fanisgenius Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 36/39 είναι τα λάστοιχα κρύα....προφανως η πίεση δεν παραμένει η ίδια όταν ζεσταθούν... Εμένα πάντως έχω δοκιμάσει όλα τα πιθανά σενάρια με 1 βδομάδα οδήγηση το καθένα. Το 36/39 κοπανάει λιγότερο και είναι ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ.....επίσης δεν γουστρω να τα σκάω στους βουλκανιζατεράδες... 180είναι πολλά λεφτά και οδηγώ συνέχεια σε δρόμους με λακούβες.... πως κοπαναει πιο λιγο με πιο σκληρο λαστιχο?? εγω εχω αλλαξει τα 2 μπροστα..(3 καρουμπαλα).. τωρα για το σταθερο..πιο σημαντικο ειναι να εχεις τη ιδια πιεση στα λαστιχα..πχ 39 κ στα 2 μπροστα...κ οχι 38/39... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Στη διάρκεια της αναμονής ( το παραλαμβάνω τέλη Μαϊου με αρχές Ιουνίου ) διαβάζοντας τα γραφόμενά σας προσεκτικά, χωρίς να έχω ακόμα προσωπική οδηγική εμπειρία έχω κολλήσει στα δύο βασικά θεματάκια : λάδια ( διαφορετική συμπεριφορά κάθε αμάξι ) και λάστιχα ( χαμηλό προφίλ ) με απόψεις που διίστανται σε σχέση με τις πιέσεις. Γενικά θέλω να ελπίζω ότι μέχρι να το παραλάβω θα έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες εργοστασιακές ρυθμίσεις ώστε να μην καίει καθόλου λάδι. Σε αυτό που δεν μπορώ να ελπίζω είναι σε καλύτερους δρόμους, που με δικαιολογία και της κρίσης αφήνονται στο έλεος του Θεού ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Σχετικά με τον τύπο βενζίνης, εργοστασιακά το gti συνιστά 100 άρα ? Υπάρχει κάποιος που να έχει συγκρίνει τη διαφορά 100 άρας από 95 άρα στο gti? Βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα η 100 άρα ή όχι? Έχει διαφορά στην απόδοση που την καταλαβαίνεις ή είναι ανεπαίσθητη με την ψευδαίσθηση ότι επειδή είναι 100 άρα αποδίδει καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Προσωπικη αποψη μονο 100αρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 (edited) Σχετικά με τον τύπο βενζίνης, εργοστασιακά το gti συνιστά 100 άρα ? Υπάρχει κάποιος που να έχει συγκρίνει τη διαφορά 100 άρας από 95 άρα στο gti? Βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα η 100 άρα ή όχι? Έχει διαφορά στην απόδοση που την καταλαβαίνεις ή είναι ανεπαίσθητη με την ψευδαίσθηση ότι επειδή είναι 100 άρα αποδίδει καλύτερα. Eίναι απλό φούλαρε μια φορά 95άρα και την επόμενη φορά 100άρα (απο πρατήριο που ξέρεις οτι έχει καλή! χωρίς νοθεία) και θα δείς την διαφορά ειδικά σε ταξίδι, εγώ έχω το ΤSI ως τώρα (1 φουλάρισμα είχα 95αρα) εντός της ευδομάδας θα βάλω 100αρα για να δω την διαφορά και σε χιλιόμετρα αλλα κυρίως σε απόδοση. Οι τιμές βέβαια... Καί ένα ενδιαφέρον άρθρο για απόδοση-κατανάλωση (Mέ "καλύτερη" συνολικα΄για ΤSI την ΕΚΟ 100RON): http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=25 Edited March 29, 2011 by TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 πως κοπαναει πιο λιγο με πιο σκληρο λαστιχο?? εγω εχω αλλαξει τα 2 μπροστα..(3 καρουμπαλα).. τωρα για το σταθερο..πιο σημαντικο ειναι να εχεις τη ιδια πιεση στα λαστιχα..πχ 39 κ στα 2 μπροστα...κ οχι 38/39... Με σωστή πίεση η ανάρτιση λειτουργεί όπως πρέπει. Σαφώς και πρέπει να είναι ίδια η πίεση στα δύο απέναντι. Επίσης αν είχες την σωστή πίεση στα ελαστικά σου δεν θα είχες 3 καρούμπαλα....πρόσφατα παθών για αυτό σου λέω.... δοκίμασε ..... Σχετικά με τον τύπο βενζίνης, εργοστασιακά το gti συνιστά 100 άρα ? Υπάρχει κάποιος που να έχει συγκρίνει τη διαφορά 100 άρας από 95 άρα στο gti? Βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα η 100 άρα ή όχι? Έχει διαφορά στην απόδοση που την καταλαβαίνεις ή είναι ανεπαίσθητη με την ψευδαίσθηση ότι επειδή είναι 100 άρα αποδίδει καλύτερα. Δυστυχώς μόνο κατοστάρα..... Εγώ πάντως στράφηκα στην λύση του προγράμματος με 95 setup..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos_tsi Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 παιδια τελικα μπορειτε να μου πειτε αν το πολο και η οχι λαδια και αν καει καθε ποτε πρεπει να βαζω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 παιδια τελικα μπορειτε να μου πειτε αν το πολο και η οχι λαδια και αν καει καθε ποτε πρεπει να βαζω? κάθε 1000 χιλιόμετρα τσέκαρε την βελόνα. αν είναι πεσμένα συμπλήρωσε λαδάκι. για να υπολογίζεις αν είναι στην μέση τα λάδια σου λείπουν 200ml. στην vw μου παν ότι συμπληρώνεις όταν ανάψει λαμπάκι, πράγμα που δεν σου το συνιστώ.αν σου ανάψει λαμπάκι είναι 750γραμ δηλαδή θα σηκώνεις την βέργα και δεν θα εχεις καθόλου λάδι. εμένα στα 3700χιλιομετρα σήκωσα την βέργα και ήταν στην μέση συμπλήρωσα 200ml και ήρθε στα ίσια του. ελπίζω να σε κάλυψα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos_tsi Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 με καλυψες και με το παραπανω.στο λεον μου παντως μονο στα service αλλαζω λαδια.ρωταω γιατι χθες πηγα και ειδα το πολο gti και λεω να το κλεισω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS75 Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 η καλυτερη πιση για τα λαστιχα απο το πολακι ειναι 32. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 οχι 29... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 1200km και δεν εχει καψει γραμμουλα λαδι! Του κανω στρωσιμο 2500-4500 ως τα 1000 και σταδιακα αυξανω τισ στροφες.Τα περισσότερα χμ σε εθνική με σκαμπανεβασματα στην ταχύτητα. Μεχρι στιγμης το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο από ότι περίμενα. Ναι τραβαει και μενα στα δεξια πάνω από τα 100 κατι, ναι και μενα ακουγεται το dsg στις ανωμαλίες... Αλλά δεν με νοιάζει!Ολα τα αλλα ειναι μια χαρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 (edited) ΡΕ παιδια με το θεμα των ελαστικων την μια λετε να τα κανουμε 36(και μερικοι 39) και τωρα ξανα 30-32? Τελικα τι να τα κανουμε ? Edited March 31, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 η καλυτερη πιση για τα λαστιχα απο το πολακι ειναι 32. Μια χαρά είναι το 32 ... Ότι πρέπει για καρουμπαλα. Πρέπει να καταλάβετε ότι έχουμε αμάξι με σκληρή ανάρτηση, σπορ και το οδηγούμε σε Ελληνικούς δρόμους. Αν δεν σας άρεσε να κοπαναει λίγο να πέρνατε την απλή έκδοση. Με το να μειωνεις την πίεση στα ελαστικά σου μόνο κακό κανείς ..... Φθειρεις και τα πλαινά.. Σορυ για το ´λογο ´ μου αλλά το τι είναι σωστό ας το κρίνει ο ειδικός . ΡΕ παιδια με το θεμα των ελαστικων την μια λετε να τα κανουμε 36(και μερικοι 39) και τωρα ξανα 30-32? Τελικα τι να τα κανουμε ? Ότι γράφει η τάπα σου ..... Ποιος περιμένεις να σου απαντήσει; Αφού κανείς δεν ξέρει. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνουμε του κεφαλιού μας εφόσον η οδηγία υπάρχει γραμμένη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias_1983 Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 ΡΕ παιδια με το θεμα των ελαστικων την μια λετε να τα κανουμε 36(και μερικοι 39) και τωρα ξανα 30-32? Τελικα τι να τα κανουμε ? Ρε παιδιά τι θέμα ειναι αυτό με την πίεση των ελαστικών; Απλά βάλτε όσο λέει ο κατασκευαστής! Τώρα θα μου πεις ότι ο κατασκευαστής δίνει τιμές πίεσης ελαστικών για κανονικους δρόμους και όχι τα δικά μας τα χωράφια αλλά τέλοσπάντων με ελάχιστα λιγότερη πίεση πιστεύω θα είναι εντάξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Ας βάλει ο καθένας ότι πίεση θέλει να τελειώνουμε με αυτό το θέμα, μόνο μετά μην κλαίγεται για τα λάστιχα του...εδώ όταν είναι φορτωμένο το αμάξι η τάπα λέει 41/42...κάτι δείχνει αυτό ακόμα και για τους καρόδρομους που έχουμε..έχει μεγάλη αντοχή το λάστιχο.. εκτός ποια αν πέσεις μέσα σε κανέναν κρατήρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gileraslag Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Επειδή έχω καινούργιο software στον εγκέφαλο περιμένουμε το κρακάκι....Παίζει και αυτή την εβδομάδα να το φορέσω εγώ......e-tuners φυσικά 2 πράγματα έχω να παραθέσω προς συζήτηση... 1ον ο υπολογιστής ταξιδίου λέει ότι νά'ναι.... Χθες που γύρισα από το ταξίδι έγραψε 14λίτρα ...πήγαινα σε 140-150 σταθερά.... Με υπολογισμό που έκανα η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,5 λίτρα.....!!!!!! 2ον. Ξέρει κανείς αν και που απενεργοποιούνται οι αισθητήρες παρκαρίσματος....Μου τους έβαλε ο Ρώρρης δεν είναι εργοστασιακοί.... Τελειώνονταςε η πολάρα έχει τρελή δύναμη ακόμα και μαμά...με 3 άτομα και full φορτωμένο αποσκευές δεν κατάλαβε τίποτα......Σαν να είμουν μόνος μου... ααααααα και κάτι τελευταίο.μετά από πολύ ψάξιμο ...συζητ'ήσεις με επαγγελματίες ...ένα βυζί στο μπροστινό μου λάστιχο και 180€ μείων στο πορτοφόλι μου.....Τσέκαρα εξωνυχιστικά....... Η σωστότερη πίεση για τα ελαστικά μας είναι 36/39....και ας φαίνεται πολύ...Το αμάξι αλλάζει τελείως μορφή....ούτε καταλαβαίνει στα πολλά χιλιόμετρα ...στρίβει απίστευτα....ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ και γενικά ΤΩΡΑ κατάλαβα ότι αγόρασα GTI...βάλτε και θα με θυμηθείτε....!!! Κώστας Φιλε μου οταν λες 36/39 εννοεις 36 μπροστα 39 πισω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haldol Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Ας βάλει ο καθένας ότι πίεση θέλει να τελειώνουμε με αυτό το θέμα, μόνο μετά μην κλαίγεται για τα λάστιχα του...εδώ όταν είναι φορτωμένο το αμάξι η τάπα λέει 41/42...κάτι δείχνει αυτό ακόμα και για τους καρόδρομους που έχουμε..έχει μεγάλη αντοχή το λάστιχο.. εκτός ποια αν πέσεις μέσα σε κανέναν κρατήρα.. Στα ποδήλατα δρόμου που έχουν λεπτό λάστιχο, το μόνο που το προστατεύει από λακούβες και λοιπές ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι... η πίεση του ελαστικού. Τιμές όπως 120 psi δεν είναι εξωπραγματικές για ένα τέτοιο ποδήλατο. Οπότε βάση αυτού μπορώ να υποθέσω ότι η επιπλέον πίεση δεν προκαλεί πρόβλημα στο λάστιχο όταν περνάς από κατσικόδρομο, το αντίθετο ίσως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 ξέρει κάποιος τι τύπου λάμπα φοράει στο προβολάκι το πολο gti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 ξέρει κάποιος τι τύπου λάμπα φοράει στο προβολάκι το πολο gti? H8 νομίζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 (edited) ΕΡΩΤΗΣΗ: ποσα αλογα ειναι το rs το ford? ρωταω γιατι προχθες σε να δρομο στενο προσπαθουσε μανιωδως να περασει ενω δεν χωραγε ο δρομος(δεν τα ειχαμε στησει για να μην παρεξηγηθω,με 80 πηγαινα) αλλα πατησα γκαζι και εφυγα λιγο μπροστα.μετα που ανοιξε ο δρομος και ενω περιμενα να περασει απο πανω μου αυτος δεν περασε πηγαινε ησυχα απο πισω... λογικα θα σκεφτηκε σιγα μην κατσω να ασχολειθω με το polaki. χαχαχαχαχα Edited April 4, 2011 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 (edited) ΕΡΩΤΗΣΗ: ποσα αλογα ειναι το rs το ford? ρωταω γιατι προχθες σε να δρομο στενο προσπαθουσε μανιωδως να περασει ενω δεν χωραγε ο δρομος(δεν τα ειχαμε στησει για να μην παρεξηγηθω,με 80 πηγαινα) αλλα πατησα γκαζι και εφυγα λιγο μπροστα.μετα που ανοιξε ο δρομος και ενω περιμενα να περασει απο πανω μου αυτος δεν περασε πηγαινε ησυχα απο πισω... λογικα θα σκεφτηκε σιγα μην κατσω να ασχολειθω με το polaki. χαχαχαχαχα 2.5t καμια 300αρια αλογα, 40κατι kg ροπή... μάλλον αυτό θα σκέφτηκε Edited April 4, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Ξανα εγω στα λαδια , παιδια δοκιμασα αυτο που μου ειπατε και τα λαδια ειναι τερμα κατω. Οπως ειχα αναφερει πιο παλια αλλαξα τελειως τα λαδια στα 2500 χιλιομετραα και εβαλα τα καστρολ εντζ 5 30.. Τωρα εχω 8500 περιπου και σε 6 χιλιαδες χιλιομετρα μου τα φαγε σχεδον ολα.. Λαμπακι ακομα δεν ανοιξε.. Δοκιμασα και αυτο που μου ειπατε να το παω βολτα το αμαξι να αναιβει η θερμοκρασια λαδιου και μετα απο 5 λεπτα ειδα τα λαδια και εξακολουοθυσαν να ειναι πεσμενα. Οποτε τι κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 ΕΡΩΤΗΣΗ: ποσα αλογα ειναι το rs το ford? ρωταω γιατι προχθες σε να δρομο στενο προσπαθουσε μανιωδως να περασει ενω δεν χωραγε ο δρομος(δεν τα ειχαμε στησει για να μην παρεξηγηθω,με 80 πηγαινα) αλλα πατησα γκαζι και εφυγα λιγο μπροστα.μετα που ανοιξε ο δρομος και ενω περιμενα να περασει απο πανω μου αυτος δεν περασε πηγαινε ησυχα απο πισω... λογικα θα σκεφτηκε σιγα μην κατσω να ασχολειθω με το polaki. χαχαχαχαχα 305 άλογα, με 42 κιλά ροπή...και 2.5.....(αν δεν ήταν πειραγμένο..μιας και ξέρω ότι δεν υπάρχουν και πολλά απείραχτα)..Νομίζω πως απλά δεν σκέφτηκε καν να σε πατήσει..... Πάντως μην τρελαίνεσαι ...αν ήταν το πορτοκαλάκι (ST) ίσως να το σκεφτόταν και ίσως να έμενες έκπληκτος με το αποτέλεσμα... Δεν θα είναι τέλεια αίσθηση να είσαι πολύ κοντά σε ένα αμάξι 2.5, με 32 κιλά και 225 αλόγατα? Εχουμε περίπου το ίδιο 0-100 και το ίδιο 0-400... Είναι πυραβλάκι το πολάκι ...μην το υποτιμάτε....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 εεεεεεε ειπαμε παιδια. καλο το πολο ωραιο δυνατο σουπερ αλλα μην λεμε κουλα. με το St δεν υπαρχει επαφη σε θεμα δυναμης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...