Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Αν και τα κυβικά έχουν καλό πλεονέκτημα στις μεγάλες ταχύτητες... μάλλον ο άλλος δεν ήξερε να το πατήσει. Διότι κι εγώ έχω φύγει μπροστά από Civic Type-R μέχρι τέρμα 2ας (με ελάχιστη ταχύτητα στο ξεκίνημα -- όχι τελείως από στάση) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχω αμάξι που να το ανταγωνίζεται. Απλά ο άλλος ήταν κουλός.

:p

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα κυβικά έχουν καλό πλεονέκτημα στις μεγάλες ταχύτητες... μάλλον ο άλλος δεν ήξερε να το πατήσει. Διότι κι εγώ έχω φύγει μπροστά από Civic Type-R μέχρι τέρμα 2ας (με ελάχιστη ταχύτητα στο ξεκίνημα -- όχι τελείως από στάση) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχω αμάξι που να το ανταγωνίζεται. Απλά ο άλλος ήταν κουλός.

:p

+1 :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Δώσε μας καμιά λεπτομέρεια παραπάνω. Άλλαξες όλη την εξάτμιση, αφαίρεσες κάποιο καζανάκι, είναι πιο θορυβώδης τώρα και τι ακριβώς διαφορά αντιλαμβάνεσαι?

την αλλαξα ολη απο downpipe...εχει μεγαλη διαφορα τ αμαξι...πολυ ωραιο ηχο..εχει τα μπασα που πρεπει χωρις να ειναι ενοχλητικο...κ οταν πατας το γκαζι ακουγεται δυναμη!!! ανοιγει πολυ πιο ανετα..φαντασου οτι το χω στο D και αρπαζει χωρις να κατεβασει ταχυτητα... χρειαζεται ομως προγραμμα γιατι στο τερμα γκαζι,μολις κανει αλλαγη απ την 4η κ μετα,σε καθε αλλαγη σκορτσαρει πριν αλλαξει σχεση...αυτο μου ειπε οτι το κανει λογω του DSG...μολις βρω χρονο θα βαλω κ το προγραμμα κ θα σας πω...

ρε παιδια τι λετε τωρα???? DSG εχει...οσο κουλος κ να ναι δεν ξερει να πατησει τερμα το γκαζι??? εδω εχει περασει φιλο μου με S2000 ενα saxo...το polo δεν θα περασει??

Link to comment
Share on other sites

Η οικονομια καυσιμου κλειδωσε στο 41% συμφωνα με τις μετρησεις που εχουν γινει.

ΚΑΙΩ ΚΑΙ ΝΕΡΟ

και καλα δεν μπορουσαν να το βαλουν καλυτερα???και εχασες την μοκετα και εχασες και αποθηκευτικο χωρο αλλα και θελει προσοχη μεγαλη τωρα οτι μπει εκει μεσα μην το διαλυσει...ενα πλαισιο,κουτι μηπως?? εγω ειμαι φαν του γκαζιου για στυλ ρεζερβας και κιτ επισκευης και οδικη για αμα σε πιασει λαστιχο...ποιο πρακτικο μου φαινεται και ασε χω και μεγαλυτερο χωρο απο σενα εκει...δηλαδη βαλιτζα κανονικη εκει μεσα τρωει ακυρο....στερεωμα και δεν συμμαζευεται για ναμ ην το διαλυσει σε καμια στροφη...πολης ειναι το τουτου?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!

Έχω ένα κολλητό ο οποίος έχει saxo με πρόγραμμα, δίχαλο και εκκεντροφόρους ρυθμισμένους. Δεν έχει τύχει ακόμα να ανοίξουμε μαζί αλλά μου είπε κάτι το οποίο με προβλημάτισε.

Άνοιξε σήμερα στη μεσογείων με ένα polo από 80 μέχρι 160 και ήταν μπροστά. Πώς γίνεται να είναι εφικτό αυτό? (δεν πάιζει να μην μου λέει αλήθεια, είναι αδερφός)

Περιμένω τις απόψεις σας.

φιλε μηπως ανοιξε με το παλιο πολο gti ?? και επειδη μου φαινεται περιεργο.. κανονιστε να ανοι3ετε μια και μαζι.. και τοτε 8α μας λυ8οθν ολες μας οι αποριες!!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε μηπως ανοιξε με το παλιο πολο gti ?? και επειδη μου φαινεται περιεργο.. κανονιστε να ανοι3ετε μια και μαζι.. και τοτε 8α μας λυ8οθν ολες μας οι αποριες!!!!

εμενα με το πρόγραμμα η διαφορα μου φάνηκε στις μεγάλες ταχύτητες.

δηλαδή τώρα από 160-200-240++ τα πιάνει πολύ πιο γρήγορα απ ότι πριν,στα πρώτα 100 δεν μου φάνηκε ότι έχει διαφορα.

εγώ με ένα saxo πριν βάλω το πρόγραμμα ήμασταν διπλα διπλα αλλα ο τύπος πρέπει να το χε φιάξει πολύ

Link to comment
Share on other sites

παιδιά εγώ προχθές άνοιξα 3 φορες με μία Ζ4. Την πρώτη από ρεπρίζ 3ες πέρασα ένα αμάξι μπροστά(εύκολα σχετικά)...Τις άλλες 2 από φανάρι σε απόλυτη ευθεία μέχρι τα 180 είμουν κάτι λιγότερο από ένα αμάξι μπροστά. ίσως να ήταν και μεγαλύτερη η διαφορά γιατί δεν έκανα και τις καλύτερες αλλαγές που έχω κάνει ποτέ.

Το αστείο - περίεργο ήταν ότι και τις 3 φορές από πίσω μας ήταν ένα S2000 το οποίο δεν μπορούσε να προσπεράσει τουλάχιστον μέχρι τα 150-160.

Με SAXO νομίζω από ρεπρίζ τουλάχιστο το πόλο είναι για πλάκα μπροστά...

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω ολο το forum! Παιδια, θελω τη βοηθεια σας στο εξης αξιοπεριεργο που παρατηρησα: χτες πηγα και αλλαξα, επιτελους, τα καταφερα(!) υστερα απο αρκετο καιρο, το λαστιχο που ειχε... τσιμπησει καρουμπαλακι. Μολις εγινε η αλλαγη, τσεκαραμε τον αερα σε ολα τα λαστιχα (ακολουθω πιστα ο,τι προτεινει ο κατασκευαστης - 39 μπροστα, 36 πισω) και αφου τελειωσαμε, εφυγα. Στο δρομο της επιστροφης για το σπιτι μου υστερα απο περιπου 20 λεπτα αφοτου ειχε γινει η αλλαγη, ξαφνικα απο το πουθενα μου αναβει η ενδειξη για προβλημα στα ελαστικα στο καντραν και στα καπακια εμφανιζεται και το σχετικο μηνυμα που ελεγε: "please, check your tyres". Σταματαω στο πρωτο βενζιναδικο που βρηκα μπροστα μου, τσεκαρω εκ νεου τον αερα σε ολα τα ελαστικα και βλεπω οτι ειναι ολα ΟΚ, οπως και αναμενοταν αλλωστε. Μπαινοντας στο αμαξι και αναβοντας τη μηχανη για να φυγω, βλεπω τα ιδια! Φτανοντας σπιτι, αναβοσβησα τη μηχανη στο γκαραζ για αλλη μια φορα μηπως και τυχον ειχε... φαει κανα κολλημα ο εγκεφαλος, αλλα και παλι τα ιδια! Πατησα και το κουμπακι (set) με την ενδειξη ελαστικων (εννοω αυτο που βρισκεται μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου) μηπως και βοηθουσε αυτο, αλλα και παλι τιποτα! Εχει καποιος απο εσας υποψη του τι μπορει να συμβαινει; Καποιος μηπως που να ειχε παρομοια εμπειρια υστερα απο αλλαγη καρουμπαλιασμενου ελαστικου; Θα περιμενω τα φωτα σας, παιδια! Καλο βραδυ...

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω ολο το forum! Παιδια, θελω τη βοηθεια σας στο εξης αξιοπεριεργο που παρατηρησα: χτες πηγα και αλλαξα, επιτελους, τα καταφερα(!) υστερα απο αρκετο καιρο, το λαστιχο που ειχε... τσιμπησει καρουμπαλακι. Μολις εγινε η αλλαγη, τσεκαραμε τον αερα σε ολα τα λαστιχα (ακολουθω πιστα ο,τι προτεινει ο κατασκευαστης - 39 μπροστα, 36 πισω) και αφου τελειωσαμε, εφυγα. Στο δρομο της επιστροφης για το σπιτι μου υστερα απο περιπου 20 λεπτα αφοτου ειχε γινει η αλλαγη, ξαφνικα απο το πουθενα μου αναβει η ενδειξη για προβλημα στα ελαστικα στο καντραν και στα καπακια εμφανιζεται και το σχετικο μηνυμα που ελεγε: "please, check your tyres". Σταματαω στο πρωτο βενζιναδικο που βρηκα μπροστα μου, τσεκαρω εκ νεου τον αερα σε ολα τα ελαστικα και βλεπω οτι ειναι ολα ΟΚ, οπως και αναμενοταν αλλωστε. Μπαινοντας στο αμαξι και αναβοντας τη μηχανη για να φυγω, βλεπω τα ιδια! Φτανοντας σπιτι, αναβοσβησα τη μηχανη στο γκαραζ για αλλη μια φορα μηπως και τυχον ειχε... φαει κανα κολλημα ο εγκεφαλος, αλλα και παλι τα ιδια! Πατησα και το κουμπακι (set) με την ενδειξη ελαστικων (εννοω αυτο που βρισκεται μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου) μηπως και βοηθουσε αυτο, αλλα και παλι τιποτα! Εχει καποιος απο εσας υποψη του τι μπορει να συμβαινει; Καποιος μηπως που να ειχε παρομοια εμπειρια υστερα απο αλλαγη καρουμπαλιασμενου ελαστικου; Θα περιμενω τα φωτα σας, παιδια! Καλο βραδυ...

ελα φιλε μεσα στο ντουλαπακι εχει ενα κουμπακι που ειναι για τα λαστιχα ανοιξε την μηχανη και πατισε το μεσα για λιγη ωρα μεχρι να ακουσεις εναν θορυβο τικ και μετα θα resetari αυτο στο κανει γτ αλλαξες λαστιχο το ιδιο ειχα παθει κασι εγω φιλε ο΄κ??οταν το φτιαξεις στειλε..

Link to comment
Share on other sites

ελα φιλε μεσα στο ντουλαπακι εχει ενα κουμπακι που ειναι για τα λαστιχα ανοιξε την μηχανη και πατισε το μεσα για λιγη ωρα μεχρι να ακουσεις εναν θορυβο τικ και μετα θα resetari αυτο στο κανει γτ αλλαξες λαστιχο το ιδιο ειχα παθει κασι εγω φιλε ο΄κ??οταν το φτιαξεις στειλε..

Σωστα τα λεει ο φιλος. Απλα χρειαζεται παρατεταμενο πατημα του κουμπιου που βρισκεται μεσα στο ντουλαπακι, για να αποθηκευσει τα νεα δεδομενα πιεσης σαν τα σωστα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!

Έχω ένα κολλητό ο οποίος έχει saxo με πρόγραμμα, δίχαλο και εκκεντροφόρους ρυθμισμένους. Δεν έχει τύχει ακόμα να ανοίξουμε μαζί αλλά μου είπε κάτι το οποίο με προβλημάτισε.

Άνοιξε σήμερα στη μεσογείων με ένα polo από 80 μέχρι 160 και ήταν μπροστά. Πώς γίνεται να είναι εφικτό αυτό? (δεν πάιζει να μην μου λέει αλήθεια, είναι αδερφός)

Περιμένω τις απόψεις σας.

Σαν παλιος κατοχος 106 rallye αυτό ειναι απόλυτα εφικτό.

Και σε μια κόντρα τυχαία δεν ξερεις ποτε ο αλλος σε τι κατασταση ειναι.Μπορει το πολο να ηταν φορτωμενο,μπορει να είχε 95αρα μπορει να μην πατησε με την 3η, να είχε το D και να αργησε να κατεβασει στα μπαμ.

Το σαξακι με 145-150 αλογα και 930 κιλα εχει καλυτερη αναλογια κιλα/Ιππο απο μαμα πολο.και στα 80 με τριτη είναι μεσα στην δύναμη.

Πατα και μια με το σαξο να σου λυθει η απορια.

Link to comment
Share on other sites

Σαν παλιος κατοχος 106 rallye αυτό ειναι απόλυτα εφικτό.

Και σε μια κόντρα τυχαία δεν ξερεις ποτε ο αλλος σε τι κατασταση ειναι.Μπορει το πολο να ηταν φορτωμενο,μπορει να είχε 95αρα μπορει να μην πατησε με την 3η, να είχε το D και να αργησε να κατεβασει στα μπαμ.

Το σαξακι με 145-150 αλογα και 930 κιλα εχει καλυτερη αναλογια κιλα/Ιππο απο μαμα πολο.και στα 80 με τριτη είναι μεσα στην δύναμη.

Πατα και μια με το σαξο να σου λυθει η απορια.

Συνωνόματε εγώ δεν είπα ότι αποκλείεται να έγινε ή ότι το saxo είναι αργό. Απλά πιστεύω ότι το polo είναι πιο γρήγορο ειδικά σε πάτημα roll! Μία δοκιμή θα μας τα δείξει όλα!

Edited by m@rios
Link to comment
Share on other sites

Sorry για την παρεμβαση αλλα εγω το εδωσα το Polaki την Παρασκευη για να βρω την υγεια μου γιατι 8 μηνες κατοχη ειχα παει 10 φορες συνεργειο. Το αμαξι φοραει σημα Gti αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη μαλλον δεν ειναι. Λιγο νευρικο στο στριψιμο, με καπως αδυναμα φρενα και ψηλο στησιμο. Προς Θεου οχι οτι δεν ειναι καλο, αλλα προσωπικα περιμενα ενα πακετο με πιο σπορτιφ χροια. Ευχομαι ειλικρινα σε ολους τους πρωην συνιδιοκτητες πολλα και ασφαλη χιλιομετρα. Αλλωστε δεν εφυγα απο το γκρουπ.

Link to comment
Share on other sites

Sorry για την παρεμβαση αλλα εγω το εδωσα το Polaki την Παρασκευη για να βρω την υγεια μου γιατι 8 μηνες κατοχη ειχα παει 10 φορες συνεργειο. Το αμαξι φοραει σημα Gti αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη μαλλον δεν ειναι. Λιγο νευρικο στο στριψιμο, με καπως αδυναμα φρενα και ψηλο στησιμο. Προς Θεου οχι οτι δεν ειναι καλο, αλλα προσωπικα περιμενα ενα πακετο με πιο σπορτιφ χροια. Ευχομαι ειλικρινα σε ολους τους πρωην συνιδιοκτητες πολλα και ασφαλη χιλιομετρα. Αλλωστε δεν εφυγα απο το γκρουπ.

Γιατι τοσα προβληματα φιλε? Μπορεις να πεις τα σημαντικοτερα απο αυτα? Οχι οτι αλλαζει κατι, το χω ηδη παραγειλλει απλα με θορυβησε λιγο η απογοητευση σου απο το αμαξι.. Και δεν εχω ακουσει αλλον να αναφερει τοσα προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, τα Dunlop εχω, τα μαμισια, και μεχρι τωρα εχω κανει 3.100 χλμ. Για αυτο σου λεω οτι δεν μου παει η καρδια να παω να αλλαξω λαστιχο απο τοσο νωρις. Και, πιστεψε με, αυτο το 180άρι θα... πονεσει πολυ!! Παρα πολυ ομως! Τελος παντων, αν δεν γινεται αλλιως, θα το κανω κι ας... ποναει. Τι να πω; Τη ζαντα, που λες, την τσεκαρα πολυ προσεκτικα και δεν παρατηρησα τιποτα το κακο. Ηταν το πρωτο πραγμα που εκανα αμεσως αφοτου διαπιστωσα οτι κατι συνεβη με το λαστιχο. Τελος παντων, ποσταρω και τη φωτογραφια (πολυ ζουμαρισμενη) που τραβηξα με κινητο που λεγαμε, για να εχεις και εικονα για το τι ακριβως εγινε. Ριξε μια ματια, αν θελεις, και πες μου αν αυτο που βλεπεις ειναι κατι παρομοιο με αυτο που επαθες και εσυ.

http://img825.imageshack.us/i/imageatn.jpg/

οποιος ενδιαφερεται πουλαω τα λαστιχα μαμα dunlop 215/40/17 τετραδα η χωριστα ενα ενα σε περιπτωση που εχει πεταξει σε καποιον το περιφιμο καρουμπαλο και ψαχνει για αλλαγη ειναι με 2765 χιλ.

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

Σωστα τα λεει ο φιλος. Απλα χρειαζεται παρατεταμενο πατημα του κουμπιου που βρισκεται μεσα στο ντουλαπακι, για να αποθηκευσει τα νεα δεδομενα πιεσης σαν τα σωστα.

Δεν ξερω, ρε παιδια... Τι να πω; Μακαρι να ειναι αυτο που λετε. Η αληθεια ειναι οτι το πατησα το συγκεκριμενο κουμπι (set) που βρισκεται στο ντουλαπακι του συνοδηγου, αλλα δεν εγινε τιποτα. Αλλωστε, το ανεφερα και στο αρχικο post μου αυτο. Βεβαια, δεν το πατησα παρατεταμενα οπως λες εσυ, iorgos, για να ειμαι ειλικρινης, οποτε δεν μπορω και να απορριψω αυτο το tip. Θα το κανω αυριο ομως το πρωι πριν φυγω για δουλεια. Ευχομαι να ειναι αυτο η λυση του μυστηριου, ρε μαγκες. Θα δειξει. Παντως, σας ευχαριστω για τα... φωτα σας, παιδια (BECKMAN και iorgos)! :blink: Να 'στε καλα! :thumbsup: Θα το δοκιμασω λοιπον αυριο αυτο που προτεινετε και θα γραψω εδω για τα αποτελεσματα. Καλο βραδυ σε ολους... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΠΑΠΑΜ ΤΟ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΕ POLO GTI ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Eυχομαι να ειναι απροβληματιστο.

Ενημερωνε μας οποτε μπορεις για το πως το βλεπεις στο περασμα του χρονου

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τοσα προβληματα φιλε? Μπορεις να πεις τα σημαντικοτερα απο αυτα? Οχι οτι αλλαζει κατι, το χω ηδη παραγειλλει απλα με θορυβησε λιγο η απογοητευση σου απο το αμαξι.. Και δεν εχω ακουσει αλλον να αναφερει τοσα προβληματα.

Το αμάξι είναι μια χαρά.ο καθένας κρινει σύμφωνα με ότι του τυχαίνει. Εγώ με 13000 χιλ. αυτή την στιγμή το θεωρώ απίστευτο και δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Επίσης διαφωνώ κάθετα με τον φίλο. Το αμάξι στρίβει πάρα πολύ καλά, το έχω φτάσει σταόριά του άπειρες φορές και δεν καταλαβαίνει χριστό. Επίσης δεν με έχει απασχολήσει καθόλου ούτε μηχανικά ούτε από άποψη συναρμογής. Τα φρένα είναι μια χαρά για την ιπποδύναμη και το βάρος του. το ότι μπορούσε να είναι λίγο περισσότερο πολεμικό σαφώς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο φέρει τσάμπα το σηματάκι GTI. Έχουμε βρει μια καραμέλλα και την πιπιλάμε συνεχως. Για τα λεφτά του, την κατηγορία του και αυτα που προσφέρει είναι η καλύτερη επιλογή. Έχω ανοίξει σε στροφές με RC, που θεωρείτε top (σε στήσιμο) και στάθηκα ισάξια μέχρι το τέλος. Το στρίψιμο είναι θέμα οδηγού. Μέσα στο φόρουμ ακούγονται πολλά το θέμα είναι τι ισχύει πραγματικά.

Το μοναδικό πρόβλημά μου από την στιγμή που έχω πάρει το GTI είναι για το τι θα πάρω μετά. Τόσο με έχει ενθουσιάσει αυτό το αυτοκίνητο, τόσο με την ποιότητά του οσο και με τον χαρακτήρα του.

Κώστας

Δεν ξερω, ρε παιδια... Τι να πω; Μακαρι να ειναι αυτο που λετε. Η αληθεια ειναι οτι το πατησα το συγκεκριμενο κουμπι (set) που βρισκεται στο ντουλαπακι του συνοδηγου, αλλα δεν εγινε τιποτα. Αλλωστε, το ανεφερα και στο αρχικο post μου αυτο. Βεβαια, δεν το πατησα παρατεταμενα οπως λες εσυ, iorgos, για να ειμαι ειλικρινης, οποτε δεν μπορω και να απορριψω αυτο το tip. Θα το κανω αυριο ομως το πρωι πριν φυγω για δουλεια. Ευχομαι να ειναι αυτο η λυση του μυστηριου, ρε μαγκες. Θα δειξει. Παντως, σας ευχαριστω για τα... φωτα σας, παιδια (BECKMAN και iorgos)! :blink: Να 'στε καλα! :thumbsup: Θα το δοκιμασω λοιπον αυριο αυτο που προτεινετε και θα γραψω εδω για τα αποτελεσματα. Καλο βραδυ σε ολους... :laugh:

έχουν δίκιο τα παιδιά. Χρειάζεται παρατεταμένο πάτημα...ΚΑΘΕ φορά που θα βάζεις αέρα στα ελαστικά σου.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι μια χαρά.ο καθένας κρινει σύμφωνα με ότι του τυχαίνει. Εγώ με 13000 χιλ. αυτή την στιγμή το θεωρώ απίστευτο και δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Επίσης διαφωνώ κάθετα με τον φίλο. Το αμάξι στρίβει πάρα πολύ καλά, το έχω φτάσει σταόριά του άπειρες φορές και δεν καταλαβαίνει χριστό. Επίσης δεν με έχει απασχολήσει καθόλου ούτε μηχανικά ούτε από άποψη συναρμογής. Τα φρένα είναι μια χαρά για την ιπποδύναμη και το βάρος του. το ότι μπορούσε να είναι λίγο περισσότερο πολεμικό σαφώς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο φέρει τσάμπα το σηματάκι GTI. Έχουμε βρει μια καραμέλλα και την πιπιλάμε συνεχως. Για τα λεφτά του, την κατηγορία του και αυτα που προσφέρει είναι η καλύτερη επιλογή. Έχω ανοίξει σε στροφές με RC, που θεωρείτε top (σε στήσιμο) και στάθηκα ισάξια μέχρι το τέλος. Το στρίψιμο είναι θέμα οδηγού. Μέσα στο φόρουμ ακούγονται πολλά το θέμα είναι τι ισχύει πραγματικά.

Το μοναδικό πρόβλημά μου από την στιγμή που έχω πάρει το GTI είναι για το τι θα πάρω μετά. Τόσο με έχει ενθουσιάσει αυτό το αυτοκίνητο, τόσο με την ποιότητά του οσο και με τον χαρακτήρα του.

Κώστας

έχουν δίκιο τα παιδιά. Χρειάζεται παρατεταμένο πάτημα...ΚΑΘΕ φορά που θα βάζεις αέρα στα ελαστικά σου.

Καλημερα, παιδια. Τελικα, εκανα αυτο που μου ειπατε και οντως το θεματακι διευθετηθηκε. Ειχατε δικιο. Απλως δεν ειχα σκεφτει να πατησω παρατεταμενα το συγκεκριμενο κουμπακι. Που να το φανταστω; Τελος παντων, δεν το ηξερα και τωρα το εμαθα κι αυτο. Ευχαριστω πολυ για τη συμβουλη σας, μαγκες! :laugh: Να ’στε καλα! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Με τα λάδια τι γίνεται ρε παιδιά έχετε δεί κάποια βελτίωση στην κατανάλωση ή καίνε αβέρτα?

Εμένα απο 1500χλμ εώς 5500 που έχω τώρα έβαλα σχεδόν ένα λίτρο!!

Τώρα δεν το κουνάω αλλα ελπίζω απο εδω και πέρα που πέρασα τις 5000χλμ να στρώσει............

Link to comment
Share on other sites

Με τα λάδια τι γίνεται ρε παιδιά έχετε δεί κάποια βελτίωση στην κατανάλωση ή καίνε αβέρτα?

Εμένα απο 1500χλμ εώς 5500 που έχω τώρα έβαλα σχεδόν ένα λίτρο!!

Τώρα δεν το κουνάω αλλα ελπίζω απο εδω και πέρα που πέρασα τις 5000χλμ να στρώσει............

Δεν θα στρώσει αγορίνα, απλά αν δεν το σκίζεις θα μειωθεί η κατανάλωση.

Εγώ έχω 12000 και έχω κάψει περίπου 2 λίτρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα στρώσει αγορίνα, απλά αν δεν το σκίζεις θα μειωθεί η κατανάλωση.

Εγώ έχω 12000 και έχω κάψει περίπου 2 λίτρα.

Μα δεν το σκίζω!Σπάνια κανα ανοιγματάκι του κάνω.Απλά οι διαδρομές που κάνω είναι μικρές και ούτε κάν ζεσταίνονται τα λάδια μεχρι να το σβήσω.

Εχω δεί οτι σε μεγάλο ταξίδι(αθήνα- κομοτηνή-αθηνα)1500χλμ δεν μου είχε κάψει σταγόνα!!σε αντίθεση με τις μικρές διαδρομές.

Link to comment
Share on other sites

καιει παιδια.. και στα κουπρα και fr τα ιδια πραγματα. ειναι καποιοι που εχουν σοβαρο προβλημα και τα καινε με το λιτρο, αλλα και απο τους υπολοιπους οι περισσοτεροι αποτι εχω καταλαβει καινε, πιο φυσιολογικα ομως. εγω καιω σταθερα 250-300ml ανα 1000. ποτε περισσοτερο για την ωρα, καποιες φορες λιγοτερο.

Link to comment
Share on other sites

καιει παιδια.. και στα κουπρα και fr τα ιδια πραγματα. ειναι καποιοι που εχουν σοβαρο προβλημα και τα καινε με το λιτρο, αλλα και απο τους υπολοιπους οι περισσοτεροι αποτι εχω καταλαβει καινε, πιο φυσιολογικα ομως. εγω καιω σταθερα 250-300ml ανα 1000. ποτε περισσοτερο για την ωρα, καποιες φορες λιγοτερο.

τόσο είναι περίπου το φυσιολογικό....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.