mihalis19 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 σκοπός του θέματος είναι απλά από απορία να δω πόσοι έχουν turbo lag.εγώ έχω το 1,4 tsi 140ps(με revo).από τότε που το πήρα δεν έχω νιώσει ούτε μια φορά turbo lag.άλλοι λένε ότι έχουν.όπως και σε άλλες μάρκες αυτοκινήτων παρόμοιων...εσείς ??έχετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Μπορει και να μπερδευομαι λιγο.Δεν καταλαβα ακριβως τι ρωτας αλλα ολα τα τουρμο εχουν τουρμπο λαγκ. Εκτος και αν τα τουρμπο-κομπρεσορατα δεν εχουν λαγκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted March 9, 2010 Author Report Share Posted March 9, 2010 turbo lag εννοω το "σκαλοπατι"που κανει που τις περισσοτερες φορες το καταλαβαινει ο οδηγος.εγω δεν εχω κατι τετοιο για αυτο ρωταω να το τι παιζει και με αλλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Πλάκα θα κάνεις ε ? Lag θα δεις μονο σε Uno Turbo πλεον... Εμείς με το 122hp 'μαμά' δεν θα μάθουμε ΠΟΤΕ, με αυτή την επίπεδη καμπύλη ροπής απο 1.500 - 4.000 στρ. :excl: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Εμενα μου φαινεται οτι ειναι θεμα ηλεκτρονικου γκαζιου που θυμιζει την αργοστροφια παλαιοτερων diesel...Ρηξε ενα sprintbooster για να δεις διαφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 (edited) Εμενα μου φαινεται οτι ειναι θεμα ηλεκτρονικου γκαζιου που θυμιζει την αργοστροφια παλαιοτερων diesel...Ρηξε ενα sprintbooster για να δεις διαφορα Τσαμπα λεφτα...πάτα παραπάνω το γκάζι....Ενα lag έχουν όλα τα tsi που έχω οδηγήσει πηραγμένα και μη. Και ομολογουμένως είναι πολύ ενοχλητικό....σε εμένα είναι έντονο. Edited March 9, 2010 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 Τσαμπα λεφτα...πάτα παραπάνω το γκάζι....Ενα lag έχουν όλα τα tsi που έχω οδηγήσει πηραγμένα και μη. Και ομολογουμένως είναι πολύ ενοχλητικό....σε εμένα είναι έντονο. Καλα, σιγουρα ειναι θεμα συνηθειας αλλα κανει δουλεια! Παντως εχοντας οδηγησει scirocco ειδα οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το 5αρι το δικο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 (edited) Καλα, σιγουρα ειναι θεμα συνηθειας αλλα κανει δουλεια! Παντως εχοντας οδηγησει scirocco ειδα οτι ειναι πολυ καλυτερο απο το 5αρι το δικο μου στο δικο μου παντως πατας το γκαζι και ξεκιναει μετα απο λιγη ωρα....ακρως σπαστικο...Δεν νομίζω ότι με το spring booster αλλάξει αυτό...το είχα σκεφτεί και εγώ γιατί είχα ξενερώσει. Το Spring booster δεν κάνει τίποτα άλλο από το να σου πατάει περισσότερο το γκάζι. Το κάνω και μόνος μου αυτό..... Edited March 9, 2010 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted March 9, 2010 Author Report Share Posted March 9, 2010 (edited) παντως παιδια εγω οπως ειπα δεν εχω turbo lag.ακομα και με revo.ποτε δεν ειδα σε αυτο το αμαξι.το οτι υπαρχει μια καθυστερηση λογω του ηλεκτρονικου γκαζιου ναι ετσι ειναι.και ειναι για ασφαλεια.για να υπαρχει εχει λογο.οποτε μακρυα απο spring booster.ετσι νομιζω! επισης ενα "κολπακι" για να μην σας σπαει τα νευρα το θεμα του ηλ γκαζιου ειναι να πατατε πιο σιγα το γκαζι και οχι μπαμ ξερα οπως παλια σε κανα saxaki..εγω τουλαχιστον αυτο κανω.το εχω συνηθισει εδω και πολυυυυ καιρο.ουτε που το θυμαμαι οτι το εχει!! Edited March 9, 2010 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 παντως εγω με 140αρι και boosteraki δν το νιωθω.με ηλεκτρογκαζο(απενεργοποιηται το booster) το νιωθω λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 9, 2010 Report Share Posted March 9, 2010 στο δικο μου παντως πατας το γκαζι και ξεκιναει μετα απο λιγη ωρα....ακρως σπαστικο...Δεν νομίζω ότι με το spring booster αλλάξει αυτό...το είχα σκεφτεί και εγώ γιατί είχα ξενερώσει. Το Spring booster δεν κάνει τίποτα άλλο από το να σου πατάει περισσότερο το γκάζι. Το κάνω και μόνος μου αυτό..... sprint booster.Δεν παταει περισσοτερο το γκαζι, απλα εχει γρηγοροτερη ανταποκριση.Στανταρτν εξακριβωμενο!Θα δεις διαφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftd Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Καποιος πιο πριν ειπε για uno κ μαλλον εχει δικιο. Δεν εχετε καν νιωσει πως ειναι το turbo lag!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Τα 140αρια tsi δεν εχουν lag λογω του οτι το τουρμπο του ανοιγει σε συνδυασμο με την λειτουργια του κομπρεσσορα. Στα 122αρια (αν κρινω και απο το Scirocco του αδελ΄φου μου) και παλι δεν υπαρχει lag η και να υπαρχει ειναι αμελητεο. Ειδικα στα τελευταιας γενιας τουρμπο και τουρμποκομπρεσσορατα του ομιλου VAG το Lag απλα δεν υφισταται.\ Εγω και με το Revo που εχω τωρα αλλα και με τα προηγουμενα etuners και overload που ειχα, απλα δεν υφιστατο lag. Αν σε καποιον υπαρχει τοτε ισως κατι αλλο συμβαινει. Ελπιζω να μην συγχεεται με το ηλεκτρογκαζο που ειναι αλλη υποθεση και μετριαζεται μονο με τυπου sprint booster λυσεις. Κανενα προγραμμα παντως δεν βελτιωνει το ηλεκτρογκαζο, και εχω δικιμασει αρκετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Κανενα προγραμμα παντως δεν βελτιωνει το ηλεκτρογκαζο, και εχω δικιμασει αρκετα. Υποτίθεται ότι μέσω του προγραμματος μπορεις να κανεις ακριβως οτι κανει και το sprint booster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Βασικά turbo lag έχουν στον εγκέφαλο οι περισσότεροι πολιτικοί της χώρας μας και μάλιστα μεγάλο!!. Και δεν παίρνουν δυστυχώς ούτε πρόγραμμα ούτε sprint booster καθότι είναι και παλιά μοντέλα. Ως δια μαγείας βέβαια το lag εξαφανίζεται όταν είναι να πάρουν τίποτα μίζες και έχουν άμεση απόκριση στο τσέπωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Βασικά turbo lag έχουν στον εγκέφαλο οι περισσότεροι πολιτικοί της χώρας μας και μάλιστα μεγάλο!!. Και δεν παίρνουν δυστυχώς ούτε πρόγραμμα ούτε sprint booster καθότι είναι και παλιά μοντέλα. Ως δια μαγείας βέβαια το lag εξαφανίζεται όταν είναι να πάρουν τίποτα μίζες και έχουν άμεση απόκριση στο τσέπωμα. Μωρε με μια ωραια δημοσια κρεμαλα θα δεις πως στρωνουν!(οι επομενοι που θα ερθουν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Υποτίθεται ότι μέσω του προγραμματος μπορεις να κανεις ακριβως οτι κανει και το sprint booster. Σε εμενα η αποκριση ειναι ποιο αμεση απο το προγραμμα και μετα. βεβαια ειναι costum. δεν ξερω αν ειναι σε ολα ετσι... αλλα νομιζω μπορεις να επιρεασεις την αποκριση μεσο του προγραμματισμου. παρολα αυτα εγω ΕΧΩ τουρμπο λαγκ σε tsi 122 προγραμμα εισαγωγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Σε εμενα η αποκριση ειναι ποιο αμεση απο το προγραμμα και μετα. βεβαια ειναι costum. δεν ξερω αν ειναι σε ολα ετσι... αλλα νομιζω μπορεις να επιρεασεις την αποκριση μεσο του προγραμματισμου. παρολα αυτα εγω ΕΧΩ τουρμπο λαγκ σε tsi 122 προγραμμα εισαγωγη. Όσο και να λεμε οτι δεν εχουμε turbo lag, δε μπορουμε να συγκρίνουμε ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ με ηλεκτρικο γκαζι με ενα ατμοσφαιρικο ντιζατο... Η διαφορα ειναι πολυ μεγάλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted March 10, 2010 Author Report Share Posted March 10, 2010 το θεμα το ανοιξα γιατι οταν πρωτοεγινα μελος τοτε που πηρα το αμαξι.εβλεπα παρα πολλα τετοια μηνυματα εδω στο φορουμ.δεν ξερω αν ισχυει ακομα.αν εχει βελτιωθει.αν ηταν προβλημα.απλα για την απορια ρωταω γιατι εγω ποτε δεν ειδα ενω αλλη με το ιδιο αμαξι εβλεπαν!χαχα μου αρεσε παντως η πολιτικη αποψη του θεματος.σωστος ο φιλος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 10, 2010 Report Share Posted March 10, 2010 Μιχάλη thanks που σου άρεσε η πολιτική άποψη. Για να μην σου χαλάσω όμως το θέμα, σχετικά με το lag πιστεύω ότι η ιστορία ξεκινάει από το ηλεκτρικό γκάζι και αυτή την "μουρόχαυλη" αίσθηση που σου μεταδίδει (πιο αργό και από αυτοκινητάκι του λούνα παρκ σε απόκριση), σε αντίθεση με τα ντιζάτα αυτοκίνητα παλαιότερα που είχαν περισσότερη σπιρτάδα. Επίσης στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο είχα βάλει και πρόγραμμα και sprint booster (Alfa Romeo ηλεκτρόγκαζο). Με το sprint booster βλέπεις μεν διαφορά στην απόκριση αλλά κάνει το γκάζι νευρικό τόσο που κουράζει. Στο Golf που έχω δεν διαπιστώνω ιδιαίτερο πρόβλημα turbo lag, ούτε σκαλοπάτια καθώς έχει γραμμική επιτάχυνση και ομαλή λειτουργία που θυμίζει 2λιτρο ατμοσφαιρικό. Και στα Golf V GT, OCTAVIA RS TFSI & LEON I 20VT που έχω οδηγήσει δεν έβλεπα τρομερό lag. Μπορεί βέβαια στο Golf να το έχω συνηθίσει και να μην το καταλαβαίνω πια αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει σοβαρό θέμα lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaicaboy Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Βασικά turbo lag έχουν στον εγκέφαλο οι περισσότεροι πολιτικοί της χώρας μας και μάλιστα μεγάλο!!. Και δεν παίρνουν δυστυχώς ούτε πρόγραμμα ούτε sprint booster καθότι είναι και παλιά μοντέλα. Ως δια μαγείας βέβαια το lag εξαφανίζεται όταν είναι να πάρουν τίποτα μίζες και έχουν άμεση απόκριση στο τσέπωμα. :D καλημερα σας δυστηχως , αν και σχεδον ασχετο με το φορουμ το σχολιο του J.P , ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ. μεγαλο θεμα να κατεβουμε σε καμια απεργια με τα car μας και να δηλωσουμε αυτα που κραταμε μεσα μας για τους πολιτικους μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Υποτίθεται ότι μέσω του προγραμματος μπορεις να κανεις ακριβως οτι κανει και το sprint booster. Υποτιθεται αλλα δεν ισχυει. Αν ρωτησεις θα σου πουν αυτοι που βαζουν προγραμματα. Εκτος και αν θελουν να σε παραμυθιασουν. Παντως εγω και στους etuners/overload/revo που εχω παει κανενας δεν ειπε οτι βελτιωνεται το ηλεκτρογκαζο οταν ρωτησα, γιατι και εγω ειχα παει ακουγοντας το αντιθετο, και φυσικα το καταλαβα μετα και απο την αποκριση του γκαζιου που εμεινε ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 ρε παιδια λετε για turbo lag σε ενα αμαξι οπου εχει συνδυασμο κομπρεσσορα για τις χαμηλες σαλ και turbo για τις μεσαιες σαλ και φυσικα δεν ειναι με τιποτα big turbo ειναι πολυ πολυ light turbo παραθετω βιντεο για να καταλαβετε τι εστι turbo lag http://www.youtube.com/watch?v=2cvFl7IQKe4&feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Δεν εξαρτάται μόνο από το μέγεθος του turbo το lag. Συνήθως lag εμφανίζουν και τα ατμοσφαιρικά που τουρμπίζονται εκ των υστέρων. Κλασσικό παράδειγμα ήταν το Subaru Impreza 1,6 που το τούρμπιζε η Ελληνική αντιπροσωπεία, με απόδοση 150 & 180 ίππους. Λόγω της απόστασης που υπήρχε μέχρι το intercooler και τις μεγάλες σωληνώσεις εμφάνιζαν αρκετό lag. Στα σημερινά, μελετημένα για τούρμπο μοτέρ είναι σχεδόν ανύπαρκτο το πρόβλημα (πάντα μιλάμε για απείρακτα μοτέρ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Επίσης, οι συγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες και ειδικά οι άμεσου ψεκασμού, έχουν υψηλή σχέση συμπίεσης οπότε και πριν ανεβάσει πίεση το τούρμπο, έχουν αξιοπρεπές τράβηγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...