PiNiOn Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Καλά έκανες , αν και νομίζω είναι θέμα χρόνου και Km να επαλέλθει το κροταλισματάκι κάποια στιγμή. Νομίζω ότι λίγο-πολύ είναι αναπόφευκτο λόγω design. Λίγοι είναι αυτοί που λένε ότι δεν ακούγεται τίποτε πλέον μετά την αλλαγή, για καιρό. Από περιέργια ενημέρωσέ μας αν ακούς κάτι πλέον και κυρίως μετά από 1000-2.000Km. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 (edited) Ναι το παρακολουθώ εκ νέου ειδικά τώρα στις πρωινές ψυχρές εκκινήσεις εκεί που εμένα τουλάχιστον πέρα από το τρελό κροτάλισμα των πρώτων 3-4 sec στην συνέχεια και μέχρι το μοτέρ να ζεσταινόταν καλά ο ήχος του θύμιζε diesel και μάλιστα περασμένης δεκαετίας.. Edited March 20, 2014 by stakyrTSI 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Στάθη, έχεις κωδικούς των ανταλλακτικών?? Πόσο σου πηγε η δουλειά? Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Η αλλαγή έγινε εντός της επέκτασης εγγύησης και δεν έχω κωδικούς ανταλλακτικών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 καλησπέρα σε όλους! θα ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου από το θέμα, που ακόμη είναι σε εκκρεμότητα, για να μου πείτε αν θέλετε τη γνώμη σας. Πέρυσι πήγα το αυτοκίνητο για συντήρηση (TSI 1.4, 160, ~40.000Χλμ). Εκεί, ο πολύ καταρτισμένος τεχνικός μου είπε ότι το σύστημα έχει εμφανίσει βλάβη στην καδένα χρονισμού. Μου προέτρεψε να το δούμε σε λίγο καιρό ξανά. Τελικά το ξαναείδαμε μετά από μερικούς μήνες στο διαγνωστικό, οπότε και μου είπε ότι εμφανίστηκε πάλι η βλάβη. Ωστόσο και στις 2 περιπτώσεις, από τα χιλιόμετρα που φαίνεται να είχε εμφανιστεί η βλάβη υπέθεσα ότι συμβαίνει κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Τελικά θα το ξαναδούμε σε μερικές μέρες από σήμερα. Αυτό που έπραξα ήταν να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο κάθε μέρα, γιατί και στις 2 προαναφερθείσες περιπτώσεις εμφάνισης της βλάβης στο διαγνωστικό, χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο κάθε 7 μέρες περίπου, οπότε και γεννάται υποψία για το αν τα λάδια είχαν πέσει χαμηλά και ξεκινούσε η αλυσίδα χωρίς λίπανση. Έχετε κάτι να σχολιάσετε, ή μήπως σας έχει συμβεί και σε εσάς κάτι σχετικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς.... Τι άμεση απόκριση ήταν αυτή!? Ευχαριστώ! Λοιπόν, έχεις δίκιο, η περιγραφή μου ήταν λίγο επιφανειακή. Στον τεντωτήρα αναφερόμουν, αλλά έχω την ελπίδα ότι οφείλεται σε μακροχρόνιες ακινησίες (7-10 μέρες) και όχι σε αστοχία υλικού, γιατί στην τελευταία περίπτωση μάλλον θα πρέπει να γίνει επέμβαση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς.... ε οχι και κατα καιρους μονο.Θα επρεπε κανονικα να λεμε συχνα-πυκνα, για να μην το θεσω διαφορετικα!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Τι άμεση απόκριση ήταν αυτή!? Ευχαριστώ! Λοιπόν, έχεις δίκιο, η περιγραφή μου ήταν λίγο επιφανειακή. Στον τεντωτήρα αναφερόμουν, αλλά έχω την ελπίδα ότι οφείλεται σε μακροχρόνιες ακινησίες (7-10 μέρες) και όχι σε αστοχία υλικού, γιατί στην τελευταία περίπτωση μάλλον θα πρέπει να γίνει επέμβαση... δεν παίζει ρόλο η ακινησία απλά έτυχε και εγώ μες στην εβδομάδα δεν το κυκλοφορώ χρησιμοποιώ το σκουτερ δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα. εάν το πας σε αντιπροσωπεία μίλα με κοσμοκαρ μήπως πετύχεις κάποια έκπτωση γιατί ειναι γνωστό θέμα που αρνήτε η vag να το διορθώσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted April 19, 2014 Report Share Posted April 19, 2014 (edited) δεν παίζει ρόλο η ακινησία απλά έτυχε και εγώ μες στην εβδομάδα δεν το κυκλοφορώ χρησιμοποιώ το σκουτερ δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα. εάν το πας σε αντιπροσωπεία μίλα με κοσμοκαρ μήπως πετύχεις κάποια έκπτωση γιατί ειναι γνωστό θέμα που αρνήτε η vag να το διορθώσει καλησπέρα και καλή ανάσταση! μόλις παρέλαβα το VCDS από το ταχυδρομείο και η βλάβη επανεμφανίστηκε με τα παρακάτω χαρακτηριστικά: 000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 - 000 - Incorrect Correlation - Intermittent σημειώνω ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά πλέον εδώ και 1 μήνα τουλάχιστον. άρα η ακινησία δεν παίζει ρόλο, όπως είχε αναφέρει και ο dikonou παραπάνω στο μήνυμα 444 (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52386&page=23#entry560566). ωστόσο, η βλάβη εμφανίζεται ΜΟΝΟ σε ΚΑΠΟΙΕΣ εκκινήσεις-εν προκειμένω δεν ήταν ψυχρή εκκίνηση, αλλά είχε ήδη ζεσταθεί ο κινητήρας. Παραπέμπουν τα στοιχεία αυτά σε κάτι πιο συγκεκριμένο κατά τη γνώμη σας? Θα ήθελα τη γνώμη σας πριν αρχίσω να το ψάχνω με αντιπροσωπείες κλπ. Σημειωτέον επίσης το αυτοκίνητο έχει διανύσει περίπου 35000 χλμ από το φεβρουάριο του 2010 που αποκτήθηκε. Edited April 19, 2014 by tsi_160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 (edited) Αληθώς ο Κύριος. Σε συνέχεια και των προηγούμενων post, το σφάλμα αυτό σημαίνει πιθανότατα επιμήκυνση καδένας. Κάποια στιγμή θα αρχίσει να το βγάζει πιο συχνά, μέχρι να γίνει μόνιμο. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited April 20, 2014 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) Αλλαξε πρωτα τον αισθητηρα για αρχη μηπως τη γλιτωσεις. Μετα πας για σετακι Αν εχεις ενα γνωστο με το ιδιο αμαξι καντε μια αλλαγη εναλλαξ, να γλιτωσεις τα λεφτα Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited April 21, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 (edited) Αλλαξε πρωτα τον αισθητηρα για αρχη μηπως τη γλιτωσεις. Μετα πας για σετακι Αν εχεις ενα γνωστο με το ιδιο αμαξι καντε μια αλλαγη εναλλαξ, να γλιτωσεις τα λεφτα Sent from my iPhone5 using Tapatalk ευχαριστώ! αν και δεν υπάρχει η δυνατότητα από φίλο, γιατί ένας που έχω κατά νου δε νομίζω να έβαζε ποτέ χέρι στο αυτοκίνητό του (black box), είναι μια καλή ιδέα για συνεργείο. Μήπως στη συνέχεια (δεύτερη φάση) καθάρισμα βαλβίδας λίπανσης του εκκεντροφόρου, όπως φαίνεται μεταξύ άλλων sites σε αυτό: "http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007" ? EDIT: το γεγονός ότι το "κρρρρρρ" στην εκκίνηση έχει ήδη γίνει αντιληπτό μερικές φορές, μήπως μας παραπέμπει περισσότερο σε τεντωτήρα και λιγότερο σε βλάβη του αισθητήρα CMP (G40)? Edited April 22, 2014 by tsi_160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmarvin Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Εδω και μερικες μερες παρατηρησα εναν ηχο διαφορετικο οταν εβαζα μπρος το αμαξι.Απο οτι διαβασα και παρακατω κατα 99 εχω θεμα με την καδενα και το κακο ειναι οτι πριν 2 μηνες εληξε η επεκταση της εγγυσης.Απο Δευτερα το παω και για αλλαγη λαδιων.Οτιδηποτε νεωτερο θα σας παραθεσω την εμπειρια μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikosApikos Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Γεια σας παιδια ειμαι κ εγω ένας απ τους άτυχους με το συγκεκριμένο προβλημα! Ειμαι κάτοχος ενός γκολφ 5 Fsi 1.4 του 2004 με 120000 χλμ. Λοιπόν το προβλημα ειναι αυτο που έχουν πει πολλοί δλδ το πρωι κανει έναν θόρυβο σαν ντίζελ οταν παίρνει μπροστά. Πήρα την απόφαση να σας το πω 1ον γτ σμρ μου το έκανε 2 φορές μια το πρωι κ μια το απόγευμα και 2ον άλλες 2 φορές εχει κρατήσει αυτός ο θόρυβος για 5 λεπτα περίπου! Πιστεύετε οτι θελει άμεση αλλαγή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Αν κράτησε 5 λεπτά έχει σοβαρό πρόβλημα ο τεντωτήρας ή και η καδένα σου. Μην το αφήνεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvolonak Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 Γεια χαρά. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι όταν το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά με κρύα τη μηχανή (π.χ. το πρωί όταν πάω δουλειά) ακούγεται ένας περίεργος ήχος σαν κροτάλισμα για περίπου ένα δευτερόλεπτο προς το τέλος της διαδικασίας εκκίνησης του κινητήρα. Αν σβήσω τη μηχανή και την ανάψω ξανά δεν παρατηρώ τίποτα. Αν πάλι δοκιμάσω να ανάψω τη μηχανή όταν είναι σχετικά ζεστή πάλι δεν παρατηρώ τίποτα. Τον ήχο αυτόν τον ακούω με βεβαιώτητα στο πρώτο άναμα του κινητήρα της ημέρας. Κάτι άλλο περίεργο δεν έχω παρατηρήσει ενόσω το αυτοκίνητο κινείται. Όλα τα άλλα είναι φυσιολογικά. Έχετε καμία ιδέα περί τίνος πρόκειται; Ο κινητήρας είναι ο 1.4 TSI 140 ΗΡ του 2007 με 75.000 χλμ. Όλα τα σέρβις έχουν γίνει κανονικά και δεν έχω κάνει καμία άλλη μετατροπή. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted June 15, 2014 Report Share Posted June 15, 2014 καδενα ειναι φιλε μου...διαβασε το στετικο τοπικ\ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52386 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω ποσο ειναι το κοστος αλλαγης καδενας σε ενα εξωτερικο συνεργειο και σε μια αντιπρωσοπεια γιατι ακουω διαφορες τιμες.ρωταω μονο για καδενα,γλυστρες,τεντωτηρα και τις αναλογες φλατζες μαζι με εργατικα χωρις μεταβλητο χρονισμο. ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Γειά σου Γιώργο ! Σε εξωτερικό κάπου στα 500€-600, σε αντιπροσωπεία γύρω στα 1.100€-1.300€ Αν γνωρίζει κάποιος ακριβέστερα ας το αναφέρει. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω ποσο ειναι το κοστος αλλαγης καδενας σε ενα εξωτερικο συνεργειο και σε μια αντιπρωσοπεια γιατι ακουω διαφορες τιμες.ρωταω μονο για καδενα,γλυστρες,τεντωτηρα και τις αναλογες φλατζες μαζι με εργατικα χωρις μεταβλητο χρονισμο. ευχαριστω. Σε εξειδικευμένο, αυτά που αναφέρεις €270 μαζί με εργατικά, πριν ένα χρόνο. Μιλάω όμως για ΚέρκυραSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arabias Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 (edited) Καλημερα. Εχθες αναψε το check σε μενα και μπηκα σε safe mode. Μου εκανε το κροταλισμα για κανενα χρονο αλλα λεω θα αντεξει!Εχω το 5αρι tsi 140 2007 105.000 χλμ. Το παω λοιπον στο συνεργειο (εξωτερικο) το οποιο εχει ενα φιλαρακι που δουλευε παλιοτερα στην καρεντα! το βαζουμε στο διαγνωστικο και βγαζει το προβλημα στον αισθητηρα! Μου λεει σου κανει τον συγκεκριμενο ηχο? του απανταω ναι!Τοτε δεν ειναι ο αισθητηρας μου λεει! το λυσαμε και τελικα η αγαπημενη μας καδενα ειναι πηδηξει 2 δοντια!Παραγγειλα τα ανταλακτικα ολο το σετ Καδενα γλυστρες γλατζες κλπ απο καρεντα συνολο 160 Ευρω. Εχει μειωσει τις τιμες οπως μου ειπε ο φιλος μου γιατι τα πηρε ενας αλλος πριν απο μενα 24ο Ευρω 3 μηνες πριν! Σημερα θα τοποθετηθουν απανω μαζι με αλλαγη πολλαπλασιαστων με beru και βαλβιδα N75. Ο φιλος μου απο την εμπειρια του απο οταν δουλευε καρεντα και απο το δικο του μου λεει εχω αλλαξει πανω απο 15 καδενες! Ειναι προβλημα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο και χαλαρωνει η καδενα και πηδαει δοντια! Συνηθως το βγαζει προβλημα το αυτοκινητο οταν κανεις δυνατο κατεβασμα και το πιεσεις πολυ οταν εχει χαλαρωσει η καδενα!Σε οσους το προλαβουν μπορει να με εμπειρο μαστορα και γνωστη του συγκεκριμενου αυτοκινητου δεν χρειαζεται αλλαγη η καδενα μονο η φλατζα του καθρεφτη της μηχανης οι γλυστρες και ο τεντωτηρας! Οσο για το κοστος εργασιας ειναι αναλογα το συνεργειο! Εμενα ο φιλος μου θα μου παρει 100 Ευρω για ολα αν και σε αλλο που του εχω στειλει εγω για να του το αλλαξει του πηρε 180 Ευρω που παιρνει για αυτη τη δουλεια! Συνολο σετ καδενας αντιπροσωπειας 160 Ευρω ,Ν75 αντιπροσωπειας 30 ευρω , πολλαπλασιαστες Beru 35*4 , εργατικα 100 ευρω. ολα μαζι : 430 Ευρωπουλα!!! Συγνωμη αν κουρασα! Σας ευχαριστω για την αναγνωση. Edited July 1, 2014 by arabias 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 Καλησπερα, Εμενα εδω και 5-6 μερες μου κανει αυτο το περιεργο κροταλισμα για πολυ λιγο το πρωι πριν το cold start... Πως λετε να κινηθω αρχικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 Μητ ο πειραζεις καθολου,απλα ο μεταβληγτος ειναι ο θορυβος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted July 1, 2014 Report Share Posted July 1, 2014 Αν προσπαθησω να τον καθαρισω οπως εχω δει με παλμους απο αλλη μπαταρια ή τον αλλαξω, θα λυσω το προβλημα λογικα ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...