Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Εχεις δει καποια μετρηση του συγκεκριμενου αυτοκινητου σε stock μορφη;

Ξερεις ποσα αλογα ηταν εργοστασιακα;

Πιστεψε με, πουθενα δεν υπαρχει "+90".

Οσο για τα "3 αυτοκινητα μπροστα" και τα "αλλα 3 πισω", με αφηνουν παγερα αδιαφορο.

Γνωριζω πολυ καλα πως τιποτα δεν εχει αλλαξει στους κωδικες της revo.

Μηπως αλλαξε τιποτα με τους "αλλους";

Δεν αφηνω καποιο υπονοουμενο, αλλα δυστυχως δεν μπαινω στη συγκεκριμενη λογικη της "καροτσας", ενω δεν ξερω τι κανουν τα αλλα προϊοντα.

Για τη revo γνωριζω πολυ καλα και για αυτη γραφω....

Και επαναλαμβανω:

Στην προκειμενη περιπτωση, για το VW GOLF MKV TSi 140-170ps, η εκτιμουμενη ιπποδυναμη μετα απο επαναπρογραμματισμο με κωδικα της revo, κυμαινεται μεταξυ 205-215 ιππων, αναλογα τη βενζινη που εχει το αυτοκινητο...

Αν καποιος βγαλει παραπανω.............go play.

Παρακατω αποκλειεται.

Για να σου δωσω κι ενα ακομα πιο ακραιο παραδειγμα, μας ηρθε πριν καιρο μια δυναμομετρηση με mail, απο καποιο Cupra, που με φουλ revo stg2+ ειχε βγαλει 434 ιππους!

Με στοκ τουρμπο....

Το ιδιο σεταπ, το δινουμε με εκτιμουμενη ιπποδυναμη ~360ps.

Αυτο, πως πιστευεις πως θα επρεπε να το αντιμετωπισουμε;

Εχεις ξανακανει τη συγκεκριμενη ερωτηση και σου εχω απαντησει και παλι.

Ψαξε στα ποστ μου και δες τι ειχα γραψει. (αφου σε ενδιαφερει τοσο πολυ)

Βλεπεις, αντιθετα με καποιους, εγω δεν λεω/γραφω αλλα σημερα και αλλα αυριο....

θα ρωτησω τον Χρηστο κ θα απαντησω αλλα ηταν TSI 140ps ποσα αλογα δλδ να ειχε σε στοκ μορφη.145-150-155 παραπανω δεν ειχε ουτε στο καλυτερο του ονειρο οποτε ειμαστε στο +75, +80 παλι με το REVO

οσο για τις καροτσες εγω ανεφερα το παραδειγμα αυτο μονο κ μονο για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης κ τπτ παραπανω.Εμενα ειδικα δεν με ενδιαφερει αν θα ειμαι ο πιο δυνατος

απο ολους η αν ξηλωνω ασφαλτο.αν ειχα την δυνατοτητα θα ζητουσα 180-185 αλογα με δυνατη ροπη σε μεγαλο φασμα στροφων

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν ειπα οτι ενα custom ειναι καλυτερο απο ενα τυποποιημενο προγραμμα ουτε αμφεβαλλα για την ποιοτητα του προγραμματος σας κ κατ'επεκταση της εταιριας revo

ουτε εκρινα τον τροπο που επιλεγετε φτανετε στο τελικο προιον σας.Αυτο που με απασχολησε ειναι γιατι βγαζει τοσα πολλα αλογα ενω η ιδια εταιρια δηλωνει λιγοτερα.Δηλαδη καθε TSI βγαζει διαφορετικο νουμερο κ αν εστω κ ετσι εχει τοση μεγαλη αποκλιση (δλδ ενα μπορει να βγαλει 205 κ ενα αλλο 230 με το ιδιο προγραμμα)

επισης δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυνατο ενα αυτοκινητο να βγαζει τοσα πολλα extra αλογα-φανταστειτε ενα tsi 140 ps να φτασει στα 230 μονο με προγραμμα-μιλαμε για +90 αλογα

κ ολα αυτα σε safe-ιδανικες συνθηκες λειτουργιας ενος τουρμπατου αυτοκινητου.

Επισης κατι που ρωτησα κ παλαιοτερα το προγραμμα REVO ηταν ισαξιο με τα πρωτα custom κ τα παιδια που κανανε ανοιγματα μπορουν να το επιβεβαιωσουν οτι σφαζοντουσαν στην κυριολεξια κ τωρα τα REVO τα αφηνουν 3 αυτοκινητα πισω.Δηλαδη ελεος τιποτε δεν αλλαξε?Δεν ειμαι πελεμιος της REVO ισα ισα το αντιθετο ο χρηστος ξερει.Αλλα ολα αυτα πιστευω ειναι ευλογα ερωτηματα απο ατομα που παρακολουθουν τις εξελιξεις στον χωρο του tuning.

Φιλε mourth , επειδη αυτο που εχει να κρινουν το 99% των ιδιοκτητων ειναι οι επιδοσεις , ολο το παιχνιδι των πωλησεων εχει παει εκει . Ετσι κι αλλιως , κανενας δεν εχει ολες τις γνωσεις και τα εργαλεια , για να αξιολογησει το τι εχει . Ενω το ποσες καροσες ειναι μπροστα , το βλεπει ζωντανα με τα ματια του και το διασκεδαζει (αναλογως και χαρακτηρα).

Γιατι ολα τα Cupra εχουν βαλει REVO ? Ο 1ος λογος ειναι γιατι προσφερει επιδοσεις , παρολο που οποιος ειναι δυνατος (370+) εχει και κοψιματα. ΣΕ τοσα φορουμ που εχω δει , τα κοψιματα στο κρυο , ειναι 1 στα 1000 ποστ και 999 στα 1000 αφορουν στο ποσο γρηγορο ειναι (κοντρες , δυναμομετρησεις κλπ). Και το ΑΒΤ ή το ΜΤΜ ειναι καλα , αλλα δεν εχει βαλει κανεις και ουτε νοιαζεται και κανεις τι λ ή μ ή ν εχει , ολοι νοιαζονται ποσες καροτσες ειναι ο Α μπροστα απο τον Β . Και αν σπασει και 1 στα 100 , και φυσικα και δεν φταιει μονο το προγραμμα αλλα περισσοτερο η χρηση (γιατι οταν θες 400ΗΡ αντι για 240ΗΡ απο πριν σε 1ο σταδιο πρεπει να ξερεις οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να το παιζεις cool , βγαζοντας βιντεακια με 300+kmh) ειναι τοσο μικρο το ποσοστο που τελικα κανεις δεν δινει σημασια .

Κακα τα ψεμματα ετσι ειναι τα πραγματα . Απο τη μερια ομως του ανθρωπου που ρυθμιζει , γνωριζεις οτι αν κανεις κατι αδυναμο , εσβησες , ασχετα αν το κρινεις λαθος να ειναι σουπερ - επιθετικο (που ειναι λαθος) . Επισης , γνωριζεις οτι αν κανεις κατι "επιθετικο" θα ειναι το δυνατοτερο , αλλα σε πληθος αυτοκινητων καποια στιγμη θα σου κατσει και η "στραβη" . Δεν σημαινει οτι αν αυξησεις το οριο αποκλισης μπεκιερας (που ουσιαστικα εξαλειφει το safe mode) ή αν δουλεψεις με 0.83 ψηλα , αντι για 0.78 , θα σπασει , αλλα αν φτιαχτουν πχ 1000 TSI - TFSI , που σιγουρα θα σου ερθει και ο Mr. Zonk ( = o super καυτης , που βαζει 95αρα , το λιωνει απο το πρωι εως το βραδυ στο ΟΧ , ΑΒ , ΓΔ , ΕΖ , κανει παρατεταμενες τελικες , κλπ ) και σπασει το μοτερ του , εχει πολυ μεγαλη σημασια το ονομα σου να ειναι βαρυγδουπο εξωτερικου , παρα το "βαφτιστικο" σου . Αυτο ειναι παντελως ανεξαρτητο του λ ...

Αν και εχω φτιαξει το δυνατοτερο TSI (253ΗΡ @ ΜΑΗΑ, τωρα ειναι περισσοτερο... φυσικα με ολα τα απαραιτητα περιφερειακα, που εξασφαλιζουν την αξιοπιστια), νιωθω οτι δεν μπορω να συμμετεχω αλλο στο παιχνιδι των επιδοσεων , γιατι αν καποτε καποιο μοτερ χαλασει (που σιγουρα καποτε θα συμβει, εδω εχω δει νορμαλ TSI να παθαινουν ζημιες...), νομιζω οτι θα εχω πολυ σοβαρο προβλημα ( οσο κι αν εχει αποδειχτει η αξιοπιστια μας , εως τωρα ) , πολυ μεγαλυτερο απο οποιονδηποτε αλλο . Ετσι κι αλλιως , ολοι ενδιαφερονται για το πως θα ειναι οι πιο γρηγοροι με τα λιγοτερα δυνατα πραγματα . Οπως και με τα TFSI , που οι 9 στους 10 θελουν RS4 μπεκ για να ειναι μπροστα απο ολους , και ο 1 στους 10 θελει να βαλει μπιελες , για να μην πληρωνει μοτερ μετα ...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα.

Θα ήθελα μόνο να σχολιάσω τις επιδόσεις του Χρήστου (peolinio). Ήμουν κι εγώ στην δυναμομέτρηση που έγινε στο ΜΑΗΑ. Εγώ έχω και την φώτο από τα αποτελέσματα, αλλά δυστυχώς είναι σπίτι. Θα την ποστάρω το βράδυ.

Όσον αφορά τις επιδόσεις του, με τον Χρήστο είχαμε κάνει 3-4 ανοίγματα όσο ήμουν Stage 1 (244,1PS μετρημένα στο ίδιο ΜΑΗΑ). Ξεκινούσαμε από ρολαριστές 2ες, και μέχρι και γεμάτη 3η, πηγαίναμε μαζί. Μόνο όταν έβαζα 4η και βλέπαμε πλέον νούμερα 180+, του άνοιγα (όχι τίποτα τρελό, το πολύ 2-3 αυτοκίνητα μέχρι τα 220), αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτός έχει 14άρι κι εγώ 2λιτρο, οπότε αν μη τι άλλο, είναι λογικό...

Το αμάξι του είναι όντως πολύ δυνατό, και πέρα από ότι λένε τα νούμερα, φαίνονται οι επιδόσεις του και στον δρόμο. Δεν ξέρω αν είναι 205, 215, 230 ή 270, πάντως έχω κάνει ανοίγματα και με μαμά GTI, και τα άνοιγα πολύ πιο εύκολα από τον Χρήστο. Τα συμπεράσματα δικά σας. Πάντα βέβαια λέμε παίζει και το θέμα οδηγού κλπ κλπ. Δεν αντιλέγω. Συμφωνώ 100%. Απλά παραθέτω γεγονότα. ;)

Σας χρωστάω κι ένα ποστάρισμα με τα αποτελέσματα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα.

Θα ήθελα μόνο να σχολιάσω τις επιδόσεις του Χρήστου (peolinio). Ήμουν κι εγώ στην δυναμομέτρηση που έγινε στο ΜΑΗΑ. Εγώ έχω και την φώτο από τα αποτελέσματα, αλλά δυστυχώς είναι σπίτι. Θα την ποστάρω το βράδυ.

Αντε με αυτη τη dyno να την δουμε .... Γερασαμε .... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αντε με αυτη τη dyno να την δουμε .... Γερασαμε .... -_-

Ρε speedyyyyyyyyyy αφου την εχεις και παρακολουθεις ποσταρε την να θαυμασει ο κοσμος ;):D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Αντε με αυτη τη dyno να την δουμε .... Γερασαμε .... ;)

Πολύ ανυπόμονος είσαι! Το πρωί έγραψα πω θα την ανεβάσω μόλις πάω σπίτι...

Ορίστε και η δυναμομέτρηση...

img2410z.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι λίγο περίεργο που βγάζει μέγιστη ροπή στις 6020??

Οι καμπύλες θυμίζουν περισσότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα μεγάλου κυβισμού.

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξτε καινουριο τοπικ ''Εφτασαν τα 230αρια?'' ;):D :D :D :D

Πολυ δυναμη λεμε. Ειχε μεγαλο γελιο το πατημα που καναμε εγω με τον peolinio tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Η ροπη ειναι πολυ χαμηλη και αποδιδεται πολυ ψηλα.

Κατι εκανε ο τυπος στο dyno...

Θα συμφωνήσω απόλυτα για την "πεσμένη" ροπή . Θα εκτιμούσα πάρα πολύ όμως εάν μου δίνατε μια ιδέα από το τι θα μπορούσε να κάνει στο δυναμόμετρο .. ώστε να μπορούμε να ξεχωρίζουμε τον καλό επαγγελματία με ένα δυναμόμετρο από τον απατεώνα καθώς και πιθανές κινήσεις με τις οποίες θα μπορούσε να εφαρμόσει τα "σχέδιά" του .

Ευχαριστώ !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα για την "πεσμένη" ροπή . Θα εκτιμούσα πάρα πολύ όμως εάν μου δίνατε μια ιδέα από το τι θα μπορούσε να κάνει στο δυναμόμετρο .. ώστε να μπορούμε να ξεχωρίζουμε τον καλό επαγγελματία με ένα δυναμόμετρο από τον απατεώνα καθώς και πιθανές κινήσεις με τις οποίες θα μπορούσε να εφαρμόσει τα "σχέδιά" του .

Ευχαριστώ !

Δεν αναφερομαι σε δολο, ουτε σε "μαγειρεμα".

Το δυναμομετρο ειναι ενα απλο εργαλειο.

Οταν το χειριζεσαι σωστα, αποδιδει και σωστα.

Και δεν μιλαω απο την πλευρα αυτου που το χειριζεται, αλλα απο την πλευρα αυτου που το χρησιμοποιει για να αξιολογει τα αποτελεσματα του.

Εαν δηλάδη ειχαμε μια μετρηση πριν την αναβαθμιση και βλεπαμε και τη συγκεκριμενη, μονο τοτε θα ειχαμε πραγματικα και αξιοπιστα δεδομενα.

Ενα "ξερο" 230ps/25kg δε λεει πολλα...

Εαν ομως π.χ. σαν μαμα εγραφε 170ps/21kg, θα ξεραμε πως το συγκεκριμενο dyno μαλλον δεν εχει πολλα φορτια (τουλαχιστον χαμηλα), αρα δε φορτιζει και τον κινητηρα ωστε να βγαλει και ροπη.

Ολα αυτα ομως ειναι καθαρα εικασιες, καθως προσωπικα δεν εχω ιδεα πως δουλευει το συγκεκριμενο δυναμομετρο....

Αυτο βεβαια που σε καθε περιπτωση ειναι δεδομενο και συγκρισιμο, ειναι η ομαλοτητα της αποδοσης, χωρις κενα ή "κοιλιες" και σε αυτο η συγκεκριμενη μετρηση παιρνει αριστα.

Μπραβο Χρηστο και συγχαρητηρια για το αυτοκινητο σου.

Σου ευχομαι να ειναι παντα απροβληματιστο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερομαι σε δολο, ουτε σε "μαγειρεμα".

Το δυναμομετρο ειναι ενα απλο εργαλειο.

Οταν το χειριζεσαι σωστα, αποδιδει και σωστα.

Και δεν μιλαω απο την πλευρα αυτου που το χειριζεται, αλλα απο την πλευρα αυτου που το χρησιμοποιει για να αξιολογει τα αποτελεσματα του.

Εαν δηλάδη ειχαμε μια μετρηση πριν την αναβαθμιση και βλεπαμε και τη συγκεκριμενη, μονο τοτε θα ειχαμε πραγματικα και αξιοπιστα δεδομενα.

Ενα "ξερο" 230ps/25kg δε λεει πολλα...

Εαν ομως π.χ. σαν μαμα εγραφε 170ps/21kg, θα ξεραμε πως το συγκεκριμενο dyno μαλλον δεν εχει πολλα φορτια (τουλαχιστον χαμηλα), αρα δε φορτιζει και τον κινητηρα ωστε να βγαλει και ροπη.

Ολα αυτα ομως ειναι καθαρα εικασιες, καθως προσωπικα δεν εχω ιδεα πως δουλευει το συγκεκριμενο δυναμομετρο....

Αυτο βεβαια που σε καθε περιπτωση ειναι δεδομενο και συγκρισιμο, ειναι η ομαλοτητα της αποδοσης, χωρις κενα ή "κοιλιες" και σε αυτο η συγκεκριμενη μετρηση παιρνει αριστα.

Μπραβο Χρηστο και συγχαρητηρια για το αυτοκινητο σου.

Σου ευχομαι να ειναι παντα απροβληματιστο...

Παρακολουθω τα γραφωμενα του topic εδω και καιρο και οφειλω να σου πω οτι τα λες σωστα για το δυναμομετρο.Χωρις να θελω να θιξω το παιδι με το TSI καθως και το αποτελεσμα του , πιο σημαντικη θα ηταν η διαφορα πριν και μετα καθως και η ποιοτητα της καμπυλης και οχι τοσο αυτο καθαυτο το τελικο νουμερο.Εχει καταντησει το dyno να ειναι ενα χαρτι για το ποιος την εχει πιο μεγαλη!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης ο peolinio έχει ανεβάσει βιντεο όπου πατάνε μαζι με cupra και πηγαίνουν δίπλα δίπλα.

Αν όντως είχε μόνο 26 κιλά ροπή, το cupra στην αρχή του πατήματος θα του έκανε τέτοια διαφορά που θα το έχανε...εκτός και αν κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο cupra, πράγμα που είναι λιγότερο πιθανό όμως.

Link to comment
Share on other sites

και εμενα με προβλιματιζει η ροπη παιδια που δεν μου φαινετε να εχω μονο τοσο λιγη αν και το συγκεκριμενο δυναμομετρο σε αλλα αμαξια εβγαλε ακριβως τα νουμερα που ανακοινωνε οι οικος του προγραμματος ....

Link to comment
Share on other sites

και εμενα με προβλιματιζει η ροπη παιδια που δεν μου φαινετε να εχω μονο τοσο λιγη αν και το συγκεκριμενο δυναμομετρο σε αλλα αμαξια εβγαλε ακριβως τα νουμερα που ανακοινωνε οι οικος του προγραμματος ....

Πέφτει η ροπή, ανεβαίνει η ιπποδύναμη. Οπως στα ατμοσφαιρικά 16βάλβιδα της δεκαετίας του 90. Κάτι παίζει με τη μέτρηση...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να πω πως δεν κόπτομαι να υποστηρίξω τον peolinio και κανέναν άλλον peolinio, όπως επίσης τον μάστορα και οποιονδήποτε άλλο μάστορα. Δεν έχω να κερδίσω εγώ κάτι προσωπικά.

Αυτό που ξέρω μόνο, είναι ότι έχω παρεβρεθεί σε αρκετές δυναμομετρήσεις αυτοκινήτων στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο (ίσως σε περισσότερες από 20), και μαμά και βελτιωμένων, και 99% τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα και ίσως και λίγο πιο αυστηρά.

Επίσης ο peolinio έχει ανεβάσει βιντεο όπου πατάνε μαζι με cupra και πηγαίνουν δίπλα δίπλα.

Αν όντως είχε μόνο 26 κιλά ροπή, το cupra στην αρχή του πατήματος θα του έκανε τέτοια διαφορά που θα το έχανε...εκτός και αν κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο cupra, πράγμα που είναι λιγότερο πιθανό όμως.

Σε ένα άνοιγμα από ρολαριστές, δεν ξεκινάς να ανοίγεις από τις 2.000σαλ! Προφανώς έχεις φορτωμένο με στροφές τον κινητήρα που σημαίνει ότι είσαι στο φάσμα της πολλής ιπποδύναμης και της λίγης ροπής. Οπότε στο άνοιγμα με το Cupra δε νομίζω να έπαιζε ρόλο αν ο peolinio είχε παραπάνω ροπή ή όχι.

και εμενα με προβλιματιζει η ροπη παιδια που δεν μου φαινετε να εχω μονο τοσο λιγη αν και το συγκεκριμενο δυναμομετρο σε αλλα αμαξια εβγαλε ακριβως τα νουμερα που ανακοινωνε οι οικος του προγραμματος ....

Πρόσφατο παράδειγμα, τα 2 μετρημένα Passat του anastos και pescarus, 2λιτρα με χειροκίνητο σασμάν με Stage 1 APR, όπου η εταιρεία ανακοινώνει 41 κιλά ροπής και τα αμάξι μετρήθηκαν 40,3 και 40,5...

Πέφτει η ροπή, ανεβαίνει η ιπποδύναμη. Οπως στα ατμοσφαιρικά 16βάλβιδα της δεκαετίας του 90. Κάτι παίζει με τη μέτρηση...

Στο διάγραμμα από ότι βλέπω, η ροπή ανεβαίνει συνέχεια (κάτι που μου φαίνεται κι εμένα περίεργο), παράλληλα με την ιπποδύναμη.

Τέλος πάντων, το αμάξι του peolinio εγώ ξέρω ότι πάει πολύ καλά! Εγώ μπορώ και το συγκρίνω και με το Passat CC 1.8TSI DSG με APR Stage 1, το οποίο του άνοιγα πιο εύκολα από ότι τον peolinio όταν ήμουν κι εγώ Stage 1...

Link to comment
Share on other sites

Πέφτει η ροπή, ανεβαίνει η ιπποδύναμη. Οπως στα ατμοσφαιρικά 16βάλβιδα της δεκαετίας του 90. Κάτι παίζει με τη μέτρηση...

πραγματικά κοίταξα την δική μου δυναμομέτρηση και όντος έχει πολύ λίγη ροπή για την δύναμη του κοίταξε το μαν

Edited by redman(manos)
Link to comment
Share on other sites

αν tsi 1ο σταδιο τρωει κοντα κολωνιτσα απο leon cupra ρολλαριστες τοτε του peolinio θα πρεπει να εχει τουλαχιστο 32 κιλα ροπη και 230+ αλογακια για να κατσει διπλα σε leon cupra...

το dyno του peolinio ειναι απλα ανυπαρκτο...!

Link to comment
Share on other sites

Τόσος ντόρος για το τίποτα!

Αφού τελικά στον τροχό φτάνουν τα 163 άλογα (όπως φαίνεται από τη δυναμομέτρηση του "Νίκος") κατά τη γνώμη μου το θέμα πρέπει να αλλάξει ονομασία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.