Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Οι μέγιστες τιμές καλές είναι.

Αλλα οι καμπύλες όχι. Δεν είναι περίεργη αυτή η μεγάλη κοιλιά της ροπής μετά το overboost?

Η "κρεμασμενη" ροπη μετα το overboost , κατα την αποψη μου , ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ , για ΤSI με ΟΕΜ αντλια Υ.Π. , γιατι η πιεση μπεκιερας με την καμπυλη αυτη (λογικα, χωρις να γνωριζω τι AFR δουλευει) θα ειναι σε σωστα επιπεδα και θα συμβαδιζει η actual με την requested τιμη . Σωστη πιεση μπεκιερας = σωστος ψεκασμος = αξιοπιστια = δεν μπαινει σε safe mode , με εργοστασιακες τιμες αρνητικης αποκλισης rail pressure. Τωρα , αν ανοιξει με ενα αλλο, μπορει να ειναι και πισω , και δυστυχως αυτο θα μεινει σαν εντυπωση ( γιατι κανενας με TSI δεν λογκαρει το καναλι 140 του VAGCOM να δει τι γινεται με την αντλια του, τις κοντρες ομως τις βλεπουν!). Μπορει και καποιος να πει "Μα καλα , πληρωνω προγραμμα και στις 4000σαλ η διαφορα ειναι 0.5kgrm ροπη ή στις 4500 εχω αλλα 15ΗΡ μονο?" . Αnyway , η εν λογω εταιρια αυτο δινει... και σ ποιον αρεσει ;) !

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Επομένως και το tsi 140 και στα 200 να πάει πάλι φυσιολογικό θα είναι σωστά? όπως το gt.

Αυτό που λέτε για την βενζίνα με την 98αρα ισχύει και στο tsi 160?

Link to comment
Share on other sites

Μία σοβαρή εταιρεία βελτίωσης οφείλει να έχει έτοιμες λύσεις που να:

1) Είναι δοκιμασμένες

2) Μη θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κινητήρα βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα

Δηλ. με συγχωρείς τώρα φίλε εγχώριε tuner.. ΠΩΣ είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θέτεις σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κινητήρα μακροπρόθεσμα;

Στο στάδιο της δική σας έρευνας και εξέλιξης δηλαδή τί ακριβώς κάνατε και αποδείχθηκε ότι το μοτέρ αντέχει πχ για τα επόμενα 200.000χλμ ας πούμε;.. Γιατί εγώ το μακροπρόθεσμα έτσι το εννοώ.. Μήπως στα ειδικά εργαστήρια σας δοκιμάσατε ας πούμε ένα μοτερ να δουλεύει μερόνυχτα ασταμάτητα, καταγράφατε στοιχεία και κατόπιν ανάλυσης τους, βγάλατε το πόρισμα ότι τα 200+ είναι η χρυσή τομή ας πούμε; Ή μήπως βάσει θεωρητικού μοντέλου; Ή μήπως έχει κάποιο απ'τα μοτερ σας διανύσει τόσα χλμ απροβλημάτιστα (πλην των φυσιολογικών φθορών σε τουρμπίνα κτλ);

Πείσε το forum για τα λεγόμενά σου με στοιχεία (και δεν νομίζω να είναι αντιεπαγγελματικό ή αντιδεοντολογικό μιας και έχετε αναλύσει πολλά περισσότερo πολύπλοκα τεχνικά θέματα) και μην αερολογείς χρησιμοποιώντας μαρκετινίστικες εκφράσεις..

Εκτός βέβαια και αν απλά σας έπεισαν οι εταιρίες που πραγματικά κάνουν έρευνα κι εξέλιξη και λόγω ανταγωνισμού επιλέξατε αυτή την ιπποδύναμη...Μάλλον λειτουργήσατε με εγχώρια νοοτροπία: ''Αφού το κάναν αυτοί, κάτι θα ξέρουν''..........

Edited by the lagman
Link to comment
Share on other sites

Νκο , θα συμφωνησω με οσα αναφερεις . Κανενας δεν ειναι τελειος αλλα πιστευω οτι ο καθενας προσπαθει για το καλυτερο.

Δεν γινεται σε μεγαλο πληθος περιπτωσεων ολα να πηγαινουν τελεια. Καποιες στιγμες θα υπαρξουν και μικρες ατυχιες , ευκολα διορθωσιμες , καποιες αλλες θα υπαρξουν και μεγαλες (πχ σπασμενο μοτερ) Ειναι μεσα στο προγραμμα να συμβει κι αυτο , εδω χαλανε και τα νορμαλ. Απλα ο καθενας απο τη μερια του μπορει να συμβαλει στο να ειναι ο αριθμος τετοιων περιπτωσεων μικρος . Και δεν ειναι μονο ο προγραμματιστης ή ο μηχανικος , αλλα και ο ιδιοκτητης , που η χρηση και η συντηρηση ειναι δικη του υποθεση .

Εχω μια τελευταια απορια. Στη συναντηση σας , το θεμα του γρηγοροτερου με ενδιαφερει λιγο . Οταν λες "ειχαμε περιστατικα με Safe mode και κοψιματα" , λογικα δεν πρεπει να αναφερεσαι σε σενα ή στον Shaddow ή στον Αποστολη (αυτος φοραει αντλια ετσι κι αλλιως...), γιατι δεν μου εχετε αναφερει κατι. Δεν πιστευω να φοβαστε να ερθετε για να μην το κατεβασουμε ? :mellow: !!!

Ναι φοράει αντλία αποκλείεται να αναφερόταν σε αυτόν....

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας τα γραψανε..ανοιγαμε απο 2ρες και πεταγομουνα και ειχαμε μια διαφορα γυρω στο 1μιση αμαξι..αυτα..

Τελικα τοση φασαρια τοσες σελιδες ,μας σκοτισαν τα @ρχιδι@ τοσες φορες αλλαξαν προγραμα και γ@μ@με και τελος τα safe mode στις μεσαιες και πολυ δυναμη και και και ...και τελικα και πισω ειναι και εχει παλι safe mode....

αχαχαχαχαχαχαχααχαχα... tongue.giftongue.giftongue.gif

Φιλε shadow20 μου εφτιαξες την μερα...keep rafting...

Kριτωνα αν ερθει και σου πει ξερεις μπορεις να μου ξαναβαλεις το παλιο μου προγραμμα τι θα κανεις??

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχχα

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Δηλ. με συγχωρείς τώρα φίλε εγχώριε tuner.. ΠΩΣ είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θέτεις σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κινητήρα μακροπρόθεσμα;

Η πραγματοποίηση μιας αναβάθμισης περνάει από πολλά στάδια:

1. Παρατήρηση του μηχανολογικού συνόλου για να διαπιστωθούν τα περιθώρια κέρδους ισχύος

2. Ανάλυση της εργοστασιακής λειτουργίας. Εντοπισμός σημείων που χρειάζονται τροποποίηση για να έχουμε ασφαλή λειτουργία σε αναβαθμισμένη μορφή

3. Σχεδιασμός αναχαρτογράφησης

4. Πραγματοποίηση δοκιμών. Ανάλυση και επιβεβαίωση ορθής λειτουργίας σύμφωνα με το σχεδιασμό της αναβάθμισης.

5. Παρακολούθηση του αυτοκινήτου σε βάθος χρόνου

6. Επιβεβαίωση σε τακτικά χρονικά διαστήματα της ορθότητας των ρυθμίσεων και έλεγχος καλής λειτουργίας εξαρτημάτων κινητήρα

Ο προσεκτικός σχεδιασμός μιας αναβάθμισης μπορεί να σε γλυτώσει από πολλά ευτράπελα που εμφανίζονται στην πορεία.

Οι συντηρητικές επιλογές εξίσου.

Στην περίπτωση των κινητήρων TSI, πέρασε πολύς καιρός δοκιμών μέχρι να βρεθούμε σε θέση να διαθέσουμε την αναβάθμιση προς τους πελάτες μας.

Σε πίστες, στην εθνική, στο δυναμόμετρο. Αυτά ήταν διαθέσιμα, αυτά χρησιμοποιήσαμε.

Αλλά και η προυπάρχουσα τεχνογνωσία επιτρέπει να κάνεις σωστές εκτιμήσεις στο στάδιο του σχεδιασμού για να αποφύγεις καταστροφικά αποτελέσματα

στις δοκιμές.

Αν θέλεις να φέρεις ως αντίλογο ότι υπάρχουν εταιρείες στο εξωτερικό που κάνουν συστηματική έρευνα κι εξέλιξη,

θα συμφωνήσω. Σίγουρα υπάρχουν άλλοι που έχουν περισσότερα και καλύτερα μέσα από εμάς για να κάνουν βελτιώσεις.

Από τη στιγμή που δημοσίευσαν αρκετά αργότερα από εμάς τις βελτιώσεις τους, δε νομίζω ότι υπαγόμαστε στην κατηγορία των μιμητών.

Εμείς κοιτάζουμε τη δουλειά μας. Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, για τα δεδομένα της Ελλάδας, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι το προιόν μας έχει ποιότητα.

Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι προσπάθειές ανταμοίβονται.

Αν πιστεύεις πάλι ότι υστερούμε σε τεχνογνωσία έναντι των ξένων, σίγουρα δεν έχουμε την πληροφόρηση ενός εργοστασίου παραγωγής κινητήρων.

Κανένας δεν είπε το αντίθετο. Λειτουργούμε με βάση τα τεχνικά εγχειρίδια που υπάρχουν και τις πρακτικές πληροφορίες που έχουμε.

Όμως σε θέματα τεχνολογικής πρωτοτυπίας, πολλές φορές -αθόρυβα- έχουμε πάρει την πρωτιά. Για παράδειγμα, είμασταν οι πρώτοι που εφαρμόσαμε με επιτυχία την

τροποποίηση πίεσης στη μπεκιέρα των TFSI (130bar), εν έτι 2007, όταν οι υπόλοιπες εταιρείες και tuners έψαχναν να βρουν γιατί έχουν κοψίματα, λύνοντας

ένα πρόβλημα του οποίου η λύση μας έφερε στο προσκήνιο.

Αν υπάρχει ενας λόγος για τον οποίο τα προγράμματά μας βρίσκονται στην πρώτη θέση προτίμησης στους TFSI, είναι αυτός.

Εξίσου μεγάλες τροποποιήσεις γίνονται σε θέματα χαρτογράφησης και μηχανολογίας που σπάνια φτάνουν στη δημοσιότητα

για λόγους επαγγελματικού απορρήτου. Κάντε υπομονή μερικές ημέρες και θα καταλάβετε τί εννοώ. :mellow:

Όπως καταλαβαίνεις, ο σκοπός της απάντησής μου δεν ήταν να σε καθησυχάσω. Θέλησα να σε ενημερώσω ότι εν έτι 2009 οι βελτιωτές στην Ελλάδα δεν είναι

οι γιδοβοσκοί που ήταν κάποτε (εμού εξαιρουμένου). Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα φυσικά.

Για αυτό είναι μάλλον απίθανο να θέσουν τον κινητήρα σου σε κίνδυνο σε οποιοδήποτε επίπεδο βελτίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τοση φασαρια τοσες σελιδες ,μας σκοτισαν τα @ρχιδι@ τοσες φορες αλλαξαν προγραμα και γ@μ@με και τελος τα safe mode στις μεσαιες και πολυ δυναμη και και και ...και τελικα και πισω ειναι και εχει παλι safe mode....

αχαχαχαχαχαχαχααχαχα... tongue.giftongue.giftongue.gif

Φιλε shadow20 μου εφτιαξες την μερα...keep rafting...

Kριτωνα αν ερθει και σου πει ξερεις μπορεις να μου ξαναβαλεις το παλιο μου προγραμμα τι θα κανεις??

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχχα

:mellow:

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Ρε βλαμένε ποιος σου είπε οτι έχω Safe Mode.....ηλίθιος είσαι τελικά?

Πίσω είμαι γιατι εγω το επέλεξα......αν ήθελα ποιο δυνατό θα πήγαινα στην Revo

SF έχει κάποιος άλλος......βλήμα.

Γελα βλαμένε....

Κάτσε να τα πώ γιατί δεν καταλαβαίνουν μερικοί to safe mode το έβγαλα εγώ την Τετάρτη και αυτό γιατί έχω να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο πάρα πολύ καιρό παντρεύτηκα μόλις πριν 20 μέρες και απλά δεν άφησα τον γάμο να πάω για πουρνάρια....ο Κύριλλος πριν καιρό μου είχε πει να περάσω από το μαγαζί να το διωρθώσουμε μόλις έμαθε ότι είχα το πρόβλημα αυτό απλά δεν ασχολήθηκα για τους παραπάνω ευνόητους λόγους κάποια στιγμή θα το διορθώσω όπως το έκανε και o Jovanni....

Υ.Γ.όλοι στο safe mode το δικό μου κολήσατε λόγος για τα κοψίματα δεν θα γίνει? αααα και στα δικά σας παιδιά οι ανύπαντροι :mellow:

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.όλοι στο safe mode το δικό μου κολήσατε λόγος για τα κοψίματα δεν θα γίνει?

Για τα κοψίματα όχι να μην πούμε.....δεν χρειάζεται......ξέρεις οτι έιναι σπαθι παιδί και δεν χρειάζεται να το κάνουμε θέμα...

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Τελικα τοση φασαρια τοσες σελιδες ,μας σκοτισαν τα @ρχιδι@ τοσες φορες αλλαξαν προγραμα και γ@μ@με και τελος τα safe mode στις μεσαιες και πολυ δυναμη και και και ...και τελικα και πισω ειναι και εχει παλι safe mode....

αχαχαχαχαχαχαχααχαχα... tongue.giftongue.giftongue.gif

Φιλε shadow20 μου εφτιαξες την μερα...keep rafting...

Kριτωνα αν ερθει και σου πει ξερεις μπορεις να μου ξαναβαλεις το παλιο μου προγραμμα τι θα κανεις??

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχχα

συγχαρητήρια ένα από τα τόσα etuner tsi που έχω βάλει τελικά ένα ήταν μπροστά ένα αυτοκίνητο....αν ένας με έχει ράψει αυτό τον λέγανε Μάνο και είχε revo....

Link to comment
Share on other sites

Ρε βλαμένε ποιος σου είπε οτι έχω Safe Mode.....ηλίθιος είσαι τελικά?

Πίσω είμαι γιατι εγω το επέλεξα......αν ήθελα ποιο δυνατό θα πήγαινα στην Revo

SF έχει κάποιος άλλος......βλήμα.

Γελα βλαμένε....

Μιλησα στον πλυθηντικο πιτσιρικο για ολους εσας με τα overload που τοσες μερες κανετε δυσφημηση στον εναν και διαφημηση στον αλλον και τελικα και πιο αδυναμοι ειστε και εχετε και safe modes...

Οσο για το αν το παρω στο χερι και τετοιες πιπες να ξερεις οτι μιλας σε καποιον ο οποιος εχει ΠΛΗΡΩΣΕΙ 3 διαφορετικα προγραμματα μονο στο συγκεκριμενο αμαξι.Οποτε coolare λιγο

Εχεις να πληρωσεις αρκετα χρηματα ακομα απλα δεν το ξερεις ακομα.

Υ.Γ Σταματα ομως να βριζεις συνεχεια γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι ο κοσμος ειναι πολυ μικρος και καμια μερα μπορει να παγωσουν τα ποδαρακια σου μπεμπακο..

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα στον πλυθηντικο πιτσιρικο για ολους εσας με τα overload που τοσες μερες κανετε δυσφημηση στον εναν και διαφημηση στον αλλον και τελικα και πιο αδυναμοι ειστε και εχετε και safe modes...

Οσο για το αν το παρω στο χερι και τετοιες πιπες να ξερεις οτι μιλας σε καποιον ο οποιος εχει ΠΛΗΡΩΣΕΙ 3 διαφορετικα προγραμματα μονο στο συγκεκριμενο αμαξι.Οποτε coolare λιγο

Εχεις να πληρωσεις αρκετα χρηματα ακομα απλα δεν το ξερεις ακομα.

Υ.Γ Σταματα ομως να βριζεις συνεχεια γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι ο κοσμος ειναι πολυ μικρος και καμια μερα μπορει να παγωσουν τα ποδαρακια σου μπεμπακο..

Ζητάω συγνώμη για το προηγούμενο post μου.

Σε παρακάλω να ανακαλέσεις αυτά που γράφεις για μένα....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Μιλησα στον πλυθηντικο πιτσιρικο για ολους εσας με τα overload που τοσες μερες κανετε δυσφημηση στον εναν και διαφημηση στον αλλον και τελικα και πιο αδυναμοι ειστε και εχετε και safe modes...

Οσο για το αν το παρω στο χερι και τετοιες πιπες να ξερεις οτι μιλας σε καποιον ο οποιος εχει ΠΛΗΡΩΣΕΙ 3 διαφορετικα προγραμματα μονο στο συγκεκριμενο αμαξι.Οποτε coolare λιγο

Εχεις να πληρωσεις αρκετα χρηματα ακομα απλα δεν το ξερεις ακομα.

Υ.Γ Σταματα ομως να βριζεις συνεχεια γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι ο κοσμος ειναι πολυ μικρος και καμια μερα μπορει να παγωσουν τα ποδαρακια σου μπεμπακο..

.......είσαι ρατσιστής με εμάς τους Overload :mellow: γιατί τι σου έχουμε κάνει?

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. με συγχωρείς τώρα φίλε εγχώριε tuner.. ΠΩΣ είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θέτεις σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κινητήρα μακροπρόθεσμα;

Στο στάδιο της δική σας έρευνας και εξέλιξης δηλαδή τί ακριβώς κάνατε και αποδείχθηκε ότι το μοτέρ αντέχει πχ για τα επόμενα 200.000χλμ ας πούμε;.. Γιατί εγώ το μακροπρόθεσμα έτσι το εννοώ.. Μήπως στα ειδικά εργαστήρια σας δοκιμάσατε ας πούμε ένα μοτερ να δουλεύει μερόνυχτα ασταμάτητα, καταγράφατε στοιχεία και κατόπιν ανάλυσης τους, βγάλατε το πόρισμα ότι τα 200+ είναι η χρυσή τομή ας πούμε; Ή μήπως βάσει θεωρητικού μοντέλου; Ή μήπως έχει κάποιο απ'τα μοτερ σας διανύσει τόσα χλμ απροβλημάτιστα (πλην των φυσιολογικών φθορών σε τουρμπίνα κτλ);

Πείσε το forum για τα λεγόμενά σου με στοιχεία (και δεν νομίζω να είναι αντιεπαγγελματικό ή αντιδεοντολογικό μιας και έχετε αναλύσει πολλά περισσότερo πολύπλοκα τεχνικά θέματα) και μην αερολογείς χρησιμοποιώντας μαρκετινίστικες εκφράσεις..

Εκτός βέβαια και αν απλά σας έπεισαν οι εταιρίες που πραγματικά κάνουν έρευνα κι εξέλιξη και λόγω ανταγωνισμού επιλέξατε αυτή την ιπποδύναμη...Μάλλον λειτουργήσατε με εγχώρια νοοτροπία:''Αφού το κάναν αυτοί, κάτι θα ξέρουν''..........

Φυσικα , βασει "θεωητικου μοντελου"! Γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ tuner δεν μπορει να κανει κατι διαφορετικο, πλην αυτου.

To να κρατησεις ενα αυτοκινητο 10 ημερες σαν δικο σου , να κανεις πολλες δοκιμες και να το ανεβασεις και μια ολοκληρη ημερα στο dyno , δεν λεει τι-πο-τα! Περα απο το οτι ειναι η πρωτη εικονα . Κανονικα , για να γνωριζεις αν μετα την μετατροπη οποτε και την εξτρα καταπονηση που προκυπτει το καθε στοιχειο που συνθετει τον κινητηρα ή το κιβωτικο ή τπ διαφορικο ή... ή... ή... θα χαλασει πρεπει να γνωριζεις την ακριβη αντοχη του καθε στοιχειου (υλικο , σχεδιαση) , που δεν το γνωριζεις , πρεπει να γνωριζεις ακριβως το ποσο περισσοτερο το καταπονεις (αυτο ειναι λιγο πιο ευκολο) και πρεπει να βρεις μεγαλο πληθος αυτοκινητων , οχι 3 ή 5 , που να δεχτουν αυτη την μετατροπη και να αποδειχτει και στην πραξη οτι το ποσοστο αστοχιων ειναι αυξημενο ελαχιστα, σε σημειο που να μην επηρρεαζει πρακτικα την αξιοπιστια η μετατροπη Αυτα ολα μπορει να τα κανει μονο ο κατασκευαστης , και κανενας επωνυμος ή ανωνυμος tuner . Ο λογος που διαμαρτυρονται πολλοι , για το πρωτο 1.4 GT , με τον παλιο εγκεφαλο MED9.5 , που μετα το update παρατηρησαν μειωση επιδοσεων ειναι επειδη ο κατασκευαστης επελεξε κατι τετοιο . Επελεξε η πιεση να μειωθει , το καυσιμο να αυξηθει και η πιεση μπεκιερας να παει στα 130 αντι για 150bar. Γιατι ειχε τοσο μεγαλο πληθος περιπτωσεων και εστω και σε ελαχιστο αυτοκινητων που ειδε οτι δυσλειτουργουν ή χαλανε , επελεξε διαφορετικο software.

Ο κατασκευαστης δεν εχει να σκεφτει ομως μονο ποση δυναμη θα εχει και αν δεν θα σπασει ο κινητηρας , εχει να σκεφτει και πολλα αλλα πραγματα , που τον περιοριζουν . Αλλιως και ο ιδιος θα εδινε το TSI με 210ΗΡ, και οχι με 140ΗΡ ή 170ΗΡ. Ο σημαντικοτερος ειναι το ποσους ρυπους θα βγαλει ο κινητηρας (σε ολες τις συνθηκες) και το τι καταναλωση θα εχει. Αν βγαλει πολλους , δεν θα περναει προδιαγραφες ρυπων , που σημαινει οτι για να πουλιεται το αυτοκινητο θα πληρωνει πολλους φορους . Για να βγαλει λοιπον λιγους ρυπους , θα πρεπει να μην εχει πλουσιο μιγμα, με οτι σημαινει αυτο . Αλλος λογος ειναι οτι ειναι ο μονος που δινει ουσιαστικη - αληθινη εγγυηση. Φαντασου να εχει πχ 100000 μοτερ , που εχουν 100% τη Ν75 και εχουν 200+ΗΡ και μερικοι χιλιαδες Γερμανοι που κανουν 200+χλμ την ημερα με τελικη ταχυτητα βγαλουν off τις τουρμπινες τους , βρισκομενοι εντος εγγυησης . Θα πρεπει το εργοστασιο που παιζει με ελαχιστο ποσοστο κερδους , να πληρωσει στην BorgWarner (KKK) ενα τεραστιο ποσο για να ξαναδωσει μερικες χιλιαδες τουρμπινες. Αυτο σημαινει τεραστια οικονομικη ζημια!

Ολους τους παραπανω πονοκεφαλους , ενας tuner δεν τους εχει . Δεν προκειται κανενας να σου πει "Βγαζεις τοσα gr/km CO ή δεν εισαι με Λ=1 και full throttle για Χ χρονο." . Οποτε μπορει να εκμεταλλευτει την ανοχη που αφηνει ο κατασκευαστης σε διαφορα parts . Πχ η τουρμπινα δεν ειναι στο οριο παροχης της ουτε για 140ΗΡ ουτε για 170ΗΡ, οποτε αυτο το εκμεταλλευομαστε και κερδιζουμε σε δυναμη , αφου ο εξτρα αερας αν συνδιαστει με extra καυσιμο δινει περισσοτερη δυναμη . Το εξτρα καυσιμο πρεπει να προσφερθει με τα μπεκ και αυτα πρεπει να τροφοδοτηθουν σωστα απο τις αντλιες . Και αυτα τα parts εχουν ανοχη , αλλα οχι ανεξαντλητη . Πχ την αντλια υψηλης ο κατασκευαστης την υπολογισε ωστε ο κινητηρας να εχει στις 5300σαλ 0.5bar ή 0.75bar , oχι να εχει 1,4bar. Eκει μπορει και να μην φτανει, που δεν φτανει και διαπιστωνεται ευκολα με ενα διαγνωστικο . Ή η πισω αντλια ειναι για Χ lt/min , αν καποιος χρειαστει μεγαλυτερη επειδη εβαλε μεγαλη τουρμπνα , πρεπει αν την αντικαταστησει , αλλιως θα "στεγνωνει" το μοτερ και θα χαλασει γρηγορα και την μπροστινη αντλια , που δεν θα τροφοδοτειται απο την πισω σωστα , ή τα μπεκ ή ο συμπλεκτης κλπ.

Οσον αφορα το ποτε θα σπασει ενα μοτερ , για να σπασει θα πρεπει 3 παραγοντες να αυξηθουν περα απο τα επιτρεπτα ορια . Ο καθενας δημιουργει και διαφορετικου ειδους ζημια . Αυτοι ειναι : Θερμοκρασια , Ροπη και Πολυστροφια . Εδω ερχεται το "θεωρητικο μοντελο". Το εργοστασιακο 170ΗΡ TSI , για να εχει ολες τις προϋποθεσεις που προαναφεραμε , χρειαζεται να δουλευει σχεδον με 13+:1 στον κοφτη σε ενα τυπικο πατημα 3ης , εκει που εχει 0.65bar και βγαζει 170+ΗΡ. Οποτε , αν καποιος επιλεξει πχ να εχει 11.4:1 και 1bar στον κοφτη "θεωρητικα" η μικροτερη θερμοκρασια καυσης εκει που το μοτερ εχει την περισσοτερη ισχυ δεν πρεπει να καταπονησει περισσοτερο τα εμβολα . Αυτο εχει αποδειχτει και στην πραξη , βλεποντας ζημιες να παθαινουν τα νορμαλ και οχι τα "πειραγμενα"! Υπερβολικη ροπη ωστε να καταπονηθουν τα αντιστοιχα μερη (μπιελες, συμπλεκτης), επισης δεν μπορει να υπαρξει , γιατι ο κυβισμος ειναι μικρος και η πιεση απ τον κατασκευαστη αρκετη ηδη . Και 30-31kgrm να βγαλει ειναι 20-25% πανω απο το ΟΕΜ, και τo VAG μας εχει συνηθισει σε πολυ μεγαλυτερες ανοχες . Οσον αφορα στην πολυστροφια , το να το στροφαρεις πολυ ψηλα δεν εχει νοημα, καθως κρεμαει πανω και απο τον ΟΕΜ κοφτη η ισχυς , οποτε απο valve train κλπ θα ειναι ΟΚ.

Παιδια , ρυθμιση εχει κανει και ο κατασκευαστης. Ειναι ενα δυσκολο πραγμα που ισορροπει μεταξυ αξιοπιστιας , επιδοσεων , ποιοτητας λειτουργιας , και για τον κατασκευαστη επιπλεον , καταναλωσης , ρυπων , εγγυησης , που καποια απο αυτα ειναι αμεσα εξαρτωμενα και με τη χρηση και τη συντηρηση. Και φυσικα δεν ειναι μονο οι καροτσες που ειναι μπροστα ο Α απο τον Β , σε ενα πατημα και φυσικα δεν πρεπει να ειναι το κριτηριο επιλογης μιας ρυθμισης μονο αυτο .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Μιλησα στον πλυθηντικο πιτσιρικο για ολους εσας με τα overload που τοσες μερες κανετε δυσφημηση στον εναν και διαφημηση στον αλλον και τελικα και πιο αδυναμοι ειστε και εχετε και safe modes...

Οσο για το αν το παρω στο χερι και τετοιες πιπες να ξερεις οτι μιλας σε καποιον ο οποιος εχει ΠΛΗΡΩΣΕΙ 3 διαφορετικα προγραμματα μονο στο συγκεκριμενο αμαξι.Οποτε coolare λιγο

Εχεις να πληρωσεις αρκετα χρηματα ακομα απλα δεν το ξερεις ακομα.

Υ.Γ Σταματα ομως να βριζεις συνεχεια γιατι η ιστορια εχει δειξει οτι ο κοσμος ειναι πολυ μικρος και καμια μερα μπορει να παγωσουν τα ποδαρακια σου μπεμπακο..

Αρη δεν χρειάζεται να έχουμε εμείς οι χρήστες αντιπαράθεση μεταξύ μας......μην μπαινουμε και εμεις σε αυτον το πολεμο.

Link to comment
Share on other sites

Αρη δεν χρειάζεται να έχουμε εμείς οι χρήστες αντιπαράθεση μεταξύ μας......μην μπαινουμε και εμεις σε αυτον το πολεμο.

Σου εξηγησα στο πμ το ιδιο πριν μου το πεις εσυ..Βαλε το μιαλο σου να δουλεψει μιας και δεν εισαι πιτσιρικας τελικα.. :D

Link to comment
Share on other sites

Αρη βιαζεσαι λιγο .....

Τα προβληματα που διαπιστωθηκαν ειναι τα γνωστα κοψιματα στον αποστολη (με την Κ4. e-tuners) και ενα safe mode στον Γιωργο ( overload). Και τα 2 περιστατικα εχουν παρελθον

Ομως, μετα το νεο λογισμικο που εβαλε ο Γιαννης ( jovanni ) τα safe εξαφανιστηκαν, και αυτο το διαπιστωσαμε επειτα και απο πολυ σκισιμο την περασμενη τεταρτη

Ο Γιωργος ( George80 ) οντως δεν ασχοληθηκε για τους λογους που προανεφερε, και ισως με το νεο version ολα να πανε καλα.

Μην ξεχναμε οτι τα προβληματα γενικα παρατηρουνται σε αυτοκινητα τα οποια παιζουν πανω απο 220ps με τερμα ρυθμισεις ( οι περιπτωσεις ομως ειναι ελαχιστες )

ΟΥΔΕΠΟΤΕ παρουσιαστηκε θεμα σε αυτοκινητα με light tunning

Χαλαρωστε λοιπον λιγο, και να δεχεστε την κριτικη γιατι ετσι διορθωνετε το προιον σας και γινοσαστε καλυτεροι

ΥΓ .Οσο για τους δικηγορους που δυστυχως ειναι δικα μας παιδια ( κατοχοι VW και μελη ) ............................. λυπαμαι

Link to comment
Share on other sites

Αρη βιαζεσαι λιγο .....

Τα προβληματα που διαπιστωθηκαν ειναι τα γνωστα κοψιματα στον αποστολη (με την Κ4. e-tuners) και ενα safe mode στον Γιωργο ( overload). Και τα 2 περιστατικα εχουν παρελθον

Ομως, μετα το νεο λογισμικο που εβαλε ο Γιαννης ( jovanni ) τα safe εξαφανιστηκαν, και αυτο το διαπιστωσαμε επειτα και απο πολυ σκισιμο την περασμενη τεταρτη

Ο Γιωργος ( George80 ) οντως δεν ασχοληθηκε για τους λογους που προανεφερε, και ισως με το νεο version ολα να πανε καλα.

Μην ξεχναμε οτι τα προβληματα γενικα παρατηρουνται σε αυτοκινητα τα οποια παιζουν πανω απο 220ps με τερμα ρυθμισεις ( οι περιπτωσεις ομως ειναι ελαχιστες )

ΟΥΔΕΠΟΤΕ παρουσιαστηκε θεμα σε αυτοκινητα με light tunning

Χαλαρωστε λοιπον λιγο, και να δεχεστε την κριτικη γιατι ετσι διορθωνετε το προιον σας και γινοσαστε καλυτεροι

ΥΓ .Οσο για τους δικηγορους που δυστυχως ειναι δικα μας παιδια ( κατοχοι VW και μελη ) ............................. λυπαμαι

Σωστός Νίκο.

Link to comment
Share on other sites

Τα προβληματα που διαπιστωθηκαν ειναι τα γνωστα κοψιματα στον αποστολη (με την Κ4. e-tuners) και ενα safe mode στον Γιωργο ( overload). Και τα 2 περιστατικα εχουν παρελθον...

Μην ξεχναμε οτι τα προβληματα γενικα παρατηρουνται σε αυτοκινητα τα οποια παιζουν πανω απο 220ps με τερμα ρυθμισεις ( οι περιπτωσεις ομως ειναι ελαχιστες )

ΟΥΔΕΠΟΤΕ παρουσιαστηκε θεμα σε αυτοκινητα με light tunning

Νικο , οπως προειπα η ρυθμιση (προγραμμα) ειναι μια ισορροπια μεταξυ ισχυος - αξιοπιστιας - ποιοτητας λειτουργιας - κοστους απαιτουμενων aftermarket ανταλλακτικων κλπ.

Αυτο που πρεπει να βγαινει σαν συμπερασμα ειναι οτι το προγραμμα δεν ειναι "πανακεια" , ουτε με ενα προγραμμα μπορουν να καλυφθουν τα οποια μηχανολογικα ορια. Αν πχ δεν φτανουν τα μπεκ σε ενα EVO που ο ιδιοκτητης θελει να βγαλει 480ΗΡ , πρεπει να αλλαξει τα OEM μπεκ , γιατι οτι προγραμμα και να βαλει παλι δεν θα φτανουν .

Οσον αφορα στην ποιοτητα λειτουργιας , το ποια θα ειναι τα ανεκτα ορια ειναι θεμα ιδιοκτητη. Πχ καποιος μπορει να μην τον ενδιαφερει αν θα εχει SM στις 5000σαλ , αλλα να ειναι μπροστα στις κοντρες , χωρις να πληρωσει αντλια και χωρις να κινδυνευει το μοτερ του. Θα πρεπει να ανεχτει το SM, γιατι δεν γινεται κατι αλλο. Αλλιως , θα πρεπει να μπει ηπιοτερη ρυθμιση (= υποδεεστερες επιδοσεις) ή να αναβαθμισει την αντλια του ή με προσωπικη του ευθυνη και γραπτως , να γνωριζει οτι αυτο που επιθυμει ειναι επικινδυνο για την αξιοπιστια του μοτερ του. Οσον αφορα του Αποστολη (που δυστηχως δεν ειναι μελος πλεον), η μετατροπη ειναι εκτενεστερη και το να κανει +-0.1bar μονο στις μεσαιες και με πολλη πιεση (1.7-1.8bar), χωρις κανενα safe mode δεν το θεωρω προβλημα , σε ποιοτητα λειτουργιας . Mπορει ο ιδιοκτητης , που εχιε και τον πρωτο και τελευταιο λογο , να το θεωρει προβλημα (αν και δεν μου εχει διαμαρτυρηθει) . Οποτε , η λυση ειναι softwareικη ή hardwareικη , και θα προκυψει μετα απο ψαξιμο, εαν τον ενοχλει.

Αυτοκινητα με light tuning παντως , δεν εχουν προβλημα.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

...Οσον αφορα του Αποστολη (που δυστηχως δεν ειναι μελος πλεον).....

Τι εννοείς ότι δεν είναι μέλος πια;

Αν εννοείς ότι δεν είναι μέλος του vwclub τότε τι να πω; :D

Ένα μπράβο στα παιδιά!!!! ;)

Τα καταφέρατε και το πιο δυνατό TSI δεν είναι πια μέλος!!

Αυτά είναι :wub:thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.