nick2009 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Τις βαλβίδες εξαγωγής δεν χρειάζεται να τις καθαρίσεις. Τις εισαγωγής μπορείς να τις ξύσεις με κάτι αφού τις έχεις κλείσει και μετά να ρουφήξεις τα υπολείματα με σκουπάκι ή κάτι τέτοιο... <_< Έχεις υπόψη ότι εάν περάσει το ότι δίποτε γρεζάκι από τα τσιομουχάκια των βαλβίδων ,,, ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ το μοτέρ ,,, δεν πιστεύω να τα εννοείς αυτά που γράφεις Εάν ναι είμαι περίεργος να δω το πως ... HOOVER SPECIAL TOOLS ENGINE θα ονομάσουμε την ρουφήχτρα... ρε τι γράφουμε ΡΕΕΕΕΕ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Εχει πλέον η Kosmocar φέρει ειδικό μηχάνημα για καθαρισμό βαλβίδων σε TFSI σε λίγο καιρο θα το έχουν και όλα τα εξουσιοδοτημένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Εχει πλέον η Kosmocar φέρει ειδικό μηχάνημα για καθαρισμό βαλβίδων σε TFSI σε λίγο καιρο θα το έχουν και όλα τα εξουσιοδοτημένα. τι ειδους μηχανημα ειναι αυτο Κωστα? δηλαδη δεν λυνουμε καπακι για να τις καθαρισουμε? γιατι αυτο που λενε καθαρισετε μονο βγαζοντας την εισαγωγη ριχνοντας σπρει δεν μου φαινεται και τοσο καλη ιδεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 (edited) Στο ναυτικό που ήμουνα της καθαρίζαμε τις βαλβίδες σε vatsilar & caterpillar 6 άτομα τις κουβαλάγαμε και άλλοι τρεις στον κύλινδρο ... σε golf δεν το κατέχω πράμα Κάτσε γιατί τώρα δεν την παλεύω .. πως καθαρίζεις τις βαλβίδες ?? φέρνεις στο άνω νεκρό τα έμβολα και φυσάς με σπρέι carburetor … άντε και την έκανες την μακακια της εξαγωγής πως ούτε καν που φαίνονται ... και τα υπολείμματα που θα πέσουν στον κύλινδρο ... ήμαρτον δεν το λεω για σένα .. μου το έχουν σφυρίξει τυπάκια τύπου που τα ξέρουν όλα και το θυμήθηκα και για αυτό αναρωτιέμαι ΠΩΣ ??? Εδω παντος εμεις οι βλαχοι εχουμε φτιαξει ανταπτορα που μπαινει στο μπουζι και πρεσαρουμε αερα στον κιλινδρο με αποτελεσμα να μην πηγαινει τιποτα μεσα στον χορο καυσης.Επισης με τον ιδιο τροπο αλλαζουμε και τα ελατηρια των βαλβιδων χωρις να λυσουμε καπακι.. Καλο εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε??? Edited December 3, 2009 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Παιδιά η λύση έχει όνομα: Water injection. Methanol Injection. και δε θα μείνει τίποτα στις βαλβίδες σας, εγγυημένα. Σιγά σιγά η μεθανόλη καθαρίζει τα πάντα! Εισαγωγή, εξαγωγή, κοντράκηδες, τα πάντα σας λέω. Είναι η οικολογικότερη και οικονομικότερη λύση μακράν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 αρα στην ουσια βαζοντας αυτο το κιτακι της BSH σε συνδυασμο με 100αρα βενζινη (παντα) και καλης ποιοτητας λαδια γλιτωνουμε το βγαλσιμο της εισαγωγης και τον καθαρισμο των βαλβιδων (?) Η βενζίνη δεν παιζει ρόλο στις επικαθίσεις των βαλβίδων εισαγωγής γιατι δεν περνάει από εκει βενζίνη, μονο αέρας. Αυτά που παίζουν ρόλο είναι τα λάδια, το φίλτρο αέρος και η χρήση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Εχει πλέον η Kosmocar φέρει ειδικό μηχάνημα για καθαρισμό βαλβίδων σε TFSI σε λίγο καιρο θα το έχουν και όλα τα εξουσιοδοτημένα. Το έχω παραγγείλει το θέμα είναι ποτέ θα έρθει ,,,. Παντός και η μεθανόλη κάνει δουλεία.. συμφωνώ με τον salex... και το κιτακι θα το παραγγείλω και εγώ Παντός πέρα από την πλάκα ,,, κάθε 60 .000 το λύνεις το καπάκι καθαρίζεις εισαγωγή εξαγωγή ,, τσεκάρεις εάν πατάνε οι βαλβίδες σωστά και αν όχι κανείς την απαραίτητη εργασία .. για μένα εύκολο γιατί έχω τον χώρο.. και τα εργαλεία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) Παιδιά η λύση έχει όνομα: Water injection. Methanol Injection. και δε θα μείνει τίποτα στις βαλβίδες σας, εγγυημένα. Σιγά σιγά η μεθανόλη καθαρίζει τα πάντα! Εισαγωγή, εξαγωγή, κοντράκηδες, τα πάντα σας λέω. Είναι η οικολογικότερη και οικονομικότερη λύση μακράν. και αυτο πως το βαζουμε πως χρησιμοποιειται...αντε πειτε τιποτα να μαθαινουμε και εμεις τα στραβαδια γιατι ετσι πως το ακουω μου φαινεται οτι θα μπορουμε να το κανουμε και μονοι μας (DIY)... Edited December 4, 2009 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmpoyz Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) γενικά:το water injection είναι ένα πρώτης τάξεως intercooler. To νερό απορροφά θερμότητα από το συμπιεσμένο αέρα, για να ψύξει περισσότερο τον κινητήρα μόλις μπει στους κυλίνδρους. Πέραν τούτου, το water injection ενισχύει τη δράση του υπάρχοντος intercooler, αναλαμβάνοντας υποστηρικτικό ρόλο. Ειδικά σε θερμά κλίματα ή σε συνθήκες καύσωνα, όπου τα intercoolers αέρα-αέρα τα βρίσκούν σκούρα επειδή ο θερμός περιβαλλοντικός αέρας μειώνει δραματικά το βαθμό απόδοσής τους και ο συμπιεσμένος αέρας κυριολεκτικά ζεματάει, ο ψεκασμός νερού μετά το intercooler αποκαθιστά τις θερμοκρασίες στην εισαγωγή. Έτσι ο κινητήρας όχι μόνο προστατεύεται αλλά και διατηρεί ακλόνητη την ισχύ του. Επιπλέον το water injection μπορεί έμμεσα να αυξήσει την ισχύ ενός turbo κινητήρα: όσο καταπολεμούμε αποτελεσματικά την προανάφλεξη τόσο αποκτούμε την δυνατότητα να αυξήσουμε την πίεση υπερπλήρωσης άφοβα και με ασφάλεια. Το κυριότερο, μπορούμε μέχρι ενός σημείου να το επιτύχουμε χωρίς να μειώσουμε τη σχέση συμπίεσης, να βάλουμε ένα μεγαλύτερο intercooler ή να κάνουμε άλλες επεμβάσεις στον κινητήρα. Επίσης, στους turbo κινητήρες το water injection είναι ακόμη αποτελεσματικότερο σε ότι αφορά την ψύξη των εσωτερικών μερών:επειδή το μοτέρ καταναλώνει περισσότερο αέρα, μπορούμε να ψεκάζουμε περισσότερο νερό χωρίς να επιβαρύνουμε την απόδοση. Η καρδιά του είναι η αγωνιστική αντλία νερού υψηλής πίεσης και παροχής, η οποία αναλόγως του μπεκ και της τάσης τροφοδοσίας αναπτύσσει πιέσεις από 3,5 μέχρι πάνω από 10 bar με παροχή 250lt/hr. Η αντλία συνοδεύεται από μία έτοιμη καλωδίωση που περιλαμβάνει ρελέ 40Α και ασφάλεια 15Α, σωληνώσεις αναρρόφησης και παροχής , ένα φίλτρο νερού, μία πιεσοστατική βαλβίδα ενεργοποίησης της αντλίας και τρία μπεκ διαφορετικών διαμετρημάτων(0,6, 0,7 και 0,8 mm). H συνδεσμολογία είναι σχετικά απλή: η αντλία εντολοδοτείται από το ασφαλισμένο ρελέ, το οποίο ενεργοποιείται από την πιεσοστατική. Αυτή με τη σειρά της συνδέεται με το διακόπτη της μίζας, ώστε η τροφοδοσία της να διακόπτεται μαζί με τη λειτουργία του κινητήρα. Όταν η πίεση υπερπλήρωσης ξεπεράσει τη ρύθμιση της βαλβίδας(είναι προρυθμισμένη σε πίεση 10psi, μπορεί να ρυθμιστεί από το χρήστη σε πιέσεις από 3 ως 30psi, δηλαδή περίπου 0,2 ως 2bar), το κύκλωμα κλείνει και η αντλία αρχίζει να λειτουργεί. Το ψεκαζόμενο νερό σύντομα θα μετατραπεί σε πραγματική ομίχλη, αφού η ταχύτητα και η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή θα διασπάσουν περαιτέρω το αρχικό νέφος σε απειροελάχιστα σταγονίδια. περισσότερα εδώ: http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=30 http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=56 http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=98 Edited December 4, 2009 by dimmpoyz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 σήμερα παρέλαβα και την εισαγωγή ..... επιτέλους...... αύριο λοιπόν θα βάλω το bsh catch can πρώτα για να δω διαφορές που κάνει και απο δευτέρα θα βάλω και το κιτ εισαγωγής... θα ετοιμάσω και ένα DIY και με τα δυο.. τωρα όσο για το Methanol Injection το σκέφτομαι και αυτο το κιτ πολύ σοβαρά να το βάλω... εχω διαβάσει πολύ καλά λόγια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 σήμερα παρέλαβα και την εισαγωγή ..... επιτέλους...... αύριο λοιπόν θα βάλω το bsh catch can πρώτα για να δω διαφορές που κάνει και απο δευτέρα θα βάλω και το κιτ εισαγωγής... θα ετοιμάσω και ένα DIY και με τα δυο.. τωρα όσο για το Methanol Injection το σκέφτομαι και αυτο το κιτ πολύ σοβαρά να το βάλω... εχω διαβάσει πολύ καλά λόγια Με το καλο Βασιλη η τοποθετηση να μας πεις και εντυπωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 ευχαριστώ ..... θα σας ενημερώσω αμέσως...... πάντως η εισαγωγή δείχνει πολύ ποιοτική .... θα δείξει όμως στο δρόμο.... εκι κρίνονται όλα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 γενικά:το water injection είναι ένα πρώτης τάξεως intercooler. To νερό απορροφά θερμότητα από το συμπιεσμένο αέρα, για να ψύξει περισσότερο τον κινητήρα μόλις μπει στους κυλίνδρους. Πέραν τούτου, το water injection ενισχύει τη δράση του υπάρχοντος intercooler, αναλαμβάνοντας υποστηρικτικό ρόλο. Ειδικά σε θερμά κλίματα ή σε συνθήκες καύσωνα, όπου τα intercoolers αέρα-αέρα τα βρίσκούν σκούρα επειδή ο θερμός περιβαλλοντικός αέρας μειώνει δραματικά το βαθμό απόδοσής τους και ο συμπιεσμένος αέρας κυριολεκτικά ζεματάει, ο ψεκασμός νερού μετά το intercooler αποκαθιστά τις θερμοκρασίες στην εισαγωγή. Έτσι ο κινητήρας όχι μόνο προστατεύεται αλλά και διατηρεί ακλόνητη την ισχύ του. Επιπλέον το water injection μπορεί έμμεσα να αυξήσει την ισχύ ενός turbo κινητήρα: όσο καταπολεμούμε αποτελεσματικά την προανάφλεξη τόσο αποκτούμε την δυνατότητα να αυξήσουμε την πίεση υπερπλήρωσης άφοβα και με ασφάλεια. Το κυριότερο, μπορούμε μέχρι ενός σημείου να το επιτύχουμε χωρίς να μειώσουμε τη σχέση συμπίεσης, να βάλουμε ένα μεγαλύτερο intercooler ή να κάνουμε άλλες επεμβάσεις στον κινητήρα. Επίσης, στους turbo κινητήρες το water injection είναι ακόμη αποτελεσματικότερο σε ότι αφορά την ψύξη των εσωτερικών μερών:επειδή το μοτέρ καταναλώνει περισσότερο αέρα, μπορούμε να ψεκάζουμε περισσότερο νερό χωρίς να επιβαρύνουμε την απόδοση. Η καρδιά του είναι η αγωνιστική αντλία νερού υψηλής πίεσης και παροχής, η οποία αναλόγως του μπεκ και της τάσης τροφοδοσίας αναπτύσσει πιέσεις από 3,5 μέχρι πάνω από 10 bar με παροχή 250lt/hr. Η αντλία συνοδεύεται από μία έτοιμη καλωδίωση που περιλαμβάνει ρελέ 40Α και ασφάλεια 15Α, σωληνώσεις αναρρόφησης και παροχής , ένα φίλτρο νερού, μία πιεσοστατική βαλβίδα ενεργοποίησης της αντλίας και τρία μπεκ διαφορετικών διαμετρημάτων(0,6, 0,7 και 0,8 mm). H συνδεσμολογία είναι σχετικά απλή: η αντλία εντολοδοτείται από το ασφαλισμένο ρελέ, το οποίο ενεργοποιείται από την πιεσοστατική. Αυτή με τη σειρά της συνδέεται με το διακόπτη της μίζας, ώστε η τροφοδοσία της να διακόπτεται μαζί με τη λειτουργία του κινητήρα. Όταν η πίεση υπερπλήρωσης ξεπεράσει τη ρύθμιση της βαλβίδας(είναι προρυθμισμένη σε πίεση 10psi, μπορεί να ρυθμιστεί από το χρήστη σε πιέσεις από 3 ως 30psi, δηλαδή περίπου 0,2 ως 2bar), το κύκλωμα κλείνει και η αντλία αρχίζει να λειτουργεί. Το ψεκαζόμενο νερό σύντομα θα μετατραπεί σε πραγματική ομίχλη, αφού η ταχύτητα και η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή θα διασπάσουν περαιτέρω το αρχικό νέφος σε απειροελάχιστα σταγονίδια. περισσότερα εδώ: http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=30 http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=56 http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=98 Στους κινητήρες TFSI άμεσου ψεκασμού, το ρόλο του WATER INJECTION τον πάίζει η ίδια η βενζίνη. Τα σταγονίδιά της απορροφούν κατά τον ψεκασμό μέρος της θερμότητας του κιλύνδρου. Γι' αυτό και οι μεγάλες για τούρμπο κινητήρες σχέσεις συμπίεσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 σήμερα λόγο καιρού δεν μπόρεσα να βάλω το κιτακι μου ..... έβρεχε ολη τη μέρα και τωρα που σκοτείνιασε σταμάτησε ..... αλλα οπως κοίταζα το χωρο της μηχανής είδα οτι εκι που θα πρεπει να μπει το δοχείο ειναι το παρακάτω δοχείο :wacko: ( αυτό που ειναι στον κόκκινο κύκλο.... μήπως θα μπορούσε κάποιος που ξέρει να μου πει τη είναι ??? γιατί σε όλες τη φώτο που έχω δει με το κιτ δεν υπάρχει πουθενά... http://i1011.photobucket.com/albums/af237/madbull1983/moter.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Για αυτό το λόγο όταν ήταν να παραγγείλεις το catch can, είχε μια σημείωση που έλεγε ότι για τα αυτοκίνητα που έχουν δοχείο ενεργού άνθρακα ( ευρωπαικά μοντέλα ), κάνεις παραγγελία έναν άλλον κωδικό. Τα αμερικάνικα, δεν έχουν και επειδή η BSH είναι αμερικάνικη εταιρεία, ο αρχικός κωδικός που εμφανίζεται, είναι για μοτέρ χωρίς αυτό που έχεις κυκλώσει. Αλλά αν κοιτάξεις κάτω αριστερά, έχει μια φωτό και λέει ότι αν υπάρχει αυτό το δοχείο, πρέπει να παραγγείλεις τον εναλλακτικό κωδικό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 ωχχχχ την πατήσαμε δλδ.... και τώρα ? αμα το βγάλω αυτό απο εκι τη πρόβλημά θα έχω ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Σε αυτό δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Αλλαγή μπορείς να κάνεις; Να στείλεις πίσω αυτό και να σου στείλουν το σωστό για το αμάξι σου; Διαφορετικά, αν κάποιος γνωρίζει πως μπορεί και αν να αφαιρεθεί το δοχείο του ενεργού άνθρακα, ας μας πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 ειναι κομματάκι δύσκολο να κάνω αλλαγή τώρα..... έστειλα mail στη bsh θα δω τη θα μου πούνε και αυτοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Για αυτό το λόγο όταν ήταν να παραγγείλεις το catch can, είχε μια σημείωση που έλεγε ότι για τα αυτοκίνητα που έχουν δοχείο ενεργού άνθρακα ( ευρωπαικά μοντέλα ), κάνεις παραγγελία έναν άλλον κωδικό. Τα αμερικάνικα, δεν έχουν και επειδή η BSH είναι αμερικάνικη εταιρεία, ο αρχικός κωδικός που εμφανίζεται, είναι για μοτέρ χωρίς αυτό που έχεις κυκλώσει. Αλλά αν κοιτάξεις κάτω αριστερά, έχει μια φωτό και λέει ότι αν υπάρχει αυτό το δοχείο, πρέπει να παραγγείλεις τον εναλλακτικό κωδικό! Φιλε Geopan το εψαξα αλλα δεν λεει κατι για τα ευρωπαικα αυτοκινητα.Μπορεις να μας διαφωτισεις λιγο?Που το λεει αυτο?Για να μην την πατησουν κ αλλοι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 (edited) To είχα δει παλιότερα που το κοίταζα και στην σελίδα με το προιόν είχε μια φωτογραφία κάτω αριστερά και έλεγε ότι για τα αυτοκίνητα που έχουν το δοχείο του άνθρακα, πρέπει να παραγγείλουν τον εναλλακτικό κωδικό. Μπαίνω σήμερα με αφορμή την ερώτηση σου και δεν το βρίσκω πουθενά. Ένα mail ίσως στην BSH να μας διαφωτίσει. Ας περιμένουμε τον MadBull να δούμε τι θα του πουν Edited December 6, 2009 by Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Μπορεί να ξηλωθεί αυτό το τσουμπλέκι (αν και δεν συνιστάται) αλλά για να μη γίνει χριστουγεννιάτικο δένδρο το καντράν και καίτε μετά τον άμπακο, θα πρέπει να απενεργοποιηθεί η ύπαρξή του από τον εγκέφαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themelis Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Καλημερα σας, Θα ηθελα να μαθω που μπορω να αγορασω το evoms v-flow για golf v gti Ευχαριστω Αποστολος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftd Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Το αντιμετώπισα κ εγω το πρόβλημα αυτο αλλα το τοποθετησα καπως εναλλακτικα με την υπάρχουσα βαση. Θα βάλω φωτο με την πρωτη ευκαιρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 φιλε ftd θα με ενδιέφερε να δω που το έχεις βαλει... εγω αυριο θα ξανακάνω αποπήρα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Παιδιά η λύση έχει όνομα: Water injection. Methanol Injection. και δε θα μείνει τίποτα στις βαλβίδες σας, εγγυημένα. Σιγά σιγά η μεθανόλη καθαρίζει τα πάντα! Εισαγωγή, εξαγωγή, κοντράκηδες, τα πάντα σας λέω. Είναι η οικολογικότερη και οικονομικότερη λύση μακράν. Η μεθανόλη θέλει προσοχή στο χειρισμό. check this... Amsoil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...