Jump to content
antouan_tsi

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟΝ 1.4 Tsi 122hp

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΟ GOLF VI TSI 122, ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ Ή ΚΡΥΩΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ? ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΡΩΤΑ?

ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ, Ή ΒΟΛΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ?

ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΥΩΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΒΗΣΕΙΣ?

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΚ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Link to comment
Share on other sites

Τις ημέρες που έχει αρκετό κρύο, πριν φύγεις για οπουδήποτε θα το αφήνεις 5-10 λεπτά στο ρελαντί να ζεσταθεί η τουρμπίνα και μετά θα ξεκινάς, έπειτα μετά από μεγάλα ταξίδια πάλι θα το αφήνεις 10 λεπτά να κρυώσει λίγο η τουρμπίνα και μετά θα σβήνεις. Έτσι μου είπαν στην αντιπροσωπία όταν το παρέλαβα, αλλά αμφιβάλλω αν κανείς κάθεται να περιμένει τόσο πολύ. Anyway εγώ το αφήνω κάπου στα 2 λεπτάκια..

Edited by Mistoso
Link to comment
Share on other sites

Καλως να σου ερθει φιλε και καλοταξιδο

Αυτα που θα πρεπει να κανεις , ειδικα τις πιο κρυες μερες ειναι να εισαι στο ρελαντι ενα λεπτο πανω κατω πριν ξεκινησεις και τα πρωτα χιλιομετρα λιγο μαλακα το γκαζι .

Κυριως θελει προσοχη σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν....εκει εγω προσωπικα το παω το αυτοκινητο σαν παππους στα πρωτα 10κμ

Οταν φτανεις στον προορισμο σου επεισης το αφηνεις μισο με ενα λεπτο και μετα σβηνεις , ειδικα αν προερχεσαι απο μεγαλο ταξιδι και εχεις πιεσει το αμαξι.

Μια αλλη καλη ιδεα ειναι οταν φτανεις στο προορισμο σου να χαλαρωνεις λιγο το ρυθμο στα τελευταια 5/10 χιλιομετρα...εγω τουλαχιστον ετσι κανω :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τις ημέρες που έχει αρκετό κρύο, πριν φύγεις για οπουδήποτε θα το αφήνεις 5-10 λεπτά στο ρελαντί να ζεσταθεί η τουρμπίνα και μετά θα ξεκινάς, έπειτα μετά από μεγάλα ταξίδια πάλι θα το αφήνεις 10 λεπτά να κρυώσει λίγο η τουρμπίνα και μετά θα σβήνεις.

φιλε μου νομιζω οτι τα 5/10 λεπτα ειναι τουλαχιστον υπερβολικα σαν νουμερο....

ας πουνε κι αλλα παιδια που ξερουν καλλιτερα μια και δεν ειμαι μηχανικος , απλα δεν εχω διαβασει πουθενα για 5 και 10 λεπτα....νομιζω οτι ειναι και επιβλαβες να λειτουργεις το αυτοκινητο τοση ωρα σταματημενο...

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ TFSI 1.8 ΕΙΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΩΡΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ.

ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 1.4 TSI 122HP?

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Σιγά ρε παιδιά , υπερβολικούς σας βρίσκω. Δεν έχετε τίποτα αμάξια τέρατα που ξαφνικά τουρμπίστηκαν στον Makis tuning στα 300 άλογα και θέλουν προσοχή. Είπαμε.............

Συμφωνώ με τον Mistoso αλλά αν δεν το κάνεις δεν χάλασε και ο κόσμος. Τα αμάξια παρόλο που είναι turbo δέχονται είναι ανθεκτικά σε κάθε είδους χρήση ίδια με των άλλων , γιατί η VW ξέρει ότι τα οδηγούν γυναικές (ή και άντρες) που δεν ξέρουν την τύφλα τους και παίρνουν το αμάξι αυτό για δουλειά. Σκέψου τώρα την 40χρονη να κάθεται να περιμένει να κρυώσει η τουρμπίνα. Ναι σιγά!

Link to comment
Share on other sites

Σιγά ρε παιδιά , υπερβολικούς σας βρίσκω. Δεν έχετε τίποτα αμάξια τέρατα που ξαφνικά τουρμπίστηκαν στον Makis tuning στα 300 άλογα και θέλουν προσοχή. Είπαμε.............

Συμφωνώ με τον Mistoso αλλά αν δεν το κάνεις δεν χάλασε και ο κόσμος. Τα αμάξια παρόλο που είναι turbo δέχονται είναι ανθεκτικά σε κάθε είδους χρήση ίδια με των άλλων , γιατί η VW ξέρει ότι τα οδηγούν γυναικές (ή και άντρες) που δεν ξέρουν την τύφλα τους και παίρνουν το αμάξι αυτό για δουλειά. Σκέψου τώρα την 40χρονη να κάθεται να περιμένει να κρυώσει η τουρμπίνα. Ναι σιγά!

:rolleyes::huh:

Τις ημέρες που έχει αρκετό κρύο, πριν φύγεις για οπουδήποτε θα το αφήνεις 5-10 λεπτά στο ρελαντί να ζεσταθεί η τουρμπίνα και μετά θα ξεκινάς, έπειτα μετά από μεγάλα ταξίδια πάλι θα το αφήνεις 10 λεπτά να κρυώσει λίγο η τουρμπίνα και μετά θα σβήνεις.

Η τεχνολογια εχει προχορησει, μολις πεσουν οι στροφες ξεκινας χαλαρα μεχρι να ζεσταθει, κ λιγο ρελαντι πριν σβησεις.

Edited by attnos
Link to comment
Share on other sites

Σιγά ρε παιδιά , υπερβολικούς σας βρίσκω. Δεν έχετε τίποτα αμάξια τέρατα που ξαφνικά τουρμπίστηκαν στον Makis tuning στα 300 άλογα και θέλουν προσοχή. Είπαμε.............

Συμφωνώ με τον Mistoso αλλά αν δεν το κάνεις δεν χάλασε και ο κόσμος. Τα αμάξια παρόλο που είναι turbo δέχονται είναι ανθεκτικά σε κάθε είδους χρήση ίδια με των άλλων , γιατί η VW ξέρει ότι τα οδηγούν γυναικές (ή και άντρες) που δεν ξέρουν την τύφλα τους και παίρνουν το αμάξι αυτό για δουλειά. Σκέψου τώρα την 40χρονη να κάθεται να περιμένει να κρυώσει η τουρμπίνα. Ναι σιγά!

Η αληθεια θεωρω οτι ειναι καπου στη μεση

Ουτε χρειαζεται να εισαι 5 με 10 λεπτα σε ρελαντι

Ουτε ειναι καλο να πας το αμαξι κοφτες μολις βγεις απο το παρκινγκ

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ TFSI 1.8 ΕΙΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΩΡΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ.

ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 1.4 TSI 122HP?

Όχι. Αυτό που λες νομίζω υπάρχει μόνο στα 1,8 20VT

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Αυτό που λες νομίζω υπάρχει μόνο στα 1,8 20VT

Υπαρχει και στα δικα μας :D

http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf

Αντιγραφω απο τη σελιδα 16

Turbocharger

While the engine is running, the turbocharger is

mainly cooled by the engine oil. The coolant is only

transported to the turbocharger as required. When

the warm engine is switched off, the coolant

circulation pump is switched on for up to 480 seconds.

This prevents vapour locks forming in the

turbocharger coolant circuit.

Υπερσυμπιεστης

Οταν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια, ο υπερσυμπιεστης κρυωνει κυριος απο το λαδι της μηχανης. Το ψυκτικο υγρο μεταφερεται στον υπερσυμπιεστη μονο οταν χρειαστει. Οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος και τον σβησουμε η αντλια ψυκτικου αρχιζει να λειτουργει μεχρι 480 δευτερολεπτα. Με αυτο το τροπο αποκλειεται η εμφανιση υδρατμων (http://en.wikipedia.org/wiki/Vapour_lock) στο ψυκτικο κυκλωμα του υπερσυμπιεστη.

--- Μπορουμε να ακουσουμε το νερο να τρεχει στο κυκλωμα εαν με το που σβησουμε τη μηχανη σηκωσουμε το καπω και βαλουμε το αυτι μας κοντα στη τουρμπινα.

Με λιγα λογια δεν χρειαζεται να κανεις τιποτε παραπανω απ'οτι θα εκανες με ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο. Δηλαδη δεν το σκιζεις κρυο, και πριν το σβησεις -εαν το εχεις σκισει- πας για λιγα λεπτα ηρεμα το οποιο κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ καλυτερο απο το να περιμενεις στο ρελαντι χωρις ιδιαιτερο αερα να εισερχεται στο αυτοκινητο.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Καλως να σου ερθει φιλε και καλοταξιδο

Αυτα που θα πρεπει να κανεις , ειδικα τις πιο κρυες μερες ειναι να εισαι στο ρελαντι ενα λεπτο πανω κατω πριν ξεκινησεις και τα πρωτα χιλιομετρα λιγο μαλακα το γκαζι .

Κυριως θελει προσοχη σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν....εκει εγω προσωπικα το παω το αυτοκινητο σαν παππους στα πρωτα 10κμ

Οταν φτανεις στον προορισμο σου επεισης το αφηνεις μισο με ενα λεπτο και μετα σβηνεις , ειδικα αν προερχεσαι απο μεγαλο ταξιδι και εχεις πιεσει το αμαξι.

Μια αλλη καλη ιδεα ειναι οταν φτανεις στο προορισμο σου να χαλαρωνεις λιγο το ρυθμο στα τελευταια 5/10 χιλιομετρα...εγω τουλαχιστον ετσι κανω :o

+1

...και να προσθέσω ότι αφού ξεκινήσουμε, θέλει κάνα 10λεπτο για να φτάσει ο κινητήρας στην σωστή θερμοκρασία ώστε να μπορούμε να τον πιέσουμε. Ο δείκτης θερμοκρασίας μέσα σε 2-3 λεπτά θα δείξει 90 βαθμούς, όμως καλό είναι να μην πιέσουμε τον κινητήρα αμέσως μόλις δούμε τους 90.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

όταν ξεκινάω το πρωι ακούγονται περίεργοι ήχοι από την μηχανή. Τους ακούτε και εσείς?/????, που όταν ζεσταθεί φεύγουν....

λογικο ειναι,ερχονται τα εξαρτηματα στην σωστη ανοχη τους με την θερμοκρασια και σταματανε να κροταλιζουνΣτον 140 που εχει σφυρηλατα πιστονια ακουγεται.Στον 122 δεν ξερω τι πιστονια φοραει.

Ναι,υπαρχει ηλεκτρικη αντλια με ξεχωριστο ψυγειο,για το intercooler και την τουρμπινα.Χρησιμοποιουν μονο το ιδιο δοχειο διαστολης.Η αντλια δεν δουλευει συνεχεια αλλα ανα διαστηματα και αναλογα με την θερμοκρασια του αερα ειδικα που εχει και τον σενσορα στην πολλαπλη.Οσο για την τουρμπινα και γενικα τον κινητηρα 10 λεπτα παραειναι υπερβολικα.Στην αντιπροσωπεια μπορουν να πουν και μιση ωρα να εχουν το κεφαλι τους ησυχο.Οτα εχει πολυ κρυο εξω ,χαλαρα μεχρι να ζεσταθει και μετα σταδιακα ανοιξε το.Στο σβησιμο εαν δεν εχεις δουλεψει ψηλα σβηστο σε 10-15 δευτερολεπτα.Αν το εχεις σκισει αστο 1-2 λεπτα να κρυωσει.Υπολογιζε πριν φτασεις να πηγαινεις χαλαρα κανα χιλιομετρο για να μην περιμενεις μετα.Εγω ετσι κανω παντως ;)

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και στα δικα μας ;)

http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf

Υπερσυμπιεστης

Οταν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια, ο υπερσυμπιεστης κρυωνει κυριος απο το λαδι της μηχανης. Το ψυκτικο υγρο μεταφερεται στον υπερσυμπιεστη μονο οταν χρειαστει. Οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος και τον σβησουμε η αντλια ψυκτικου αρχιζει να λειτουργει μεχρι 480 δευτερολεπτα. Με αυτο το τροπο αποκλειεται η εμφανιση υδρατμων (http://en.wikipedia.org/wiki/Vapour_lock) στο ψυκτικο κυκλωμα του υπερσυμπιεστη.

--- Μπορουμε να ακουσουμε το νερο να τρεχει στο κυκλωμα εαν με το που σβησουμε τη μηχανη σηκωσουμε το καπω και βαλουμε το αυτι μας κοντα στη τουρμπινα.

Δεν το ήξερα και δεν το έψαξα καθώς νόμιζα ότι δεν θα υπήρχε τέτοια λειτουργεία σε <μικρό> μοτέρ.

Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στα T-JET της Fiat?

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου νομιζω οτι τα 5/10 λεπτα ειναι τουλαχιστον υπερβολικα σαν νουμερο....

ας πουνε κι αλλα παιδια που ξερουν καλλιτερα μια και δεν ειμαι μηχανικος , απλα δεν εχω διαβασει πουθενα για 5 και 10 λεπτα....νομιζω οτι ειναι και επιβλαβες να λειτουργεις το αυτοκινητο τοση ωρα σταματημενο...

κανενα λεπτο μετα το κατεβασμα των στροφων στην αρχη και ενα με δυο λεπτα μετα.αναλογα με το ποσο το ζορισες.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετε κι απο μενα ειμαι κι εγω ενας κατοχος 122αρι λοιπον το πρωι ειναι υπερβολικο να μενει στο ρελαντι ο κινητηρας 5-10 λεπτα σε αυτο ειμαι καθετος δεν του κανει καλοοοο!!! Εγω προσωπικα οταν βαλω μπρος σε λιγοτερο απο 1 λεπτο εχω ξεκινησει αλλα προσεχτε δεν ανεβαζουμε τις στροφες πανω απο τις 2000 σε καμια περιπτωση!!!!!! συνεχιζουμε ετσι μεχρι ο δεικτης νερου να παει στην μεση αλλα και παλι ανεβαζουμε το πολυ 500 στροφες!!!! Το νερο ζεσταινετε πολυ πιο γρηγορα απο το λαδι λογω διαφορας της πυκνοτητας του ενος με του αλλου, και εκει ειναι το λαθος που κανουν οι περισσοτεροι οδηγοι μολις δουν στη μεση την θερμοκρασια νερου αρχιζουν και το σκιζουν ΛΑΘΟΣ!!!!!! Το λαδι θελει τουλαχιστον 20 με 30 λεπτα (για να μην σας πω παραπανω) για να ζεσταθει!!!!! Γιαυτο ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Αυτη διαδικασια ισχυει και για τουρμπατους και για ατμοσφαιρους κινητηρες (ειχα type r) !!!! Οσον αφορα το κρυωμα θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες χαλαρο οδηγημα 5 λεπτων πριν παρκαρουμε αλλιως 1-2 λεπτα ρελαντι κυριως το καλοκαιρι!!!!! Και πανω απολολα το λαδι παιζει σημαντικο ρολο στους κινητηρες!!!!! ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!!

Φιλικα Δημητρης

Link to comment
Share on other sites

στο ρελαντί και ζέσταμα μεχρι να ανέβει η 8ερμοκρασία του κινητήρα στη μέση (90) μόνο σε περιπτώσεις πολύ χαμηλής 8ερμοκρασίας (το λέει το manual). δεν το έχω μπροστά μου αλλά αν θυμάμαι καλά είναι για εξωτερικές θερμοκρασίες μικρότερες του 0 ή του -10 , ένα από τα δύο... θα το διαβάσω και θα σας πω...

Link to comment
Share on other sites

Μια παρατήρηση:

Nα έχετε υπόψη ότι μπορεί να λέει 90 το όργανο το νερό όμως δεν είναι 90 βαθμούς είναι πιο κάτω ο

δείκτης δεν είναι ακριβείας. Μπορεί να είναι 78 και να δείχνει 90 μέχρι να ζεσταθεί. Όμως μετά όντως είναι κοντά

στα 90

Επίσης τα ΛΑΔΙΑ ζεσταίνονται αργότερα από το νερό, οπότε ακόμη και 90 να λέει για το νερό, το λάδι,

δεν έχει πιάσει θερμοκρασία. Δεν είναι τόσο λεπτόρευστο ακόμη όσο χρειάζεται για σκίσιμο.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετε κι απο μενα ειμαι κι εγω ενας κατοχος 122αρι λοιπον το πρωι ειναι υπερβολικο να μενει στο ρελαντι ο κινητηρας 5-10 λεπτα σε αυτο ειμαι καθετος δεν του κανει καλοοοο!!! Εγω προσωπικα οταν βαλω μπρος σε λιγοτερο απο 1 λεπτο εχω ξεκινησει αλλα προσεχτε δεν ανεβαζουμε τις στροφες πανω απο τις 2000 σε καμια περιπτωση!!!!!! συνεχιζουμε ετσι μεχρι ο δεικτης νερου να παει στην μεση αλλα και παλι ανεβαζουμε το πολυ 500 στροφες!!!! Το νερο ζεσταινετε πολυ πιο γρηγορα απο το λαδι λογω διαφορας της πυκνοτητας του ενος με του αλλου, και εκει ειναι το λαθος που κανουν οι περισσοτεροι οδηγοι μολις δουν στη μεση την θερμοκρασια νερου αρχιζουν και το σκιζουν ΛΑΘΟΣ!!!!!! Το λαδι θελει τουλαχιστον 20 με 30 λεπτα (για να μην σας πω παραπανω) για να ζεσταθει!!!!! Γιαυτο ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Αυτη διαδικασια ισχυει και για τουρμπατους και για ατμοσφαιρους κινητηρες (ειχα type r) !!!! Οσον αφορα το κρυωμα θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες χαλαρο οδηγημα 5 λεπτων πριν παρκαρουμε αλλιως 1-2 λεπτα ρελαντι κυριως το καλοκαιρι!!!!! Και πανω απολολα το λαδι παιζει σημαντικο ρολο στους κινητηρες!!!!! ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!!

Φιλικα Δημητρης

Συγγνωμη αλλα ποιος σου τα εχει πει αυτα;20-30 ή παραπανω λεπτα για να πιασει θερμοκρασια το λαδι;2000 στροφες μεχρι να ζεσταθει;Πρωτον το λαδι με το νερο μπορει να εχουν διαφορετικη πυκνοτητα κλπ με συνεπεια το νερο να ζεσταινεται πιο γρηγορα απο το λαδι αλλα αυτο συμβαινει οταν μιλαμε για τις ιδιες συνθηκες.Σε εναν κινητηρα δεν εχουμε τις ιδιες συνθηκες για το νερο και για το λαδι.Το λαδι μπαινει αναμεσα στα μεταλλα οπου υπαρχει τριβη.Το νερο οχι.Συνεπως εγω μπορω να ισχυριστω οτι συμβαινει το αντιθετο.Οτι δηλαδη το λαδι ζεσταινεται πιο γρηγορα.Τελοσπαντων το πιο ασφαλες θα ηταν να ειχαμε εναν δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.Παντως σε καμια μα καμια περιπτωση δεν χρειαζεται 20-30 λεπτα η παραπανω για να πιασει θερμοκρασια το λαδι.Ουτε να το σκεφτεσαι.Οσο για τις στροφες του κινητηρα εγω ανεβαινω μεχρι τις 2500 στην αρχη διοτι μεχρι εκει λειτουργει αποκλειστικα κ μονο ο κομπρεσσορας.Παντως αυτο το κανω για κανενα δεκαλεπτο διοτι πιστευω το λαδι εχει ζεσταθει στα 10 λεπτα.Εκτος κι αν καθεται κανεις στο ρελαντι 10 λεπτα οπως κακως αναφερει ενας φιλος παραπανω οποτε καληνυχτα.Και για να κλεισω πιστευω οτι 2 λεπτα στο ρελαντι πριν και μετα ή λιγο παραπανω μετα αν το εχεις σκισει και μια προσεκτικη χρηση μεχρι να ζεσταθει ειναι αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω καιαπο οτι εχω διαβασει,εισαι πολυ ενημερωμενος για τον 122 ειδικα στις συγκρισεις με τον ν140. Το εχετε αναλυσει υπερβολικα το θεμα. Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι πρεπει να τηρειται ευλαβικα το 1-2 λεπτα στο ρελαντι πριν και μετα το σβησιμο του κινητηρα για να πεσει λαδι στο στροβιλοσυμπιεστη με απλα λογια.Ενδεικτικα οι 4 τροχοι αναφερουν 2 συμαντικες συμβουλες για την καλυτερη διαρκεια ζωης του υπερτροφοδοτουμενου. 1.<Κατα τη χρηση σε μερες με υψηλη θερμοκρασια τον αφηνουμε να λειτουργησει 1-2 λεπτα πριν σβησουμε> χωρις να αναφερει για το ξεκινημα και 2.Αποφευγουμε να τσαρουχωνουμε το γκαζι στην κορυφη μιας στροφης, καθως η αφθονη δυναμη στισ μεσαιες σ.α.λ μπορει να οδηγησει σε εντονη υποστροφη (ενημερωτικα). Sorry για την πολυλογια παιδια..Ερωτηση: Σε βενζιναδικο η σε αμεση σταση πως τα καταφερνετε;Μην τρελαθουμε κιολας.Να κοιταμε λιγο και την καλυτερη διαρκεια ζωης της δικης μας!

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση: Σε βενζιναδικο η σε αμεση σταση πως τα καταφερνετε;

new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Ρε 'σείς έχετε ξεφύγει λίγο σε αυτό το θέμα έ? Ο καθένας λέει ότι νά 'ναι!!!!!! :wacko:

Κατ'αρχήν αυτό το αυτοκίνητο (TSI σε οποιοδήποτε μοντέλο) το χρησιμοποιούν καθημερινά άνθρωποι που δεν έχουν καμία σχέση με τούρμπο κλπ. και που σε καμία περίπτωση δεν κάθονται ούτε 1 με 2 λεπτά ούτε και μισή ώρα να περιμένουν να ζεσταθεί ή να κρυώσει!!!!! γιατί πολύ απλά δεν το αναφέρει κανένας πωλητής και δεν αναφέρεται σε κανένα έγγραφο του αυτοκινήτου (οδηγίες κλπ.).Όλοι αυτοί βέβαια δεν έχουν πάρει το αυτοκίνητο με την προοπτική να το πηγαίνουν τέρμα κι έτσι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να περιμένουν 1 λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει ή να ζεσταθεί! αρκούν αυτά τα δευτερόλεπτα μέχρι να το σβήσουν όταν έχουν παρκάρει.

Εμείς που την έχουμε δει γρήγοροι εδώ πέρα καλό θα είναι ΠΡΩΤΩΝ να μην το σκίζουμε κρύο και ΔΕΥΤΕΡΟΝ να το αφήνουμε 1 λεπτό στο ρελαντί μετά από ΔΙΑΡΚΕΣ σκίσιμο κι όχι για να κρυώσει αλλά για να πέσει το λάδι που κυκλοφορεί στην τουρμπίνα(το γιατί δεν το γράφω).

Αν ήταν τόσο τραγικά όπως τα αναφέρετε εδώ τότε τα αυτοκίνητα θα είχαν turbo timer από το εργοστάσιο!

Και μιλάμε για το 122 που είναι το ποιό light τουρμπίσιο αυτοκίνητο!!!! που να είχατε και μια 997 turbo!!!

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη αλλα ποιος σου τα εχει πει αυτα;20-30 ή παραπανω λεπτα για να πιασει θερμοκρασια το λαδι;2000 στροφες μεχρι να ζεσταθει;Πρωτον το λαδι με το νερο μπορει να εχουν διαφορετικη πυκνοτητα κλπ με συνεπεια το νερο να ζεσταινεται πιο γρηγορα απο το λαδι αλλα αυτο συμβαινει οταν μιλαμε για τις ιδιες συνθηκες.Σε εναν κινητηρα δεν εχουμε τις ιδιες συνθηκες για το νερο και για το λαδι.Το λαδι μπαινει αναμεσα στα μεταλλα οπου υπαρχει τριβη.Το νερο οχι.Συνεπως εγω μπορω να ισχυριστω οτι συμβαινει το αντιθετο.Οτι δηλαδη το λαδι ζεσταινεται πιο γρηγορα.Τελοσπαντων το πιο ασφαλες θα ηταν να ειχαμε εναν δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.Παντως σε καμια μα καμια περιπτωση δεν χρειαζεται 20-30 λεπτα η παραπανω για να πιασει θερμοκρασια το λαδι.Ουτε να το σκεφτεσαι.Οσο για τις στροφες του κινητηρα εγω ανεβαινω μεχρι τις 2500 στην αρχη διοτι μεχρι εκει λειτουργει αποκλειστικα κ μονο ο κομπρεσσορας.Παντως αυτο το κανω για κανενα δεκαλεπτο διοτι πιστευω το λαδι εχει ζεσταθει στα 10 λεπτα.Εκτος κι αν καθεται κανεις στο ρελαντι 10 λεπτα οπως κακως αναφερει ενας φιλος παραπανω οποτε καληνυχτα.Και για να κλεισω πιστευω οτι 2 λεπτα στο ρελαντι πριν και μετα ή λιγο παραπανω μετα αν το εχεις σκισει και μια προσεκτικη χρηση μεχρι να ζεσταθει ειναι αρκετα./quote]

Φιλαρακο ισχυρησου οτι θες και κανε οτι θες στο αμαξι σου ...Εγω αυτα δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου!

Αυτα που ειπα ισχυουν σου αρεσει ειτε οχι!

φιλικα

Edited by digigram
Link to comment
Share on other sites

σε τι θερμοκρασία θεωρουμε οτι τα λαδια ειναι οκ?

με το που φτανει το νερο στους 90 βαθμους το λαδι μου εδειξε περιπου 62 και δεν το εχω δει το σε κινηση μεσα στην αθηνα με νορμαλ οδηγηση να ξεπερναει τους 82 βαθμους.

Link to comment
Share on other sites

σε τι θερμοκρασία θεωρουμε οτι τα λαδια ειναι οκ?

με το που φτανει το νερο στους 90 βαθμους το λαδι μου εδειξε περιπου 62 και δεν το εχω δει το σε κινηση μεσα στην αθηνα με νορμαλ οδηγηση να ξεπερναει τους 82 βαθμους.

Την θερμοκρασία λαδιού την βλέπεις από το climatronic?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.