rivol Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Εγώ θα κοίταγα μόνο αυτά που βγάζει η Vialle για τον κωδικό του κινητήρα μου και πάλι θα το σκεφτόμουνα δυο και τρεις φορές. Τώρα το τι βγάζει ο κάθε τυχάρπαστος κατασκευαστής από Ιταλία Τουρκιά και Κίνα με παράλληλο εγκέφαλο και με τρύπημα τις πολλαπλές για τα μπεκ΄, λαδιερες για λίπανση και μίξη βενζίνης, τα ακούω με πολύ μεγάλη καχυποψία. Η οικονομία της βενζίνης που θα πετύχεις σε μια ενδεχόμενη βλάβη θα κάνει φτερά, άσε που θα σου σπάσουν και τα νευρά όλοι αυτοί οι (ιδικοί) που στο τέλος θα σου παριστάνουν τον Κινέζο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 εχω πλεον πειστει οτι μονο στην ελλαντα γινονται αυτα. να αγοραζουμε αμαξι με 200+ αλογα και μολις ξεκαυλ...... να ψαχνουμε να βρουμε κεροσαν και υγραερια γιατι καιει πολλα,απο την μια και καμια εξατμιση να παρουμε 5-6 ιππους απο την αλλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Σωστοοοοοςςςς!!!!! Εαν ρωτησετε μαστορια θα σας πουνε για ραγισμενα κεφαλαρια και αλλα πολλα.Επισης δημιουργηθηκε ειδη ενας μικρος εμφυλιος αναμεσα στα συνεργεια (που δεν τοποθετουν υραεριο) μαζι με τους γκαζακιδες.Να δειτε γελιο (κλαμα) οταν εχει προβλημα ενα μοτερ και ψαχνουν οι πρωτοι που ειναι το προβλημα και οι δευτεροι κανουν τους κινεζους.Αφου δεν μπορουν να ασχοληθουν διοτι κανουν 4-5 καινουργιες εγκαταστασεις την μερα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 σήμερα που πήγα στην αντιπροσωπία μου είπε οτι η cosmokar συνεργάζεται με την ολλανδική Vialle που κοστίζει 1800€ και οτι ψεκαζετε υγροποιημένο και οχι σαν αέριο στον κινητήρα οπός και οτι δεν χάνετε η εγγύηση γιατί η μετατροπή γίνετε μέσα στην αντιπροσωπία ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 σήμερα που πήγα στην αντιπροσωπία μου είπε οτι η cosmokar συνεργάζεται με την ολλανδική Vialle που κοστίζει 1800€ και οτι ψεκαζετε υγροποιημένο και οχι σαν αέριο στον κινητήρα οπός και οτι δεν χάνετε η εγγύηση γιατί η μετατροπή γίνετε μέσα στην αντιπροσωπία ... Για ποιον κινητήρα σου έδωσαν αυτή την τιμή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted April 1, 2012 Report Share Posted April 1, 2012 Golf vi tsi 160 ps mk5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 τελικα ρε παιδια εχει βαλει κανεις σε GOLF VI TSi Ps αεριο ?? και αν ναι ποσο πιγε ??? που το εβαλε ?? ποσο επεσε η καταναλοση ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Η κατανάλωση δεν πεφτει. Ανεβαίνει λίγο. Απλά είναι πιο φτηνό το καύσιμο και συνολικά έχεις κέρδος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Κερδος ? Ποτε ? Μετα απο ποσα χιλ ρε παιδια εχεις κερδος...1800 ευρω ειναι μεγαλο ποσο...Επισης το κιτ αποδεδειγμενα εχει προβληματα και θα βγει αλλο απο τη vialle λενε για τελη του 12 . Εγω παντως που το υπολογησα εαν με την βενζινη εχω μεικτα 8.1 με το αεριο θα εχω ας πουμε 10 ... στα 100 χιλ η βενζινη στοιχιζει 13.5 ευρω και το αεριο περιπου 9 ευρω ...η διαφορα ειναι 4.5 ευρω ....δηλαδη θελεις 40.000 χιλιομετρα για να κανεις απλα αποσβεση ...οχι κερδος. Επισης τα 1800 ειναι καλη τιμη εμενα μου ειχαν πει για 2200 στη θεσσαλονικη...Επισης εγυρονται θεματα αξιοπιστιας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
player78 Posted June 6, 2012 Report Share Posted June 6, 2012 λαθως μου οχι η καταναλοση αλλα το κοστος ποσο πευτει ?? το εχει βαλει κανεις και αν ναι ποσο?? που ?? αντιπροσοπια η εξω ?? και τα πρωτα θετικα και αρνητικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobile Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Mηπως γνωριζει κανεις αν υπαρχει κιτ υγρεριου για κινητηρες 1.4 TSI με κωδικο κινητηρα BMY? Γιατι με ερευνα που εκανα δε βρηκα κατι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tserkes Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Εγω προσωπικα με το focus δεν εχω αισθανθει διαφορα στην αποδοση καθολου μπορει το αντιθετο(!?) οσο για την μικροτερη φθορα μου πε ακριβως αυτο το πραγμα οτι το υγραεριο κανει τελεια καυση και η βενζινη οχι.. φιλος με φορεστερ 2000cc μοντ 00 το εβαλε απο τους πρωτους απο εκει που το εβαλε η κοπελα μου το 2002, απλα το αμαξι πεταει και το μονο που του εχει χαλασει ηταν φετος μια βαλβιδα η αισθητηρας με κοστος - τοποθετηση 20 ευρω.Αν δεν ειχα tsi θα το σκεφτομουν παρα πολυ σοβαρα για να βαλω αλλα ειναι μεχρι να το μυριστει το <<κρατος>>(κρατος λεμε τωρα) και οταν δει οτι εχουν γεμισει τετοια αμαξια θα το γεμισει 200 φορους.. sostos marese auto pou eipes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN=products_detail&ProductID=17081&src_type=da Αυτό;;;!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Καταναλωση ειναι η ιδια με την Βενζινη. Οκτανια 118 αρα τα τουρμπο θα πετανε. 40% οικονομια.LPG 0.81 Βενζινη καλη 1.70 100 οκτανια 1.95. Αρα εχεις 118 οκτανια με 0.80.Αποσβεση σε 20000 χιλιομετρα Παει η ρεζερβα. Επικινδυνο σε τρακαρισμα απο πισω. Toyota RAV4 16 Ευρω 230 χιλιομετρα 20 λιτρα. Καταναλωση 8.7 λιτρα τα 100 χιλιομετρα 8.7 λιτρα χ 1.70=14.79 Χ 2.3 34 ευρω 34 Ευρω-16 Ευρω= 18 ευρω στα 230 χιλιομετρα LPG 0.07 το χιλιομετρο Βενζινη απλη 0.147 το χιλιομετρο Διαφορα 0.077 το χιλιομετρο χ 30000 χιλιομετρα= 2300 ευρω (Τοσα του πηρε η Toyota) Ετσι βγαινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας. Εννοείται...... Πάλι σωστός ο Στέλιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας. δηλαδή 20-30% επιπλέον κατανάλωση, οτιδήποτε λιγότερο(πχ 0-10%) = φτωχό μίγμα, άρα λάθος ρύθμιση και εκτεταμένη φθορά του κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Με το lpg καίει παραπάνω λίτρα για να παράγει το ίδιο έργο ο κινητήρας. Σε παρακαλω πολυ μπορεις αυτο να μου το εξηγησεις??? Για ποιο λογο το λες μια και κανενα τεστ δεν το εχει δειξει αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Ψάξε στο club και στο internet για μηχανολογικά άρθρα, έχει ειπωθεί ξανά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted July 25, 2012 Report Share Posted July 25, 2012 Ψάξε στο club και στο internet για μηχανολογικά άρθρα, έχει ειπωθεί ξανά. Περιπου αυξηση της καταναλωσης 20-25% ειδα στα μικρα και 10-15% πανω απο 2000 κυβικα αρα σε μεγαλου κυβισμου συμφερει περισσοτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adimitrakis Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 (edited) Καλησπέρα, Χαίρομαι που ξαναγράφω μετά από πολύ καιρό. Στο θέμα τώρα επειδή το ψάχνω αρκετό καιρό τώρα,μίλησα με το συνεργείο που πάω για το κιτ της BRC. Όσον αναφορά την αύξηση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρή σε σχέση με το κέρδος που θα έχεις από την χαμηλότερη τιμή του υγραερίου. Είναι αδιανόητο να μας δίνεται η δυνατότητα σε τόσο εξελιγμένο κινητήρα να μην μπορούμε να βάλουμε κιτ LPG. Για το κιτ της BRC θα έχω νεότερα μέσα στην εβδομάδα και θα σας ενημερώσω. Edited July 28, 2012 by alexd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Καλησπέρα, Χαίρομαι που ξαναγράφω μετά από πολύ καιρό. Στο θέμα τώρα επειδή το ψάχνω αρκετό καιρό τώρα,μίλησα με το συνεργείο που πάω για το κιτ της BRC. Όσον αναφορά την αύξηση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρή σε σχέση με το κέρδος που θα έχεις από την χαμηλότερη τιμή του υγραερίου. Είναι αδιανόητο να μας δίνεται η δυνατότητα σε τόσο εξελιγμένο κινητήρα να μην μπορούμε να βάλουμε κιτ LPG. Για το κιτ της BRC θα έχω νεότερα μέσα στην εβδομάδα και θα σας ενημερώσω. κόστος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adimitrakis Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 Παιδάκια,περιμένω τιμή και διαθεσιμότητα. Διαθεσιμότητα εννοώ ως προς το θέμα των παραμέτρων στον εγκέφαλο της μονάδας του LPG.Αν χρειάζεται απομακρυσμένο προγραμματισμό δεν το συζητάμε τον αφήνουμε. Ψάχνοντας όμως βρήκα και την πιθανότητα να υπάρξει και υγρός ψεκασμός από την Prins που θα έρθει τον Σεπτέμβρη. Θα στείλω στην qgas e-mail να δούμε τι θα μας απαντήσουν. Έχω την διάθεση να το ψάξω το θέμα γιατί δεν αντέχω άλλο να πληρώνω κοροϊδίστικα λεφτά για βενζίνη. Προτείνω σε όλα τα παιδιά του forum που τα ενδιαφέρει πραγματικά το θέμα να κάνουμε μια εμπεριστατομένη έρευνα αγοράς για να δούμε πραγματικά τι συμβαίνει. Το σίγουρο είναι ότι λόγω κινητήρα και ιδιομορφίας του θα πληρώσουμε παραπάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adimitrakis Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 ΓΙΑ ΥΓΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΤ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΑΕΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΑ 2000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΟ ΚΙΤ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΑΣ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ QGAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobile Posted August 1, 2012 Report Share Posted August 1, 2012 (edited) Της BRC κοστιζει 1450 συν φπα οπου υπαρχει και πιθανοτητα εκπτωσης. To συνεργειο που μιλησα ειναι στα Γιαννιτσα, και ειναι εξουσιοδοτημενο συνεργειο της bosch. Εγω ρωτησα για TSI 140 με κωδικο κινητηρα BMY. Μετα απο επικοινωνια που ειχα η τιμη ειναι στα 1600 κομπλε. Edited August 1, 2012 by mobile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...