PiNiOn Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Είναι κλασσική λύση από πολλές μάρκες για βελτιστοποίηση της ροής του αέρα ανάλογα με τις συνθήκες. Flaps είναι στην ουσία, όλα στον ίδιο άξονα, που αλλάζουν την ροή του αέρα προς τους κυλίνδρους ανάλογα με τις rpm/φορτίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Εχει γεμισει θεματα ασχετα οσον αφορα τον τιτλο και το περιεχομενο. Οι διαχειριστες δεν τα βλεπουν επιτελους; Εχει γεμισει ιδια τοπικ με κοινο θεμα , δεν μπορει καποιος να τα μαζεψει ; Γιατι δεν βλεπω εστω μερικους διαχειριστες να συμμετεχουν στις συζητησεις; Δεν θεωρειται σημαντικο απο τα μελη του ΔΣ η ενεργη συμμετοχη τους ; Η των mod η των admin? Οι διαχειριστες υπαρχουν για να διαχειριζονται και τα τοπικ. Ανοιχτηκε το θεμα απαντηθηκε η n75 καλως πηγαμε στα flaps. Ετσι κερδιζουν ολοι με την κουβεντα. Καμια φορα ξεφευγει και λιγο.. Δεν μπορουσε ενας mod να μπει να ανοιξει ενα τοπικ να το συνεχισει ( για τα flaps) και το παρον η να το κλεισει η να το συγχωνευσει με τοσα τοπικ για n75? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Φιλε nikdev Στο οτι υπαρχουν πολλα θεματα τα οποια χρειζουν επεξεργασιας συμφωνω. Απο εκει κ περα ομως να σου επισημανω κατι που δεν ξερεις ισως.οι mods δεν εχουν σχεση με το ΔΣ. Ειναι επελεγμενα ατομα μεν αλλα στο κοματι αυτο ειναι ανεξαρτητοι απο εμας.οπως καταλαβαινεις λοιπον ο καθενας μας διαχειριζεται τον χρονο του οπως αυτος θελει. Δεν μπορεις να κρινεις καποιον μιας κ το φορουμ για πολλους απο εμας ειναι ενα χομπυ κ οχι επαγγελμα. Γιαυτο κ μια τακτικη που πρεπει να υπαρχει ειναι να μην ανοιγουν ομοια θεματα. Ας βοηθησουμε λοιπον ολοι να διατυρησουμε το φορουμ μας "καθαρο" Φιλικα δημητρης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Δεν ειπα οτι εχουν σχεση, ειπα οτι δεν γραφει κανεις απο αυτους. Αυτοι δεν ειναι στο vwclub? Δεν θεωρεις σημαντικο δηλαδη να συμμετεχουν; Προφανως τα θεματα ειναι πολλα και ο φορτος εργασιας μεγαλος. Χωρις ομως εποπτεια χαλαει η χρηστικοτητα. Νομιζω συμφωνεις σαυτο, τα υπολοιπα ειναι για να λεμε να περναει η ωρα. Προσωπικα εχω αγανακτησει να βλεπω τον καθενα σαν πορδη να πεταει ενα τοπικ ενω ακριβως απο κατω εχει αλλα 2-3 ιδια. Η σενα σημαντικο τοπικ να πεταει κατι ασχετο. Δεν υπαρχει ο παραμικρος δισταγμος. Εκει χρειαζεται η καλοπροαιρετη εποπτεια με υποδειξεις. Δεν μαπασχολει πως θα λεγεται ο αστυνομος (mod admin η αλλιως) αρκει να γινεται δουλεια. Καλο ειναι να παιρνουμε τα καλα παραδειγματα και απο αλλους ιστοτοπους που ασχολουνται με την αυτοκινηση. Τα παραπανω αποτελουν αγανακτηση πολλων και απορω τοσο καιρο πως δεν γινεται κατι. Δημητρη, Πιστευω μπορει να διορθωθει η κατασταση λιγακι. Αρκετα παμε να σφιξουμε τωρα καμια wg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Οκ φιλε μου στα περισσοτερα θα συμφωνησω. Το θεμα θα συζητηθει κ στο προσεχες ΔΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Οκ φιλε μου στα περισσοτερα θα συμφωνησω. Το θεμα θα συζητηθει κ στο προσεχες ΔΣ. παιδια σορρυ που εγραψα εδω για αυτη την βαλβιδα αλλα δεν ηθελα να ανοιξω νεο τοπικ. συγγνωμη γιατι αυτο απο μενα ξεκινησε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Δεν ειπα οτι εχουν σχεση, ειπα οτι δεν γραφει κανεις απο αυτους. Αυτοι δεν ειναι στο vwclub? Δεν θεωρεις σημαντικο δηλαδη να συμμετεχουν; Προφανως τα θεματα ειναι πολλα και ο φορτος εργασιας μεγαλος. Χωρις ομως εποπτεια χαλαει η χρηστικοτητα. Νομιζω συμφωνεις σαυτο, τα υπολοιπα ειναι για να λεμε να περναει η ωρα. Προσωπικα εχω αγανακτησει να βλεπω τον καθενα σαν πορδη να πεταει ενα τοπικ ενω ακριβως απο κατω εχει αλλα 2-3 ιδια. Η σενα σημαντικο τοπικ να πεταει κατι ασχετο. Δεν υπαρχει ο παραμικρος δισταγμος. Εκει χρειαζεται η καλοπροαιρετη εποπτεια με υποδειξεις. Δεν μαπασχολει πως θα λεγεται ο αστυνομος (mod admin η αλλιως) αρκει να γινεται δουλεια. Καλο ειναι να παιρνουμε τα καλα παραδειγματα και απο αλλους ιστοτοπους που ασχολουνται με την αυτοκινηση. Τα παραπανω αποτελουν αγανακτηση πολλων και απορω τοσο καιρο πως δεν γινεται κατι. Δημητρη, Πιστευω μπορει να διορθωθει η κατασταση λιγακι. Αρκετα παμε να σφιξουμε τωρα καμια wg.. Σε ποιους αναφερεσαι οταν λες πως δεν γραφει κανεις απο αυτους ; Στα μελη του Δ.Σ ; Θα ρωτησω κατι απλο , τη στιγμη που βλεπεις εσυ ή καποιο αλλο μελος ενα θεμα διπλο ή να ξεφευγει , χρησιμοποιεις την εφαρμογη "αναφορα" ωστε να το αναφερεις ; Αν το κανεις τοτε ο admin και οι mod θα ενημερωθουν και θα το διορθωσουν . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Πηρα σημερα εδς την vw και μου δωσανε part number για n75 06Α 906 283Ε και για n249 το 078 906 283Α .... Eιναι τα σωστα?αυτα ειναι για τον κινητηρα μου? Edited October 17, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Δινει η αντιπροσωπεια part number? Στο φιλοσιδη παντος, δεν .... και ψαχνω πολυ καιρο τροπο να βρω για τις ζωνες μου τον part number ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros7 Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 (edited) Στην αθηνα που πηρα δεν μου ειπαν..και πηρα εδω εχω ενα γνωστο και μου ειπαν...απλα εγιναν απο τηλεφωνο και δεν ηταν σιγουρος πια εννοω ν249..καποιος με ετκα εαν ξερει να μου πει εαν ειναι η σωστη αυτη που μου εδωσε για ν249? Edited October 17, 2013 by Stavros7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitrisgt Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 (edited) Kαλησπέρα σε όλους τους φίλους !!! Είμαι φανατικός VW GOLF και εδώ και 4.5 χρόνια έχω το vw golf 5 gt 175hp. Μετά από πολύ καιρό το αμάξι μου έβγαλε το πρώτο πρόβλημα όλα ξεκίνησαν με τον (ηλεκτρομαγνιτη του cobressora ) δεν έκανε συμπλεξη σύνολο αντικαταστασεις καινούργιο τις vw 300 ευρώ μαζί με εργατικά. Το πρόβλημα ώμος δεν σταμάτησε εκεί το αμάξι μετά από την αλαγη αυτη πάει σφαίρα στα χαμηλά όταν όμως αλαζα ταχύτητα και έφτανα στις 3500 στροφές το αμάξι έκανε ένα κόψιμο σαν lag. Παίρνοντας το αμάξι μου είπε ο μαστορας μου οτι δεν του άρεσε όπως το δοκίμασε και μου είπε και ο ίδιος το πρόβλημα , μετά απο 2-3 μέρες ξαναπηγα το αμάξι πίσω γιατι περιμέναμε να ανάψει κανένα check ώστε να μην ψάχνουμε όλο το αμαξι ενα ενα . Σήμερα χωρίς να εχει ανάψει καμιά λυχνεια ο υπολογιστής έβγαλε σφαλμα γενικό με τον υπερσιμπιεστη δεν έγραψε κατι για βαλβιδα αλλα μου ειπε οτι ειναι η βαλβίδα Ν75 . Τωρα θελω να πιστευω οτι θα τελειώσει εδώ το θέμα γιατι δεν ειναι εποχή να μοιράζουμε ευρω, αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν σε κάποιο φιλο του έτυχε αυτο και αν αλλάζοντας και την βαλβίδα αυτή συνεχίστηκε το πρόβλημα και που κατέληξε !!! Edited December 9, 2013 by Dimitrisgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Η N75 ειναι φίλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitrisgt Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 αυτη ειναι που κανει την turbina να μην κραταει πιεση? και το κρεμαει το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 (edited) Καλησπέρα σας, Πριν 4 μέρες μετά απο διαδρομή εντός πόλης, όταν έφτανε στις 2800 στροφές πήγαινε ν ανοίξει το τούρμπο, ακουγόταν σαν να είναι έτοιμο να τουρμπίσει αλλά τίποτα, πήγαινε σαν ατμοσφαιρικό. Το δοκίμασα ξανά και ξανά σε ευθείες, αλλά τίποτα με το ζόρι έφτανα τα 70 χλμ με δευτέρα. Λίγο αργότερα καθώς έφτανα σπίτι, τότε τούρμπιζε κανονικά. Το πήγα στο συνεργείο, το διαγνωστικό δεν έδειξε τίποτα, ούτε έχω κάποιο λαμπάκι στο ταμπλό. Ελέγχθηκε η westgate η οποία ανοίγει κανονικά. το δοκιμάσαμε με τον μηχανικό στον δρόμο, και τότε τούρμπιζε κανονικά. Σήμερα πάλι τα ίδια, ακούγεται 1 πολύ μικρό σφυριγματάκι όταν πάει ν ανοίξει το τούρμπο, δείχνει οτι είναι έτοιμο να φουσκώσει στις 3000 στροφές και μετά λες και αφήνω το γκάζι, δεν τραβάει, δεν σε κολλάει στο κάθισμα όπως θα πρεπε. Είναι δυνατόν την μία να φουσκώνει κανονικά και άλλες φορές όχι ? Σημειώνω οτι έχει ΦΠΕ 95άρας, 81.000 χλμ, ΒΜΥ 140άρι του 2008. Δεν έχω αλλάξει ποτέ, σκάσκρα, Ν 75 κλπ γιατί απλά δεν χρειάστηκε και δεν είχα μέχρι σήμερα κάποιο πρόβλημα. Δεν τρέμει ούτε κάνει άλλου είδους διακοπές και άλλα τρελά πράγματα, απλά δεν φουσκώνει το τούρμπο. ΒάζωΒενζίνη shell 97 από εταιρικό πρατήριο. Μήπως κολλάει σποραδικά η σκάστρα ή η Ν75 ? Αν ήταν θέμα τουρμπίνας τότε δεν θα φούσκωνε ούτε μια φορά, έτσι δεν είναι ? τι μπορεί να επηρεάζει σποραδικά ? Πως να το ελέγξω ? Τα φώτα σας παρακαλώ γιατι έχω χαθεί, σορυ για το σεντόνι Edited February 22, 2014 by chrispant 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Άλλαξε N75 και ξαναδοκίμασε , δεν βγάζει σφάλμα η N75... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Πεφτεις σε σειφ μοντ μαλον, καπου βρησκει σφαλμα, αλλα δεν το καταγραφει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Πριν απο λίγο, πάλι τα ίδια, 2έρα τρίτη τουρπισε οκ, και μετά από 1 λεπτό, άρχισε πάλι τα κομπιάσματα, εκει στις 3500 στροφες που θα έκανε το ξεπέταγμα, το μλκ τίποτα, μπουκωμένο σαν να μην έδινε βενζίνη, σαν να κολούσε και ανεβαζε στροφές σαν αναιμικό, σαν ψωφίμι. Ειχα την υποψία για την ν75, και εφόσον δεν παρουσιάζει σφάλμα η ν75, θα την αλλάξω. Ευχαριστω για την βοήθεια παίδες Οποιαδηποτε γνώμη ευπρόσδεκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 το ιδιο προβλημα ακριβως ειχαι και εγω,Ν75 και ολα οκ.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Επομένως αλλάζω ν75. Ν αλλάξω και σκάστρα για να ειμαι πιο σίγουρος? Ή δεν παίζει ρόλο? Δεν τα χω αλλάξει ποτέ, οπότε λογικά ειναι καιρός να μπω και γω στην μακριά λίστα όσων έχουν αλλάξει τα παραπάνω..εεε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 αλλαξε και σκαστρα και ν75 μονο καλο θα κανεις . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Χρήστο, Άλλαξε τες πακέτο να βάλεις και τις νέες έκδοσεις Ν249/Ν75. ΥΓ. Επίσης Wastegate όχι westgate 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Ουτε η σκαστρα βγάζει σφάλμα' οποτε μονο αν τη βγάλει θα δεις αν είναι οκ. Το πιθανότερο είναι να είναι ενα απο αυτά τα δυο, όπως σου ειπαν και παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Η Σκάστρα βγάζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 οπως σωστα ειπε κ ο νικος αν δεν εχεις την νεα "βελτιωμενη" σκαστρα καλο ειναι να τα αλλαξεις πακετο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 23, 2014 Report Share Posted February 23, 2014 Η Ν75 δν βγαζει σφαλμα αλλα σ "λαθακι τις πιεσης" εχεις τσεκ... Τουλαχιστον εγω αν π.χ με ατομα μεσα πατησω 6η απο χαμηλα θα τ παρω τ τσεκ μου. Συνηθως ειναι οτι εκανε πολυ πικ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...