Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Το ιδιο και η αντλια των TSI. Ειναι ΟΕΜ για TSI.

Ουτε εγω συμφωνω για RS4 γι αυτο ειπα ΕΑΝ.

Απλως θελω να πω οτι η κουβεντα να βαλουμε την αντλια των TSI ειναι ουτοπική και δεν αξιζει.

Δεν θα σου πω τι εχω δει εγω αλλα στο Power εγινε παρουσιαση Octavia 5 με κιτ εταιριας που εβγαλε 450. Δεν ξερω αν ειναι τοσα και ουτε με ενδιαφερει απλως λεω οτι τα προβληματα τροφοδοσιας του TFSI μεχρι καποιο βαθμο φαινεται να λυνονται με aftermarket αντλια και μπεκ.

Οποτε αν εγω εχω καυσιμο για περιπου τοσα αλογα τι με νοιαζει αμα η αντλια μου δουλευει 130 bar κ οχι 150 η 165 ; Γι αυτο ειπα εκτος αν πας 500+ που δεν εχουμε δει κανενα..

Link to comment
Share on other sites

Οποτε αν εγω εχω καυσιμο για περιπου τοσα αλογα τι με νοιαζει αμα η αντλια μου δουλευει 130 bar κ οχι 150 η 165 ; Γι αυτο ειπα εκτος αν πας 500+ που δεν εχουμε δει κανενα..

+1000, να αγιάσει το στόμα σου ευλογημένε.

Σημασία έχει να λειτουργεί σωστά το αυτοκινητο χωρίς να δημιουργεί προβλήματα στη συντήρησή του επειδή έγιναν πατέντες. Έτσι όπως βλέπω τα πράγματα θεωρώ πιθανότερο να γίνουν πατέντες για να μπει οτιδήποτε από 2.0TSI, σε βαθμό που χίλιες φορές καλύτερα να βάλει κανείς μια αναβαθμισμένη αντλία aftermarket και να τελειώνει.

Τα 40 ευρώ ενός cam follower είναι πολύ μικρό τίμημα για αυτοκίνητα των οποίων η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί περισσότερο από 75%.

Link to comment
Share on other sites

1) Τα μπεκ του RS4 είναι ΟΕΜ, αν έχεις V8 4,2FSI! Στα δικά μας μπαίνουν και αποτελούν πατέντα για να βγάλει κάποιος περισσότερα άλογα. Αν είναι αξιόπιστη πατέντα, δεν το γνωρίζω. Έχω διαβάσει τόσα και τόσα που το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι δεν πρόκειται να τα βάλω. Τα 450+ που τα έχεις δει πέρα από κάποια βιντέκια στο youtube; Εγώ έχω δει στο δρόμο ένα που έβγαζε 450+, αλλά το κακό είναι ότι τα έβγαλε μόνο για 1-2 μέρες... :lol:

2) Το κακό με το tuning είναι ότι οι περισσότεροι το κάνουν για hobby. Και όταν έχεις ένα hobby, φροντίζεις να το κάνεις όσο καλύτερα μπορείς. Βέβαια, στην περίπτωση μας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανολόγου-μηχανικού, αλλά να φροντίζεις να μαθαίνεις κάποια πράγματα που αφορούν το αμάξι σου, έτσι ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον βελτιωτή και να μην το μετανοιώσεις. Γιατί η βελτίωση είναι ένα hobby το οποίο πληρώνεις χοντρά και οι βελτιωτές δεν είναι και οι πιο ειλικρινείς άνθρωποι... :lol:

1) Γιωργο, οπως προανεφερες, τα μπεκ του RS4 (= KMD) αποτελουν πατεντα. Δεν εχει σημασια αν προερχονται απο εργοστασιακο αυτοκινητο απο τη στιγμη που ο θαλαμος καυσης και τα εμβολα δεν ειναι κοινα αναμεσα στα 2 μοτερ. Ωστοσο, ειναι μια λυση που δεν εχει δειξει τουλαχιστον αυτο το χρονικο διαστημα που χρησιμοποιουνται να δημιουργει καποιο προβλημα (θα μπορουσαν να ξεπλενουν τον κυλινδρο απο συγκεντρωτικο ψεκασμο στο πλαϊ...). Επισης, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 δυνατα TFSI με GT3076R (το ενα το ρυθμιζουμε εμεις) , περιπου στα 465-470HP το καθενα, που δουλευουν καιρο με τα μπεκ αυτα χωρις προβληματα.

2) Ειδικα σε τετοιες εκτεταμενες μετατροπες ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ειναι και γνωστης ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Δεν νοειται ανθρωπος που εχει TFSI με 470ΗΡ και να μην γνωριζει πως να το χρησιμοποιει, πως να το συντηρει και τι να παρακολουθει. Δεν χρειαζεται ομως να γνωριζει πως πρεπει να σεταριστει το προγραμμα. Aυτο δεν ειναι δικη του δουλεια, γι αυτο πληρωνει αλλον να του το ρυθμισει. Αλλα , η συντηρηση , η χρηση και ο τακτικος ελεγχος 5 βασικων πραγματων ειτε απο τον ιδιο ειτε απο τον μηχανικο του / προγραμματιστη του / φιλο του ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη. Δεν γινεται ο προγραμματιστης αν εχει 1000 αυτοκιντηα το χρονο να ασχολειται καθε εβδομαδα με το 1. Γιατι , σε τετοιες οριακες καταστασεις τροφοδοσιας και δυναμης , μπορει ενω πριν 4 μηνες που ρυθμιστηκε να ηταν ΟΚ , και μετα η τρομπα να επεσε σε αποδοση , ο καιρoς να κρυωσε (= 15 extra gr/sec maf = στεγνωμα, και με 400+ΗΡ δεν προλαβαινει η "πεταλουδα" να κλεισει ουτε με 5η...) ή να σηκωνε την πιεση απο αγνοια κινδυνου μονος του με το boost controller ή να μην αλλαξει το cam follower για 20000km ή να το πηγαινει με 315kmh για 10min ή ή ή... να παρει στη συνεχεια το μοτερ στο χερι και μετα να βριζει μηχανικους / βελτιωτες / προγραμματιστες / την τυχη του ...Σε τετοιες καταστασεις , για να μην υπαρχουν παρατραγουδα , πρεπει ο καθενας να λαβαινει τα μετρα του , και ο ιδιοκτητης , που πρωτος θα πληρωσει τη "νυφη" , πρεπει να ειναι ο προσεκτικοτερος . Φυσικα , ολοι οι υπολοιποι πρεπει να κανουν η δουλεια για την οποια πληρωνονται.

Link to comment
Share on other sites

1) Τα μπεκ του RS4 είναι ΟΕΜ, αν έχεις V8 4,2FSI! Στα δικά μας μπαίνουν και αποτελούν πατέντα για να βγάλει κάποιος περισσότερα άλογα. Αν είναι αξιόπιστη πατέντα, δεν το γνωρίζω. Έχω διαβάσει τόσα και τόσα που το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι δεν πρόκειται να τα βάλω. Τα 450+ που τα έχεις δει πέρα από κάποια βιντέκια στο youtube; Εγώ έχω δει στο δρόμο ένα που έβγαζε 450+, αλλά το κακό είναι ότι τα έβγαλε μόνο για 1-2 μέρες... :lol:

2) Το κακό με το tuning είναι ότι οι περισσότεροι το κάνουν για hobby. Και όταν έχεις ένα hobby, φροντίζεις να το κάνεις όσο καλύτερα μπορείς. Βέβαια, στην περίπτωση μας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανολόγου-μηχανικού, αλλά να φροντίζεις να μαθαίνεις κάποια πράγματα που αφορούν το αμάξι σου, έτσι ώστε να μπορείς να εμπιστευτείς κάποιον βελτιωτή και να μην το μετανοιώσεις. Γιατί η βελτίωση είναι ένα hobby το οποίο πληρώνεις χοντρά και οι βελτιωτές δεν είναι και οι πιο ειλικρινείς άνθρωποι... :lol:

1) Γιωργο, οπως προανεφερες, τα μπεκ του RS4 (= KMD) αποτελουν πατεντα. Δεν εχει σημασια αν προερχονται απο εργοστασιακο αυτοκινητο απο τη στιγμη που ο θαλαμος καυσης και τα εμβολα δεν ειναι κοινα αναμεσα στα 2 μοτερ. Ωστοσο, ειναι μια λυση που δεν εχει δειξει τουλαχιστον αυτο το χρονικο διαστημα που χρησιμοποιουνται να δημιουργει καποιο προβλημα (θα μπορουσαν να ξεπλενουν τον κυλινδρο απο συγκεντρωτικο ψεκασμο στο πλαϊ...). Επισης, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 δυνατα TFSI με GT3076R (το ενα το ρυθμιζουμε εμεις) , περιπου στα 465-470HP το καθενα, που δουλευουν καιρο με τα μπεκ αυτα χωρις προβληματα.

2) Ειδικα σε τετοιες εκτεταμενες μετατροπες ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ειναι και γνωστης ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Δεν νοειται ανθρωπος που εχει TFSI με 470ΗΡ και να μην γνωριζει πως να το χρησιμοποιει, πως να το συντηρει και τι να παρακολουθει. Δεν χρειαζεται ομως να γνωριζει πως πρεπει να σεταριστει το προγραμμα. Aυτο δεν ειναι δικη του δουλεια, γι αυτο πληρωνει αλλον να του το ρυθμισει. Αλλα , η συντηρηση , η χρηση και ο τακτικος ελεγχος 5 βασικων πραγματων ειτε απο τον ιδιο ειτε απο τον μηχανικο του / προγραμματιστη του / φιλο του ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη. Δεν γινεται ο προγραμματιστης αν εχει 1000 αυτοκιντηα το χρονο να ασχολειται καθε εβδομαδα με το 1. Γιατι , σε τετοιες οριακες καταστασεις τροφοδοσιας και δυναμης , μπορει ενω πριν 4 μηνες που ρυθμιστηκε να ηταν ΟΚ , και μετα η τρομπα να επεσε σε αποδοση , ο καιρoς να κρυωσε (= 15 extra gr/sec maf = στεγνωμα, και με 400+ΗΡ δεν προλαβαινει η "πεταλουδα" να κλεισει ουτε με 5η...) ή να σηκωνε την πιεση απο αγνοια κινδυνου μονος του με το boost controller ή να μην αλλαξει το cam follower για 20000km ή να το πηγαινει με 315kmh για 10min ή ή ή... να παρει στη συνεχεια το μοτερ στο χερι και μετα να βριζει μηχανικους / βελτιωτες / προγραμματιστες / την τυχη του ...Σε τετοιες καταστασεις , για να μην υπαρχουν παρατραγουδα , πρεπει ο καθενας να λαβαινει τα μετρα του , και ο ιδιοκτητης , που πρωτος θα πληρωσει τη "νυφη" , πρεπει να ειναι ο προσεκτικοτερος . Φυσικα , ολοι οι υπολοιποι πρεπει να κανουν η δουλεια για την οποια πληρωνονται.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Στην όλη κουβέντα....

Μην πολυ πιστεύετε και τα περιοδικά του χώρου.....Όταν το δείτε με τα μάτια σας , τοτε , ναί έχουν δίκιο...

Link to comment
Share on other sites

1) Γιωργο, οπως προανεφερες, τα μπεκ του RS4 (= KMD) αποτελουν πατεντα. Δεν εχει σημασια αν προερχονται απο εργοστασιακο αυτοκινητο απο τη στιγμη που ο θαλαμος καυσης και τα εμβολα δεν ειναι κοινα αναμεσα στα 2 μοτερ. Ωστοσο, ειναι μια λυση που δεν εχει δειξει τουλαχιστον αυτο το χρονικο διαστημα που χρησιμοποιουνται να δημιουργει καποιο προβλημα (θα μπορουσαν να ξεπλενουν τον κυλινδρο απο συγκεντρωτικο ψεκασμο στο πλαϊ...). Επισης, αυτη τη στιγμη υπαρχουν 2 δυνατα TFSI με GT3076R (το ενα το ρυθμιζουμε εμεις) , περιπου στα 465-470HP το καθενα, που δουλευουν καιρο με τα μπεκ αυτα χωρις προβληματα.

2) Ειδικα σε τετοιες εκτεταμενες μετατροπες ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ειναι και γνωστης ο ιδιος ο ιδιοκτητης. Δεν νοειται ανθρωπος που εχει TFSI με 470ΗΡ και να μην γνωριζει πως να το χρησιμοποιει, πως να το συντηρει και τι να παρακολουθει. Δεν χρειαζεται ομως να γνωριζει πως πρεπει να σεταριστει το προγραμμα. Aυτο δεν ειναι δικη του δουλεια, γι αυτο πληρωνει αλλον να του το ρυθμισει. Αλλα , η συντηρηση , η χρηση και ο τακτικος ελεγχος 5 βασικων πραγματων ειτε απο τον ιδιο ειτε απο τον μηχανικο του / προγραμματιστη του / φιλο του ειναι υποχρεωση του ιδιοκτητη. Δεν γινεται ο προγραμματιστης αν εχει 1000 αυτοκιντηα το χρονο να ασχολειται καθε εβδομαδα με το 1. Γιατι , σε τετοιες οριακες καταστασεις τροφοδοσιας και δυναμης , μπορει ενω πριν 4 μηνες που ρυθμιστηκε να ηταν ΟΚ , και μετα η τρομπα να επεσε σε αποδοση , ο καιρoς να κρυωσε (= 15 extra gr/sec maf = στεγνωμα, και με 400+ΗΡ δεν προλαβαινει η "πεταλουδα" να κλεισει ουτε με 5η...) ή να σηκωνε την πιεση απο αγνοια κινδυνου μονος του με το boost controller ή να μην αλλαξει το cam follower για 20000km ή να το πηγαινει με 315kmh για 10min ή ή ή... να παρει στη συνεχεια το μοτερ στο χερι και μετα να βριζει μηχανικους / βελτιωτες / προγραμματιστες / την τυχη του ...Σε τετοιες καταστασεις , για να μην υπαρχουν παρατραγουδα , πρεπει ο καθενας να λαβαινει τα μετρα του , και ο ιδιοκτητης , που πρωτος θα πληρωσει τη "νυφη" , πρεπει να ειναι ο προσεκτικοτερος . Φυσικα , ολοι οι υπολοιποι πρεπει να κανουν η δουλεια για την οποια πληρωνονται.

Η ύπαρξη αυτών των αυτοκινήτων δεν σημαίνει ότι μέχρι τώρα η χρήση των συγκεκριμένων μπεκ είναι σωστή και αξιόπιστη. Αξιόπιστη είναι η δύναμη που βγάζουν, μιας και οποιοδήποτε μοτέρ με το ίδιο σπεκ, θα μπορέσει να βγάλει αυτά τα νούμερα. Για πόσο όμως, κανείς δεν είναι σε θέση να μου απαντήσει. Και παρόλο που υπάρχουν καλά δείγματα από διαφορετικά σετάπ, είναι μεγάλο βήμα για κάποιον που θέλει το καλύτερο για το μοτέρ του. Στα υπόλοιπα, με βρίσκεις σύμφωνο! :thumbsup:

@Puck: Ούτε και τα μάτια δεν πιστεύεις, γιατί και αυτά παραπλανιόνται... ;)

Link to comment
Share on other sites

@Puck: Ούτε και τα μάτια δεν πιστεύεις, γιατί και αυτά παραπλανιόνται... ;)

Να σου πω , Γιωργο , τα ματια ειναι αρκετα αξιοπιστοι "αισθητηρες".

Εκτος κι αν ο ανθρωπος που στο δειχνει ειναι ο David Copperfield ;) ! Εκει αλλαζει...

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορά το Octavia που παρουσιάστηκε στο Power επειδή είναι δικό μας, οποιος θέλει να το δει από κοντα και να κάνει βόλτα μπορεί να μου στείλει ένα pm να το κανονίσουμε και να το πιστέψει με όλες του τις αισθήσεις το πως αποδίδει, το πως αλλαζει προγράμματα, το πόσο γρήγορο είναι παρόλο που είναι μαούνα και βαρύτερο από τα υπόλοιπα, το πόσο καίει σε νορμαλ και γρήγορη οδήγηση, το ποσο γραμμικά απλώνει τη δύναμη η 2871 και να του πει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ο οποίος έχει κάνει πάνω από 20,000χλμ με το κιτ εαν του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα.

Για τους υπόλοιπους σύντομα και τα βιντεάκια στο youtube!! :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι...Αφου τοποθετησα το interkouler απο το s3 εχω την εντυπωση οτι υπαρχει ενα ανεπαισθητο lag στις χαμηλες στροφες...δε ξερω ισως να ειναι η ιδεα μου...Επισης παρατηρησα οτι εχει αλλαξει και ο ηχος που ειναι καποιος πιο...ηλεκτρικος να το πω??? Παντως η αληθεια ειναι οτι παρολες τις υψηλες θερμοκρασιες φετος το αυτοκινητο δουλευει ικανοποιητικοτατα...Επισης να ρωτησω και κατι που αφορα την τελευταια αλλαγη που θελω να κανω...Τι βαζουμε για εισαγωγη?? Το αυτοκινητο φοραει προγραμμα Abt, Μιlltek turbo-back, s3 intercooler και Kw variant 2.. Aποκλειω εξ αρχης carbonio (μουφα) και injen (λογω θορυβου και μονο κατα τ αλλα εχω ακουσει καλα λογια..) Θελω καλυτερη αποκριση στα χαμηλα και υποθετω οτι με την εισαγωγη θα το πετυχω εν μερει..Πειτε τις αποψεις σας ;)

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

πρωτα πρωτα βγαλε το προγραμμα...μετα βαλε εισαγωγη..και μετα ξαναβαλε ενα δυνατο προγραμμα κατα προτιμηση custom..

Link to comment
Share on other sites

Με την εισαγωγή θα αδειάσεις περισσότερο στα χαμηλά.

+1..επειδη παντος φορουσα το abt stage 1..το καλυτερο ειναι να το αφησει ως εχει.δλδ με την μαμα εισαγωγη.

Link to comment
Share on other sites

+1..επειδη παντος φορουσα το abt stage 1..το καλυτερο ειναι να το αφησει ως εχει.δλδ με την μαμα εισαγωγη.

Σας ευχαριστω για τη βοηθεια...Να σου πω Ανεστη εσενα σου εκανε κοψιματακια?? Μου χει κανει 3-4 φορες απο τοτε που το εβαλα αραια και που...Παντως σε γενικες γραμμες ειναι καλο προγραμμα , ειδικα στα ψηλα εχει δωσει αρκετα. Δεν ειμαι στη φαση να ψαχτω για custom οποτε αφου μου λετε οτι με την εισαγωγη θα ειναι χειροτερο στα χαμηλα θα το αφησω ετσι...Αυριο που τοποθετω την Kw variant θα δω ποσο θα αλλαξει το αυτοκινητο και θα ζυγισω τις περαιτερω κινησεις...Με βλεπω να σταματαω εδω μαλλον και να μαζευω για το next big thing tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ναι ειχα κοψιματακια και για αυτο πειρε ποδι..με το unitronic βρηκα την ηρεμια μου και ειναι και πιο δυνατο αλλα το καλυτερο πιστευω ειναι e-tuners.απο αυτα που εχω δει..δεν κανω διαφημηση προς θεου!!!!!!την γνωμη μου λεω.

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο!

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο!

====

Μεγείες & καλοτάξιδος!

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο!

Τι ακριβώς έχεις αλλάξει?

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο!

Τι μ@λ@κ@ς είσαι…….. :):D :D :D

Link to comment
Share on other sites

κ ποιανου προγραμμα φορας?ποια εταιρια?

Φοράω custom πρόγραμμα από τους Fireworks tuning...

Τι ακριβώς έχεις αλλάξει?

Μέχρι στιγμής εξάτμιση, φίλτρο, λάδια και έχω βάλει και short shift...

Τι μ@λ@κ@ς είσαι…….. :lol: :lol: :lol: :lol:

Εγώ;;; Για σε παρακαλώ πρόσεξε τα λόγια σου, γιατί παίζει αν βάλω και i/c να σε περνάω...

Κανείς να ανοίξει μαζί μου;;; Από ότι είδα ο Latou είναι κοντά στα άλογα μου, οπότε τον προκαλώ σε κόντρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο!

αυτο που λες δεν γινεται ρε φιλε....με Κ03s και 311,σε ποιο δυναμομετρο??και custom προγραμμα που εχεις δεν γινεται....

Link to comment
Share on other sites

Φοράω custom πρόγραμμα από τους Fireworks tuning...

Κανείς να ανοίξει μαζί μου;;; Από ότι είδα ο Latou είναι κοντά στα άλογα μου, οπότε τον προκαλώ σε κόντρα!!!

fireworks καλη εταιρια να την προτιμησετε

εγω φοραω liptonworks

Ολη η ιστορια γινεται επειδη ο λατου εγραψε 306 αλογα?

Link to comment
Share on other sites

Ξεθάβω το θέμα με την ευκαιρία ότι κατάφερα και έβαλα πρόγραμμα στο κάρο μου... Όλα καλά, όλα ωραία πολύ δυνατό παντού και η δυναμομέτρηση με άφησε μ@λ@κ@!!! Δεν ξέρω τι παίζει, αλλά έβγαλε 311 άλογα και 44 κιλά... Σκανάρω την δυναμομέτρηση και την ανεβάζω σε λίγο!

φίλε πολύ καλά νούμερα :D πρόσεξε μόνο μήπως με 44 κιλά ροπή έχουν πρόβλημα οι μπιέλες B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.