Jump to content
Brain Damaged

Μειωμένη στάθμη ψυκτικού υγρού (golf Vi@160ps).

Recommended Posts

Στα γρηγορα...

Golf VI@160ps, 2 μηνών (ακριβώς), 5800km (στρωμένο μέχρι τα 2500km ευλαβικά). 500 kg φορτίο (4 μαντράχαλοι και τα μπαγκάζια τους).

Αγρίως ανηφορικές στροφές από Καλαμάτα για Αθήνα με 3η σχεδόν μόνιμα (η ροπή είναι γλυκιά). Θερμοκρασία 32-35οC.

Στην κατηφοριά πριν τα διόδια της Νεστάνης, άναψε το λαμπάκι θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού/χαμηλής στάθμης χωρίς να μετακινηθεί ο δείκτης θερμοκρασίας, αφού το είχα πιέσει με μια 5-6η μέχρι τα 180-190kmh. Κοινώς του ψιλοήπια το αίμα. Σταματάω για να τσεκάρω και η στάθμη του νερού είχε πέσει αρκετά (όχι τραγικά κάτω από το min. -2/3 cm κάτω-).

Είναι λογική αυτή η πτώση της στάθμης τόσο πολύ σε αυτοκίνητο 2 μηνών? Από που μπορεί να έχει χάσει? Έχει συμβεί και σε άλλους?

BTW, το αυτοκίνητο φυσάει. Μηδέν κάψιμο λαδιών, κατανάλωση 7,4 lt/100km με απίστευτη κίνηση.

Danke in advance.

Link to comment
Share on other sites

Στα γρηγορα...

Golf VI@160ps, 2 μηνών (ακριβώς), 5800km (στρωμένο μέχρι τα 2500km ευλαβικά). 500 kg φορτίο (4 μαντράχαλοι και τα μπαγκάζια τους).

Αγρίως ανηφορικές στροφές από Καλαμάτα για Αθήνα με 3η σχεδόν μόνιμα (η ροπή είναι γλυκιά). Θερμοκρασία 32-35οC.

Στην κατηφοριά πριν τα διόδια της Νεστάνης, άναψε το λαμπάκι θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού/χαμηλής στάθμης χωρίς να μετακινηθεί ο δείκτης θερμοκρασίας, αφού το είχα πιέσει με μια 5-6η μέχρι τα 180-190kmh. Κοινώς του ψιλοήπια το αίμα. Σταματάω για να τσεκάρω και η στάθμη του νερού είχε πέσει αρκετά (όχι τραγικά κάτω από το min. -2/3 cm κάτω-).

Είναι λογική αυτή η πτώση της στάθμης τόσο πολύ σε αυτοκίνητο 2 μηνών? Από που μπορεί να έχει χάσει? Έχει συμβεί και σε άλλους?

BTW, το αυτοκίνητο φυσάει. Μηδέν κάψιμο λαδιών, κατανάλωση 7,4 lt/100km με απίστευτη κίνηση.

Danke in advance.

Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να εχει διαρροή νερού, επειδή ειναι καινούργιο απλώς "έκατσε" το νερό και σου άναψε λαμπάκι, συμπλήρωσε λοιπόν και αν ξανα κατέβει η στάθμη τότε πραγματικά εχεις πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το ειχες παρατηρησει ποτε μεχρι πριν σου συμβει αυτο , αν ηταν η σταθμη αναμεσα στις ενδειξεις min και max.Αν οχι μπορει απλα να μην ηταν ενταξει απο πριν και οταν το ζορισες να σου αναψε η ενδειξη.Και εγω θα σου προτεινω να συμπληρωσεις οπως λεει και ο Νικος και αν ξανακατεβει τοτε κοιταξε το.

Link to comment
Share on other sites

Φχαριστώ για τις απαντήσεις... Σήμερα πήγα να συμπληρώσω νεράκι (απιονισμένο) και ανοίγοντας την τάπα (και αφού το είχα αφήσει να κρυώσει καμιά 1-2 ώρες) η στάθμη ανέβηκε και πάνω από το max. χωρίς να έχω συμπληρώσει! Μάλλον οι αναθυμιάσεις πίεζαν την στάθμη του νερού. Τέσπα... Κομπλέ θα το παρακολουθώ, αλλά κατά 90% δεν βλεπω να έχει τπτ. Τζάμπα μάλλον άναψε το λαμπάκι στάθμης.

Μια ερώτηση... Συμπληρώνεται με αντιψυκτικό πρόσθετο G12 (plus ή plus-plus όπως λέει). Είναι υποχρεωτικό όπως λέει το manual ? Ο τεχνικός της αντιπροσωπίας, δια τηλεφώνου, μου πρότεινε απιονισμενο νεράκι. Any suggestions ?

Danke...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είχα ξεπεράσει τα χιλιόμετρα του στρωσίματος... ξεκινάω απο Θεσσαλονίκη για Κοζάνη.

Φορτίο 300+ κάτι κιλά.

Στις ανηφόρες μετά τη Βέροια αρχίζω να του πίνω το αίμα.

Τους άφηνα όλους πίσω και χάζευαν με τα ανοίγματά μου.

Ξαφνικά κόκκινη ένδειξη θερμοκρασίας με τον δείκτη όμως να παραμένει στη μέση.

Πρίν καταλάβω τί γίνεται... να σου και ένα μεγάλο STOP στην οθόνη !!!!

Ανοίγω μηχανή.. και βλέπω το ρόζ υγρό πολύ χαμηλά.

Στο βιβλίο λέει οτι ανάβει η ένδειξη όταν η στάθμη του είναι χαμηλή ή όταν η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού είναι υψηλή.

Εμένα μου έτυχαν και τα 2 μαζί.

Ανοίγω με προσοχή το καπάκι κάνει εξαέρωση και ανέβηκε η στάθμη στο min.

Οκ λέω θα είμαστε....

Ελα όμως που όταν ξεκίνησα τράβηξε μέσα τα υγρά και κατέβηκε πάλι η στάθμη.

Η προσωρινή λύση είναι να βάλεις απιονισμένο νερό.

Επειδή όμως το συγκεκριμένο ροζ υγρό πρέπει να μπαίνει με συγκεκριμένες αναλογίες το πήγα την επομένη στην αντιπροσωπεία και ζήτησα αλλαγή όλου του υγρού και έτσι έγινε.

Link to comment
Share on other sites

Τα 100-200 ml απιονισμένο που θα συμπληρώσεις δεν αλλάζουν σημαντικά την αναλογία οπότε άδικα μπήκες στον κόπο να το αλλάξεις όλο.

Link to comment
Share on other sites

Τα 100-200 ml απιονισμένο που θα συμπληρώσεις δεν αλλάζουν σημαντικά την αναλογία οπότε άδικα μπήκες στον κόπο να το αλλάξεις όλο.

Ξέχασα να αναφέρω οτι βρήκα πράσινο υγρό τότε σε ένα βενζινάδικο και συμπλήρωσα....

Ηταν και καινούργιο το αυτοκίνητο οπότε δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρω.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να αναφέρω οτι βρήκα πράσινο υγρό τότε σε ένα βενζινάδικο και συμπλήρωσα....

Ηταν και καινούργιο το αυτοκίνητο οπότε δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρω.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ

(Οσοι θελετε την ακολουθειτε)

Ποτε με ποτε μην χρησιμοποιειτε παραφλου, απο σουπερμαρκετ κτλ, υπαρχει (σοβαρος) κινδυνος το δοχειο σας να γεμισει σκουρια.....

Αν υπαρχει αναγκη να συμπληρωσετε υγρο λογω χαμηλης σταθμης, ριξτε μονο απιονισμενο νερο.....

NVB

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είχα ξεπεράσει τα χιλιόμετρα του στρωσίματος... ξεκινάω απο Θεσσαλονίκη για Κοζάνη.

Φορτίο 300+ κάτι κιλά.

Στις ανηφόρες μετά τη Βέροια αρχίζω να του πίνω το αίμα.

Τους άφηνα όλους πίσω και χάζευαν με τα ανοίγματά μου.

off topic: Μήπως υπερβαλεις λιγο?

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είχα ξεπεράσει τα χιλιόμετρα του στρωσίματος... ξεκινάω απο Θεσσαλονίκη για Κοζάνη.

Φορτίο 300+ κάτι κιλά.

Στις ανηφόρες μετά τη Βέροια αρχίζω να του πίνω το αίμα.

Τους άφηνα όλους πίσω και χάζευαν με τα ανοίγματά μου.

off topic: Μήπως υπερβαλεις λιγο?

off-on-off topic: ως πολύ θα έλεγα... :whistling:

Ο καθένας με ότι νιώθει ευχαριστημένος... ;)

Link to comment
Share on other sites

Golf vi 160, 2.5 μηνών, 7000 χλμ. Όταν το πήρα, η στάθμη του ψ. υγρού ήταν ακριβώς στο min, τώρα είναι 1 ποντο κάτω.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι χθες μετά από διαδρομή 15 λεπτών και 2 ώρες αργότερα, το υγρό είχε πολύ υψηλή θερμοκρασία, ανοίγοντας (προσεκτικά :excl: ) την τάπα και μετά από λίγο φσσσσσσσσ επανήλθε πάνω από το min αλλά σήμερα το πρωί ήταν πάλι κάτω 1 πόντο, οπότε και θα το συμπληρώσω με απιονισμένο νεράκι.

Τελικά πρέπει να το τσεκάρουμε πριν την οδήγηση, μιλάμε για βραστήρα το καμάρι μας tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

παιδια με 32-35 βαθμους εξω και 300kg στο αμαξι (3-4 ατομα δλδ) + ανηφορα+ τρεξιμο

εχετε σκευτει οτι ισως το πατε λιιιιγο στο οριο το αμαξι? ? ?

για αυτο και το "ηπιε" το νερακι του...λογικο ειναι :excl:

Link to comment
Share on other sites

παιδια με 32-35 βαθμους εξω και 300kg στο αμαξι (3-4 ατομα δλδ) + ανηφορα+ τρεξιμο

εχετε σκευτει οτι ισως το πατε λιιιιγο στο οριο το αμαξι? ? ?

για αυτο και το "ηπιε" το νερακι του...λογικο ειναι ;)

Μάλλον έτσι είναι, ειδικά αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι είναι ο κλιματισμός τέρμα ανοιχτός.

Πάντως αν τραβάει έτσι με ζέστη και ανοιχτό A/C, σκέφτομαι τι θα γίνεται όταν χειμωνιάσει :D:excl:

Επικοινώνησα πάντως για τυπικούς λόγους με αντιπροσωπεία και επιβεβαίωσα ότι απλά θέλει συμπλήρωμα με απεσταγμένο νεράκι

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6
Μάλλον έτσι είναι, ειδικά αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι είναι ο κλιματισμός τέρμα ανοιχτός.

Πάντως αν τραβάει έτσι με ζέστη και ανοιχτό A/C, σκέφτομαι τι θα γίνεται όταν χειμωνιάσει :D:excl:

Επικοινώνησα πάντως για τυπικούς λόγους με αντιπροσωπεία και επιβεβαίωσα ότι απλά θέλει συμπλήρωμα με απεσταγμένο νεράκι

μην φανταστεις οτι θα δεις τρελες διαφορες! τα turbo μοτερ πλεον δεν ειναι

οπως ηταν καποτε...οπου το καλοκαιρι πεθαναν και το χειμωνα κανανε παρτυ tongue.gif

αν ειχες μπαρομετρο θα εβλεπες οτι το καλοκαιρι...εχεις ελαχιστα μεγαλυτερη

πιεση ! αυτο το κανει ο εγγεφαλος για να αντισταθμισει την "χασουρα" της ζεστης!

αυτο συμβαινει σε Golf V Gti φιλου.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Golf vi 160, 2.5 μηνών, 7000 χλμ. Όταν το πήρα, η στάθμη του ψ. υγρού ήταν ακριβώς στο min, τώρα είναι 1 ποντο κάτω.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι χθες μετά από διαδρομή 15 λεπτών και 2 ώρες αργότερα, το υγρό είχε πολύ υψηλή θερμοκρασία, ανοίγοντας (προσεκτικά :D ) την τάπα και μετά από λίγο φσσσσσσσσ επανήλθε πάνω από το min αλλά σήμερα το πρωί ήταν πάλι κάτω 1 πόντο, οπότε και θα το συμπληρώσω με απιονισμένο νεράκι.

Τελικά πρέπει να το τσεκάρουμε πριν την οδήγηση, μιλάμε για βραστήρα το καμάρι μας tongue.gif

Δε φταιει το καμαρι σου.Σε πρωτη φαση φταινε αυτοι οι εξυπνοι στην αντιπροσωπεια που στο παρεδωσαν στο min και σε δευτερη φαση φταις εσυ που δεν γυρισες πισω να σου συμπληρωσουν.Δηλαδη θα εισαι στο min και θα καρδιοχτυπας και θα αγχωνεσαι να ελεγχεις καθε τρεις και λιγο αν ειναι ενα ποντο πανω ή ενα ποντο κατω;Δεν το καταλαβαινω αυτο.Πηγαινε να σου συμπληρωσουν υγρο μεχρι το max να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Δε φταιει το καμαρι σου.Σε πρωτη φαση φταινε αυτοι οι εξυπνοι στην αντιπροσωπεια που στο παρεδωσαν στο min και σε δευτερη φαση φταις εσυ που δεν γυρισες πισω να σου συμπληρωσουν.Δηλαδη θα εισαι στο min και θα καρδιοχτυπας και θα αγχωνεσαι να ελεγχεις καθε τρεις και λιγο αν ειναι ενα ποντο πανω ή ενα ποντο κατω;Δεν το καταλαβαινω αυτο.Πηγαινε να σου συμπληρωσουν υγρο μεχρι το max να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Το να ελέγχω ένα καινούργιο αυτοκίνητο 2 φορές για λάδια/υγρά μέσα σε 7000 χλμ δεν θα το έλεγα καρδιοχτύπι αλλά φυσιολογικό. Επείσης δεν μπορεί ο καθένας να χαραμίζει μισό μεροκάματο και να τρώει τη μέρα του στους πολυαγαπημένους 'συμβούλους service' , όταν μάλιστα το να ρίξει λιγο απεσταγμένο νεράκι πέρα από ευκολία/ταχύτητα δεν έχει και καμια παρενέργεια (αντε να ανέβει το σημείο παγώματος πχ από τους -16 στους -15 βαθμούς, στην Αθήνα δεν έχει και τόση σημασία).

Προφανώς και φταίνει οι έξυπνοι της αντιπροσωπίας που δεν το συμπλήρωσαν εξαρχής στον υπερ-ποιοτικό τους "έλεγχο", αλλά δεν βαριέσαι, όσο λιγότερο τους βλέπεις τόσο το καλύτερο :D

Link to comment
Share on other sites

Το να ελέγχω ένα καινούργιο αυτοκίνητο 2 φορές για λάδια/υγρά μέσα σε 7000 χλμ δεν θα το έλεγα καρδιοχτύπι αλλά φυσιολογικό. Επείσης δεν μπορεί ο καθένας να χαραμίζει μισό μεροκάματο και να τρώει τη μέρα του στους πολυαγαπημένους 'συμβούλους service' , όταν μάλιστα το να ρίξει λιγο απεσταγμένο νεράκι πέρα από ευκολία/ταχύτητα δεν έχει και καμια παρενέργεια (αντε να ανέβει το σημείο παγώματος πχ από τους -16 στους -15 βαθμούς, στην Αθήνα δεν έχει και τόση σημασία).

Προφανώς και φταίνει οι έξυπνοι της αντιπροσωπίας που δεν το συμπλήρωσαν εξαρχής στον υπερ-ποιοτικό τους "έλεγχο", αλλά δεν βαριέσαι, όσο λιγότερο τους βλέπεις τόσο το καλύτερο ;)

Χαχα σωστα.Δε χρειαζεται να τους βλεπεις και συχνα.Θες υγρο, θες απεσταγμενο νερο, το θεμα ειναι να μην την τριγυριζεις γυρω απο το min τη σταθμη.

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: - μην ανακατευεται ροζ και πρασινα αντιψυκτικα διαφορων εταιριων ,αποφυγεται απο σ.μαρκετ γιατι απλα εχουν νερο υποπτης ποιοτητας και υπαρχει κινδυνος αλατων - ψαξτε καλα σε site καποιας εταιριας τις προδιαγραφες αν αποφασισεται να βαλετε καποιο επωνυμο ,το απιονισμενο νερο ειναι οτι καλυτερο μιας και εχει πολυ μεγαλυτερη ικανοτητα αποβολης θερμοκρασιας απο οτι κατι φθηνιαρικα παραφλου με 5 ευρω το 5 λιτρο (!)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω στο πρωτο tsi μου (140) ειχα αυτο το θεμα με το αντιψυκτικο, δηλ χρειαζοτανε συμπληρωμα συχνοτερα του κανονικου (σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα που ειχα) και μαλιστα με ειχε ανησυχησει γιατι δεν ηταν οτι το αυτοκινητο το πιεζα. Μαλιστα την πρωτη φορα μου το ειχε κανει στο στρωσιμο. Τελος παντων υπεθεσα οτι ετσι δουλευει το αυτοκινητο γιατι εκτος αυτου δεν ειχα κανενα αλλο προβλημα.

Τελικα το αλλαξα για να παρω ενα ιδιο με dsg και ως εκ θαυματος αν και εχω κανει 14000 χλμ (απο καινουργιο) ποτε δεν χρειαστηκε να προσθεσω υγρο και ο δεικτης δεν εχει κατεβει καθολου, και με πιεση.

Τα συμπερασματα δικα σας.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δυο χρονια το εχω το 140αρι και η σταθμη μονιμως στο max ειναι.

Ομοίως, ποτέ δεν κατέβηκε η στάθμη του ψυκτικού εδώ και 2 χρόνια.

(ούτε λάδι καίει tongue.gif )

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ μέσα στο καλοκαίρι. (Golf V Gt)

Πρώτη φορά σε κατάβαση βουνού, χωρίς πίεση, αλλά με ψηλές στροφές και 2α,3η για κανά 20λεπτο λόγω κίνησης, άρχισαν να ακούγονται μπιπ, μεγάλο STOP στην οθόνη κλπ και φρίκαρα! Δεν είχε παραπονεθεί ποτέ πριν -57000 χλμ- για τίποτα! Σταμάτησα, έλεγξα και είχε πέσει η στάθμη μισό πόντο κάτω από το min. Μέχρι τώρα ήταν πάντα στο max. Σκάλωσα αρκετά μπορώ να πω, συμπλήρωσα λίγο ροζ και οκ.

Μετά 2 μέρες, έλεγξα πάλι (πρωί πριν το κινήσω) και είχε πέσει στο min. Συμπλήρωσα πάλι.

Μετά, για 500 χλμ τουλάχιστον τίποτα, και πριν λίγες μέρες, με απόλυτα ήρεμη οδήγηση 2 λεπτών, άρχισε πάλι τα σήματα πανικού. Σταμάτησα έλεγξα και ήμουν 1-2 εκατοστά κάτω από το min. Πάλι συμπλήρωσα.

Σημειωτέον ότι ποτέ δεν ανέβηκε η στάθμη ανοίγοντας το καπάκι.

Υποψιάζομαι-αν και δεν μ'αρέσει- κάποια μικρή διαρροή και όχι τυχαίο ή "δίψασε και το ήπιε", καθώς την τελευταία φορά που συνέβη, το αυτοκίνητο ήταν 3 ώρες σε ανηφορικό δρόμο παρκαρισμένο. Ίσως έχει κάποια διαρροή κανάς σωλήνας, και χάνει όταν είναι σβηστό και σε κλίση...

Θα το τσεκάρω στο επόμενο σέρβις εφ'όσον δεν επιδεινωθεί. Αν και τώρα που το σκέφτομαι, συνολικά με όλη αυτή την ιστορία παίζει να έχω συμπληρώσει κανά λίτρο συνολικά...

Κανείς με κάτι παρόμοιο?

Edited by midiangr
Link to comment
Share on other sites

αλλη φορα στην ανιφορα με κοφτες!!!!!!καλα ρε επιδι εχει καποιοθσ ιπους το αμαξι δεν σιμενει οτι δεν παθενει τπτ!!!!!+το οτι κομπρεσορας με τουρμπο παρεα πιεζουν το αμαξι πολι αν το ζοριζετε με κιλα και γαζια σε ανιφορεσ το πολι πολι να σασ μινι στο χερι και να λετε τα vw einai skarta......οποσ φερεσε στο αμαξι ετσι θα σου φερθει και αυτο.....εγο εχο το μκ6 με τους 122 ιπους και δεν εχο μεχρει στιγμις κανενα προβλημα απολιτος.και το φορτονο και ταξιδια και απο ολα και εχο 25 χιλιαδεσ χιλιομετρα........γιαυτο προσεχτετα λιγο τα αμαξακια σας μιν τα βιαζετε :lol: φιλικα παντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα φιλε...ειναι να μην σου τυχει .... τΑ VW ειναι ποιοτικα ΟΧΙ αξιοπιστα. Και εγω εχω το 160 ...Και οπως φενεται παω για σασμαν..(εχω αλλαξει ηδη γρυλους παραθυρων ),εχω και το προβλημα με τον ηχο απο την τρομπα νερου ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.