Jump to content
tr3m0r

Dsg Vs Manual Transmission

Transmision  

1 member has voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Εβγαινε το Leon 1.8 tsi με το 6αρι dsg? Ξερω οτι πηγαινε μονο στα 2λιτρα FR, CUPRA.

Αυτο ομως απο το Leon 1.8 στο Γκολφ 1.4 και μετα στο Ibiza Cupra 1.4 σε τοσο λιγο διαστημα πως σου βγηκε? Προσωπικα το πρωτο (επειδη ειχε και ο αδερφος μου αλλα το εδωσε γιατι ξυνισε λιγο με την μαρκα) ειναι το καλυτερο και απο αποδοση/επιδοσεις αλλα και σε θεμα βελτιωσης. Ειδικα αν ηταν και με το 6αρι dsg θα ηταν ιδανικος συνδυασμος, αλλα παλι δεν θυμαμαι να εβγαινε τετοια εκδοση.

Παντως στο 5αρι μου Γκολφ τα ανεβασματα με το 6αρι dsg ειναι σχεδον ακαριαια, τα κατεβασματα ειναι λιγο πιο αργα για μια ταχυτητα κατω, αν θελεις για 2-3 κατω ε αυτο ειναι φυσιολογικο μιας και στον αξονα ειναι παντα μια κατω μια πανω (εκτος οταν εχεις 6η φυσικα) απο αυτη που εχεις μεσα ανα πασα στιγμη και για να πας δυο κατω θα πρεπει πρωτα να βγει αυτη που ειναι μια κατω και να μπουν συγχρονως και η δυο κατω αλλα και η μια επανω απο αυτη που θελεισ να κατεβασεις. Λιγο μπερδεμα με την εξηγηση αλλα ετσι γινεται. Το οτι εχει προεπιλεγμενες δυο σχεσεις ηδη απο αυτη που εχουμε κανει πιο αργο το κατεβασμα κατα δυο-τρεις ταχυτητες και αυτο θα ισχυει πιστευω παντα στα διπλου συμπλεκτη κιβωτια οπως τα ξερουμε. Βεβαια αυτο ειναι κατι το οποιο σε καμμια περιπτωση δεν θεωρειται μειονεκτημα εναντι του μηχανικου αφου και εκει δεν μπορεις ευκολα να κατεβασεις 2-3 σχεσεις αν ειδικα πηγαινεις με καποιες στροφες στην σχεση που εχεις γιατι απλα δεν σε αφηνει για να μην το καρφωσεις. Αν πηγαινεις με χαμηλες στροφες και υψηλη σχεση ειναι πιο ευκολο να κατεβασεις στο μηχανικο αλλα και εκει θελει λιγο την ωρα του για αποσυμπλεξη/συμπλεξη, χωρια οτι θα πρεπει να πατιναρεις και λιγο τον δισκο.

στα προ facelift λεον ΜΟΝΟ το fr ειχε dsg πλεον εχει και το 1.8tsi με το 7αρι...το cupra δεν ειχε ποτε!!!

Link to comment
Share on other sites

το leon δεν το ειχα κανει test drive το ειχε φιλος γνωστου μου και ετυχε να παμε βολτα και να το παρω για λιγο

πως θυμαμε οτι ηταν 1.8 TSI?

λες να ηταν 2λιτρο? γιατι DSG ηταν σιγουρα.

Test drive ειχα κανει το 1.4 tsi leon ομως (ασχετο)

το 1.8 δεν ηταν στοχος πριν παρω το golf

οπως επισης δεν ηταν και τα παραπανω αλογα γιατι θα ειχα παρει το 140αρι η το GT και τωρα δεν θα ψαχνομουν για κατι δυνατοτερο (πιστευω :whistling: )

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

στα προ facelift λεον ΜΟΝΟ το fr ειχε dsg πλεον εχει και το 1.8tsi με το 7αρι...το cupra δεν ειχε ποτε!!!

Αυτο ειπα και εγω οτι δηλαδη το 1.8 tsi δεν βγηκε ποτε με 6αρι dsg.

Οποτε μαλλον το FR θα ηταν εφοσον ειχε εκτος και αν ηταν το 7αρι που υπαρχει πιθανοτητα καθοτι ηταν απο τα πρωτα που μπηκε μετα το Γκολφ.

Link to comment
Share on other sites

το leon δεν το ειχα κανει test drive το ειχε φιλος γνωστου μου και ετυχε να παμε βολτα και να το παρω για λιγο

πως θυμαμε οτι ηταν 1.8 TSI?

λες να ηταν 2λιτρο? γιατι DSG ηταν σιγουρα.

Test drive ειχα κανει το 1.4 tsi leon ομως (ασχετο)

το 1.8 δεν ηταν στοχος πριν παρω το golf

οπως επισης δεν ηταν και τα παραπανω αλογα γιατι θα ειχα παρει το 140αρι η το GT και τωρα δεν θα ψαχνομουν για κατι δυνατοτερο (πιστευω :whistling: )

Σε βλεπω αν παιρνεις το Ibiza Cupra να το στελνεις παλι για κατι αλλο συντομα.

Σαν να'χεις και εσυ το μικροβιο. Εγω παντως σιγουρα το εχω αν και τα οικογενειακα βαρη και το παρον οικονομικο κλιμα το εχουν περιορισει τελευταια.

Link to comment
Share on other sites

Η ουσία είναι ότι μελλοντικά λίγα χειροκίνητα κιβώτια θα μείνουν και η κατάσταση θα είναι αντίστροφη με την σημερινή (θα βλέπουν τα χειροκίνητα σαν "περίεργα" κιβώτια οι μελλοντικοί νέοι οδηγοί).

70% των οδηγών σήμερα οδηγεί με λάθος σχέση στο (χειροκίνητο) κιβώτιο με αποτέλεσμα να καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο και κυρίως να ρυπαίνουν περισσότερο.

Αν θέλετε να κάνετε ένα πρόχειρο τεστ όσοι έχετε χειροκίνητο κιβώτιο, επιλέξτε την στιγμιαία κατανάλωση και διαπιστώστε πόσο μεγάλη κατανάλωση καταγράφεται λόγω της αργοπορίας στην αλλαγή ταχυτήτων. :p

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 2 αυτοκίνητα με DSG7 (Golf VI 160PS & Ibiza Cupra 180PS) δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω ποτέ αυτοκίνητο χωρίς DSG, απαραίτητα φυσικά με paddles στο τιμόνι. Έχεις όλη την ευκολία του αυτόματου (κίνηση στην πόλη, χαλαρή οδήγηση και οικονομική στα ταξίδια) και όλη τη χαρά της γρήγορης οδήγησης. Αυτό που θέλω να ρωτήσω αυτούς που το δοκίμασαν και τους φάνηκε αργό, αργό ως προς τι? Ως προς τους ίδιους με χειροκίνητο? Λίγο δύσκολο, όχι μόνο από θέμα... ταλέντου, αλλά και από θέμα αντοχής του σασμάν! Επίσης μην ξεχνάμε το βασικότερο στη γρήγορη οδήγηση, ότι δλδ έχεις και τα δυο χέρια μονίμως στο τιμόνι, κάτι το οποίο δεν υποκαθίσταται!

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια DSG. Πρώτα ειχα ενα suzuki χειροκίνητο αλλα επειδή ειμαι ώρες στο δρόμο και στην κίνηση thumbsdown.giffire.gif μολις έκανα test drive to DSG απο το vw scirocco τρελάθηκα !!!

Link to comment
Share on other sites

Manual και παλι manual

Εχω οδηγησει ΙΧ, φορτηγα, λεωφορεια.

Δοκιμασα το DSG σε test drive του Scirocco και με ξενισε

Θελω να εχω τον ελεγχο του οχηματος και νιωθω οτι τον εχω μονο με το χειροκινητο κιβωτιο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω το golf 6 dsg 7 και ειμαι υπερευχαριστημενος!Η διαφορα ταχυτητας με το DSG 6 υπαρχει καθως και οτι το νεο 7 εχει λιγοτερο σπορτιβ αισθηση αλλα δεν παυει να ειναι ενα μαγευτικο κιβωτιο.Το μονο ψευγαδι του κιβωτιου ειναι οτι θα ηθελα να μπορω να κραταω την σχεση εντος της στροφης πραγμα αδυνατο,Ομως δεν μπορεις να τα εχεις τελικα ολα...! :)

Link to comment
Share on other sites

Αν το εχεις στο S (Sport) την κραταει αρκετα περισσοτερο, οπως βεβαια και αν το εχεις στο χειροκινητο.

Ενταξει αν περασεις το επιτρεπομενο οριο (κοφτη) σε πεταει στην επομενη ταχυτητα αλλα λιγο το κακο αφου και στο μηχανικο σε 'κοβει' ασχετα αν σε αφηνει στην ιδια ταχυτητα. Καλυτερα να σε πεταει στην επομενη παρα να σε 'γονατιζει' με το κοψιμο.

Link to comment
Share on other sites

Πανε 2 χρονια που ειχα οδηγησει το DSG εις διπλουν, σε Λεον FR και το 5αρι GTΙ. Ιδια υλοποίηση δηλαδή του 6ταχυτου υγρου τυπου. Σημειωτέον οτι εκείνη την εποχή είχα και Λεον TFSI και είχα οδηγήσει απλό GTI... οπότε είχα την ευκαιρία να κρίνω τη διαφορά δια ζώσης.

Λοιπόν, για όποιον κινείται στην πόλη το DSG είναι αναντικατάστατο. Το βάζεις σε μια αυτόματη θέση και κινείσαι ξεκούραστα. Στο αυτόματο είναι αρκετά συμπαθητικό για να κάνει kickdown όταν θέλεις, πατώντας το κουμπάκι στο τερμα της διαδρομής του πενταλ. Οταν δε θέλεις δεν πατάς το γκάζι τερμα και απλά κρατάει τη σχέση. Οι αλλαγές γρήγορες και ραφιναρισμένες. Αριστο.

Το πρόβλημα είναι τώρα στο manual mode... δυστυχώς ανεβάζει σχέσεις μόνο του κοντά στον κόφτη. Αυτό με ξένισε λίγο καθώς το κάνει ακριβώς στην έξοδο της στροφής που θες μεγιστη επιτάχυνση. Κατά τα άλλα επειδή το κιβώτιο είναι τόσο γρήγορο σε πορώνει να κατεβάζεις σχέσεις πολύ πιο αργά αμέσως πριν μπεις στη στροφή. Εκεί δυστυχώς με κρέμαγε κανονικά. Όταν το στυλ οδήγησης είναι φρενάρω ομαλά να πέσουν οι στροφές και κατεβάζω 1 σχέση τότε όλα τέλεια. Όταν όμως δεν θέλω να φρενάρω πριν τη στροφή ή αρκεί να τσιμπήσω λίγο το φρένο και να μπω όπως έρχομαι το κατέβασμα ΑΡΓΕΙ (ξενέρωμα 1). Επίσης λόγω επερχόμενης κλειστής στροφής χρειάζεται να κατεβουν καπάκι 2 σχέσεις (δηλ. απο 4η να βάλω 2α πριν στρίψω), ενώ φρενάρω και κατεβάζω 3η, συνεχίζω το φρενάρισμα και κατεβάζω 2η (όλα αυτά σε κλασματα), τις περισσότερες φορές θα αποτύχει η διπλή γρήγορη αλλαγή και θα περιμένω να αποφασίσει πρώτα τι θέλει να κάνει (ξενερωμα 2) με αποτέλεσμα να στρίβω όπως όπως χωρίς σωστή σχέση και κρεμασμένος. 3ο και ΑΠΟΛΥΤΟ ξενέρωμα, έκανα cruising με χαλαρο γκάζι, αφήνω γκάζι και πήγα να κατεβάσω ταχύτητα και έκανε άπειρα δευτερόλεπτα... νομιζα οτι δεν τραβηξα καλα το μοχλο και το ξαναπατάω... μετα απο αλλα 2-3 δευτερόλεπτα κατέβασε 2 σχέσεις σε κλάσματα!!! Η logitech μου δεν κάνει ποτέ τέτοιες βλακείες γιατί δεν έχει "νοημοσύνη"...

Αρα λοιπόν το DSG αξίζει μόνο αν κινείσαι πολύ καθε μερα στην πόλη. Αλλιώς (υπολογίζοντας κοστος, πιθανότητα βλαβών και ευχαρίστηση στη γρήγορη οδήγηση κτλ) δεν αξίζει!

my 2 cents :-)

Link to comment
Share on other sites

Η λειτουργια του dsg ειναι αυτορυθμιζομενη μεσω του εγκεφαλου του.

Δηλ αν κινεισαι χαλαρα τοτε και οι αλλαγες γινονται πιο χαλαρα. Αν το εχεις στη τσιτα τοτε και οι αλλαγες γινονται αναλογα. Ειναι πιο περιπλοκο απ'οσο το λεω αλλα καπως ετσι γινεται, οπως γινεται αναλογα και με τον εγκεφαλο της μηχανης.

Τα κατεβασματα ειναι λιγο πιο αργα αλλα γινονται με γνωμονα και την ασφαλεια του κιβωτιου στην προκειμενη περιπτωση. Οπως οταν εισαι με 6000 στροφες στο μηχανικινητο κιβωτιο και θελεις να κατεβασεις δυο ταχυτητες δεν σε αφηνει γιατι θεωρητικα θα περασεις τις 7000 στροφες ετσι και το dsg δεν σε αφηνει και καθυστερει μεχρι οι στροφες του κινητηρα να μπορουν να αντεξουν το διπλο κατεβασμα.

Οταν κατεβαζεις πιο πολλες απο μια ταχυτητες πρεπει να περιμενεις λιγο πιο πολυ ουτως η αλλως.

Αυτο εξ'αλλου γινεται και στο μηχανικο κιβωτιο, απλα δεν το καταλαβαινουμε γιατι ειμαστε στην διεργασια ενω με το dsg παταμε ενα κουμπακι και επειδη δεν αλλαζει αμεσως μας φαινεται αιωνας ο χρονος.

Οταν λεσ οτ σε κλειστη στροφη με 4η θελεις να κατεβασεις σε 2α σκεψου οτι και σε μηχανικο κιβωτιο για να κανεις αυτο το κατεβασμα θελεις προυποθεσεις που εχουν κυριως να κανουν με τις στροφες του κινητηρα. Αν αυτες ειναι ψηλες, πανω απο 5000, δεν υπαρχει περιπτωση να σε αφησει να κατεβασεις (σε συγχρονιζε κιβωτιο παντα) σε δευτερα και σε καθυστερει μεχρι να πεσουν οι στροφες. Κατι αναλογο συμβαινει απλα και με το dsg.

Με την τελευταια αναβαθμιση που εκανα πριν ενα μηνα στο κιβωτιο βελτιωθηκαν αρκετα τα κατεβασματα σε χρονο, εχουν την αποκριση σχεδον οπως τα ανεβασματα.

Στο ανεβασμα το dsg λειτουργει οπως το μηχανικο με την διοαφορα οτι το μηχανικο σε κοβει στον κοφτη ενω το dsg σε περναει στην επομενη ταχυτητα, κατι που και στις δυο περιπτωσεις σε κρεμαει κατα ενα τροπο. Και στις δυο περιπτωσεις για να οδηγουμε σωστα ενα αυτοκινητο δεν πρεπει να το αφηνουμε να φτανει στον κοφτη αλλα να κανουμε τις αλλαγες πιο μπροστα.

Εξ'αλλου στον κοφτη απο το αυτοκινητο δεν κερδιζεις τιποτα ειδικα στα τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδία δε θέλω να μειώσω ούτε να προσβάλω κανέναν, αλλά είμαστε πολύ πίσω στην Ελλάδα. και κυρίως τα περιοδικά, που μου το παίζουν όλοι δήθεν εραστές τις οδήγησης και της παλιάς σχολής και κάτι τέτοια και προτιμούν το χειροκίνητο κιβώτιο....το DSG απλά δεν υπάρχει...από κάθε άποψης, άνεσης, οικονομίας και σπορ οδήγησης...αυτά....

Link to comment
Share on other sites

DSG για το 2.0 (200hp) γιατί είναι το γνωστό σπορ 6άρι(θεικο)

Manual για το 1.4 (160hp)1,8 γιατί το DSG είναι 7άρι και η κλιμάκωση δεν είναι καθόλου σπορ.... δεν ταιριάζει στο scirocco... πιο πολύ σε Golf 6 κάνει

Επίσης αν θέλεις να πουσάρεις το αμάξι ... το 7άρι δεν αντέχει πάνω από 25kg ροπής.... και το scirocco 160 έχει ήδη 24kg ροπή

συνφωνω ......

εχω dsg και το απολανβανω καθε ημερα αλλα αξιζει μονο του υγρου κιβωτιου και οχι του ξηρου....ελπιζω να εχει ςκταλαβαει ηδη το γιατι.αμα δεν παρεις διλιτρο παρε μανουαλ,αλλα αν παρεις διλιτρο θα το μετανιωνεις ολη την ζωη σου που δεν το πηρες dsg.για ολα τα αλλα μανουαλ...

Link to comment
Share on other sites

το 7αρι σασμαν σηκωνει παραπανω απο 25 κιλα ροπης π ανακοινωνει η εταιρια και αυτο εχει αποδειχθει γιατι υπαρχουν 7αρια που φορανε προγραμμα μεχρι στιγμης απροβληματιστα..

με τις καταλληλες ρυθμισεις βεβαια ωστε να μη καταπονειται το κιβωτιο...

το θεμα ειναι αλλου..οτι τα πρωτα 7αρια που μπηκαν σε σιροκο εχουμ εμφανισει καποια θεματακια με θορυβους σκορτσαρισματα και αλλα..

κατα τα αλλα το σασμαν ειναι πολυ κοντο και δεν χαντακωνει καθολου το αυτοκινητο ισα ισα!!

αλλα το 6 αρι φαινεται να ειναι πιο αξιοπιστο ... ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω που είναι η διασκέδαση με ένα αυτόματο σαζμάν...

Προτιμώ αριστερό πόδι και δεξί χέρι να είναι στην εγρήγορση παρά αυτή η "κουλαμάρα"

Το καθένα έχει την χάρη του βέβαια όμως.

Link to comment
Share on other sites

Κουλαμάρα ??? Δυνητικά.

Ξέρεις μπορείς να έχεις και τα 2 χέρια σε εγρήγορση στα paddles και το αριστερό πόδι στο φρένο....

Ποιά είναι μεγαλύτερη κουλαμάρα τώρα ???

Μπορείς να το οδηγείς σαν ¨καναδέζα¨, αλλά και με το αριστερό στο φρένο. Ανάλογα με τις δυνατότητες και τη διάθεση του καθενός.

Έχει διαφορά, έτσι δεν είναι ?

Πεστα...

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω που είναι η διασκέδαση με ένα αυτόματο σαζμάν...

Προτιμώ αριστερό πόδι και δεξί χέρι να είναι στην εγρήγορση παρά αυτή η "κουλαμάρα"

Το καθένα έχει την χάρη του βέβαια όμως.

τα σασμάν του γκρουπ Φαουβε! ειναι φαβε! δεν κάνουν για πολλά πολλά! απο προσωπική εμπειρία! εαν ξαναεπερνα τώρα αμάξι ξανα του ομίλου!μονο με dsg! στο θεμα μεταδοση και δε manual! η κυρία vw είναι αιώνες πίσω!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην τρελένεστε, δεν μίλησα συγκεκριμένα για το DSG αλλά γενικά για τα αυτόματα σαζμαν.

Αν πιστεύετε ότι το να οδηγήσεις ένα χειροκίνητο σαζμάν στο όριο είναι το ίδιο εύκολο με ένα αυτόματο τότε να πάω πάσο. ¶λλωστε είναι το ίδιο να πατάς ένα paddle απο το να πατάς συμπλέκτη και να περνάς 3η...

Αριστερό πόδι στο φρένο ? Οκ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην τρελένεστε, δεν μίλησα συγκεκριμένα για το DSG αλλά γενικά για τα αυτόματα σαζμαν.

Αν πιστεύετε ότι το να οδηγήσεις ένα χειροκίνητο σαζμάν στο όριο είναι το ίδιο εύκολο με ένα αυτόματο τότε να πάω πάσο. ¶λλωστε είναι το ίδιο να πατάς ένα paddle απο το να πατάς συμπλέκτη και να περνάς 3η...

Αριστερό πόδι στο φρένο ? Οκ...

Οι "αυτοματοι" θα προσπαθησουν να βρουν ακομα πολλες πατεντες μπας και ξανανιωσουν οπως με το χειροκινητο..

Μα ξες ποσο δυσκολο ειναι να αλλαζεις ταχυτητα απο τα παντλς οταν στριβεις?

Σε λιγο καιρο θα εχουν το δεξι στο φρενο και το αριστερο στο γκαζι(αν δν ειναι το γκαζι σε παντλς)..! Για να δω τι θα λεμε τοτε εμεις οι προϊστορικοι :pardon:

Link to comment
Share on other sites

δεινοσαυροι......σε λιγο θα τρεχετε στα ραλυ της ελπα....χιχιχι,μου αρεσει οτι εχετε ξεχασει οτι και το dsg εχει επιλογεα ταχυτητων στο d manual οπου μετο +\- (πας μπροστα και πισω το ν λεβιε ανεβοκατεβαζεις ταχυτητεσ)....εκτος του τιμονιου...

κ προσωπικα θα ηθελα να του λεω σπιτι και να με πηγαινει σπιτι και να ασχολουμαι με τιποτα αλλο πιο ουσιωδες ελλας+ρωσσια=συμμαχια

Link to comment
Share on other sites

το dsg ειναι ολα τα λεφτα μακαρι να βγαιναν ολα τα αυτοκινητα αυτοματα σειριακα και να καταργουσαν τα χειροκινητα .αν δεν ζησεις με αυτοματο δεν ξερεις ,και ειδικα σε σπορ οδηγηση ειναι τρελα ,πορωση

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.