες Φώτο από το χταπόδι που έχω , Το πρώτο αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα από τον Δημητριάδη ,, δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμα λόγο καινούριου clats kit , και θέλω η τουρμπίνα να λειτουργήσει στο χαλαρό για 800 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ .. Το δεύτερο θα τελειώσει αύριο και θα το προγραμματίσει ο Κρίτωνας, όποτε νέα θα έχουμε άμεσα , Δεν είμαι τόσο κοντρακιας όσο αναφορά το θέμα ευθείας .. παντός είδα ότι χαμηλά η συγκεκριμένη 2871 είναι εφάμιλλη με κ04 ?? δεν λασκάρει τόσο όσο περίμενα και θα βάλω μάλλον και εγώ ?? Ναι ξέρω οι περισσότεροι μου είχατε πει για 2871 παρά για 3076 ,, και σας ευχαριστώ για την πληροφορία .. αλλά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με το δικό μου !! http://yfrog.com/5g27012010287j http://yfrog.com/i327012010288j Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Ετοιμάζω κιτακι για tfsi & tsi , αποτελείται από turbo garret 2871-r .. Είναι το δεύτερο αυτοκίνητο που φτιάχνω μέσα σε 1 εβδομάδα.. σας δείχνω κάποιες Φώτο από το χταπόδι που έχω , Το πρώτο αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα από τον Δημητριάδη ,, δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμα λόγο καινούριου clats kit , και θέλω η τουρμπίνα να λειτουργήσει στο χαλαρό για 800 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ .. Το δεύτερο θα τελειώσει αύριο και θα το προγραμματίσει ο Κρίτωνας, όποτε νέα θα έχουμε άμεσα , Δεν είμαι τόσο κοντρακιας όσο αναφορά το θέμα ευθείας .. παντός είδα ότι χαμηλά η συγκεκριμένη 2871 είναι εφάμιλλη με κ04 ?? δεν λασκάρει τόσο όσο περίμενα και θα βάλω μάλλον και εγώ ?? Ναι ξέρω οι περισσότεροι μου είχατε πει για 2871 παρά για 3076 ,, και σας ευχαριστώ για την πληροφορία .. αλλά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με το δικό μου !! http://yfrog.com/5g27012010287j http://yfrog.com/i327012010288j Με τι κολο την εχεις παρει 64 ή 86? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Με τι κολο την εχεις παρει 64 ή 86? 86 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 (edited) το catch can οποιασδηποτε εταιρειας ποσο περιπου στοιχιζει?και επισης απο που μπορουμε να παρουμε κατι τετοιο ειτε forge ειτε bsh ειτε οποιοδηποτε!!! Edited January 27, 2010 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Kαλημέρα σε όλους... Μια ερώτηση...Σε ένα gti α σταδίου η αντικατάσταση της αντλίας υψηλής με μια aftermarket θα βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα??? Φιλε μου στο συνιστω ανεπιφυλακτα! Πριν απο ενα μηνα περιπου εβαλα το κιτακι της KMD V2.1 για το οποιο ημουν πολυ επιφυλακτικος παλιοτερα οσον αφορα τη μεγαλυτερη καταπονηση του cam follower κ τον ελεγχο του μετα ανα τακτα χρονικα διαστηματα... Το αποτελεσμα ομως δεν αφηνει περιθωριο για τετοιες σκεψεις! Αν δεις λογκαρισμα στο vag com στο μπλοκ 230 πιεση βανζινης actual-specified θα καταλαβεις... Ενω πριν ζηταγε κ ειχε "οτι ηθελε" τωρα εχει 130 οποτε το ζητησει σε οτι στροφες το ζητησει... Ασε που στο δρομο εχει μαγαλη διαφορα στις χαμηλομεσαιες! Κ τα καλυτερα; Στο δυναμομετρο! Ανεβηκα στο MAHA τη Δευτερα κ εδειξε νουμερα που χωρις αντλια, σιγουρα δε θα μπορουσε να τα δειξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Ο Red GTI V θα σου πει ακριβως , μιας και ειχε ΦΠΕ και στη συνεχεια εβαλε κι αντλια . Φανηκε να του αρεσει ... Εμενα μου αρεσει! Σε αλλους δεν αρεσει..... Κριτωνα θελω να μου πεις εδω, δημοσια, τι εχεις κανει στο αμαξι κ παει ετσι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Ετοιμάζω κιτακι για tfsi & tsi , αποτελείται από turbo garret 2871-r .. Είναι το δεύτερο αυτοκίνητο που φτιάχνω μέσα σε 1 εβδομάδα.. σας δείχνω κάποιες Φώτο από το χταπόδι που έχω , Το πρώτο αυτοκίνητο φοράει πρόγραμμα από τον Δημητριάδη ,, δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμα λόγο καινούριου clats kit , και θέλω η τουρμπίνα να λειτουργήσει στο χαλαρό για 800 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ .. Το δεύτερο θα τελειώσει αύριο και θα το προγραμματίσει ο Κρίτωνας, όποτε νέα θα έχουμε άμεσα , Δεν είμαι τόσο κοντρακιας όσο αναφορά το θέμα ευθείας .. παντός είδα ότι χαμηλά η συγκεκριμένη 2871 είναι εφάμιλλη με κ04 ?? δεν λασκάρει τόσο όσο περίμενα και θα βάλω μάλλον και εγώ ?? Ναι ξέρω οι περισσότεροι μου είχατε πει για 2871 παρά για 3076 ,, και σας ευχαριστώ για την πληροφορία .. αλλά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με το δικό μου !! http://yfrog.com/5g27012010287j http://yfrog.com/i327012010288j Νικολα , απο τη στιγμη που καποιος θα φτασει σε "συμβατικο" επιπεδο τροφοδοσιας , δηλαδη προς-πισω αντλιες + Hitachi μπεκ , κατι περισσοτερο απο GT2871R-56trim-0.86A/R δεν εχει νοημα , τουλαχιστον απο θεμα δυναμης . Απο αποψη προοπικης αναβαθμισης , οκ . Αν ομως καποιος το "παιδεψει" περισσοτερο (τροφοδοσια) και τερματισει την 3076 , η δυναμη που προσφερει στα 2+bar ψηλα ειναι απο αλλο πλανητη . Δυστυχως οι λυσεις δεν ειναι τυποποιημενες , αλλα σε μια τετοια εφαρμογη που εχουμε δεν εχουμε διαπιστωσει πρακτικα κανενα μειονεκτημα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Εμενα μου αρεσει! Σε αλλους δεν αρεσει..... Κριτωνα θελω να μου πεις εδω, δημοσια, τι εχεις κανει στο αμαξι κ παει ετσι!!! ...το καθηκον μου ! ! Παντως τα 300ΗΡ δεν τα περασαμε , απο ροπη ομως πηγαμε καλα ! Δεν πειραζει , την επομενη φορα , με intercooler και λιγο πιο σφιχτο wastegate . Tωρα θα περιλαβω τον Chrisnik . Δεν ειναι δυνατον να μην κατσαβιδωνεται η wg στη νεα τουμπινα και στο "τερμα" να εχουμε 0.65bar!!! Τι παιδικες πιεσεις ειναι αυτες ??? !!! (ακους Χρηστο ?!) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 ...το καθηκον μου ! ! Παντως τα 300ΗΡ δεν τα περασαμε , απο ροπη ομως πηγαμε καλα ! Δεν πειραζει , την επομενη φορα , με intercooler και λιγο πιο σφιχτο wastegate . Tωρα θα περιλαβω τον Chrisnik . Δεν ειναι δυνατον να μην κατσαβιδωνεται η wg στη νεα τουμπινα και στο "τερμα" να εχουμε 0.65bar!!! Τι παιδικες πιεσεις ειναι αυτες ??? !!! (ακους Χρηστο ?!) . Δεν τα περασαμε αλλα φλερταραμε για τα καλα με τα 300! 2-3 αλογα κατω δε λεει κατι... Σημασια εχει οτι το αμαξι δουλευει κομπλε κ αν εξαιρεσουμε το (φθηνο) καταλυτη δε βγαζει καμια βλαβη στο vag com παρολο που ειναι τοσο επιθετικα ρυθμισμενο! Οτι κ να πω τωρα θα θεωρηθει διαφημιση οποτε θα πω κατι αλλο. Για το παλικαρι που ρωταει παραπανω αλλα κ για οποιον αλλο βρισκεται σ'αυτο το σταδιο κ δεν εχει προχωρισει σε BT kit (αν κ ειμαστε πολυ λιγοι K03 πια), βαλτε τρομπα! Δε φανταζεστε τι χανετε οσοι ειστε ΦΠΕ κ θελετε κατι παραπανω κ κυριως ασφαλεστερη λειτουργια! Ε... τωρα αν χρειαστει κ μια το τοσο να λυσετε τις 3 βιδες κ να τραβηξετε την τρομπα πισω να αλλαξετε ενα ποτηρακι τι να λεει μπροστα στα 44 κιλα ροπη...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Δεν νομίζω ότι με 30-76 θα ξεπεράσεις τα 500 hp .. ενώ με 28-71 με το ζόρι να βγάλεις 450 .. στο σύνολο 50 hp είναι πολλά αλλά μετά της 4000rpm .. αρχίζει και φουσκώνει η 30-76 στης 4700 rpm έχεις απόλυτη ροπή.. Για να τσουλήσει από χαμηλά η 30-76 . θέλει set up σαν του Κώστα .. 235-40-17 ,λάστιχο χωρίς καθίσματα , και μαμά φρένα .. Ναι έτσι το αμάξι θα είναι όπως είπες από άλλο πλανήτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 λυστε μου δυο αποριες...στις aftermarket τρομπες υψηλης αλλαζεις ολη την τρομπα η μονο τα εντοσθια της?μαζι με την τρομπα χρειαζομαστε και μπεκ η αυτα που εχουμε επαρκουν για τις αναγκες της k03? και το τελειος ασχετο που μπορω να αγορασω το kit της bsh (catch can) και ποσο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 (edited) λυστε μου δυο αποριες...στις aftermarket τρομπες υψηλης αλλαζεις ολη την τρομπα η μονο τα εντοσθια της?μαζι με την τρομπα χρειαζομαστε και μπεκ η αυτα που εχουμε επαρκουν για τις αναγκες της k03? και το τελειος ασχετο που μπορω να αγορασω το kit της bsh (catch can) και ποσο? Αλλαζεις τα "εντοσθια" οπως ειπες κ εσυ κ εισαι κομπλε σε KMD κ AUTOTECH. Ειναι ακετα ευκολο κ μπορεις να το κανεις κ μονος σου αν ασχολεισαι λιγακι! Τωρα APR μονο ολοκληρη απ'οτι ξερω. Αν κ αυτοι το ιδιο κανουν. Παιρνουν μια αντλια σαν τη δικη μας, της περνανε το κιτ τους κ τη δινουν ετοιμη, απλα εχουν ειδικο μηχανημα κ τη μετρανε για τυχον αστοχιες... Στο εξωτερικο απ'οτι εχω διαβασει μπορεις να τους στειλεις τη δικη σου κ γλυτωνεις καποια χρηματα. Για εδω Ελλαδα δεν εχω ακουσει κατι. Εγω παντως εβαλα KMD κ δουλευει αψογα! Κ επειδη εχω δει οτι ψαχνεστε μερικοι για μαγαζια εξω που να εχουν κ να στελνουν Ελλαδα, http://www.namotorsports.net/ ειναι ενα που εχει πολλα χρησιμα πραγματα κ εχω ψωνισει αρκετες φορες. Απο αντλιες τα παντα! Εχει κ το catch can που θες μαζι με πολλα αλλα... Τωρα οσο για τα μπεκ νομιζω πως φτανουν ανετα για την K03 οσο κ να την πιεσεις... Edited January 28, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 ...το καθηκον μου ! ! Παντως τα 300ΗΡ δεν τα περασαμε , απο ροπη ομως πηγαμε καλα ! Δεν πειραζει , την επομενη φορα , με intercooler και λιγο πιο σφιχτο wastegate . Tωρα θα περιλαβω τον Chrisnik . Δεν ειναι δυνατον να μην κατσαβιδωνεται η wg στη νεα τουμπινα και στο "τερμα" να εχουμε 0.65bar!!! Τι παιδικες πιεσεις ειναι αυτες ??? !!! (ακους Χρηστο ?!) . Χαχα....Κριτωνα σε λιγο καιρο θα σου ερθω.Εχω πολυ αγριες διαθεσεις γιαυτην την παλιοτουρμπινα που εχει το αυτοκινητο οποτε θα βγαλω το αχτι μου πανω της....Ευχομαι να μην ειναι κανενας κακομοιρος απο πισω κ του ερθει καμια φτερωτη στο παρπριζ...χχιχιι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkosk Posted January 28, 2010 Report Share Posted January 28, 2010 Παιδιά καλησπέρα, μερικές μέρες πριν έκανα και εγω το παιδικό όνειρο πραγματικότητα και εχω στο γκαράζ μου ενα GTI-BWA DSG Η 1η ερώτηση που έχω να σας κάνω είναι: σε μερικά φορα του εξωτερικού λένε οτι το BWA μοτερ είναι 20 αλογα παραπάνω απο το AXX δηλαδή παίζει να είναι αλήθεια αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...