grnemo Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Για δείτε αυτό: http://www.autoblog.gr/2012/05/08/vw-tsi-problems-with-timing-chains/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
villager Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 (edited) :-( σε ευχαριστώ για την επισήμανση του άρθρου... μεγάλη η απογοήτευση μου για έναν υποψήφιο αγοραστή! Edited May 8, 2012 by villager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Ο ΒΜΥ ποιος είναι; Ο παλιός TSi 140; Τα καινούρια 6άρια με 160 ίππους τον CAVD δεν έχουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 παιδιά,πώς ξέρουμε τι MY είναι ο 1,2 tsi στα αυτοκίνητά μας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmts Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Καλησπέρα. Εγώ έχω GOLF 140, BMY κινητήρας . Δείτε το ποστ #7. http://www.vwclub.gr...showtopic=52129 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Παιδια το κανει και σε μενα.(polo 1.2 tsi αγορασμενο το 2010). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 To εχω ακουσει και εγω αυτο το κροταλισμα 3-4 φορες κυριως το χειμωνα οταν αφηνα το αυτοκινητο 2-3 μερες ακινητο αλλα δεν εδινα σημασια..Μηπως πρεπει να αρχισω να ανησυχω?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Ναι αλλά λέει ότι ανάβει και το λαμπάκι κινητήρα πέρα από τον θόρυβο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis270 Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Το κανε και σε μενα νομιζω κυριως το χειμωνα,στιγμιαια μολις ξεκινουσε το cold start,αλλα λαμπακι ποτε...ελπιζω να μην μπλεξουμε τωρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Ο ΒΜΥ ποιος είναι; Ο παλιός TSi 140; Τα καινούρια 6άρια με 160 ίππους τον CAVD δεν έχουν; CAVD ειμαστε εμεις φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Πριν λίγους μήνες με είχαν πάρει τηλέφωνο για να περάσω από το συνεργείο για προληπτική αλλαγή της καδένας,λέγοντάς μου ότι το πρόβλημα ενδέχεται να παρουσιαστεί στα πρώτα 50 polo που ήρθαν στην Ελλάδα και έχει γίνει ήδη ανάκληση σε αυτά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Φαινεται ακομα αντεχει η καδενα και δεν αναβει check engine, αν αρχισει να πηδαει περισσοτερο θα αναψει και το λαμπακι.. Την επομενη φορα που θα ακουσω το κροταλισμα θα παω στην αντιπροσωπια( εχει να το κανει 2-3 μηνες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 Σημερα επικοινωνισα με kosmocar και μου ειπαν πως για το δικο μου δεν υπαρχει καποια ανακληση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 CAVD ειμαστε εμεις φιλε Είπα να είμαι σίγουρος! Τελικά χρυσό μοτέρ αυτός ο CAVD! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 9, 2012 Report Share Posted May 9, 2012 φιλος μηχανικος μου ειπε : ο cavd ειναι ο συγχρονος 1.8t 20vt ... Φτάνει πολυ ψηλά στην βελτίωση με μαμα μοτέρ και εχει αντοχή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Τι να πω, άλλος βραχνάς αυτός.. Εγώ το παρέλαβα Οκτώβριο του '11. Να πάω να το κοιτάξουν στην αντιπροσωπεία; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Το πρόβλημα έχει να κάνει με την παρτίδα παραγωγής της ίδιας της καδένας. Τα ίδια και χειρότερα συνέβησαν στους κινητήρες 1.6Τ BMW/PSA με ίδια χρονολογία παραγωγής όπως οι συγκεκριμένοι TSI που έχουν το θέμα και η καδένα υπήρξε πάντοτε εφιάλτης έκτοτε. Περιττό να σας γράψω ότι αντίθετα με ό,τι μπορεί να νομίζατε, δεν σχεδιάζουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τους κινητήρες τους. Ομοιότητες κινητήρων 1.6 THP - 1.4 TSI μέσα από τα προβλήματά τους: - Προβλήματα με την καδένα - Προβλήματα με τα έμβολα - θυμηθείτε τα Polo TSI και τα Cupra TSI (Mahle κατασκευάζει για όλους) - Υψηλή κατανάλωση λαδιού σε πολλούς κινητήρες (πρόβλημα στα ελατήρια εμβόλων και στους οδηγούς βαλβίδων) - Προβλήματα με το μαντέμι της τουρμπίνας και την πολλαπλή εξαγωγής (ρωγμές) - Συγκέντρωση καταλοίπων καύσεως στους αυλούς εισαγωγής και σταδιακό φράξιμο ροής αέρα στην κυλινδροκεφαλή 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted May 10, 2012 Report Share Posted May 10, 2012 Στον τύπο κινητήρα γράφει cbzb. Δεν έχει κάπου κάτι που να γράφει MY2010 ή κάτι τέτοιο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Μόλις μίλησα με πολύ έμπειρο άνθρωπο μέλος του club και πολύ καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο VW-Audi, και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι σε κάποιες παρτίδες της καδένας όπου τα εργαλεία που τις συναρμολογούσαν (πριν μπουν στον κινητήρα) είχαν φθαρεί και έτσι δημιουργούνται κενά (περισσότερα από τα προβλεπόμενα) ανάμεσα στους πείρους της καδένας με αποτέλεσμα να "πηδάν" δόντι στο γρανάζι με τα γνωστά αποτελέσματα... Εάν όμως κάνουμε συχνές αλλαγές λαδιών το πρόβλημα μπορεί και να μην εμφανιστεί ποτέ! Να διορθώσω λίγο τον φίλο μας salex και να πω ότι οι ομοιότητες σε ΟΛΕΣ τις βλάβες με τους κινητήρες που αναφέρει αφορούν τους νέους TSI και όχι τους BMY και BLG!!! Αυτοί που τοποθετούνται στα νέα POLO GTI και στα SEAT Cupra και στα αντίστοιχα Skoda είναι αυτοί που παρουσιάζουν προβλήματα από την λίστα του φίλου μας salex. Πάντως το πρόβλημα δεν είναι τόσο μαζικό όσο θέλουν να το παρουσιάζουν οι "μόνοιμοι εχθροί" του Group VAG... εάν ήταν τότε θα είχε γίνει μαζική ανάκληση των οχημάτων που "προσβλήθηκαν" απο το πρόβλημα αυτό! Η VW όπως και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που θεωρείται σοβαρή, κρατάει αρχείο όλων των εργασιών που γίνονται στην γραμμή παραγωγής που περιλαμβάνει τα εργαλεία, τους εργαζόμενους και τη δουλειά που κάνουν για τουλάχιστον 10+ χρόνια για κάθε μοντέλο που παράγουν. Έτσι μπορούν να βρουν τυχόν λάθει στην διαδικασία κατασκευής-συναρμολόγησης τις κάθε παρτίδας οχημάτων και είναι ΠΟΛΥ εύκολο + υποχρεωτικό (νομικά) να αναγγείλουν ανάκληση. Επίσης το θέμα με τον θόρυβο σε cold start μπορεί να οφείλεται σε πρόβλημα της αντλίας λαδιού, σε κακή ποιότητα λαδιών, και σε άλλους παράγοντες! Συγνώμη αν κούρασα, Αντώνης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Αντωνη δεν αμφιβαλω στα λεγομενα σου ,αλλα προσωπικα την vw την εμπιστευομαι οσο μπορεις να εμπιστευτεις τα λογια ενος ασφαλιστη αυτοκινητων δηλαδη...στα λογια ολοι αριστα στην πραξη ομως μη αξιοπιστος. Τα tiguan και δεν ξερω εαν παιζει καποιος ιδιαιτερος λογος (Βαρος-κατανομη ροπης) ειχαν αρκετα κρουσματα με καδενα χρονισμου οπως και αρκετα 140αρια ...και δυστηχως προσωπικα ξερω 3 περιπτωσεις ,οι 2 ειναι φιλικα προσωπα και ο 3ος ηταν προισταμενος μου στην δουλεια. Οπου εγινε αντικατασταση αλλα παλ ειχαν τα ιδια και η λυση ηταν αντικατασταση σε ολα ΑΛΛΑ και του γραναζιου του μεταβλητου χρονισμου . Την αιτια δεν την γνωριζω αλλα γνωριζω οτι ΠΑΡΑ πολλα αυτοκινητα εχουν το προβλημα ειδικα στις κρυα εκινηση απλα δεν εχει αναψει ακομα λαμπακι ... Επισης το κρουσμα υπηρξε και υπαρχει στα 1.2TSI ... Θελω να πω οτι δεν στεκει οτι ειχε φθαρει ενα απο τα μηχανηματα της γραμμης παραγωγης της εταιριας που κατασκευαζε την καδενα ,εδω πριζες -ασφαλειες-επου φτιαχνονται στην Ελλαδα για την siemens και ο ελεγχος που γινεται στην γραμμη παραγωγης ειναι τοσο λεπτομερης οπου τα στανταρ ποιοτητας κρατουνται σε εξαιρετικα υψηλα επιπεδα δεν θα γινεται αυτο σε ενα εργοστασιο στην γερμανια ? Το προβλημα υπηρχε εδω και πολλα χρονια εκτος και αν η vw στοκαρει υλικα σ εκαθε παραγγελια για 5-7 χρονια πραγμα αδυνατο πανω απο ολα οικονομικα . Βαρεθηκα τις δικαιολογιες της Vw εφτιαξαν ενα φοβερο Block εβαλαν εναν εξαιρετικο κομπρεσσορα και συνοδευσαν ολο αυτο το πλαισιο με περιφερειακα κατωτερης ποιοτητας (Σκαστρες,n75,μεταδοση,Ηλεκτομαγνητικη αντλια νερου..) και ο κοσμος εχει απολυτο δικιο που φωναζει και δεν φωναζει μονο εδω στα δικα μας φορουμ φωναζει και στα μεγαλα αγγλικα φορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Μόλις μίλησα με πολύ έμπειρο άνθρωπο μέλος του club και πολύ καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο VW-Audi, και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι σε κάποιες παρτίδες της καδένας όπου τα εργαλεία που τις συναρμολογούσαν (πριν μπουν στον κινητήρα) είχαν φθαρεί και έτσι δημιουργούνται κενά (περισσότερα από τα προβλεπόμενα) ανάμεσα στους πείρους της καδένας με αποτέλεσμα να "πηδάν" δόντι στο γρανάζι με τα γνωστά αποτελέσματα... Εάν όμως κάνουμε συχνές αλλαγές λαδιών το πρόβλημα μπορεί και να μην εμφανιστεί ποτέ! Να διορθώσω λίγο τον φίλο μας salex και να πω ότι οι ομοιότητες σε ΟΛΕΣ τις βλάβες με τους κινητήρες που αναφέρει αφορούν τους νέους TSI και όχι τους BMY και BLG!!! Αυτοί που τοποθετούνται στα νέα POLO GTI και στα SEAT Cupra και στα αντίστοιχα Skoda είναι αυτοί που παρουσιάζουν προβλήματα από την λίστα του φίλου μας salex. Πάντως το πρόβλημα δεν είναι τόσο μαζικό όσο θέλουν να το παρουσιάζουν οι "μόνοιμοι εχθροί" του Group VAG... εάν ήταν τότε θα είχε γίνει μαζική ανάκληση των οχημάτων που "προσβλήθηκαν" απο το πρόβλημα αυτό! Η VW όπως και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που θεωρείται σοβαρή, κρατάει αρχείο όλων των εργασιών που γίνονται στην γραμμή παραγωγής που περιλαμβάνει τα εργαλεία, τους εργαζόμενους και τη δουλειά που κάνουν για τουλάχιστον 10+ χρόνια για κάθε μοντέλο που παράγουν. Έτσι μπορούν να βρουν τυχόν λάθει στην διαδικασία κατασκευής-συναρμολόγησης τις κάθε παρτίδας οχημάτων και είναι ΠΟΛΥ εύκολο + υποχρεωτικό (νομικά) να αναγγείλουν ανάκληση. Επίσης το θέμα με τον θόρυβο σε cold start μπορεί να οφείλεται σε πρόβλημα της αντλίας λαδιού, σε κακή ποιότητα λαδιών, και σε άλλους παράγοντες! Συγνώμη αν κούρασα, Αντώνης Μόλις μίλησα με πολύ έμπειρο άνθρωπο μέλος του club και πολύ καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο VW-Audi, και μου είπε ότι το πρόβλημα είναι σε κάποιες παρτίδες της καδένας όπου τα εργαλεία που τις συναρμολογούσαν (πριν μπουν στον κινητήρα) είχαν φθαρεί και έτσι δημιουργούνται κενά (περισσότερα από τα προβλεπόμενα) ανάμεσα στους πείρους της καδένας με αποτέλεσμα να "πηδάν" δόντι στο γρανάζι με τα γνωστά αποτελέσματα... Εάν όμως κάνουμε συχνές αλλαγές λαδιών το πρόβλημα μπορεί και να μην εμφανιστεί ποτέ! Να διορθώσω λίγο τον φίλο μας salex και να πω ότι οι ομοιότητες σε ΟΛΕΣ τις βλάβες με τους κινητήρες που αναφέρει αφορούν τους νέους TSI και όχι τους BMY και BLG!!! Αυτοί που τοποθετούνται στα νέα POLO GTI και στα SEAT Cupra και στα αντίστοιχα Skoda είναι αυτοί που παρουσιάζουν προβλήματα από την λίστα του φίλου μας salex. Πάντως το πρόβλημα δεν είναι τόσο μαζικό όσο θέλουν να το παρουσιάζουν οι "μόνοιμοι εχθροί" του Group VAG... εάν ήταν τότε θα είχε γίνει μαζική ανάκληση των οχημάτων που "προσβλήθηκαν" απο το πρόβλημα αυτό! Η VW όπως και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που θεωρείται σοβαρή, κρατάει αρχείο όλων των εργασιών που γίνονται στην γραμμή παραγωγής που περιλαμβάνει τα εργαλεία, τους εργαζόμενους και τη δουλειά που κάνουν για τουλάχιστον 10+ χρόνια για κάθε μοντέλο που παράγουν. Έτσι μπορούν να βρουν τυχόν λάθει στην διαδικασία κατασκευής-συναρμολόγησης τις κάθε παρτίδας οχημάτων και είναι ΠΟΛΥ εύκολο + υποχρεωτικό (νομικά) να αναγγείλουν ανάκληση. Επίσης το θέμα με τον θόρυβο σε cold start μπορεί να οφείλεται σε πρόβλημα της αντλίας λαδιού, σε κακή ποιότητα λαδιών, και σε άλλους παράγοντες! Συγνώμη αν κούρασα, Αντώνης Θα δεχτω οτι βγηκαν καποιες καδενες ελλατωματικες.Αντε και καποιες θα κοπουν.Τα λαδια που αλλαζεις τακτικα τι διορθωνει το προβλημα? την σφιγγει?Μαλλον σε δουλευει. ΕΣυ εχεις δει καμια ανακληση απο vw? ή δεν εχει καννενα προβλημα σε καννενα κινητηρα? το οτι εγω πρεπει να δωσω 1000€ ποιος θα μου τα βρει? οι ''μονιμοι εχθροι''? η σοβαρη εταιρια? η γραμμη παραγωγης?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 τελικα εχουν προβλημα και τα polo gti?εμενα δηλαδη που το πηρα 01/2011?και αν ναι πως το καταλαβαινω οτι εχει προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Πάντως ρε παιδιά το cupra του κολλητού μου με 30.000 χιλιομετρα όλα σπασμένα,και τα 10.000 πειραγμενα,δεν καίει ούτε λάδια,ούτε έχει πρόβλημα στην καδένα χρονισμού. Είναι μοντέλο 2009,φτού να μην το ματιάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 για την καδένα δεν εχει ακουστεί κανένα παράπονο από τα CAVD (160) οπότε λογικα τα CAVE που ειναι ιδια μοτέρ ουτε αυτα θα εχουν θεμα με καδενα ... Τώρα για τα λαδια τα εχουμε ξαναπει ... τωρα κ εγω εχω φιλο που του φιλου του λεει οτι δεν καιει σταλα και ουτε το dsg κουδουνάει ... εγω δεν τα πιστευω αυτα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 Παιδια εχω μια εντυπωση οτι αυτα περι καδενας και αλλα διαφορα ειναι μουφες οπως εχω ξαναπει το κροταλισμα αυτο ειναι απο τα ωστηρια επειδη ειναι υδραυλικα μεχρι να παρουν λαδι δηλαδη 1 δευτερολεπτο μεχρι να γινει πληρης λιπανση οταν εχει κρυο το κανει, οταν εχει ζεστη το κανει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...