mourh Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 εχει βαλει κανεις μανιταρι? υπαρχει περιπτωση να κουμπωσει μανιταρι HKS? αν ναι απο που το αγοραζουμε(υπαρχει Ελλαδα δλδ?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Συμφωνώ πως με την αφαίρεση του πνίχτη πήρες 10 άλογα. Από εκεί και πέρα όμως, πως ξέρεις πόσα άλογα θα έπαιρνες με μια after market εισαγωγή με φιλτροχοάνη? Ενδεχομένως να ήταν περισσότερα... Δεν ξερω και αυτο λεω, οτι πρεπει να γινει καποια δοκιμη για να ξερουμε. Οχι ακουσα, μου ειπαν, λενε κλπ. Θεωρητικα πρεπει να ειναι περισσοτερα/καλυτερα με ελευθερη εισαγωγη αλλα ποιος πραγματικα ξερει? Και αν τελικα αξιζει, αναλογα με τον τυπο αυτοκινητου και το αν ειναι βελτιωμενο η οχι, κατι το οποιο ειναι και το ζητουμενο. Εγω λεω μονο οτι ειδα στο δικο μου με μετρησεις (οχι θεωρια)), που μεχρι στιγμης δεν βλεπω καποιον αλλο να κανει, και αυτες συγκρινω με τα πρακτικα/θεωρητικα αποτελεσματα μιας ελευθερης εισαγωγης (οπως τουλαχιστον δινονται απο τις εταιρειες που τις προωθουν) και βλεπω οτι ειναι εφαμιλλα. Αυτα ειπα, τιποτα λιγωτερο τιποτα περισοτερο. Το τι αρεσει και τι θα κανει ο καθενας ειναι εντελως υποκειμενικο και φυσικα δεν ειναι προς γενικη κριση. Αποψεις παραθετουμε. Αυτο που προτεινει ο Κωστας (APR) ειναι το σωστο αλλα μηπως θα επρεπε να γινει οπως εχω πει σε δυναμομετρο για να μην υπαρχουν οι ασταθμητοι παραγοντες του 'πατηματος' αλλα και για να δουμε τα πραγματικα νουμερα? Και με τα ιδια ακριβως αυτοκινητα? Δηλ ενα εντελως μαμα και ενα με καποιο αξιοπιστο προγραμμα? Αν ειναι ετσι εγω διαθετω το δικο μου. Παντως αν ημουν ο ταδε που προωθει/αντιπροσωπευει τετοιου ειδους προιοντα το πρωτο που θα εκανα θα ηταν να κανω τις 'μετρησεις' μου και για προσωπικους αλλα κυριως και για επαγγελματικους λογους ωστε να ξερω με στοιχεια τι πραγματικα διαθετω. Αυτο ελεγα και λεω και για αυτους (εταιρειες και μη) που κανουν 'προγραμματα', γιατι τυχαινει μερικες φορες αλλα να υποσχονται και αλλα να βγαινουν.Αλλο το vag com και αλλο η (σωστη) δυναμομετρηση.Καμμια υπευθυνη εταιρια δεν δινει αποτελεσματα συμφωνα με το εκαστοτε vag com αλλα με δυναμομετρησεις.. Ειδικα ομως στο θεμα της εισαγωγης αερα ειναι πιο ευκολα τα πραγματα στο να βγουν σωστα αποτελεσματα και να λυθουν και οι οποιες αποριες εχουμε. Edited January 11, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Διαφωνώ με τη δοκιμή στο δυναμόμετρο για έναν απλό λόγο. Η φιλτροχωάνη δουλεύει καλύτερα οταν το αυτοκίνητο ειναι εν κινήσει αφου η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα δεν έχει καμία σχεση από ότι στο δυναμόμετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Διαφωνώ με τη δοκιμή στο δυναμόμετρο για έναν απλό λόγο. Η φιλτροχωάνη δουλεύει καλύτερα οταν το αυτοκίνητο ειναι εν κινήσει αφου η ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα δεν έχει καμία σχεση από ότι στο δυναμόμετρο. Σε αυτο εχεις μερικως δικιο, αλλα πως θα μπορεσεις διαφορετικα να βαλεις κατω καποια νουμερα? Οταν λεγεται οτι το αυτοκινητο παιρνει 10-20 κλπ αλογα αυτα καπως πρεπει να μετρηθουν. Εξ'αλλου συγκριτικη δοκιμη ειναι, οποτε οτι ειναι να φανει θα φανει εστω και με μικρη αποκλιση. Με την ιδια λογικη τοτε στον δρομο και η αφαιρεση του πνιχτη θα πρεπει να 'δειχνει' πιο πολλα αλογα απ'οτι στο δυναμομετρο, αν και εμενα δεν μου φαινεται να εχει διαφορα. Οσα αρνητικα και να προσαπτονται στην δυναμομετρηση δεν παυει να ειναι το σημειο αναφορας και συγκρισης σε οποιαδηποτε βελτιωση οχι μονο απο εμας αλλα απο ολους τους βελτιωτες αλλα και κατασκευαστες διεθνως. Καλος ο δρομος αλλα δεν βγαζεις τα νουμερα απο εκει, και οπως ολοι ξερουμε ολος ο ντορος καλως η κακως σχεδον παντα για τα νουμερα γινεται και νουμερα πουλανε ολες οι εταιρειες βελτιωτικων προιοντων ειτε προκειτα για προγραμμα ειτε για εξατμιση ειτε για εισαγωγη κλπ κλπ. Και εσυ Κωστα που αντιπροσωπευεις μια εταιρια με τα διαφημιζομενα νουμερα απο δυναμομετρο πουλας (οπως ολοι φυσικα) γιατι αυτο ειναι το αποδεκτο και αμεσα εφαρμοσιμο. Edited January 11, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Το καλύτερο δυναμόμετρο είναι ο δρόμος, εμενα προσωπικά δεν με ενδιέφερε ποτε τι νουμερο θα δείξει το αυτοκίνητο εαν δεν ήταν γρήγορο στο δρόμο. Και ο μόνος τρόπος να το επιβεβαιώσουμε αυτο είναι στο δρόμο. Τωρα εαν μετα θέλετε να πάμε και δυναμόμετρο εγω δεν έχω πρόβλημα. Το δυναμόμετρο είναι απλά ένα εργαλείο προγραμματισμού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Το καλύτερο δυναμόμετρο είναι ο δρόμος, εμενα προσωπικά δεν με ενδιέφερε ποτε τι νουμερο θα δείξει το αυτοκίνητο εαν δεν ήταν γρήγορο στο δρόμο. Και ο μόνος τρόπος να το επιβεβαιώσουμε αυτο είναι στο δρόμο. Τωρα εαν μετα θέλετε να πάμε και δυναμόμετρο εγω δεν έχω πρόβλημα. Το δυναμόμετρο είναι απλά ένα εργαλείο προγραμματισμού. Αυτο που λες μπορει να γινει με το ιδιο αυτοκινητο, την ιδια μερα , να ανοιξει στο χιλιομετρο ( την μια με την εισαγωγη σας, και την αλλη με το μαμα φιλτροκουκι χωρις πνιχτη ) απο τον ιδιο οδηγο ο οποιος να ειναι και αντικειμενικος, αλλιως ....... Δυναμομετρο με τους ανεμιστήρες, καποια διαφορα θα υπάρχει, δεν μπορει . Εκτος αν μου λες οτι αυτη η εισαγωγη αποδιδει μετα τα ..... 160 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Το καλύτερο δυναμόμετρο είναι ο δρόμος, εμενα προσωπικά δεν με ενδιέφερε ποτε τι νουμερο θα δείξει το αυτοκίνητο εαν δεν ήταν γρήγορο στο δρόμο. Και ο μόνος τρόπος να το επιβεβαιώσουμε αυτο είναι στο δρόμο. Τωρα εαν μετα θέλετε να πάμε και δυναμόμετρο εγω δεν έχω πρόβλημα. Το δυναμόμετρο είναι απλά ένα εργαλείο προγραμματισμού. Ο δρομος κρυβει την δικη του ιστορια, οπως λεει και το ασμα. Ο δρομος μπορει υπο ιδανικες συνθηκες να σου δειξει πρακτικα τι ειναι πιο δυνατο η ποιος ειναι καλυτερος και οχι ποσο. Και αυτα αν υπαρχουν ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιες συνθηκες. Με διαφορετικα αυτοκινητα τα αποτελεσματα ειδικα αν ειναι κοντα ειναι παντα διφορουμενα γιατι μπορει να φταιει μια κακη αλλαγη, ενα σημειο του δρομου που να μην εχει καλη προσφυση για το ενα αυτοκινητο, διαφορετικα ελαστικα/πιεση, αλλο καυσιμο, και πολλα αλλα. Για το ιδιο αυτοκινητο θα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ο ιδιος οδηγος με ακριβως ιδιο ελεγχο γκαζιου και αλλαγης ταχυτητων, και χωρις καμμια μεταβολη σε καιρικους παραγοντες δηλ ενας αερας αντιθετος σε μια περιπτωση, οσο μικρος και να ειναι θα εχει το αρνητικο αποτελεσμα αν πεσει πανω σε μια μετρηση. Πως εξασφαλιζεται ομως αυτο και πως πραγματικα μετρας το ποσο καλυτερο ειναι κατι (εφοσον οι συνθηκες παραπανω ειναι ιδανικες και ιδιες) οταν οι διαφορες ειναι παργματι μικρες? Παρα πολυ δυσκολα και υποθετικα. Στην καλυτερη περιπτωση παλι μπορει να δεις τι ειναι καλυτερο αλλα οχι ποσο. Το δυναμομετρο εχει την μικροτερη δυνατη παρεμβαση απο ανθρωπινο παραγοντα (δεν μιλαω φυσικα για 'πειραγμενα') και τις πλεον αντικειμενικες συνθηκες μετρησης. Οχι τελειες φυσικα, αυτο δεν υφισταται πουθενα. Και φυσικα δεν ειναι απλα ενα εργαλειο προγραμματισμου αλλα ειναι ιδανικο και γι'αυτο. Πως ομως ειναι καλο για προγγραμματισμο και δεν ειναι καλο για μετρησεις?? Δεν ειναι λιγο αντιφατικο? Τελος παντων ο καθενας εχει την γνωμη του που ειναι και απολυτα σεβαστη. Εγω παντως ουτως η αλλως ειμαι διαθεσιμος να γινει μετρηση και στο δρομο με εισαγωγη, οποτε Κωστα αν θελεις επικοινωνησε μαζι μου. Ειμαι και με dsg οποτε το θεμα αλλαγων στο D/S ειναι καπως ελεγχομενο και με ελαχιστοποιημενες μεταβλητες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Το κουραζετε ρε παιδια το θέμα χωρις λόγο, θα κανουμε οσα πατηματα χρειαστει για να βγαλουμε ασφαλή συμπεράσματα, εννοειτε οτι θα ειναι ο ιδιος οδηγος σε καθε αμαξι την καθε φορα. Φιλικά θα παμε για να δουμε ολοι τι ειναι καλύτερο, δεν μας ενδιαφέρει να βρουμε το πιο γρηγορο αυτοκίνητο, αλλα πιο συστημα εισαγωγης δουλευει καλύτερα. Τι θα ήθελα να δω εγω? Δυο αμαξια που στο πρωτο πατημα πανε μαζι, μετα την αφαιρεση του πνιχτη εχουν μια διαφορα Α και μετα την τοποθετηση του Carbonio μια διαφορά Β. Στα 3 πατηματα με καθε setup κρατάμε το καλύτερο.(Οπου Α <=> Β) Απλα πραγματα, τωρα εαν μετα θελετε να παμε και δυναμόμετρο διπλα θα είναι οποτε πεταγόμαστε, Βιντεο και δευτερα ατομα με VAG-COM για λογκαρίματα και θα έχουμε όλη την αλήθεια. Αντε κανονιστε το Οντως αμαξια με DSG προτιμουνται. KIRRA βρες έναν που πάτε μαζι να το κανονίσουμε και δηλώστε ποιοι θέλετε να ειστε παρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Καλημερα παιδια Θα ηθελα να μου προτεινετε το καλητερο SPORT ΦΙΛΤΡΟ ΠΑΝΕΛ για ενα TSI 140 με προγραμμα REVO μονο για να το κανω δωρο σε φιλο. Ευχαριστω πολυ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Καλημερα παιδια Θα ηθελα να μου προτεινετε το καλητερο SPORT ΦΙΛΤΡΟ ΠΑΝΕΛ για ενα TSI 140 με προγραμμα REVO μονο για να το κανω δωρο σε φιλο. Ευχαριστω πολυ... K&N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 K&N Σωστός. +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 or BMC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Εγώ στο δικό μου TSI 160 (ίδιο με 140/170) έβαλα το φίλτρο panel της Pipercross που λένε ότι είναι και τα καλύτερα. Το πήρα 40 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά από Αγγλία (εδώ το έχουν 85-90 ευρώ ), εάν θες info πες μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Οι φωτογραφίες που χρώσταγα! φιλε να σε ρωτησω γιατι δεν περασες τις αναθιμισεις μεσα κ εβαλες φιλτρακι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Και εγώ pipercross panel δεν έχει και λαδι πιστεύω το καλύτερο για tsi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 φιλε να σε ρωτησω γιατι δεν περασες τις αναθιμισεις μεσα κ εβαλες φιλτρακι? Γιατί δεν εχει καπου υποδοχη για αναθυμιάσεις το φιλτροκουτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Επέλεξα Pipercross (από Αγγλία=πιο φθηνό) για τον λόγο ότι δεν έχει λάδι που μακροπρόθεσμα επιδρά αρνητικά στην μακροζωία του MAF. Βγάζοντας και τον πνίχτη μου φάνηκε ότι είχε μια βελτίωση. /ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Επέλεξα Pipercross (από Αγγλία=πιο φθηνό) για τον λόγο ότι δεν έχει λάδι που μακροπρόθεσμα επιδρά αρνητικά στην μακροζωία του MAF. Βγάζοντας και τον πνίχτη μου φάνηκε ότι είχε μια βελτίωση. /ΒΣ Τα TSI δεν εχουν MAF sensor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 μα ρωτησω ρε παλικαρια...την εισαγωγη τησ forge που μπορω να την βρω???θελω να πω υπαρχει κανενας αντιπροσωπος η οπως τα αλλα σε μαγαζια με αξεσουαρ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Γιατί δεν εχει καπου υποδοχη για αναθυμιάσεις το φιλτροκουτι. δεν θα ηταν καλυτερο να περνανε οι αναθιμισεις μεσα? αν έκανες μια τρυπουλα κάπου κ τις περναγες δεν θα ηταν καλύτερα? (σε ρωταω γιατι κ εγω στην apr εχω καταληξει...κ μαλλον ειναι θέμα χρόνου για να την βάλω!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 (edited) μα ρωτησω ρε παλικαρια...την εισαγωγη τησ forge που μπορω να την βρω???θελω να πω υπαρχει κανενας αντιπροσωπος η οπως τα αλλα σε μαγαζια με αξεσουαρ? Ο αντιπρόσωπος σύμφωνα με το site της Forge είναι : Greece AVC Weber Service Limited 4 El Venizelou Str 17676 Kalthea Athens Tel: (+30) 2109231393 - 2109241413 www.avcweber.gr info@avcweber.gr Πρόταση μου θα ήταν να την πάρεις μέσω internet για να σου βγει φθηνότερα. Edited January 15, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Τα TSI δεν εχουν MAF sensor Ευχαριστώ δεν το ήξερα...μάλλον πρέπει να ανοίξω κανένα Haynes...εκτός και είναι εύκολο κάποιο/α λινκ(καλύτερα με πμ για να μην 'φορτώνεται' το τόπικ) /ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Να ρωτήσω κάτι..ξέρει κανείς τι φιλτροχοάνη μανιτάρι χρησιμοποιούν οι e-tuners????Στο site είδα μια φωτογραφία αλλά δεν ξέρω τι μαρκα είναι ούτε γράφει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 δεν θα ηταν καλυτερο να περνανε οι αναθιμισεις μεσα? αν έκανες μια τρυπουλα κάπου κ τις περναγες δεν θα ηταν καλύτερα? (σε ρωταω γιατι κ εγω στην apr εχω καταληξει...κ μαλλον ειναι θέμα χρόνου για να την βάλω!) Για πες μας Φανη οταν το κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 16, 2010 Report Share Posted January 16, 2010 δεν θα ηταν καλυτερο να περνανε οι αναθιμισεις μεσα? αν έκανες μια τρυπουλα κάπου κ τις περναγες δεν θα ηταν καλύτερα? (σε ρωταω γιατι κ εγω στην apr εχω καταληξει...κ μαλλον ειναι θέμα χρόνου για να την βάλω!) Δεν έχω ιδέα επ'αυτού. Ας απαντήσει κάποιος ειδήμων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...