Jump to content
nicksid

Εγκατάσταση Αερίου Σε Golf / Passat Αξιζει ? (Γνώμες, Εντυπώσεις Μελών)

Recommended Posts

Εγώ θα κοίταγα μόνο αυτά που βγάζει η Vialle για τον κωδικό του κινητήρα μου και πάλι θα το σκεφτόμουνα δυο και τρεις φορές.

Τώρα το τι βγάζει ο κάθε τυχάρπαστος κατασκευαστής από Ιταλία Τουρκιά και Κίνα με παράλληλο εγκέφαλο και με τρύπημα τις

πολλαπλές για τα μπεκ΄, λαδιερες για λίπανση και μίξη βενζίνης, τα ακούω με πολύ μεγάλη καχυποψία.

Η οικονομία της βενζίνης που θα πετύχεις σε μια ενδεχόμενη βλάβη θα κάνει φτερά, άσε που θα σου σπάσουν και τα νευρά όλοι

αυτοί οι (ιδικοί) που στο τέλος θα σου παριστάνουν τον Κινέζο.

Link to comment
Share on other sites

εχω πλεον πειστει οτι μονο στην ελλαντα γινονται αυτα.

να αγοραζουμε αμαξι με 200+ αλογα και μολις ξεκαυλ...... να ψαχνουμε να βρουμε κεροσαν και υγραερια γιατι καιει πολλα,απο την μια και καμια εξατμιση να παρουμε 5-6 ιππους απο την αλλη.

Link to comment
Share on other sites

Σωστοοοοοςςςς!!!!!

Εαν ρωτησετε μαστορια θα σας πουνε για ραγισμενα κεφαλαρια και αλλα πολλα.Επισης δημιουργηθηκε ειδη ενας μικρος εμφυλιος αναμεσα στα συνεργεια (που δεν τοποθετουν υραεριο) μαζι με τους γκαζακιδες.Να δειτε γελιο (κλαμα) οταν εχει προβλημα ενα μοτερ και ψαχνουν οι πρωτοι που ειναι το προβλημα και οι δευτεροι κανουν τους κινεζους.Αφου δεν μπορουν να ασχοληθουν διοτι κανουν 4-5 καινουργιες εγκαταστασεις την μερα!!

Link to comment
Share on other sites

σήμερα που πήγα στην αντιπροσωπία μου είπε οτι η cosmokar συνεργάζεται με την ολλανδική Vialle που κοστίζει 1800€ και οτι ψεκαζετε υγροποιημένο και οχι σαν αέριο στον κινητήρα οπός και οτι δεν χάνετε η εγγύηση γιατί η μετατροπή γίνετε μέσα στην αντιπροσωπία ...

Link to comment
Share on other sites

σήμερα που πήγα στην αντιπροσωπία μου είπε οτι η cosmokar συνεργάζεται με την ολλανδική Vialle που κοστίζει 1800€ και οτι ψεκαζετε υγροποιημένο και οχι σαν αέριο στον κινητήρα οπός και οτι δεν χάνετε η εγγύηση γιατί η μετατροπή γίνετε μέσα στην αντιπροσωπία ...

Για ποιον κινητήρα σου έδωσαν αυτή την τιμή;

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση δεν πεφτει. Ανεβαίνει λίγο. Απλά είναι πιο φτηνό το καύσιμο και συνολικά έχεις κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Κερδος ? Ποτε ? Μετα απο ποσα χιλ ρε παιδια εχεις κερδος...1800 ευρω ειναι μεγαλο ποσο...Επισης το κιτ αποδεδειγμενα εχει προβληματα και θα βγει αλλο απο τη vialle λενε για τελη του 12 . Εγω παντως που το υπολογησα εαν με την βενζινη εχω μεικτα 8.1 με το αεριο θα εχω ας πουμε 10 ... στα 100 χιλ η βενζινη στοιχιζει 13.5 ευρω και το αεριο περιπου 9 ευρω ...η διαφορα ειναι 4.5 ευρω ....δηλαδη θελεις 40.000 χιλιομετρα για να κανεις απλα αποσβεση ...οχι κερδος. Επισης τα 1800 ειναι καλη τιμη εμενα μου ειχαν πει για 2200 στη θεσσαλονικη...Επισης εγυρονται θεματα αξιοπιστιας...

Link to comment
Share on other sites

λαθως μου οχι η καταναλοση αλλα το κοστος ποσο πευτει ??

το εχει βαλει κανεις και αν ναι ποσο?? που ?? αντιπροσοπια η εξω ??

και τα πρωτα θετικα και αρνητικα

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα με το focus δεν εχω αισθανθει διαφορα στην αποδοση καθολου μπορει το αντιθετο(!?) οσο για την μικροτερη φθορα μου πε ακριβως αυτο το πραγμα οτι το υγραεριο κανει τελεια καυση και η βενζινη οχι.. φιλος με φορεστερ 2000cc μοντ 00 το εβαλε απο τους πρωτους απο εκει που το εβαλε η κοπελα μου το 2002, απλα το αμαξι πεταει και το μονο που του εχει χαλασει ηταν φετος μια βαλβιδα η αισθητηρας με κοστος - τοποθετηση 20 ευρω.Αν δεν ειχα tsi θα το σκεφτομουν παρα πολυ σοβαρα για να βαλω αλλα ειναι μεχρι να το μυριστει το <<κρατος>>(κρατος λεμε τωρα) και οταν δει οτι εχουν γεμισει τετοια αμαξια θα το γεμισει 200 φορους..

sostos marese auto pou eipes
Link to comment
Share on other sites

Καταναλωση ειναι η ιδια με την Βενζινη.

Οκτανια 118 αρα τα τουρμπο θα πετανε.

40% οικονομια.LPG 0.81 Βενζινη καλη 1.70 100 οκτανια 1.95.

Αρα εχεις 118 οκτανια με 0.80.Αποσβεση σε 20000 χιλιομετρα

Παει η ρεζερβα.

Επικινδυνο σε τρακαρισμα απο πισω.

Toyota RAV4 16 Ευρω 230 χιλιομετρα 20 λιτρα. Καταναλωση 8.7 λιτρα τα 100 χιλιομετρα

8.7 λιτρα χ 1.70=14.79 Χ 2.3 34 ευρω

34 Ευρω-16 Ευρω= 18 ευρω στα 230 χιλιομετρα

LPG 0.07 το χιλιομετρο

Βενζινη απλη 0.147 το χιλιομετρο

Διαφορα 0.077 το χιλιομετρο χ 30000 χιλιομετρα= 2300 ευρω (Τοσα του πηρε η Toyota) Ετσι βγαινει.

Link to comment
Share on other sites

Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας.

Εννοείται......

Πάλι σωστός ο Στέλιος.

Link to comment
Share on other sites

Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας.

δηλαδή 20-30% επιπλέον κατανάλωση, οτιδήποτε λιγότερο(πχ 0-10%) = φτωχό μίγμα, άρα λάθος ρύθμιση και εκτεταμένη φθορά του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας.

Σε παρακαλω πολυ μπορεις αυτο να μου το εξηγησεις???

Για ποιο λογο το λες μια και κανενα τεστ δεν το εχει δειξει αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Ψάξε στο club και στο internet για μηχανολογικά άρθρα, έχει ειπωθεί ξανά.

Περιπου αυξηση της καταναλωσης 20-25% ειδα στα μικρα και 10-15% πανω απο 2000 κυβικα αρα σε μεγαλου κυβισμου συμφερει περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Χαίρομαι που ξαναγράφω μετά από πολύ καιρό.

Στο θέμα τώρα επειδή το ψάχνω αρκετό καιρό τώρα,μίλησα με το συνεργείο που πάω για το κιτ της BRC.

Όσον αναφορά την αύξηση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρή σε σχέση με το κέρδος που θα έχεις από την χαμηλότερη τιμή του υγραερίου.

Είναι αδιανόητο να μας δίνεται η δυνατότητα σε τόσο εξελιγμένο κινητήρα να μην μπορούμε να βάλουμε κιτ LPG.

Για το κιτ της BRC θα έχω νεότερα μέσα στην εβδομάδα και θα σας ενημερώσω.

Edited by alexd
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Χαίρομαι που ξαναγράφω μετά από πολύ καιρό.

Στο θέμα τώρα επειδή το ψάχνω αρκετό καιρό τώρα,μίλησα με το συνεργείο που πάω για το κιτ της BRC.

Όσον αναφορά την αύξηση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρή σε σχέση με το κέρδος που θα έχεις από την χαμηλότερη τιμή του υγραερίου.

Είναι αδιανόητο να μας δίνεται η δυνατότητα σε τόσο εξελιγμένο κινητήρα να μην μπορούμε να βάλουμε κιτ LPG.

Για το κιτ της BRC θα έχω νεότερα μέσα στην εβδομάδα και θα σας ενημερώσω.

κόστος?

Link to comment
Share on other sites

Παιδάκια,περιμένω τιμή και διαθεσιμότητα.

Διαθεσιμότητα εννοώ ως προς το θέμα των παραμέτρων στον εγκέφαλο της μονάδας του LPG.Αν χρειάζεται απομακρυσμένο προγραμματισμό δεν το συζητάμε τον αφήνουμε.

Ψάχνοντας όμως βρήκα και την πιθανότητα να υπάρξει και υγρός ψεκασμός από την Prins που θα έρθει τον Σεπτέμβρη.

Θα στείλω στην qgas e-mail να δούμε τι θα μας απαντήσουν.

Έχω την διάθεση να το ψάξω το θέμα γιατί δεν αντέχω άλλο να πληρώνω κοροϊδίστικα λεφτά για βενζίνη.

Προτείνω σε όλα τα παιδιά του forum που τα ενδιαφέρει πραγματικά το θέμα να κάνουμε μια εμπεριστατομένη έρευνα αγοράς για να δούμε πραγματικά τι συμβαίνει.

Το σίγουρο είναι ότι λόγω κινητήρα και ιδιομορφίας του θα πληρώσουμε παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΥΓΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΤ ΑΚΟΜΑ

ΓΙΑ ΑΕΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΑ 2000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΟ ΚΙΤ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΑΣ

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

QGAS

Link to comment
Share on other sites

Της BRC κοστιζει 1450 συν φπα οπου υπαρχει και πιθανοτητα εκπτωσης. To συνεργειο που μιλησα ειναι στα Γιαννιτσα, και ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο της bosch. Εγω ρωτησα για TSI 140 με κωδικο κινητηρα BMY.

Μετα απο επικοινωνια που ειχα η τιμη ειναι στα 1600 κομπλε.

Edited by mobile
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.