Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
giannis_vag90

Golf 5/6 1.4 Tsi - Πρόβλημα με κύλινδρο/πιστόνι (Ανακατασκευή Μοτέρ - Επισκευή) [ΒΜΥ-BLG-CAVD]

Recommended Posts

παιδια καλησπερα.. εχω ενα golf V GT  με τα 170ps.. σημερα ειχα ενα προβλημα κ θελω την γνωμη σας.. ειχα παει απο αθηνα στην μεθωνη.. στην διαδρομη η μεγιστη ταχυτητα που ειχα ηταν περιπου στα 190χλμ/ωρα.. σημερα που γυρνουσα αθηνα, (νορμαλ μεχρι την ευθεια της τριπολης, μεγιστο 140χλμ) στην ευθεια ξεκινησα να το ανοιγω απο 5η.. μολις εβαλα 6η και επιασα τα 210, ενω δεν το εχω ζορισει το αμαξι, μου πεταξε την ταπα λαδιου και νεκρωσε το γκαζι.. μεχρι να σταματησω τελειως παρατηρησα οτι μολις παταγα το γκαζι πεταγε ντουμανι ασπρο πισω.. σταματησα, το εσβησα, μου εφερε λαδια η οδικη κ συμπληρωσα, δεν ξαναπηρε ποτε μπρος.. δοκιμασα να το σπρωξω, δεν επαιρνε κ εβγαζε ντουμανι παλι οταν πηγα να το βαλω μπρως.. και επισης ακουγα κ εναν θορυβο μαλλον απο το μοτερ σαν να γρατζοθναει κατι.. και επειδη ειναι παλια η μπαταρια δοκιμασα να βαλω κ με καλωδια κ παλι τπτ.. πηγε να παρει εφτανε μεχρι τις 1500στρ το πολυ κ εσβηνε.. εχει κανενας ιδεα τι παιζει??

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το μετακινείς με οδική βοήθεια, μάλλον έχεις πρόβλημα στο μοτέρ.

Λούκι πιστονιού (3ος ? ).

Για να μην γρατζουνάς κυλίνδρους και πας σε ρεκτιφιέ για honing σε 77mm πιστόνι (μόνο σφυρίλατο)

μην δοκιμάσεις να το ξαναβάλεις μπρός, μόνο ζημιά κάνεις.

Εξαιρετικά πίθανο να έσπασε καμιά φτερωτή/άξονα τούρμπο.

Καλά ξεμπερδέματα, αν χρειαστείς πληροφορίες εδώ είμαστε.. Μόλις κάνεις τη διάγνωση.

Γενικά προσοχή αυτές τις μέρες με 35+ έξω και 95άρες βενζίνες, όχι τελικές.

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σπασμενο εμβολο μυριζομαι για να σου πεταξε ταπα λαδιου σημαινει οτι περασε compression στο καρτερ και τιναξε την ταπα λαδιου και τα λαδια μαζι η δουλεια ειναι ποσα εσπασαν τελος παντων ψαξε βρες ενα μοτερ ιδιο μ αυτο ριξτο πανω και τελειωσες μη κανεις επισκευη δεν αξιζει και πολλα τα λεφτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σίγουρο είναι ότι κόλλησε το μοτέρ σου.. Ο λευκός καπνός δίνει μεγάλο ποσοστό για πιστόνια.. Βγάλε τα λάδια και έλεγξε για ρινίσματα.. Εάν βρεις τότε κόλλησαν τα κουζινετα σίγουρα.. Για να ελέγξετε για πιστόνια πρέπει να το ανοίξετε.. Όπως και να έχει η ζημιά είναι μεγάλη και όπως είπαν οι υπόλοιποι μην επιχειρήσεις να το κινήσεις χωρίς οδική..

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.. το αμαξι ετσι κ αλλιως δεν παιρνει μπρως οποτε το εχω αφησει τριπολη κ περιμενω τωρα να δω ποτε θα μου το φερει η οδικη αθηνα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια το εφερα το αμαξι κ ξεκιναω πρωτα απο τουρμπινα.. την εχει σπασει.. υπαρχει περιπτωση να την γλυτωσω μονο με αυτο;; ξερει κανεις;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

πωπω...ρε παιδια και γιατι εγινε ολο αυτο???τι εφταιγε???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάγνωση από το πληκτρολόγιο είναι πολύ δύσκολη. Ο μηχανικός σου και μόνο μπορεί να φέρει εμπεριστατωμένη άποψη και φυσικά εφόσον εξετάσει επιμελώς όλα τα μέρη του αυτοκινήτου.

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by SkyNet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι,

 

Η γυναίκα μου έχει ένα VW Golf 160 PS 09/2010. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες αντιμετωπίζουμε μία τεράστια περιπέτεια με το αυτοκίνητο όπου μετά το σπάσιμο της τουρμπίνας και την αποκατάστασή της παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα (σπασμένο πιστόνι 2ου κυλίνδρου) πριν καν μας παραδοθεί ξανά το αυτοκίνητο - μέσα στο συνεργείο.Όλη μας η περιπέτεια με Karenta και Kosmocar περιγράφεται στην συνημμένη επιστολή που έχω ετοιμάσει για τον ειδικό και ημερήσιο τύπο και αυτή την στιγμή μεταφράζεται προκειμένου να σταλεί στην Γερμανία μήπως και βρούμε το δίκιο μας.

 

Εκθέτω εδώ το πρόβλημά μας όχι για να βρούμε λύση αλλά για να ενημερώσω αλλά και να προετοιμάσω άλλους ιδιοκτήτες VW ως προς τι μπορεί να αντιμετωπίσουν σε  παρόμοιες περιπτώσεις.

 

Αν έχετε λίγο χρόνο αξίζει να το διαβασετε, είναι μνημείο ασυνέπειας και κοροιδίας

 

Ευχαριστώ για την φιλοξενία στο forum σας

 

Νίκος Κ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ VW KOSMOCAR KARENTA.docx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς ο κινητήρας τα τίναξε από υπολείμματα της σπασμένης τουρμπινας

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα φίλε Vipern,

 

διαβάζω την ιστορία σου και είναι σα να βλέπω τον εαυτό μου... ( η δική μου είναι εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59173&page=3#entry589385). Ψυχραιμία και οπλίσου με υπομονή.
Καταθέτω πρόταση σε όποιον επιθυμεί ώστε να κινηθούμε μαζικά νομικά εναντίον της Κοσμοκαρ για τις βλάβες και τις ζημιες που προκλήθηκαν στα αυτοκίνητα μας χωρίς υπαιτιότητα δική μας.
Ίσως τώρα είναι η καταλληλότερη ώρα να γίνει αυτό. Να μαζευτούμε με στοιχεία για τα οχήματα μας και με κατευθύνσεις από κάποια καταναλωτική οργάνωση να γίνουν απαιτητά τα χρήματα που δαπανησαμε (επαναλαμβάνω χωρίς υπαιτιότητα δική μας ) . Συχνά κατεβαίνω και Αθήνα αν υπάρξει ενδιαφέρον και από άλλους που είχαν παρόμοια προβλήματα
Σου στέλνω pm για τα περαιτέρω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνω με τον φιλο ΒΤΗ ειλικρινα μου ειναι αδυνατο να βαλω τον εαυτο μου στην θεση σας δεν ξερω πως θα συμπεριφερομουν αν μου συνεβαινε κατι τετοιο μπραβο για την υπομονη σας να δωσεις ενα τετοιο ποσο για να παρεις ενα και καλα απο τα καλυτερα αυτοκινητα στην κατηγορια του και να αντιμετωπιζεις τετοια προβληματα απαραδεκτο

μαζευτητε  οσοι ειστε και κυνηγηστε τους τωρα ειναι η καταληλη στιγμη οπως προαναφερε και ο φιλος ΒΤΗ

 

φιλε Vipern καλο κουραγιο και υπομονη μην τους κανεις την χαρη να τους αφησεις!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάβασα την επιστολή και επειδή έχω κάποια πείρα μέ μεγάλους κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω δουλειάς να επισημάνω τα εξής:

  1. Τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται σε μηχανές σαν αυτές που έχω δουλέψει είναι όντως ανακατασκευασμένα (π.χ. κυλινδροκεφαλές αλλά και τούρμπο). Αυτό γίνεται καθαρά για λόγους κόστους (είναι στο 50%, όπως στην περίπτωση του φίλου) αλλά επί χρόνια δεν είχε παρατηρηθεί πρόβλημα. Και μιλάω για μηχανές που δούλευαν 24×7 στο 100% για πάνω από 10 χρόνια. Ως προς το τεχνικό σκέλος δε θα είχα πρόβλημα, προσωπικά.
  2. Στον έλεγχο για το σωληνάκι αναθυμιάσεων δεν παραξενεύτηκαν ότι σε ένα μήνα χάθηκε ένα λίτρο λάδι; Με πόσα km στο οδόμετρο για το μήνα αυτό;
  3. Ως προς το σκέλος αντιμετώπισης του πελάτη, δυστυχώς δεν είμαστε στις ΗΠΑ. Αφενός κατά την ενημέρωση για τα ανταλλακτικά και προκειμένου να γίνει και καλά η έκπτωση, παρουσιάζουν τιμές για καινούρια, για να τις μειώσουν μετά στις τιμές για "καινούρια", χωρίς καμία ενημέρωση και με καθαρή κοροϊδία και χωρίς ουσιαστική έκπτωση. Και μετά από την απαίτηση του πελάτη για καινούρια ανταλλακτικά, οι τιμές επιστρέφουν στα επίπεδα των πραγματικά καινούριων.
  4. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο από την επιστολή είναι ότι αναφέρει "το χειρότερο δυνατό σενάριο". Δηλ. δεν είναι ακόμη σίγουρο;
  5. Όταν το αυτοκίνητο παθαίνει τέτοια βλάβη στα χέρια σου, απλά ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ χωρίς να ζητάς το οποιοδήποτε ποσό για έλεγχο.
  6. Αν ισχύει το αναφερόμενο, ένας σωστός συντηρητής πριν βάλει τον κινητήρα σε λειτουργία θα έπρεπε να έχει ελέγξει τα πάντα, ανοίξει καπάκι, επιθεωρήσει και καθαρίσει κυλίνδρους από γρέζια και θράυσματα της τουρμπίνας και μετά να το πάει για δοκιμή, αφού ΠΑΝΤΑ τα θραύσματα της τουρμπίνας καταλήγουν στον κινητήρα. Λάδια επίσης μπορεί να περάσουν λόγω σπασμένης τουρμπίνας και να καούν έχοντας προκαλέσει θερμική καταπόνηση και μετά από αυτό να προκύψει πρόβλημα με τις αυξημένες πιέσεις (στα επίπεδα τα κανονικά πλέον) λόγω νέας τουρμπίνας. Έχεις προσέξει αν η εξάτμισή σου είναι περισσότερο μαυρισμένη τελευταία;
  7. Με το ψάξιμο, πριν το βάλει μπροστά θα μείωνε τις επιτπώσεις από μια ενδεχόμενη νέα βλάβη κατά πολύ.
  8. Το ότι οι δύο βλάβες είναι άσχετες μεταξύ τους είναι η απόλυτη ΜΠΟΥΡΔΑ!!!
  9. Όταν σπάει αυτοκίνητο στα χέρια σου απλά ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΙΣ και ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ. Τίποτε άλλο.

Καλό κουράγιο. Θα χρειαστεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ όλα τα μέλη που σχολίασαν την ανάρτησή μου καθώς και αυτούς που απλά τρολάρουν. Το κάθε σχόλιο χαρακτηρίζει αυτόν που το γράφει.

Μακάρι να είχα τον χρόνο, το χρήμα και τις ψυχικές αντοχές για να το πάω δικαστικά. Δυστυχώς όλα αυτά λείπουν αυτή την στιγμή.

Αν πράγματι υπήρχε προστασία καταναλωτών στην χώρα μας θα αντιδρούσαν άλλοι πιο πριν από εμένα και τον BTH.

Στον φίλο BTH έχω απαντήσει με e-mail.

Φίλε golfista ορισμένες απαντήσεις

Τα χιλιόμετρα ήταν περίπου 1.000 από την στιγμή που συμπληρώσαμε τον Ιούλιο αρχικά.

Σχετικά με το καλύτερο σενάριο δεν μου το αναφέρουν καν, καθώς θέλουν να λύσουν κυλινδροκεφαλή και να ανοίξουν τον κινητήρα. Σε αυτή την ερώτηση δεν έχουν απαντήσει.

Το κακό μήνυμα για όλους μας είναι ότι η Kosmocar τους καλύπτει (προφορικά προς το παρόν) απόλυτα. Περιμένω από χθες το πρωί την έγγραφη απάντηση τους, τους έχω καλέσει τρεις φορές (δύο χθες μία σήμερα) και μου υποσχέθηκαν ότι σήμερα θα την έχω. Θέλω να συμπεριλάβω την απάντησή τους στην επιστολή μου προς VW Γερμανίας αλλά και στον Ελληνικό τύπο (χωρίς πολλές ελπίδες για λύση ομολογώ). Βέβαια δεν θα περιμένω και αύριο. Σήμερα το απόγευμα θα φύγει η επιστολή

 

Νίκος Κ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα Νίκο,

 

(δυστυχώς δεν έχω λάβει κάποιο email δικό σου ή μήνυμα στο φόρουμ)
Η αγανάκτηση μου δεν έχει κοπάσει παρόλο που πέρασε σχεδόν ένας χρόνος. Γνωρίζω ότι αυτη τη δύσκολη περίοδο σε κανέναν δεν περισσεύει χρόνος και χρήμα.

Αλλά πιστεύω ότι αν μαζευτούμε έστω 5-6 (ύπο τις συμβουλές δικηγόρου καταναλωτικής οργάνωσης) και καλύτερο αποτέλεσμα να δικαιωθούμε θα έχουμε και λιγότερο δαπανηρό θα είναι για τον καθένα μας.

Είμαι στη διάθεση όποιου επιθυμεί να του δώσω τα στοιχεία μου και να βρεθούμε και από κοντα ( Θεσσαλονίκη βρίσκομαι αλλά συχνά κατεβαίνω Αθήνα) για να συζυτήσουμε.

Αν έχουμε όλα τα στοιχεία μαζεμένα και τις περιπτώσεις , πιστεύω ότι μαζικά θα πετύχουμε κάτι. Ίσως τώρα είναι η καταλληλότερη εποχή ξαναλέω... στην αντιπερα όχθη του ατλαντικού συζυτάνε για ρύπους , όχι να σπάσουν πιστόνια, τουρμπινες και dsg.. τι θα γινόταν δλδ; Αν υπάρχει πρόταση για κάποια οργάνωση καταναλωτών θα είναι ευπρόσδεκτη.

 

Φιλικά , Βασίλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όποιον γνωρίζει μία ερώτηση ακόμα. Μετά την επισκευή της τουρμπίνας ήταν απαραίτητη η αλλαγή λαδιών και φίλτρου ή αρκούσε απλώς να συμπληρώσουν όπως έκαναν αυτοί;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγή απαραίτητα. Το λάδι λιπαίνει και την τουρμπίνα. Οποιαδήποτε γρέζια θα πέρναγαν εκεί και θεωρητικά θα πιάνονταν στο φίλτρο. Εδώ ο φίλος συμφώνησε να πληρώσει τόσα χρήματα, στο πενηντάρικο θα κόλλαγε;

 

Το φίλτρο θεωρητικά σε καλύπτει, αλλά γιατί να μην έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μην ξεχνάς ότι αν σπάσει η φτερωτή της τουρμπίνας (λογικά γι' αυτό μιλάμε) με 35-40000 στροφές ανά λεπτό (τα μικρά τούρμπο ίσως και περισσότερο) τι αζυγοσταθμία προκαλείται και τι φθορά στα έδρανα.

Edited by golfistas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ποιο πιθανον ειναι...να ειχε σπασει το πιστονι στην 1η βλαβη, γιατι πως γινετε να εχει σπασει η τουρμπινα στα χερια του πελατη και να μην το εχει παρει χαμπαρι αυτος απο θορυβους, πτωση μεγαλης αποδοσης?? καπνο πισω απο την εξατμιση.

Αν ειχε σπασει η τουρμπινα, μεγαλα κοματια δεν μπορουν να περασουν μεσα στον κινητηρα, μονο γρεζια και αυτα μετα απο πολυ χρηση γιατι, πρωτον μεταξυ της τουρμπινας-κινητηρα παρεμβαλετε το ιντερκουλερ, απο εκει δεν περνανε μεγαλα κοματια τα οποια μπορουν να προκαλεσουν το σπασιμο του πιστονιου, τα γρεζια κολανε παντου μεσα στα λαδωμενα κολαρα, ακομα και στο λαδωμενο ιντερκουλερ μεσα, και θα για να καταληξουν στον κινητηρα μεσα χρειαζετε χρονος. Οποτε αν ειχε γρεζια θα επρεπε να βγουνε ολα τα κολαρα και το ιντερκουλερ και να πλυθουνε.

Προφανως το συνεργειο εχοντας ελειπη γνωση ή κακη εκτιμηση της βλαβης, προεβει σε αλλαγη της τουρμπινας, μετα την αλλαγη της τουρμπινας (αν αλλαχτηκε και δεν παιχτηκε τιποτα αλλο) πηρε χαμπαρι οτι ειναι αλλου το προβλημα...

 

 

Τελος ο καθενας ο οποιος εχει ταλαιπωρηθει απο ενα αυτοκινητο το οποιο το αγορασε με ενα σεβαστο ποσο για αξιοπιστο, ναι εχει 100 δικια, αλλα αυτο δεν το δικαιολογει να λεει στον αλλον που εχει ενα μεγαλο ή μικρο προβλημα να παει να πεταξει το αμαξι του!!

Edited by dasauto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα μου λοιπόν μεγαλώνει και σοβαρεύει καθώς αυτοί όπως αναφέρω ζήτησαν την άδειά μας να συμπληρώσουν το χαμένο λάδι, περίπου 2,5 λίτρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην 1η βλάβη όπου αντικατέστησαν τον ελαστικό σωλήνα έκαναν και ετήσιο setvice. Δεν θα έβλεπαν την χαμηλή συμπίεση στον κύλινδρο, που είδαν μετά την τοποθέτηση της νέας τουρμπίνας; Επαναλαμβάνω δεν είχαμε ένδειξη βλάβης κινητήρα καθόλου, μόνο στάθμης λαδιού. Η ένδειξη βλάβης κινητήρα εμφανίστηκε με το αυτοκίνητο στα χέρια τους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ειχε σπασει η τουρμπινα, μεγαλα κοματια δεν μπορουν να περασουν μεσα στον κινητηρα, μονο γρεζια και αυτα μετα απο πολυ χρηση γιατι, πρωτον μεταξυ της τουρμπινας-κινητηρα παρεμβαλετε το ιντερκουλερ,

 

Σωστά, δικό μου λάθος, το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό.

 

Στο ετήσιο σέρβις αν δεν έχει βγάλει σφάλμα ο εγκέφαλος για να το δουν και να το καθαρίσουν δυστυχώς δεν μετράνε τίποτα (εγώ τουλάχιστον δεν τους έχω δει). Παραμένει όμως το γεγονός της σύνδεσης των δύο βλαβών για μένα. Ίσως πρέπει να κάνεις μια ερώτηση ποια φτερωτή του τούρμπο έσπασε: η φτερωτή του αέρα εισαγωγής ή των καυσαερίων; Αν είναι η δεύτερη ενισχύει αυτό που είπε ο φίλος dasauto γιατί κομμάτια από το πιστόνι (δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι) θα μπορούσαν να περάσουν από τις βαλβίδες εξαγωγής και να καταλήξουν στην τουρμπίνα (έχω δει και κομματάκι βαλβίδας σφηνωμένο σε φτερωτή).

Share this post


Link to post
Share on other sites

takisbrax μπορεί να είσαι από τους τυχερούς που το αμάξι σου δεν έχει βγάλει προβλήματα και πραγματικά στο εύχομαι αυτό.

 

Κατι πολλαπλασιαστες εχω αλαξει,κατι μπαρακια της ζαμφορ,ενα δεξι ακρομπαρο,το μοτερ απο τον πισω υαλοκαθαρΙστηρα μεχρι τα 100.000χλμ,οπου και το πουλησα γιατι δεν μπορουσα να εχω 2 αμαξια.

 

Δεν θα ελεγα οτι ειναι τερας αξιοπηστιας το πρωιν αμαξι μου (golf 5,  1.600fsi),αλλα ουτε και χρεπι.

Γνωριζω οτι ειναι αρκετος ο κοσμακις που πρεπει να πληρωσει χοντρα χρηματα για βλαβες στα tsi και πραγματικα θλυβομαι.

 

Χρεπι θα ονομασω ενα ακομα πρωην αμαξι μου,το ford focus ii 1.600 ti-vct μοντελο του 2005 που ειχα για 4 χρονια στα χερια μου.

 

Απο βλαβες το φορντ μεχρι τα 180.000χλμ??

Γραφε.........

-Ακρομπαρα-ημιμπαρα κρεμαργιερας,

-συνεμπλοκ εμπροσθιων ψαλιδιων,

-μπαρακια ζαμφορ εμπρος και πισω,

-2 φορες πολλ/στη,

-παγουρακι παρφλου,

-τα 2 πισω μουαγιε(την ακουσανε τα ρουλεμαν τροχου και παει σετ ολο του μουαγιε δηλ 250 ευρω εκαστο)

-2 φορες σπασμενο εμπρος δεξι αμορτισερ και μια φορα το πισω αριστερο

-θερμοστατης(150 ευρω)

-πεταλουδα γκαζιου 500 ευρω

-ποτενσιομετρο πεταλουδας 80 ευρω

-τρυπιο κολαρο νερου απο το εσωτερικο ψυγειο καλοριφερ μεσα στο ταμπλο,που σημαινει ολο το ταμπλο εξω για να γινει η επισκευη και φυσικα η μοκετα που πλημμυρισε στο παραφλου επρεπε να βγει εξω και να πλυθει,συνεπως θελει ολο το εσωτερικο ξυλωμα απο καθισματα και πλαστικα.Κοτσος  γιατη την βλαβη??Αστο καλητερα φιλε μου.

-στα 4 χρονια 2 φορες αδειασε η μπαταρια

Να γραψω και αλλα η φτανουνε αυτα για να καταλαβει καποιος τι παει να πει χρεπι?????????????????????????????????????

 

Αυτο που δεν καταλαβαινω και που το μελος ''Νικος Καλλιθεα'' δεν μας εξηγει,ειναι γιατι καθε φορα που γραφει στην ενοτητα ''προβληματα'',γινεται εριστικος με τους κατοχους των αυτ/των που παθανε την εκαστοτε βλαβη?????????

 

Και στην τελικη ας μας πει τι αμαξι εχει και τι βλαβες του εχει παρουσιασει για να δουμε κατα ποσο εχει λογους να νιωθει οτι αγορασε ενα αχρηστο αυτοκινητο που τον κατεστρεψε.

 

Αν οντως ειναι και αυτος παθων,ας το πουλησει να βρει την υγεια του στο κατω-κατω και να μην ψυχοπλακωνει τον εκαστοτε συνφορουμιτη εδω μεσα με τα ειρωνικα σχολια του.

Συνεχιζω να κυκλοφορω του γαμπρου μου,περιστασιακα, ενα 5αρι 1.400fsi,γιαυτο και με βλεπεις μεσα στο φορουμ..

 

Αν έχεις βιώσει όλα αυτά, δεν θεωρείς ότι είναι λογικό να βγαίνει μια πικρία και μια προβοκατόρικη διάθεση χωρίς να κρύβεται κάποιο συμφέρον από πίσω?

καλό κουράγια ή φούνταρε το σε καμιά ρεματιά :)

 

Εσυ αυτο το θεωρεις απαντηση η' τροπο για να αυξησει καποιος τα ποστ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...