Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/27/2023 in all areas

  1. Καλησπέρα στην παρέα. Κάνω έναν οδηγό για της μπαταρίας Varta και Bosch στο πώς μπορούμε να "διαβάσουμε" της μπαταρίας από της δύο αυτές μάρκες. Να ξεκαθαρίσουμε πρώτα από όλα ότι, εδώ και χρόνια η μπαταρία varta και Bosch κατασκευάζονται στα ΊΔΙΑ εργοστάσια και είναι στην ουσία η ίδιες μπαταρίες. Η μπαταρία έχει έναν κωδικό χτυπημένο επάνω της (δεν έχει καμία σημασία τι μάρκα είναι , ισχύουν ότι πω και γράψω τα ίδια και για της 2 μάρκες) Εδώ θα βάλω φωτογραφίες από την δικιά μου μπαταρία varta που έβαλα πρίν από λίγες ημέρες. Όπως βλέπετε από την φωτογραφία από τον κωδικό αυτό μας ενδιαφέρουν τα πρώτα 6 ψηφία του κωδικού που έχω σημαδέψει, δηλαδή το G2C 437. Πάμε τώρα να εξηγήσω στο πώς θα τα διαβάσετε αυτά τώρα. Το 437 σημαίνει το "4" το έτος κατασκευής της μπαταρίας "2024". Το"37" είναι ο μήνας της μπαταρίας και συγκεκριμένα ο "Ιανουάριος" Το γράμμα "G" σημαίνει το εργοστάσιο κατασκευής της χώρας που έχει φτιαχτεί η μπαταρία μας. Εδώ θα βάλω της χώρες και τα εργοστάσια που φτιάχνονται η μπαταρίες BOSCH και VARTA. +Ceska lipa (τσεχια) "C" +Burgos (Ισπανία)"E" +Rouen (Γαλλία)"F" +Guardamar (Ισπανία)"G" +Hanover (Γερμανία)"H" +Sargemin (Γαλλία) "S" +Zwickau (Γερμανία)"Z" +Austria (Αυστρία Βιέννη)"A" Αυτα είναι τα εργοστάσια και η χώρες παραγωγής τον μπαταριών. Τώρα βάζω άλλη φωτογραφία από την μπαταρία την δικιά μου η οποία το νούμερο 437 Το έχει χτυπημένο και σε άλλο σημείο στην μπαταρία επάνω της. Και εδώ άλλη μια φωτογραφία από τον επίσημο κατάλογο με της χρονολογίες και τους μήνες των μπαταριών Varta και Bosch Ο οποίος είναι μέχρι το 2029. Αν πάτε τώρα στο νούμερο το 437 που βλέπε στην φωτογραφία που έβαλα, και δείτε και το νούμερο στο 437 του πίνακα θα δείτε το έτος και τον μήνα.
    5 points
  2. Καλησπέρα Ενημερωτικά η Castrol έχει βγάλει νέες συσκευασίες και καινούργιο σήμα στα λάδι της ως εταιρία
    3 points
  3. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!! Σειρά μου να φλεξάρω φωτογραφίες από τα καινούργια λάδια και συμπληρώματα για τα αυτοκίνητα της οικογένειας
    3 points
  4. Άρτι αφιχθέντα τα λάδια Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL, για τις επόμενες 2 αλλαγές (2 έτη).
    3 points
  5. ευχαριστω φιλε! οπως ξερεις και εσυ εχει πολλα μαιμου στην χωρα μας.αλλα αυτο μπορεις να το λυσεις ειτε φερνοντας απο εξω ,ειτε αγοραζοντας απο επισημο μεταπωλητη.μπορειτε να γκουγκλαρετε και να βρειτε την αντιπροσωπεια της στην ελλαδα,να ρωτησετε που δινουν επισημα ,σε ποια μαγαζια και να αγορασετε απο εκει. μετα..γενικα ,η καστρολ εχει χαμηλα σημεια αναφλεξης σε ολα τα λαδια της τωρα.ειναι για ησυχους οδηγους,χωρις εξαρσεις,συντηρητικη οδηγηση. το συγκεκριμενο εχει πολυ χαμηλο flash point . flash point (σημείο ανάφλεξης)= Όσο χαμηλότερο είναι το σημείο ανάφλεξης τόσο μεγαλύτερη είναι η τάση για το λάδι να υποστεί απώλεια εξάτμισης σε υψηλές θερμοκρασίες και να καίγεται σε ζεστά τοιχώματα κυλίνδρων και έμβολα. στους κινητηρες ειδικα που ειναι αμμεσου ψεκασμου αυτο πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερα. και αφου στα αλλα λαδια ειναι αρκετα υψηλοτερο το flash point γιατι να μην προτιμησω τα αλλα? οι υψηλες θερμοκρασιες,οχι παντα,εξαρτωνται και απο τον τροπο οδηγησης.αν καποιος πιανει κοκκινα η' οδηγει ζωηρα με δυνατες και αποτομες αλλαγες ταχυτητων τερματιζοντας τις στροφες εκει ειναι που αρχιζει το σημειο αναφλεξης. και εκει ειναι που αρχιζει το noack=the evaporation loss of lubricants in high-temperature operation.οσο πιο υψηλο flash point και χαμηλοτερο noack εχεις μια λαδαρα! αν εχει το λαδι σου πανω απο 230 τοτε μπορεις να γκαζωσεις αφοβα στα κοκκινα.αν εχει το λαδι και noack χαμηλοτερο απο 8% εχεις ενα φοβερο λαδι που αντεχει ακομα και σκληρη καταπονηση για ζωηρες βολτες.ενα τετοιο ηταν παλια το mobil 1 esp 5-30 μεχρι το 2016 που φτιαχνονταν απο vissom συνθετικο υλικο .ειχε flash point πανω απο 230 και noack 6.5% ! η το παλιο καλο 0-30 γερμανικο πρασινο- καστρολ ,που σου αρεσει τοσο πολυ - ακομα και το 0-40 που δεν καταλάβαιναν τιποτα ,δεν μειωνονταν το φιλμ τους ακομα και με σκληρη καταπονηση.ομως παλιες συνθεσεις αλλα υλικα τοτε. ολα ομως παιδια ειναι σχετικα με τις συνθεσεις και τα χαρακτηριστικα των λαδιων . ειναι πολλα που πρεπει να κοιταξεις για την συνθεση των λαδιων. να εξηγησω κατι σημαντικο.δεν ειναι παντα οι δεικτες απο μονοι τους που λενε ολη την αληθεια.απλα μας λενε μερικες πληροφοριες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ για την συνθεση του λαδιου.ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ μας νοιαζει .και αυτο φαινεται πολυ απο τις αναλυσεις λαδιων.γιατι ναι μεν το motul 5-30 εχει χαμηλοτερο flash point απο 230,εχει 226 -δεν ειναι το ιδιο ομως με το 197 του καστρολ- οι αναλυσεις ομως εδειξαν οτι κραταει καλα σε νορμαλ χρηση,ζωηρη χρηση,οχι πιστα και αλλαγη μεχρι 10.000 χιλ.εχει μεσα λιγους εστερες.κλασσικο υλικο για την μοτουλ. το 0-30 σε Α3/Β4 βγηκε φετος ξανα σε αμερικη ομως μονο ...οχι με την ιδια παλια συνθεση αλλα ειναι εξισου καλο με το τοτε.και παροτι εχει μονο 210 flash point ειναι κλασης ανωτερο απο αυτα που σας εδειξα γιατι ειναι και ο συνδυασμος ολων των αλλων χαρακτηριστικων που το δειχνει αυτο. δες: https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/35873D9E7D50FF12802588DE005BE9D3/$File/bpxe-a9tnq9.pdf το -60 δειχνει οτι εχει πολυ ΡΑΟ πανω απο 50% και σιγουρα και κατι αλλο που το κανει φοβερα ανθεκτικο το φιλμ του στις καταπονησεις γιατι ειπαμε οτι το ΡΑΟ το εχει σαν πλεονεκτημα αυτο.γιαυτο και κοστιζει ακριβα. εχει ομως υψηλη τεφρα κατι που δεν αρεσει στους αμμεσου ψεκασμου. ομως γιατι να δωσεις τοσα παραπανω χρηματα για ενα τετοιο λαδι,αφου ουτε στην αλασκα ζεις για να θες -60 ,ουτε πιστα κανεις. οποτε πας σε ενα λαδι hydrocrack με ελαχιστο ΡΑΟ η' λιγους εστερες στην συνθεση του,που εχει πανω απο 230 φλασακι ,σαν αυτα που εδειξα πανω ,που ειναι ιδανικα για την χρηση σου,μερικα ειναι και πιο οικονομικα και εισαι οκ. τωρα αν μπορεις να βρεις αυτο το λαδι τοτε εισαι πολυ καλα,επισης.απο τα χοντρα 5-30 που υπαρχουν. https://shell-livedocs.com/data/published/en/1db58b94-a2ce-408a-9a45-2d45ca765d4a.pdf αν και σημαντικο ειναι να εχει το λαδι στην ετικετα και την εκγριση της mercedes 229.52 η' .51 για τα Χ30ρια η' .5 για τα Χ40ρια ειναι η πιο αυστηρη εγκριση,προδιαγραφη απο ολες . εγω θα διαλεγα απο τα αλλα που ποσταρα,οποιο σου αρεσει η' οποιο βρεις σε καλυτερη τιμη αν ειναι κριτηριο επιλογης σου και αυτο.
    3 points
  6. τα total γενικα ειναι καλα λαδια σαν value for money..κατηγορια shell,motul.. αλλα πιο οικονομικα..εχω βαλει και εγω και ειμαι ευχαριστημενος..εδω βλεπουμε ενα μετριο προς καλο λαδι.. σαφως καλυτερο απο καστρολ..τα καστρολ για μενα αυτη η φουρνια που εχει τωρα ειναι τελευταια σε προτιμηση...ασε που ρισκαρω και για μαιμου..για μια νορμαλ χρηση ,κανονικη μην φοβαστε να βαλετε αυτα τα λαδια ..δλδ. χρηση πολης και κανα ταξιδακι εκτος.μην ψαχνετε δλδ. και πετατε χρηματα για το σουπερ λιπαντικο.ολα σχεδον για τετοια χρηση ιδια ειναι.αρκει να τηρειτε τον κανονα αλλαζω τα λαδια πιο νωρις δλδ. κοντα στα 8.000 χιλ η' 6-8 μηνες.αν πανε χρονο δεν θα εχετε προβλημα αλλα επειδη τα νεα λαδια,τα φτιαχνουν απο πιο φθηνα υλικα πλεον σαυτην την κατηγορια δεν κρατανε το φιλμ τους πανω απο εναν χρονο.εγω τα αλλαζω πιο νωρις να ειμαι ησυχος.το TBN ξαναλεω μην το κοιτατε πλεον δεν εχει νοημα με τα καυσιμα που εχουμε πλεον. το hths χρειαζεται ...και ισωςτο noack οσο πιο χαμηλο.δυστυχως αυτα τα 2 δεν τα ανακοινωνουν ολες οι εταιρειες.αλλα μας νοιαζουν μονο αν κανουμε λιγο πιο απαιτητικη χρηση δλδ. πιστα η' ταξιδια με υψηλες ταχυτητες.ολα ξεκινουν απο ενα ψηλο,ειναι απαιτηση της acea, 3.5 hths. εχει και mahleπου ειναι εξισου καλα με της ΜAnn,δεν ξερω σε τιμη τι παιζει βεβαια. ομως και εγω αν ειναι ιδια τιμη θα εβαζα της bosch..σε αλλα ανταλλακτικα δεν την εμπιστευομαι πλεον. εχει κιαλλα.πολ/στες,καποιος αισθητηρας,θελει ψαξιμο.. εδω εχουμε ενα πολυ καλο λαδι..γενικα η εταιρεια βγαζει πολυ καλα λαδια..ομως αυτο το λαδι ειναι που λεω οτι μπαινει για μια απαιτητικη χρηση οπως και της motul xcess με παρομοια χαρακτηριστικα. ειναι για πιστα η' μικτη χρηση,η' ταξιδια με υψηλες στροφες-ταχυτητες.για μια νορμαλ χρηση το hths ειναι μεγαλο εκτος αν εχεις μεγαλη δυνατη μηχανη.φυσικα το υψηλο hths,το χαμηλο ιξωδες στους 100 και το πολυ χαμηλο pourpoint μας δειχνει οτι εχει πολυ pao στην συνθεση του που σημαινει οτι το φιλμ του δεν σπαει ευκολα σε δυσκολες συνθηκες,ειναι πιο ανθεκτικο.ειναι ομως και ακριβο λογω της συνθεσης του. πτώση θερμοκρασίας του λαδιού συμβαινει λογω του pao,εχει αυτην την ιδιοτητα που δεν προσφερει ο υδρογοναθρακας,οπως επισης οτι κραταει δυνατα την συνθεση του οπως ειπαμε σε δυσκολες συνθηκες,δεν σπαει το φιλμ του οπως στα αλλα συνθετικα λαδια χωρις πολυ pao.αυτα ειναι τα 2 πλεονεκτηματα του pao.εχει ομως και πολλα μειονεκτηματα,οπως οτι χαλαει τα λαστιχα μεσα στον κινητηρα. οντως! και δεν το αξιζουν ..εγω που θελω να αλλαζω καθε 6 μηνες ,δεν την παλευω. και μην παρεις ποτε λαδι απο εκει..και ειδικα καστρολ.. ετσι ειναι και εγω το παλευω,η ακριβεια πλεον κτυπα παντου..κοιτω να βρω ενα λαδι που να πληρει τις προδιαγραφες της εταιρειας πρωτα, μετα να εχει καλα χαρκατηριατικα που θελω και φυσικα τελικο κριτηριο απο οσα διαλεξω η τιμη.δνε ειμαστε για πολυτελειες..εξαλλου και τα αυτοκινητα μας πλεον η καλη διαρκεια ζωης τους ειναι το πολυ 10 χρονια χωρις κοστοβορα προβληματα οσο καλα και να τα συντηρεις.αυτο καταλαβα και ας ειναι γερμανικα,ειναι αναλωσιμα πλεον οπως οτιδηποτε τεχνολογικο. αν ψωνιζει απο εκει διαλεξε πια λαδια θες και βαλε ειδοποιηση οταν γινονται προσφορες.μονο ετσι αξιζει και πρεπει να παρεις ποσοτητα για να σε συμφερει λογω των 10 ευρω εξοδα αποστολης. προσεξε ομως μια λετπμερεια.μην παρεις μεγαλη ποσοτητα απο ενα νεο λαδι που μολις βγηκε στην αγορα.γιατι ειναι συχνο φαινομενο αποτι βλεπω την μια χρονια να εχει εγκριση και την αλλη οχι για το αυτοκινητο σου.τα εχουν παιξει και οι εταιρειες αυτοκινητων με τα ορια οικονομιας και περιβαλλοντος και οι εταιρειες λαδιων που ψαχνουν να βρουν πως να παρουν εγκριση. στην πρωτη σου απαντησε. στην δευτερη οχι δεν αξιζουν και το εχω πει σε προηγουμενο ποστ γιατι.αυτα τα λαδια εχουν μεγαλο hths 4,1 ειναι φουλ ΡΑΟ και ειναι βαρια λαδια.δεν κανουν για νορμαλ χρηση και στην καλυτερη δεν σου προσφερουν κατι παραπανω και αδειαζεις τσαμπα την τσεπη σου.ειναι μια φαση μαρκετινγκ και παραπληροφορησης που υπηρξε χρονια στην ελλαδα και παντου γιατι δεν ξεραμε.ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση ,μεγαλους κινητηρες αλλα το πιο σημαντικο δεν εχουν ΕΚΓΡΙΣΗ. .γραφουν συμφωνα με.οχι εγκριση..η' λενε προτεινετε,οχι εγκριση ξαναλεω.αυτο εσενα δεν σε καλυπτει.. να ξερετε οτι ακομα και η blackstone,η εταιρεια που στελνουν πολλοι τα λαδια τους για αναλυση ,μου ειπαν οτι και αυτοι τα απλα hydrocrack λαδια χρησιμοποιουν οπως εμεις. να το συνεχισεις.εχει βγει το νεο ..εχει αλλαξει η συνθεση του πλεον,δεν ξερουμε πως τα παει ακομα αλλα η μομπιλ ειναι εγγυηση σε οτι βγαζει.τα χαρακτηριστικα λενε οτι δεν ειναι οπως το παλιο τοσο δυνατο αλλα σιγουρα ειναι καλης ποιοτητας.
    3 points
  7. Επίσης αυτά που έχω γράψει και δείχνω στης φωτογραφίες, θα τα βρείτε και στης ΓΝΉΣΙΕΣ ΜΠΑΤΑΡΊΕΣ της VW και γενικά σε μπαταρίες που είναι Varta και Bosch. Και να δώσω και ένα ακόμα στοιχείο Στην φωτογραφία από την μπαταρία μου θα δείτε ότι υπάρχει και ένα ακόμα ψηφίο , που γράφει CGUA Από μια έρευνα που έχω κάνει, αν γράφει στην μπαταρία τα παρακάτω γράμματα C / V / E Τα γράμματα αυτά σημαίνουν ότι . Το ( E )είναι μπαταρία που προορίζονται για τα εργοστάσια τον αυτοκινήτων. Το ( V ) είναι για το λιανικό εμπόριο. Το ( C ) είναι κατασκευή για εντολή συνεργάτη.
    2 points
  8. Gοlf με 85 ιππους ειναι σαν καρο φορτωμένο με τα μήλα
    2 points
  9. Καλησπέρα , Σύμφωνα με το εγχειρίδιο και το αυτοκόλλητο που έχει στο μηχανοστάσιο αναφέρει 0W30 VW 504/507. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μάλλον θα κοιτάξω για τα Mobil 1.
    2 points
  10. Καλημέρα στην Ομάδα , Ύστερα από αναμονή 10 μηνών παρέλαβα τέλη Ιουλίου το Golf GTI clubsport.(Πρωην κατοχος Tiguan MK2 2.0 TDI 4 motion) Θα ήθελα να ρωτήσω την ομάδα τι λάδι(Μάρκα) έχει να προτείνει για προδιαγραφή 504/507 με ιξώδες 0W/30 Επισυνάπτω και 2 φοτο κατα την παραλαβή του περί τα τέλη Ιουλίου . Όταν γυρίσω από το εξωτερικό σε κάνα 2μηνο θα ανεβάσω και άλλες φωτό.....
    2 points
  11. @nikdev @doggy Eγινε η αλλαγη κοντερ παιδια!!! επανηλθε ο δεικτης βενζινης και ευτυχως επανηλθε και η ενδειξη θερμοκρασιας περιβαλλοντος. οποτε η κατασταση ειχε επιδεινωθει(απο τα λαθος ρευματα λεω εγω). Αυτο το 2 σε 1(της επισκευης) ηταν το καλυτερο που μπορουσε να γινει. Επισης εκει που εγινε η αλλαγη (VCDS) μου ειπε οτι εγινε και update στο τελευταιο διαθεσιμο λογισμικο για το αυτοκινητο. Μου εφυγε ενα αγχος με αυτα.. οποτε μπορω τωρα να ασχοληθω λιγο με τον καλωπισμο του.
    2 points
  12. Ναι και από 1/11 μην χάσουν.. Ουρές τρέχουν ήδη για να πληρώσουν..
    2 points
  13. Καλησπέρα, σήμερα έγινε η αντικατάσταση της εργοστασιακής μπαταρίας τύπου AGM, με νέα επίσης εργοστασιακή. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος με τη διάρκεια της ζωής της, καθόσον παρόλο που ήταν κουμπωμένη και σε συντηρητή μπαταρίας (Ctek), άντεξε μόλις 5 έτη και 4 μήνες από την ημερομηνία της 1ης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (ή 5,5 έτη από την ημερομηνία παραγωγής της). Συνήθως αντέχουν 7 έτη μου είπαν από την αντιπροσωπεία, στα 8 έτη άλλαξα αντίστοιχη AGM μπαταρία και στο προηγούμενο μου όχημα (BMW). Επί τη ευκαιρία, υπήρχε και τεχνική οδηγία σύσφιξης όλων των συστημάτων διανομής ρεύματος (ακροδέκτες, πόλους, ασφαλειοθήκη, κλπ) και βρέθηκαν πολλές ξεβιδωμένες βίδες! Τέλος, υπήρχε και αναβάθμιση στο Infotainment του αυτοκινήτου και η όποια έγινε κι αυτή.
    2 points
  14. κατι ακομα..οταν βλεπετε χαμηλο Viskosity Index: 159 ας πουμε στο λαδι της σελ πιο πανω αυτο σημαινει οτι εχει καλη βαση λαδιου και προσεγμενα προσθετα. βασικα η σελ σε συνεργασια με την μομπιλ εχουν φτιαξει μια εταιρεια https://www.infineum.com/en-gb/about/ με την οποια παραγουν προσθετα που δινουν και σε αλλες εταιρειες λαδιων και blenders .. μιλαμε για σοβαρες εταιρειες αυτες οι 2. πρωτοπορες με επενδυσεις σε ερευνα πανω στην επιστημη των λαδιων. αν ομως ποτε δειτε Viskosity Index απο 190 και πανω ,η LMoly το κανει συχνα αυτο, σε ενα λαδι ψιλο δλ. 30αρι τοτε μεινετε μακρια.αυτο σημαινει οτι το λαδι βασης δεν ειναι πολυ καλης ποιοτητας και στα προσθετα εχουν βαλει πολλους viscosity modifiers, μια φτηνη λυση για να ενισχυσουν και να διατηρήσουν το ιξωδες ψηλα,το οποιο ομως εχει το μειονεκτημα οτι χανεται σχετικα πολυ πιο γρηγορα απο ενα αλλo λαδι που εχει καλυτερη βαση λαδιου. οσο για το ιξωδες ..θα το ξαναπω..σημασια δεν εχει το ιξωδες αλλα το hths..αν απο τα χαρακτηριστικα του λαδιου συνδυαζονται με τετοιο τροπο που σας ανελυσα ωστα να δινουν ενα δυνατο αποτελεσμα καλης ποιοτητας προιοντος τοτε ενα 0-30 μπορει να ειναι καλυτερο και πιο δυνατο,πιο παχυ πιο ανθεκτικο αρα πιο καλο λαδι απο ενα 5-30. στην αμερικη ,οι γνωστες ,περισοτερο τα 0-30,0-40 κυνηγανε και αυτοι ξερουν πολυ καλα απο λαδια. απλα δεν υπαρχουν παντα καλυτερα λαδια σαυτα τα ιξωδη απο τα 5-30 ,5-40 επισης επαναλαμβανω οτι το τελικο αποτελεσμα εχει σημασια και οχι παντα τα επιμερους χαρακτηριστικα ,που ομως .αυτο το τελικο αποτελεσμα φαινεται ,σαν δεικτης, καταρχην απο τα χαρακτηριστικα αλλα και απο αναλυσεις - παρατηρησεις θερμοκρασιων και blackstone. ας πουμε εχω δει μετρησεις απο blackstone αλλα και χρηστων μετρησεις θερμοκρασιων οπου ενα mobil 1 fs 0-40, castrol 0-30 ηταν πολυ ανθεκτικα σε σκληρη χρηση ακομα και πιστας. ειδικα το 0-40 ειναι και το ΟΕΜ λαδι που βγαζει η πορσε σε ορισμενα μοντελλα της σε συνεργασια με την mobil.
    2 points
  15. Τελικά πήρα 35 ευρώ προχθές που είχε εκπτώσεις αυτο https://www.liqui-moly.com/en/longlife-iii-sae-5w-30-p003758.html#20820 από autodoc. θα το δοκιμάσω και θα σας πω. θα βγάλω και φώτο όταν μου έρθουν να το δείτε
    2 points
  16. στην ιδια κατηγορια με τα περισοτερα ειναι οσον αφορα την ποιοτητα.τα χαρακτηριστικα του ειναι μετρια προς καλα,ενα λαδι για 8-9000 χιλιομετρα. οι διαφορες που εχει με το 4200 ειναι στις προδιαγραφες.το 4200 εχει περισοτερες και 2 ακομα σημαντικες,η μια οπως ειπαμε ειναι η πιο σημαντικη της μερτσεντες. λεει μεσα https://www.q8oils.com/automotive/the-importance-of-the-mb-229-52-specification/ οχι οτι της βαγκεν δεν ειναι αυστηρη,μετα της μερτσεντες ειναι η πιο αυστηρη και καλο ειναι να εχουμε και τις 2 στο λαδι που θα χρησιμοποιησουμε αν ψαχνουμε την καλυτερη επιλογη λαδιου.αυτο πληρωνεις παραπανω στο 4200 οπως επισης οτι ειναι πιο χοντρο λαδι για Χ30αρι,το KV100 ειναι 12,2.
    2 points
  17. Ναι μονο κατα την εκκινηση για 1-2 δευτερολεπτα.
    2 points
  18. Τα fsi αν δεν κάνω λάθος φοράνε ίδιο κωδικό με τα πρώτα tsi (bmy,blg κλπ)...εγώ πριν δύο χρόνια που άλλαξα σε tsi 122 είχε γύρω στα 400€ το.σετ , αλλά χρειάζονται και επιπλέον κάποια επιπλέον πράγματα που δεν περιλαμβάνονται (φλάντζα καθρέφτη κλπ)
    2 points
  19. Σήμερα ήταν η μέρα που το T-roc εγινε T-rocket. Απο stock 150hp με 25kg ροπή φτάσαμε με μαμά μοτέρ στα 192hp με 33.5kg ροπή. Απο μαμα στις 3k στορφές είχε 120hp τώρα 170hp. 50 αλογα διαφορά στις 3K! Ζωντάνεψε για τα καλά. Και αυτά με "safe tune". Ο γιώργος κέντησε για stage 1 plus. Ήθελα να κάνει και λίγο burple / pop corn στα κατεβάσματα στις 3-4k rpm αλλά μου είπε οτι δεν θα αντέξουν τα εμβολα όποτε το αφήσαμε. Ολοκλήρωσα και το upgrade στο infotainmetn με τα γραφικά του R και τη δυνατότητα να αλλάζω χρώματα τόσο στο dashboard όσο και στην οθόνη τη μεγάλη. Σήμερα λοιπόν έκλεισε ενα κεφάλαιο μηνων και επιτέλους θα το ευχαριστηθώ κατάλληλα. Καλές βόλτες σε όλους! Πάντα με ασφάλεια και σύνεση!
    2 points
  20. Αν έχεις δυνατότητα πάρε δισκόπλακες της ATE,TRW, Ferodo Premier, Hella High Carbon ή αντιπροσωπείας όχι brembo, είναι κακής ποιότητας οι απλές οικονομικές σειρές. Θες να κάνεις retrofit 312 φρένα ? Στο πορτπαγκάζ, κάτω από τη μοκέτα θα βρεις ένα αυτοκόλλητο με διάφορους κωδικούς όπως 1ZE, 1ZJ, 1ZQ (288mm) 1ZA, 1ZK, 1ZL, 1ZB, 1ZU (312mm) αναλόγως κωδικού είναι και τα φρένα που έχει το αυτοκίνητό σου.
    2 points
  21. Καλημέρα, από εδώ: https://www.ebay.de/itm/125648825555?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=3fRmAkrwQvO&sssrc=4429486&ssuid=f1PEWpf1Rd-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
    2 points
  22. Καλησπέρα, μέτρηση τυχαία σήμερα, του βάθους πέλματος των ελαστικών Pirelli Scorpion Verde Seal Inside (255/40R20), με χρήση 1,5 έτους - 20.275 ΚΜ, έως σήμερα. Ελάχιστη μέτρηση βάθους πέλματος = 6,8mm Μεγίστη μέτρηση βάθους πέλματος = 7,0mm Μέσος Όρος βάθους πέλματος ελαστικών = 6,9mm. Συγκριτικά, αν θυμάμαι καλά, τα προηγούμενα Continental ContiSportContact5 SUV που είχα, στα ίδια χιλιόμετρα χρήσης είχαν τη διπλάσια φθορά (γύρω στα 5,8-6mm). Αυτό θεωρητικά (εάν συνεχίζεται ο ίδιος ρυθμός φθοράς) μεταφράζεται σε διπλάσια χιλιομετρική απόδοση των συγκεκριμένων ελαστικών, σε σχέση με τα προηγούμενα Continental (που αλλάχτηκαν μετά από 45.000 ΚΜ χρήσης). Υ.Γ: Στην Αγγλία διαβάζω για 60-70.000 μίλια χρήσης, μέχρι την αλλαγή των συγκεκριμένων ελαστικών!
    2 points
  23. Αν και παλιό το θέμα αυτό θα απαντήσω μιας και έκανα stage 1 στο δικό μου 2016 1,6 Tdi ,την έκανα εδώ https://tuningonroad.com/ Πριν από την βελτίωση μου πέρασε 2 update της εταιρείας που είχαν βγει και δεν είχαν περάσει απο την αντιπροσωπεία που το πήγαινα για σέρβις .πριν το πάω το αμάξι έκανα μια δυναμομετρηση και έβγαλε μαμά 118Ηp Και 18 κιλά παραπάνω ροπή απο ότι λέει η μαμά (καλό αυτό ) Έχω κάνει 1500 χλμ και όπως μου είπε και αυτή την εβδομάδα είναι να ξανά κάνω δυναμομέτρηση για να δω τα τελικά νούμερα ,σε αίσθηση εγώ κατάλαβα λίγο καλύτερο νεύρο ,και λίγο καλύτερη κατανάλωση .ακόμα μου έφτιαξε λίγο την πρώτη που έσπαγε αμέσως (αυτό το ζήτησα εγώ ) . Μόλις έχω τα νούμερα από την 2τερη δυναμομετρηση θα τα γράψω . Μέχρι στιγμής όλα καλά .
    2 points
  24. Καλησπέρα! τώρα τα είδα τα μνματα. Δυστηχώς έκλεισε το καναλι στο telegram και δεν μπορώ να βρώ κατι. Το https://mibsolution.one δουλεύει ακόμη πάντως αλλά πιο ειναι τι εκει μέσα.... Προσωπικά με εχει βολέψει τόσο πολύ το performance monitor που αν μπώ ποτέ ξανα στη διαδικασια να το αναβαθμήσω θα βρώ πρώτα τα σωστά αρχεία και μετά θα το ξαναπειράξω. Μπορεί να λέω και μπαρούφα αλλά αν ρωτήσετε σε κανενα προγραμματιστή ECU να ξέρει-μπορεί να σας το κανει.
    2 points
  25. Καλησπέρα σε όλους σας! Όταν σου λέει η πολυμελής οικογένειά σου, ότι αποφάσισε να πάρει πολλά πράγματα για τις διακοπές αυτή τη φορά, οπότε τα συνήθη 570L χώρου αποσκευών σε 7θεσια διάταξη δεν επαρκούν (230L χώρου αποσκευών + 340L μπαγκαζιέρας), τότε χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα! Τώρα, με 2.683L αποσκευών (230L χώρου αποσκευών + 2.453L τρέιλερ), πιστεύω να χωρέσουν όλα!
    2 points
  26. Καλημέρα, έτοιμοι για άλλη μια εξόρμηση καλοκαιριού, για να ξεμουδιάσουν και τα 300 άλογα!
    2 points
  27. Καλημερα σε ολους , τελικα εγινε η αναβαθμιση σε stage 1,2,3. Τα αποτελεσματα ειναι θεωρω καλα 512bhp 60kg ροπη. σε μετρηση 0-100 στα 3,4 . Δεν εχει γινει αναβαθμιση στα φρενα που θα γινει σε 2-3 μηνες.
    2 points
  28. Το πρώτο, το κίτρινο pad είναι για το compound και η γούνα για το polish. Μετά θέλει και κερί ή την νέα μόδα κεραμική. Σε ότι αφορά τα βουρτσάκια, είχα πάρει ένα κουτί με 4 μέσα, από Κίνα, με σκληρή τρίχα και από Ελλάδα πείρα της Κ2 το άσπρο με μαλακή τρίχα. Κατέληξα να χρησιμοποιώ το Κ2 μόνο. Θέλει ελάχιστη πίεση πάνω στα πατάκια, εγώ με αυτό καθαρίζω και εσωτερικά το δάπεδο του αυτοκινήτου. Για καθαριστικό χρησιμοποιώ το green star της koch chemie, αραιωμένο 1 προς 20.
    2 points
  29. Εγώ πρόσφατα έκανα γυάλισμα στην Corolla. Με αλοιφαδόρο που μπαίνει στο δράπανο. Έκανα για αρχή καλό πλύσιμο και πέρασα Πύλο 3m Και μετά χρησιμοποίησα αυτές της κρέμες. Και τελικό μετά Το πέρασα όλο το αμάξι με γούνα στο δράπανο
    2 points
  30. Καλημέρα https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-services/about-your-car/customer-information/takata-airbag-recall-campaign.html
    2 points
  31. Καλημέρα και από μένα, Γιάννη με λένε κι έχω το vw polo 6r tdi 1.6. Λατρεύω τα volkswagen και είχα παλιότερα στη Γερμανία όπου έμενα το golf 3.
    2 points
  32. Τι γίνεται;;;;; Ο αριθμός συνεχώς μεγαλώνει. https://www.autoblog.gr/2024/04/24/anakalountai-368-173-aftokinita-tis-vw-logo-ton-aerosakon-tis-takata-ta-12-417-stin-ellada/
    1 point
  33. Κρίμα που δεν πρόλαβα να δω τον χρόνο παραγωγής στην Varta που παρέδωσε πνεύμα στα δύο έτη.
    1 point
  34. Καλησπέρα, πρώτες εντυπώσεις μετά από σχεδόν 1000 ΚΜ με τα νέα λάδια στον κινητήρα που μπήκαν για πρώτη φορά, τα Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 LL. Σε συνήθη διαδρομή που κάνω (Σέρρες - Θεσσαλονίκη και αντίστροφα), είδα εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, τέτοιες που δεν έχω δει ποτέ μέχρι τώρα (με ίδιες ταχύτητες κίνησης 90-120 Km/h και ίδια εξωτερική θερμοκρασία 11-16 C) με τα 3 προηγούμενα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει. Είδα θερμοκρασίες λαδιού λοιπόν από 84 C (!!!) έως 104 C (max!!), ήτοι περίπου 8-10 C χαμηλότερες σε σχέση με τα άλλα λάδια! Μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η χρήση του κατά τους ζεστούς θερινούς μήνες, οπότε θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα μετά. Τι συμπέρασμα βγάζετε εσείς από τα παραπάνω πρώτα συμπεράσματα για το λάδι αυτό λοιπόν;
    1 point
  35. Αρχικα αλλαζω σετ θερμοστατη γιατιδεν ανεβαζε φυσιολογικα θερμοκρασια και ανεβοκατεβαινε ο δεικτης χωρις να περναει την μεση και ως εδω ολα καλα. Ξαφνικα αναβει το λαμπακι φθορας φρενων, (που μολις ειχα αλλαξει τακακια και ειναι κομμενο το καλωδιακη τουλαχιστιν 10ετια) και τσουπ μηδενιζει ο δεικτης βενζινης (αλλαγμενη αντλια προ 3 ετιας) . Παω στον μαστορα μου λεει να δουμε καντραν, μεχρι να βρω χρονο να το παω αναβει και μηχανη, ραγισμα σε προκαταλυτη (μπορει και λαμδα). συνεχιζει η καταρευση και παιρνει νερο μεσα απο τον καθρεπτη μπροστα ενταξει αυτο λυνεται χαλασαν τα λαστιχα σε μια γωνιτσα πανω απο τον οδηγο στο Παρμπρίζ. ταυτοχρονα αναβει epc . ο ηλεκτρολογος βλεπει τα πισω φωτα απο καπου πηρε υγρασια και εκαψε το πανω στοπ ο φτιαχνει. ξηλωνει το κατραν ειχε ποσες ξεκολλημενες ψυχρες το φτιαχνει. να αναφερω ότι το θεμα με τον δεικτη βενζινης συμβαινει μονο οταν αναβει η ενδειξη για την φθορα για τα τακακια (μηδενιζει). οταν δεν αναβει ο δεικτης λειτουργει αλλα με μεγαλη αποκληση απο την ποσοτητα βενζινης. μετα απο 15 μερες απο το καντραν ξαναρχιζει ολα τα παραοπανω και ακρη δεν βγαζω. εχει τυχει σε κανεναν ολο αυτο?????
    1 point
  36. Εγω,σε 1.6 FFSI,στις 2 τελευταιες αλλαγες εβαλα τα KONI τα πορτοκαλι...Η αλλαγη εγινε μεσα στον αυγουστο που μας περασε.Μου κοστισαν 450ευρω.Ελατηρια εχω ακομα της μανας του. Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,συμφωνα με το δικο μου οδηγικο προφιλ και απαιτησεις. Ειναι σφιχτες,περιοριζοντας αρκετα τις κλισεις στις στροφες σε σχεση με τα μαμα που αν δεν κανω λαθος ηταν SACHS. Στα προηγουμενα θυμαμαι οτι χρειαστηκε ν αλλαξω το πισω δεξια γιατι ειχε ξερασει τα υγρα,στο σερβις το ειδε ο μαστορας.
    1 point
  37. Μια από τα ίδια και αυτό.... Ένας κινητήρας 1000cc 110 hp δεν είναι πιεσμένος όταν καλείται να σύρει ένα σασί σαν του golf?πόσο μάλλον σ ένα ταξίδι με 3 ή 4 άτομα και γεμάτο χώρο αποσκευών? Προσωπικά θεωρώ λάθος επιλογή για αυτοκίνητα κατηγορίας golf - passat και SUV,αναφερόμενος στον όγκο και τις βάρος τους,να κινούνται από έναν 1000αρι κινητήρα.Ο,τι υλικά και τεχνολογία αν έχει εφαρμοστεί σε ένα τέτοιο μοτέρ ποια θα είναι η αξιοπιστία του μετά από 150Κ ή 200Κ χλμ.
    1 point
  38. αν είναι γνήσια δεν θα έχει θέμα. Παρόλα αυτά δεν τα πήρες και φθηνά. Όπως είπα στην θέση σου απλά δεν θα ξαναγόραζα από το ίδιο μαγαζί.
    1 point
  39. Τα έχουν χαμένα. Εμένα μου είπαν σέρβις ανά 30.000 ή διετία ο πωλητής ενώ στο service τους μου είπανε ανά 15.000 ή έτος. Επειδή έχω το up και όλα τα σέρβις έχουν γίνει αντιπροσωπεία και αισίως φτάνω τα 230.000 χωρίς να καίει λάδι, ζήτησα να μου το αλλάξουν στο T-roc σε μονοετές και ανά 15.000 με όποιο λάδι προτείνουν. Έτσι ο υπολογιστής πλέον με δείχνει ανά έτος ή 15.000
    1 point
  40. δεν την γνωριζω την εταιρεια.δεν βρισκω και τεχνικα στοιχεια των λαδιων της πουθενα για να εχουμε μια ιδεα.απο την περιγραφη βλεπω οτι μιλαει για προδιαγραφες και οχι εγκρισεις κατασκευαστων οποτε για εμενα τρωει ακυρο.υπαρχουν τοσες εταιρειες λιπαντικων που εχουν πραγματικες εκγρισεις.γιατι να βαλω ενα λαδι μιας εταιρειας που δεν εχει εκγριση της αυτοκινητοβιομηχανιας μου οταν δεν ειναι και τιποτα σπουδαιο σαν λαδι να κανει την διαφορα? υπαρχουν καποιες εταιρειες που δεν εχουν εγκρισεις αλλα αν κανεις πιστα η' αναβασεις αξιζει να πας εκει οπως amsoil ,redline, motul 300v ας πουμε υπαρχει μια αμερικανικη εταιρεια που λεγεται hploils https://www.hploil.com στην αμερικη αυτην την στιγμη για τους ψαγμενους ειναι οτι καλυτερο ακομα και απο τις αλλες που ανεφερα.πως; ξερουμε οτι πολυ καλη εταιρεια παροτι εχει απλα προδιαγραφες και οχι εγκρισεις? δοκιμαστηκε παρα πολυ απο χρηστες και ειδαν αποτελεσματικοτητα,οπως επισης και κανοντας αναλυσεις.φυσικα ειναι καλυτερα για μεγαλες μηχανες πανω απο 2000 κυβικα και οχι για τα συμπιεσμενα μας μοτερ.και την χρηση που ειπαμε. ενα ακομη λαδι που βρηκα απο μια εταιρεια που δεν την γνωριζα ειναι αυτο: https://www.kroon-oil.com/en/catalogue/motor-oils-automotive_synthetic-multigrades-passenger-car/3149/polytech-5w-40/6561/ που παλι δεν εχει εκρισεις αλλα προδιαγραφες.εχει ομως πληροφοριες για την συσταση του.πολυ καλα χαρακτηριστικα.εγω με 1,42 ash για τον αμμεσου ψεκασμου κινητηρα μου ομως δεν θα τον δοκιμαζα. υπαρχουν και αλλες εταιρειες γερμανικες που ας πουμε στο γερμανικο κλαμπ λαδιων τις προτιμουν οπως την divinol η' την rowe.δνε ειναι ομως τιποτα διαφορετικο απο τις αλλες που ξερουμε.και μην τσιμπατε επειδη ειναι γερμανικα λαδια.δεν σημαινει τιποτα αυτο.
    1 point
  41. Οχι μονο τα Bar Σε psi απο τα settings. Θελει αρκετό σκαλισμά μεσω Obd για τα KW σε Hp αλλά όσο εψαξα στο net δεν τοχω βρει πουθενα. Θα τον ρωτήσω να δω τι μπορεί να κάνει.
    1 point
  42. Μια χαρά είναι. Εγώ προσπαθώ να το κάνω να καίει νερό, άλλα αυτό έχει στυλώσει τα πόδια, συγγνώμη τις ρόδες ήθελα να γράψω.
    1 point
  43. Καλησπέρα, άλλο σύστημα έχεις στο δικό σου εσύ, άλλη η διαδικασία.
    1 point
  44. Μήπως έχει μεμβράνη από πάνω και φούσκωσε αυτή;
    1 point
  45. α οντως εγινε τετοιο πραγμα; λογικο να κουνουσε κεφαλι ναι ισχυει, θελει καλο ελεγχο πριν κανεις αγορα σε ευχαριστω για τη βοηθεια
    1 point
  46. Τι άλλο θα δούμε. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου.
    1 point
  47. Πρόταση: λέμε πρώτα ένα καλώς σας βρήκα και μετά σε άλλη δημοσίευση λες τον πόνο σου.
    1 point
  48. Ναι απόλυτα σωστο αυτό που γραφεις . Το καταλαβαίνω.Αντε να το ολοκληρώσεις να το δούμε στην επομενη συνάντηση. Ακους doggy??
    1 point
  49. Πολυ ωραιες οι προσθηκες που εχεις κανει!! Να το χαίρεσαι!! Μια παρατηρηση... Οταν αλλαξεις ζαντες τσεκαρε τι διασταση λαστιχα θα βαλεις γιατι αυτη που λες δεν ταιριαζει απολυτα στο βημα του αυτοκινητου. Υπαρχουν και καποιες εφαρμογες στο ιντερνετ. Αν φορας τις μαμα διαστασεις εισαι λογικα 215/55/17. Αν πας σε 225/40/18 εισαι εντελως λαθος. Εγω πχ εβαλα 235/45/18 για να ειμαι στο μαμα βημα. Ψαχτο λιγο! Εχεις χρονο μπροστα σου! Καλες βολτες!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.