Jump to content
vagd

φρενα για γκολφ 6

Recommended Posts

Τελιακ απορω τι πληρωσαμε ....Βλαβες εχουμε ρεκορ γκινες...φρενα δεν εοχυμε τριγμους εχουμε...μηχανικους κακους εχουμε....

χαχαχχα πληρωσαμε ονομα ομως!!!

Link to comment
Share on other sites

Από εμπειρία σε Golf VI 160PS (της συζήγου), τα φρένα είναι πολύ καλά και άμεσα (με 18άρα ζάντα). Σε κατηφορικές κλειστές διαδρομές, δεν τα έχω νιώσει να κουράζονται εύκολα και αποδίδουν. Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος. Βέβαια δεν έχω κάνει πολλά χλμ, αλλά από την άλλη οδηγώ κάθε μέρα αμάξι με 6πίστονα και 360 δίσκο. Θα μπορούσαν να μου δώσουν την εντύπωση ότι είναι της πλάκας αν δεν ήταν καλά.

Όσο για τα μεγαλύτερα φρένα, που λέγεται ότι ενεργοποιούν το ABS πιο εύκολα, είναι ΛΑΘΟΣ. Είχα στο παλιό μου αμάξι 4πίστονα, και σε αυτό που έχω τώρα 6πίστονα. Το αμάξι σταματάει σε χρόνο dt και το ABS επεμβαίνει σπάνια. Το ότι έχει περισσότερα πιστόνια η δαγκάνα και μεγαλύτερα σε επιφάνεια εφαρμογής τακάκια, βοηθάει στο να μην μπλοκάρει τον δίσκο κατά το φρενάρισμα, αλλά να τον επιβραδύνει ομαλά. Και η απόσταση ακινητοποίησης, είναι μέρα με τη νύχτα! Βέβαια, πάντα παίζει ρόλο και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα λάστιχα μας, αν έχουν τη σωστή θερμοκρασία και η ποιότητα του δρόμου.

Βέβαια όταν οι μισοί σε αυτό το φόρουμ έχουν βάλει πρόγραμμα και άλλα περιφερειακά στο αμάξι τους, κι έχουν πάει +30 +40 +50 άλογα, λογικό είναι τα φρένα να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Η σωστή βελτίωση δεν είναι μόνο πως θα βγάλουμε την μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά να έχουμε κι ένα σωστά στημένο αμάξι (φρένα, ανάρτηση κλπ)... :) Κι ένα άλλο λάθος που τυχαίνει να ακούω σε κουβέντες περί αυτοκινήτου, είναι όταν έχουμε ένα αμάξι 120 ή 160 αλόγων και βάζουμε λάστιχα με δείκτη V και Υ! Αυτά τα λάστιχα δεν πρόκειται ποτέ να λειτουργήσουν σωστά, τόσο στο φρενάρισμα όσο και στις στροφές...

Link to comment
Share on other sites

κ εγω απο τα φρενα μου δεν ημουν αρχικα ικανοποιημενος οχι τοσο απο το αποτελεσμα οσο απο την αισθηση που μου εδιναν(οτι δε θα σταματησει).μετα απο μια 2 πραγματακια που εκανα κατεβηκα 2 βουνα (φρενο σε καθε στροφη) κ δεν εκαναν κιχ.μετα απο τα βουνα εκανα + 300 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Από εμπειρία σε Golf VI 160PS (της συζήγου), τα φρένα είναι πολύ καλά και άμεσα (με 18άρα ζάντα). Σε κατηφορικές κλειστές διαδρομές, δεν τα έχω νιώσει να κουράζονται εύκολα και αποδίδουν. Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος. Βέβαια δεν έχω κάνει πολλά χλμ, αλλά από την άλλη οδηγώ κάθε μέρα αμάξι με 6πίστονα και 360 δίσκο. Θα μπορούσαν να μου δώσουν την εντύπωση ότι είναι της πλάκας αν δεν ήταν καλά.

Όσο για τα μεγαλύτερα φρένα, που λέγεται ότι ενεργοποιούν το ABS πιο εύκολα, είναι ΛΑΘΟΣ. Είχα στο παλιό μου αμάξι 4πίστονα, και σε αυτό που έχω τώρα 6πίστονα. Το αμάξι σταματάει σε χρόνο dt και το ABS επεμβαίνει σπάνια. Το ότι έχει περισσότερα πιστόνια η δαγκάνα και μεγαλύτερα σε επιφάνεια εφαρμογής τακάκια, βοηθάει στο να μην μπλοκάρει τον δίσκο κατά το φρενάρισμα, αλλά να τον επιβραδύνει ομαλά. Και η απόσταση ακινητοποίησης, είναι μέρα με τη νύχτα! Βέβαια, πάντα παίζει ρόλο και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα λάστιχα μας, αν έχουν τη σωστή θερμοκρασία και η ποιότητα του δρόμου.

Βέβαια όταν οι μισοί σε αυτό το φόρουμ έχουν βάλει πρόγραμμα και άλλα περιφερειακά στο αμάξι τους, κι έχουν πάει +30 +40 +50 άλογα, λογικό είναι τα φρένα να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Η σωστή βελτίωση δεν είναι μόνο πως θα βγάλουμε την μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά να έχουμε κι ένα σωστά στημένο αμάξι (φρένα, ανάρτηση κλπ)... ;) Κι ένα άλλο λάθος που τυχαίνει να ακούω σε κουβέντες περί αυτοκινήτου, είναι όταν έχουμε ένα αμάξι 120 ή 160 αλόγων και βάζουμε λάστιχα με δείκτη V και Υ! Αυτά τα λάστιχα δεν πρόκειται ποτέ να λειτουργήσουν σωστά, τόσο στο φρενάρισμα όσο και στις στροφές...

+1

Μιάς κ έχεις δυο μοντέλα απο vw για πές τι γνλωμη έχεις για το golf vi πως το βλέπεις σε σχέση με το passat που αποτι είδα έχεις κάνει αρκετά πραγματάκια. Έχεις σκοπό να κάνεις κ σε αυτό κάτι?

sorry για το offtopic

Link to comment
Share on other sites

κ εγω απο τα φρενα μου δεν ημουν αρχικα ικανοποιημενος οχι τοσο απο το αποτελεσμα οσο απο την αισθηση που μου εδιναν(οτι δε θα σταματησει).μετα απο μια 2 πραγματακια που εκανα κατεβηκα 2 βουνα (φρενο σε καθε στροφη) κ δεν εκαναν κιχ.μετα απο τα βουνα εκανα + 300 χλμ.

Τα φρενα δεν εχουν προβλημα κοπωσης.

Εχουν προβλημα στην αισθηση αλλα πιο σημαντικο στο πρωτο φρεναρισμα (πριν απ'οτι εντυπωση μου δινει να ανεβασει καλη πιεση η τρομπα) οπου εχει τυχει να τερματισω σχεδον το πενταλ και οχι σε κατασταση αναγκης. Ασε που εχει τυχει κιολας να πατησω το πενταλ φρενου και αυτο να φτασει

σε σημειο που να πατησω συγχρονως και το πενταλ γκαζιου, δηλ τοσο κατω που για μενα ειναι επιεικως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

Τι να πω ισως δεν συμβαινει σε ολα αλλα ειναι παρα πολλα που εχουν το ιδιο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

+1

Μιάς κ έχεις δυο μοντέλα απο vw για πές τι γνλωμη έχεις για το golf vi πως το βλέπεις σε σχέση με το passat που αποτι είδα έχεις κάνει αρκετά πραγματάκια. Έχεις σκοπό να κάνεις κ σε αυτό κάτι?

sorry για το offtopic

Πολύ καλό και συγκροτημένο. Πολύ καλή ποιότητα επίσης. Βασικά είναι σαν να οδηγώ ένα μικρό Passat (σχεδόν). Μου άρεσε το στήσιμό του πολύ και ότι έχει πιο στενά και σφιχτά στο σώμα καθίσματα από το Passat. Έχει ήδη 18άρες της μαμάς VW, σπορ χαμηλή ανάρτηση της μαμάς VW και Full Bodykit, πάλι της μαμάς VW... :blink: Αν θα κάνω κάτι παραπάνω (και να το θέλει και η σύζηγος) είναι πρόγραμμα και πολύ στο μέλλον ίσως κι ένα big brake kit (κάτι σε 4πίστονο της Brembo).

Ασε που εχει τυχει κιολας να πατησω το πενταλ φρενου και αυτο να φτασει

σε σημειο που να πατησω συγχρονως και το πενταλ γκαζιου, δηλ τοσο κατω που για μενα ειναι επιεικως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

Τι να πω ισως δεν συμβαινει σε ολα αλλα ειναι παρα πολλα που εχουν το ιδιο προβλημα.

Αν και δε νομίζω να έχουν διαφορά στην αποτελεσματικότητα τα φρένα μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου, έχω την εντύπωση ότι έχουν διαφορά στην αίσθηση. Το Golf που λέω εγώ είναι με 7άρι DSG. Επίσης το πεντάλ του φρένου είναι πολύ πιο μεγάλο και μακριά από το γκάζι, οπότε είναι λίγο δύσκολο να συμβεί αυτό που περιέγραψες πιο πάνω...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό και συγκροτημένο. Πολύ καλή ποιότητα επίσης. Βασικά είναι σαν να οδηγώ ένα μικρό Passat (σχεδόν). Μου άρεσε το στήσιμό του πολύ και ότι έχει πιο στενά και σφιχτά στο σώμα καθίσματα από το Passat. Έχει ήδη 18άρες της μαμάς VW, σπορ χαμηλή ανάρτηση της μαμάς VW και Full Bodykit, πάλι της μαμάς VW... ;) Αν θα κάνω κάτι παραπάνω (και να το θέλει και η σύζηγος) είναι πρόγραμμα και πολύ στο μέλλον ίσως κι ένα big brake kit (κάτι σε 4πίστονο της Brembo).

Μήπως το θέλεις για εσένα... (άσε τα σάπια περι συζήγου & προγράμματα και big brake kit) tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif:whistling::lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το θέλεις για εσένα... (άσε τα σάπια περι συζήγου & προγράμματα και big brake kit) tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif:whistling::lol: :lol: :lol:

Προφανώς το πρόγραμμα το θέλω εγώ περισσότερο, γιατί μου φαίνεται μεγάλη και η διαφορά από το Passat. Αν και η ίδια όμως το συνηθήσει με τον καιρό, τότε μπορεί να το θέλει άσχετα με το τι θέλω εγώ. Δικό της είναι το αμάξι, οπότε κάνει ότι θέλει εκείνη.

Το κιτάκι για τα φρένα, είναι για την ασφάλεια. Περισσότερα άλογα, περισσότερα χλμ/ω, καλύτερα φρένα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς το πρόγραμμα το θέλω εγώ περισσότερο, γιατί μου φαίνεται μεγάλη και η διαφορά από το Passat. Αν και η ίδια όμως το συνηθήσει με τον καιρό, τότε μπορεί να το θέλει άσχετα με το τι θέλω εγώ. Δικό της είναι το αμάξι, οπότε κάνει ότι θέλει εκείνη.

Το κιτάκι για τα φρένα, είναι για την ασφάλεια. Περισσότερα άλογα, περισσότερα χλμ/ω, καλύτερα φρένα... ;)

συμφωνώ μαζί σου... αλλά πιστεύεις η συζιγός σου θα το πηγένει κομμάτια η το βλέπει "λίγο" με τα ίδη άλογα επάνω? ΟΚ τα φρένα η αναρτίσεις θα έχεις δίκιο αλλα το πρόγραμμα τι να το κάνει?

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ μαζί σου... αλλά πιστεύεις η συζιγός σου θα το πηγένει κομμάτια η το βλέπει "λίγο" με τα ίδη άλογα επάνω? ΟΚ τα φρένα η αναρτίσεις θα έχεις δίκιο αλλα το πρόγραμμα τι να το κάνει?

Ναι, ούτε εγώ θα το περιμένα, αλλά υπάρχουν μέρες που έρχεται σπίτι και "απολογείται" που 200άριζε στο δρόμο... ;) Ακόμη καινούργιο ειναι το αμάξι (3 μηνών) και σίγουρα δεν έχει προλάβει να το συνηθήσει (αν σκεφτείς ότι το προηγούμενο ήταν ένα Υ με 95 άλογα)... θα δείξει ο καιρός.

Βγήκαμε όμως εκτός θέματος! Από τα λίγα χλμ που έχω κάνει λοιπόν με το 6άρι Golf, τα φρένα του με ικανοποίησαν και τα βρήκα καλά. ¶λλα όπως έχουν πει και άλλοι παραπάνω, εξαρτάται η γνώμη που σχηματίζει κανείς και από το οδηγικό του στυλ...

Link to comment
Share on other sites

Αν και δε νομίζω να έχουν διαφορά στην αποτελεσματικότητα τα φρένα μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου, έχω την εντύπωση ότι έχουν διαφορά στην αίσθηση. Το Golf που λέω εγώ είναι με 7άρι DSG. Επίσης το πεντάλ του φρένου είναι πολύ πιο μεγάλο και μακριά από το γκάζι, οπότε είναι λίγο δύσκολο να συμβεί αυτό που περιέγραψες πιο πάνω...

Και εγω dsg εχω, το 6αρι ομως.

Το προβλημα ομως, για να πω και του στραβου το δικιο, ηταν πιο εντονο στο tsi με το μηχανικο κιβωτιο που ειχα πριν.

Link to comment
Share on other sites

έχω το ibiza του ΄04 101hp και ομολογώ πως τα φρένα είναι απαράδεκτα.

Έτυχε να οδηγήσω δύο ιαπωνικά φίλων (civic και qashqai) και έπαθα την πλάκα μου.

μιλάμε για την απόδοση. Δυστηχώς στον τομέα αυτό είμαστε πολύ πίσω...

Τι φρένα έχει το Qasqai? Σε σύγκριση με το Ibiza σου ? Νομίζω δεν συγκρίνεις ίδια πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ούτε εγώ θα το περιμένα, αλλά υπάρχουν μέρες που έρχεται σπίτι και "απολογείται" που 200άριζε στο δρόμο... :thumbsup: Ακόμη καινούργιο ειναι το αμάξι (3 μηνών) και σίγουρα δεν έχει προλάβει να το συνηθήσει (αν σκεφτείς ότι το προηγούμενο ήταν ένα Υ με 95 άλογα)... θα δείξει ο καιρός.

Βγήκαμε όμως εκτός θέματος! Από τα λίγα χλμ που έχω κάνει λοιπόν με το 6άρι Golf, τα φρένα του με ικανοποίησαν και τα βρήκα καλά. ¶λλα όπως έχουν πει και άλλοι παραπάνω, εξαρτάται η γνώμη που σχηματίζει κανείς και από το οδηγικό του στυλ...

Ευτυχώς να ξεκαπνίζει και λίγο το TFSI.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Τα φρένα του Golf VI είναι μια χαρά. Μπορεί να μην είναι τα super φρένα ενός R20 ή ενός Audi S3 αλλά είναι αρκούντως αποτελεσματικά.

Τώρα για την διάσταση των δίσκων δεν έχει τόση μεγάλη σημασία όσο η αποτελεσματικότητα συνολικά των φρένων. Τι να λέει π.χ. ότι φοράνε 312 δίσκους τα Golf VI?? το Subaru Impreza WRX φοράει 288 νομίζω ή 295 αλλά μόνο και μόνο που είναι 4πίστονα είναι πολύ καλύτερα από 2πίστονα και με 330 δίσκους.

Επομένως όσοι έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα φρένα με ένα κιτάκι 4πίστονα από τις τόσες επιλογές που υπάρχουν (Brembo, Tarox, Galfer κλπ) θα είναι σίγουρα καλυμένοι.

Βέβαια τα +20 κιλά στην μη αναρτούμενη μάζα είναι ένα θέμα αφού σαφέστατα επηρεάζει (και δυσχεραίνει) την αναλογία κιλά / ίπποι. Τους κατόχους Golf Gti με 250-270 άλογα δεν θα τους αφορά αλλά θα αφορά όλους τους κατόχους TSI.

Link to comment
Share on other sites

Τα φρένα του Golf VI είναι μια χαρά. Μπορεί να μην είναι τα super φρένα ενός R20 ή ενός Audi S3 αλλά είναι αρκούντως αποτελεσματικά.

Τώρα για την διάσταση των δίσκων δεν έχει τόση μεγάλη σημασία όσο η αποτελεσματικότητα συνολικά των φρένων. Τι να λέει π.χ. ότι φοράνε 312 δίσκους τα Golf VI?? το Subaru Impreza WRX φοράει 288 νομίζω ή 295 αλλά μόνο και μόνο που είναι 4πίστονα είναι πολύ καλύτερα από 2πίστονα και με 330 δίσκους.

Επομένως όσοι έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα φρένα με ένα κιτάκι 4πίστονα από τις τόσες επιλογές που υπάρχουν (Brembo, Tarox, Galfer κλπ) θα είναι σίγουρα καλυμένοι.

Βέβαια τα +20 κιλά στην μη αναρτούμενη μάζα είναι ένα θέμα αφού σαφέστατα επηρεάζει (και δυσχεραίνει) την αναλογία κιλά / ίπποι. Τους κατόχους Golf Gti με 250-270 άλογα δεν θα τους αφορά αλλά θα αφορά όλους τους κατόχους TSI.

αυτή η διαφορά απασχολεί όμως και πρέπει να απάσχολη και τους κατόχους με πολύ μεγαλύτερα και δηνατότερα αυτοκίνητα :blush:

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να βελτιώσω τα φρένα μου αλλάζοντας μόνο δίσκους και ψάζοντας σωλινάκια υψηλής? Προσοχή είμαι άσχετος και θέλω να μου εξηγήσει κάποιος αν δεν θέλω να πάρω κιτ βελτίωσης μπορώ να βελτιώσω τα μαμά φρένα? Ας πούμε ότι θέλω να αλλάξω απο 288 σε 312, θα πρέπει να αλλάξω και δαγκάνες?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως και το 4αρι που ειχα και το εξαρι θεωρω οτι εχουν μια χαρα φρενα...Σκεφτειτε λιγο και το βαρος του αυτοκινητου και τον ογκο του....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, επειδή θα το βελτιώσω το αμάξισκεφτόμουν να βελτιώσω και τα μποστά φρένα...

...και σωστά σκέφτεσαι γιατί η δύναμη που ασκούμε στο φρενάρισμα, είναι 70% εμπρός - 30% πίσω...

γι αυτό και όλοι οι βελτιωτές προτείνουν κτήνη εμπρός και μαμά πίσω...

Βέβαια σε μεγάλες ζάντες πίσω είναι σαν τασάκια...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το φρενάρισμα.

Βέβαια προγραμματίζω σωληνάκια αεροπορικού τύπου και ίσως άλλα τακάκια/υγρά φρένων.

Link to comment
Share on other sites

Οι δαγκάνες στο tsi 122 είναι στο μέγεθος ίδιες με του 160?Το GTI έχει μεγαλύτερες δαγκάνες?

Οι δαγκάνες στα tsi και gti είναι ίδιες.(εκτός βέβαια από το χρώμα!!)

Αυτό που αλλάζει και το tsi160 και το gti παίρνουν 312 δίσκο μπροστά είναι οι βάσεις της δαγκάνας οι οποίες την κρατάν σε μεγαλύτερη απόσταση.

Και να αλλάξεις τα μπροστινά σου φρένα με 312 αφού η δαγκάνα/ τακάκι θα μείνουν ίδια θα κερδίσεις μόνο όταν αρχίσουν να ζεσταίνονται τα δικά σου ενώ τα άλλα θα αντέχουν λίγο ακόμα (σε καμιά απαιτητηκή διαδρομή που θα είσαι όλο στα φρένα)

Και τα πισινά φρένα είναι πολύ σημαντικά στο φρενάρισμα και σε περίπτωση big brake kit επιβάλλεται να τα ενισχύουμε. (Ρωτήστε σε πόσους με μεγάλα φρένα μόνο μπροστά ξεκόλησε ο κόλος όταν χρειάστηκε να φρενάρουν πάνω σε στροφή επειδή έπεσε όλο το βάρος μπροστά και ελάφρυνε το πίσω μέρος....)

Link to comment
Share on other sites

χρονια πολλα και καλη χρονια

μην με κραξετε !!!!!

μπορουμε να βαλουμε τις δισκοπλακες απο το 160 στο 122 χωρις αλλαγη δαγκανας? ( οχι το πιο σιγουρο)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.