FSI Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Οπότε εγώ που εξ αρχής του κάνω σέρβις ανα 15.000 χιλιόμετρα /1 χρόνο να του βάζω 5W40...Όλο μου το θέμα ήταν που νόμιζα ότι τα 5W30 είναι για 1 χρόνο και τα 5W40 για longlife..Άρα είναι το αντίθετο απο αυτό που νόμιζα!Ευχαριστώ πολύ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Οπότε εγώ που εξ αρχής του κάνω σέρβις ανα 15.000 χιλιόμετρα /1 χρόνο να του βάζω 5W40... Όλο μου το θέμα ήταν που νόμιζα ότι τα 5W30 είναι για 1 χρόνο και τα 5W40 για longlife..Άρα είναι το αντίθετο απο αυτό που νόμιζα! Ευχαριστώ πολύ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted August 6, 2015 Report Share Posted August 6, 2015 Οκ αλλά γιατι όλα τα site μου βγάζουν 5W30 για τον κινητήρα μου για service 1 χρόνου/15.000 χλμ?Το 5W40 πως προκύπτει?Ρωτάω από περιέργεια πιο πολύ...Τ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Να ρωτήσω κάτι κι εγώ: Σε 2λιτρο FSi/150ps βάζω Castrol 5w-30. Έχω κάνει 12.000 χλμ αλλά τα έχω 1 χρονο και 3-4 μήνες. Να τα αλλάξω τώρα ή να τα αφήσω κι άλλα λίγα χλμ; Ρωτάω επειδή έχουν κλείσει χρόνο. Τί θα προτείνατε; Επίσης και τα μπουζί τα έχω 5.5 χρόνια αλλά με 50.000 χλμ, κανονικά τα αλλάζω κάθε 60.000 χλμ. Λόγω ετών χρήζουν αλλαγής; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary7 Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Να ρωτήσω κάτι κι εγώ: Σε 2λιτρο FSi/150ps βάζω Castrol 5w-30. Έχω κάνει 12.000 χλμ αλλά τα έχω 1 χρονο και 3-4 μήνες. Να τα αλλάξω τώρα ή να τα αφήσω κι άλλα λίγα χλμ; Ρωτάω επειδή έχουν κλείσει χρόνο. Τί θα προτείνατε; Επίσης και τα μπουζί τα έχω 5.5 χρόνια αλλά με 50.000 χλμ, κανονικά τα αλλάζω κάθε 60.000 χλμ. Λόγω ετών χρήζουν αλλαγής; Τα λάδια θα σου έλεγα αλλαξέ τα, ετος ή 15-20Κ είναι ο κανόνας για εμένα, συνήθως έρχεται ο 1χρόνος πρώτα και τα αλλάζω, πάντα φθινόπωρο και μέχρι τωρα δεν μου καίει σταγόνα. Τώρα για μπουζί , και εγώ ξέρω ανα 60Κ, αυτό εφαρμόζω ανεξάρτητα απο τα χρόνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Είχα κάνει την ίδια ερώτηση για τα μπουζί σε tsi122 και η απάντηση ήταν μέχρι τετραετία.... Τα λάδια και εγώ στους 14-15 μήνες τα αλλάζω με 8-9.000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 2, 2015 Report Share Posted September 2, 2015 Είχα κάνει την ίδια ερώτηση για τα μπουζί σε tsi122 και η απάντηση ήταν μέχρι τετραετία.... Τα λάδια και εγώ στους 14-15 μήνες τα αλλάζω με 8-9.000χλμ Υπαρχει manual μπορεις να τα δεις ολα χωρις να ρωτας και μερικες φορες να παιρνεις λαθος απαντησεις. Μπουζι ανα 60.000 η 4 χρονια οποιο ερθει. Προφανως μιλαμε για την ελαχιστη αποδεκτη συντηρηση συμφωνα με τον κατασκευαστη. Αναλογως συνθηκων και κατασταςεων αλλαζουν τα παραπανω. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnvour Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Παιδιά καλησπέρα, Έχω ένα golf 1.4 fsi περίπου 10 χρόνια και 95.000χλμ. Μέχρι χθες δεν είχα κανένα σοβαρό πρόβλημα ... Η αλήθεια είναι ότι για αρκετό διάστημα, ιδιαίτερα το πρωί όταν το έβαζα μπρος, έκανε για 2-3 δευτερόλεπτα ένα "κροτάλισμα" αλλά στη συνέχεια σταματούσε. Χθες λοιπόν πήγα με την οικογένεια για μπάνιο και προσπάθησα να παρκάρω με την όπισθεν σε ένα ιδιαίτερα ανηφορικό δρομάκι. Το έκανα και αφού έβαλα χειρόφρενο και όπισθεν για να μη τσουρλίσει έσβησα τη μηχανή. Αφήνοντας το φρένο ένοιωσα να μετακινήται λίγο, οπότε θέλησα να ξαναβάλω προς τη μηχανή και ν α διορθώσω τη θέση του ... Αυτό ήταν δεν ξαναπήρε μπροστά ποτέ ... Προσπάθησα 5-6 φορές ... τίποτα Με δυσκολία το έβγαλα από τη ρεμίζα το άφησα στη κατηφόρα λίγο με ταχύτητα ... τίποτα... έφερα καλώδια για επαναφόρτιση μπαταρίας διότι στη πορεία είχε εξασθενίσει ... τίποτα. Σήμερα λοιπόν με οδική βοήθεια το πήγα στο συνεργείο όχι το επίσημο και η 1η διάγνωση χωρίς να ανοίξει τον κινητήρα είναι : καδένα, γλύστρες, γρανάζια στροφάλου και ... ρεκτιφιέ, βαλβίδες κτλ. κόστος πάνω από 1000Ε όπως μου είπε .... Μου έφυγε το σαγόνι .... Είναι δυνατόν να έχει πάθει τέτοια ζημιά ; επαναλαμβάνω οτι έσβησα τη μηχανή κανονικά και απλά δεν καναπήρε ... Κάπου διάβασα οτι μερικές φορές ξεσυγχρονίζει όταν βάζεις σταματημένος ταχύτητα σε κατηφόρα .... Το "ξεσυγχρονίζει" σημαίνει όλα αυτά που μου είπε ο μηχανικός ; Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά έχω "γονατίσει" ... Πριν μία εβδομάδα έπεσα σε λάδια με τη μηχανή και μου στοίχισε ένα κάρο λεφτά και τώρα αυτό .... Εάν κάποιος μπορεί να βοηθήσει με την εμπειρία του θα του ήμουν ευγνώμων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 18354-Control Module 1 for Coolant Fan P1946 -004- Defective - Intermittent Δεν ξέρω αν έκανα καλά που ρωτάω σε αυτό το thread αλλά όπως και να έχει όσο και αν εψαξα στο ίντερνετ δεν βρήκα ποιο ανταλλακτικό αφορά η βλάβη αν είναι επικίνδυνο και τι συμβαίνει στο κατω-κατω Αν θέλει και μπορεί κάποιος ας βοηθήσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Μπουζι ανα 60.000 η 4 χρονια οποιο ερθει. Sent from my iPhone5 using Tapatalk +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannakhc Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Παιδιά με το θέμα των επικαθησεων στις βαλβίδες εισαγωγής τι παίζει με τα αυτοκίνητα μας υπάρχει τρόπος πρόληψης η κάποιου καθαρισμουυ χωρίς να αφαιρεθεί η εισαγωγή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azk342 Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Καλημέρα στη παρέα. μετά από 97000 και περίπου 11 χρόνια σχέσης με το 1.6 fsi σε ταξίδι μου στη Καλαμάτα το αυτοκίνητο ρετάρει ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα......κατάλαβα ότι δουλεύουν 2 ή 3 κύλινδροι....να μην σας τα πολυλογώ πανικοβλημένος πήγα στην αντιπροσωπεία στην Καλαμάτα (ήτοι Σάββατο) και μου αναφέρουν ότι δύο πολλαπλασιαστές παπαλα. Επίσης και οι άλλοι δύο είναι προς το τέλος τους. Τους άλλαξα και τους 4 κόστος 180 ευρώ. μάρκα SKF δίνουν και 2 χρόνια εγγύηση. Τη γνώμη σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Στις 97000 μου έκαψε και μένα τον 1 από τους 4 και στις 98000 έναν ακόμα Τελικά αλλαξα μπουζί γιατί από αμέλεια μου δεν τα είχα αλλάξει για 6 χρόνια οπότε μέχρι στιγμής 107000 χιλιόμετρα που έχω δεν με ξανά έκαψε άλλον πολλαπλασιαστή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raftopoua Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Γεια σας παιδιά, Έχω ένα golf 5 Μόντ 2005 1.4fsi με 60000χλμ. Επειδή άλλαξαν λίγο τα πράγματα και θα το χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο θα ήθελα να του κάνω ένα πολύ γέρο σερβίς.Ιμάντες ανλτια νερου λάδια φίλτρα μπουζί τακάκια κτλ. Μήπως μπορείτε να μου πειτε τι να προσθέσω στη λίστα μου? Επίσης μπορείτε να μου προτεινετε κάποιο καλό κατάστημα να τα παραγγειλω γιατί είμαι από επαρχία? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannakhc Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Αντλία νερού έχει κάποιο πρόβλημα και θέλεις να αλλάξεις? Υγρά φρένων αν δεν έχεις αλλάξει καλό είναι να σου καθαρίσει την πεταλούδα γκαζιού γιατί μαζεύει μακα και γενικά πες στον μάστορα να στο ελέγξει καλά τακάκια κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Γεια σας παιδιά, Έχω ένα golf 5 Μόντ 2005 1.4fsi με 60000χλμ. Επειδή άλλαξαν λίγο τα πράγματα και θα το χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο θα ήθελα να του κάνω ένα πολύ γέρο σερβίς.Ιμάντες ανλτια νερου λάδια φίλτρα μπουζί τακάκια κτλ. Μήπως μπορείτε να μου πειτε τι να προσθέσω στη λίστα μου? Επίσης μπορείτε να μου προτεινετε κάποιο καλό κατάστημα να τα παραγγειλω γιατί είμαι από επαρχία? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. το fsi δεν εχει ιμαντες...αλλαξε τα βασικα για αρχη δηλαδη λαδια, μπουζι και ολα τα φιλτρα, τσεκαρε τακακια και ψυκτικο υγρου, αλλαξε και υγρα φρενων και εισαι ετοιμος...ανλια νερου ειναι πολυ νωρις για να αλλαξεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raftopoua Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 (edited) Επειδή θα πάω σε βόρεια κλίματα θα κάνω αλλαγή νερού εξολοκλήρου! Ευχαριστώ πολύ για το μνμ. Κάποιο ιντερνετικο κατάστημα μπορεις να μου προτεινεις? Edited November 28, 2015 by Bialbero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raftopoua Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Γεια σας και πάλι παιδιά... Τι βαλβολίνες να βάλω? Μηπως ξέρετε τι ποσότητα παίρνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george79 Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Καλησπερα παιδια.γραφω λιγο αργα κατι που θα επρεπε να γραψω εδω και κατι χρονια.Panoss ευχαριστω απο μερους μου για την προσπαθεια σου να μας κατατοπισεις εδω και πολυ καιρο σχετικα με το ακατανομαστο αυτοκινητο και οτι το συνοδευει(βλαβες).Ομως οτι και να κανεις μιλαμε για το απολυτο χαλι που δυστυχως θα πρεπει να εχουμε μια παπια που να γενναει χρυσα αυγα για να το συντηρησουμε. Να σας πω για αρχη πως δεν ειμαι μηχανικος και δεν κατεχω γενικα.μπορω ομως να εγγυηθω πως ειμαι ενας νοικοκυρης που σεβεται την περιουσια του και οτι εχει αποκτησει με κοπο οπως και πολλοι αλλωστε. Εκανα λοιπον μια ερευνα αγορας.Δεν ειχα κολληματα με μαρκες και προτυπα.Ειπα ομως οτι θα κανω την οικονομικη υπερβαση για τα δεδωμενα μου ωστε τουλαχιστον για 5-7 χρονια να εχω το κεφαλι μου ησυχο και δεν ενεδωσα σε συμβουλες του τυπου(παρε κατι φτηνο τωρα ολα ιδια ειναι αν χαλασει το πετας κλπ).Ακουμπαω λοιπον 21.000 με τα γραμματια 22 και κατι ψιλα και παιρνω το golf 5 fsi 1.6 το 2004 τον απριλιο.Ηταν απο τις 3 εκδοσεις το ποιο φτηνο,trend αν θυμαμαι καλα.Δεν ειχε ουτε ραδιοcd.Μου εβαλαν ενα funai που δεν επαιζε απο το 6 τραγουδι και μετα.Ας ειναι ειπα θα εχω καλα ολα τα αλλα οπως ποιοτητα κατασκευης....χαχαχααχα και εδω γελαμε.Σε μια εβδομαδα ακουγα εναν σωρο σαματαδες ηχους σαν ντιζελ και οτι αλλο προαναφερατε.Καζουρα απο τους τουοτακηδες και bmwδακηδες φουλ.Σε μια εβδομαδα μου φευγει το καπακι πανω απο τον λεβιε ταχυτητων.Παω στην αντιπροσωπεια και μου λεει εσπασαν τα ποδαρακια και δεν υπαρχει μονο του...πρεπει να αλλαξουμε ολο το συστημα.Δηλ ζημια δεν εχει και ζημια να του κανουμε???Αφηστε το λεω και φευγω.Tο κολλησα με logo. Απο εκεινη την ημερα του Μαιου του 2004 για να μην σας εξιστορω τα παντα ανα 1 μηνα αλλαζω και κατι. Τα κλιπς των περσιδων δεν υπαρχουν απο το 2006 και δεν μπορω να στρεψω οπου θελω τον αερα,τα κουμπια των φωτων της καμπινας το 2007 χαλασε στον ουρανο δεν μενει σε μια θεση που επιλεγεις, αλλαξα ψυγειο γιατι εχανε τα υγρα το 2008 ενω δεν καβαλαω ποτε πεζοδρομια ζω σε χωριο και εχω παρκινγκ.Αλλαξα το ενα βεντιλατερ του ψυγειου το 2010,εχω αλλαξει 2 φορες knox εναν λαμδα και μια βαλβιδα που δεν θυμαμαι καλα αλλα εκανε 240 ευρω.Το αποκορυφωμα ηταν οτι ξαφνικα μου ανοιξε η πορτα του πορτ μπαγκαζ και εμεινα καγκελο το 2011,εσπασε λεει η κλειδαρια...εδεσα με σκοινι την πορτα να παω συνεργειο γιατι ανοιγε στον δρομο.φυσικα το ντουλαπακι του συνοδηγου δεν ανοιγει γιατι ειναι σπασμενο το κουμπι και το ανοιγω με το ιδιο εργαλειο που στρεφω τις περσιδες.....(στιλο).Επισκευασα το σασμαν 2 φορες το 2013 και 2015 αλλα αυτο μου φαινεται και νορμαλ αντικατεστησα το γραναζι της 6ης και λαδια φλαντζες κλπ καθως και το καπακι του γιατι το τρυπισε.Το 2014 θα περναμε φωτια και θα καιγοταν το παιδι γιατι πηρε φωτια η πλακετα πανω στην αντλια βενζινης κατω απο τον καναπε ενω ηταν δεμενο το παιδι απο επανω στο καρεκλακι. Συγχωρεστε με και παλι γιατι δεν κατεχω μηχανολογικα.Σας τα λεω ολα αυτα με παραπονο γιατι ειμαι ενας τυπος που τραβαει το χειροφρενο και στα 2 τικ το σταματαω μην μου πονεσει...το λεω για να υποδειξω πως το ειχα σαν τα ματια μου...Εχω μετα τον αδερφο μου με ενα nissan micra που δεν του αλλαζει καν λαδια και με λυπαται. Θα πρεπει να πω οτι αυτη την στιγμη εχω 240.000 klm.η κυριως μηχανη το μοτερ δηλ δεν ειχε προβληματα ως τωρα αλλα τοσα λεφτα που ξοδεψα στα υπολοιπα θα αγοραζα αλλες 2 μηχανες. Η αναγκη μου με εκανε και το κρατησα ομως εχω φθαρει ψυχικα και θα απετρεπα οποιον μπορω να επηρεασω απο το να το αγορασει. Μπορω να καταλαβω αστοχια υλικου η ανταλακτικου.Αυτο ομως που εχω βιωσει ειναι περα απο την λογικη. Αν ηθελα να παρω ενα σαραβαλο καποιας μαρκας που την αμφισβητουν ολοι με 10.000 θα ελεγα οκ.Ηθελα και τα επαθα.Δυστυχως στον βωμο του καταναλωτισμου θυσιαστηκε και η VW.Ισως θα μου απαντησουν καποιοι υπερμαχοι της μαρκας οτι επεσα σε ελατωματικο κομματι-πειραματικο η οτι αλλο.Δεν μπορει ομως εταιρια που σεβεται τους πελατες της να λειτουργει ετσι και σε επιπεδο αντιπροσωπειας και σε σε επιπεδο κατασκευαστικο(εργοστασιακο).Απο το 2010 σταματησα την 100ρα.αφου οτι και να γινει το λαμπακι της μηχανης ειναι μονιμα αναμενο οσους αισθητηρες και αν αλλαξω παντα ξανα θελουν αλλαγη.Ειμαι σιγουρος πως ξεχναω και αλλα ομως τα γραπτα μενουν και αν βρω τα χαρτια των συνεργειων θα θυμηθω. ΥΓ.Δεν ειχα ποτε προβλημα με τα παραθυρα και με τους υαλοκαθαριστηρες που αλλαξα για πρωτη φορα το 2015. Αν καποιος πιστευει οτι ημουν υπερβολικος η εστω αγγιξα τα ορια του ψεματος μπορω να διευκρινισω οτιδηποτε αλλο σχετικο... ΦΙΛΙΚΑ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 οτι και να πω ειναι λιγο εισαι ηρωας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Καλά έχεις περάσει ΤΑ απίστευτα! Τι να πεις... καλό κουράγιο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Καλή συνέχεια φίλε μου.Εύχομαι άλλο κακό να μη σου συμβεί... Με το σαζμάν τι θέματα είχες μπορείς να γίνεις πιο λεπτομερής?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george79 Posted January 28, 2016 Report Share Posted January 28, 2016 Ναι στην αρχη πηγα επειδη ακουγα μεταλα να τριβοντε.Ειχα δυσκολια στο να βαλω δευτερα ,τριτη και αλλαξα ρουλμαν στο σασμαν και δισκο πλατο μαζι για να ξενοιασω γιατι ειχα κανει πολλα χιλιομετρα και ηταν φυσιολογικο.Μετα ομως ξανα παρατηρησα τα ιδια..Δεν αλλαζε σχεση καμια.Το σηκωσαμε και ειδαμε οτι εχει μια τρυπα ολοστρογγυλη στο καπακι σαν 2ευρω σαν να το χαραξε κατι απο μεσα.Εχασε τις βαλβολινες και αναψε ολο το συστημα μεσα.Αρπαξε το ενα το γραναζι και το αλλαξα μαζι με κατι πλαστικα oring και κατι αλλα μαραφετια μεταλλικα συν βαλβολινες και βρηκα και ενα μεταχειρισμενο καπακι και την γλιτωσα με 600 ευρω.ευτυχως τα ρουλμαν δεν επαθαν γιατι οπως ειπα ηταν και φρεσκα.Την τρυπα στο σασμαν την εβλεπα καθαρα μολις εβγαλα το λαστιχο γιατι την ειχα φατσα στην εξωτερικη μερια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 (edited) Καλησπερα παιδια.γραφω λιγο αργα κατι που θα επρεπε να γραψω εδω και κατι χρονια.Panoss ευχαριστω απο μερους μου για την προσπαθεια σου να μας κατατοπισεις εδω και πολυ καιρο σχετικα με το ακατανομαστο αυτοκινητο και οτι το συνοδευει(βλαβες).Ομως οτι και να κανεις μιλαμε για το απολυτο χαλι που δυστυχως θα πρεπει να εχουμε μια παπια που να γενναει χρυσα αυγα για να το συντηρησουμε. Να σας πω για αρχη πως δεν ειμαι μηχανικος και δεν κατεχω γενικα.μπορω ομως να εγγυηθω πως ειμαι ενας νοικοκυρης που σεβεται την περιουσια του και οτι εχει αποκτησει με κοπο οπως και πολλοι αλλωστε. Εκανα λοιπον μια ερευνα αγορας.Δεν ειχα κολληματα με μαρκες και προτυπα.Ειπα ομως οτι θα κανω την οικονομικη υπερβαση για τα δεδωμενα μου ωστε τουλαχιστον για 5-7 χρονια να εχω το κεφαλι μου ησυχο και δεν ενεδωσα σε συμβουλες του τυπου(παρε κατι φτηνο τωρα ολα ιδια ειναι αν χαλασει το πετας κλπ).Ακουμπαω λοιπον 21.000 με τα γραμματια 22 και κατι ψιλα και παιρνω το golf 5 fsi 1.6 το 2004 τον απριλιο.Ηταν απο τις 3 εκδοσεις το ποιο φτηνο,trend αν θυμαμαι καλα.Δεν ειχε ουτε ραδιοcd.Μου εβαλαν ενα funai που δεν επαιζε απο το 6 τραγουδι και μετα.Ας ειναι ειπα θα εχω καλα ολα τα αλλα οπως ποιοτητα κατασκευης....χαχαχααχα και εδω γελαμε.Σε μια εβδομαδα ακουγα εναν σωρο σαματαδες ηχους σαν ντιζελ και οτι αλλο προαναφερατε.Καζουρα απο τους τουοτακηδες και bmwδακηδες φουλ.Σε μια εβδομαδα μου φευγει το καπακι πανω απο τον λεβιε ταχυτητων.Παω στην αντιπροσωπεια και μου λεει εσπασαν τα ποδαρακια και δεν υπαρχει μονο του...πρεπει να αλλαξουμε ολο το συστημα.Δηλ ζημια δεν εχει και ζημια να του κανουμε???Αφηστε το λεω και φευγω.Tο κολλησα με logo. Απο εκεινη την ημερα του Μαιου του 2004 για να μην σας εξιστορω τα παντα ανα 1 μηνα αλλαζω και κατι. Τα κλιπς των περσιδων δεν υπαρχουν απο το 2006 και δεν μπορω να στρεψω οπου θελω τον αερα,τα κουμπια των φωτων της καμπινας το 2007 χαλασε στον ουρανο δεν μενει σε μια θεση που επιλεγεις, αλλαξα ψυγειο γιατι εχανε τα υγρα το 2008 ενω δεν καβαλαω ποτε πεζοδρομια ζω σε χωριο και εχω παρκινγκ.Αλλαξα το ενα βεντιλατερ του ψυγειου το 2010,εχω αλλαξει 2 φορες knox εναν λαμδα και μια βαλβιδα που δεν θυμαμαι καλα αλλα εκανε 240 ευρω.Το αποκορυφωμα ηταν οτι ξαφνικα μου ανοιξε η πορτα του πορτ μπαγκαζ και εμεινα καγκελο το 2011,εσπασε λεει η κλειδαρια...εδεσα με σκοινι την πορτα να παω συνεργειο γιατι ανοιγε στον δρομο.φυσικα το ντουλαπακι του συνοδηγου δεν ανοιγει γιατι ειναι σπασμενο το κουμπι και το ανοιγω με το ιδιο εργαλειο που στρεφω τις περσιδες.....(στιλο).Επισκευασα το σασμαν 2 φορες το 2013 και 2015 αλλα αυτο μου φαινεται και νορμαλ αντικατεστησα το γραναζι της 6ης και λαδια φλαντζες κλπ καθως και το καπακι του γιατι το τρυπισε.Το 2014 θα περναμε φωτια και θα καιγοταν το παιδι γιατι πηρε φωτια η πλακετα πανω στην αντλια βενζινης κατω απο τον καναπε ενω ηταν δεμενο το παιδι απο επανω στο καρεκλακι. Συγχωρεστε με και παλι γιατι δεν κατεχω μηχανολογικα.Σας τα λεω ολα αυτα με παραπονο γιατι ειμαι ενας τυπος που τραβαει το χειροφρενο και στα 2 τικ το σταματαω μην μου πονεσει...το λεω για να υποδειξω πως το ειχα σαν τα ματια μου...Εχω μετα τον αδερφο μου με ενα nissan micra που δεν του αλλαζει καν λαδια και με λυπαται. Θα πρεπει να πω οτι αυτη την στιγμη εχω 240.000 klm.η κυριως μηχανη το μοτερ δηλ δεν ειχε προβληματα ως τωρα αλλα τοσα λεφτα που ξοδεψα στα υπολοιπα θα αγοραζα αλλες 2 μηχανες. Η αναγκη μου με εκανε και το κρατησα ομως εχω φθαρει ψυχικα και θα απετρεπα οποιον μπορω να επηρεασω απο το να το αγορασει. Μπορω να καταλαβω αστοχια υλικου η ανταλακτικου.Αυτο ομως που εχω βιωσει ειναι περα απο την λογικη. Αν ηθελα να παρω ενα σαραβαλο καποιας μαρκας που την αμφισβητουν ολοι με 10.000 θα ελεγα οκ.Ηθελα και τα επαθα.Δυστυχως στον βωμο του καταναλωτισμου θυσιαστηκε και η VW.Ισως θα μου απαντησουν καποιοι υπερμαχοι της μαρκας οτι επεσα σε ελατωματικο κομματι-πειραματικο η οτι αλλο.Δεν μπορει ομως εταιρια που σεβεται τους πελατες της να λειτουργει ετσι και σε επιπεδο αντιπροσωπειας και σε σε επιπεδο κατασκευαστικο(εργοστασιακο).Απο το 2010 σταματησα την 100ρα.αφου οτι και να γινει το λαμπακι της μηχανης ειναι μονιμα αναμενο οσους αισθητηρες και αν αλλαξω παντα ξανα θελουν αλλαγη.Ειμαι σιγουρος πως ξεχναω και αλλα ομως τα γραπτα μενουν και αν βρω τα χαρτια των συνεργειων θα θυμηθω. ΥΓ.Δεν ειχα ποτε προβλημα με τα παραθυρα και με τους υαλοκαθαριστηρες που αλλαξα για πρωτη φορα το 2015. Αν καποιος πιστευει οτι ημουν υπερβολικος η εστω αγγιξα τα ορια του ψεματος μπορω να διευκρινισω οτιδηποτε αλλο σχετικο... ΦΙΛΙΚΑ Μια φωτογραφια απο τους σπασμενους αεραγωγους και το σπασμενο ντουλαπακι που ανοιγεις με στυλο θα μας πεισει... Edited January 29, 2016 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george79 Posted January 31, 2016 Report Share Posted January 31, 2016 Ξεχασα να βαλω τον διακοπτη στον ουρανο για τα φωτα καμπινας και την φισουνα της πορτα του οδηγου που μετα απο 2 μηνες εσπασαν τα αυτακια που κουμπωνουν στον κορμο με αποταλεσμα να φαινοντε τα καλωδια που πανε στην πορτα...Αν καταλαβες την μαυρη πανω απο τον μεντεσε.αυτα οπως προειπα εφυγαν ανα διαστηματα.αλλα μεσα σε λιγο καιρο δεν ειχα πανω τιποτα.με το χερι η περσιδα στριβει σχετικα ευκολα πανω κατω αλλα οχι αριστερα δεξια.εκει θελει στιλο...Ακομη πρεπει να αναφερω πως πηγα να αντικαταστισω τις ζημιες αλλα οπως και στον λεβιε ταχυτητων μου ειπαν οτι ολα γινοντε ριζικα,δηλ πρεπει να ξηλωσω το ταμπλο...κατι δηλ που ειναι απο την μανα του να το κανω μανταρα και να λουζομαι τους θορυβους στην καμπινα.Ας αξιολογησουμε λοιπον κανοντας ενα ρεζουμε των λιγων αυτων γραμμων..εγω τι πληρωσα 22.000 ευρω το 2004???Αυτοκινητο ξερο που δεν ειχε ουτε cd.οκ δεν πηρα το sport line ουτε το comfort και πηρα το trend η οπως το λενε` δικαιολογηται ρε παιδια να γινει κουδουνιστρα σε 2 χρονια???Και αφου εισαι και αγιορειτης τοτε θα με καταλαβεις γιατι και εγω ειμαι.Και καθε μερα με το golf Δαφνη - Λαυρα να πηγαινα ετσι δεν επρεπε να γινει..καλημερα παιδια...καλη υπομονη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...