Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

α εγω ειμαι το παπαγαλακι? μαλιστα...!

αντε να ξαναπω πραγματα που εχω πει χιλιααααδες φορες...!

τον μαιο του 2008 οταν πηγα στον στελιο και τον κριτωνα δεν υπηρχε ακομα αλλη εταιρεια που να προγραμματιζε τον med 17.5... τους εμπιστευτηκα το αμαξι μου το φτιαξανε ολα καλα... λογικο δεν ειναι σαν πελατης ευχαριστημενος να τους κανω διαφημιση? αμα ειχε φτιαξει το αμαξι μου ο κυριλλος δεν θα ειχα κανει διαφημιση στον κυριλλο? το ιδιο ισχυει και για την ρεβο.

μετα απο καιρο και αφου ειχανε βγει και 1α σταδια τα οποια μου ριχνανε για πλακα πηρα την αποφαση να αλλαξω οτι αλλαξα το κανα πετυχε το αμαξι δουλευει οποτε ολα καλα ολα ομορφα. ..............

Εγώ τότε γιατί ξέρω πως υπάρχουν ντοκουμέντα που αναιρούν αυτά που λες και αν εμφανιστούν κάποιοι θα πουν..........

ΡΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ Γ@ΜΗΣΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τότε γιατί ξέρω πως υπάρχουν ντοκουμέντα που αναιρούν αυτά που λες και αν εμφανιστούν κάποιοι θα πουν..........

ΡΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ Γ@ΜΗΣΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

αν εννοεις τα κοψιματα ναι το ξερω οτι τα ξερουνε και τα παιδια και εφοσον εχω σκοπο να παω σε αλλο σεταπ και συντομα κιολας ποσως με νιαζουνε πλεον...! τα ντοκουμεντα ειναι οι συζητησεις που εχω κανει με τον κυριλλο στο gtc forum????

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ φιλαράκια εδώ και πολύ καιρό να καταλήξω στο τι πρέπει να κάνω σχετικά με την αναβάθμιση του δικού μου και πραγματικά δεν έχω βγάλει άκρη γιατί κατα την άποψη μου το όλο θέμα έχει καταντήσει να είναι τελείως υποκειμενικό. Έχω ένα gt το οποίο χρησιμοποιείται για τις ανάγκες της οικογένειας μου αλλά και για τις ανάγκες του *μη επιτρεπόμενη λέξη*ενου εγκεφάλου μου. Αλλάζω λαδακια κάθε 7500 χιλιόμετρα αλλάζω και θα αλλάζω μπουζι κάθε 15000 χλμ βάζω μόνο 100αρα δεν το ανοίγω ποτέ πριν ζεσταθει και δεν το σβηνω ποτέ πριν Απο 5λεπτη αποθεραπεία. Παρόλα αυτά και ενώ είναι ελάχιστες οι φορές που το έχω λιωσει έχω ήδη πάρει το τουρμπο στο χέρι όταν σε μια εκκίνηση στο τελειωμα της πρώτης άρχισε να βγάζει καπνό η εξατμιση. Μπορεί το γεγονός αυτό να ήταν τυχαίο αλλά παρόλα αυτά μου έχει δημιουργήσει μια φοβία σχετικά με την αξιοπιστία ειδικά με προγραμμα. Ειδικά όταν ακούω για safe mode και για παρακάμψεις αυτοελέγχου τρελαινωμαι. Διαβάζω για το αυτοκίνητο του μανιταριου και μου αρέσει πολύ αλλά δεν είναι αυτό που θέλω γιατί αν κάνω κάτι τέτοιο με βλέπω να αγοράζω στηθοσκοπιο και να ακροαζομαι κάθε πρωί το μοτερακι μου για να δω αν είναι καλά. Αυτό που θέλω είναι να δω το gt μου να ανεβαίνει , ειδικά στις υψηλές στροφές, αλλά να έχω και το κεφάλι μου τελείως ήσυχο ότι αυτός που το έφτιαξε ξέρει ακριβώς τι κάνει και με όλο το σεβασμό προς τους βελτιωτες που γράφουν στο θέμα δεν το έχω εισπράξει αυτό 100/100 . Το καταλαβαίνω πως πιθανών να είμαι εγώ ιδιοτροπος και παράξενος αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα λίγη βοήθεια για να αποφασίσω. Τέλος νομίζω ότι πρέπει να πέσουν λίγο οι τόνοι γιατί στην τελική όλοι είμαστε εδώ γιατί γουστάρουμε αυτό που έχουμε και δεν χρεαζεται να πορωνομαστε γιατί νομίζω ότι μερικοί έχουν πέσει στην λουμπα και γινοντε φερεφωνα του κάθε βελτιωτή

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε φιλε δεν διαφωνω μαζι σου αλλα αντι να χερομαστε που ο πεολινιο εβγαλε 230 αλογα εσυ 240 εγω 250 ο καθε αλλος 300 τρωγομαστε γιατι η ρεβο ειναι ετσι γιατι ο κυριλλος αυτο γιατι ο κριτωνας εκεινο...! ας βρεθουμε μια μερα ολα τα tsi ολων των εταιρειων να τα λιωσουμε και να περασουμε ομορφα και ας ειναι και η karakitsotuning 1 κολωνα μπροστα απο ολους μας

Αποστόλη .....δεν τρώγομαι με κανέναν.....αν φαγωθηκα έιναι γιατι οι ρυθμισεις στο αυτοκινητο μου δεν ήταν αυτες που μου είπαν....

Όσο για τους λοιπούς προγραμματιστές πάντα έλεγα οτι είναι αξιόπιστοι και όλοι αξίζουν.....

Και μην ξεχνάς πρώτος είπα ότι η REVO πλέον βγάζει "πέλεκυς" TSi μετά το άνοιγμα με το λευκό του Μάνου (και σου έιχα πει τότε οτι έτσι πως το βλέπω σέ έχει)

.....και είμαι περισσότερος σίγουρος απο εσένα ότι και το ΠΕΟ είνα το ίδιο.....

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ φιλαράκια εδώ και πολύ καιρό να καταλήξω στο τι πρέπει να κάνω σχετικά με την αναβάθμιση του δικού μου και πραγματικά δεν έχω βγάλει άκρη γιατί κατα την άποψη μου το όλο θέμα έχει καταντήσει να είναι τελείως υποκειμενικό. Έχω ένα gt το οποίο χρησιμοποιείται για τις ανάγκες της οικογένειας μου αλλά και για τις ανάγκες του *μη επιτρεπόμενη λέξη*ενου εγκεφάλου μου. Αλλάζω λαδακια κάθε 7500 χιλιόμετρα αλλάζω και θα αλλάζω μπουζι κάθε 15000 χλμ βάζω μόνο 100αρα δεν το ανοίγω ποτέ πριν ζεσταθει και δεν το σβηνω ποτέ πριν Απο 5λεπτη αποθεραπεία. Παρόλα αυτά και ενώ είναι ελάχιστες οι φορές που το έχω λιωσει έχω ήδη πάρει το τουρμπο στο χέρι όταν σε μια εκκίνηση στο τελειωμα της πρώτης άρχισε να βγάζει καπνό η εξατμιση. Μπορεί το γεγονός αυτό να ήταν τυχαίο αλλά παρόλα αυτά μου έχει δημιουργήσει μια φοβία σχετικά με την αξιοπιστία ειδικά με προγραμμα. Ειδικά όταν ακούω για safe mode και για παρακάμψεις αυτοελέγχου τρελαινωμαι. Διαβάζω για το αυτοκίνητο του μανιταριου και μου αρέσει πολύ αλλά δεν είναι αυτό που θέλω γιατί αν κάνω κάτι τέτοιο με βλέπω να αγοράζω στηθοσκοπιο και να ακροαζομαι κάθε πρωί το μοτερακι μου για να δω αν είναι καλά. Αυτό που θέλω είναι να δω το gt μου να ανεβαίνει , ειδικά στις υψηλές στροφές, αλλά να έχω και το κεφάλι μου τελείως ήσυχο ότι αυτός που το έφτιαξε ξέρει ακριβώς τι κάνει και με όλο το σεβασμό προς τους βελτιωτες που γράφουν στο θέμα δεν το έχω εισπράξει αυτό 100/100 . Το καταλαβαίνω πως πιθανών να είμαι εγώ ιδιοτροπος και παράξενος αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα λίγη βοήθεια για να αποφασίσω. Τέλος νομίζω ότι πρέπει να πέσουν λίγο οι τόνοι γιατί στην τελική όλοι είμαστε εδώ γιατί γουστάρουμε αυτό που έχουμε και δεν χρεαζεται να πορωνομαστε γιατί νομίζω ότι μερικοί έχουν πέσει στην λουμπα και γινοντε φερεφωνα του κάθε βελτιωτή

Φίλε απο τα λίγα που ξέρω είναι ότι το GΤ εχει ρυθμιστεί με ένα πολυ υψηλό AFR για λόγους καταναλωσης.....αυτό σημαίνει οτι παίζουν τρελές θερμοκρσίες σε θάλαμο και τουρμπινα........

Επίσης ένας προγραμματιστής μου εχει πει οτι πολλά GT έχουν υποφέρει απο αυτό.....

Η ρύθμιση με ένα καλό set-up και με προσοχη στο θέμα AFR (θεωρητικά) λύνει το παραπάνω πρόβλημα....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τότε γιατί ξέρω πως υπάρχουν ντοκουμέντα που αναιρούν αυτά που λες και αν εμφανιστούν κάποιοι θα πουν..........

ΡΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ Γ@ΜΗΣΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:lol::)<_<;):lol::lol:

Μισο λεπτακι βρε Γιαννη , εσυ μλησες τον Ιουλιο στον Παντελη ειρωνικα για το ατομο μου (σπουδες, κλπ) επειδη ειχε SM , κατι που διορθωνεται πανευκολα , και βγαινει ο πελατης σου πριν 10 ημερες , στις 21 Σπετεμβριου 2009 , και σου λεει ουσιαστικα οτι ... και συ τον γ@μησες !

(http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31304). Φυσικα πεταχτηκατε ολοι να "μπαλωσετε" την κατασταση , αλλα ο µΜανος , που ειναι πελατης σου , τελικα ολο το καλοκαιρι δεν εμεινε με safe modes ? Και 2 μηνες πριν ειρωνευοσουν εμενα ?

Να σε ρωτησω και κατι αλλο ... γιατι πρεπει ο Αποστολης ή ο Shaddow20 ή ο Killer ή ο Panos18 ή ο Puck ή ο Κωστας ή ή ή... δεν ξερω κι εγω ποσοι απο τους δεκαδες... εκατονταδες ... μελη που εχουν προγραμμα δικο μας και ειναι 100% ευχαριστημενοι , χωρις ιχνος δυσλειτουργιων , να θεωρειται οτι γ@μανε τους υπολοιπους λεγοντας την αποψη τους? Ευχαριστημενοι ειναι, το λενε!

Στο χω ξαναπει . Δεν μπορει να διατυμπανιζεται απο ανταγωνιστη μια δυσλειτουργια που εχει εμφανιστει μονο σε οσα αυτοκινητα εχουν οριακη σε ισχυ ρυθμιση , που ειναι ελαχιστο ποσοστο σε σχεση με οσα συνολικα ρυθμιζονται , που δεν ειναι καν θεμα λαθους ρυθμισης αλλα μηχανικη ανεπαρκεια , δεν μπορει να προσπαθειτε μαζευετε ρυθμισμενα απο αλλους αυτοκινητα για δηθεν "λογκαρισματα", με μονο στοχο να τα βγαλετε αχρηστα και να τσιμπησετε πελατες . Ειναι σαν να παρω πχ τον George80 , να τον βαλω να ανοιξει μια 2α , που δεν κατεβαζει ουτε 13,5:1 στον κοφτη , και να του πω "Θα σπασεις φιλε μου , πρεπει να βαλεις το δικο μου γιατι ο αλλος ειναι αχρηστος". Δεν θα ηταν μ@λακια μου αυτο? Και ομως κανατε το ιδιο ! Εχοντας τα περισσοτερα και το δυνατοτερο , σου λεω οτι η τοσο aggresive πολιτικη προωθησης του προϊοντος σας ειναι παντελως λανθασμενη , σε ολα τα επιπεδα , απο ηθικο μεχρι πρακτικο .

Θα πω και κατι που νομιζω ολοι συμφωνουν . Λογω κινδυνου υποκλοπης λογισμικου , καλο θα ειναι οσοι ιδιοκτητες φοραν αναβαθμισμενο λογισμικο , να μην μπαινει κανενα καλωδιο στην OBDII απο αλλον επαγγελματια και οποιος ιδιοκτητης εχει αποριες , κλπ , να επικοινωνει μονο με τον προγραμματιστη του ! :lol:

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ φιλαράκια εδώ και πολύ καιρό να καταλήξω στο τι πρέπει να κάνω σχετικά με την αναβάθμιση του δικού μου και πραγματικά δεν έχω βγάλει άκρη γιατί κατα την άποψη μου το όλο θέμα έχει καταντήσει να είναι τελείως υποκειμενικό. Έχω ένα gt το οποίο χρησιμοποιείται για τις ανάγκες της οικογένειας μου αλλά και για τις ανάγκες του *μη επιτρεπόμενη λέξη*ενου εγκεφάλου μου. Αλλάζω λαδακια κάθε 7500 χιλιόμετρα αλλάζω και θα αλλάζω μπουζι κάθε 15000 χλμ βάζω μόνο 100αρα δεν το ανοίγω ποτέ πριν ζεσταθει και δεν το σβηνω ποτέ πριν Απο 5λεπτη αποθεραπεία. Παρόλα αυτά και ενώ είναι ελάχιστες οι φορές που το έχω λιωσει έχω ήδη πάρει το τουρμπο στο χέρι όταν σε μια εκκίνηση στο τελειωμα της πρώτης άρχισε να βγάζει καπνό η εξατμιση. Μπορεί το γεγονός αυτό να ήταν τυχαίο αλλά παρόλα αυτά μου έχει δημιουργήσει μια φοβία σχετικά με την αξιοπιστία ειδικά με προγραμμα. Ειδικά όταν ακούω για safe mode και για παρακάμψεις αυτοελέγχου τρελαινωμαι. Διαβάζω για το αυτοκίνητο του μανιταριου και μου αρέσει πολύ αλλά δεν είναι αυτό που θέλω γιατί αν κάνω κάτι τέτοιο με βλέπω να αγοράζω στηθοσκοπιο και να ακροαζομαι κάθε πρωί το μοτερακι μου για να δω αν είναι καλά. Αυτό που θέλω είναι να δω το gt μου να ανεβαίνει , ειδικά στις υψηλές στροφές, αλλά να έχω και το κεφάλι μου τελείως ήσυχο ότι αυτός που το έφτιαξε ξέρει ακριβώς τι κάνει και με όλο το σεβασμό προς τους βελτιωτες που γράφουν στο θέμα δεν το έχω εισπράξει αυτό 100/100 . Το καταλαβαίνω πως πιθανών να είμαι εγώ ιδιοτροπος και παράξενος αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα λίγη βοήθεια για να αποφασίσω. Τέλος νομίζω ότι πρέπει να πέσουν λίγο οι τόνοι γιατί στην τελική όλοι είμαστε εδώ γιατί γουστάρουμε αυτό που έχουμε και δεν χρεαζεται να πορωνομαστε γιατί νομίζω ότι μερικοί έχουν πέσει στην λουμπα και γινοντε φερεφωνα του κάθε βελτιωτή

Ο κινητηρας TSI ειναι επιθετικα ρυθμισμενος απο το εργοστασιο . Ο λογος ειναι οτι ο κινητηρας αυτος πρεπει να καλυπτει προδιαγραφες ρυπων EU4 αλλα και ΕU5 , στην εκδοση των 160ΗΡ στα Golf VI και Scirocco . Μιλαμε για full throttle λειτουργια για καποιο χρονο με λ=1 , και αλλες καταστασεις που καταπονουν το ηχανικο συνολο. Ο συνδιασμος αποδοσης - ρυπων - καταναλωσης , για τν κατασκευαστη , πολλες φορες ειναι δυσκολος . To μηχανικο συνολο ειναι αξιοπιστο απο αποψη μεταλλων , αλλα αρκετα νορμαλ αυτοκινητα εχω δει να παθαινουν ζημιες (κυριως σε τουρμπινα και κυλινδοκεφαλη).

Οσον αφορα την βελτιωση , ο καλυτερος τροπος επιλογης ειναι να ρωτησεις 5 - 10 ιδιοκτητες , με διαφορα προγραμματα , που εχουν Golf V GT 170HP (ευκολο ειναι μεσα στο φορουμ) και να σου πουν το ακριβως ειδαν σε ισχυ , δυσλειτουργιες , καταναλωση κλπ , πριν και μετα τη βελτιωση.

Οσον αφορα το αυτοκινητο του "Μανιταριου" , δεν νομιζω οτι ειναι το ζητουμενο για τον καθε ιδιοκτητη να εχει 250+ΗΡ απο το 14αρι μοτερ , αλλα παει ωραια! Εχει αποδειχτει αξιοπιστο 100% και το κοστολογιο , πυο μπορει να το στησει καποιος ετσι , δεν ειναι απαγορευτικο . Ουσιαστικα ΦΠΕ ειναι με αναβαθμισμενη αντλια και τουρμπο και intercooler.

Link to comment
Share on other sites

συμβουλη σταματηστε να τρωγεστε για το ποιος εβγαλε 1 αλογο παραπάνω από τον αλλον και το ποιο προγραμμα ειναι το καλυτερο.

......

στο συγκεκριμένο τοπικ το 90% έχουμε tsi επιτελούς ασ μιλήσουμε για την εξέλιξη του μοτερ αυτου και τις δυνατότητες του και ας σταματήσουμε να φαγωνόμαστε σαν τους πολιτικούς...!

Δεν τρωγόμαστε ρε ¶ποστόλη αλλά για μένα και μην κρυβόμαστε αυτό ειναι μέσα στο παιχνίδι ποιος πέρασε ποιόν, ποιος είναι ποιο γρήγορος κλπ....λογικό είναι να με ενδιαφέρει πώς πάει το αυτοκίνητο μου σε σχέση με τα υπόλοιπα TSI που φοράνε άλλα προγράμματα ακόμα και με TSI που φοράει ίδιο πρόγραμμα με το δικό μου έχω βάλει άπειρες φορές και το ξέρεις παρόλα που ήξερα ότι δεν θα είχαμε μεγάλη διαφορά, είναι η χαρά της κόντρας του ποιος θα βγει πρώτος ποιος θα πειράξει ποιόν. Καλό είναι να υπάρχει και λίγη κοντρίτσα ποιος είναι ο καλύτερος για μένα γιατί έτσι δίνουμε και τροφή στους βελτιωτές να προσπαθούν για κάτι καλύτερο πάντα μέσα στα όρια ασφάλειας του αυτοκινήτου δεν θέλουμε και αυτοκίνητο για μια ευθεία και τέλος...

Link to comment
Share on other sites

Δεν τρωγόμαστε ρε ¶ποστόλη αλλά για μένα και μην κρυβόμαστε αυτό ειναι μέσα στο παιχνίδι ποιος πέρασε ποιόν, ποιος είναι ποιο γρήγορος κλπ....λογικό είναι να με ενδιαφέρει πώς πάει το αυτοκίνητο μου σε σχέση με τα υπόλοιπα TSI που φοράνε άλλα προγράμματα ακόμα και με TSI που φοράει ίδιο πρόγραμμα με το δικό μου έχω βάλει άπειρες φορές και το ξέρεις παρόλα που ήξερα ότι δεν θα είχαμε μεγάλη διαφορά, είναι η χαρά της κόντρας του ποιος θα βγει πρώτος ποιος θα πειράξει ποιόν. Καλό είναι να υπάρχει και λίγη κοντρίτσα ποιος είναι ο καλύτερος για μένα γιατί έτσι δίνουμε και τροφή στους βελτιωτές να προσπαθούν για κάτι καλύτερο πάντα μέσα στα όρια ασφάλειας του αυτοκινήτου δεν θέλουμε και αυτοκίνητο για μια ευθεία και τέλος...

Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο και θα προσθέσω ότι τα αυτοκίνητα μας δεν τα έχουμε πειράξει για να πηγαίνουμε με 200+ άλογα στην δουλειά μας αλλά για τα σκισήματα και τις φιλικές ή μη κόντρες (ανοίγματα) με τους άλλους...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο και θα προσθέσω ότι τα αυτοκίνητα μας δεν τα έχουμε πειράξει για να πηγαίνουμε με 200+ άλογα στην δουλειά μας αλλά για τα σκισήματα και τις φιλικές ή μη κόντρες (ανοίγματα) με τους άλλους...

Φιλικες κοντρες ? Απ οσο βλεπω δυστυχως δεν υπαρχουν φιλικες κοντρες . Μακαρι να ηταν ολοι οπως ο Αποστολης ή ο George80 ... Αλλα δυστυχως οι περισσοτεροι , χωρις να ξερω τον λογο , εχουν ως στοχο να ειναι μπροστα , ειτε για να ικανοποιησουν το "Εγω" τους ή να επαληθευσουν την επιλογη τους ή για να κοιμηθουν ευχαριστημενοι το βραδυ... Αν δεις πχ dragster.gr πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω με τι σκεπτικο γινεται το 95% των ποστς. Δεν ξερω , την εποχη που ετρεχα κι εγω στους δρομους (mid 90's) δεν ηταν ετσι τα πραγματα, τουλαχιστον οχι σε τετοια εκταση .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Μισο λεπτακι βρε Γιαννη , εσυ μλησες τον Ιουλιο στον Παντελη ειρωνικα για το ατομο μου (σπουδες, κλπ) επειδη ειχε SM , κατι που διορθωνεται πανευκολα , και βγαινει ο πελατης σου πριν 10 ημερες , στις 21 Σπετεμβριου 2009 , και σου λεει ουσιαστικα οτι ... και συ τον γ@μησες !

(http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31304). Φυσικα πεταχτηκατε ολοι να "μπαλωσετε" την κατασταση , αλλα ο µΜανος , που ειναι πελατης σου , τελικα ολο το καλοκαιρι δεν εμεινε με safe modes ? Και 2 μηνες πριν ειρωνευοσουν εμενα ?

Κρίτωνα καταρχήν ομολογώ ότι περίμενα άλλη μια επίθεση αλλά εξεπλάγην ευχάριστα που κράτησες χαμηλούς τόνους μιας και το τελευταίο μου ποστ δεν υποννοεί ΤΙΠΟΤΑ κακό για το άτομο σου (ούτε για τον Στέλιο).

Και εξηγούμαι:

Όπως λέει και ο ίδιος ο Αποστόλης, όλοι γνωρίζουμε για τα κοψιματάκια που έχει λόγω αναβαθμισμένου hardware αλλά και πειραματισμών που γίνονται (προσοχή το λέω 10000% καλοπροαίρετα) εκ μέρους σας για το δυνατότερο TSI. Και συνεχίζω καλοπροαίρετα λέγοντας ότι πολύ καλά κάνετε και ψάχνεστε ανεξαρτήτως αποτελέσματος και μπράβο που έχετε αυτήν την πολυτέλεια χρόνου αλλά και διαθέσιμου ''πειραματόζωου''.

Το παραπάνω ποστ μου λοιπόν δεν βρίσκει εσένα φάουλ αλλά τον ίδιο τον Αποστόλη που μια λέει είμαστε ΟΚ και την άλλη συνεχίζει να ψάχνεται για λύση στο ''πρόβλημά του''... χωρίς εσύ στην προκειμένη περίπτωση να ευθύνεσε. Όπως καταλαβαίνεις η φράση ''Ρε Αποστόλη μας Γ@...ες'' είναι κάτι που θα έλεγες εσύ όταν σου εξηγήσω με ΠΜ (δεν αφορά τους υπόλοιπους) τι ακριβώς συνέβη-συμβαίνει.

Να σε ρωτησω και κατι αλλο ... γιατι πρεπει ο Αποστολης ή ο Shaddow20 ή ο Killer ή ο Panos18 ή ο Puck ή ο Κωστας ή ή ή... δεν ξερω κι εγω ποσοι απο τους δεκαδες... εκατονταδες ... μελη που εχουν προγραμμα δικο μας και ειναι 100% ευχαριστημενοι , χωρις ιχνος δυσλειτουργιων , να θεωρειται οτι γ@μανε τους υπολοιπους λεγοντας την αποψη τους? Ευχαριστημενοι ειναι, το λενε!

Αν και σε προηγούμενες μεταξύ μας αντιπαραθέσεις κάποιοι ''δικοί σου'' ξεπέρασαν τα όρια... (στον καιρο.... που λένε και οι ναυτικοί ) φυσικά και συμφωνώ ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης πρέπει να λέει την γνώμη του. Όμως και ένας δυσαρεστημένος πελάτης έχει δικαίωμα να πει την γνώμη του όταν δεν βρίσκει λύση (όπως ο Παντελής που αναφέρεις). Ο Manos λοιπόν μπορεί πράγματι να είχε κάποιο πρόβλημα αλλά όπως τελικά έμαθες από εδω μέσα (στο τοπικ που ο ίδιος άνοιξε) έγινε το απαραίτητο update στο λογισμικό του και όλα καλά. Κανείς δεν έτρεξε να μπαλώσει τίποτα.

Στο χω ξαναπει . Δεν μπορει να διατυμπανιζεται απο ανταγωνιστη μια δυσλειτουργια που εχει εμφανιστει μονο σε οσα αυτοκινητα εχουν οριακη σε ισχυ ρυθμιση , που ειναι ελαχιστο ποσοστο σε σχεση με οσα συνολικα ρυθμιζονται , που δεν ειναι καν θεμα λαθους ρυθμισης αλλα μηχανικη ανεπαρκεια , δεν μπορει να προσπαθειτε μαζευετε ρυθμισμενα απο αλλους αυτοκινητα για δηθεν "λογκαρισματα", με μονο στοχο να τα βγαλετε αχρηστα και να τσιμπησετε πελατες . Ειναι σαν να παρω πχ τον George80 , να τον βαλω να ανοιξει μια 2α , που δεν κατεβαζει ουτε 13,5:1 στον κοφτη , και να του πω "Θα σπασεις φιλε μου , πρεπει να βαλεις το δικο μου γιατι ο αλλος ειναι αχρηστος". Δεν θα ηταν μ@λακια μου αυτο? Και ομως κανατε το ιδιο ! Εχοντας τα περισσοτερα και το δυνατοτερο , σου λεω οτι η τοσο aggresive πολιτικη προωθησης του προϊοντος σας ειναι παντελως λανθασμενη , σε ολα τα επιπεδα , απο ηθικο μεχρι πρακτικο .

Όπως είπα και πιο πάνω το ξεκίνησες καλά...γιατί πας να το χαλάσεις? ¶σε για λίγο στην άκρη την καραμέλα (σε παρακαλώ τα λέω χώρις ίχνος ειρωνίας!!) ότι πάμε να τσιμπήσουμε πελάτες τρομοκρατώντας τους. Είμαι στην διάθεση σου όποτε θες με έναν πελάτη μου με TSI να μετρήσουμε το AFR με δικό σου όργανο στο δρόμο και με ανεξάρτητο όργανο σε δικό σου dyno (για να κάνουμε και μέτρηση να δούμε και την απόδοση) ώστε να τελειώνουμε το θέμα με τα AFR μια για πάντα.

Δεν θεωρώ aggressive την πολιτική μας προώθησης (ώς ντιλεράκος που είμαι όπως λες άσε να ξέρω καλύτερα :lol: ) απλά είπαμε ότι κάνουμε κάτι που τόσο καιρό όλοι νόμιζαν ότι δεν γίνεται.

Το ίδιο aggressive ήταν για τα τότε χρόνια και η φράση του Γαλιλαίου ότι ''η γη είναι στρογγυλή, αιωρείται στον αέρα και κινείται'' και φυσικά όπως ξέρεις είχε δίκιο!

Δεν πιστεύω ούτε στους γκουρου της μηχανολογίας ούτε στους γκουρού του προγραμματισμού..... πιστεύω μόνο σε ότι βλέπω με τα μάτια μου.

Αυτό προσπαθώ να περάσω στον κόσμο και όταν έρχεται κάποιος πελάτης στο μαγαζί έχοντας ακούσει ένα σωρό διαφορετικές απόψεις και θεωρίες εγώ απλά του φλασάρω το αμάξι και βγαίνουμε δοκιμή.

Θα πω και κατι που νομιζω ολοι συμφωνουν . Λογω κινδυνου υποκλοπης λογισμικου , καλο θα ειναι οσοι ιδιοκτητες φοραν αναβαθμισμενο λογισμικο , να μην μπαινει κανενα καλωδιο στην OBDII απο αλλον επαγγελματια και οποιος ιδιοκτητης εχει αποριες , κλπ , να επικοινωνει μονο με τον προγραμματιστη του ! :lol:

Εδώ θα συμφωνήσω 100000%. Δεν είναι και λίγο να έχεις βρει λύση μετά από άπειρα ξενύχτια και δοκιμές σε κάτι που οι άλλοι ακόμα ψάχνονται και να τους κάνεις μάγκες από την μια στιγμή στην άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ φιλαράκια εδώ και πολύ καιρό να καταλήξω στο τι πρέπει να κάνω σχετικά με την αναβάθμιση του δικού μου και πραγματικά δεν έχω βγάλει άκρη γιατί κατα την άποψη μου το όλο θέμα έχει καταντήσει να είναι τελείως υποκειμενικό. Έχω ένα gt το οποίο χρησιμοποιείται για τις ανάγκες της οικογένειας μου αλλά και για τις ανάγκες του *μη επιτρεπόμενη λέξη*ενου εγκεφάλου μου. Αλλάζω λαδακια κάθε 7500 χιλιόμετρα αλλάζω και θα αλλάζω μπουζι κάθε 15000 χλμ βάζω μόνο 100αρα δεν το ανοίγω ποτέ πριν ζεσταθει και δεν το σβηνω ποτέ πριν Απο 5λεπτη αποθεραπεία. Παρόλα αυτά και ενώ είναι ελάχιστες οι φορές που το έχω λιωσει έχω ήδη πάρει το τουρμπο στο χέρι όταν σε μια εκκίνηση στο τελειωμα της πρώτης άρχισε να βγάζει καπνό η εξατμιση. Μπορεί το γεγονός αυτό να ήταν τυχαίο αλλά παρόλα αυτά μου έχει δημιουργήσει μια φοβία σχετικά με την αξιοπιστία ειδικά με προγραμμα. Ειδικά όταν ακούω για safe mode και για παρακάμψεις αυτοελέγχου τρελαινωμαι. Διαβάζω για το αυτοκίνητο του μανιταριου και μου αρέσει πολύ αλλά δεν είναι αυτό που θέλω γιατί αν κάνω κάτι τέτοιο με βλέπω να αγοράζω στηθοσκοπιο και να ακροαζομαι κάθε πρωί το μοτερακι μου για να δω αν είναι καλά. Αυτό που θέλω είναι να δω το gt μου να ανεβαίνει , ειδικά στις υψηλές στροφές, αλλά να έχω και το κεφάλι μου τελείως ήσυχο ότι αυτός που το έφτιαξε ξέρει ακριβώς τι κάνει και με όλο το σεβασμό προς τους βελτιωτες που γράφουν στο θέμα δεν το έχω εισπράξει αυτό 100/100 . Το καταλαβαίνω πως πιθανών να είμαι εγώ ιδιοτροπος και παράξενος αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα λίγη βοήθεια για να αποφασίσω. Τέλος νομίζω ότι πρέπει να πέσουν λίγο οι τόνοι γιατί στην τελική όλοι είμαστε εδώ γιατί γουστάρουμε αυτό που έχουμε και δεν χρεαζεται να πορωνομαστε γιατί νομίζω ότι μερικοί έχουν πέσει στην λουμπα και γινοντε φερεφωνα του κάθε βελτιωτή

Αν το μόνο πράγμα που σε νοιάζει είναι η αξιοπιστία και τίποτα άλλο πέρνα μια βόλτα από την ABT...

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το κοστολογικο έχω καταλήξει σε 3 παράγοντες που το επηρεάζουν την τελική τιμή

1. Ο υπολογισμός του κόστους δημιουργίας του κάθε προγράμματος

2. Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας και το after sales service . Έτσι εξηγούνται οι τιμές σε εταιρείες που μπαίνεις μέσα και είναι σαν να έχει πέσει βόμβα η τουλάχιστον σαν να είναι σε διαδικασία μετακόμισης

3. Αν αυτός που το πουλάει είναι δημιουργός η reseller. Στην περίπτωση που είναι reseller και χρησιμοποιώντας την λογική εκδοχή τοων κανόνων εμπορίου πρέπει να δουλεύει με 100/100 μικτό κέρδος. Έτσι εξηγείται και η διπλάσια τιμή προγραμμάτων του εξωτερικού σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης.

Σε ποια κατηγορία κατατάσσει ο καθένας τον κάθε βελτιωτης είναι στην δική του κρίση. Εγώ πάντως να αγοράσω ένα προϊόν που στην Ευρώπη εχει 500¤ και στην Ελλάδα 900¤ noway όπως noway να δώσω και 1500¤ για πνευματική ιδιοκτησία γιατί κατα την άποψη μου τότε και τα windows 7 θαεπρεπε να έχουν 3000¤

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το κοστολογικο έχω καταλήξει σε 3 παράγοντες που το επηρεάζουν την τελική τιμή

1. Ο υπολογισμός του κόστους δημιουργίας του κάθε προγράμματος

2. Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας και το after sales service . Έτσι εξηγούνται οι τιμές σε εταιρείες που μπαίνεις μέσα και είναι σαν να έχει πέσει βόμβα η τουλάχιστον σαν να είναι σε διαδικασία μετακόμισης

3. Αν αυτός που το πουλάει είναι δημιουργός η reseller. Στην περίπτωση που είναι reseller και χρησιμοποιώντας την λογική εκδοχή τοων κανόνων εμπορίου πρέπει να δουλεύει με 100/100 μικτό κέρδος. Έτσι εξηγείται και η διπλάσια τιμή προγραμμάτων του εξωτερικού σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης.

Σε ποια κατηγορία κατατάσσει ο καθένας τον κάθε βελτιωτης είναι στην δική του κρίση. Εγώ πάντως να αγοράσω ένα προϊόν που στην Ευρώπη εχει 500¤ και στην Ελλάδα 900¤ noway όπως noway να δώσω και 1500¤ για πνευματική ιδιοκτησία γιατί κατα την άποψη μου τότε και τα windows 7 θαεπρεπε να έχουν 3000¤

Εύχομαι κι ελπίζω να βλέπουμε συχνότερα σκεπτόμενους λογικά, όπως παραπάνω και λιγότερους που σκέπτονται με τη λογική του μεγαλύτερου κέρδους ιπποδύναμης στη πιο συμφέρουσα τιμή.

1. Ο υπολογισμός του κόστους δημιουργίας του κάθε προγράμματος είναι δύσκολος. Υπάρχουν εταιρείες που κάνουν έρευνα κι εξέλιξη εκ του μηδενός. Λίγες.

¶λλοι αγοράζουν κάτι έτοιμο/επώνυμο και το αντιγράφουν. Πολλοί περιμένουν να κυκλοφορήσουν διαφορετικές αναβαθμίσεις στην αγορά και να πάρουν τη δυνατότερη ώστε

να τροποποιήσουν κάτι ήδη έτοιμο και να το λανσάρουν ως προιόν τους.

Όπως καταλαβαίνεις, όταν γίνεται πραγματικό development επενδύονται ανθρωποώρες, εξοπλισμός και αναλώσιμα. Κοστίζουν οι άνθρωποι που ασχολούνται, η φθορά και πιθανή ζημιά στα αυτοκίνητα

δοκιμών όπως επίσης βενζίνες, δυναμόμετρα, παρθένοι εγκέφαλοι.

Ύψιστο όριο εξόδων είναι αυτό του κατασκευαστή αυτοκινήτων. Εκείνος ξέρει πραγματικά τί κάνει και κανένας δεν μπορεί να κάνει έρευνα κι εξέλιξη όπως αυτός.

Είναι ο θεός των αυτοκινητων του και για αυτό έχει το αλάνθαστο.

Αμέσως μετά πηγαίνουμε στο επίπεδο των μεγάλων εταιρειών/εργοστασίων. Όπως πολλές γνωστές γερμανικές εταιρείες και προσφάτων μερικές αμερικανικές.

Ακολουθούν σε έξοδα εταιρείες που έχουν φυσική ύπαρξη μόνο σαν γραφεία και παρέχουν αποκλειστικά λογισμικό. Γιατί τους λείπει το υπόλοιπο εργοστάσιο.

Στην ψωροκώσταινα, είναι εξαιρετικά δύσκολο να φτάσεις το επίπεδο να έχεις έστω ένα δυναμόμετρο πάγκου για δοκιμές. Γιατί δεν υπάρχουν κυψέλες δοκιμών με ελεγχόμενες συνθήκες χώρου

(όπως για παράδειγμα στην Αγγλία). Δεν υπάρχει υποδομή για βαριά βιομηχανία. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα τοπικά προιόντα είναι άσχημα. Αλλά σημαίνει ότι δύσκολα θα μπορέσουν να πλησιάσουν

τις βιομηχανίες.

Επομένως όλοι αρκούμαστε στα δυναμόμετρα και τις δοκιμές στο δρόμο για να κάνουμε εξέλιξη.

Το κομμάτι του λογισμικού είναι εκείνο που βαρύνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, γιατί σε αντίθεση με τις κεντρικές Ευρωπαικές χώρες, δεν έχουμε insiders από τα εργοστάσια που να

πουλάνε πληροφορίες αν τους πληρώσεις. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε νέο τύπο εγκεφάλου είμαστε αναγκασμένοι να αναχαρτογραφούμε τα πάντα ψάχνοντας για τον καλύτερο συνδυασμό.

Όταν βγει η αναβάθμιση στο εμπόριο παρακολουθούμε την πορεία της και κρατάμε στατιστικά για τα αποτελέσματα πάνω στα αυτοκίνητα που μπήκε. Μέσω της διαδικασίας feedback από τους

πελάτες επιβεβαιώνουμε την ορθότητα των αποφάσεών μας και μαθαίνουμε τις μακροπρόθεσμες συνέπειες, σε περίπτωση που κάτι μας έχει διαφύγει κατά τον σχεδιασμό.

2. Λειτουργικά έξοδα; Όλες οι ελληνικές εταιρείες που κάνουν εξέλιξη (όχι μεταπώληση προγραμμάτων) έχουν πολύ περιορισμένα λειτουργικά έξοδα. Γιατί είναι από μαγαζάκια, εως συνεργεία. Πληρώνουν ενοίκιο, λογαριασμούς, προσωπικό (τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει).

Οι μεταπωλητές προγραμμάτων έχουν έξοδα αντίστοιχα με αυτά των εμπορικών καταστημάτων. Για αυτό πηγάινουν για 100/100 κέρδος.

3. Αν κάποιος πουλάει προγράμματα ως reseller τότε ακολουθεί την πολιτική της εταιρείας του. Πληρώνεται για αυτά που πουλάει γιατί δεν μπορεί να τα δώσει δωρεάν.

Μέσα από την πώληση πρέπει να βγάλει τα έξοδα διαφήμισης, γιατί χωρίς αυτά δεν είναι τίποτα το προιόν του, τα έξοδα καταστήματος και τα έξοδα υπαλλήλων.

Αφού περάσει η διαφημιστική πολιτική της εταιρείας η τιμή πώλησης διαμορφώνεται με βάση την αποδοχή του κοινού και όχι μόνο το κέρδος.

Όταν αγοράζεις όμως από εταιρείες που κάνουν μόνες τους την εξέλιξη πληρώνεις πάντοτε το προιόν και τους ανθρώπους που το διαμόρφωσαν.

Πληρώνεις την υποστήριξη που περιμένεις να έχεις από την πηγή, όχι από τον reseller. Έχεις πρόσβαση στη γνώση που χρησιμοποιήθηκε για να εξελιχθεί

μέσω των ανθρώπων που πληρώνεις.

Εκεί βρίσκεται η μεγαλύτερη παρεξήγηση σήμερα. Οι resellers είναι έμποροι. Δεν είναι τεχνοκράτες. Γνωρίζουν τα απολύτως απαραίτητα για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους,

για τα περαιτέρω όμως απευθύνονται στις εταιρείες που έχουν κάνει την εξέλιξη των προιόντων. Ούτε γρι παραπάνω και ούτε χρειάζεται για τη δουλειά που κάνουν.

Οι tuners είναι ακριβώς το αντίθετο. Πρέπει να γνωρίζουν εις βάθος όλα αυτά που κάνουν για να είναι έτοιμοι να εξηγήσουν στον πελάτη τί ακριβώς θα συμβεί στο αυτοκίνητό του.

Επειδή το προιόν αγοράζεται από την πηγή, έχει καλύτερη τιμή. Αυτό συνήθως σημαίνει ότι για να το αγοράσεις μπορεί να μπεις σε βομβαρδισμένα μαγαζιά, σκοτεινά συνεργεία,

βιομηχανικά κτίρια και χώρους που μόνο για εμπόριο δεν σε προδιαθέτουν.

Επειδή όπως καταλαβαίνεις στην ιστορία μας λαμβάνω το μέρος των tuners, έγραψα όλα τα παραπάνω για να σε βοηθήσω να αναλογιστείς τί κοστίζει η εξέλιξη

ενός προγράμματος και τί ακριβώς αγοράζεις.

Επειδή τα προγράμματα δεν ζυγίζονται, δεν πιάνονται ούτε μυρίζονται, όταν βάζεις πρόγραμμα εμπιστεύεσαι την περιουσία σου. Στους ανθρώπους που στο πουλάνε.

Τα 500, 600 ή 1600 ευρώ έχουν μικρή σημασία μπροστά στο μέλλον του κινητήρα/αυτοκινήτου σου.

Σημασία έχει η εμπιστοσύνη στην τεχνική αρτιοτητα της αναβάθμισης και στην υποστήριξη που μπορείς να έχεις σε περίπτωση που χρειαστείς βοήθεια.

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι...

Link to comment
Share on other sites

μπορει να τρωγομαστε απο το φορουμ αλλα πιστευω μια συναντηση ομαδικη για καφε και σουβλακια θα μας φερει πιο κοντα . ας χαλαρωσουμε για λιγο ,,,.

Σωστός +10000000000000

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαγκες δεν κανονιζουμε το σου-κου για καφε ή το βραδυ της τεταρτης ΟΧ; Να κανουμε και καμια δοκιμη στον δρομο

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαγκες δεν κανονιζουμε το σου-κου για καφε ή το βραδυ της τεταρτης ΟΧ; Να κανουμε και καμια δοκιμη στον δρομο

+1000000 ναι ρε παίδες φιλικά και ωραία ( έχει βάλει κανείς χοάνη επειδή θέλω να βάλω και εγώ 8ελω να ακούσω αν κάνει πολύ θόρυβο)

Edited by redman(manos)
Link to comment
Share on other sites

Αν το μόνο πράγμα που σε νοιάζει είναι η αξιοπιστία και τίποτα άλλο πέρνα μια βόλτα από την ABT...

Εγγύηση δίνει γραπτή ??,

¶μα θες κάτι δυνατό και αξιόπιστο που να παω ??

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαγκες δεν κανονιζουμε το σου-κου για καφε ή το βραδυ της τεταρτης ΟΧ; Να κανουμε και καμια δοκιμη στον δρομο

Γεια σου ρε Νικόλα! Εγώ είμαι μέσα για την τετάρτη το βράδυ μιας και δεν δουλεύω πρωί την πέμπτη και ο Bill επίσης από ότι μου έχει πεί. Μήπως όπως πηγαίναμε κάπου άλλου εκτός ΟΧ γιατί θα γίνεται χαμός πχ κάπου ποιο παραλιακά?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Νικόλα! Εγώ είμαι μέσα για την τετάρτη το βράδυ μιας και δεν δουλεύω πρωί την πέμπτη και ο Bill επίσης από ότι μου έχει πεί. Μήπως όπως πηγαίναμε κάπου άλλου εκτός ΟΧ γιατί θα γίνεται χαμός πχ κάπου ποιο παραλιακά?

ελα κανονισε το...πρεπει να πετυχα στο περιπτερο απεναντι απο το desio...παναθεμα σε ειμαστε και γειτονες..παμε ριμπας do ti καλυτερα.. ;);)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Νικόλα! Εγώ είμαι μέσα για την τετάρτη το βράδυ μιας και δεν δουλεύω πρωί την πέμπτη και ο Bill επίσης από ότι μου έχει πεί. Μήπως όπως πηγαίναμε κάπου άλλου εκτός ΟΧ γιατί θα γίνεται χαμός πχ κάπου ποιο παραλιακά?

+1

Μεσα παιδες ... και εγω για πιο παραλιακα ψηνομαι καλυτερα ...

Να μπορουμε να φαμε και κανα σουβλακι .... ;)

Link to comment
Share on other sites

ελα κανονισε το...πρεπει να πετυχα στο περιπτερο απεναντι απο το desio...παναθεμα σε ειμαστε και γειτονες..παμε ριμπας do ti καλυτερα.. ;):lol:

Καλά σε είδα λοιπόν εσύ είσουν πουλάκι μου ;) μέσα λοιπόν για Ribas η πρόσκληση εννοείται φυσικά ανοικτή για όλους.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.