2.0TFSI Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Το ιδιο και η αντλια των TSI. Ειναι ΟΕΜ για TSI. Ουτε εγω συμφωνω για RS4 γι αυτο ειπα ΕΑΝ. Απλως θελω να πω οτι η κουβεντα να βαλουμε την αντλια των TSI ειναι ουτοπική και δεν αξιζει. Δεν θα σου πω τι εχω δει εγω αλλα στο Power εγινε παρουσιαση Octavia 5 με κιτ εταιριας που εβγαλε 450. Δεν ξερω αν ειναι τοσα και ουτε με ενδιαφερει απλως λεω οτι τα προβληματα τροφοδοσιας του TFSI μεχρι καποιο βαθμο φαινεται να λυνονται με aftermarket αντλια και μπεκ. Οποτε αν εγω εχω καυσιμο για περιπου τοσα αλογα τι με νοιαζει αμα η αντλια μου δουλευει 130 bar κ οχι 150 η 165 ; Γι αυτο ειπα εκτος αν πας 500+ που δεν εχουμε δει κανενα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Οποτε αν εγω εχω καυσιμο για περιπου τοσα αλογα τι με νοιαζει αμα η αντλια μου δουλευει 130 bar κ οχι 150 η 165 ; Γι αυτο ειπα εκτος αν πας 500+ που δεν εχουμε δει κανενα.. +1000, να αγιάσει το στόμα σου ευλογημένε. Σημασία έχει να λειτουργεί σωστά το αυτοκινητο χωρίς να δημιουργεί προβλήματα στη συντήρησή του επειδή έγιναν πατέντες. Έτσι όπως βλέπω τα πράγματα θεωρώ πιθανότερο να γίνουν πατέντες για να μπει οτιδήποτε από 2.0TSI, σε βαθμό που χίλιες φορές καλύτερα να βάλει κανείς μια αναβαθμισμένη αντλία aftermarket και να τελειώνει. Τα 40 ευρώ ενός cam follower είναι πολύ μικρό τίμημα για αυτοκίνητα των οποίων η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί περισσότερο από 75%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 1) Τα μπεκ του RS4 είναι ΟΕΜ, αν έχεις V8 4,2FSI! Στα δικά μας μπαίνουν και αποτελούν πατέντα για να βγάλει κάποιος περισσότερα άλογα. Αν είναι αξιόπιστη πατέντα, δεν το γνωρίζω. Έχω διαβάσει τόσα και τόσα που το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι δεν πρόκειται να τα βάλω. Τα 450+ που τα έχεις δει πέρα από κάποια βιντέκια στο youtube; Εγώ έχω δει στο δρόμο ένα που έβγαζε 450+, αλλά το κακό είναι ότι τα έβγαλε μόνο για 1-2 μέρες... 2) Το κακό με το tuning είναι ότι οι περισσότεροι το κάνουν για hobby. Και όταν έχεις ένα hobby, φροντίζεις να το κάνεις όσο καλύτερα μπορείς. Βέβαια, στην περίπτωση μας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανολόγου-μηχανικού, αλλά να φροντίζεις να μαθαίνεις κάποια πράγματα που αφορούν το αμάξι σου, έτσι ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον βελτιωτή και να μην το μετανοιώσεις. Γιατί η βελτίωση είναι ένα hobby το οποίο πληρώνεις χοντρά και οι βελτιωτές δεν είναι και οι πιο ειλικρινείς άνθρωποι... 1) Γιωργο, οπως προανεφερες, τα μπεκ του RS4 (= KMD) αποτελουν πατεντα. Δεν εχει σημασια αν προερχονται απο εργοστασιακο αυτοκινητο απο τη στιγμη που ο θαλαμος καυσης και τα εμβολα δεν ειναι κοινα αναμεσα στα 2 μοτερ. Ωστοσο, ειναι μια λυση που δεν εχει δειξει τουλαχιστον αυτο το χρονικο διαστημα που χρησιμοποιουνται να δημιουργει καποιο προβλημα (θα μπορουσαν να ξεπλενουν τον κυλινδρο απο συγκεντρωτικο ψεκασμο στο πλαϊ...). Επισης, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 δυνατα TFSI με GT3076R (το ενα το ρυθμιζουμε εμεις) , περιπου στα 465-470HP το καθενα, που δουλευουν καιρο με τα μπεκ αυτα χωρις προβληματα. 2) Ειδικα σε τετοιες εκτεταμενες μετατροπες ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ειναι και γνωστης ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Δεν νοειται ανθρωπος που εχει TFSI με 470ΗΡ και να μην γνωριζει πως να το χρησιμοποιει, πως να το συντηρει και τι να παρακολουθει. Δεν χρειαζεται ομως να γνωριζει πως πρεπει να σεταριστει το προγραμμα. Aυτο δεν ειναι δικη του δουλεια, γι αυτο πληρωνει αλλον να του το ρυθμισει. Αλλα , η συντηρηση , η χρηση και ο τακτικος ελεγχος 5 βασικων πραγματων ειτε απο τον ιδιο ειτε απο τον μηχανικο του / προγραμματιστη του / φιλο του ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη. Δεν γινεται ο προγραμματιστης αν εχει 1000 αυτοκιντηα το χρονο να ασχολειται καθε εβδομαδα με το 1. Γιατι , σε τετοιες οριακες καταστασεις τροφοδοσιας και δυναμης , μπορει ενω πριν 4 μηνες που ρυθμιστηκε να ηταν ΟΚ , και μετα η τρομπα να επεσε σε αποδοση , ο καιρoς να κρυωσε (= 15 extra gr/sec maf = στεγνωμα, και με 400+ΗΡ δεν προλαβαινει η "πεταλουδα" να κλεισει ουτε με 5η...) ή να σηκωνε την πιεση απο αγνοια κινδυνου μονος του με το boost controller ή να μην αλλαξει το cam follower για 20000km ή να το πηγαινει με 315kmh για 10min ή ή ή... να παρει στη συνεχεια το μοτερ στο χερι και μετα να βριζει μηχανικους / βελτιωτες / προγραμματιστες / την τυχη του ...Σε τετοιες καταστασεις , για να μην υπαρχουν παρατραγουδα , πρεπει ο καθενας να λαβαινει τα μετρα του , και ο ιδιοκτητης , που πρωτος θα πληρωσει τη "νυφη" , πρεπει να ειναι ο προσεκτικοτερος . Φυσικα , ολοι οι υπολοιποι πρεπει να κανουν η δουλεια για την οποια πληρωνονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 1) Τα μπεκ του RS4 είναι ΟΕΜ, αν έχεις V8 4,2FSI! Στα δικά μας μπαίνουν και αποτελούν πατέντα για να βγάλει κάποιος περισσότερα άλογα. Αν είναι αξιόπιστη πατέντα, δεν το γνωρίζω. Έχω διαβάσει τόσα και τόσα που το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι δεν πρόκειται να τα βάλω. Τα 450+ που τα έχεις δει πέρα από κάποια βιντέκια στο youtube; Εγώ έχω δει στο δρόμο ένα που έβγαζε 450+, αλλά το κακό είναι ότι τα έβγαλε μόνο για 1-2 μέρες... 2) Το κακό με το tuning είναι ότι οι περισσότεροι το κάνουν για hobby. Και όταν έχεις ένα hobby, φροντίζεις να το κάνεις όσο καλύτερα μπορείς. Βέβαια, στην περίπτωση μας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανολόγου-μηχανικού, αλλά να φροντίζεις να μαθαίνεις κάποια πράγματα που αφορούν το αμάξι σου, έτσι ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον βελτιωτή και να μην το μετανοιώσεις. Γιατί η βελτίωση είναι ένα hobby το οποίο πληρώνεις χοντρά και οι βελτιωτές δεν είναι και οι πιο ειλικρινείς άνθρωποι... 1) Γιωργο, οπως προανεφερες, τα μπεκ του RS4 (= KMD) αποτελουν πατεντα. Δεν εχει σημασια αν προερχονται απο εργοστασιακο αυτοκινητο απο τη στιγμη που ο θαλαμος καυσης και τα εμβολα δεν ειναι κοινα αναμεσα στα 2 μοτερ. Ωστοσο, ειναι μια λυση που δεν εχει δειξει τουλαχιστον αυτο το χρονικο διαστημα που χρησιμοποιουνται να δημιουργει καποιο προβλημα (θα μπορουσαν να ξεπλενουν τον κυλινδρο απο συγκεντρωτικο ψεκασμο στο πλαϊ...). Επισης, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 δυνατα TFSI με GT3076R (το ενα το ρυθμιζουμε εμεις) , περιπου στα 465-470HP το καθενα, που δουλευουν καιρο με τα μπεκ αυτα χωρις προβληματα. 2) Ειδικα σε τετοιες εκτεταμενες μετατροπες ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ειναι και γνωστης ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Δεν νοειται ανθρωπος που εχει TFSI με 470ΗΡ και να μην γνωριζει πως να το χρησιμοποιει, πως να το συντηρει και τι να παρακολουθει. Δεν χρειαζεται ομως να γνωριζει πως πρεπει να σεταριστει το προγραμμα. Aυτο δεν ειναι δικη του δουλεια, γι αυτο πληρωνει αλλον να του το ρυθμισει. Αλλα , η συντηρηση , η χρηση και ο τακτικος ελεγχος 5 βασικων πραγματων ειτε απο τον ιδιο ειτε απο τον μηχανικο του / προγραμματιστη του / φιλο του ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη. Δεν γινεται ο προγραμματιστης αν εχει 1000 αυτοκιντηα το χρονο να ασχολειται καθε εβδομαδα με το 1. Γιατι , σε τετοιες οριακες καταστασεις τροφοδοσιας και δυναμης , μπορει ενω πριν 4 μηνες που ρυθμιστηκε να ηταν ΟΚ , και μετα η τρομπα να επεσε σε αποδοση , ο καιρoς να κρυωσε (= 15 extra gr/sec maf = στεγνωμα, και με 400+ΗΡ δεν προλαβαινει η "πεταλουδα" να κλεισει ουτε με 5η...) ή να σηκωνε την πιεση απο αγνοια κινδυνου μονος του με το boost controller ή να μην αλλαξει το cam follower για 20000km ή να το πηγαινει με 315kmh για 10min ή ή ή... να παρει στη συνεχεια το μοτερ στο χερι και μετα να βριζει μηχανικους / βελτιωτες / προγραμματιστες / την τυχη του ...Σε τετοιες καταστασεις , για να μην υπαρχουν παρατραγουδα , πρεπει ο καθενας να λαβαινει τα μετρα του , και ο ιδιοκτητης , που πρωτος θα πληρωσει τη "νυφη" , πρεπει να ειναι ο προσεκτικοτερος . Φυσικα , ολοι οι υπολοιποι πρεπει να κανουν η δουλεια για την οποια πληρωνονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Υ.Γ Στην όλη κουβέντα.... Μην πολυ πιστεύετε και τα περιοδικά του χώρου.....Όταν το δείτε με τα μάτια σας , τοτε , ναί έχουν δίκιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 1) Γιωργο, οπως προανεφερες, τα μπεκ του RS4 (= KMD) αποτελουν πατεντα. Δεν εχει σημασια αν προερχονται απο εργοστασιακο αυτοκινητο απο τη στιγμη που ο θαλαμος καυσης και τα εμβολα δεν ειναι κοινα αναμεσα στα 2 μοτερ. Ωστοσο, ειναι μια λυση που δεν εχει δειξει τουλαχιστον αυτο το χρονικο διαστημα που χρησιμοποιουνται να δημιουργει καποιο προβλημα (θα μπορουσαν να ξεπλενουν τον κυλινδρο απο συγκεντρωτικο ψεκασμο στο πλαϊ...). Επισης, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 δυνατα TFSI με GT3076R (το ενα το ρυθμιζουμε εμεις) , περιπου στα 465-470HP το καθενα, που δουλευουν καιρο με τα μπεκ αυτα χωρις προβληματα. 2) Ειδικα σε τετοιες εκτεταμενες μετατροπες ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ειναι και γνωστης ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Δεν νοειται ανθρωπος που εχει TFSI με 470ΗΡ και να μην γνωριζει πως να το χρησιμοποιει, πως να το συντηρει και τι να παρακολουθει. Δεν χρειαζεται ομως να γνωριζει πως πρεπει να σεταριστει το προγραμμα. Aυτο δεν ειναι δικη του δουλεια, γι αυτο πληρωνει αλλον να του το ρυθμισει. Αλλα , η συντηρηση , η χρηση και ο τακτικος ελεγχος 5 βασικων πραγματων ειτε απο τον ιδιο ειτε απο τον μηχανικο του / προγραμματιστη του / φιλο του ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη. Δεν γινεται ο προγραμματιστης αν εχει 1000 αυτοκιντηα το χρονο να ασχολειται καθε εβδομαδα με το 1. Γιατι , σε τετοιες οριακες καταστασεις τροφοδοσιας και δυναμης , μπορει ενω πριν 4 μηνες που ρυθμιστηκε να ηταν ΟΚ , και μετα η τρομπα να επεσε σε αποδοση , ο καιρoς να κρυωσε (= 15 extra gr/sec maf = στεγνωμα, και με 400+ΗΡ δεν προλαβαινει η "πεταλουδα" να κλεισει ουτε με 5η...) ή να σηκωνε την πιεση απο αγνοια κινδυνου μονος του με το boost controller ή να μην αλλαξει το cam follower για 20000km ή να το πηγαινει με 315kmh για 10min ή ή ή... να παρει στη συνεχεια το μοτερ στο χερι και μετα να βριζει μηχανικους / βελτιωτες / προγραμματιστες / την τυχη του ...Σε τετοιες καταστασεις , για να μην υπαρχουν παρατραγουδα , πρεπει ο καθενας να λαβαινει τα μετρα του , και ο ιδιοκτητης , που πρωτος θα πληρωσει τη "νυφη" , πρεπει να ειναι ο προσεκτικοτερος . Φυσικα , ολοι οι υπολοιποι πρεπει να κανουν η δουλεια για την οποια πληρωνονται. Η ύπαρξη αυτών των αυτοκινήτων δεν σημαίνει ότι μέχρι τώρα η χρήση των συγκεκριμένων μπεκ είναι σωστή και αξιόπιστη. Αξιόπιστη είναι η δύναμη που βγάζουν, μιας και οποιοδήποτε μοτέρ με το ίδιο σπεκ, θα μπορέσει να βγάλει αυτά τα νούμερα. Για πόσο όμως, κανείς δεν είναι σε θέση να μου απαντήσει. Και παρόλο που υπάρχουν καλά δείγματα από διαφορετικά σετάπ, είναι μεγάλο βήμα για κάποιον που θέλει το καλύτερο για το μοτέρ του. Στα υπόλοιπα, με βρίσκεις σύμφωνο! @Puck: Ούτε και τα μάτια δεν πιστεύεις, γιατί και αυτά παραπλανιόνται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 @Puck: Ούτε και τα μάτια δεν πιστεύεις, γιατί και αυτά παραπλανιόνται... Να σου πω , Γιωργο , τα ματια ειναι αρκετα αξιοπιστοι "αισθητηρες". Εκτος κι αν ο ανθρωπος που στο δειχνει ειναι ο David Copperfield ! Εκει αλλαζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted July 1, 2009 Report Share Posted July 1, 2009 Οσον αφορά το Octavia που παρουσιάστηκε στο Power επειδή είναι δικό μας, οποιος θέλει να το δει από κοντα και να κάνει βόλτα μπορεί να μου στείλει ένα pm να το κανονίσουμε και να το πιστέψει με όλες του τις αισθήσεις το πως αποδίδει, το πως αλλαζει προγράμματα, το πόσο γρήγορο είναι παρόλο που είναι μαούνα και βαρύτερο από τα υπόλοιπα, το πόσο καίει σε νορμαλ και γρήγορη οδήγηση, το ποσο γραμμικά απλώνει τη δύναμη η 2871 και να του πει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ο οποίος έχει κάνει πάνω από 20,000χλμ με το κιτ εαν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Για τους υπόλοιπους σύντομα και τα βιντεάκια στο youtube!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 (edited) Παιδια να ρωτησω κατι...Αφου τοποθετησα το interkouler απο το s3 εχω την εντυπωση οτι υπαρχει ενα ανεπαισθητο lag στις χαμηλες στροφες...δε ξερω ισως να ειναι η ιδεα μου...Επισης παρατηρησα οτι εχει αλλαξει και ο ηχος που ειναι καποιος πιο...ηλεκτρικος να το πω??? Παντως η αληθεια ειναι οτι παρολες τις υψηλες θερμοκρασιες φετος το αυτοκινητο δουλευει ικανοποιητικοτατα...Επισης να ρωτησω και κατι που αφορα την τελευταια αλλαγη που θελω να κανω...Τι βαζουμε για εισαγωγη?? Το αυτοκινητο φοραει προγραμμα Abt, Μιlltek turbo-back, s3 intercooler και Kw variant 2.. Aποκλειω εξ αρχης carbonio (μουφα) και injen (λογω θορυβου και μονο κατα τ αλλα εχω ακουσει καλα λογια..) Θελω καλυτερη αποκριση στα χαμηλα και υποθετω οτι με την εισαγωγη θα το πετυχω εν μερει..Πειτε τις αποψεις σας Edited July 2, 2009 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 πρωτα πρωτα βγαλε το προγραμμα...μετα βαλε εισαγωγη..και μετα ξαναβαλε ενα δυνατο προγραμμα κατα προτιμηση custom.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Με την εισαγωγή θα αδειάσεις περισσότερο στα χαμηλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Με την εισαγωγή θα αδειάσεις περισσότερο στα χαμηλά. +1..επειδη παντος φορουσα το abt stage 1..το καλυτερο ειναι να το αφησει ως εχει.δλδ με την μαμα εισαγωγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 +1..επειδη παντος φορουσα το abt stage 1..το καλυτερο ειναι να το αφησει ως εχει.δλδ με την μαμα εισαγωγη. Σας ευχαριστω για τη βοηθεια...Να σου πω Ανεστη εσενα σου εκανε κοψιματακια?? Μου χει κανει 3-4 φορες απο τοτε που το εβαλα αραια και που...Παντως σε γενικες γραμμες ειναι καλο προγραμμα , ειδικα στα ψηλα εχει δωσει αρκετα. Δεν ειμαι στη φαση να ψαχτω για custom οποτε αφου μου λετε οτι με την εισαγωγη θα ειναι χειροτερο στα χαμηλα θα το αφησω ετσι...Αυριο που τοποθετω την Kw variant θα δω ποσο θα αλλαξει το αυτοκινητο και θα ζυγισω τις περαιτερω κινησεις...Με βλεπω να σταματαω εδω μαλλον και να μαζευω για το next big thing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 ναι ειχα κοψιματακια και για αυτο πειρε ποδι..με το unitronic βρηκα την ηρεμια μου και ειναι και πιο δυνατο αλλα το καλυτερο πιστευω ειναι e-tuners.απο αυτα που εχω δει..δεν κανω διαφημηση προς θεου!!!!!!την γνωμη μου λεω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 εχω ακουσει καλα λογια κ για apr παντως απο τους φιλους με τα πασσατ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο! ==== Μεγείες & καλοτάξιδος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 κ ποιανου προγραμμα φορας?ποια εταιρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο! Τι ακριβώς έχεις αλλάξει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο! Τι μ@λ@κ@ς είσαι…….. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 κ ποιανου προγραμμα φορας?ποια εταιρια? Φοράω custom πρόγραμμα από τους Fireworks tuning... Τι ακριβώς έχεις αλλάξει? Μέχρι στιγμής εξάτμιση, φίλτρο, λάδια και έχω βάλει και short shift... Τι μ@λ@κ@ς είσαι…….. :lol: :lol: Εγώ;;; Για σε παρακαλώ πρόσεξε τα λόγια σου, γιατί παίζει αν βάλω και i/c να σε περνάω... Κανείς να ανοίξει μαζί μου;;; Από ότι είδα ο Latou είναι κοντά στα άλογα μου, οπότε τον προκαλώ σε κόντρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThanasisPali Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο! αυτο που λες δεν γινεται ρε φιλε....με Κ03s και 311,σε ποιο δυναμομετρο??και custom προγραμμα που εχεις δεν γινεται.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 αυτο που λες δεν γινεται ρε φιλε....με Κ03s και 311,σε ποιο δυναμομετρο??και custom προγραμμα που εχεις δεν γινεται.... αχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Φοράω custom πρόγραμμα από τους Fireworks tuning...Κανείς να ανοίξει μαζί μου;;; Από ότι είδα ο Latou είναι κοντά στα άλογα μου, οπότε τον προκαλώ σε κόντρα!!! fireworks καλη εταιρια να την προτιμησετε εγω φοραω liptonworks Ολη η ιστορια γινεται επειδη ο λατου εγραψε 306 αλογα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο! φίλε πολύ καλά νούμερα πρόσεξε μόνο μήπως με 44 κιλά ροπή έχουν πρόβλημα οι μπιέλες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...