Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

etsi an hriazete kapoios allos na alaksei th mpataria..

What you need before you start:

A small flat head screwdriver, or small knife, and a CR2032 battery (available at most auto parts stores, radioshacks, Wal-marts etc... ~$4)

Step 1: Have your key with the VW logo facing up

Step 2: Insert small screwdriver (or small knife) into the slot between key and transmitter(part with the buttons) [i find it easiest to use the knife as a lever to help separate them]

Step 3: Pull apart the key and transmitter

Step 4: Separate the two halves of the transmitter. You should be able to do this with your thumb and forefinger with relative ease.

Step 5: Dislodge the battery

Step 6: Insert the new battery(+ goes down). Then push the key fob back together

Step 7: Check to make sure the little indicator light still blinks

Vale to klidi sti miza kai vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Link to comment
Share on other sites

έχω μπει σε corsa opc ( μαμά ) . έχω ανοίξει κιόλας . Το αυτοκίνητο πηγαίνει τέλεια, είναι πολύ δυνατό ειδικά στα ψηλά, ωστόσο και εγώ έχω ακούσει αλλά και διαβάσει ότι το μοτέρ του είναι πιεσμένο και ότι αρκετά που πειράχτηκαν με σκοπό να βγάλουν πάσα δύναμη έμειναν από πιστόνια.. Φυσικά δεν πιστεύω αμα δεν δω, παραθέτω ότι πήρε το αυτί μου και το μάτι μου, χωρίς να χωράει αμφιβολία ότι <<πηγαίνουν>> καλά. Εξάλλου, και τα GT από την αρχή πιεσμένα δεν λέγαμε ότι είναι ? ...

μα φυσικα και ειναι πιεσμενα,εδω οι ιδιοι οι κατοχοι του το παραδεχοντε,οσοι θελουν να πουν την αληθεια βεβαια,μεχρι πατεντες με σφυριλατα εψαχναν.

Link to comment
Share on other sites

etsi an hriazete kapoios allos na alaksei th mpataria..

What you need before you start:

A small flat head screwdriver, or small knife, and a CR2032 battery (available at most auto parts stores, radioshacks, Wal-marts etc... ~$4)

Step 1: Have your key with the VW logo facing up

Step 2: Insert small screwdriver (or small knife) into the slot between key and transmitter(part with the buttons) [i find it easiest to use the knife as a lever to help separate them]

Step 3: Pull apart the key and transmitter

Step 4: Separate the two halves of the transmitter. You should be able to do this with your thumb and forefinger with relative ease.

Step 5: Dislodge the battery

Step 6: Insert the new battery(+ goes down). Then push the key fob back together

Step 7: Check to make sure the little indicator light still blinks

Vale to klidi sti miza kai vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Καλά όλα αυτά αλλά....... που κολλάνε με το θεμα; new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Tελικα πηγα στον Παπαδοπουλο και εβαλα cat-back 63.5 κανει υπερβολικο θορυβο αλλα δε πειραζει μου αρεσει :D:lol:

Βεβαια ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη στην διαμετρο :lol: (Ο Παπαδοπουλος φαγωθηκε να βαλω 60.5 γιατι θεωρουσε την 63.5 υπερβολικη :lol: ) ενω ο Κωστας απο την REVO μου ειπε να βαλω 63.5 οπου και τον ακουσα στο δρομο δε φαινεται να εχω χασει βεβαια δε ξερω αν εχω κερδισει και καθολου δ μπορω να το καταλαβω γιατι με ξεγελαει ο θορυβος... (απο τον θορυβο νομιζεις οτι εχεις παρει καμια 20ρια αλογα :lol: :lol: )

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Tελικα πηγα στον Παπαδοπουλο και εβαλα cat-back 63.5 κανει υπερβολικο θορυβο αλλα δε πειραζει μου αρεσει :D:lol:

Βεβαια ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη στην διαμετρο :lol: (Ο Παπαδοπουλος φαγωθηκε να βαλω 60.5 γιατι θεωρουσε την 63.5 υπερβολικη :lol: ) ενω ο Κωστας απο την REVO μου ειπε να βαλω 63.5 οπου και τον ακουσα στο δρομο δε φαινεται να εχω χασει βεβαια δε ξερω αν εχω κερδισει και καθολου δ μπορω να το καταλαβω γιατι με ξεγελαει ο θορυβος... (απο τον θορυβο νομιζεις οτι εχεις παρει καμια 20ρια αλογα :lol: :lol: )

Απο τιμή???

Μήπως τράβηξες και καμιά φωτό να μας δείξεις???

Το ψιλοσκέφτομαι και εγώ.

Περιμένω εντυπώσεις σου!

Link to comment
Share on other sites

Απο τιμή???

Μήπως τράβηξες και καμιά φωτό να μας δείξεις???

Το ψιλοσκέφτομαι και εγώ.

Περιμένω εντυπώσεις σου!

Να καποιες φοτογραφιες απο την εξατμιση εκανε πολυ καλη δουλεια και στη τιμη των 300 Ε

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Εκανα βολτα με το αμαξι του Βασιλη, το αμαξι τα σπαει πανω απο τισ 4500 στροφες. Η εξατμιση αρκετο θορυβο ( αν τον γουσταρεις ομως ειναι κ@βλ@ ) αλλα απο εμφανιση ΜΑΜΑΕΙ !!! Αντε Billy και με το καλο η εισαγωγη !!

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρηση η τιμη που κοστισε αλλα αν την κοιταξτε καλυτερα θα δειτε οτι στις κουρμπες ουτε 60mm δεν πρεπει να ειναι.Ταπεινη μου γνωμη παντα.

Η διατομη μια χαρα ειναι, αλλα το μεγεθος του τελικου πρεπει να ειναι απο παπακι 125cc... (εξ'ου και ο θορυβος)

Link to comment
Share on other sites

η εξάτμιση είναι ολόσωμη?πόσο κόστισε?και κατι ακόμα.παρατήρησα πως εγίνε πολυ καλή δουλειά στον προφυλακτίρα,σανεργοστασιακο φενεται

Οπως ειπε και φιλος ο προφυλακτηρας ειναι εργοστασιακος GTI, η τιμη της εξατμισης κοστισε 300 Ε και ειναι απο καταλυτη και πισω..

Link to comment
Share on other sites

Εκανα βολτα με το αμαξι του Βασιλη, το αμαξι τα σπαει πανω απο τισ 4500 στροφες. Η εξατμιση αρκετο θορυβο ( αν τον γουσταρεις ομως ειναι κ@βλ@ ) αλλα απο εμφανιση ΜΑΜΑΕΙ !!! Αντε Billy και με το καλο η εισαγωγη !!

Ευχαριστω Nικο ...

Link to comment
Share on other sites

Η διατομη μια χαρα ειναι, αλλα το μεγεθος του τελικου πρεπει να ειναι απο παπακι 125cc... (εξ'ου και ο θορυβος)

Ο Παπαδοπουλος μου ελεγε να βαλω 60.5 αλλα εγω βεβαια ακουσα εσενα ^_^ Τελικα δε προκειτε να βαλω downpipe Κωστα (να μη χαλασουμε και πολλα λεφτα αλλωστε ολα τα λεφτα ειναι το προγραμμα ;) απο εκει και περα τα λεφτα που δινεις δε αξιζουν) .. ενα καλο φιλτρακι και μετα τελος... Πιστευω οτι με την επιλογη του προγραμματος (REVO) εκανα την καλυτερη επιλογη γιατι εκτος απο το οτι ειναι πολυ δυνατο, δουλευει και "εξυπνα" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ο Παπαδοπουλος μου ελεγε να βαλω 60.5 αλλα εγω βεβαια ακουσα εσενα ^_^ Τελικα δε προκειτε να βαλω downpipe Κωστα (να μη χαλασουμε και πολλα λεφτα αλλωστε ολα τα λεφτα ειναι το προγραμμα ;) απο εκει και περα τα λεφτα που δινεις δε αξιζουν) .. ενα καλο φιλτρακι και μετα τελος... Πιστευω οτι με την επιλογη του προγραμματος (REVO) εκανα την καλυτερη επιλογη γιατι εκτος απο το οτι ειναι πολυ δυνατο, δουλευει και "εξυπνα" :lol:

To καλο ή καλυτερο, εχει να κανει καθαρα με τις αναγκες και τα θελω καποιου.

Παντα προτεινα (και προτεινω) σε καποιον, να κανει αυτο που τον κανει να αισθανεται καλυτερα, ακομα κι αν καποιες φορες αυτο ειναι εις βαρος της δουλειας μας ή του προϊοντος που εχουμε.

Παντως, θα πρεπει να γνωριζει καποιος οτι το συγκεκριμενο προγραμμα δοκιμαζεται για περισσοτερο απο 1 χρονο (φυσικα οχι σε αυτοκινητα ιδιωτων), ωστε να εκμηδενιστουν τα οποια προβληματα αξιοπιστειας, αλλα και γενικοτερης ομαλης λειτουργιας, ακομα και σε βαθος χρονου.

Συνολικα εχουν διανυθει περισσοτερα απο 100.000χλμ, απο τα οποια τα περισσοτερα ειναι σε πολυ "ακαρδα" χερια.

Τα ορια του συγκεκριμενου κινητηρα δεν ειναι οσο ψηλα φανταζονται καποιοι και ποτε μα ποτε δεν πρεπει να ξεχναει καποιος οτι προκειται για κινητηρα 1,4L.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως περιμένω μια απάντηση απο τον VAG-lover.

Πως είναι δυνατον θεωρείς ένα πρόγραμμα μη αξιόπιστο επειδί βγάζει με full περιφερειακά 220 και θεωρείς ένα πρόγραμμα αξιόπιστο που βγάζει 215 μόνο με πρόγραμμα.τα 5 άλογα κανουν δηλαδή την διαφορά στην αξιοπιστία ?

Link to comment
Share on other sites

μα φυσικα και ειναι πιεσμενα,εδω οι ιδιοι οι κατοχοι του το παραδεχοντε,οσοι θελουν να πουν την αληθεια βεβαια,μεχρι πατεντες με σφυριλατα εψαχναν.

νομίζω δημηουργείς εντυπώσεις.επειδι πρέπει να ξερεις πολύ καλα τους κατόχους που λένε την αλήθεια,το μεγαλύτερο μειον απο το 1.6Τ είναι οι μπιέλες και μετα τα πιστόνια!

Το να εχεις ενα OPC 1 σταδιο και να βάλεις πιστονια για να μην σπάει απλα πρέπει να είσαι πολυ ασχετος.

Πιστόνια μπιέλες μπεκ και tubina αλλάζεις και πας 300+ :lol:

2-3 ειναι σε σκέψεις.

Οσο για το αν είναι πιεσμένο ,κάτι παραπάνω θα ξέρεις απο μεγάληπίεση μιας που είσαι και κάτοχος 1.4TSi.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως περιμένω μια απάντηση απο τον VAG-lover.

Πως είναι δυνατον θεωρείς ένα πρόγραμμα μη αξιόπιστο επειδί βγάζει με full περιφερειακά 220 και θεωρείς ένα πρόγραμμα αξιόπιστο που βγάζει 215 μόνο με πρόγραμμα.τα 5 άλογα κανουν δηλαδή την διαφορά στην αξιοπιστία ?

Μα καλά, αμφισβητείς τον άνθρωπο που βγαίνει και τα λέει τόσο ωραία. Εδώ σου λέει για δοκιμές 100.000χλμ σε τυράννους και εσύ λες αυτά; Θα ξεχάσουμε τις δοκιμές που είχαν γίνει στα δικά μας, με τους ίδιους τυράννους και κανένα δεν δούλευε όπως έπρεπε; Ο εφιάλτης του κάθε ένα ήταν τα logs. Όσοι είχαν λογγάρει τα αμάξια τους, μετά ψαχνόντουσαν. Τα Emodium έδιναν και έπαιρναν τότε. Ξεχνιούνται αυτά; Δεν ξεχνιούνται...

Βέβαια εδώ γίνομαι κακός. Αλλά κάθε παραμύθι έχει και τον κακό του...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως περιμένω μια απάντηση απο τον VAG-lover.

Πως είναι δυνατον θεωρείς ένα πρόγραμμα μη αξιόπιστο επειδί βγάζει με full περιφερειακά 220 και θεωρείς ένα πρόγραμμα αξιόπιστο που βγάζει 215 μόνο με πρόγραμμα.τα 5 άλογα κανουν δηλαδή την διαφορά στην αξιοπιστία ?

Που ακριβως εγραψα "μη-αξιοπιστο" και που ακριβως εγραψα "215 μονο με προγραμμα";

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.