msdx Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) χμ γιατι δεν στο αλλαξαν? Δεν χρειαζόταν από ότι μου είπαν και προχώρησαν στην αντικαταστεί του κινητήρα. Edited December 17, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 ουτε το update σου εκαναν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 μέχρι τα 1000χλμ δεν έκαιγε με το πρώτο ταξίδι έκαψε,τελικά σε πόσους έκαψε με καινούργια μηχανή; εμάς εδώ στην Κύπρο 4 πούλησε η VW και τα 2 έκαψαν με καινούργια μηχανή οι άλλοι 2 δεν ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Κάναμε στον νέο κινητήρα και στο dsg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 1600xlm δεν μου εχει καψει ακομα. αυριο θα κανω καμια 200 χλμ θα παω μια βολτουλα οποτε μολις γυρισω θα τα μετρησω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 (edited) ρε παιδια.... ο ανακατασκευασμενος κινητηρας εχει και ημερομηνια που ανακατασκευαστηκε στο κιτρινο αυτοκολητο. Δεν ειναι δυνατον να βαλουν διαφορετικο κινητηρα σε καμια περιπτωση. Βαζουν ανταλλακτικο το οποιο υποτιθεται οτι ειναι σωστο. Οχι παντα ομως. Οι κινητηρες δεν ειναι δυνατο να ειναι ολοιδιοι τους κατασκευαζουν μηχανηματα με κοπτικα εργαλεια, κλπ τα οποια ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ. Αν πεσεις σε τετοια περιπτωση (του φθαρμενου εργαλειου) τοτε εισαι απο τους ατυχους. Εγω πιστευω οτι αρχικα πρεπει να υπηρχε προβλημα στην γραμμη παραγωγης των κινητηρων. Τα ανταλλακτικα που βαζουν ειναι υποτιθεται μεσα στα ορια ανοχων του κατασκευαστη γι αυτο καιει αλλο λιγωτερο αλλο περισσοτερο. Εδω ειναι θεμα τυχης αλλος λιγο αλλος λιγωτερο, κλπ. Το γεγονος ειναι οτι ο κινητηρας ειναι EURO 5 οποτε για να πετυχουν επιδοσεις, οικονομια, χαμηλους ρυπους εχουν αφησει μεγαλυτερο κενο μεταξυ ελατηριου και χιτωνιων. Θα γίνω πάλι κουραστικός και θα αναφέρω το CAVD 1.4 TSI 160αρι που είναι ιδια , τα φτιάχνει το ίδιο εργοστάσιο ΑΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΙΜΑΤΑ! Επίσης το 160αρι πουλάει πολύ περισσότερο από το 180αρι βλέπε GOLF/Scirocco/EOS/Passat, και αν συμπεριλάβουμε και τα 140αρια /170αρια μοτέρ πριν το 2008 που ουτε αυτά καινε λάδι μιλάμε για δισεκατομυρια μοτέρ που είναι ιδια ιδια με τα δικά σας αλλα μάντεψε ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙ που σε αυτά λογω περισσότερων πωλησεων θα έπρεπε να ειναι μεγαλύτερα τα ποσοστά ατυχιας απο τα δικάς σας που χτυπάνε 100% Απο τα ιδια μηχανηματα βγήκαν και αυτά τα μοτέρ δηλαδη , δηλαδή εκεί τα μηχανήματα δεν είχαν φθορές? Εσυ με λίγα λόγια δικαιολογείς το VAG Group kαι πιστευεις οτι ειναι θεμα ατυχιας/τύχης? Το 90% (και λιγο λεω) των CAVE καινε λάδι . Οσο για μηχανηματα και φθορές , είμαστε στο 2012 , τα μηχανήματα συντηρούνται ΠΡΙΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΌ ΚΟΜΜΑΤΙ Edited December 17, 2012 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted December 17, 2012 Report Share Posted December 17, 2012 Δεν ειναι δυνατον να εχεις αμαξι 180 αλογων κ να εχει τοσο λιγους ρυπους. Τελος και τελεια. Εκει εντοπιζεται το πτοβλημα. Καποια μαλακια εχουν κανει οι Γερμανοι πανω στην προσπαθεια τους να κανουν το αδυνατο δυνατο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Θα γίνω πάλι κουραστικός και θα αναφέρω το CAVD 1.4 TSI 160αρι που είναι ιδια , τα φτιάχνει το ίδιο εργοστάσιο ΑΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΙΜΑΤΑ! Επίσης το 160αρι πουλάει πολύ περισσότερο από το 180αρι βλέπε GOLF/Scirocco/EOS/Passat, και αν συμπεριλάβουμε και τα 140αρια /170αρια μοτέρ πριν το 2008 που ουτε αυτά καινε λάδι μιλάμε για δισεκατομυρια μοτέρ που είναι ιδια ιδια με τα δικά σας αλλα μάντεψε ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΛΑΔΙ που σε αυτά λογω περισσότερων πωλησεων θα έπρεπε να ειναι μεγαλύτερα τα ποσοστά ατυχιας απο τα δικάς σας που χτυπάνε 100% Απο τα ιδια μηχανηματα βγήκαν και αυτά τα μοτέρ δηλαδη , δηλαδή εκεί τα μηχανήματα δεν είχαν φθορές? Εσυ με λίγα λόγια δικαιολογείς το VAG Group kαι πιστευεις οτι ειναι θεμα ατυχιας/τύχης? Το 90% (και λιγο λεω) των CAVE καινε λάδι . Οσο για μηχανηματα και φθορές , είμαστε στο 2012 , τα μηχανήματα συντηρούνται ΠΡΙΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΌ ΚΟΜΜΑΤΙ Δεν δικαιολογω κανεναν. Εχω ηδη αλλαξει κινητηρα και παλι καει λαδια (λιγωτερα αλλα καιει). Τα μοτερ δεν ειναι ιδια διοτι το cave εχει λιγωτερους ρυπους και περισσοτερη δυναμη. Εγω απλα ψαχνω να βρω τι στο καλο συμβαινει διοτι ειναι κουφο καποια να καινε και καποια αλλα οχι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Invisible Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 δεν το δέχομαι αυτό που λες περί αποτυχίας...ότι έχει μέσα ο δικός μου έχει και ο δικός σου.ρομπότ τους φτιάχνουν δεν γίνεται στον έναν κινητήρα να έιπαν <<α εδώ βάζουμε καλά υλικά>> και στον άλλο <<α εδώ βάλε ότι να ναι>> ...εκτός και αν όντως οι μηχανές επαναστάτησαν!!!!!!! κάτι άλλο φταίει πάντως αν αυτόι που έλυσαν το πρόβλημά τους με τα λάδια σταμάτησαν να ποστάρουν εδώ επειδή έλυσαν το πρόβλημα τους τότε ντροπή τους..... έστω μία ενημέρωση.δηλαδή εμένα αν σταματήσει να καίει δεν ξαναγράφω και στα αρ΄΄'@δια μου για του άλλους????? μόνο όταν έχουμε πρόβλημα καιγόμαστε και γράφουμε το ένα ποστ μετά το άλλο??? από εμένα πάντως είτε καίει είτε όχι ενημέρωση θα έχετε όλοι.... Σπυρο, σε αυτο που λες συμφωνω 100% και νομιζω πως ειναι αλλη μια εξηγηση στο γιατι ποτε δεν καταφερνουμε τιποτα ως λαος. Καμια αλληλεγγυη, οποιος λυνει το προβλημα του εξαφανιζεται. Εγω γραφω στο seat, μιας και εχω ibiza FR (cavf κινητηρας δηλαδη) και μου και 1λτ/1000 χμ στο ελαχιστο. Την Παρασκευη το πηγα στο συνεργειο για : 1.Αλλαγη εμβολων-ελατηριων (παρτιδα με κωδικο C, η οποια μου ειπαν οτι ειναι η πιο προσφατη και λυνει το προβλημα). 2.Αλλαγη σωληνας αναθυμιασεων λαδιου και βαλβιδας. 3.update? Αυτη θα ειναι η πρωτη και τελευταια φορα που το αφηνω να επισκευαστει. Μετα, τους εχω στειλει επισημη επιστολη οτι , αν δεν φτιαχτει το προβλημα, θα κανω χρηση των νομιμων δικαιωματων μου. Εχω ηδη μιλησει με δικηγορο. Ο δικηγορος, μου ειπε οτι αφου γνωριζω (απο οσα εχω διαβασει εδω , αλλα και αλλου) οτι το προβλημα ΔΕΝ λυνεται ΟΥΤΕ με νεο κινητηρα, να τους κανω αγωγη για αναστροφη πωλησης. ΠΡΟΣΟΧΗ : Οσοι ειστε εως 2 χρονια απο την αγορα του αυτοκινητου, εχετε δικαιωμα ΑΝΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ. Γιατι δεν εκανα την αγωγη ? Γιατι εισαι σχεδον υποχρεωμενος, να αφησεις να στο επισκευασουν μια φορα στο συνεργειο. Δηλαδη, αν το αμαξι βγαλει ενα χοντρο προβλημα και πας δικαστηριο και ζητησεις τα λεφτα σου πισω, το δικαστηριο, θα βγαλει μια συμβιβαστικη λυση (που ολως τυχαιως γερνει υπερ της εταιρειας), η οποια θα ειναι να στο επισκευασουν υποχρεωτικα. Αν παρ'ολη την επισκευη, το προβλημα συνεχιζει να υφισταται, εχουμε ενα επιπλεον δυνατο χαρτι για να ζητησουμε αναστροφη πωλησης. Εσεις ρε παιδια που σας αλλαζουν κινητηρες με το κιλο, σα να ειναι λαστιχα, γιατι δεν κανετε ενα εξωδικο σε πρωτη φαση ? Δεν λεω να γινει κατι συλλογικο, γιατι θα απογοητευθω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Σπυρο, σε αυτο που λες συμφωνω 100% και νομιζω πως ειναι αλλη μια εξηγηση στο γιατι ποτε δεν καταφερνουμε τιποτα ως λαος. Καμια αλληλεγγυη, οποιος λυνει το προβλημα του εξαφανιζεται. Εγω γραφω στο seat, μιας και εχω ibiza FR (cavf κινητηρας δηλαδη) και μου και 1λτ/1000 χμ στο ελαχιστο. Την Παρασκευη το πηγα στο συνεργειο για : 1.Αλλαγη εμβολων-ελατηριων (παρτιδα με κωδικο C, η οποια μου ειπαν οτι ειναι η πιο προσφατη και λυνει το προβλημα). 2.Αλλαγη σωληνας αναθυμιασεων λαδιου και βαλβιδας. 3.update? Αυτη θα ειναι η πρωτη και τελευταια φορα που το αφηνω να επισκευαστει. Μετα, τους εχω στειλει επισημη επιστολη οτι , αν δεν φτιαχτει το προβλημα, θα κανω χρηση των νομιμων δικαιωματων μου. Εχω ηδη μιλησει με δικηγορο. Ο δικηγορος, μου ειπε οτι αφου γνωριζω (απο οσα εχω διαβασει εδω , αλλα και αλλου) οτι το προβλημα ΔΕΝ λυνεται ΟΥΤΕ με νεο κινητηρα, να τους κανω αγωγη για αναστροφη πωλησης. ΠΡΟΣΟΧΗ : Οσοι ειστε εως 2 χρονια απο την αγορα του αυτοκινητου, εχετε δικαιωμα ΑΝΑΣΤΡΟΦΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ. Γιατι δεν εκανα την αγωγη ? Γιατι εισαι σχεδον υποχρεωμενος, να αφησεις να στο επισκευασουν μια φορα στο συνεργειο. Δηλαδη, αν το αμαξι βγαλει ενα χοντρο προβλημα και πας δικαστηριο και ζητησεις τα λεφτα σου πισω, το δικαστηριο, θα βγαλει μια συμβιβαστικη λυση (που ολως τυχαιως γερνει υπερ της εταιρειας), η οποια θα ειναι να στο επισκευασουν υποχρεωτικα. Αν παρ'ολη την επισκευη, το προβλημα συνεχιζει να υφισταται, εχουμε ενα επιπλεον δυνατο χαρτι για να ζητησουμε αναστροφη πωλησης. Εσεις ρε παιδια που σας αλλαζουν κινητηρες με το κιλο, σα να ειναι λαστιχα, γιατι δεν κανετε ενα εξωδικο σε πρωτη φαση ? Δεν λεω να γινει κατι συλλογικο, γιατι θα απογοητευθω. παιδιά εγώ σας το είχα πει από την αρχή ότι αν μέχρι την τρίτη δοκιμαστική αλλαγή που θα κάνουν στο garage δεν λυθεί το πρόβλημα, τότε είναι υποχρεωμένοι να μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω ή να μας δώσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο με τα ίδια λεφτά, αλλά με βγάζατε τρελλό, και μερικοί από εσας με παρεξηγήσατε και μου λέγατε αποκλείεται και αποκλείεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 στην Ελλάδα είναι δύσκολο παίζει να φτάσεις και στο δικαστήριο , στην Κύπρο πρεπει να είναι πιο εύκολα . Εγω παντως αν ειχα το ιδιο προβλημα με εσας ήδη θα το είχα κυνηγησει να παρω πίσω τα λεφτά μου και να παρω κατι αλλο . Ας τα πατε ολοι πίσω να γεμήσουν οι αντιπροσωπειες polo gti να δούμε τι θα τα κάνουν ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Πιστεύω ότι μετά την αλλαγή κινητηρων, πλέον έχει νόημα η δικαστική οδός. Το θέμα είναι τι θα πρέπει κανείς να διεκδικήσει. Η vw σίγουρα θα λέει ότι μια κατανάλωση της τάξης 250-300ml στα 1000 χλμ είναι αποδεκτή και στα πλαίσια του κατασκευαστή. Αυτό πιστέυω ότι και μετά την αλλαγή κινητήρα δε μπορεί κανείς να το αντικρούσει. Αν όμως βγεί και το ανακοινώσει αυτό επίσημα τότε είναι κάτι (απόφαση δικαστηρίου, κλπ) το οποίο θα μπορεί κανείς με τη βούλα να το δημοσιεύσει σε περιοδικά κλπ ώστε οι μελλοντικοί αγοραστές να είναι αν μη τι άλλο γνώστες της κατάστασης. Αν όμως δεχθεί ότι όντως υπάρχει πρόβλημα τότε τι? άλλος θα θέλει αναστροφή πώλησης και τα χρήματά του, άλλος θα θέλει άλλο αυτοκίνητο ίσης αξίας, κλπ κλπ. Εγώ προσωπικά θα θεωρούσα τη βέλτιστη περίπτωση ένα νέο polo gti με τον νέο κινητήρα CTHE (αν βγεί) με την επιφύλαξη της σωστής λειτουργίας. δλδ αν και τότε ξανακαίει πάμε τα λεφτά μας πίσω. Αυτό, διότι το επέλεξα για τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που έχει αλλιώς θα είχα πάρει κάποιο άλλο μοντέλο. Είμαι διαθέσιμος αν υπάρξει συλογική προσπάθεια (αμφιβάλλω διότι υπήρχε σχετικό topic στο παρελθόν με αγωγή αλλά δεν προχώρησε). Αυτό που σίγουρα θα χρειαστεί είναι ιστορικό από τις αλλαγές επιδιορθώσεις, κλπ απο όλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Εμενα στην εντολη επισκευης που μου δωσανε ο κινητηρας ειχε αυτο το κωδικο EJACVCH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 και ο CTHE καιει! Επιβεβαιωμένο από Audi A1 που τον φοράει . Εμενα στην εντολη επισκευης που μου δωσανε ο κινητηρας ειχε αυτο το κωδικο EJACVCH. ο κωδικός μοτέρ είναι με 4 νούμερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Αυτη ειναι η εντολη.Τωρα τι σημαινουν ολοι οι κωδικοι δεν ξερω αν μπορει καποιος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Αγαπητοί φίλοι μην ανησυχείτε δεν εξαφανίστηκα..!!! Απλά όπως σας είχα πει θα σας γράφω κάθε 1000 χιλ. τα οποία γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τα κάνεις λόγω κρίσης (ακριβής βενζίνης) και τα λοιπά! Για όσους δεν ξέρουν για τον εφιάλτη που πέρασα διαβάστε εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52407 Παραπάνω εξηγώ τους λόγους που συμβαίνει η όλη ιστορία και φοβάμαι ότι όλο και πιο πολύ επιβεβαιώνομαι! Επίσης πλέον έχω κάνει 7000 χιλ. με τα aftermarket ελατήρια και πάλι δεν έχει κάψει σταγόνα.....(χθεσινή μέτρηση) Δεν μπορώ να θυμηθώ επίσης πόσες φορές έχω κανονίσει συνάντηση στην Αθήνα (όποτε κατεβαίνω) και κάθε φορά είμαστε μόνο τρία άτομα (εγώ, dimgti, giorgiopap)!!! Θα κατέβω πάλι το Σάββατο που έρχεται για 8 μέρες ... Όποιος νιώθει μέσα του το αίσθημα της συλλογικότητας ας επικοινωνήσει μαζί μου για να βρεθούμε το συζητήσουμε όλοι μαζί από κοντά και όχι μέσα από ένα άψυχο forum... Εχω λύσει το πρόβλημά μου αλλά έχω την διάθεση να βοηθησω και τους υπόλοιπους! ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!!! =@ =@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Αγαπητοί φίλοι μην ανησυχείτε δεν εξαφανίστηκα..!!! Απλά όπως σας είχα πει θα σας γράφω κάθε 1000 χιλ. τα οποία γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τα κάνεις λόγω κρίσης (ακριβής βενζίνης) και τα λοιπά! Για όσους δεν ξέρουν για τον εφιάλτη που πέρασα διαβάστε εδώ: http://www.vwclub.gr...showtopic=52407 Παραπάνω εξηγώ τους λόγους που συμβαίνει η όλη ιστορία και φοβάμαι ότι όλο και πιο πολύ επιβεβαιώνομαι! Επίσης πλέον έχω κάνει 7000 χιλ. με τα aftermarket ελατήρια και πάλι δεν έχει κάψει σταγόνα.....(χθεσινή μέτρηση) Δεν μπορώ να θυμηθώ επίσης πόσες φορές έχω κανονίσει συνάντηση στην Αθήνα (όποτε κατεβαίνω) και κάθε φορά είμαστε μόνο τρία άτομα (εγώ, dimgti, giorgiopap)!!! Θα κατέβω πάλι το Σάββατο που έρχεται για 8 μέρες ... Όποιος νιώθει μέσα του το αίσθημα της συλλογικότητας ας επικοινωνήσει μαζί μου για να βρεθούμε το συζητήσουμε όλοι μαζί από κοντά και όχι μέσα από ένα άψυχο forum... Εχω λύσει το πρόβλημά μου αλλά έχω την διάθεση να βοηθησω και τους υπόλοιπους! ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!!! =@ =@ Εμενα φιλε μου μεχρι τωρα απο εκει που δεν εκαιγε καθολου τωρα εχω συμπληρωσει μεχρι το πολυ 250-300 ml ανα 1000km.(δεν εχω αλλαξει ποτε κινητηρα).Αλλα επειδη βλεπω οτι ακομα και με αλλαγη κινητα κινητηρα δεν λυνεται σιγουρα το προβλημα εχω σαν μελλοντικη σκεψη να κανω οτι εκανες και εσυ.(αν βρω βεβαια καποιον αξιοπιστο μαστορα εδω). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Αγαπητοί φίλοι μην ανησυχείτε δεν εξαφανίστηκα..!!! Απλά όπως σας είχα πει θα σας γράφω κάθε 1000 χιλ. τα οποία γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τα κάνεις λόγω κρίσης (ακριβής βενζίνης) και τα λοιπά! Για όσους δεν ξέρουν για τον εφιάλτη που πέρασα διαβάστε εδώ: http://www.vwclub.gr...showtopic=52407 Παραπάνω εξηγώ τους λόγους που συμβαίνει η όλη ιστορία και φοβάμαι ότι όλο και πιο πολύ επιβεβαιώνομαι! Επίσης πλέον έχω κάνει 7000 χιλ. με τα aftermarket ελατήρια και πάλι δεν έχει κάψει σταγόνα.....(χθεσινή μέτρηση) Δεν μπορώ να θυμηθώ επίσης πόσες φορές έχω κανονίσει συνάντηση στην Αθήνα (όποτε κατεβαίνω) και κάθε φορά είμαστε μόνο τρία άτομα (εγώ, dimgti, giorgiopap)!!! Θα κατέβω πάλι το Σάββατο που έρχεται για 8 μέρες ... Όποιος νιώθει μέσα του το αίσθημα της συλλογικότητας ας επικοινωνήσει μαζί μου για να βρεθούμε το συζητήσουμε όλοι μαζί από κοντά και όχι μέσα από ένα άψυχο forum... Εχω λύσει το πρόβλημά μου αλλά έχω την διάθεση να βοηθησω και τους υπόλοιπους! ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!!! =@ =@ παρε με τηλεφωνο εγω αθηνα θα μαι δε θα φυγω..και οποιος θελει ας ερθει να μοιραστουμε το προβλημα μας και να μιλησουμε σαν ανθρωποι και οχι μεσα απο ενα forum. και οσο αφορα τη προοδο μου με το νεο κινητηρα,οπως εχω πει και πιο πισω,σε 4800χλμ συμπληρωσα γυρω στα 800μλ λαδι.οταν κανω αλλα 1000 θα σας ξαναπω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 παιδια σημερα μετρησα.. εχω κανει 1900χλμ με το νεο κινητηρα και δεν εχει καψει ακομα τιποτα.......θα ενημερωνω τακτικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Νομίζω στο συγκεκριμένο τοπικ κάποιο παιδί είπε οτι έβλεπε μεγάλη ποσοτητα λαδιου γύρω απο τον σωλήνα αναθυμιάσεων ,ετσι δεν ειναι? Χθες επειδη είχα λύσει ολη την εισαγωγή μου για να βάλω αλλη, έβαλα το χέρι μου μεσα στον σωληνα δεν είχε ίχνος λαδιού ούτε καν στο σημειο που παει το σωληνακι(ακομα κα απο την μέσα πλευρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerasimos Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Αγαπητοί φίλοι μην ανησυχείτε δεν εξαφανίστηκα..!!! Απλά όπως σας είχα πει θα σας γράφω κάθε 1000 χιλ. τα οποία γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τα κάνεις λόγω κρίσης (ακριβής βενζίνης) και τα λοιπά! Για όσους δεν ξέρουν για τον εφιάλτη που πέρασα διαβάστε εδώ: http://www.vwclub.gr...showtopic=52407 Παραπάνω εξηγώ τους λόγους που συμβαίνει η όλη ιστορία και φοβάμαι ότι όλο και πιο πολύ επιβεβαιώνομαι! Επίσης πλέον έχω κάνει 7000 χιλ. με τα aftermarket ελατήρια και πάλι δεν έχει κάψει σταγόνα.....(χθεσινή μέτρηση) Δεν μπορώ να θυμηθώ επίσης πόσες φορές έχω κανονίσει συνάντηση στην Αθήνα (όποτε κατεβαίνω) και κάθε φορά είμαστε μόνο τρία άτομα (εγώ, dimgti, giorgiopap)!!! Θα κατέβω πάλι το Σάββατο που έρχεται για 8 μέρες ... Όποιος νιώθει μέσα του το αίσθημα της συλλογικότητας ας επικοινωνήσει μαζί μου για να βρεθούμε το συζητήσουμε όλοι μαζί από κοντά και όχι μέσα από ένα άψυχο forum... Εχω λύσει το πρόβλημά μου αλλά έχω την διάθεση να βοηθησω και τους υπόλοιπους! ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!!! =@ =@ εγώ παιδιά ενδιαφέρομαι για συνάντηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 Νομίζω στο συγκεκριμένο τοπικ κάποιο παιδί είπε οτι έβλεπε μεγάλη ποσοτητα λαδιου γύρω απο τον σωλήνα αναθυμιάσεων ,ετσι δεν ειναι? Χθες επειδη είχα λύσει ολη την εισαγωγή μου για να βάλω αλλη, έβαλα το χέρι μου μεσα στον σωληνα δεν είχε ίχνος λαδιού ούτε καν στο σημειο που παει το σωληνακι(ακομα κα απο την μέσα πλευρα) Από ξένο site . Εγώ δεν έχω δει μέσα αλλά μόνο στην βαλβίδα πάνω. Παράγγειλαν στην εταιρεία (βιαμαρ) και μου είπαν ότι είναι η πρώτη φορά που φέρνουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 ναι ο σωληνας εμενα μέσα ειναι πεντακάθαρος! εχω 11.000. Αλλα έχω αλλο μοτέρ . Όποτε εσάς χάνει και απο τις αναθυμιάσεις λάδι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 (edited) Και μένα αλλαγμένος είναι .Μου φαίνεται δύσκολο να χάνει 400μλ λάδι από τις αναθυμιάσεις . Edited December 19, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted December 19, 2012 Report Share Posted December 19, 2012 παρε με τηλεφωνο εγω αθηνα θα μαι δε θα φυγω..και οποιος θελει ας ερθει να μοιραστουμε το προβλημα μας και να μιλησουμε σαν ανθρωποι και οχι μεσα απο ενα forum. και οσο αφορα τη προοδο μου με το νεο κινητηρα,οπως εχω πει και πιο πισω,σε 4800χλμ συμπληρωσα γυρω στα 800μλ λαδι.οταν κανω αλλα 1000 θα σας ξαναπω. Φίλε Τσολιά για ενημέρωσε και εμάς που είμαστε από Κύπρο, πώς βρήκες την ησυχία σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...