viardon Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Golf V TSI Sport 140 45.000χλμ και δε καίει τίποτα.... σε αντίθεση με το FSI που είχα πρίν και όλο έτρωγε λαδερά.. Πολύ λάδι όμως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Δωξα το Θεο μεχρι τωρα δεν μου χει καψει γραμμαριο στα 28.000 χιλ.κ πιστεψε με ειμαι ψειρας..Βεβαια του εκανα σωστο στρωσιμο(πιστευω) και ζεσταμα κρυωμα παντα..πιστευω παιζει ρολο.Απο κει κ περα οσο το προσεχεις σε προσεχει..Κοφτες μονο σε καμια κοντριτσα..Το σκισιμο με μετρο..Αυτα απο μενα..Τωρα αφου δν μου χει καψει τπτ δεν νομιζω αργοτερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Καπου το ειχα ξαναγραψει. Δοξα το θεο δεν μου εχει καψει γραμμαριο λαδιου - 25000 χλμ. Παρολο που τις περισσοτερες φορες(δεν θελω σχολια ) του πινω το αιμα ( δρακουλας γινομαι ). Ειμαι ψειρας , του εκανα στην αρχη το σωστο στρωσιμο και παντοτε ζεσταμα και κρυωμα. Με εκεινο το πολο κακα τα ψεματα ειχα αγανακτησει. Καθε λιγο και λιγακι ηθελε συμπληρωμα λαδιων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Σημερα εβαλα μετα απο 7500 χλμ με προγραμμα τα 5500 σχεδον 400μλ λαδι.. Και μου ειπε αυτος που δεν ηταν εξ'αρχης full γιαυτο εβαλε τοσο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 (edited) καλησπερα.. λοιπον σημερα το πρωι εκανα κατι πραγματακια στο γκολφακι μου (αλαξα το ταφ που εχω για το μπαρομετρακι μου με μεταλικο και αλλα διαφορα) και με την ευκαιρια κοιταξα τα λαδια. το αμαξι ηταν ακινητο για πανω απο 12 ωρες.. βγαζω τον δικτη τον καθαριζω με ενα στουπι και τον ξαναβαζω... τον τραβαω και τι να δω? η σταθμη ηταν τερμα κατω ακριβως εκει που τελιονουν αυτες οι κουκιδες που εχει.. τρελαθηκα!!! συμπληρωσα περιπου 700ml που ειχα καβατζα και εφτασε σχεδον στη μεση... ειχα να τα κοιταξω παραπολυ καιρο ισως πανω απο 8000 χιλιομετρα. αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι πως μεχρι τα 15000 χιλιομετρα ειχε καψει μονο 200μλ. τι λετε να παιζει? ειμαι στη λαρισα και γενικα τα λαδια δεν προλαβενουν να ζεσταθουν οπως ουτε ο κινιτηρας οι αποστασεις ειναι μικρες. (αν παιζει καποιο ρολο) τα λαδια που εχω ειναι 5-30 edit: εχω 28000+ χιλιομετρα Edited December 16, 2009 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 (edited) Golf σε αντίθεση με το FSI που είχα πρίν και όλο έτρωγε λαδερά.. Πολύ λάδι όμως. Τα 600ml περιπου στα 15000χλμ θεωρειται οτι καιει λαδι; Τι λαδι εβαζες; Edited December 16, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 (edited) Poen, αυτο που λες οτι αργει να ζεσταθει και οι αποστασεις ειναι μικρες δν το πολυ καταλαβα.. Το πρωι οταν θετεις σε λειτουργια τον κινητηρα το αφηνεις λιγακι κανενα 2-3λεπτο να δουλεψει; Επισης, για τα πρωτα χιλιομετρα το οδηγας χαμηλοστροφα μεχρι να πιασει τουλαχιστον 70 βαθμους ο κινητηρας; Edited December 16, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Poen, αυτο που λες οτι αργει να ζεσταθει και οι αποστασεις ειναι μικρες δν το πολυ καταλαβα.. Το πρωι οταν θετεις σε λειτουργια τον κινητηρα το αφηνεις λιγακι κανενα 2-3λεπτο να δουλεψει; Επισης, για τα πρωτα χιλιομετρα το οδηγας χαμηλοστροφα μεχρι να πιασει τουλαχιστον 70 βαθμους ο κινητηρας; ναι σιγουρα οδηγω χαμηλοστροφα... απλα αρκετες φορες λογο αργω να ξυπνησω για τα μαθηματα στο ΤΕΙ και ξεκιναω αρκετα βιαστικα.. για να πιασει 70 βαθμους στη λαρισα χειμωνα πρεπει να οδηγω πανω απο 15 λεπτα και οι αποστασεις που κανω την ωρα που ειναι κρυος ειναι 2-3 περιπου χιλιομετρα. τει - σπιτι αυτο για τις θερμοκρασιες το αναφερω γιατι απο οσο ξερω πρεπει να εχω και τα αναλογα λαδια παχυρευστα λεπτορευστα για κρυες εκινησεις χειμωνα και αλλα για καλοκαιρι. πλησιαζει το σερβις των 30 λετε να αλαξω απο 5-30 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 ενα ιξωδες χειμωνα-καλοκαιρι.δοκιμασε αλλο 5/30.τι βαζεις τωρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Δε ξέρω για σας, εμένα μια χαρά λαδάκι μου καίει πάντως!!! Όχι συστηματικά,όποτε γουστάρει. Στα 30000 χλμ έχω βάλει κανα λίτρο μπορεί και παραπάνω......αλλά από οτι διαβάζω μάλλον μόνο το δικό μου καίει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted December 16, 2009 Report Share Posted December 16, 2009 Golf V TSI Sport 140 45.000χλμ και δε καίει τίποτα.... σε αντίθεση με το FSI που είχα πρίν και όλο έτρωγε λαδερά.. Πολύ λάδι όμως. εχω 1.6fsi με 127.000χλμ κ δεν καιει σταγονα..οκ, εκαιγε λιγακι στο στρωσιμο κ οσο εβαζα τα castrol της αντιπροσωπειας,αλλα μετα σταματησε αυτο το φαινομενο. σορι, ειμαι λιγακι off topic μιας κ δεν ειμαι κατοχος tsi, απλα ποσταρα επειδη δεν καταλαβαινω αυτο που υποστηριζουν αρκετοι πως τα fsi ειναι φριτεζες κ τα tsi δεν καινε καθολου.. λες κ τα tsi βασιζονται σε αλλη τεχνολογια, δεν ειναι τουρμπισμενα fsi.. δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση την αξιοπιστια των tsi, απλα πιστευω πως υπαρχουν fsi, tsi, gti που καινε λαδια κ αλλα που δεν καινε.. παιζει ρολο το στρωσιμο, η συμπεριφορα του οδηγου, τα τακτικα διαστηματα σερβις κ ισως κ η τυχη.. παντα φιλικα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 εχω 1.6fsi με 127.000χλμ κ δεν καιει σταγονα..οκ, εκαιγε λιγακι στο στρωσιμο κ οσο εβαζα τα castrol της αντιπροσωπειας,αλλα μετα σταματησε αυτο το φαινομενο. σορι, ειμαι λιγακι off topic μιας κ δεν ειμαι κατοχος tsi, απλα ποσταρα επειδη δεν καταλαβαινω αυτο που υποστηριζουν αρκετοι πως τα fsi ειναι φριτεζες κ τα tsi δεν καινε καθολου.. λες κ τα tsi βασιζονται σε αλλη τεχνολογια, δεν ειναι τουρμπισμενα fsi.. δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση την αξιοπιστια των tsi, απλα πιστευω πως υπαρχουν fsi, tsi, gti που καινε λαδια κ αλλα που δεν καινε.. παιζει ρολο το στρωσιμο, η συμπεριφορα του οδηγου, τα τακτικα διαστηματα σερβις κ ισως κ η τυχη.. παντα φιλικα.. Τα πραγματα δεν ειναι και τοσο απλα.Πηραν εναν fsi του πεταξαν ενα τουρμπο κι ενα κομπρεσσορα και το ονομασαν tsi.Οσο για τα fsi υπηρξαν αρκετοι κατοχοι που ειχαν παραπονο με την καταναλωση λαδιου.Ακομα και στα Α3 υπηρχε αυτο το φαινομενο.Στα tsi τουλαχιστον μεχρι τωρα δεν ακουγονται παραπονα για τρελες καταναλωσεις λαδιου αλλα σε φυσιολογικα επιπεδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Τα πραγματα δεν ειναι και τοσο απλα.Πηραν εναν fsi του πεταξαν ενα τουρμπο κι ενα κομπρεσσορα και το ονομασαν tsi.Οσο για τα fsi υπηρξαν αρκετοι κατοχοι που ειχαν παραπονο με την καταναλωση λαδιου.Ακομα και στα Α3 υπηρχε αυτο το φαινομενο.Στα tsi τουλαχιστον μεχρι τωρα δεν ακουγονται παραπονα για τρελες καταναλωσεις λαδιου αλλα σε φυσιολογικα επιπεδα. Λιγο εκτος topic αυτο αλλα καπου ακουσα οτι ΜΟΝΟ τα 1,4 fsi καινε λαδια, και οχι τα 1,6 fsi. ειμαι και εγω κατοχος fsi 1.6 με 85600ΚΜ ως τωρα δεν μου καιει λαδι. συγγεκριμενα εγινε αλαγη στις 80000ΚΜ και ειμαι τωρα στις 85600, και η σταθμη παραμενει ακομα οπως ηταν. παντως να πω την γνωμη μου σαν πτυχιουχος μηχανικος αυτ/των (ασχετα αν δεν ειναι το κυριο επαγγελμα μου) δεν ειναι υπερβολη να καψει λαδι ενας κνητηρας, οτι κινητηρας και να ειναι αυτος, αλλα παντα με βαικη προυποθεση ποα λιτρα λαδι παιρνει ο καθε κινητηρας. Με νορμαλ οδηγηση και αλλαγη λαδιων στις 10000ΚΜ η ακομα και στις 15000ΚΜ το να συμπληρωσει καποιος 600ml η ακομα να φτασει και κοντα στο 1L συμπληρωμα δεν ειναι προβλημα κατα τη γνωμη μου, διοτι οταν γινεται σωστη λιπανση του κινητηρα ενδείκνυται μια μικρη καταναλωση λαδιου. εχω 1.6fsi με 127.000χλμ κ δεν καιει σταγονα..οκ, εκαιγε λιγακι στο στρωσιμο κ οσο εβαζα τα castrol της αντιπροσωπειας,αλλα μετα σταματησε αυτο το φαινομενο. σορι, ειμαι λιγακι off topic μιας κ δεν ειμαι κατοχος tsi, απλα ποσταρα επειδη δεν καταλαβαινω αυτο που υποστηριζουν αρκετοι πως τα fsi ειναι φριτεζες κ τα tsi δεν καινε καθολου.. λες κ τα tsi βασιζονται σε αλλη τεχνολογια, δεν ειναι τουρμπισμενα fsi.. δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση την αξιοπιστια των tsi, απλα πιστευω πως υπαρχουν fsi, tsi, gti που καινε λαδια κ αλλα που δεν καινε.. παιζει ρολο το στρωσιμο, η συμπεριφορα του οδηγου, τα τακτικα διαστηματα σερβις κ ισως κ η τυχη.. παντα φιλικα.. πιο λαδι βαζεις εσυ φιλε μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted December 20, 2009 Report Share Posted December 20, 2009 Μέχρι την πρώτη αλλαγή ούτε σταγόνα. 15.000 πρωτη αλλαγή σε caσtrol edge 5w-30. Μπήκε και προγραμμα απο 140 σε 200 Στα 20.000 προγραμμα 220+ και στα 22.500 αλλαγή λαδιών , πάλι castrol edge. Μεχρι εκεί ουτε σταγόνα. Σήμερα και με 27.500 βλέπω την στάθμη περίπου 1 με 2 χιλιοστά απο την max ενδειξη (max έδειχνε όταν έκανα αλλαγη). Δεν εχω συμπληρώσει και θα το παρακολουθω να δω αν κατεβαίνει. Η δική μου η περίπτωση με ανησυχεί λίγο γιατί βλεπω ότι δεν υπάρχει θέμα για τους περισσότερους. Και να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο προσέχεται πάρα πολυ και άνοιγμα σε κόφτες μια δυο φορές το 2μηνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted December 20, 2009 Report Share Posted December 20, 2009 (edited) Λιγο εκτος topic αυτο αλλα καπου ακουσα οτι ΜΟΝΟ τα 1,4 fsi καινε λαδια, και οχι τα 1,6 fsi. ειμαι και εγω κατοχος fsi 1.6 με 85600ΚΜ ως τωρα δεν μου καιει λαδι. συγγεκριμενα εγινε αλαγη στις 80000ΚΜ και ειμαι τωρα στις 85600, και η σταθμη παραμενει ακομα οπως ηταν. παντως να πω την γνωμη μου σαν πτυχιουχος μηχανικος αυτ/των (ασχετα αν δεν ειναι το κυριο επαγγελμα μου) δεν ειναι υπερβολη να καψει λαδι ενας κνητηρας, οτι κινητηρας και να ειναι αυτος, αλλα παντα με βαικη προυποθεση ποα λιτρα λαδι παιρνει ο καθε κινητηρας. Με νορμαλ οδηγηση και αλλαγη λαδιων στις 10000ΚΜ η ακομα και στις 15000ΚΜ το να συμπληρωσει καποιος 600ml η ακομα να φτασει και κοντα στο 1L συμπληρωμα δεν ειναι προβλημα κατα τη γνωμη μου, διοτι οταν γινεται σωστη λιπανση του κινητηρα ενδείκνυται μια μικρη καταναλωση λαδιου. πιο λαδι βαζεις εσυ φιλε μου? mobil 1 5w30 esp formula βαζω φιλε μου! σωστα τα οσα λες, δεν ειναι απαραιτητως κακο να καταναλωνει μια ποσοτητα λαδιου καποιος κινητηρας.. Edited December 20, 2009 by doctordim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m4b Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 4.100 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής και σήμερα που το τσέκαρα δεν μου χει κάψει τίποτα... (TSI 160) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christakos_tsi Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 46.000 Και καμία απώλεια μέχρι στιγμής, αν και ο δρόμος είναι μακρύς ακόμα ! Μήπως όμως θα έπρεπε να ανησυχούμε για το φαινόμενο αυτό??? Μιας και όλοι η μηχανικοί δικαιολογούνε κάποιες μικρό απώλειες σε όλους τους κινητήρες σχετικά με τα συνθετικά έλαια. Το ίδιο υποστηρίζουνε και οι χημικοί καθώς λένε ότι σε μία περιεκτικότητα συνθετικού ελαίου π.χ 5 λίτρων το 1 λίτρο περίπου είναι τα συνθετικά στοιχεία και με την πάροδο τον χιλιομέτρων είναι τα συνθετικά που καίγονται (Φυσιολογικό) και όχι το καθαρό έλαιο. Καλές γιορτές σε όλους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfVI Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Δηλαδή, με βάση τα όσα διαβάζω στο thread, είναι ψιλοάκυρο αυτό που μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι ίσως χρειάζεται να συμπληρώνω λάδι κάθε 3 μήνες (Golf VI TSI 122HP); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 (edited) Δηλαδή, με βάση τα όσα διαβάζω στο thread, είναι ψιλοάκυρο αυτό που μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι ίσως χρειάζεται να συμπληρώνω λάδι κάθε 3 μήνες (Golf VI TSI 122HP); Μπορεί να μην χρειαστεί να συμπληρώσεις καθόλου. Καλό στρώσιμο του κινητήρα να κάνεις όμως. Edited January 12, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 να σας θυμισω πως μεχρι τα 50000 δεν ειχα παρα 1λιτρο στα 15000χιλ καταναλωση και τωρα στα 68000 εχω 240μλ στα 1000χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoristsi Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Εγω με 53000χλμ και με αρκετο ζορισμα του κινητηρα δεν εχω συμπληρωσει σταγονα λαδι Εκανα ομως καλο στρωσημο και αλλαγες λαδιων καθε 7500χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brain Damaged Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Πρώτο service (αλλαγή λαδιών, φίλτρου) στα 13000km. Τώρα 19000km. Έκαψε ~0.5lt λάδι σε αυτά τα 6000km. Πολύ ή λίγο? Δεν ξέρω... Το σίγουρο είναι ότι έκανα ταξίδια πολλά σε αυτά 6000km, και φορτωμένος με φορτίο >500kg και με πίεση στο μοτέρι... Μαλλον λογική κατανάλωση λαδιού :-) ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Τα λαδια βασικα πως τα κοιτατε? Οταν ειναι κρυο το αμαξι ανοιγετε καπω και κοιτατε η το βαζετε λιγο να δουλεψει το σβηνετε και κοιτατε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Τα λαδια βασικα πως τα κοιτατε? Οταν ειναι κρυο το αμαξι ανοιγετε καπω και κοιτατε η το βαζετε λιγο να δουλεψει το σβηνετε και κοιτατε? Οταν ειναι κρυο εγω προσωπικα αλλα μπορεις να το μετρησεις και οταν εχουν περασει αρκετα λεπτα απο τη στιγμη που το εσβησες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Σταγόνα...! Κ έχω κ πρόγραμμα από 02/2009! Για να έχετε την ακριβέστερη εικόνα να κοιτάτε τα λάδια πάντα, την επόμενη μέρα, προτού το δουλέψετε! Σίγουρα θα δείτε διαφορές εαν κάνετε έλεγχο μία έτσι κ μία αλλιώς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...