Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Τα ταΐζουν με βιολογικά προϊόντα :)

Πέρα από την πλάκα πάντως... Εγώ που θα δώσω 23.400E για το καμάρι μου (που σημειωτέων θα είναι στα χέρια μου σε λιγότερο από ένα μήνα) τα 1500 δεν φαντάζουν απαγορευτικά αφού το βαρύ όνομα της ABT θα κάτσει πάνω στο μοτέρ μου και θα έχει καλύτερα κρατήματα (λόγω βάρους tongue.gif).

Πραγματικά αμφιταλαντεύομαι όλη την ώρα μεταξύ των εξής: ABT, REVO και etuners. Δεν μπορώ να διαλέξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! :S

e-tuners με κλειστα ματια....

φιλικα παντα...

τα παιδια ειναι απιστευτα και με πολυ καλη πελατοκεντρικη προσεγγιση!!!

εμενα με εχουν βοηθησει αρκετα και μπορω να πω πως το τουτου μου γαζωνει!!! :)

Link to comment
Share on other sites

θεμα marketing ειναι ξυπνατε. Οταν βγηκε το 5αρι με τον tsi - gt ηταν απο τοτε γνωστα τα ορια του 1,4 twin charged μοτερ για τις βαριες και επωνυμες εταιρειες και απλα παριμεναν το ποιος πρωτος θα ξεπερασει το ψυχολογικο φραγμα των αρχικων 210 ιππων ....

Ειναι μεγαλο το ρισκο οσο και ο φοβος τοσο και στο ευρη κοινο να δηλωνεις οτι πας 210+++ το 14αρι το καημενο οποτε και κερδος ελαχιστο :) ...Αρα βγαζεις το προγραμμα teaser 205 - 210 και οταν μπουν στο παιχνιδι πιο δυνατες εκδοσεις απο αλλες εταιρειες πετας και εσυ το δικο σου και ερχεται και δενει το γλυκο = golf vi ..... απλα φανταζομαι τι θα γινει στο μελλον με τα tsi Vii χαχαχα :)

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθω-παρακολουθω-παρακολουθω...Δεν μιλαω...Ετοιμαζω το νεο αρλεκιν με θεμα τα TSI....δν κουραστικατε να γυρνατε γυρω και γυρω απο τα ιδια πραγματα...καποιοι ανθρωποι να απολογουνται συνεχως για καποια πραγματα και καποιοι αλλοι να πετανε "φιδιες" και "κακιες" για καποιους αλλους...χαρειται τα αυτοκινητα σας ο καθενας οπως μπορει και μην υποβιβαζεστε τοσο σαν ανθρωποι...μεσα απο το φορουμ παρεξηγουνται πολλα!Τωρα αν καποιος ειναι 210 και καποιος αλλος 230 δν εχει να λεει τπτ...στο δρομο φαινονται ολα!Ο κριτης ολων ειναι ο δρομος....

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ειναι μια καλη απορια γιατι το Golf 5 να λανσαρεται με 205 hp ενω το Golf 6 με 219 hp τι στιγμη που εχουν τον ιδιο κινητηρα ... :blink:

Εγω παλι δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι ιδιος ο κινητηρας, εχουν αλλους κωδικους, κι απ'οτι μου ειπαν μεσα απο την VW δεν ειναι ιδιοι, αυτο το κακο μου ειπε οτι εχει η εταιρια, συνεχεια αλλαζουνε κινητηρες..

Εξωτερικα φαινοντε ιδιοι, το 160αρι εχει καποιες διαφορες στην κεφαλη, ετσι μου ειπε ενας μαστορας στην VW.

Edited by Rocco-85
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι ιδιος ο κινητηρας, εχουν αλλους κωδικους, κι απ'οτι μου ειπαν μεσα απο την VW δεν ειναι ιδιοι, αυτο το κακο μου ειπε οτι εχει η εταιρια, συνεχεια αλλαζουνε κινητηρες..

Εξωτερικα φαινοντε ιδιοι, το 160αρι εχει καποιες διαφορες στην κεφαλη, ετσι μου ειπε ενας μαστορας στην VW.

Kαλα αν ρωτησες στη VW σωθηκες ;):lol:

Εγω οταν ειχα παει να αγορασω απο την VW το TSI 140 (το 2007) και ρωτησα τι διαφορες εχει το TSI 140 με το GT 170 ασε τι μου ειχαν πει....

Μεχρι και οτι το TSI 140 εχει μια τουρμπινα ενω το GT εχει δυο :D

Οτι να ναι ειναι στη VW μη το ψαχνεις :)

Link to comment
Share on other sites

Kαλα αν ρωτησες στη VW σωθηκες ;):lol:

Εγω οταν ειχα παει να αγορασω απο την VW το TSI 140 (το 2007) και ρωτησα τι διαφορες εχει το TSI 140 με το GT 170 ασε τι μου ειχαν πει....

Μεχρι και οτι το TSI 140 εχει μια τουρμπινα ενω το GT εχει δυο :D

Οτι να ναι ειναι στη VW μη το ψαχνεις :)

:lol::lol:

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Kαλα αν ρωτησες στη VW σωθηκες :whistling::lol:

Εγω οταν ειχα παει να αγορασω απο την VW το TSI 140 (το 2007) και ρωτησα τι διαφορες εχει το TSI 140 με το GT 170 ασε τι μου ειχαν πει....

Μεχρι και οτι το TSI 140 εχει μια τουρμπινα ενω το GT εχει δυο :lol:

Οτι να ναι ειναι στη VW μη το ψαχνεις :blink:

Καπως ετσι ειναι τα πραγματα , Βασιλη .

Αλλα δεν πρεπει να παραβλεπουμε οτι οι ανθρωποι εκει δεν ασχολουνται με μετατροπες. Η δουλεια τους ειναι να επισκευαζουν και να πηγαινουν με οτι λεει ο κατασκευαστης. Λογικο ειναι να μην γνωριζουν (αν και καλο ειναι για "εγκυκλοπαιδικους" λογους , εστω...) . Αν χαλασει πχ ενα μπεκ , δουλεια τους ειναι να το αντικαταστησουν , οχι να ξερουν την ακριβη παροχη του και τι διαφορα εχει απο αλλο μοντελο . Τωρα βεβαια αυτο με το διτουρμπινο TSI , αν ειπωθηκε , ειναι λιγο χοντρο...

Link to comment
Share on other sites

μήπως τελικά δεν υπάρχει καμία διαφορά. Μήπως λέω μήπως όλες αυτές οι αναβαθμίσεις για τις οποίες γκρινιάζουμε ότι ψιλοέριξαν το μοτεράκι μας είναι γιατί μας πήγαν και εμάς στα 160 άλογα για λόγους ρύπων?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές μεταξύ tsi 170-160. Κάπου είχα δει ότι έχουν διαφορετικό μοντέλο εγκεφάλου (?). Επείσης εδώ λέει:

A newly designed induction channel made it possible to eliminate gate switching to control the charge air movement. Noticeable results: optimized torque curve in the lower and middle engine speed range. Furthermore, Volkswagen a implementing a new generation of high-pressure injection valves; thanks to broader atomization of the fuel this leads to improved mixture homogenization and finally to optimized emissions. Furthermore, compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves.

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές μεταξύ tsi 170-160. Κάπου είχα δει ότι έχουν διαφορετικό μοντέλο εγκεφάλου (?). Επείσης εδώ λέει:

A newly designed induction channel made it possible to eliminate gate switching to control the charge air movement. Noticeable results: optimized torque curve in the lower and middle engine speed range. Furthermore, Volkswagen a implementing a new generation of high-pressure injection valves; thanks to broader atomization of the fuel this leads to improved mixture homogenization and finally to optimized emissions. Furthermore, compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves.

Δεν νομίζω μια βελτιστοποίηση στην εισαγωγή του αέρα στην πεταλούδα (gate) για καλύτερη κίνηση του αέρα το οποίο επιφέρει καλύτερη καμπύλη ροπής (όχι περισσότερη) ή τα μπεκ με μεγαλύτερο άνοιγμα δέσμης ψεκασμού (broader) που το κάνουν για καλύτερες εκπομπές καυσαερίων να δίνει το κάτι παραπάνω στο μοτέρ το VI - Scirocco.....

Επίσης η βελτίωση της λίπανσης ή των χιτωνίων κυλίνδρου-πιστονιού μου κάνει περισσότερο ως λιγότερες φθορές παρά με αύξηση απόδοσης....

Όρκο βέβαια δεν παιρνω......

Link to comment
Share on other sites

Επίσης , απο τα πολλά που έχουν γραφτεί:

".......κινητήρα TSI 122 και με τον κινητήρα TSI με 160 πλέον άλογα καταργώντας τις εκδοχές με τα 140 και 170 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας έχει υποστεί την φροντίδα των μηχανικών της γερμανικής εταιρείας καθιστώντας τον ακόμα πιο αξιόπιστο και ροπάτο, ενώ η ελαστικότητά του έχει βελτιωθεί."

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Απο τα πολλα που εχουν γραφτει επισης...

"Επί της ουσίας τώρα...

Ο 1.400άρης (εκείνος με τον κομπρέσορα και την κλασική τουρμπίνα για τις πιο υψηλές στροφές), μέσω επεμβάσεων στην τροφοδοσία και στην εισαγωγή αέρα, αποδίδει πλέον 160 ίππους, ενώ το DSG (κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) με τις 7 πυκνά διατεταγμένες σχέσεις (ανά 1.000 σ.α.λ. η 5η δίνει 30,1 χλμ./ώρα, ενώ η 7η 44,5!) αποτελεί την κρυφή δύναμη του κινητήρα. Το Golf VI με τους 160 ίππους και το συγκεκριμένο κιβώτιο ξεπερνά πρώτα από όλα τον παλιό εαυτό του.

Στις ρεπρίζ δεν αφήνει να αναπνεύσουν ούτε το GT των 170 ίππων, ούτε το Astra με τους 180 ή το 1.800άρι Leon με την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Το βασικότερο είναι ότι έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης από το ρελαντί σχεδόν μέχρι τον κόφτη. Είναι ενδεικτικό ότι με την 6η από τα 60 έως τα 120 χλμ./ώρα το Golf χρειάζεται 13,6 δλ., όταν το Opel απαιτεί 18,9 δλ. Μίλησε κανείς για ελαστικότητα κινητήρα;

Την ίδια ώρα το VI πατάει άψογα, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση και ποιότητα κύλισης, και στρίβει με περισσή ακρίβεια, χωρίς το αμάξωμα να κάνει την παραμικρή περιττή κίνηση. Ακόμα και όταν ξεπερνιέται το όριο πρόσφυσης του πίσω άξονα, η πρύμνη ακολουθεί διαγράφοντας ένα μεγαλύτερο τόξο, αλλά «διακριτικά», χωρίς υπερβολές. Και όλα αυτά αφήνοντας στα χέρια του οδηγού μια αίσθηση μοναδική από τα χειριστήρια, χωρίς παράλληλα να ακούγεται και να καταναλώνει πολύ."

Link to comment
Share on other sites

Συνοπτικά οι διαφορές:

1) Διαφορετικός εγκέφαλος (hardware - φτηνότερο από τον προηγούμενο)

2) Διαφορετικό λογισμικό (προφανώς)

3) Αναβαθμισμένο καπάκι κινητήρα (ροικότερο)

4) Αναβαθμισμένο σύστημα παροχής καυσίμου (μεγαλύτερα μπεκ γιατί άλλαξε η τεχνολογία των μπεκ άμεσου ψεκασμού όσο υπάρχει ο TSI)

5) Αναβαθμισμένο σύστημα αλλαγής ροής αέρα από κομπρέσορα σε τουρμπίνα (θυμάστε την αίσθηση δοντιού ροπής πάνω στην αλλαγή)

Ο κινητήρας κατά τα άλλα είναι πανομοιότυπος με εκείνους των Golf V 1.4 TSI/GT.

Βελτίωσαν τα σημεία που υπέφερε περισσότερο.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Επίσης σε γνωστό περιοδικό του χώρου σε παρουσίαση του νέου IBIZA-Cupra (φοράει τον ίδιο κινητήρα), αναφέρει μεταξύ των παραπάνω αναφερθέντων αλλαγών και την αλλαγή της θέσης του intercooler σε θέση πιο κάτω απο το ψυγείο ώστε μεγάλο μερός του να βρίσκει direct κρόυση με τον αέρα. Επίσης αναφέρει ότι είναι ελαφρύτερο (1 kg) σε σχέση με τα 3,9Kg του προηγούμενου.....

Δεν ξέρω αν ισχύει και για το GOLF-Scirocco......αναμένω ETKA....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Nα επανελθω στο θεμα των μπουζι...

Σημερα πηγα να ρωτησω σε ενα μαγαζι που εχει ανταλλακτικα για αυτοκινητα του group VAG και ρωτησα τι τιμη εχουν τα Bosch F5DPOR

Eκει ο πωλητης οταν των ρωτησα για τα μπουζι με κοιταει γεματος περιεργεια και μου λεει "ρε φιλε τι αμαξι εχεις" του απανταω εγω TSI... και τα σχετικα

Μετα μου λεει "σιγουρα κανουν για το αμαξι σου?" Του απαντησα και εγω σχετικα...

Και μετα μου λεει οτι αυτα τα μπουζι εχουν 35 Ε το ενα !!!!! :o;):o συνολο δηλ 140 Ε !!!!! "Τι ???" του λεω εγω και μου απανταει οτι τα συγκεκριμενα μπουζι τα φορανε βελτιωμενα S3 κτλ.... γιαυτο εχουν τοσο ακριβα...

Με λιγα λογια γνωριζει κανεις τπτ παραπανω γιαυτα τα μπουζι και αν μπορουμε να τα βρουμε πιο φτηνα ??? Μου φαινεται θα βαλω τα μπουζι που προτεινει η VW .... -_-

Link to comment
Share on other sites

Nα επανελθω στο θεμα των μπουζι...

Σημερα πηγα να ρωτησω σε ενα μαγαζι που εχει ανταλλακτικα για αυτοκινητα του group VAG και ρωτησα τι τιμη εχουν τα Bosch F5DPOR

Eκει ο πωλητης οταν των ρωτησα για τα μπουζι με κοιταει γεματος περιεργεια και μου λεει "ρε φιλε τι αμαξι εχεις" του απανταω εγω TSI... και τα σχετικα

Μετα μου λεει "σιγουρα κανουν για το αμαξι σου?" Του απαντησα και εγω σχετικα...

Και μετα μου λεει οτι αυτα τα μπουζι εχουν 35 Ε το ενα !!!!! :o:o:o συνολο δηλ 140 Ε !!!!! "Τι ???" του λεω εγω και μου απανταει οτι τα συγκεκριμενα μπουζι τα φορανε βελτιωμενα S3 κτλ.... γιαυτο εχουν τοσο ακριβα...

Με λιγα λογια γνωριζει κανεις τπτ παραπανω γιαυτα τα μπουζι και αν μπορουμε να τα βρουμε πιο φτηνα ??? Μου φαινεται θα βαλω τα μπουζι που προτεινει η VW .... -_-

aaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxaxaxaxaxaxa εσκασα στα γελια με την τιμη πραγματικα εκανα μπαμ machinegun.gif Γραψτους στα @#$#^%&@ και ρωτα αλλου καποιον πιο ειδικο που να το κατεχει το θεμα .....

Ακου εκει 35 το 1... Αν ειναι δυνατον εγω φιλος τα εβαλα 40-45 δεν θυμαμαι ακριβως μεχρη 50 ν ατα βρεις ....

Link to comment
Share on other sites

aaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxaxaxaxaxaxa εσκασα στα γελια με την τιμη πραγματικα εκανα μπαμ machinegun.gif Γραψτους στα @#$#^%&@ και ρωτα αλλου καποιον πιο ειδικο που να το κατεχει το θεμα .....

Ακου εκει 35 το 1... Αν ειναι δυνατον εγω φιλος τα εβαλα 40-45 δεν θυμαμαι ακριβως μεχρη 50 ν ατα βρεις ....

Τελικα θα βαλω τα ιδια με αυτα που φοραγα δηλ τα μαμα... ξερεις κανεις τους κωδικους και γενικα ποια ειναι τα μαμα μπουζι τουλ να τα παρω απο εξω (και οχι απο την αντιπροσωποια) τουλ να μου βγουν πιο φτηνα ???

Link to comment
Share on other sites

http://www.auto-essentials.co.uk/ecomm/cat...e96a8146f8c0a1b

Κάποιος φίλος από το forum παρέθεσε (και όπως είπε αγόρασε από) τo παραπάνω site σε παλαιότερο post

Link to comment
Share on other sites

http://www.auto-essentials.co.uk/ecomm/cat...e96a8146f8c0a1b

Κάποιος φίλος από το forum παρέθεσε (και όπως είπε αγόρασε από) τo παραπάνω site σε παλαιότερο post

Μεσω internet .... την αλλη βδομαδα αλλαζω μπουζι ... ξερει κανεις το κοστος απο τη VW ???

Link to comment
Share on other sites

Μεσω internet .... την αλλη βδομαδα αλλαζω μπουζι ... ξερει κανεις το κοστος απο τη VW ???

Αν παραγγείλεις σήμερα λογικά μέχρι την παρασκευή θα τα έχεις...

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη τα BOSCH PLATIN F5DP0R στα συστήνω ανεπιφύλακτα. Βάλτα και θα με θυμηθείς. Εγώ τα φοράω ήδη, εδώ και 8.000χλμ περίπου και είναι άψογα. Θα δεις διαφορά και στην απόδοση και στην κατανάλωση. Πάντα προς το καλύτερο.

Τα είχα πάρει 13 ευρώ το τεμάχιο.

Απο μια γρήγορη ματιά στο Google βρήκα αυτό.

http://www.findapart.gr/%CE%9C%CE%A0%CE%9F...41-p-36429.html

Τσέκαρε το. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Καλά να περνάς!

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

VAG-lover για πες μας τι λες για ολα αυτα; :o

Φιλε μου τα εχω αναλυσει πολλες φορες στο παρελθον:

Καλως ή κακως, εμεις σαν CARGATE δεν εχουμε επιλεξει τη "μαρκετιστικη οδο" του: "....εως 219-319-419" ή οσο ειναι το μεγιστο καθε μοντελου ξεχωριστα.

Προτιμουμε το: "...απο 205-305-405", ενω ακομα κι αν χρειαστει να αναφερουμε το "...εως", ποτε δεν αναφερουμε τα μεγιστα αλογα που ειδαμε μια μερα, με ενα αυτοκινητο, σε καποια ακρη της Ελλαδας ή του κοσμου....

Και βεβαια, ΠΟΤΕ δεν κανουμε "σημαια" αυτα τα μεγιστα αλογα που ειδαμε μια μερα, με ενα αυτοκινητο..... κ.λ.π. κ.λ.π.

Ειναι κατανοητο;

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαια, ΠΟΤΕ δεν κανουμε "σημαια" αυτα τα μεγιστα αλογα που ειδαμε μια μερα, με ενα αυτοκινητο..... κ.λ.π. κ.λ.π.

μαλλον γι αυτο 'χανετε' πελατες.

τουλαχιστον ειστε ειλικρινεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.