Jump to content
midkin

Boulekos Project 1.4 Tsi

Recommended Posts

Λέχθηκε μια μεγάλη ανακρίβεια...το update για τα 160 Cav-Xxx δεν ρίχνει άλογα .Μέτρησα πριν το update τρίτη 50-150 και 4η 80-180 και ξανά μετά από 1000 χιλ από το update έκανα το ίδιο . Οι χρόνοι είναι απαράλλακτοι .

Εκτος του ότι εάν είχαν κάνει τέτοιο πράγμα και είχαν ρίξει 20 άλογα οι ευρωπαίοι (οι ελβετοί έκαναν το update από το μάιο ...έχω φίλο εκεί) θα έτρεχαν τι μαμά εταιρία στα δικαστήρια ..και σήμερα "ξανακερασα" τσάι ένα scirocco 160 οριακά ένα αυτοκίνητο μπροστά λόγο τέλειων αλλαγών μέχρι τα 200 σχεδόν μετά κόψαμε οποτε εάν ίσχυε κάτι για μειωμένη απόδοση...θα το είχα διαπίστωσei με πόλους τρόπους

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου δεν νομιζω να εχει 20αρι πυρο μπιελες οπως το ΒΑΜ και το AGU μοτερ...18-19 ισως!Παντως και ο Αποστολης αν δεν κανω λαθος εχει παρει μπιελες να βαλει integrated engineering απο 20vt γιατι μου ειχε πει οτι ειναι ιδιες(δεν ξερω αν ισχυει) γιατι οπως καταλαβαινετε ειναι επιφοβο!Απο οτι εχω ακουσει ειναι παρομοιο σε μεταλα με το 20vt...αλλα υποδιεστερο σε αντοχες(δεν γνωριζω πραγματικα)!Παντως φιλε σε αντοχη ισως ειναι κοντα ... Εσυ τα εχεις δει?

με προβληματιζει οτι επιμενεις! νομιζω οτι ειναι οπως τα λεω.αν ξερει καποιος μπορει να μας πει...

Link to comment
Share on other sites

με προβληματιζει οτι επιμενεις! νομιζω οτι ειναι οπως τα λεω.αν ξερει καποιος μπορει να μας πει...

Επιμενω γιατι ειμαι σιγουρος... ;)

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Δεν παθαινει τπτ το tsi...

Οσο για το 300 στροφαλο....δεν ξερω αν τα βγαλει....αλλα θα χαρουμε ολοι να δουμε ενα τετοιο νουμερο και ψιλοsafe...δεν χρειαζεται να εχουμε βεβαια αβανς στον αδη...ουτε μιγματα της ταξης του 10!

Αλλα νομιζω αν τσιτοωσουμε ενα τσι τερμα μονο ια μια δοκιμη και ενα με Πχ. 28RS ψιλοLight...αυτο με την 28αρα μπορει να εχει ιδια αποτελεσματα στο δυναμομετρο αλλα στον δρομο θα ειναι αρκετα μπροστα!!!

Προσωπικα ευχομαι να πετυχει να το project γιατι καλως η κακψς τα tsi ειναι πολλα....και θα γινουν ακομη περισσοτερα με τα νεα τελη!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ούτε για 160άρι αυτό που λες! Το οτι έπεσε η απόδοση στου συναδέλφου σου μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει! Εξάλλου ο εγκέφαλος θέλει περίπου 30 χιλιόμετρα απόσταση για να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα...

για την αναβάθμιση που επιμένεις κανείς λάθος ,, για να στο αποδείξω θα πρέπει να δώσω ονόματα και πινακίδες ,, δεν γράφω για να υπάρχω φίλε και το ξέρεις ,,,το έχεις βιώσει από την επιλογή σου ,,, δεν ξέρω τι θες να μου δήξεις με το ύφος που γράφεις..

salex δεν στην λεω και δεκτή η κόκκινη κάρτα , αλλά δεν θα συμφωνήσω μαζί σου ,,

αρκετές ανακλήσεις έχουν γίνει και περισσότερο σε rocco παρά σε golf ,, και φίλος ο οποίος φόραγε πρόγραμμα του έκαναν αναβάθμιση χωρίς να τον ειδοποιήσουν πήγε και το δυναμομετρισε με την νέα έκδοση και 8 κάτω ήταν ,, ξανά έβαλε πρόγραμμα και από 206 άλογα που είχε ,, 196 ,, με 95 αρα ,, και τις δυο φορές ,,

τέλος από εμένα το θέμα ,, συγνώμη που ανάφερα την γνώμη μου , καλή τύχη στο project που αναφέρεστε κάποιοι 300 κλειστό ,,

Link to comment
Share on other sites

για την αναβάθμιση που επιμένεις κανείς λάθος ,, για να στο αποδείξω θα πρέπει να δώσω ονόματα και πινακίδες ,, δεν γράφω για να υπάρχω φίλε και το ξέρεις ,,,το έχεις βιώσει από την επιλογή σου ,,, δεν ξέρω τι θες να μου δήξεις με το ύφος που γράφεις..

salex δεν στην λεω και δεκτή η κόκκινη κάρτα , αλλά δεν θα συμφωνήσω μαζί σου ,,

αρκετές ανακλήσεις έχουν γίνει και περισσότερο σε rocco παρά σε golf ,, και φίλος ο οποίος φόραγε πρόγραμμα του έκαναν αναβάθμιση χωρίς να τον ειδοποιήσουν πήγε και το δυναμομετρισε με την νέα έκδοση και 8 κάτω ήταν ,, ξανά έβαλε πρόγραμμα και από 206 άλογα που είχε ,, 196 ,, με 95 αρα ,, και τις δυο φορές ,,

τέλος από εμένα το θέμα ,, συγνώμη που ανάφερα την γνώμη μου , καλή τύχη στο project που αναφέρεστε κάποιοι 300 κλειστό ,,

Δεν σου απαγόρεψε κανείς να λες τη γνώμη σου Νίκο, και το ύφος μου δεν έχει κάτι! Δεν έχω κάτι μαζί σου αλλά με αυτά που γράφεις! Και όπως φαίνεται υπάρχουν και άλλοι που συμφωνούν με την διαφωνία μου μαζί σου στο συγκεκριμένο θέμα ΜΟΝΟ.

Είναι γνώμη σου και το σεβόμαστε αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και η πραγματικότητα.

Η VW δεν έρειξε ΠΟΤΕ ιπποδύναμη! Κάνει μόνο διορθώσεις και διαφοροποιήσεις στη χαρτογράφηση...

Επέτρεψέ μου να το γνωρίζω καλύτερα απο εσένα, και ξέρεις τον λόγο.

Για το παράδειγμα που μας γράφεις γνωρίζεις ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες απο τους οποίους αλλάζει η ιπποδύναμη ενός κινητήρα σε δυναμομέτρηση, όπως βενζίνη, εξωτερική θερμοκρασία, κτλ.

Εντελώς φιλικά!

Link to comment
Share on other sites

εσυ λοιπον που εχεις δει μπιελοπιστονα τι λες?τι διαφορες ειδες?

εχω δει και απο το ενα και απο το αλλο..το δικο μου εχει 20" μπιελες-πιστονια ενω το tsi 18 ή 19 μαλλον αλλα δεν ρωτησα ουτε μετρησα για να πω την αληθεια αλλα σιγουρα ηταν πιο μικρα...Τι δεν καταλαβες?

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Με αυτή την αναβάθμιση δεν πέφτει και η απόδοση; Δεν ξέρω ίσως ήταν λάθος του συναδέλφου, αλλά είχα την εντύπωση πως το νέο update ρίχνει το αμάξι!!!

Πριν 2 μηνες ειχα παει για το service , μου ειπε ενας συμβουλος service ότι εκναν καπια αναβαθμιση στο αυτοκίνητο μου εγω δεν ειδα καποια αναβαθμιση που μου περιεγραψε ο γραβατομεος κυριος ,

Μειωση καταναλωσης και ότι θα πιγενει λιγο καλυτερα τιποτα από τα 2 δεν ειδα μπορει να πιγενει και χειροερα

Και εγω για skn ειμαι η στην χειροτερη abt εξαρτάτε από την τιμη

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για σας αλλα περιμενω παρα πολυ να δω τον ecoboost και στα νορμαλ της ford ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάθε project ειναι θετικό αφου μπορεί να βγει κάτι καινούργιο και πρωτοποριακό. Θα πρεπει ομως να συμφωνήσετε πως αν τα πραγματα μεταξύ ιδιοκτήτη και βελτιωτή δεν ειναι ξεκαθαρισμένα τοτε ειναι πολυ πιθανό να τον δουμε εδω να λεει πως ο Μπουλέκος και ο κάθε Μπουλέκος του "εσπασε" το αμαξι με τις αλχημείες του. Απο την άλλη το έλα να στο κάνω τζάμπα δεν λεει τιποτα για μενα αφου οτι και να γίνει ο ιδιοκτήτης θα λεει πως το αμαξι πεταει, μαμαει και λοιπά σχόλια, αφου στην ουσία δεν θα εχει δωσει φραγκο γι αυτο. Ολα στο ελλαδισταν ειναι πολυ σχετικά και ολα αλλαζουν αναλογα απο ποια πλευρα τα βλεπεις. Τεσπα μακάρι να πάνε ολα καλα και να δουμε ενα πολυ δυνατό Tsi.

Link to comment
Share on other sites

Όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται, όλα αυτά γίνονται και στο εξωτερικό.

Νομίζετε όλες οι ξένες εταιρείες που βλέπετε έχουν στην ιδιοκτησία τους τα δικά τους πειραματόζωα;

Ελάχιστες έχουν.

Ίδια ακριβώς κατάσταση επικρατεί κι έξω. Μια δοκιμή θα σας πείσει! 8)

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω για το εξω, οποτε δεν μπορω να σε διαψευσω. Αλλα για την European Republic of Banania που ζουμε, επετρεψε μου να κραταω μικρό καλαθι στις ανακοινωσεις του καθε βελτιωτη, πολυ μικρό καλάθι...

Link to comment
Share on other sites

Οι επωνυμες και σοβαρες εταιριες του εξωτερικου ειτε εχουν αντιπροσωπευτικα αυτοκινητα που δουλευουν πανω τους και αργοτερα τα πουλανε και πανε σε πιο νεο μοντελο (αυτο φυσικα σημαινει οτι δεν εχουν για καθε κινητηρα αλλα για τους πιο εμπορικους για βελτιωση), ειτε εχουν δικα τους (και με ιδιωτικη συνδρομη) που παιρνουν μερος και σε αγωνες οπου μπορουν να δουλεψουν τα προγραμματα τους, ειτε μετα λειτουργουν σαν σπονσορες σε αναλογες περιπτωσεις οπου και εκει εχουν προσβαση σε αυτοκινητα, ειτε εχουν διασυνδεσεις με τα εργοστασια και κατα καποιο τροπο θεωρουνται και επισημοι βελτιωτες οποτε και εκει εχουν προσβαση σε αυτοκινητα, ειτε συνδυασμος των παραπανω. Φυσικα ιδιωτικη πρωτοβουλια ειναι ελευθερη οπως και εδω, δηλ να εχει καποιος το αυτοκινητο του για πειραματοζωο, αλλα επειδη εκει δεν εχεις απολυτα τον ελεγχο της βελτιωσης δεν ειναι και το συνιστωμενο.

Εδω απλα εχουμε την τελευταια περιπτωση οπου μερικοι μπορει να προσφερουν το αυτοκινητο τους για πειραματισμους με ανταλλαγμα την μη χρεωση και συγχρονως να βγαινουν και να λενε οτι το αυτοκινητο τους απο την ταδε εταιρια/βελτιωτη σκιζει,ραβει, κουμπωνει/ξεκουμπωνει και τα σχετικα.Ολα μεσα στο παιχνιδι ειναι και θεμιτα μεχρι ενος σημειου αρκει βεβαια να μην το παρατραβαμε. Πιστευω οτι πλεον οι περισσοτεροι (και πιο γνωστοι) που φαινονται και στο φορουμ μας, δουλευουν πιο σοβαρα απο οτι 1-2 χρονια πριν. Εχουν γινει βεβαια και τα απαραιτητα 'πειραματα' εντωμεταξυ. Το internet βοηθησε πολυ σ'αυτο.

Παντως σιγουρα αν δεν επενδυσεις και στον υλικο τομεα (αυτοκινητα, εγκαταστασεις,δυναμομετρα, αγωνιστικη συμμετοχη κλπ) δεν πιστευω οτι μπορεις να θεωρεισαι σωστος επαγγελματιας και να εισαι στο ιδιο επιπεδο με αυτους που τα διαθετουν.

Σιγουρα ο καθενας δεν μπορει να διαθετει δικο του δυναμομετρο (εκει θα μπορουσε να εχει συνεργασια, οπως ανεπισημα συμβαινει, με καποιον που διαθετει), αλλα αυτοκινητο θα μπορουσε, οχι για καθε κινητηρα αλλα αντιπροσωπευτικα για οτι τραβαει εκαστοτε η αγορα. Δεν ειναι και τοσο το κοστος αν υπολογισεις οτι και μεταχειρισμενο μπορεις να το παρεις αλλα και να το πουλησεις μετα, αν αναλογιστουμε κιολας το κερδος που αποφερει η εγκατασταση του καθε προγραμματαος. Καλα, οτι εξυπακουεται να υπαρχει και ο καταλληλος χωρος ουτε συζητηση.

Εξ'αλλου και τα δυο (αυτοκινητα/χωρος) και μαρκετινιστικα (κραχτης) ειναι και προσφερουν στον πιθανο πελατη μια δοση ασφαλειας και κατοχυρωσης, ειδικα στον μη επωνυμο που προσπαθει να καθιερωθει.

Στην Ελλαδα της μιζεριας ομως αυτα δεν γινονται.

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται πως το project κάνει τα πρώτα του βήματα με επιτυχία! Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Οποιος εχει τα γένια ,εχει και τα χτένια!

Προφανως το κοστος ειναι δευτερον παραγοντας , αλλα μην ξεχνατε οτι μιλάμε για ''κλειστο μοτέρ'' οποτε αυτοματα περιοριζεται σε ''λογικά'' πλαίσια.

Link to comment
Share on other sites

Οποιος εχει τα γένια ,εχει και τα χτένια!

Προφανως το κοστος ειναι δευτερον παραγοντας , αλλα μην ξεχνατε οτι μιλάμε για ''κλειστο μοτέρ'' οποτε αυτοματα περιοριζεται σε ''λογικά'' πλαίσια.

Πραγματικά! :)

Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, θα πρέπει το κιτ να πωλείται σε πολύ προσιτή τιμή.

Διαφορετικά πουλάει κανείς το 1.4TSI του και αγοράζει ένα GTI, οπότε με ένα σκέτο πρώτο στάδιο λύνονται

όλα τα προβλήματά του από τη ρίζα τους. Δεν υπάρχει λόγος για ταλαιπωρία όταν υπάρχει λύση με πολύ μεγαλύτερη

αξιοπιστία.

Αν η ψαλίδα της διαφοράς τιμής των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ανάμεσα στα δύο μοντέλα ήταν μεγαλύτερη, τότε

το κιτ θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη αξία. Τώρα απλώς μιλάμε για ένα πείραμα,που ουσιαστικά στερείται ιδιαίτερης

σημασίας αφού ούτε από πλευράς ισχύος έχει να επιδείξει κάτι τρομακτικό πανω στην καρότσα των Golf V / VI

ούτε και από πλευράς οικονομοτεχνικής αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει ο μέσος οδηγός που θέλει κάτι γρηγορότερο.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι τοσο απλο στελιο οσο το παρουσιαζεις...και εγω gti εχω και στη σημερινη κατασταση θα προτιμουσα ενα tsi με 200 αλογα αξιοπιστα..τωρα το γιατι αν θες μπορω να στο αναλυσω αν δεν μπορεις να το καταλαβεις μονος σου.

Link to comment
Share on other sites

Τα 200 άλογα από 1.4 TSI δεν είναι αξιόπιστα σε σχέση με τα 200 από 2.0 TFSI !

Το ότι είναι πιο οικονομικό ένα 1400άρι από ένα 2λιτρο όσον αφορά εφορία, σήμα,... το δέχομαι!

Είναι μάταιο να γλιτώνεις λεφτά από εφορίες, σήματα,... και να τα ξοδέυεις στα συνεργεία λόγω αναξιοπιστίας ενός πουσαρισμένου 1.4 κινητήρα 200+ αλόγων!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβες τι θελω να πω παραπανω..ξαναδιαβασε σε παρακαλω..ουτε τα 200 ειναι αξιοπιστα απο 2.0 ετσι για να σου φυγει η απορεια..

Link to comment
Share on other sites

¶ρα εννοείς το οικονομικό θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.