Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Λαγε κατι με αυτοκινητα δεν εχει καθολου δηλαδη για τους Μηχανολογους Μηχανικους?

μονο για κτιρια ειναι?

μαλιστα...

Link to comment
Share on other sites

Λαγε κατι με αυτοκινητα δεν εχει καθολου δηλαδη για τους Μηχανολογους Μηχανικους?

μονο για κτιρια ειναι?

μαλιστα...

2233 - Μηχανολόγοι μηχανικοί

Οι μηχανολόγοι μηχανικοί διεξάγουν έρευνες και παρέχουν συμβουλές, σχεδιάζουν και διευθύνουν την παραγωγή μηχανών, μηχανικού εξοπλισμού και βιομηχανικών εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και συστημάτων. Παρέχουν επίσης συμβουλές και διευθύνουν την λειτουργία, συντήρηση και επισκευή, ή μελετούν και παρέχουν συμβουλές από τεχνολογικής άποψης για συγκεκριμένα υλικά, προϊόντα και διαδικασίες.

Τα καθήκοντα τους συνήθως περιλαμβάνουν:

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν μηχανολογικό εξοπλισμό και εργαλεία για χρήση σε βιομηχανίες, εξορύξεις, κατασκευές, αγροτικές εργασίες κ.α.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν μηχανήματα ατμού, εσωτερικής καύσεως και άλλα μη ηλεκτρικά μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την κίνηση σιδηροδρομικών ατμομηχανών, οχημάτων, ή αεροσκαφών ή και για την λειτουργία βιομηχανικού ή άλλου εξοπλισμού.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν συστήματα προώθησης πλοίων, ηλεκτρικές μηχανές, συστήματα θέρμανσης και εξαερισμού, συστήματα πλοήγησης, αντλίες, και άλλο μηχανολογικό εξοπλισμό.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν κύτη και υπερπήγματα πλοίων και άλλων πλωτών μέσων.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν σκελετούς αεροσκαφών, συστήματα προσγείωσης και άλλο εξοπλισμό των αεροσκαφών.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν το σκελετό των αυτοκινήτων, τις αναρτήσεις τους, τα φρένα τους και άλλα εξαρτήματα.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν εξοπλισμό και συστήματα θέρμανσης, ψύξης και εξαερισμού.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν μηχανολογικό εξοπλισμό για την απελευθέρωση, τον έλεγχο και την χρήση της πυρηνικής ενέργειας.

* Παρέχουν συμβουλές και σχεδιάζουν τα μη-ηλεκτρικά μέρη των συσκευών και προϊόντων όπως επεξεργαστές κειμένου, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, όργανα ακρίβειας, φωτογραφικές μηχανές, προβολείς κ.α.

* Προσδιορίζουν και ελέγχουν την παραγωγή, τις μεθόδους εγκατάστασης και τις εργασίες αγροτικών μηχανημάτων, μηχανολογικού εξοπλισμού, εργαλείων, βιομηχανικού εξοπλισμού ή συστημάτων.

* Θεσπίζουν πρότυπα ελέγχου και διαδικασίες για να εξασφαλίσουν την αποτελεσματική λειτουργία και ασφάλεια των μηχανών, των εργαλείων, των κινητήρων, του βιομηχανικού εξοπλισμού και των συστημάτων.

* Εντοπίζουν και επιδιορθώνουν τις δυσλειτουργίες.

* Οργανώνουν και διευθύνουν την συντήρηση και επισκευή των υφιστάμενων ηλεκτρονικών συστημάτων, μηχανημάτων και εξοπλισμού.

* Μελετούν και παρέχουν συμβουλές από τεχνολογικής άποψης για συγκεκριμένα υλικά, προϊόντα και διαδικασίες.

* Συνεργάζεται στενά και συμβουλεύεται και άλλους σχετικούς τεχνικούς.

* Σύνταξη επιστημονικών διατριβών και εκθέσεων.

* ¶σκηση συναφών δραστηριοτήτων.

* Επίβλεψη άλλων που ασχολούνται με αυτές τις εργασίες.

Πηγή: http://www.e-paideia.net/Reviews/article.asp?lngReviewID=28704&lngChapterID=31114&lngItemID=30801

Έχει και για αυτοκίνητα.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ !

Δεν έχει όμως για προγραμματισμό εγκεφάλων. ¶λλο επάγγελμα είναι.

Ούτε για ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ (από την Bosch, εγκεφάλους οποίας τροποποιούν πχ).

Έχει όμως ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για ασφάλεια...

Για ποιά ασφάλεια συζητάμε, για ποιά υπογραφή μελέτης, όταν πανε και ξηλώνουν την Ν75, βάζουν μπαροβαλβίδα για μόστρα και κλείνουν κάποιες βασικές δικλείδες...

Όσο τσιμπάνε οι βλάχοι με τα ωραία λόγια "μηχανολογος ΕΜΠ" - τόσο θα συνεχίζεται αυτό το βιολί.

Link to comment
Share on other sites

Αγιε Βασιλη οταν μεγαλωσω δεν θελω να γινω σαν αυτους! thumbsdown.gifthumbsdown.gif

Τραβατε με και ας κλαιω ειστε "κυριοι"

Link to comment
Share on other sites

Eμένα γιατί πρέπει να με ενδιαφέρουν οι μεταξύ σας διαφορές?

Αυτή η συμπεριφορά είναι ντροπιαστική για όλους σας, και προβληματίζει για το επίπεδο των ελληνών βελτιωτών. Λυπάμαι. thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

παιδια τι λετε για την δυναμομετρηση???

με overload προγραμμα.

μιας και ειχα ενα προβλημα με το προγραμμα απο την προηγουμενη εταιρεια που ειχα και μιας που δεν μπορουσα να βρω τον προγραμματιστη μετα απο προσπαθεια 2 εβδομαδων ειπα να βαλω νεο προγραμμα...

lastgolfgt.png

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη για ένα πρόγραμμα αν δεν έχουμε ως μέτρο σύγκρισης το ίδιο δυναμομέτρο με ίδιες συνθήκες μέτρησης...

Link to comment
Share on other sites

Και πές μου ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ μετά από όλα αυτά που κάνεις και μετά από όλες αυτές τις ζημιές που προκάλεσες στις περιουσίες ανθρώπων, μετά από όλη την ταλαιπωρία που τράβηξαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι μαζί σου και μετά από όλη την ανασφάλεια που είχαν οδηγώντας τα αυτοκίνητα στα οποία έβαλες χέρι;

Ένα ναι η όχι, άσε με εμένα, άσε τους άλλους, ΕΣΥ ΑΞΙΖΕΙΣ; Σιγά μην απαντήσεις ειλικρινά.

Αλλά αυτά είναι λουλουδάκια, το μεγάλο το πράμα έρχεται...

φιλε μου , ζημιες κανει αυτος που "πετσοκοβει" τους knock sensors , μπας και γυρισει καμια μοιρα αβανς ακομα , με τις μεθανολες και τις αγωνηστικες , και διαφημισει το προϊον του σε κανενα dyno plot ... αυτος που αγνοει την ποιοτητα των εντοστιων και μετα απο λιγες εβδομαδες σπαει η πλειοψηφια των μοτερ με απαντηση " τα opel ειναι αχρηστα .... καντε τα σφυρηλατα .. δεν φταιω εγω ! " ... αυτος που βαζει AFR target στο θεο , μπας και δεν κανει misfires ή δεν ξερω κι εγω με τι παλαβη λογικη ... και ... και ... και ... ο χρονος μου τελειωσε με την περιπτωση σου ... συνεχισε την καλη δουλεια ( blowjob knife.gif ) και εισαι σε καλο δρομο ! Self-destruction :whistling: ! Well done man !

------------------------------------

Kαλο ειναι να καθαριστει λιγο το τοπικ απο τη σαπιλα ! Αρκετα σαπισε κι εδω μεσα , με λαγους , κουνελους , κατσικια , γατους , κλπ ζωα !

Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον μαθαμε πολλα σημερα

δεν χρειαζεται να τα καθαρισει κανενας αφηστε να τα διαβαζουμε

Βεβαίως.

Αυτό που μάθαμε είναι σε ποιούς θα γίνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση ώστε να τελειώνει

η κοροιδία και ο εκπεσμός. Ελευθερία λόγου δεν σημαίνει ασυδοσία.

Εις ό,τι αφορά εμάς, θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας με την σοβαρότητα και την επιμονή

που μας διακατέχει. Τα αποτελέσματα μιλούν μόνα τους. Όπως επίσης και η τεχνική ιδιότητά μας,

πού μας επιτρέπει να ασκούμε το επάγγελμά μας σύμφωνα με την Ελληνική και Ευρωπαική Νομοθεσία.

Από εκεί και πέρα, όποιος γράψει αντίστοιχες κατηγορίες θα πρέπει να ειναι έτοιμος να αντιμετωπίσει

τις νομικές ευθύνες του.

Παρακαλώ πολύ συνεχίστε!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μάθαμε είναι σε ποιούς θα γίνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση ώστε να τελειώνει

η κοροιδία και ο εκπεσμός. Ελευθερία λόγου δεν σημαίνει ασυδοσία.

+1

Αν θελήσετε να κάνετε κάποια νομική κίνηση τιμή μου να καταθέσω σαν μάρτυρας!smurf2.jpg

¶ντε γιατί...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη για ένα πρόγραμμα αν δεν έχουμε ως μέτρο σύγκρισης το ίδιο δυναμομέτρο με ίδιες συνθήκες μέτρησης...

Καλά λες φίλε συνονόματε

compgolfgt.png

Uploaded with ImageShack.us

Το 'Έφτασαν τα 200άρια' τώρα πρεπει να αλλάξει σε 'Έφτασαν τα 220άρια'

ACTIVIUS κάνε νεο post...

Edited by THEO
Link to comment
Share on other sites

το ενα προγραμμα ειναι tuners το αλλο overload?

ποιο ειναι με κοκκινο χρωμα και πρασινη ροπη??

εφτασαν τα 300αρια να λεμε τωρα πανε τα 200 καιρο..

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως.

Αυτό που μάθαμε είναι σε ποιούς θα γίνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση ώστε να τελειώνει

η κοροιδία και ο εκπεσμός. Ελευθερία λόγου δεν σημαίνει ασυδοσία.

Εις ό,τι αφορά εμάς, θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας με την σοβαρότητα και την επιμονή

που μας διακατέχει. Τα αποτελέσματα μιλούν μόνα τους. Όπως επίσης και η τεχνική ιδιότητά μας,

πού μας επιτρέπει να ασκούμε το επάγγελμά μας σύμφωνα με την Ελληνική και Ευρωπαική Νομοθεσία.

Από εκεί και πέρα, όποιος γράψει αντίστοιχες κατηγορίες θα πρέπει να ειναι έτοιμος να αντιμετωπίσει

τις νομικές ευθύνες του.

Παρακαλώ πολύ συνεχίστε!

Φίλε Στέλιο αντί να μαζέψεις τον Κρίτωνα ρίχνεις λάδι στη φωτιά. Κάθε ένας έχει την πελατεία του και δεν χρειάζεται αυτή η επίδειξη γνώσεων εκατέρωθεν .

Όλοι ξέρουμε ότι ο turborabbit έχει καλύτερες γνώσεις στο vag-group.Μιλάει απότομα δεν είναι μαλαγάνας-μαρκετιστας αλλά ξέρει από 'αυτοκίνητα'.

Ξέρουμε και ότι οι Etuners έχουν βγάλει δυνατά αυτοκίνητα.

Ποια σπάνανε και πια όχι το ξέρουν αυτοί που πρέπει. Αν αποφασίσουν οι βελτιωτές να αλληλοκαρφωθουνε θα το μάθουμε όλοι και δεν θα ξέρουμε πραγματικά τι να κάνουμε αν θέλουμε να βελτιώσουμε τα αυτοκίνητα μας .Όχι μόνο σε ποιον αλλά και αν πρέπει.

Η έννοια του φόρουμ είναι η ανταλλαγή γνώσεων και απόψεων, όποιες και αν είναι αυτές.

Τα τσιράκια δεν τα χρειάζεστε γιατί ευνουχίζουν καθαρά τις απόψεις σας.

Ούτε αυτό το αστείο ότι εγώ είμαι από το Ε.Μ.Π. και μπορώ να ασχολούμαι με tuning,γιατί αυτό προκαλεί. Αν κόβεις παροχή υπηρεσιών ως μηχανολόγος μπράβο σου.

Η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν στηρίζει τις απόψεις σου και η ελληνική είναι ασαφή όσο αφορά α)την περιβαλλοντική 'μετατροπή-αύξηση ρύπων (το οποίο είναι και πταίσμα)και β)την αλλοίωση των εργοστασιακών αναλογιών ενεργητικής ασφάλειας καθότι δεν υπάρχει ένας έλεγχος τύπου TUV.

Οπότε αφήστε τις απειλές και γράψτε τεχνικά θέματα

Link to comment
Share on other sites

το ειπα με την Λογικη οτι ο Πανος Activ πριν απο αυτο που εχει τωρα φορουσε tuners απο οτι μου ειχε πει απο κοντα.

σκευτηκα λοιπον οτι ειναι το ιδιο dyno το ιδιο αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

το ενα προγραμμα ειναι tuners το αλλο overload?

ποιο ειναι με κοκκινο χρωμα και πρασινη ροπη??

=====

Όλα ξεκάθαρα :

over_vs_apat_2.GIF

Να ανεβάσω και τους στόχους καυσίμου να δείτε στοιχειομετρία στο σημείο μέγιστης ροπής;

Link to comment
Share on other sites

Θαυμάστε και τους στόχους καυσίμου.

activious_kri-kri_fuel.gif

Πάνω είναι σε μορφή λάμδα, κάτω είναι σε μορφή AFR.

14.47 στο φούσκωμα του κομπρέσσορα

14άρια στο σημείο μέγιστης ροπής (μιλάμε για 1.5+bar πίεση)

13άρια μέχρι τις 5000.

Ωραία πράγματα.

Ασφάλεια πάνω απ'όλα....

Υπ'όψιν, ότι αυτό το εμπλουτισμό θα το κάνει ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ όταν υπολογίθει θεωρητικά ο εγκέφαλος ότι το EGT ξεπέρασε τους 900 βαθμούς.

Αλλιώς θα κάνει στοιχειομετρία (λ=1, AFR=14.7). Πολύ απλά δεν ξέρουν τον χάρτη εμπλουτισμού μείγματος όχι βάσει θεωρητικού EGT αλλά βάσει ροπής που ζητάει ο οδηγός.

Link to comment
Share on other sites

Για πες μας κύριε διδάκτωρα της αρπαχτής που γράφει κάτι σχετικό με ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ εγκεφάλων αυτοκινήτων.

Για διάβασε και όσα λέει περί ασφάλειας.

Για διάβασε και το τόπικ αυτό : http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php?t=18283

Ξαναδιάβασε και όσα έγραψες ΕΣΥ περί ασφάλειας και υπευθυνότητας.

Και πές μου ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ μετά από όλα αυτά που κάνεις και μετά από όλες αυτές τις ζημιές που προκάλεσες στις περιουσίες ανθρώπων, μετά από όλη την ταλαιπωρία που τράβηξαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι μαζί σου και μετά από όλη την ανασφάλεια που είχαν οδηγώντας τα αυτοκίνητα στα οποία έβαλες χέρι;

Ένα ναι η όχι, άσε με εμένα, άσε τους άλλους, ΕΣΥ ΑΞΙΖΕΙΣ; Σιγά μην απαντήσεις ειλικρινά.

φιλε μου , ζημιες κανει αυτος που "πετσοκοβει" τους knock sensors , μπας και γυρισει καμια μοιρα αβανς ακομα , με τις μεθανολες και τις αγωνηστικες , και διαφημισει το προϊον του σε κανενα dyno plot ... αυτος που αγνοει την ποιοτητα των εντοστιων και μετα απο λιγες εβδομαδες σπαει η πλειοψηφια των μοτερ με απαντηση " τα opel ειναι αχρηστα .... καντε τα σφυρηλατα .. δεν φταιω εγω ! " ... αυτος που βαζει AFR target στο θεο , μπας και δεν κανει misfires ή δεν ξερω κι εγω με τι παλαβη λογικη ... και ... και ... και ... ο χρονος μου τελειωσε με την περιπτωση σου ... συνεχισε την καλη δουλεια ( blowjob knife.gif ) και εισαι σε καλο δρομο ! Self-destruction :p ! Well done man !

====

Όπως ήταν λογικό δεν απάντησες στην ερωτησή μου.

Κάνεις πάντα τα ίδια και σε μάθαμε πλέον.

Γιατί πολύ καλά ξέρεις ότι δεν αξήζεις να λέγεσαι Μηχανολόγος Μηχανικός με αυτά που κάνεις.

Αλλά για να δούμε αν θα απαντήσεις στις παρακάτω ΤΕΧΝΙΚΕΣ ερωτήσεις...

1. Γιατί ως πτυχιούχος μηχανικός ΕΜΠ, μέλος ΤΕΕ σε ένα αυτοκίνητο του 2009 και κόστους ~30000ευρώ κατέργησες την βαλβίδα Ν75 ελέγχου πίεσης τουρμπίνας

2. Γιατί ως πτυχιούχος μηχανικός ΕΜΠ, μέλος ΤΕΕ σε ένα αυτοκίνητο του 2009 και κόστους ~30000ευρώ έβαλες για μόστρα μια μπαροβαλβίδα σαν και αυτές που βάζαμε στα PuntoGT 20ετίας που ουσιαστικά δεν έκανε κανένα έλεγχο πίεσης

3. Γιατί ως πτυχιούχος μηχανικός ΕΜΠ, μέλος ΤΕΕ σε ένα αυτοκίνητο του 2009 και κόστους ~30000ευρώ κατέργησες την δικλείδα ασφαλείας που ενεργοποιείται σε περίπτωση υπερθέρμανσης του κινητήρα;

4. Γιατί ως πτυχιούχος μηχανικός ΕΜΠ, μέλος ΤΕΕ σε ένα αυτοκίνητο του 2009 και κόστους ~30000ευρώ κατέργησες την δικλείδα ασφαλείας που ενεργοποιείται σε περίπτωση βλάβης στο κύκλωμα υψηλής πίεσης βενζίνης;

5. Γιατί ως πτυχιούχος μηχανικός ΕΜΠ, μέλος ΤΕΕ έθεσες σε κίνδυνο την ζωή του ιδιοκτήτη και τις οικογένειάς του εν λόγω αυτοκινήτου;

Μπορείς να μας απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές;

Μήπως αρνείσαι κιόλας ότι τα παραπάνω έχουν λάβει θέση;

Μήπως θα μας πείς ότι δεν έχεις κάνει τίποτα από αυτά;

Και άσε τι κάνω εγώ, μπορεί να είμαι 3χειρότερος, δεν συζητάμε για εμένα, συζητάμε για τις απάτες ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ αυτή τη στιγμή.

Και άστα τα δικαστήρια, δικαστήρια περιμένουν εσάς, ύστερα από μια τεχνική μελέτη ενός δικού σας πτυχιούχου συναδέλφου που ντρέπεται για την ώρα που μπήκατε στην Σχολή !

Link to comment
Share on other sites

πο πο πο... ετσι οπως τα λές πρεπει να εχουν σπάσει όλα!!!! μωρε μπράβο... κανενας ομως δεν εχει παρουσιαστεί να εχει σπάσει.

επίσης. μας ποστάρεις τους χάρτες... λες και ξέρουμε εμεις τι ειναι..

και τέλος, ειναι για το ίδιο σετάπ και τα 2 προγράμματα? για 100αρα και τα 2?

επίσης αν κατάφερες εν έτη 2010 να λύσεις το θέμα με την απεμπλοκή του κομπρέσορα μπράβο!!! γιατι πριν ενα χρόνο τον έβγαζες εκτος λειτουργείας ή με μια τρύπα στις δυναμομετρήσεις, ΝΑ με το συμπάθειο!!! Αλλοι το εχουν κάνει χρόνια πρίν..

αα και που εισαι. μονο πρόγραμμα και φίλτρο 233.. τα λεμε!!

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

...παναγιωτη πολυ καλα νουμερα και πολυ ομαλες καμπυλες!!!εκεινη η τρυπα στα χαμηλα δε μου αρεσε καθολου. τωρα το διαγραμμα ειναι πολυ καθαρο!τα υπολοιπα απο κοντα οταν ξαναβρεθουμε.....

Link to comment
Share on other sites

απο ολα αυτα που γραφεται και οι δυο το μονο που καταφερνεται ειναι να χανεται και οι δυο πελατες =@ ...το συμπερασμα ειναι βαλτε ολοι revo,skn,abt,mtm :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.