seattheodore Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά Φίλε JDL9 καλορίζικο το νέο σετ απ στο γκολφάκι και σιδερένιο, η δύναμη πραγματικά είναι σε δεύτερη μοίρα όταν η οδηγική εμπειρία προκαλεί τόσο ενθουσιασμό Θα μου άρεσε και εμένα το μπλοκέ αλλά φοβάμαι ότι η δύναμη που εκτονώνεται με το σπινιάρισμα, όταν βάλω μπλοκέ θα αρχίσει να εκτονώνεται προς τα μέσα. Και το χειρότερο που μπορώ να σκεφτώ, αφού θα έχώ αλλάξει δίσκο πλατό, είναι ότι θα ζορίζει ακόμα παραπάνω τις μπιέλες Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Πάντως μετά απο 700 χιλιόμετρα μεικτής οδήγησης αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αισθητά μειωμένη κατανάλωση το trip δείχνει μέση κατανάλωση 8.6, ενώ όταν είχα πρόγραμμα δεν είχε πέσει κάτω απο τα 11.5. Το trip-computer μην το πολυεμπιστευεσαι απο τη στιγμη που εχει γινει επεμβαση στο συστημα ψεκασμου (μπεκ). Περιπου ομως τι αυτονομια σου βγαζει; (με 1 ρεζερβουαρ) υ.γ.: καλοριζικο το νεο σεταπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 καλοριζικο φιλε και καλες βολτες. μια ερωτηση θελω να σου κανω σχετικα με το διαφορικο. εχω δει φτιαγμενα αυτοκινητα με μπλοκε διαφορικο (μπροστινοκινητα) τα οποια ειναι δυσκολα στο παρκαρισμα επειδη φορανε μπλοκε.εσυ που εχεις 100% μπλοκε εχεις αυτο το προβλημα? καλα γκαζια Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 29, 2008 Report Share Posted April 29, 2008 Golf RSΤί πρόγραμμα και πόσα άλογα υπολογίζεις ότι είσαι (άν το έχεις μετρήσει..) Το αυτοκίνητο είναι Full Stage 4 MTM, και υπολογίζεται μεταξύ 335 εως 345ps, με 46 εως 48 κιλά ροπής. Θα δυναμομετρηθεί μετά το Πάσχα. Το εκπληκτικό όμως με το αυτοκίνητο είναι το χειροποίητο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler κατασκευασμένο με οδηγίες απο την ΜΤΜ. To διαφορικό είναι με πλανήτες και όχι γρανάζια με ποσοστό εμπλοκής 100% (σκέψου οτι το μπλοκέ που φοράει το Mazda MPS είναι 33%, ενώ τα Quife και Peloguin είναι μόνο 40%). Οτι και να γράψω θα φανεί υπερβολικό αλλά το διαφορικό είναι όλα τα λεφτά βγάζει την δύναμη στον δρόμο με απίστευτο τρόπο, βιδώνει το αυτοκίνητο κάτω και έχει εξαφανήσει σχεδόν απόλυτα την υποστροφή υσχύως. Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο απλά εκσφενδονίζεται μπροστά, ενώ τρελά έχει βελτιωθεί και ο τρόπος που επιβραδύνει. Φυσικά τεράστιο ρόλο παίζει και η ανάρτηση KW VARIANT III που επίσης 'εχει ρυθμιστεί απο την ΜΤΜ και συνεργάζεται απόλυτα με το διαφορικό. Ο ήχος επίσης που έχει το αυτοκίνητο χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και ακούγεται μόνο όταν πατήσεις πολύ γκάζι, αλλά τότε γυρνάνε όλοι και κοιτάνε, κόσμημα η εξάτμηση της ΜΤΜ. Εκτενές Review μετά τις γιορτές. Να περάσετε όλοι καλά και να επιστρέψετε με ασφάλεια. Καλό Πάσχα. !!! Καλοταξιδο Γιαννη! Ολα τα λεφτα για ενα μπροστινοκινητο τετοιας ροπης ειναι ενα καλο μπλοκε (αν και το συγκεκριμενο ειναι λιγο ακριβο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 παιδια λιγο ασχετο με το θεμα σας αλλα το dsg μεχρι ποσο ροπη αντεχει...ειμαι καινουργιος οσων αφορα τους tfsi και τα dsg και βρεθηκα να εχω κι εγω tfsi και dsg οχι golf βεβαια αλλα το ξαδερφακι του απο την seat.... Υ.Γ. @JDL9 καλοταξιδο φιλε με πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 To κιβώτιο , αντέχει από όσο έχω ακούσει , ανεπίσημα , μέχρι 50 κιλά... Αλλα ο εγκέφαλος του , δεν το αφήνει πάνω από τα 40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 To κιβώτιο , αντέχει από όσο έχω ακούσει , ανεπίσημα , μέχρι 50 κιλά...Αλλα ο εγκέφαλος του , δεν το αφήνει πάνω από τα 40 αλήθεια για το καινούργιο DSG πέρα από 7αρι , που είναι ανθεκτικότερο όπως λένε θα αντέχει παραπάνω ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 (edited) Το trip-computer μην το πολυεμπιστευεσαι απο τη στιγμη που εχει γινει επεμβαση στο συστημα ψεκασμου (μπεκ).Περιπου ομως τι αυτονομια σου βγαζει; (με 1 ρεζερβουαρ) υ.γ.: καλοριζικο το νεο σεταπ. Με γεμάτο ρεζερβουάρ και μεικτή οδήγηση βγάζει κοντά στα 460 - 500 χιλιόμετρα, αλλά μιλάμε πάντα για εκτός Αθηνών εδω μέσα δεν το κυκλοφορώ σχεδόν καθόλου. Ευχαριστώ. !!!Καλοταξιδο Γιαννη! Ολα τα λεφτα για ενα μπροστινοκινητο τετοιας ροπης ειναι ενα καλο μπλοκε (αν και το συγκεκριμενο ειναι λιγο ακριβο). Ευχαριστώ να είσαι καλά θα τα πούμε αύριο απο κοντά. καλοριζικο φιλε και καλες βολτες.μια ερωτηση θελω να σου κανω σχετικα με το διαφορικο. εχω δει φτιαγμενα αυτοκινητα με μπλοκε διαφορικο (μπροστινοκινητα) τα οποια ειναι δυσκολα στο παρκαρισμα επειδη φορανε μπλοκε.εσυ που εχεις 100% μπλοκε εχεις αυτο το προβλημα? καλα γκαζια Κανένα απολύτως, το μόνο που δεν άλλαξε είναι η συμπεριφορά στο παρκάρισμα. Edited April 30, 2008 by dubbeR_Stoilas Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaisthitos Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 (edited) Χρονια πολλα σε ολους. Αν και κατοχος GT -οποτε δεν εχω αμεσο ενδιαφερον για το θεμα (περιμενω λεπτομερειες για το προγραμμα των etuners για τα TSI στο site btw...)- ειδα οτι στο τελευταιο τευχος του Power Techniques (Μαίου) παρουσιαζεται ενα Octavia 5 RS by APR με δυναμομετρηση στα 292ps (Dynomet 4x4). Περιληπτικα να πω οτι το αμαξι εχει: - Κιτ εισαγωγης αερα ΑΕΜ - Ολοσωμη εξατμιση της APR, 76mm με καταλυτη HJS 100cpsi - Προγραμμα APR Stage II με EMCS - APR front mount intercooler kit - APR TFSI High Pressure Fuel Pump - Defi BF οργανο πιεσης εισαγωγης Επισης εχει και μια μικρη συνεντευξη με τον προεδρο της APR που ειχε ερθει στην Ελλαδα μαζι με εναν προγραμματιστη. Edited April 30, 2008 by Dimdim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 292? Με την Κ03? Δεν είναι λίγο λολ η φάση??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 Χρονια πολλα σε ολους. Αν και κατοχος GT -οποτε δεν εχω αμεσο ενδιαφερον για το θεμα (περιμενω λεπτομερειες για το προγραμμα των etuners για τα TSI στο site btw...)- ειδα οτι στο τελευταιο τευχος του Power Techniques (Μαίου) παρουσιαζεται ενα Octavia 5 RS by APR με δυναμομετρηση στα 292ps (Dynomet 4x4). Περιληπτικα να πω οτι το αμαξι εχει:- Κιτ εισαγωγης αερα ΑΕΜ - Ολοσωμη εξατμιση της APR, 76mm με καταλυτη HJS 100cpsi - Προγραμμα APR Stage II με EMCS - APR front mount intercooler kit - APR TFSI High Pressure Fuel Pump - Defi BF οργανο πιεσης εισαγωγης Επισης εχει και μια μικρη συνεντευξη με τον προεδρο της APR που ειχε ερθει στην Ελλαδα μαζι με εναν προγραμματιστη. Και ξερεις παταει με κανα αλλο που εχει 270 και τρωει την μιση Βουτα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 Και ξερεις παταει με κανα αλλο που εχει 270 και τρωει την μιση Βουτα! Σαν το βίντεο... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaios 5 RS Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 (edited) Και ξερεις παταει με κανα αλλο που εχει 270 και τρωει την μιση Βουτα! Aυτο ξαναπες το Στο power μετρηθηκε και παρουσιαστηκε πριν απο λιγο καιρο καποιο αλλο octavia 5 rs μονο με προγραμμα φιλου μου και οι χρονοι που εχει γραψει συγκριτικα με αυτο της ΑPR ειναι ενα δευτερολεπτο μεχρι τα 160χλμ. πιο γρηγορο της ΑPR και απο τα 160 και μεχρι τα 200χλμ δυο δευτερολεπτα πιο γρηγορο του φιλου μου. Υποψιν του φιλου μου εχει μετρηθει 250 αλογα και εχει μονο προγραμμα. :lol: Επισης να πω πως το κιτ της mtm με το προγραμμα της mtm δεν μπορει να ξεπερασει τα 310 και πολλα λεω αλογα. Εγω με ακριβως ιδιο setup και με την προσθηκη αντλιας και αλλο προγραμμα εχω δει 323 αλογα και 46 κιλα ροπης σε MAHA. Edited April 30, 2008 by Vaios 5 RS Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 αλήθεια για το καινούργιο DSG πέρα από 7αρι , που είναι ανθεκτικότερο όπως λένε θα αντέχει παραπάνω ? To νέο 7άρι που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι ξηρού τύπου όπως εκείνο των TSI θα αντέχει max 550 Nm ροπής και 9000rpm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 Παιδια ενα καλο Golf Gti full KO4 set up με ολα τα περιφερειακα στα ποσα περιπου παιζει? Ανοιξα με ενα εχτες απο εδω μεσα, κοκκινο με μαυρη ζαντα και πηγαιναμε σχεδον κοπια (εχω cupra full stage 1 εκτος από εξάτμιση). Ωραιο παντως και safe το ΚΟ4 set up. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Παιδια ενα καλο Golf Gti full KO4 set up με ολα τα περιφερειακα στα ποσα περιπου παιζει? Ανοιξα με ενα εχτες απο εδω μεσα, κοκκινο με μαυρη ζαντα και πηγαιναμε σχεδον κοπια (εχω cupra full stage 1 εκτος από εξάτμιση). Ωραιο παντως και safe το ΚΟ4 set up. Mε κοκκινο???Κωστακη που εισαι εβγα εξω!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 (edited) Δεν είναι Κ04 ακόμα..... Το δικό μου λές.... Εσύ πρέπει να είσαι ένα άσπρο cupra ? Και πώς ξέρω οτι είμαι εγώ...Γιατι το άλλο 5αρι με μαύρη ζάντα είναι Γιάννενα τώρα...Εκτός αυτού , είναι πολύ δυνατότερο απο Κ04 φουλ σετάπ... Edited May 1, 2008 by Puck Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Αυτα ειναι τα καλα των ko3s. Απο ρεμπριζ κ χαμηλα δεν παιζονται. Οταν ειχα το 200αρι Λεον TFSI full stage 1 κραταγα ολα τα S3 k Cupra σε ρεμπριζ. Ψηλα βέβαια αρχιζαν να φευγουν λογικο αλλωστε. Ναι το λευκο Cupra!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Χλωμό το κόβω Cupra με stage 1 να περνάει Gti με Κ04... Έχει "άλλες χάρες" το παλιό μοτέρ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Χλωμό το κόβω Cupra με stage 1 να περνάει Gti με Κ04...Έχει "άλλες χάρες" το παλιό μοτέρ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Έτσι έτσι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Τελικα πηγαινατε κοπιο Νεοκλη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Χλωμό το κόβω Cupra με stage 1 να περνάει Gti με Κ04...Έχει "άλλες χάρες" το παλιό μοτέρ... Αν κρινω απο φιλους με leon ko4 set up k cupra stage 1 πηγαινουν σχεδον τα ιδια. Η διαφορα ισως υπαρχει στις υψηλες στροφες λογω αλλου χρονισμου εκκεντροφορων. Το αυτοκινητο μου αν κ εχει πολυ καλο set up (Forge Twintercooler + S3 intercooler, P-flow intake k Revo) ειναι το χειροτερο sample δυστηχως για συμπερασματα. Ανηκει σε αυτο το 80% των S3, Cupra,Ed30 που ειναι ολα μοντελα κ μονο του 08 τα οποια εχουν misfire στον 3ο κυλινδρο οποιο προγραμμα κ αν βαλεις (το προβλημα υπαρχει κ μαμα αλλα οχι τοσο εντονο). Ο λογος αγνωστος ακομα. Μαλλον κατι πηγαν να βελτιωσουν κ δεν πετυχε ή ελατtωματικη παρτιδα κάποιου part. Παντως η Audi ψαχνεται παρα πολυ κ μεσω αυτης περιμενουμε ολοι οι ατυχοι των 08 την λυση. Σε ολα αυτα τα μοντελα παρουσιαζεται random misfire ston 3o μετα τις 6000σαλ. Αν αφησεις τις στροφες πανω απο 6000σαλ τοτε εμφανιζεται γονατισμα και check engine. Οποτε για να επιβιωσεις αλλαζεις στις 5800σαλ κ δεν εχεις ουτε misfires ουτε safe mode. Συμπερασμα αν εχετε ed 30 του 08 βαλτε vag-com on the fly k block 15,16 και ανεβαστε πανω απο 6000σαλ μεχρι κοφτη για να δειτε τυχον misfires. Δειτε κ εδω με giac k apr : http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=51689 ''s3+giac = I noticed a flat spot at around 6500 rpm, which occationallyflashed the engine management light, after a while I managed to getthe engine management light stuck on s3+apr = Yesterday I got a remap from APR. All went pretty much OKuntil I was coming back home and I noticed a sharp flat spot whilegiving it some in 3rd gear, and the check engine light went on. Today,I scaned the ecu and I threw THE EXACT SAME CODES AS YOU! Randommisfires and cilinder 3 misfires'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Mε κοκκινο???Κωστακη που εισαι εβγα εξω!!!!!!! εγω δεν εχω μαυρες ζαντες ρε στραβε...απ οτι ξερω ο νεο βολταρε χθες...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Αν κρινω απο φιλους με leon ko4 set up k cupra stage 1 πηγαινουν σχεδον τα ιδια. Η διαφορα ισως υπαρχει στις υψηλες στροφες λογω αλλου χρονισμου εκκεντροφορων. Το αυτοκινητο μου αν κ εχει πολυ καλο set up (Forge Twintercooler + S3 intercooler, P-flow intake k Revo) ειναι το χειροτερο sample δυστηχως για συμπερασματα. Ανηκει σε αυτο το 80% των S3, Cupra,Ed30 που ειναι ολα μοντελα κ μονο του 08 τα οποια εχουν misfire στον 3ο κυλινδρο οποιο προγραμμα κ αν βαλεις (το προβλημα υπαρχει κ μαμα αλλα οχι τοσο εντονο). Ο λογος αγνωστος ακομα. Μαλλον κατι πηγαν να βελτιωσουν κ δεν πετυχε ή ελατtωματικη παρτιδα κάποιου part. Παντως η Audi ψαχνεται παρα πολυ κ μεσω αυτης περιμενουμε ολοι οι ατυχοι των 08 την λυση. Σε ολα αυτα τα μοντελα παρουσιαζεται random misfire ston 3o μετα τις 6000σαλ. Αν αφησεις τις στροφες πανω απο 6000σαλ τοτε εμφανιζεται γονατισμα και check engine. Οποτε για να επιβιωσεις αλλαζεις στις 5800σαλ κ δεν εχεις ουτε misfires ουτε safe mode.Συμπερασμα αν εχετε ed 30 του 08 βαλτε vag-com on the fly k block 15,16 και ανεβαστε πανω απο 6000σαλ μεχρι κοφτη για να δειτε τυχον misfires. Δειτε κ εδω με giac k apr : http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=51689 ''s3+giac = I noticed a flat spot at around 6500 rpm, which occationallyflashed the engine management light, after a while I managed to getthe engine management light stuck on s3+apr = Yesterday I got a remap from APR. All went pretty much OKuntil I was coming back home and I noticed a sharp flat spot whilegiving it some in 3rd gear, and the check engine light went on. Today,I scaned the ecu and I threw THE EXACT SAME CODES AS YOU! Randommisfires and cilinder 3 misfires'' Αυτο ακριβως το προβλημα το ειχα πρωτοσυναντησει σε S3 κατασκευης 2008! Ελεγα θα ειναι τυποποιημενη ευκολη δουλεια, το software ηταν λιγο διαφορετικο απο τα 2007 S3 και μετα το πρωτο reflash ηρθε η εκπληξη... Random misfire @ 1,2,4 cylinders! Δεν φταιει καποιο part , το προβλημα ειναι στο software και λυνεται ευκολα! Link to comment Share on other sites More sharing options...