Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Αρη συμφωνω με ολα εκτος απο το εξης. Υπαρχει το REVO το GIAC και τα υπολοιπα προγραμματα. Υπαρχει το REVO χωρις κοψιματα το οποιο με boost 6-5 παει οπως τα υπολοιπα προγραμματα κανονικα και αποτι εχω δει χωρις κοψιματα.

Koιτα καλυτερα το ποστ μου γραφω:

Oλα τα παραπανω προγραμματα με υπιες ρυθμισεις εχουν:αρκετα λιγοτερη δυναμη αλλα χωρις κοψιματα

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Και βρηκες καποιο αλλο προγραμμα το οποιο να μην κανει κοψιματα με την εισαγωγη?

Ελπιζω να καταλαβαινεις πως ΔΕΝ σε ειρωνευομαι απλα ρωταω. :lol:

Βρε συ chiller ξεχασα και το ονομα σου μην βαριεσαι! :D Πηγαινε λιγο πισω σε παλιοτερα ποστς να δεις τι εχουμε γραψει!

Τα κοψιματα για εμας ΤΕΛΟΣ!Μην λεμε τα ιδια ξανα και ξανα!Δεν φταινε ουτε εισαγωγες ουτε εξατμησεις ουτε τιποτα!Καθαρα θεμα προγραμματισμου! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Βρε συ chiller ξεχασα και το ονομα σου μην βαριεσαι! :lol: Πηγαινε λιγο πισω σε παλιοτερα ποστς να δεις τι εχουμε γραψει!

Τα κοψιματα για εμας ΤΕΛΟΣ!Μην λεμε τα ιδια ξανα και ξανα!Δεν φταινε ουτε εισαγωγες ουτε εξατμησεις ουτε τιποτα!Καθαρα θεμα προγραμματισμου! :lol:

Τυχερακηδες :D:lol::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Για να βοηθησω τον φιλο μας μιας και εγω οπως και αλλα παιδια εχουμε δοκιμασει αρκετα προγραμματα και φυσικα πληρωμενα αδρα:

1)Revo =δυναμη αλλα κοψιματα

2)giac = δυναμη αλλα κοψιματα

3)unitronic=δυναμη αλλα κοψιματα

4)Ανδριανακης=δυναμη αλλα κοψιματα

Oλα τα παραπανω προγραμματα με υπιες ρυθμισεις εχουν:αρκετα λιγοτερη δυναμη αλλα χωρις κοψιματα

5)mtm=αρκετα λιγοτερη δυναμη αλλα χωρις κοψιματα

και θα ξανακανω διαφημηση γιατι εχω μεινει παρα πολυ ικανοποιημενος και επειδη γουσταρω να το ακουνε μερικοι:

6)Κριτωνας-Στελιος=δυναμη και ως τωρα το μοναδικο προγραμμα ΧΩΡΙΣ ΚΟΨΙΜΑΤΑ

Και μην αρχισετε μερικοι dealers και μη, διοτι τα εχουμε δει πλεον ΟΛΟΙ πως ειναι τα πραγματα!

Αρη μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής με τις ιπποδυνάμεις?

Πόσα άλογα βγάζει πχ το ΜΤΜ με τις ήπιες ρυθμίσεις (εγώ έχω δει να διαφημίζουν για 245) πόσα το REVO με ήπιες ρυθμίσεις χωρίς κοψίματα και πόσα με κοψίματα?

Για να καταλάβουμε τι εννοείς "δύναμη" γιατί αν δεν το δεις ποσοτικά είναι σχετικό μέγεθος.....

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολα τα παιδια του φορουμ,μετα απο καιρο ειπα να γραψω κι εγω εδω μιας και δε περιμενα πως ακομα θα υπαρχουν τετοιες αντιπαραθεσεις για τα προγραμματα. Εγω εχω REVO εδω κι ενα χρονο χωρις καμια αλλη αλλαγη στο αυτοκινητο.Μεχρι τωρα δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ απολυτως προβλημα και το αυτοκινητο κανει οτι του ζητησω.Εννοω πως ακομα και καλοκαιρι το παταγα χωρις να σκεφτω τουρμπινες και λοιπα.Παλιοτερα ημουν κατοχος και 20VT και παλι εκανα τα ιδια χωρις κανενα προβλημα κι εχω απολυτη εμπιστοσυνη στο μοτερ της VW. Επισης να πω πως οτι GTI εχω πετυχει στο δρομο με προγραμμα παω καλυτερα αλλα αυτο ειναι πολυ σχετικο γιατι ποτε δεν ηταν κανονισμενο και επισης δε ξερω τι ικανοτητα και διαθεση ειχε ο αλλος οδηγος. Αυτο που θα ηθελα απλα να πω σε γενικοτερα πλαισια ειναι το εξης: 1ον Ολα τα προγραμματα ξενων μεγαλων εταιριων εχουν ενα επιπεδο αρκετα καλο,απο αυτα που εχω δει και στα 20VT που ασχοληθηκα πολλα χρονια,αλλα και στον TFSI. 2oν Η συγκριση μεταξυ Ελληνων προγραμματιστων και ξενων οικων ειναι ατυχης και θα εξηγησω αμεσως γιατι. Εχω μιλησει και με το Κριτωνα παλιοτερα αλλα και με αλλους. Οι περισσοτεροι εχουν γνωσεις τεχνικες και την ικανοτητα να φτιαξουν προγραμμα,αλλα το θεμα δεν ειναι εκει. Οι ξενοι οικοι εχουν δυνατοτητα πολυ περισσοτερων δοκιμων και το ευρος των αυτοκινητων και των συνθηκων που δοκιμαζουν το προγραμμα ειναι πολυ μεγαλυτερο. Αυτο δε σημαινει πως αυτοματως το προγραμμα τους ειναι καλυτερο,απλα ειναι περισοοτερο δοκιμασμενο κι εχουν μεγαλυτερο budget να διαθεσουν αν κατι δε παει καλα. Κατα την αποψη μου οτι και να βαλει καποιος κατοχος GTI πλεον θα ειναι ικανοποιημενος αλλα απο κει και περα ισως κατι ταιριαζει περισσοτερο στα γουστα του συμφωνα με το πως αποδιδει το προγραμμα.

Ερωτηση: Εχω δυνατοτητα να βαλω μια APR εξατμιση...αξιζει το κοπο για οσους το εχουν ψαξει?

Link to comment
Share on other sites

Oλα τα παραπανω προγραμματα με υπιες ρυθμισεις εχουν:αρκετα λιγοτερη δυναμη αλλα χωρις κοψιματα

Αν και καινούριος σε αυτό το φόρουμ θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τη διαφωνία μου με το ’’ αρκετά λιγότερη δύναμη’’. Τα πράγματα μάλλον οριακά είναι. Εγώ φοράω Ανδριανάκη με τις ήπιες όπως λες και εσύ ρυθμίσεις με 1.35 όβερ +vflow+ μηχανική σκάστρα. Πράγματι στο 1.55 bar μου έκανε κόψιμο στις 4000 στροφές, όμως την ίδια στιγμή πριν κατέβω από το δυναμόμετρο το έβγαλε και μου πέρασε το πιο ήπιο με το οποίο δεν έχω δει κοψίματα. Το αμάξι είναι 225 τροχό και στο δρόμο που έχω δοκιμάσει με αυτοκίνητο του Κρίτωνα με παρόμοιο σεταπ με το δικό μου στέκεται αξιοπρεπέστατα για να μην σου πω ότι πάνε κόπιες. Ένα ελαφρύ προβάδισμα έχει του Κρίτωνα όταν ανοίγουμε ρολαριστές τετάρτες από τις 2000 στροφές ( που δεν είναι και το πιο συνηθισμένο για κόντρα :):):D ) αλλιώς ρολαριστά από δευτέρες μιλάμε για κόπιες.

Από εκεί και πέρα η προσπάθεια των παιδιών είναι πολύ αξιόλογη και η δουλειά τους από ότι έχω δει είναι άψογη και μακάρι να προχωρήσουν και πιο πέρα και γιατί όχι να ψαχτούν και με μεγαλύτερες τουρμπίνες και δεν μιλάω για Κ04... :D;)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, επειδή τον τελαυταίο καιρό υπάρχει μια κρίση ειλικρίνειας σε αυτό το θέμα επιτρέψτε μου να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου. Πριν από ενάμιση χρόνο έκανα μια συνειδητή επιλογή προγράμματος και συγκεκριμένα της REVO. ότι γνώση είχα πάνω στο θέμα βελτίωσης του TFSI την απέκτησα μέσα από αυτό το forum και πραγματικά ήταν πολύ χρήσιμη. Από τότε που έβαλα πρόγραμμα ποτέ δεν έκανε διακοπές, ποτέ. Στη συνέχεια έβαλα μία εισαγωγή carbonio χωρίς να εντυπωσιάστώ από το αποτέλεσμα αλλά ποτέ κοψίματα. Δηλαδή από ότι κατάλαβα δημιουργούνται κοψίματα όταν επιλέγεται εισαγωγή τύπου neuspeed η v-flow? και η carbonio τότε δεν είναι εισαγωγή? ενημερωτικά να σας πω πως η sportec στο stage II για το s3 χρησιμοποιεί φίλτρο K&N και το ονομάζει ΦΠΕ.

Επιπρόσθετα ο χώρος εδώ έχει μετατραπεί στα τελευταία post σε πεδίο ασύστολης διαφήμισης και δυσφήμισης. Δηλαδή εγώ τι πρέπει να πω πως αφού έμεινα πολύ ικανοποιημένος ότι το revo είναι το καλύτερο? δεν το ξέρω αλλα για αυτά που έζησα είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το μόνο μου παράπονο όπως και άλλων φαντάζομαι είναι η διαφορά ΑΧΧ - BWA.Επισής στα τελευται Post κατηγορείτε αντιπροσωπείες, ονόματα και επικροτείτε επίσης κάποια άλλα ονόματα, βάση των εμπειριών σας.

Γιατί όμως υποτιμάτε την νοημοσύνη αυτών που διαβάζουν? Δεν νομίζω ότι χρειάζονται υποδείξεις, ή χειραγωγήσεις. Κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. έχετε καταλήξει σε σημείο να κάνετε τον κόσμο να νιώθει εγκλωβισμένος, αλλά δεν είναι έτσι. Σημασια έχει να υπάρχουν επιλογές, και υπάρχουν και μπορεί ο καθένας να τις προσαρμόσει στις προσωπικές του επιθυμιές.

Φιλικά Αδάμ

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή φαντάζομαι στην Revo ξέρουν λιγότερα απο τους...εγχώριους έτσι;;

¶αα ρε Ελλάντα με τα παληκάρια σου !!!

Αν εμπιστεύεσαι τον ντόπιο προγραμματιστή λιγότερο από τη REVo, Κι αν υποστηρίζεις πως στην ως άνω εταιρία ξέρουν παραπάνω, οπότε είναι και πιο έξυπνοι οι ξένοι, τότε γιατί στο παρελθόν και σε άλλο πόστ που είχες δημοσιεύσει, γέλαγες με τις βλακείες που γραφουνε σε άλλα ξένα fora, του στύλ vortex και σε φόρουμ καθαρά βελτιώσεων;!

Αποφάσισε αν είναι τελικά πιο έξυπνος ο ξένος, ή ο Ελληνας! Και κανένας δεν αμφισβητεί την ποιότητα του ξένου, εδώ της REVo, αλλά η REVo δεν γνωρίζει τον Ελληνα προγραμματιστή. Γιατί, αν τον ήξερε, θα τον είχε ήδη προσλάβει!!

Το σκέφτηκες αυτό;

Link to comment
Share on other sites

μπηκαν ολοι οι κατοχοι ρεβο τωρα για να το υποστηριξουν,απορω αν πηρατε μονοι σας αυτη την αποφαση???

απο κει και περα,εχουμε πει παμπολλες φορες οτι τα κοψιματα γινοντε οταν ξεπερναμε ενα οριο δυναμης.οσοι δεν εχετε κοψιματα,απλα ειστε το πολυ 265 αλογα.γι αυτους ομως που ζητανε το απολυτο απο το αυτοκινητο τους,οι επωνυμες εταιριες δεν εχουν δωσει λυση.την λυση την εδωσε ο κριτωνας,τελος.ηδη μετα απο συζητησεις εμενα και του φανη με τους αντιπροσωπους της unitronic φτιαχτηκε update το οποιο ειναι ακομα σε εξελιξη για να αποδωσει το αμαξι το μεγιστο χωρις κιχ.αυτο σχεδον επιτευχθηκε.πιστευω πως θα συμμορφωθουν και θα ασχοληθουν και οι υπολοιποι τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εγώ περίμενα να σκάσουν μύτη οι ικανοποιημένοι λίγο νωρίτερα, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

Κανείς δεν είπε ότι τα REVO είναι αποτυχία. Όλοι βασίστηκαν στο ότι από την στιγμή που υπάρχουν έστω και 2 αυτοκίνητα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με διακοπές, δεν υπάρχει αξιοπιστία, όχι τουλάχιστον σε επίπεδο άλλων εταιριών. Από την στιγμή που υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο, υπάρχει και ένα ρίσκο αν πάω εγώ να βάλω το εν λόγο πρόγραμμα και να γίνω το υπ'αριθμόν 3 ή 103 αυτοκίνητο που αντιμετωπίζει διακοπές.

Κανείς δεν είπε ότι η REVO, APR, Unitronic δεν είναι καλές εταιρίες και επίσης κανένας δεν είπε ότι ο κ. Κρίτωνας είναι ο καλύτερος και η αυθεντία. Απλά όσοι αντιμετώπιζαν προβλήματα, μπόρεσε το παιδί και τους τα έλυσε, γιατί πολύ απλά γνωρίζει και έκατσε και ασχολήθηκε ο ίδιος. Πράγμα που κατά την γνώμη μου δεν ξέρει να κάνει ο εκάστοτε dealer και μέχρι να συννεονηθούν με το εξωτερικό, χάνετε χρόνος και υπομονή. Αυτή είναι και η διαφορά.

Κανενός την νοημοσύνη δεν υποτιμούμε, απλά λέμε κάποια πράγματα έτσι όπως έχουν. Ίσως υπάρχει υπερβάλλον ενθουσιασμός από τα παιδιά που ανέλαβε ο Κρίτωνας και τα βοήθησε, αλλά πέρα από αυτό, κανείς άλλος δεν είπε κάτι υπέρ ούτε κατά τις δουλειάς του. Διάλογος γίνετε και όποιος αντέξει...

Χωρίς παρεξηγήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη κυκλοφορουν πολλοι που κανουν τους εξυπνους εδω,θα πω πως εγω ημουν εδω οταν ξαναγιναν τετοιες κουβεντες και βγηκα 100% σωστος. Καλη σας μερα κυριοι...

Link to comment
Share on other sites

*Τον θωμα τον ξέρω και ξέρω τι τράβηξε μέχρι το αμάξι του να είναι αμάξι... 1 χρόνο τώρα περιμένει να γίνει καλοκαίρι μπας και ανοίξει λίγο και δουλέψει ρολόι...

*Τον φάνη με το οκτάβια , τον ξέρω και αυτον και ξέρω οτι το αμάξι του με Gt3071R δουλεύει 12A/F στις 6900 με μπέκ s3 και το αμάξι απλά γ@μ@ει , χωρις κόψιμο χωρίς τπτ....

*Τον κώστα & τον φάνη με τα uni τους ξέρω , ξέρω δε οτι ο Καναδός που φτιάχνει τα προγράματα(και οχι ο ανδριανάκης) δεν ήξερε τίποτα απο τον εδώ αντιπρόσωπο, μίλησαν τα παιδιά κατευθείαν και λύση βρέθηκε....

Και καλα θα κάνετε να αράξτε μερικοί στις καναπεδιές σας και μην υποστηρίζετε τόσο θερμά μια εταιρία, γιατι απο την μια στιγμή στην άλλη μπορεί να βγείτε και λ@λ@κες....

Αλήθεια αυτοι που λέτε οτι δεν έχετε προβλήματα , το έχετε λογκάρει το αμάξι? Οταν το λογκάρετε και δείτε πεταλούδες και λοιπά να κλείνουνε στις ~4000rpm, μην πάθετε σοκ , έχετε και εσείς κόψιμο...

Φιλικά...

Link to comment
Share on other sites

Θα απαντησω για παρτυ μου,Νεοκλη. Εγω εχω λογκαρει το αμαξι και οντως δεν εχει κανενα προβλημα.Αλλα αυτο που ΕΓΩ ειπα ειναι οτι ΟΛΕΣ οι εταιριες ειναι καλες και να μη βγαινουν να αφοριζουν καμια επειδη καποιο αμαξι δε δουλεψε ή εκανε καποιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια αυτοι που λέτε οτι δεν έχετε προβλήματα , το έχετε λογκάρει το αμάξι? Οταν το λογκάρετε και δείτε πεταλούδες και λοιπά να κλείνουνε στις ~4000rpm, μην πάθετε σοκ , έχετε και εσείς κόψιμο...

Φιλικά...

:lol::)

Σε αυτό ίσως έχεις δίκιο, δυστυχώς δεν έχω λαγκάρει ακόμα το αμάξι μου και δεν ξέρω τι γίνεται, θα κοιτάξω να γίνει όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Δεν αποκλείεται να μην το καταλαβαίνω και δεν έχω και μπαρόμετρο να παρακολουθώ την πίεση :lol: Μόνο που έχω κάποιες ερωτήσεις: υπάρχει περίπτωση να μου κάνει ανεπαίσθητο κόψιμο και να μην το παίρνω χαμπάρι; τα παιδιά που έχουν κοψίματα πόσο έντονα είναι; δεν ανεβάζει για λίγο στροφές το αμάξι;

Link to comment
Share on other sites

...και γιατί όχι να ψαχτούν και με μεγαλύτερες τουρμπίνες και δεν μιλάω για Κ04...

To bottleneck του συστηματος ειναι τα μπεκ!

Σημερα, το δυναμομετρο σταματησε στα 350ΗΡ μετα τη ρυθμιση του Stage III της APR (στο 1.65bar max), (ΜΑΗΑ Σπατα / ΙSO, που ισοδυναμει με 400+HP@Dynapack/SAE, οπως μετραει η APR). Μετα τα 280-285gr/sec εισερχομενου αερα, αδυνατουν τα μπεκ του S3 (@130bar εννοειται) να κρατησουν το μιγμα σε ασφαλη επιπεδα (μεχρι 12:1). Καπου εκει ομως βρισκονται και τα ορια των ΟΕΜ εντοστιων (μπιελων κυριως), οι αμερικανοι τα big turbo kit με ΟΕΜ εντοστια τα δινουν σε πιεσεις της ταξεως των 20psi (1,4bar max.)... καπου εκει τελειωνει και o maf sensor... Kατα την αποψη μου, μολις βγουνε μεγαλυτερα μπεκ (αληθινα , αυτα δηλαδη που τα πληρωνεις και στα δινουν, οχι αυτα που διαφημιζει η καθε εταιρια και δεν υπαρχουν παρα μονο σε ενα προτυπο...) μετα απο το επιπεδο ισχυος των 350ΗΡ καλο ειναι να αλλαζονται οι μπιελες (τουλαχιστον). Ο καιρος θα δειξει, ορεξη να υπαρχει (που υπαρχει!) και ολα θα γινουν!

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση: Εχω δυνατοτητα να βαλω μια APR εξατμιση...αξιζει το κοπο για οσους το εχουν ψαξει?

Αν εχεις ΟΕΜ εξατμιση και δεν εχεις κοψιματα, καλο θα ειναι να το αφησεις ως εχει. Κι αυτο γιατι με την καλυτερη αναπνοη στις υψηλες στροφες μπορει να μη φτανει η τροφοδοσια σου , στην υπαρχουσα κατασταση. Οποτε ειτε μπορεις να τη δοκιμασεις, ειτε να την αποφυγεις, αλλα η γνωμη μου ειναι να μην την αγορασεις.

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε κοροιδευομαστε μεταξυ μας τωρα,αφου η καθε εταιρια σου λεει εχουμε προγραμμαμα για εξατμισεις,εισαγωγες ιντερκουλερ....κλπ

δεν εχουν σχεση τα κοψιματα με αυτο που λες,το γιατι γινοντε τα κοψιματα ειναι πλεον ψιλογνωστο.το βρηκε ενας και το ελυσε και τωρα αρχιζαν να ζοριζοντε καποιοι και ψαχνουν να το βρουν η' το βρηκαν.το οτι ειδες εσυ δυναμομετρηση που δεν κανει κοψιματα,δεν ειναι απολυτως τιποτα,το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι το συγκεκριμενο αμαξι δεν ξεπερναει τα 265 πραγματικα αλογα.για δοκιμασε να το πουσαρεις κι αλλο ομως να δεις τι θα γινει.....

Απ΄ ότι έχω δει οι εταιρείες έχουν προγράμματα και για εξατμίσεις κλπ. Το ερώτημα είναι αν τοποθετήθηκαν τα εξαρτήματα που λέγανε οι βελτιωτές ή άλλα.

Εγώ πάντως μίλαγα για τα απλά, τα οποία είναι 240~250. Όταν ανεβάσεις κι΄άλλο, φυσικό είναι κάποια στιγμή να φτάσεις σε κάποια όρια και να μην φτάνει η αντλία, ή να μην προφταίνουν τα μπεκ να ψεκάσουν, κλπ.

Ο καλός προγραμματιστής απλά κόβει γλυκά με το πρόγραμμα, όπως κάνει π.χ. το "μαμά" και κρατάει σταθερή ροπή 280Nm. Δεν υπάρχουν άλλα "μαγικά", απλά δεν αφήνεις να ανέβει άλλο ο κινητήρας. Η λύση να πάρεις ακόμα παραπάνω είναι να αλλάξεις το εξάρτημα που είναι bottle-neck.

Edited by AlexKots
Link to comment
Share on other sites

Θα απαντησω για παρτυ μου,Νεοκλη. Εγω εχω λογκαρει το αμαξι και οντως δεν εχει κανενα προβλημα.Αλλα αυτο που ΕΓΩ ειπα ειναι οτι ΟΛΕΣ οι εταιριες ειναι καλες και να μη βγαινουν να αφοριζουν καμια επειδη καποιο αμαξι δε δουλεψε ή εκανε καποιο προβλημα.

Ναι ρε Χάρη , αλλα εσύ είσαι σκέτο πρόγραμα... Σκέτο πρόγραμα είναι τζέτ σε όλες τις εταιρίες... Για δοκίμασε να βάλεις και την εξάτμιση της Apr(η οποία είναι 3.00"=76αρα) και μετα πές μας τι έγινε...

Πάντως για τις εταιρίες που λές , εγω ξέρω 1 πράγμα και δεν αλλάζει: "Κάνουν πάρτυ με τα λεφτά μας και μας γράφουν ξέρεις που", Γιατι ρε Χάρη δεν εννοείται καμία εταιρία να μην έχει βρεί πως λύνεται το πρόβλημα των κοψιμάτων στις μεσαίες, Τρόμπες βγήκαν- η Autotech έχει έλειψη και η κάθε Χ Revo,Giac,Uni κτλ τα ξύνει, ε ρε αδερφέ δεν το δέχομαι! Και στην τελική να έρχεται ο έλληνας βελτιωτης που ΕΚΑΤΣΕ και ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ και ΜΕΛΕΤΗΣΕ και να σου βγάζει δύναμη αυτοκίνητα χωρις κιχ. Τουλάχιστον αυτον ξέρεις που θα τον βρείς , αν γίνει τιποτα.! Τον άγγλο , γάλλο , πορτογάλο , τι θα τον κάνεις - που θα τον βρείς? ή θα κατέβει αυτος να φτιάξει τα αυτοκίνητα με πρόβλημα , όπως κάνει εδώ και 2 χρόνια που ασχολούμαι....Βέβαια εγώ δεν τον βλέπω , ουτε αυτοι που τον περιμένουν...

:) :)

Σε αυτό ίσως έχεις δίκιο, δυστυχώς δεν έχω λαγκάρει ακόμα το αμάξι μου και δεν ξέρω τι γίνεται, θα κοιτάξω να γίνει όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Δεν αποκλείεται να μην το καταλαβαίνω και δεν έχω και μπαρόμετρο να παρακολουθώ την πίεση :unsure: Μόνο που έχω κάποιες ερωτήσεις: υπάρχει περίπτωση να μου κάνει ανεπαίσθητο κόψιμο και να μην το παίρνω χαμπάρι; τα παιδιά που έχουν κοψίματα πόσο έντονα είναι; δεν ανεβάζει για λίγο στροφές το αμάξι;

Είναι σαν να σου χάνει δύναμη στις μεσαίες με ~4000 και να σου ξαναδίνει μετα... Προσπάθησε να ανοίξεις με 4η και 2000 μέχρι τον κόφτη...

Υπάρχουν οι διορθώσεις και τα κοψίματα , οι διορθώσεις είναι ανεπαίσθητες , το κόψιμο είναι κόψιμο....

Αν δεν έχεις εξάτμιση , το ποιο πιθανό είναι να μην έχεις καθόλου...

Αν εχεις ΟΕΜ εξατμιση και δεν εχεις κοψιματα, καλο θα ειναι να το αφησεις ως εχει. Κι αυτο γιατι με την καλυτερη αναπνοη στις υψηλες στροφες μπορει να μη φτανει η τροφοδοσια σου , στην υπαρχουσα κατασταση. Οποτε ειτε μπορεις να τη δοκιμασεις, ειτε να την αποφυγεις, αλλα η γνωμη μου ειναι να μην την αγορασεις.

+1, ¶σε που είναι και πιο μεγάλη απο τα στάνταρ των άλλων βελτιωτών. Οι άλλοι 70αρα , apr 76αρα

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις ΟΕΜ εξατμιση και δεν εχεις κοψιματα, καλο θα ειναι να το αφησεις ως εχει. Κι αυτο γιατι με την καλυτερη αναπνοη στις υψηλες στροφες μπορει να μη φτανει η τροφοδοσια σου , στην υπαρχουσα κατασταση. Οποτε ειτε μπορεις να τη δοκιμασεις, ειτε να την αποφυγεις, αλλα η γνωμη μου ειναι να μην την αγορασεις.

Ωραία συμβουλή...Δηλαδή να μήν βελτιώσει άλλο το αμάξι του το παληκάρι μπάς και του κάνει κοψίματα... :lol:

Αλλά μισό..... ξέχασα.....Γι'αυτο υπάρχει ο κ.Κριτωνας.... :lol:

Πσσσσσσσ......

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ?

Κάνε λίγο υπομονή συνάδελφε!!!

Σε λίγο θα μπεί επίσημη διαφήμηση, τηλέφωνα, μαρτυρίες και τα λοιπά.

Καρτούλα πήρες ;;;

Link to comment
Share on other sites

Περικλή σημείωσε: 210-BOURLOTO.

Πλάκα κάνω... Ή μήπως όχι?

Εν πάσει περιπτώσει, σου στέλνω το κινητό του με pm. Μόνο και μόνο επειδή το ζήτησες. Η ευθύνη είναι δική σου.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, τελικά τι έγινε με του Φάνη το αμάξι? Μέχρι στιγμής έχω διαβάσει πως πέρασε 997 S αλλά τον πέρασε S3 8P με πρόγραμμα. Το ίδιο S3 είχε ανοίξει με Cayman S και τον ήπιε. Τελικά οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως η Cayman S είναι γρηγορότερη από την 997 S. Καημένη Porsche, έβαλες τα χεράκια σου κι έβγαλες τα ματάκια σου.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, τελικά τι έγινε με του Φάνη το αμάξι? Μέχρι στιγμής έχω διαβάσει πως πέρασε 997 S αλλά τον πέρασε S3 8P με πρόγραμμα. Το ίδιο S3 είχε ανοίξει με Cayman S και τον ήπιε. Τελικά οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως η Cayman S είναι γρηγορότερη από την 997 S. Καημένη Porsche, έβαλες τα χεράκια σου κι έβγαλες τα ματάκια σου.

Ανοιξε με το S3 απο σταση και δεν ειχαν επαφη.και μετα ανοιξανε ρολλαριστα και ηταν το S3 μισο φτερο μπροστα..αυτα..το Cayman s μαλλον ειναι γρηγορετερο απο την Carrera 997s,το συγκεκριμενο ομως.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.