golf-agu Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 (edited) Για το καυσιμο δεν εγινε κουβεντα οποτε δεν ξερω τι να υποθεσω.Με την αφαιρεση του kickdown σε τι ωφελεισαι και πως/που γινεται? Και παλι ομως δεν μπορω να καταλαβω γιατι τουλαχιστον η ροπη δεν μετρηθηκε καλα αφου δεν θελει ολες τις στροφες για να μετρηθει. Ουτε η ιπποδυναμη θελει αλλα επειδη εκει θελουμε πιο πολλες στροφες μπορω να πω οτι ισως να υπαρχει θεμα με το dsg (γιατι ομως εφοσον στο manual εχουμε συμπεριφορα αναλογη με του απλου μηχανικου κιβωτιου και τουλαχιστον για την μετρηση της ροπης που δεν χρειαζεται kickdown?) αν και με την απλη λογικη παλι δεν μπορω να δικαιολογησω τετοιες αποκλισεις. Ο Κριτωνας μου εξηγησε καπως αλλα λογω του οτι δεν εχω τις αναλογες ειδικες τεχνικες γνωσεις παλι δεν μπορω να το 'χωνεψω'. Μηπως τελικα υπαρχει θεμα με τους καινουργιους εγκεφαλους σαν τον δικο μου? Eιναι πολυ απλα τα πραγματα και δεν εχουν καμια σχεση με το software version. Λογω κιβωτιου ταχυτητων , ακαλυμπραριστης πλακετας βαρομετρικου και - πιθανοτατα - λαθος τροπου μετρησης (αν πατησεις απο 1500σαλ με τερμα φορτιο και "ψησεις" το αυτοκινητο για κανα 2λεπτο...) απλα πεταξες τα χρηματα σου, Παντελη, σε μια εντελως ακυρη μετρηση. Δεν καναμε τιποτα λιγοτερο ή περσσοτερο απο ενα τυπικο 1ο σταδιο (εστω και ηπιο) που επρεπε να δεις 200ΗΡ, και που αλλοι με παρομοια settings στο file ειδαν και 210+ΗΡ σε ΜΑΗΑ, με σκετο προγραμμα, αλλα με χειροκινητα κιβωτια. Το αυτοκινητο σου δεν εχει το παραμικρο προβλημα, ουτε hardwarικο , oυτε softwarικο, απλα το συνδιασμος 1.4 ΤSI κινητηρα και dsg ετσι συμπεριφερονται και στο δρομο , οπου αντι για overboost -που κανει το χειροκινητο- κανει kick-down, αλλα και στο δυναμομετρο - ακομα χειροτερα... Edited February 11, 2009 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 θέλω μια μονομαχία λοιπόν με το δυνατότερο TSI! εμενα ενα πουλακι μου ειπε "γατουλη" οτι κατι πηγες να κανεις στην αττικη οδο και ησουνα με 4η και το αλλο tsi με 5η και παλι σου ανοιξε???? ο ιδιοκτητης του συγκεκριμενου tsi δεχεται την προκληση σου και ειπε να συναντηθειται την κυριακη στις 11 το πρωι στο κοπανακι...!!!!!! χαχαχαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 εμενα ενα πουλακι μου ειπε "γατουλη" οτι κατι πηγες να κανεις στην αττικη οδο και ησουνα με 4η και το αλλο tsi με 5η και παλι σου ανοιξε???? ο ιδιοκτητης του συγκεκριμενου tsi δεχεται την προκληση σου και ειπε να συναντηθειται την κυριακη στις 11 το πρωι στο κοπανακι...!!!!!! χαχαχαχαχαχα Εντός έδρας δεν έχει κανείς ελπίδα! με το που μπαίνει το αυτοκίνητο μέσα στο Κοπανάκι παίρνει 100ps κατευθείαν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Eιναι πολυ απλα τα πραγματα και δεν εχουν καμια σχεση με το software version. Λογω κιβωτιου ταχυτητων , ακαλυμπραριστης πλακετας βαρομετρικου και - πιθανοτατα - λαθος τροπου μετρησης (αν πατησεις απο 1500σαλ με τερμα φορτιο και "ψησεις" το αυτοκινητο για κανα 2λεπτο...) απλα πεταξες τα χρηματα σου, Παντελη, σε μια εντελως ακυρη μετρηση. Δεν καναμε τιποτα λιγοτερο ή περσσοτερο απο ενα τυπικο 1ο σταδιο (εστω και ηπιο) που επρεπε να δεις 200ΗΡ, και που αλλοι με παρομοια settings στο file ειδαν και 210+ΗΡ σε ΜΑΗΑ, με σκετο προγραμμα, αλλα με χειροκινητα κιβωτια. Το αυτοκινητο σου δεν εχει το παραμικρο προβλημα, ουτε hardwarικο , oυτε softwarικο, απλα το συνδιασμος 1.4 ΤSI κινητηρα και dsg ετσι συμπεριφερονται και στο δρομο , οπου αντι για overboost -που κανει το χειροκινητο- κανει kick-down, αλλα και στο δυναμομετρο - ακομα χειροτερα... Κριτωνα ευχαριστω για την επεξηγηση. Χθες παντως και εχοντας το στο S του εκανα κατι αρκετα δυνατα τεστακια στην Αττικη και περιφερειακο (ενταξει με δεουσα προσοχη στους γυρω) και μου αρεσε και η αποκριση και η δυναμη του. Εκεινο που καταλαβαινω ειναι οτι παιζει αρνητικο ρολο η τοσο αθορυβη (σε σχεση με το προηγουμενο) λειτουργια του γι'αυτο και δεν σου δινει την αισθηση που περιμενεις. Δηλ πρεπει να τσεκαρω το στροφομετρο συνεχως για να ξερω που βρισκομαι. Με το προηγουμενο περναγε μεσα ευκολοτερα ο θορυβος του κινητηρα και ειχα καλυτερη επαφη με την λειτουργια του. Οχι βεβαια οτι τωρα εχω παραπονο, τουναντιον, αλλα θα πρεπει να το συνηθισω ετσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Εντός έδρας δεν έχει κανείς ελπίδα! με το που μπαίνει το αυτοκίνητο μέσα στο Κοπανάκι παίρνει 100ps κατευθείαν.... +10 Σουβλακια απο του πανουσακη !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 +10 Σουβλακια απο του πανουσακη !!! ενταξει τοτε θα πατησουμε εξω απο το κοπανακι εκει στην μεγαλη ευθεια...!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo14 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΘΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ?ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ Η ΚΟΝΣΕΡΒΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo14 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΘΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ?ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ Η ΚΟΝΣΕΡΒΑ? ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ. Ο ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗΣ ΑΞΙΖΕΙ?ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΑΣ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 ο συνδιασμος 1.4 ΤSI κινητηρα και dsg ετσι συμπεριφερονται και στο δρομο , οπου αντι για overboost -που κανει το χειροκινητο- κανει kick-down, αλλα και στο δυναμομετρο - ακομα χειροτερα... Ρε Κρίτωνα, κάνει κανονικά over το dsg στο manual mode.... Δεν πατάς απλά το "κουμπάκι", τότε μόνο κάνει kickdown στο manual. Με λίγα λόγια, το θέμα είναι ότι το dsg δε μετριέται καλά ή ότι δεν μπορεί φτάσει με τα ίδια πράγματα στα νούμερα του manual? Εγώ είχα ρωτήσει πριν πολύ καιρό για dyno και η απάντηση ήταν να μην το κάνω γιατί δε θα έχω αξιόπιστο αποτέλεσμα λόγω κιβωτίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Μου φαινεται οτι η μονη λυση ειναι να στησουμε ενα απλο και ενα με dsg (μονο προγραμμα) και να δουμε. Το δικο μου dsg ειναι διαθεσιμο παντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Μου φαινεται οτι η μονη λυση ειναι να στησουμε ενα απλο και ενα με dsg (μονο προγραμμα) και να δουμε.Το δικο μου dsg ειναι διαθεσιμο παντως. Σωστό κ αυτό. Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι το από που προκύπτει ότι το dsg δεν μπορεί να τα δείξει. Εκτός αν όντως δεν μπορεί να γίνει αξιόπιστη δυναμομέτρηση. Δηλαδή ένα gt dsg που είναι στα 170 άλογα, τι θα δει αν προγραμματιστεί? Και πώς το dsg που θεωρητικά είναι ελάχιστα πιο γρήγορο δεν μπορεί να το δείξει αυτό? Θεωρητικά πάντα, αυτή τη στιγμή το δικό σου Παντελή πρέπει να έχει μεγάλη διαφορά από gt dsg χωρίς πρόγραμμα, κρίνοντας από τα υπόλοιπα tsi είτε με πρόγραμμα etuners, overload ή revo που είναι σαφώς πιο γρήγορα apo ta Gt... ¶λλο dsg με πρόγραμμα δεν υπάρχει?? Να δούμε τι λέει και ιστορία αλλά και η εμπειρία του οδηγού του? Είτε Gt είτε tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Μου φαινεται οτι η μονη λυση ειναι να στησουμε ενα απλο και ενα με dsg (μονο προγραμμα) και να δουμε.Το δικο μου dsg ειναι διαθεσιμο παντως. πολυ σωστο.εκει θα δουμε τι γινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Εντός έδρας δεν έχει κανείς ελπίδα! με το που μπαίνει το αυτοκίνητο μέσα στο Κοπανάκι παίρνει 100ps κατευθείαν.... George ετοιμάσου....περνάω εξάτμιση (cat-back απο GTi) αυτες τις μέρες και μετά Κρίτωνα για Update!!! Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει....... Ανοιγματάκι μετά μαζί........far west! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 (edited) George ετοιμάσου....περνάω εξάτμιση (cat-back απο GTi) αυτες τις μέρες και μετά Κρίτωνα για Update!!! Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει.......Ανοιγματάκι μετά μαζί........far west! Γιάννη, ξέρεις το ανέκδοτο που λέει "Έλα μωρέ, με το λίγο δεν γίνεσαι *ούστης"; Αν όχι τότε θα σου το πω από κοντά να μου πεις τη γνώμη σου! Edited February 12, 2009 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 George ετοιμάσου....περνάω εξάτμιση (cat-back απο GTi) αυτες τις μέρες και μετά Κρίτωνα για Update!!! Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει.......Ανοιγματάκι μετά μαζί........far west! Οχι απο GTI ρε Γιαννη ... Αφου το φτιανεις που το φτιαχνεις βαλε μια χειροποιητη ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 ¶ντε βάλτε κάνα περιφερειακό να έρθει η μάχη στα ίσα, σε περιμένω στην γωνία Johny! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Οχι απο GTI ρε Γιάννη ... Αφου το φτιανεις που το φτιάχνεις βαλε μια χειροποίητη ... Έχω και εγώ την εντύπωση ότι από Gti cat-back σε σχέση με ένα χειροπήτο θα είναι ποιο ''μαζεμένο'' του GTI.....τώρα είναι θέμα χρημάτων ο Johny είπε οτι το βρήκε με αρκετά καλή τιμή οπότε το value for money υπερισχύει εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) Έχω και εγώ την εντύπωση ότι από Gti cat-back σε σχέση με ένα χειροπήτο θα είναι ποιο ''μαζεμένο'' του GTI.....τώρα είναι θέμα χρημάτων ο Johny είπε οτι το βρήκε με αρκετά καλή τιμή οπότε το value for money υπερισχύει εδώ Παίδες η εξάτμιση είναι 63,5 άρα καλύπτει και δεν κάνει θόρυβο (ελπίζω)..... Αφού μπορούμε να πετύχουμε τα ίδια πράγματα με κάτι εργοστασιακό..... Εγώ δεν εμπιστέυομαι να τοποθετήσω εξάτμιση από έλληνα κατασκευαστή πλην NS racing αλλά αυτό σημαίνει την πληρώνεις ως MILTEK. Σου πουλανε ΙΝΟΧ και είναι πολυ χαμηλής ποιότητας και αγνώστου προέλευσης (Κίνα?) Edited February 13, 2009 by JOVANNI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Μου φαινεται οτι η μονη λυση ειναι να στησουμε ενα απλο και ενα με dsg (μονο προγραμμα) και να δουμε.Το δικο μου dsg ειναι διαθεσιμο παντως. βαζω το δικο μου που ειναι manual και το ιδιο προγραμμα λογικα με τις τελειες αλαγες του dsg θα με εχεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Παίδες η εξάτμιση είναι 63,5 άρα καλύπτει και δεν κάνει θόρυβο (ελπίζω).....Αφού μπορούμε να πετύχουμε τα ίδια πράγματα με κάτι εργοστασιακό..... Εγώ δεν εμπιστέυομαι να τοποθετήσω εξάτμιση από έλληνα κατασκευαστή πλην NS racing αλλά αυτό σημαίνει την πληρώνεις ως MILTEK. Σου πουλανε ΙΝΟΧ και είναι πολυ χαμηλής ποιότητας και αγνώστου προέλευσης (Κίνα?) Από διάμετρο είσαι μια χαρά όπως και από θόρυβο με το εργοστασιακό καζάνι του GTI απλά το ανέφερα Johny μου γιατί δεν γνωρίζω από απόδοση πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι ένα εργοστασιακό καζανάκι σε σχέση με ένα χειροποιητο ελεύθερο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 βαζω το δικο μου που ειναι manual και το ιδιο προγραμμαλογικα με τις τελειες αλαγες του dsg θα με εχεις θα σε εχει μεχρι την 3η μετα θα ειστε μαζι και ισως να του φευγεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 θα σε εχει μεχρι την 3η μετα θα ειστε μαζι και ισως να του φευγεις... το λυσες το προβλημα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) το λυσες το προβλημα?? Εβαλα την καινουργια σκαστρα και απο τι φαινεται ειμαι οκ. Αλλα θελω να ανεβω λιγο ακομα. Εχει νομιζω τις δυνατοτητες το αυτοκινητο μου να παρει λιγο ακομα. Edited February 13, 2009 by gtas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 βαζω το δικο μου που ειναι manual και το ιδιο προγραμμαλογικα με τις τελειες αλαγες του dsg θα με εχεις Να κανονισουμε (θα εχεις pm). Το καλο ειναι οτι και το δικο μου εχει 17αρες μαμα ζαντες οποτε δεν θα εχουμε καμμια διαφορα.Εκτος του +70-80 κιλα παραπανω (dsg,5πορτο, ηλιοροφη, + καποιο εξοπλισμο) αν και νομιζω οτι και τα gt εχουν καποια κιλα παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) Να κανονισουμε (θα εχεις pm).Το καλο ειναι οτι και το δικο μου εχει 17αρες μαμα ζαντες οποτε δεν θα εχουμε καμμια διαφορα.Εκτος του +70-80 κιλα παραπανω (dsg,5πορτο, ηλιοροφη, + καποιο εξοπλισμο) αν και νομιζω οτι και τα gt εχουν καποια κιλα παραπανω. Αν κανονισετε στειλε και σε εμενα ενα sms μηπως και μπορω να ερθω Edited February 13, 2009 by gtas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...