ThanasisPali Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Νικο με τον ιδιο τροπο μπαινει ο δισκος κ στο μαμα βολαν?Αυτος ο δισκος ειναι για 48+κιλα ροπης? Νικο για πες μας πληροφοριες..ενδιαφερομαι και εγω για gti v. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Νικο με τον ιδιο τροπο μπαινει ο δισκος κ στο μαμα βολαν?Αυτος ο δισκος ειναι για 48+κιλα ροπης? καλημέρα φιλε και καλή εβδομάδα , οχι γιατί τα χτένια δεν έχουν περιθώριο και βρίσκουν επάνω στο volan . το κακό που έχει ο sachs σε σχέση με τους c, masters , είναι οτι έχει πολύ πιο μαλακό πετάλι του συμπλεχτεί , εάν ανοίξει κάποιος το κουτί απο masters θα δει το volan να γράφει sachs !! , επίσης έχω πατεντάρει έναν μεταλλικό τρόπο στην τρόμπα του συμπλεχτεί η δυνατότητα της είναι να ρυθμίζει ο άξονας της καθώς το πλαστικό αντικαθιστάτε με αλουμίνιο ,, οχι σιδερό κάνει θόρυβο , πολλά προβλήματα όπως ψιλά να μην παίρνει ταχύτητες η να μην παίρνει όπισθεν λύνονται σε μεγάλο βαθμό .. για τον φίλο από την Κρήτη ,, εάν βάλεις κάτι σε μεταχειρο .. βαλε καινούριο δίσκο το βολάν για να στραβώσει πρέπει να βάλεις όπισθεν με 250 ,, και το πλατό εάν έχεις pmc με δέκατα πήγαινε και κατέβασε 2 δέκατα οχι παραπάνω θα τρέμει εάν θες έχω να σου στείλω και καινούριο , κιτ και ανακατεσκευσμένο καλή εβδομάδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Παιδες μια ερωτηση..Εχω περιπου 60.000 χλμ στο gti και σκεφτομαι να προχωρησω σε S3 σεταπ με τουρμπινα ΚΟ4.Στο εξωτερικο ζητανε γυρω στα 2.500 ευρω για ολα τα ανταλλακτικα. Στην apr δεν ξερω ποσα ζητανε και αν ειναι και η αντλια βενζινης στο πακετο. Εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο μηχανικο να το αναλαβει? Ρωτησα και στην abt αλλα ειναι λιγο πιασοκωλε. Επισης να ρωτησω αν χρειαζεται επαναπρογραμματισμος εχω ηδη Abt προγραμμα πανω. Τελος σχετικα με την εισαγωγη μετα απο τοσα χρονια πειραματισμων τελικα ποια ειναι η καλυτερη και πιο αξιοπιστη λυση? Κι αν υπαρχει καποια εισαγωγη (εκτος απο carbonio) που δε χρειαζεται να αλλαξεις ή να βγαλεις καπακι μηχανης ακομα καλυτερα! Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 αφου καθαρισα καπου 50+ posts συνεχεια στο S3 set up Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 andain η vf ειναι ισως η καλυτερη εισαγωγη αερα αυτη τη στιγμη δυστυχως σε καμμια περιπτωση δεν γινεται να μην βγει καπακι μιας και το καπακι ειναι ο ιδιος ο παπας στα αμαξια μας αλλα εχουν βγαλει αλλα aftermarket καπακια που μπαινουν μαζι με την εισαγωγη!!!αν το κανεις k04 λογικο ειναι να χρειαστει να αλλαξεις και προγραμμα γιατι οι απαιτησεις σε καυσιμο λογικο ειναι να αυξηθουν!!!απο εκει και περα δεν ξερω καποιον που μπορει να κανει την συγκεκριμενη μετατροπη μιας και δεν με ενδιαφερει προς το παρων αυτου του ειδους η μετατροπη και δεν ξερω κατα ποσο μπορει στο μελλον να με απασχολησει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Κάτι πήρε το αυτί μου για ένα GTi mk5 με εκκεντροφόρους από S3 .... αλήθεια ή ψέματα δεν ξέρω .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 Κάτι πήρε το αυτί μου για ένα GTi mk5 με εκκεντροφόρους από S3 .... αλήθεια ή ψέματα δεν ξέρω .... Πιανου ειναι αυτο?Και μιλας για εκκεντροφορους ή για ολοκληρη κεφαλη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 Πιανου ειναι αυτο? Και μιλας για εκκεντροφορους ή για ολοκληρη κεφαλη? Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω ώστε να μπορώ να σας βοηθήσω . Θα προσπαθήσω να ρωτήσω και να μάθω καμιά πληροφορία παραπάνω για το τι και πως .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasgtidsg Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 για την vf συμφωνω και εγω εχω φιλους που δοκιμασαν τεσταραν πολλες απο τις καλυτερες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolis-edition30 Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Παιδες μια ερωτηση..Εχω περιπου 60.000 χλμ στο gti και σκεφτομαι να προχωρησω σε S3 σεταπ με τουρμπινα ΚΟ4.Στο εξωτερικο ζητανε γυρω στα 2.500 ευρω για ολα τα ανταλλακτικα. Στην apr δεν ξερω ποσα ζητανε και αν ειναι και η αντλια βενζινης στο πακετο. Εχετε να μου προτεινετε κανενα καλο μηχανικο να το αναλαβει? Ρωτησα και στην abt αλλα ειναι λιγο πιασοκωλε. Επισης να ρωτησω αν χρειαζεται επαναπρογραμματισμος εχω ηδη Abt προγραμμα πανω. Τελος σχετικα με την εισαγωγη μετα απο τοσα χρονια πειραματισμων τελικα ποια ειναι η καλυτερη και πιο αξιοπιστη λυση? Κι αν υπαρχει καποια εισαγωγη (εκτος απο carbonio) που δε χρειαζεται να αλλαξεις ή να βγαλεις καπακι μηχανης ακομα καλυτερα! Ευχαριστω! φιλε εαν θελεις να ερθεις μεχρι βολο εχω να σου προτεινω εαν εδω.λεγετε πατσεας μανωλης κ ειναι ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ με αρκετη εμπειρια σε αγωνιστικα αυτοκινητα κ οχι μονο.εαν θες παρε μια γνωμη.τηλ 2421082555 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 να προσθεσω +1000 στον φιλο τολι για τους αδερφους πατσεα..πολυ καλοι μηχανικοι και με γνωσεις στο αντικειμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 παιδια, να ρωτησω... σκεφτομαι να προχωρισω στην αλλαγη εξατμησης αλλα κομματι-κομματι λογο οικονομικων. δεν ξερω απο που πρεπει να αρχισω, downpipe, τελικο, τι; αν βαλω πρωτα dp 3" θα κερδισω τιποτα σε αποδοση η θα χασω λογο του οτι η υπολοιπη θα ειναι πιο στενη; κατ'αρχην μπαινει; θα αναβει το cel; και τελος τι προτεινετε με κριτηριο μια οχι θορυβωδη εξατμηση. ευχαριστω προκαταβολικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 Πατσέας +1. Έχει ασχοληθεί πολύ και με 20VT, άνοιγμα μοτέρ κλπ. Αν σε βολεύει και είσαι από εκεί κοντά. ΥΓ. Θα σου πρότεινα μπιέλες και μετά ξεκίνα το project κ04. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 ΥΓ. Θα σου πρότεινα μπιέλες και μετά ξεκίνα το project κ04. +1000 μονο ετσι φιλε μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 αλλαξα σημερα το μοτερακι για τα κλαπετακια της εισαγωγης. βαζω λοιπον το vag-com να κανω σκαναρισμα και βασικη ρυθμιση. μου βγαζει 2 σφαλματα! 1ον- 012691 intake manifoldrunner control. open stop outside of valid range! p3193-002-lower limit exceeded λεω ειναι επειδη θελει βασικη και κανω αυτο... Intake Manifold Runner Prerequisites: Ignition ON Engine OFF System voltage at least 11.0 V. [select] [01 - Engine] [basic Settings - 04] Group 142 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.". [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Switch Ignition OFF for at least 60 seconds. μολις ομως πατησω το [ON/OFF/Next] μου βγαζει στιγμιαια στο Field 4 "ADP RUN' και μετα error και εκει τελειωνουν ολα! παμε στο 2ο τωρα.. μου βγαζει 049412- no communication with cruise control module U0104-008- implausible signal και εδω τιθεται το ερωτημα... το ειναι αυτο το σφαλμα μιας και δεν εχω cruise control; να πω επισης οτι κανενα απο το 2 δεν σβηνει! οποιο μπορει ας βοηθησει μπας και ξεμπερδεψω. ευχαριστω πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 ας βοηθησει καποιος ρε παιδια μηπως το τελειωσω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 φιλε νομιζω το ιδιο σφαλμα μου βγαζει και εμενα εδω και 2 χρονια και μου λενε για ληγμενο ανταλακτικο και τετοια..τεσπα καποια στιγμη θα το αλλαξω!παντος δεν εχω καποιο προβλημα μεχρι στιγμης..η μπορει και να εχω και να μην το ξερω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 φιλε νομιζω το ιδιο σφαλμα μου βγαζει και εμενα εδω και 2 χρονια και μου λενε για ληγμενο ανταλακτικο και τετοια..τεσπα καποια στιγμη θα το αλλαξω!παντος δεν εχω καποιο προβλημα μεχρι στιγμης..η μπορει και να εχω και να μην το ξερω! το θεμα ειναι οτι το μοτερακι το αλλαξα επειδη το εβλεπα σφαλμα στο vag-com. στο δρομο δεν ειχα καταλαβει τιποτα. τωρα για το 2ο σφαλμα δεν εχω ιδεα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lippi Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 Φίλε ΑΝΕ όταν σου λένε 'ληγμένο αναταλλακτικό' τι εννοούν ακριβώς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 εχει αντικατασταθει απο αλλο κωδικο..κατι τετοιο καταλαβα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 εχουν βγαλει "ενισχυμενο". εχουν τον ιδιο αριθμο αλλα αλλαζει το γραμμα στο τελος, απο B γινεται F η E κατι τετοιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harisma23 Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 το θεμα ειναι οτι το μοτερακι το αλλαξα επειδη το εβλεπα σφαλμα στο vag-com. στο δρομο δεν ειχα καταλαβει τιποτα. τωρα για το 2ο σφαλμα δεν εχω ιδεα. Επειδή κι εγώ έχω το ίδιο σφάλμα περιοδικά στο δικό μου Α3 2.0Τ, μήπως μπορείς να μου πεις αν είδες διαφορά με την αλλαγή; Θεωρητικά επηρεάζει την απόδοση στις χαμηλές στροφές. Επίσης, πόσο στοίχισε (ανταλλακτικό και εργασία) ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Επειδή κι εγώ έχω το ίδιο σφάλμα περιοδικά στο δικό μου Α3 2.0Τ, μήπως μπορείς να μου πεις αν είδες διαφορά με την αλλαγή; Θεωρητικά επηρεάζει την απόδοση στις χαμηλές στροφές. Επίσης, πόσο στοίχισε (ανταλλακτικό και εργασία) ; διαφορα δεν ειδα μιας και ακομα δεν εχει γινει η βασικη ρυθμηση. βεβαια ουτε οταν ηταν καλο και χαλασε καταλαβα καμια αλλαγη. το μοτερακι εκανε 130 και το εβαλα μονος μου. ειναι λιγο μανικι γιατι ειναι σε δυσκολο σημειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 (edited) καλησπερα θελω να ρωτησω γιατι απο πενταρι δεν εχω εμπειρια στο χωρο του τυνινκ ,πως φτανω στα 25ο αλογα με το μαμα γτι/??να βαλω ενα προγραμμα φτασαμε?κοιταζω προς απρ προγραμμα λογω οτι απλα ειναι και κοντα μου και υπαρχει τεχνικη υποστηριξη,απο τιμη για πρωτο σταδιο σε αυτο το μοντελο ξερουμε που παιζει(λογω του οτι οκ το 4 που ειχα ηταν ποιο παλιο και ειχαμε αλλη τιμη,τωρα με την κριση τι γινεται?? και το δευτερο που θελω να ρωτησω εχει βαλει κανεις τροχαλιες ορθοντοξ σε 5ανρι γτι με dsg??υπαρχει κινδυνος κανενας???στο 4 ειχα βαλει και ηταν καταπληκτικα,το σκεφτομαι και για το πενταρι απλα δεν ακουγεται πολυ ως βελτιωση ενω ειναι αποδοτικια μπορω να πω... επισης εχω μια vflow για 4αρι υπαρχει τροπος να την χρησιμοποιησω για 5νταρι,βλεπω οτι στο 5νταρι εχει διαφορετικη βαση εκκινησης αλλα το μανιταρι στο τελος ειναι το ιδιο,ξερει κανενας αν πουλιεται αυτηη βαση που στηριζεται ο σωληνας που καταληγει στο μανιταρι μονος του???ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησετε..λογω μετα το ατυχημα προσπαθουμε να σωσουμε τιποτα... Edited October 10, 2010 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 καλησπερα θελω να ρωτησω γιατι απο πενταρι δεν εχω εμπειρια στο χωρο του τυνινκ ,πως φτανω στα 25ο αλογα με το μαμα γτι/??να βαλω ενα προγραμμα φτασαμε?κοιταζω προς απρ προγραμμα λογω οτι απλα ειναι και κοντα μου και υπαρχει τεχνικη υποστηριξη,απο τιμη για πρωτο σταδιο σε αυτο το μοντελο ξερουμε που παιζει(λογω του οτι οκ το 4 που ειχα ηταν ποιο παλιο και ειχαμε αλλη τιμη,τωρα με την κριση τι γινεται?? και το δευτερο που θελω να ρωτησω εχει βαλει κανεις τροχαλιες ορθοντοξ σε 5ανρι γτι με dsg??υπαρχει κινδυνος κανενας???στο 4 ειχα βαλει και ηταν καταπληκτικα,το σκεφτομαι και για το πενταρι απλα δεν ακουγεται πολυ ως βελτιωση ενω ειναι αποδοτικια μπορω να πω... επισης εχω μια vflow για 4αρι υπαρχει τροπος να την χρησιμοποιησω για 5νταρι,βλεπω οτι στο 5νταρι εχει διαφορετικη βαση εκκινησης αλλα το μανιταρι στο τελος ειναι το ιδιο,ξερει κανενας αν πουλιεται αυτηη βαση που στηριζεται ο σωληνας που καταληγει στο μανιταρι μονος του???ευχαριστω παρα πολυ οσοι απαντησετε..λογω μετα το ατυχημα προσπαθουμε να σωσουμε τιποτα... Καλημερα . Μονο με την αναβαθμιση του λογισμικου στο ΟΕΜ Golf V GTI , η ισχυς ξεπερναει τα 250ΗΡ . Υπαρχουν παμπολλες λυσεις στην αγορα , σε διαφορες τιμες , αποδοσεις , κλπ . Για περαιτερω βελτιωσεις , οι τροχαλιες ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιταξεις . Κατα την αποψη μου , συνεχισει με εισαγωγη - εξατμιση . Η εισαγωγη στο ΤFSI ειναι τελειως διαφορετικη απο το 20VT , περα απο το φιλτρο τιποτα αλλο δεν ταιριαζει ( maf case , σωληνωση ) . Ειναι προτιμοτερο να την πουλησεις σε καποιον με μοτερ 20vt και οταν αποφασισεις να βαλεις κιτ εισαγωγης , να αγορασεις καποιο που να ειναι για τον κινητηρα σου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...